Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" atsāks pret Znaroku

Kristaps Zālītis

"Dinamo" atsāks pret Znaroku
Marsels Hosa gūst vārtus spēlē pret "MVD".
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Rīgas “Dinamo” hokejisti pēc pārtraukuma, kas saistīts ar spēlēm olimpiskajā kvalifikācijas turnīrā, šodien atsāks cīņu par stabilāku pozīciju KHL izslēgšanas mačos. Mūsējo pretinieks – Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa trenētā “MVD” komanda.

Abu komandu pirmajā tikšanās reizē “Dinamo” debitēja uz “Arēna Rīga” ledus, izcīnot uzvaru 2:1. Toreiz vēl rīdzinieku vārtus sargāja Edgars Masaļskis, toties uzbrukumā varoņi bija tie paši, kas šobrīd – vārtus mūsējiem guva Ģirts Ankipāns un Marsels Hosa.

Par spīti aizvadītam saspringtam izlašu turnīram, rīdzinieku rindas nav plucinātas un kaujā gatavi doties vai visi labākie – trūks tikai vārtsarga Martina Pruseka un aizsarga Rodrigo Laviņa, kuri savainojumus guva vēl pirms pārtraukuma. Abi spēlētāji paliks Rīgā, lai lūkotu labāk sagatavoties sezonas pēdējām piecām spēlēm savā laukumā. Viena rokāde starp lielo komandu un “Rīga 2000” notikusi uzbrucēju rindās – Tomu Hartmani nomainījis Jānis Straupe.

“Nekādas dāvanas jau nepasniegsim, iesim tikai uz uzvaru. Savā laukumā mēģināsim pierādīt, ka esam spēcīga komanda,” pirms spēles intervijā “Latvijas avīzei” stāsta “MVD” un Latvijas hokeja izlases treneris Harijs Vītoliņš. “Taču ''Dinamo'' ir ērtāka situācija, var spēlēt atraisītāk. ''MVD'' katrs mačs ir svarīgs, līdz ar to rodas spriedze. Pirms pārtraukuma pārspējām ''CSKA'' un cerējām, ka tabulā pavirzīsimies augšup, taču ''Lada'' uzvarēja Ufu un Magņitogorsku, un mēs palikām turpat.”

“MVD” klubs KHL turnīra tabulā ieņem 18.vietu, turklāt atlikušajās spēlēs pretinieki miličiem būs visnotaļ spēcīgi – raugoties turnīra tabulā, mājas mačs pret “Dinamo” ir viena no Balašihas kluba labākajām iespējām tikt pie punktiem. Lielu zvaigžņu “MVD” sastāvā nav, bet ar pieklājīgiem statistikas rādītājiem ir izcēlies vien Oļegs Antoņenko, kurš šosezon guvis 18 vārtus, tajā skaitā abu komandu pirmajā savstarpējā mačā iemeta vienīgo ripu Edgara Masaļska cietoksnī.

Spēles sākums plkst. 18:00 pēc Latvijas laika, televīzijas translācija no spēles nav paredzēta. Labākā iespēja sekot notikumiem laukumā būs MVD mājaslapā internetā.

Rīgas Dinamo sastāvs trīs spēļu izbraukuma sērijā

Vārtsargi: Naumovs, Muštukovs;
Aizsargi: Vestkots, Novāks, Pujacs, K.Rēdlihs, Galviņš, Sotnieks, Sorokins;
Uzbrucēji: Ankipāns, Elisons, Hosa, Cipulis, Ņiživijs, Hartigans, Dārziņš, Bērziņš, M.Rēdlihs, Širokovs, Cipruss, Meija, Straupe

  -2 [+] [-]

, 2009-02-12 11:50, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Es akurtāt par to pašu domāju.... kalendārs bišķi smags priekš RD un 6 dienās nokapāt 5 spēles (lai arī savā laukumā).... spēkus tas paņems ļoti daudz... + vēl nupat 14 mūsu RD vīriņi vaiga sviedros rāvās izlasē kur arī, domāju, diezgan daudz spēku tika atstāts..... labi (un reāli) būs ja no 5 mājas spēlēm RD vinnēs 2-3... tātad 6-9 punkti, tapēc noteikti kaut kādi punkti ir jāņem arī šajā izbraukumā!
Un hokejisti arī ir tikai cilvēki,kas reizēm netur ne tikai fizisko,bet arī psiholoģisko slogu!
Domāju,ka ļoti liels noteicošais faktors būs divām izbraukuma spēlēm pret tiešajiem konkurentiem uz vietu PO! Ja kaut vienu no viņiem vinnēs,tad var viss būt OK,bet ja zaudēs abas,tad uz mājas spēlēm RD atgriezīsies ar ĻOTI lielu psiholoģisko nastu uz pleciem!

     [+] [-]

, 2009-02-12 11:52, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Tieši no Amūras jau var jo tur liekas translē visas savas spēles a iespejams tada Balasiha vieteja TV nerada tās speles.Mūsdienu tehnoloģiju laikmeta nav svarīgs attalums bet lai kads ar kameru tai hallē filmetu.
ar kameru tiek filmētas vismaz 90% spēles, cik sapratu no iepriekš medijos rakstītā, tur ir problēmas tieši ar translēšanu īpaši rietumu virzienā, pārāk dārgi pavadoņu pakalpojumi vai kaut kā tā.....

     [+] [-]

, 2009-02-12 12:00, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Un hokejisti arī ir tikai cilvēki,kas reizēm netur ne tikai fizisko,bet arī psiholoģisko slogu!
Domāju,ka ļoti liels noteicošais faktors būs divām izbraukuma spēlēm pret tiešajiem konkurentiem uz vietu PO! Ja kaut vienu no viņiem vinnēs,tad var viss būt OK,bet ja zaudēs abas,tad uz mājas spēlēm RD atgriezīsies ar ĻOTI lielu psiholoģisko nastu uz pleciem!
Nu mājās jau arī "sienas palīdz" un arī psiholoģiski tad var diezgan ātri atgūties, bet es domāju šajās mājas spēlēs būtiskākais faktors būs tieši RD spēlētāju fiziskā kondīcija.... bet es bišķi šaubos, ka šie varēs visas piecas mājas spēles aizvadīt vienmērīgi labi un ja būs 4 uzvaras, tad tas jau būs ļoti labi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-02-12 12:06, pirms 15 gadiem
Kazjuks rakstīja: Izlases čaļiem laikam dīvaina sajūta - uzreiz pēc kvalifikācijas turnīra pret "tēviem-skolotājiem" spēlēt, ka mainoties uz nepareizo soliņu neaizskrien...

     [+] [-]

, 2009-02-12 12:18, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Hm,un tieši ko neadekvāti??
Kādas komandas atbalstītājs parasti dzied dziesmiņu - win, win, win, Tu, pat pēc "win", dziedi - lose, lose, lose, tieši tur slēpjas Tavs neadekvātums.
Pēc pirmā oficiālā turnīra nevarētu teikt, ka RD nācis par sliktu Latvijas hoķim, lai arī galvenie "vilcēji" nāca no AHL... Kā ir domāt?

     [+] [-]

, 2009-02-12 12:30, pirms 15 gadiem
Kazjuks rakstīja: Kādas komandas atbalstītājs parasti dzied dziesmiņu - win, win, win, Tu, pat pēc "win", dziedi - lose, lose, lose, tieši tur slēpjas Tavs neadekvātums.
Pēc pirmā oficiālā turnīra nevarētu teikt, ka RD nācis par sliktu Latvijas hoķim, lai arī galvenie "vilcēji" nāca no AHL... Kā ir domāt?
Tā jau nu gluži nav,ka es visu laiku novēlu RD zāģus!
Vienkārši manī nav tas ne ar ko nepamatotais optimisms,kā lielākai daļai RD līdzjutēju! Protams,ka RD mūs šosezon ir pārsteidzis ar vinnēm,kas pēc loģikas un komandu spēka samēra itkā nevajadzēja būt,bet manuprāt tāpēc nav nekāda pamata domāt,ka RD tagad nu visus sitīs un čuķ ne Gagārina kausu paņems! Tā dzīvē ļoti reti notiek,ka sporta komanda,kas pēc sava meistarības līmeņa apspēlē visas,kas stāv galvastiesu augstāk!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-12 12:34, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tā jau nu gluži nav,ka es visu laiku novēlu RD zāģus!
Vienkārši manī nav tas ne ar ko nepamatotais optimisms,kā lielākai daļai RD līdzjutēju! Protams,ka RD mūs šosezon ir pārsteidzis ar vinnēm,kas pēc loģikas un komandu spēka samēra itkā nevajadzēja būt,bet manuprāt tāpēc nav nekāda pamata domāt,ka RD tagad nu visus sitīs un čuķ ne Gagārina kausu paņems! Tā dzīvē ļoti reti notiek,ka sporta komanda,kas pēc sava meistarības līmeņa apspēlē visas,kas stāv galvastiesu augstāk!
Ivar, es Tevi vairs nesaprotu, Tu man teici, ka Tev RD vienkārši riebjas tāpēc, ka riebjas, bet tagad jau sāc dziedāt dziesmiņu, ka vienkārši neesi tāds optimists, kā pārējie. Mani priecē Ivar, šis progress, kazi nākamgad varbūt jau būsi no Dinamo lielākajiem faniem

  -1 [+] [-]

, 2009-02-12 12:37, pirms 15 gadiem
Jācer ka šinīs 3 izbraukuma spēlēs dabūsim kaut 1 punktu!!!Lai veicas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-12 12:40, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Es akurtāt par to pašu domāju.... kalendārs bišķi smags priekš RD un 6 dienās nokapāt 5 spēles (lai arī savā laukumā).... spēkus tas paņems ļoti daudz... + vēl nupat 14 mūsu RD vīriņi vaiga sviedros rāvās izlasē kur arī, domāju, diezgan daudz spēku tika atstāts..... labi (un reāli) būs ja no 5 mājas spēlēm RD vinnēs 2-3... tātad 6-9 punkti, tapēc noteikti kaut kādi punkti ir jāņem arī šajā izbraukumā!
Nedaudz nokļūdījos, sanāk 5 spēles / 7 dienās, tas gan neko īpaši nemaina. Zinot kādas problēmas ir RD spēlēt kaut vai divas dienas pēc kārtas. Bez maz, vai ik spēli jāsauc uz augšu kādi pāris no R2K un jāsūta uz leju nogurušākos.

     [+] [-]

, 2009-02-12 12:40, pirms 15 gadiem
rīt plkst.21.30 pa sportplaneta "bez ķiveres"uz jautājumiem atbildēs J.Šuplers.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-12 12:43, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Ivar, es Tevi vairs nesaprotu, Tu man teici, ka Tev RD vienkārši riebjas tāpēc, ka riebjas, bet tagad jau sāc dziedāt dziesmiņu, ka vienkārši neesi tāds optimists, kā pārējie. Mani priecē Ivar, šis progress, kazi nākamgad varbūt jau būsi no Dinamo lielākajiem faniem
Kaut arī joprojām KHL projektu uzskatu par nevajadzīgu priekš LV hokeja,jo tajā ir tik daudz īpatnību,kas raksturīgas tikai RU-tiesāšana,aizdomīgi spēļu rezultāti un visas citādas negācijas!
Bet vienu gan nenoliegšu,ka šobrīd ir iespēja palūkoties diezgan kvalitatīvu hokeju dažādu stilu komandu izpildijumā! Un tas ir vienīgais,kas mani šim KHL projektam piesaista!

     [+] [-]

, 2009-02-12 12:44, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Ivar, es Tevi vairs nesaprotu, Tu man teici, ka Tev RD vienkārši riebjas tāpēc, ka riebjas, bet tagad jau sāc dziedāt dziesmiņu, ka vienkārši neesi tāds optimists, kā pārējie. Mani priecē Ivar, šis progress, kazi nākamgad varbūt jau būsi no Dinamo lielākajiem faniem
Un nākamgad "ar putām uz lūpām" aizstāvēs RD! Kā jau te huy bišķi augstāk teica, tad šis ir lielākais fans un atbalstītājs jau ir tagad.... Esi pamanijis kādu RD rakstu, kur Ivars nebūtu "ietusējis"?! Es nē.... Bet lai jau "tuso"! Vismaz ir te dažiem ar ko "paņemties", pastrīdēties!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-12 12:53, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Un nākamgad "ar putām uz lūpām" aizstāvēs RD! Kā jau te huy bišķi augstāk teica, tad šis ir lielākais fans un atbalstītājs jau ir tagad.... Esi pamanijis kādu RD rakstu, kur Ivars nebūtu "ietusējis"?! Es nē.... Bet lai jau "tuso"! Vismaz ir te dažiem ar ko "paņemties", pastrīdēties!
lai vinsh komentee ar laiku visu fanu optimisms paarmaaks vina pesimismu un negatiivismu, un beigaas no Ivara sanaaks neslikts fans!

     [+] [-]

, 2009-02-12 13:00, pirms 15 gadiem
Spararats rakstīja: lai vinsh komentee ar laiku visu fanu optimisms paarmaaks vina pesimismu un negatiivismu, un beigaas no Ivara sanaaks neslikts fans!
Krieviem ir tāds ļoti labs teiciens-opķimizm bez pričini, priznak duračini!

     [+] [-]

, 2009-02-12 13:04, pirms 15 gadiem
Veiksmi. jauzvar.

     [+] [-]

, 2009-02-12 13:15, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Krieviem ir tāds ļoti labs teiciens-opķimizm bez pričini, priznak duračini!
Nu ir jau ir tads teiciens. Betja cilveks nebutu optimists mes veljoprojam dzivotu akmens laikmeta. Nebutu neviena optimista kas virzitu sabiedribu uz prieksu ar pardrosam idejam. taksto optimisms ir virzitajs uz prieksu, un es eju kopa ar tiem kas virzas uz prieksu nevis stav uz vietas un "apsuno"!!!

     [+] [-]

, 2009-02-12 13:21, pirms 15 gadiem
Jūlis rakstīja: Nu ir jau ir tads teiciens. Betja cilveks nebutu optimists mes veljoprojam dzivotu akmens laikmeta. Nebutu neviena optimista kas virzitu sabiedribu uz prieksu ar pardrosam idejam. taksto optimisms ir virzitajs uz prieksu, un es eju kopa ar tiem kas virzas uz prieksu nevis stav uz vietas un "apsuno"!!!
turklāt, tēlaini izsakoties, optimistiem vajag pesimistus, uz kā pakāpties

     [+] [-]

, 2009-02-12 13:25, pirms 15 gadiem
Nu ko cepaties, nevar nepiekrist ka Ivara komenti ir vieni no sakariigaakajiem, bet manas prognozes ir ka RD tiks PO, bet izlidos otrajaa kaartaaa!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-12 13:28, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Krieviem ir tāds ļoti labs teiciens-opķimizm bez pričini, priznak duračini!
Vai ta RD ir "opķimizm bez pričini"...?! Un ņaudētāju, ka "viss te mums ir ai cik slikti un to nevajag vai šo nevajag" jau mums tāpat pietiek! Tapēc es piem. "ķeru fanu" no RD spēlēm un izbaudu labu hokeju! Un neredzu kapēc man par to būtu jāsūkstās! Tas ka LV klubu hoķis ir tur kur ir (stagnē gadu no gada) nav RD vaina....

  -3 [+] [-]

, 2009-02-12 13:30, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: turklāt, tēlaini izsakoties, optimistiem vajag pesimistus, uz kā pakāpties
Nu,ja tā mēs izmantojam tautas filozofiju,tad der atcerēties,ka optimists ir tas pats pesimists,bet tikai sliktāk informēts! Vai arī pesimists arī ir optimists,bet tikai ar lielāku dzīves pieredzi!

     [+] [-]

, 2009-02-12 13:47, pirms 15 gadiem
Zinot kā Krievijā lietas tiek kārtotas un KHL dibinātāju ambīcijas par 90% varu apsveikt visus mūs ar RD iekļūšanu play-off. Vērtējiet paši - Kazahu Barys atsakās nākošgad spēlēt KHL, Minskas Dinamo galīgi nevelk uz play-offiem...

     [+] [-]

, 2009-02-12 14:01, pirms 15 gadiem
Prieks ka Novaks atgriezies Un Bērziņš

     [+] [-]

, 2009-02-12 14:10, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,ja tā mēs izmantojam tautas filozofiju,tad der atcerēties,ka optimists ir tas pats pesimists,bet tikai sliktāk informēts! Vai arī pesimists arī ir optimists,bet tikai ar lielāku dzīves pieredzi!
Nu tad vecais ko vel gaidi, atver tautai beidzot acis ar savu informaciju. Padalies ar citiem ari, nelauj noslikt mums tumsoniba, patiesibas un vienigas taisnibas nesej!!!!!!! Aleluja

  -1 [+] [-]

, 2009-02-12 14:18, pirms 15 gadiem
kur vares nskatities?

     [+] [-]

, 2009-02-12 14:47, pirms 15 gadiem
Žēl, ka pa TV nerādīs

  -1 [+] [-]

, 2009-02-12 14:48, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kaut arī joprojām KHL projektu uzskatu par nevajadzīgu priekš LV hokeja,jo tajā ir tik daudz īpatnību,kas raksturīgas tikai RU-tiesāšana,aizdomīgi spēļu rezultāti un visas citādas negācijas!
Bet vienu gan nenoliegšu,ka šobrīd ir iespēja palūkoties diezgan kvalitatīvu hokeju dažādu stilu komandu izpildijumā! Un tas ir vienīgais,kas mani šim KHL projektam piesaista!
Zin nepiekrītu Tev un TU JOPROJAM neatbildēji pārgudrīt uz manu jautājumu , tā ka neesi sevišķi zinošs hokejā. Tu saki LV tas nenāk par labu ši KHL Līga??? Pašam rēka nenāk? Tiem čaliem kas izlase speleja jutami bija redzams progres...jo KHL līga ir ļoti labā līmeni spēles ziņā...tatad Tu esi par to lai musejie spele Latvijas čempionātā vai BAČ un saglaba un pazemina savu līmeni? Tad jau pēc tavam domām, spruktam un citiem nevajag arī nhl, jo augstākā līmeņa hokejs kā khl un nhl mums nav vajadzīs un noderīgs...njā bieži laikam galviņu dauzi...

     [+] [-]

, 2009-02-12 14:54, pirms 15 gadiem
Toties spēli ar Torpēdo rādīs LTV7.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-02-12 15:08, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Zin nepiekrītu Tev un TU JOPROJAM neatbildēji pārgudrīt uz manu jautājumu , tā ka neesi sevišķi zinošs hokejā. Tu saki LV tas nenāk par labu ši KHL Līga??? Pašam rēka nenāk? Tiem čaliem kas izlase speleja jutami bija redzams progres...jo KHL līga ir ļoti labā līmeni spēles ziņā...tatad Tu esi par to lai musejie spele Latvijas čempionātā vai BAČ un saglaba un pazemina savu līmeni? Tad jau pēc tavam domām, spruktam un citiem nevajag arī nhl, jo augstākā līmeņa hokejs kā khl un nhl mums nav vajadzīs un noderīgs...njā bieži laikam galviņu dauzi...
Hm,es jau vairākiem šeit jautāju to pašu ko Tev tagad jautāšu,bet neviens tā arī sakarīgi man nespēja atbildēt!
Pēc kā OS kvalifikācijā varēja spriest,ka RD ir devis labu pienesumu LV hokeja attīstībā? Vai pēc tā,ka uzvarēja komandas,kas pēc visiem loģikas likumiem būtu jauzvar,vai pēc kā cita??
Redzi,RD būtu reāls pienesums izlasei,ja to trenētu LV izlases treneris,un ja tajā spēlētu patiešām labākie LV hokejisti! Bet kā zināms,tad LV izlases galvenais vilcējspēks joprojām spēlē rietumu virzienā no mums!
Uz šobrīdi uz daudziem RD hokejistiem joprojām attiecās tas ko teica RD vadība rudenī pēc pirmajām RD pārbaudes spēlēm-,,daudzu RD spēlētāju līmenis neatbilst KHL līmenim! Un,manuprāt,principā nekas joprojām nav mainijies,jo mūsējie kā sezonas sākumā neprata realizēt vārtu momentus tā arī to neprot tagad! Es zināmā mērā saprotu RD vadību,jo viņiem vienkārši nav finansu līdzekļu un cilvēku resursu,lai šos spēlētājus nomainītu ar citiem labākiem,bet ja tā visa būtu,tad pieļauju,ka liela daļa no šiem letiņu spēlētājiem spēlētu tajā pašā BAČ!
Nē,mūsējiem džekiem vajag spēlēt gan NHL,gan KHL un pat AHL,bet tur spēlēt tādiem džekiem,kuru līmenis patiešām atbilst šo līgu līmenim,un nevis takā RD gadijumā,kad spēlētājs spēlē komandā tikai tāpēc ka viņš ir lēts un mazliet labāks par citu vietējo spēlētāju!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-12 15:12, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kaut arī joprojām KHL projektu uzskatu par nevajadzīgu priekš LV hokeja,jo tajā ir tik daudz īpatnību,kas raksturīgas tikai RU-tiesāšana,aizdomīgi spēļu rezultāti un visas citādas negācijas!
Bet vienu gan nenoliegšu,ka šobrīd ir iespēja palūkoties diezgan kvalitatīvu hokeju dažādu stilu komandu izpildijumā! Un tas ir vienīgais,kas mani šim KHL projektam piesaista!
nu zin,es labaak skatos tieshaaam KHL nekaa to teaatri NHL,kur viss it tendeets,veersts prieksh liidzjuteejiem,kautinji utt

     [+] [-]

, 2009-02-12 15:20, pirms 15 gadiem
DINAMO, DINAMO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja