Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Autors: Agris Suveizda

Kas Latvijai var liegt iekļūt 1/4 finālā?

Kas Latvijai var liegt iekļūt 1/4 finālā?
Latvijas hokejisti atzīmē vārtu guvumu pret Franciju.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Vakar pasaules čempionāta hokejā E grupā, kurā spēlē arī Latvijas izlase, Krievija pārspēja ASV. Tas ir gan labvēlīgi, gan nelabvēlīgi mums. Latvijas izlase uzvarējusi jau četros mačos pēc kārtas. Tomēr nenosargātais minimālais pārsvars pret Šveici mums var maksāt dārgāk nekā sākumā likās. Piedāvājam ieskatu teorijās, kam ir jānotiek, lai Latvija tomēr netiktu 1/4 finālā.

Jau ziņojām par to, ka situācija E grupā var ārkārtīgi izmainīties. Pirms spēles Krievija - ASV mums pat bija izredzes iegūt pirmo vietu grupā. Tomēr austrumu kaimiņu uzvara pār ziemeļamerikāņiem šo iespēju izslēdza. Tāpat rakstījām, ka mums svētīgāk būtu, ja ASV iegūtu vismaz punktu, taču tā nenotika. Tomēr šāds iznākums izslēdz arī vienu mums nepatīkamu variantu. Proti, ja ASV zaudētu papildlaikā, teorētiski būtu iespējama situācija, ka mums iekļūšanai ceturtdaļfinālā nepietiktu pat ar vienu punktu pret Krieviju. Tomēr tagad skaidrs, ka, ja mēs šovakar nezaudēsim pamatlaikā, ceļazīme uz izslēgšanas mačiem būs mums kabatā.

E grupas tabula

VietaKomandaSP
1.Krievija411
2.ASV47
3.Latvija47
4.Zviedrija34
5.Šveice34
6.Francija40

Atlikušās spēles

DatumsSpēleLaiks (lv)
3.maijsŠveice - Zviedrija17:15
3.maijsKrievija - Latvija21:15
4.maijsZviedrija - Francija17:15
4.maijsASV - Šveice21:15

Lai Latvija netiktu ceturtdaļfinālā, pirmām kārtām obligāti jāizpildās trim nosacījumiem - Latvija pamatlaikā zaudē Krievijai, kā arī Šveice uzvar ASV, bet arī zviedri iegūst vismaz punktu pret Franciju.. Ja pieņemam, ka zviedri spēs no francūžiem iegūt trīs punktus, tad, izpildoties iepriekšnosauktajiem faktoriem, nemaz nav svarīgi, kā noslēgsies mačs Zviedrija - Šveice, jo, ja vien šveicieši uzvarēs pamatlaikā amerikāņus, Latvija ceturtdaļfinālā neiekļūs. Bet, ja Šveice pret amerikāņiem iegūs divus punktus, tad iepriekšējā dienā notikušajā mačā spēlei jānoslēdzas ar mājinieku uzvaru papildlaikā, lai latvieši tiktu izstumti no četru labāko grupas vienību skaita. Savukārt, ja Zviedrija iegūs vienu vai divus punktus pret Franciju, tad iespējami arī citi mums nelabvēlīgi varianti.

Tomēr tik un tā ceram, ka neviens no iespējamajiem nelabvēlīgajiem variantiem nepiepildīsies, un Latvijas hokejisti iekļūs ceturtdaļfinālā. Jebkurā gadījumā viss ir pašu rokās un nevajag gaidīt kādu īpašu dāvanu no citiem - sava laime jākaļ pašiem.

Atgādinām, ka, ja trim vai vairāk komandām ir vienāds punktu skaits, augstāk ir tā komanda, kurai ir:
1)vairāk gūtu punktu savstarpējās spēlēs
2)labāka gūto zaudēto vārtu attiecība savstarpējās spēlēs
3)vairāk gūtu vārtu savstarpējās spēlēs
4)labāka gūto zaudēto vārtu attiecība visās grupas spēlēs
5)vairāk gūto vārtu visās grupas spēlēs
6)veic bullīšu sēriju


, 2009-05-03 01:07, pirms 15 gadiem
tur tā lieta ka pēc rītdienas spēles kur tiekas Šveice pret Zviedriju mēs joprojām nezināsiem vai tiekam,viss atšķirīgs no ASV pret Šveices spēli.

Būtu ideāli ja dabūtu vienu punktu pret krieviem,taču būs grūti.

kr4 viss ir ļoti sarežģīti!
, 2009-05-03 01:08, pirms 15 gadiem
Diezvai jenķiem gribēsies spēlēt 1/4 finālā pret Kanādu - viņi noteikti būs motivēti uzvarēt Šveici. Cita lieta, vai tas izdosies... Jebkurā gadījumā uz jenķiem paļauties nevar - viņi to ne vienu reizi vien ir pierādījuši. Ir jāņem rīt punkti pašiem. Ja mūsējie spēlēs tikpat pašaizliedzīgi kā pret Šveici un izliksies par visiem 100%, tad arī panākums neizpaliks. Sarauj Latvija!
, 2009-05-03 01:09, pirms 15 gadiem
sasitiisim krievus un varbuutiibas izsleegsim!
, 2009-05-03 01:11, pirms 15 gadiem
Rit jakapa uz 120%, tad bus ceriba uz uzvaru.
, 2009-05-03 01:13, pirms 15 gadiem
RĪT IR UZDEVUMS>>>>>>Sarauj!!!!!!!!!
Slēpts komentārs: Novicki
, 2009-05-03 01:14, pirms 15 gadiem
Ev bet no vienas puses rīt varētu turēt īkšķus arī par Šveici ,jo ja viņi zviedrus vinnē pamatlaikā tad mums ceļazīme uz 1/4 kabatā un lieki sanāk svensoni ,bet tas ir tikai viens variants,bet ļoti daudz variantu kur mums jābūt pret šveici.
, 2009-05-03 01:14, pirms 15 gadiem
Da viss būs tā kā tam jābūt! Zviedrija uzvarēs Šveici un mēs 1/4 finālā poļubomu Pēc tā kā Zviedri nospēlēja pret Krieviju (tikai ar 5:6 piekāpās papildlaikā) viņi būs motivētāki nekā jebkad uzveikt Šveici! Bez tam viņiem pievienojās vēl 2 spēlētāji no NHL!
Bez tam es ceru ka Krievi mums uzdāvinās kādu punktu, jo ja objektīvi tad viņiem neko nevajag viņi tāpat ir 1. vietā grupā! Priekš kam Krieviem tērēt spēkus un vēl nedod Dies kādas traumas? Lai nospēlē kā treniņā lai mums uzdāvina 3 punktus un tad mēs esam 2. vietā grupā un heijā hopsā var sanākt tikt uz Baltkrieviem! Kas tomēr objektīvi ir vājāki nekā ja mēs tiekam uz Čehiem, kuriem tagad ir arī klāt Eliašs un Co uzbrukuma līnija vienkārši graujoša! Un Somi ar mums nebūtu nekāda baigā dāvana! Tāka Go Latvija...
, 2009-05-03 01:14, pirms 15 gadiem
vnk izcilu disciplīnu līdz pamatlaika beigām, un kas zin ,kas var notikt OT un SO
, 2009-05-03 01:14, pirms 15 gadiem
Buusim godiigi pashi pret sevi, Latvijas uzvara paar Zviedriju nebija tikai Latvijas lieliskaa speele.Taa bija Latvijas izcilas speeles un zviedru vaajas speeles kombinaacija. Zviedri shajaa chempionaataa ir nepaarliecinoshi.
Uzvara paar shveici bija lieliska speele aizsardziibaa.

Latvijas izlase noteikti ir TOP 8 shajaa chempii, bet nevajadzeetu krist eiforijaa un cereet, ka Latvija tagad nepartraukti sitiis komandas, kas reaali pretendee uz zeltu
, 2009-05-03 01:15, pirms 15 gadiem
Wembley rakstīja: Da viss būs tā kā tam jābūt! Zviedrija uzvarēs Šveici un mēs 1/4 finālā poļubomu Pēc tā kā Zviedri nospēlēja pret Krieviju (tikai ar 5:6 piekāpās papildlaikā) viņi būs motivētāki nekā jebkad uzveikt Šveici! Bez tam viņiem pievienojās vēl 2 spēlētāji no NHL!
Bez tam es ceru ka Krievi mums uzdāvinās kādu punktu, jo ja objektīvi tad viņiem neko nevajag viņi tāpat ir 1. vietā grupā! Priekš kam Krieviem tērēt spēkus un vēl nedod Dies kādas traumas? Lai nospēlē kā treniņā lai mums uzdāvina 3 punktus un tad mēs esam 2. vietā grupā un heijā hopsā var sanākt tikt uz Baltkrieviem! Kas tomēr objektīvi ir vājāki nekā ja mēs tiekam uz Čehiem, kuriem tagad ir arī klāt Eliašs un Co uzbrukuma līnija vienkārši graujoša! Un Somi ar mums nebūtu nekāda baigā dāvana! Tāka Go Latvija...
bezcers neko krievi latviesiem nedaavinaas!!!
, 2009-05-03 01:17, pirms 15 gadiem
Neizsaktās nemaz tik viegli .... Pret krieviem jācenšas ar visiem spēkiem izplēst vismaz 1 punktu un tad viss būs kārtībā
, 2009-05-03 01:17, pirms 15 gadiem
Bet vai tad ja Šveice uzvar Zviedrus pamatlaikā mēs nenod rošinam vietu ceturdaļfinālā?

Zviedri var dabūt vēl 3 punktus pret frančiem, bet mēs tik un tā priekšā.
, 2009-05-03 01:20, pirms 15 gadiem
marcy rakstīja: Bet vai tad ja Šveice uzvar Zviedrus pamatlaikā mēs nenod rošinam vietu ceturdaļfinālā?

Zviedri var dabūt vēl 3 punktus pret frančiem, bet mēs tik un tā priekšā.
tieši tā !es jau kāredz to iepriekš arī minēju!
, 2009-05-03 01:20, pirms 15 gadiem
Nē, nenodrošinam, jo šveice var uzveikt ASV un tad tiek taalaak Zviedrija un ASV.
, 2009-05-03 01:22, pirms 15 gadiem
Ja Šveice pamatlaikā uzvar Zviedriju un vēlāk pamatlaikā uzvar arī ASV (un Zviedrija uzvar Franciju), tad Latvijas zaudējuma gadījumā Krievijai 7 punkti būs ASV, Zviedrijai un Latvijai. Mēs tad liekie.
, 2009-05-03 01:22, pirms 15 gadiem
šodien jāatkārto to, kas bija pirms 9 gadiem!
, 2009-05-03 01:24, pirms 15 gadiem
RUBEN, nepareizi spried. Aizmirsi, ka arī ASV var būt 7p.

Ja beigās 7p. Latvijai, ASV un Zviedrijai vai Šveicei, tad mēs esam piektie...

Būtībā Latvijai vissliktāk, ja Šveice uzvar pamatlaikā ASV. Tad Latvija (ja zaudēs Krievijai un Zviedrija vinnēs Franciju) netiks.

Edit: RUBEN izdzēsa savu komentu
, 2009-05-03 01:24, pirms 15 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Ja Šveice pamatlaikā uzvar Zviedriju un vēlāk pamatlaikā uzvar arī ASV (un Zviedrija uzvar Franciju), tad Latvijas zaudējuma gadījumā Krievijai 7 punkti būs ASV, Zviedrijai un Latvijai. Mēs tad liekie.
Brr... Pareiz. Paldies
, 2009-05-03 01:25, pirms 15 gadiem
Labi veči nedalīsim lāča ādu pirms tas nav nomedīts! Redzēsim kā rīt beigsies abas spēles mūsu grupā tad varēsim rēķināt kas un kā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-03 01:26, pirms 15 gadiem
Vēlreiz nedaudz vienkāršojot:

1) Šodien (svētdien) Latvijai jāņem vismaz viens punkts pret Krieviju.
2) Ja neizdodas, jācer, ka pirmdien Šveice neuzvarēs ASV.
, 2009-05-03 01:27, pirms 15 gadiem
Nu jaa,butu loti stulbi,ja sitaa spelejot musejie netiktu astotniekaa! Nu es uzskatu ka ticamakais variants, ka swe rit uzvar pamatlaikaa! Pedeja kartaa swe uzvar fra,bet sui varbut ari apspele usa! Ceru ka pie shita razklada lv tiek! Bet nu jamegina rit pacinities par punktinu,pat par diviem ar krieviem! Kungi mums ir labakais chempionata vartu sargs,taaka viss bus bumbas !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-03 01:36, pirms 15 gadiem
Kā vienmēr mēs mēģinam visu rēķināt uz priekšu kā labāk,bet dēļ šīs rēķināšanas vienmēr pašiem sanāk sliktāk! Vienkārši skatīsimies rītdienas spēles un ļausim puišiem pašiem visu nokārtot,domāju ka viņi paši visu labi apzinās!
Slēpts komentārs: Vitijs
, 2009-05-03 01:40, pirms 15 gadiem
Ja ASV jebkurā iespējamā veidā uzvar Šveici (pamatlaikā, OT vai SO), tad Latvija tiek ceturtdaļfinālā, neatkarīgi no pārējo spēļu rezultātiem. Pēc Zviedrijas - Šveices spēles nekas vēl nebūs skaidrs, neatkarīgi no šīs spēles iznākuma.
, 2009-05-03 01:49, pirms 15 gadiem
heh ,mnogo optimistov, udachi konechno zavtra Latvii , no shansov prakticheski net ... na raznih skorostjah igrajut Rossija vsegda igraet na pobedu
, 2009-05-03 01:55, pirms 15 gadiem
=> Ir tikai 2 iespējamie varianti:

1) Nodrošinām šodien vietu 1/4 finālā paši, izcīnot punktus pret Krieviju.
2) Paļaujamies uz vieglprātīgajiem amīšiem, kuri ne vienu reizi vien mūs ir uzmetuši.
, 2009-05-03 02:01, pirms 15 gadiem
labi,ka raksts uztaisīts. jau apnīk visiem pēc kārtas skaidrot
, 2009-05-03 02:02, pirms 15 gadiem
to Vitijs
- nu un asv tad arī sanāk 7 !
un Latvija lido uz 5 vietu!!!
, 2009-05-03 02:03, pirms 15 gadiem
labvēlīgi tas,ka šveicei spēles 2 dienas pēc kārtas un otrā ar asv,kuri būs atpūtušies
, 2009-05-03 02:08, pirms 15 gadiem
nē,laikam atkal viss sākas no sākuma
VAI JŪS BEIGSIET VIENREIZ IECIKLĒTIES UZ TO,KA MĒS VINNĒJĀM ŠVEICI,TĀTAD MUMS JĀBŪT PRIEKŠĀ??? JO JA 3 (TRIM!!!!!) KOMANDĀM VIENĀDS PUNKTU SKAITS,TIKPAT LABI ŠVEICIEŠI VAR TEIKT - EU,MĒS VINNĒJĀM AMERIKĀŅUS,MUMS JĀBŪT PRIEKŠĀ!!! UN AMERIKĀŅI ATKAL - EU,MĒS LATVIEŠUS VINNĒJĀM,MUMS JĀBŪT PRIEKŠĀ!!! PRIEKŠ TAM IR TIE PAPILDUS NOSACĪJUMI,KURI ŠOREIZ MUMS NAV LABVĒLĪGI!!!
paldies
, 2009-05-03 02:11, pirms 15 gadiem
Tur ir tāda lieta - ja uzvaram Krieviju - tad automatiski(gandrīz) mums ir medaļas
man kautkā līdz ar to neticās

atliek cerēt ka šveice kāsīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-03 02:27, pirms 15 gadiem
biwenj rakstīja: heh ,mnogo optimistov, udachi konechno zavtra Latvii , no shansov prakticheski net ... na raznih skorostjah igrajut Rossija vsegda igraet na pobedu
Kirovs varētu kādu balzamu krieviem uzlikt.
, 2009-05-03 02:55, pirms 15 gadiem
leshyj25 rakstīja: es ta domaju, ami6i pret 6veici labi nospeles, jo vinjiem bus 4 plusi
1. atputa
2. motivacija pec sagraves pret krieviju
3. vele6anas but otriem grupa un iegut preti nosaciti vajakus pretiniekus
4. 6veicei 2 pec kartas ljoti spraigas speles
P.S. bet nedod dievs 6ie m@ukas (ami6i) mus pievils
Diemžēl ļoti, ĻOTI iespējams, ka ASV spēlē pret ŠVeici neko nevajadzēs, būs garantēta 3.vieta grupā pat zaudējot, Ja zviedri uzvar otrā vieta ASV vairs nav aizsniedzama (savstarpējo ASV zaudēja)
, 2009-05-03 03:21, pirms 15 gadiem
Nevēlos neko apšaubīt, bet iekš Eurosport ir šāds teksts "In the early Group E match Latvia gained a place in the knockout round after they confidently routed 7-1 France to take third spot in the group's table with seven points."
, 2009-05-03 03:45, pirms 15 gadiem
Zviedriem vajag uzvaru un viņi to arī dabūs. Un viss ar to ir pateikts. Latvijai tikai jānospēle sava spēle - nepaļauties uz citiem un kā rakstā minēts ''pašiem savu laimi kalt''

gaidam 21:15 un tad visu paši redzēsim
, 2009-05-03 04:08, pirms 15 gadiem
Juris. rakstīja: Diemžēl ļoti, ĻOTI iespējams, ka ASV spēlē pret ŠVeici neko nevajadzēs, būs garantēta 3.vieta grupā pat zaudējot, Ja zviedri uzvar otrā vieta ASV vairs nav aizsniedzama (savstarpējo ASV zaudēja)
Cik es saprotu, ja Šveicei, ASV un Latvijai būs pa 7 punktiem, tad ASV būs tikai 4. vieta un 1/4 finālā būs jāspēlē pret Kanādu. Diez vai jeņķiem šī perspektīva liekas pievilcīga (gadījumā, ja zviedri uzvar abos mačos).
, 2009-05-03 04:47, pirms 15 gadiem
Kas Latvijai var liegt iekļūt 1/4 finālā?

IIHF prezidents un viņa mīluļi - tiesneši, kas līdz šim ir īpaši iemīlējuši varenos sarkankrustiņus. Bet veselais saprāts, lasi zviedri un amīši noliks tos vanskarus pie vietas. Kur citur, ja ne mājās Šveice ierīs pāris nokaltušus redīsus un puvušus tomātus Lai viņiem laba apetīte. Zobus gan jau izārstēs IIHF prezidents, viņam ir tāds hobijs, hehe.
, 2009-05-03 05:16, pirms 15 gadiem
arii uzvara pamatlaikaa pret krieviem mums droshi vien dod tikai 4.vietu jo visticamaak ka avs uzvar sui un swe uzvar gan sui gan fra un visiem ir 10 punkti un mees taapat paliekam 4.
, 2009-05-03 05:25, pirms 15 gadiem
artico86 rakstīja: arii uzvara pamatlaikaa pret krieviem mums droshi vien dod tikai 4.vietu jo visticamaak ka avs uzvar sui un swe uzvar gan sui gan fra un visiem ir 10 punkti un mees taapat paliekam 4.
Ne vecit tu kludies,tev pieklibo rekinasana tad Zviedri paliek aiz mums
, 2009-05-03 05:47, pirms 15 gadiem
Lai cik tas rugti un divaini neizklausitos ceru ka nepiepildisies manas ieksejas sajutas ka mums var atmaksaties tie ielaistie varti maca pedeja minute pret Sveici.Tas butu pilnigi absurds ka Latvija pec sadi aizvaditam fantastiskam spelem paliktu arpus cetrinieka,bet nu tads ir sports. Ir ari augstaki speki (Laima) un reiz vini soda,par pavirsibam.Vesture medz atkartoties, zinot sos slimos Jenkus es nemaz nebrinisos ja vini piedzivos bezierunu kapitulaciju Sveiciesu prieksa janem vera ari tas fakts ka sveiciesiem bus loooti labveliga tiesasana protams ar pesimistiskam prognozem svaidities pirms notikumiem butu mulkigi negribu izdarit parsteidzigus secinajumus,bet ka mes visi labi zinam vesture medz atkartoties. Ja utainajiem sodien kasam visticamaak braucam uz majam. Sveiciesi rit Jenkus noslaucis ka nebijusus sudus. Varesim barstit ziedus pie Karsuma ("lidera") kajam par to ka loti sekmigi izpildija savu uzdevumu un nosedza pretinieka speletaju pedeja minute. Bet anyway esmu fantastiski priecigs un gandarits par musu caliem un paveikto sagadatam emocijam un fantastisko cempionata gaisotni cepuri nost vinu prieksa.

Par lielu Latviju!
, 2009-05-03 06:22, pirms 15 gadiem
pincis1 rakstīja: Ne vecit tu kludies,tev pieklibo rekinasana tad Zviedri paliek aiz mums
neklibo gan
savstarpejie punkti- usa 3+1 ; swe 2+1 ; lat 2+0
, 2009-05-03 06:57, pirms 15 gadiem
Wembley rakstīja: Da viss būs tā kā tam jābūt! Zviedrija uzvarēs Šveici un mēs 1/4 finālā poļubomu Pēc tā kā Zviedri nospēlēja pret Krieviju (tikai ar 5:6 piekāpās papildlaikā) viņi būs motivētāki nekā jebkad uzveikt Šveici! Bez tam viņiem pievienojās vēl 2 spēlētāji no NHL!
Bez tam es ceru ka Krievi mums uzdāvinās kādu punktu, jo ja objektīvi tad viņiem neko nevajag viņi tāpat ir 1. vietā grupā! Priekš kam Krieviem tērēt spēkus un vēl nedod Dies kādas traumas? Lai nospēlē kā treniņā lai mums uzdāvina 3 punktus un tad mēs esam 2. vietā grupā un heijā hopsā var sanākt tikt uz Baltkrieviem! Kas tomēr objektīvi ir vājāki nekā ja mēs tiekam uz Čehiem, kuriem tagad ir arī klāt Eliašs un Co uzbrukuma līnija vienkārši graujoša! Un Somi ar mums nebūtu nekāda baigā dāvana! Tāka Go Latvija...
vot i skazke konec, tot kto slushal - MOLODEC
, 2009-05-03 06:57, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Buusim godiigi pashi pret sevi, Latvijas uzvara paar Zviedriju nebija tikai Latvijas lieliskaa speele.Taa bija Latvijas izcilas speeles un zviedru vaajas speeles kombinaacija. Zviedri shajaa chempionaataa ir nepaarliecinoshi.
Uzvara paar shveici bija lieliska speele aizsardziibaa.

Latvijas izlase noteikti ir TOP 8 shajaa chempii, bet nevajadzeetu krist eiforijaa un cereet, ka Latvija tagad nepartraukti sitiis komandas, kas reaali pretendee uz zeltu
Tu pārstāvi krievzemi vai ne?
, 2009-05-03 07:07, pirms 15 gadiem
artico86 rakstīja: neklibo gan
savstarpejie punkti- usa 3+1 ; swe 2+1 ; lat 2+0
Neklibo gan, taču šāda iespējamība ir apšaubāma, jo šveicieši tak arī tagad negribēs atdoties kam pagadās
, 2009-05-03 07:22, pirms 15 gadiem
edbrahman rakstīja: Tur ir tāda lieta - ja uzvaram Krieviju - tad automatiski(gandrīz) mums ir medaļas
man kautkā līdz ar to neticās

atliek cerēt ka šveice kāsīs
Ko tu tur muldi par medalam
, 2009-05-03 08:17, pirms 15 gadiem
Pret krieviem jāparāda tāda spēle kā pret zviedriem. Vienīgi pēc Karsuma soda mūsējie vairs nav tik asi.
, 2009-05-03 08:40, pirms 15 gadiem
nu blin neatceros nevienu čempi kur nervi buutu taa kutinaati un buutu taads satraukums..... nav ko daudz spriedeleet, vis hokeja dieva rokas
, 2009-05-03 08:54, pirms 15 gadiem
PolkaDot rakstīja: tur tā lieta ka pēc rītdienas spēles kur tiekas Šveice pret Zviedriju mēs joprojām nezināsiem vai tiekam,viss atšķirīgs no ASV pret Šveices spēli.

Būtu ideāli ja dabūtu vienu punktu pret krieviem,taču būs grūti.

kr4 viss ir ļoti sarežģīti!
Kas Tev nebūs zināms, ja Šveice kāš Zviedriem pamatlaikā, tad mūsējie automātiski ir ceturtdaļfinālā!!!!!!!!!!!!!!nevajag te sarežģīt PASAULI!!!!!!!
, 2009-05-03 08:57, pirms 15 gadiem
God man is rakstīja: Ev bet no vienas puses rīt varētu turēt īkšķus arī par Šveici ,jo ja viņi zviedrus vinnē pamatlaikā tad mums ceļazīme uz 1/4 kabatā un lieki sanāk svensoni ,bet tas ir tikai viens variants,bet ļoti daudz variantu kur mums jābūt pret šveici.
Vai arī otrādi Zviedri sasit Šveici pamatl. un tad arii mees taalaak!
, 2009-05-03 09:01, pirms 15 gadiem
mustafa rakstīja: Vai arī otrādi Zviedri sasit Šveici pamatl. un tad arii mees taalaak!
Nu, neesam mēs tad tālāk. Izlasiet rakstu.
Ja trim komandām būs vienāds punktu skaits un viena no tām komandām būs ASV, mēs paliekam aiz borta. Ja pamatlaikā uzvar Zviedrija, var izveidoties situācija, kad Šveicei, Latvijai un ASV ir pa 7pts. Aiz borta paliekam mēs. Ja pamatlaikā uzvar Šveice, tad var iznākt, ka zviedriem, mums un amerikāņiem būs pa 7pts. Aiz borta atkal mēs.
Šodienas spēlei Swe-Sui nav pilnīgi nekādas nozīmes. Ja mēs nespēsim paņemt punktu no krieviem, jācer uz amerikāņiem. Bet šādos brīžos lielākoties Latvijas sporta komandas gaidīto palīdzību nav saņēmušas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-03 09:07, pirms 15 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Ja Šveice pamatlaikā uzvar Zviedriju un vēlāk pamatlaikā uzvar arī ASV (un Zviedrija uzvar Franciju), tad Latvijas zaudējuma gadījumā Krievijai 7 punkti būs ASV, Zviedrijai un Latvijai. Mēs tad liekie.
Nesaprotu, ko var cepties visu laiku. Taks pašsaprotami, ka tāda varianta piepildīšanās ir 1:1000
, 2009-05-03 09:10, pirms 15 gadiem
janispriek rakstīja: Ko jūs nesaprotat ? Mēs jau Zviedriem un Šveiciešiem ieliekam ar pirmajiem trīs punktiem, neskatoties uz to, kā viņi nospēlēs.
Zviedriem un šveiciešiem, jā. Bet, ja starp trim komandām, kam būs 7pts, būs amerikāņi? Tad mēs ar saviem diviem punktiem savstarpējos mačos esam ar sliktāko bilanci.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-03 09:14, pirms 15 gadiem
Ka teica maza krievija iedos pa ausim lielai ';
, 2009-05-03 09:18, pirms 15 gadiem
Vispār es nesaprotu, kāda jēga no šādiem rakstiem

Es saprastu, ka vajadzētu shēmot, kā vēl ir iespējams tikt ceturtdaļfinālā (piemēram, ja Šveicei shēmotu), bet shēmot - kā ir iespējams netikt - ir muļķīgi.
, 2009-05-03 09:30, pirms 15 gadiem
tāpat tālāk netiksim, petī nāks Kanāda.
, 2009-05-03 09:44, pirms 15 gadiem
Tā kā līdz daudziem neaiziet - informācijai iemetu variantus.

4 komandām 7 punkti nevar būt.

Ja vairākas komandas paliek uz 7 punktiem, starp kurām ir ASV un Latvija, Latvija netiek tālāk.

1:
1. ASV - uzvara pamatlaikā pret Latviju, zaudējums papildlaikā pret Zviedriju, zaudējums pamatlaikā pret Šveici - 4 pt.
2. Zviedrija - uzvara papildlaikā pret ASV, zaudējums papildlaikā pret Latviju - 3 pt.
3. Latvija - uzvara papildlaikā pret Zviedriju, zaudējums pamatlaikā pret ASV 2 pt.

2:
1. Šveice - uzvara pamatlaikā pret ASV, zaudējums papildlaikā pret Latviju - 4 pt.
2: ASV - uzvara pamatlaikā pret Latviju, zaudējums pamatlaikā pret Šveici - 3 pt.
3. Latvija - uzvara papildlaikā pret Šveici, zaudējums pamatlaikā pret ASV 2 pt.

Ja ASV pamatlaikā vai papildlaikā uzvar Šveici - tiekam tālāk.

Ja ASV papildlaikā izcīna vienu punktu pret Šveici, ASV būs 8 pt., Latvijai varētu būt 7pt., Zviedrijai varētu būt 7 pt. un Šveicei 6 pt. Tad Latvija tiktu tālāk, izņemot, ja Šveice papildlaikā uzvarētu Zviedriju un abām šim komandām būtu 8 pt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Gibsons8
, 2009-05-03 09:53, pirms 15 gadiem
fatal1984 rakstīja: Nu jaa,butu loti stulbi,ja sitaa spelejot musejie netiktu astotniekaa! Nu es uzskatu ka ticamakais variants, ka swe rit uzvar pamatlaikaa! Pedeja kartaa swe uzvar fra,bet sui varbut ari apspele usa! Ceru ka pie shita razklada lv tiek! Bet nu jamegina rit pacinities par punktinu,pat par diviem ar krieviem! Kungi mums ir labakais chempionata vartu sargs,taaka viss bus bumbas !
peec shodienas speeles vinjsh var jau nebuut labaaakais vaartu sargs
, 2009-05-03 09:56, pirms 15 gadiem
Gibsons8 rakstīja: Cienījam raksta autoram !
Un kas notiek, ja Šveice vienu spēli zaudē un vienu uzvar, vai tad Latvija netiek 1/4 finālā, pēc jūsu rakstītā netiek, bet tās taču ir MUĻĶĪBAS.
Nevajag aizmirst, kad Latvija sasvstarpējās spēlēs ar Zviedriju un Šveici ir uzvarējušas, un vienādu punktu gadījumā, Latvija ir šim komandām priekšā, un līdz ar to tiek uz 1/4 finālu.
Es domāju, kad sporta portālam jau nu to vajadzētu sajēgt.
Nevajag maldināt Latvijas līdzjutējus.
Situācija tāda: Šveice pamatlaikā zaudē Zviedrijai, Zviedrija iegūst vismaz punktu pret francūžiem, mēs zaudējam pamatlaikā Krievijai, bet ASV pamatlaikā zaudē Šveicei. Zviedriem vismaz 8pts, mums, šveciešiem un amerikāņiem pa 7pts.
Tālāk skatās savstarpējās spēles. Mēs pamatlaikā zaudējām ASV, bullīšos uzvarējām Šveici, bet mājinieki pamatlaikā uzvar ASV. Savstarpējās spēlēs mums ir 2pts, Šveicei četri, bet ASV - 3pts. Mēs paliekam piektajā vietā.
, 2009-05-03 09:58, pirms 15 gadiem
un pec tam izdrazam canada
, 2009-05-03 09:59, pirms 15 gadiem
Gibsons8 rakstīja: Cienījam raksta autoram !
Un kas notiek, ja Šveice vienu spēli zaudē un vienu uzvar, vai tad Latvija netiek 1/4 finālā, pēc jūsu rakstītā netiek, bet tās taču ir MUĻĶĪBAS.
Nevajag aizmirst, kad Latvija sasvstarpējās spēlēs ar Zviedriju un Šveici ir uzvarējušas, un vienādu punktu gadījumā, Latvija ir šim komandām priekšā, un līdz ar to tiek uz 1/4 finālu.
Es domāju, kad sporta portālam jau nu to vajadzētu sajēgt.
Nevajag maldināt Latvijas līdzjutējus.
Pats neraksti tik šausmīgas muļķības!!! Ir pat ļoti iespējams, ka Latvijai līdzās nostājas ne tikai Zviedrija vai Šveice, bet tur ir arī amerikāņi. Un Latvija trīs komandu kombinācijā, kur piedalās arī ASV (!!!), paliek pēdējā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-03 10:03, pirms 15 gadiem
Šveicei vajag 4 punktus, ja viņi zaudē mēs esam ceturtdaļfinālā, jo pret amēriku 4 punktus nevar dabūt
, 2009-05-03 10:03, pirms 15 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Situācija tāda: Šveice pamatlaikā zaudē Zviedrijai, Zviedrija iegūst vismaz punktu pret francūžiem, mēs zaudējam pamatlaikā Krievijai, bet ASV pamatlaikā zaudē Šveicei. Zviedriem vismaz 8pts, mums, šveciešiem un amerikāņiem pa 7pts.
Tālāk skatās savstarpējās spēles. Mēs pamatlaikā zaudējām ASV, bullīšos uzvarējām Šveici, bet mājinieki pamatlaikā uzvar ASV. Savstarpējās spēlēs mums ir 2pts, Šveicei četri, bet ASV - 3pts. Mēs paliekam piektajā vietā.
Atvainojos!
Es nebiju iereiķinājis Ameriku, bēt tikai Šveici
, 2009-05-03 10:03, pirms 15 gadiem
Visi varianti ir izrēķināti un apspriesti.

Atliek tikai viens - cīnīties ar Krieviju! Iespējas ir, bet krievi mums neko nedāvinās, jo zaudēt Latvijai viņiem ir kauns.
Ja mūsējie kapās līdz beigām, bet tomēr zaudēs, un visas citas spēles beigsies mums nelabvēlīgi, būsim lepni par parādīto sniegumu, pateiksim paldies par četrām uzvarām pēc kārtas un neviens nepārmetīs komandai, ka netika ceturtdaļfinālā.

Veiksmi!
, 2009-05-03 10:06, pirms 15 gadiem
Reāli,ar prātu saprotu,ka šīsdienas mačs,varētu pēc spēka samēriem būt retrospekcija R.Dinamo-M.Dinamo pedējām spēlēm KHL...,bet esmu vienmēr ticēji..VARAM...vēljovairāk,pēc pēdējām spēlēm...kaut 1P.no Krieviem un varam jau mesties piķi,la izlietu mūsu komandai simboliskās medaļas no līdzjūtējiem...!!!
, 2009-05-03 10:15, pirms 15 gadiem
Nesanāk tā, ka arī ar punktu pret Krieviju var nepietikt?
Šveice papildlaikā uzvar gan SWE gan USA, četrām komandām pa 8 punktiem. Šveicei un ASV 5 punkti savstarpējās spēlēs, LV un SWE pa 4 punktiem. Un kuru rādītāju, tad skatās, lai noteiktu kura komanda augstāk?
, 2009-05-03 10:18, pirms 15 gadiem
Geo rakstīja: Nesanāk tā, ka arī ar punktu pret Krieviju var nepietikt?
Šveice papildlaikā uzvar gan SWE gan USA, četrām komandām pa 8 punktiem. Šveicei un ASV 5 punkti savstarpējās spēlēs, LV un SWE pa 4 punktiem. Un kuru rādītāju, tad skatās, lai noteiktu kura komanda augstāk?
Jā, tev ir taisnība, ka var iznākt četrām vienībām pa 8pts, bet tu pats izrēķināji, ka ar zviedriem mums ir līdzīgi. Tad skatīsies savstarpējo spēli, un tajā mēs uzvarējām.
, 2009-05-03 10:22, pirms 15 gadiem
Kā jau teicu, Latvija brauc mājās. Tiesneši nepieļaus, ka Šveice neuzvarēs ASV. Viņi tak ir ieinteresēti lai mājnieki tiek 1/4. Pietam ASV jau ir nodrošinājusi tikšanu 1/4 un viņiem nav ko sisties pret Šveici. Tur ir vairāk par skaidru ka Šveice dabūs 3 punktus pret ASV.
, 2009-05-03 10:22, pirms 15 gadiem
skatieties uz pozitīvo - iegūsim vēlvienu stresainu hokeja vakaru. vispirms šovakar jutīsim līdzi savējiem, un, ja viss beigsies loģiski, tad rītvakar amīšu spēli skatīsimies kā vēlvienu savējo. hokeja svētki turpinās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-03 10:30, pirms 15 gadiem
Nevar aizmirst, ka IIHF atrodas Šveicē; ka IIHF šefs ir šveicietis; ka čempis notiek Šveicē; kas tā tāda Latvija uz kopējā fona......
Jācenšas pašiem visu izdarīt, bet nevar noliegt, ka šogad mums veicas.
Šāda PČ izspēles sistēma nekad nav patikusi. Atceros, bija info, ka tiks kaut kas mainīts, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-03 10:33, pirms 15 gadiem
Tak krievi neljaus mums vinneet tresho reizi peec kaartas tak peedeejaas divaas savstarpeejaas speelees muuseejie Krievus bij vinneejushi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-03 10:43, pirms 15 gadiem
Es tiešām lielu daļu no jums nesaprotu. Mēs pat ar uzvarām pār zviedriem un šveiciešiem varam netikt tālāk. Izlasiet taču rakstu un parēķiniet paši.Ir pilnīgi pie vienas vietas, kā šodien nospēlē Zviedrija - Šveice!
Parēķiniet paši, tad varbūt sapratīsiet.
, 2009-05-03 10:44, pirms 15 gadiem
ryder rakstīja: pag pag, ja šveice uzvar asv tad viniem 7 p, tikpat cik mums, un savstarpējajā spēlē mēs šveici uzvarējām! Ar vienu vinni šveicei ir pa īsu!!!!!
Un cik punktu būs ASV? Zini, tāda izlase arī ir mūsu grupā.
, 2009-05-03 10:49, pirms 15 gadiem
Ja Latvija netiks 1/4 finālā (tfu tfu tfu) tad šis čempionāts man atmiņā paliks ,ka mūsu ļoti laba spēle ,kāda nav bijusi daudzus gadus un mūsu neiekļūšana 1/4 finālā dēl tā ka Šveici tur aiz matiem ievilka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-03 10:55, pirms 15 gadiem
Ko tur domāt jaņem ar krieviem 3 punkti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-03 10:58, pirms 15 gadiem
cik var cepties, tiesneši hokeju nespēlē..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-03 11:04, pirms 15 gadiem
Man arī īsti nav skaidrs par vienu lietu. daudzi te saka, ka sistēma mainīta, ja trīs komandām vienādi punkti, tad vispirms rēķina savstarpējo spēļu punktus un tikai tad vārtu attiecību. Pēc tādas loģikas sanāk, ka ja USA, LAT un SWE ir pa 7 punktiem, tad mēs paliekam 4.-tie un nevis 5.-tie kā daudzi te piemin. Savstarpējās spēlēs USA 4 punkti (uzvara pār Latviju un zaudējums pagarinājumā Zviedriem), Latvijai un Zviedrijai pa 2 punktiem. Ja atmetam ASV, tad Latvija ir uzvarējusi Zviedriju un mums tādejādi augstāka vieta.
Ja kļūdos un ko nepareizi saprotu, palabojiet.
, 2009-05-03 11:12, pirms 15 gadiem
Feno rakstīja: Ja kļūdos un ko nepareizi saprotu, palabojiet.
Kļūdies gan. Zviedriem ir zaude pret Latviju OT (+1pts) un uzvara OT pret ASV (+2pts). Tātad kopā trīs jeb vairāk nekā mums.
, 2009-05-03 11:13, pirms 15 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Kļūdies gan. Zviedriem ir zaude pret Latviju OT (+1pts) un uzvara OT pret ASV (+2pts). Tātad kopā trīs jeb vairāk nekā mums.
taisnība, mana kļūda
, 2009-05-03 11:15, pirms 15 gadiem
vai tad ja zviedri shon pamatlaikaa uzvar shveici ar to nepietiek? tad tak shveice nevarees dabuut vairaak punktus par mums (ja uzvarees asv pamatlaikaa) bet ja vinjiem ir tikpat punkti cik mums, tiekam mees, jo izshkjir savstarpeejaa, jeb arii es kko jaucu?
, 2009-05-03 11:20, pirms 15 gadiem
krch japanjem krievi un mes visdrizak busim 2
, 2009-05-03 11:21, pirms 15 gadiem
arQuLV rakstīja: vai tad ja zviedri shon pamatlaikaa uzvar shveici ar to nepietiek? tad tak shveice nevarees dabuut vairaak punktus par mums (ja uzvarees asv pamatlaikaa) bet ja vinjiem ir tikpat punkti cik mums, tiekam mees, jo izshkjir savstarpeejaa, jeb arii es kko jaucu?
Tad bus ASV, SWI un LAT vienāds punkts skaits. Savstarpējās spēlēs SWI 4 punkti, ASV 3 punkti, bet Latvijai tikai 2 punkti un palikšana aiz borta.
, 2009-05-03 11:23, pirms 15 gadiem
MeGaPiiLe rakstīja: cik var cepties, tiesneši hokeju nespēlē..
Nespēlē gan, bet ietekmēt mača gaitu un rezultātu var itin viegli. Vēl jo vairāk tāpēc, ka nekādu šausmīgu sankciju par to neseko (precedenti ir visiem zināmi).
, 2009-05-03 11:24, pirms 15 gadiem
BlackCoffee rakstīja: Nespēlē gan, bet ietekmēt mača gaitu un rezultātu var itin viegli. Vēl jo vairāk tāpēc, ka nekādu šausmīgu sankciju par to neseko (precedenti ir visiem zināmi).
Tas tiešām stulbi. Būtu labi, ja tiesnešiem par tiešām rupjām kļūdām būtu mūža diskvalifikācija no tiesāšanas A grupā.
, 2009-05-03 11:27, pirms 15 gadiem
05.05.2000 Latvija - 3:2 Krievija
04.05.2003 Latvija - 2:1 Krievija
03.05.2009 Latvija - +:- Krievija ?
, 2009-05-03 11:33, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Buusim godiigi pashi pret sevi, Latvijas uzvara paar Zviedriju nebija tikai Latvijas lieliskaa speele.Taa bija Latvijas izcilas speeles un zviedru vaajas speeles kombinaacija. Zviedri shajaa chempionaataa ir nepaarliecinoshi.
Uzvara paar shveici bija lieliska speele aizsardziibaa.

Latvijas izlase noteikti ir TOP 8 shajaa chempii, bet nevajadzeetu krist eiforijaa un cereet, ka Latvija tagad nepartraukti sitiis komandas, kas reaali pretendee uz zeltu
Būsim godīgi. Zviedri pat tagad ir favorīti uz zeltu. Un būsim godīgi, tieši mēs viņiem neļāvām spēlēt labi, jo izmantojām VIŅU ieročus. Skaties, ka beigās zviedri nav tur pat, kur parasti.. četriniekā. Ja jau zviedri spēja cīnīties ar krieviem, tad šaj izlase ir iekšā un, lūdzu, nafig šitos debīlos komentārus, ka mēs uzvarējām tikai tāpēc, ka pretinieks vāji nospēlēja. TĀ SPORTĀ NENOTIEK! Kāds zaudē tikai tādēļ, ka pretinieks ir bijis stiprāks attiecīgajā momentā. Mēs uzvarējām ne jau tādēļ, ka zviedriem bija slikta aizsardzība, ne jau tādēļ, ka zviedriem bija slikts uzbrukums (abi bija labi), bet gan tādēļ, ka paši spēlējām izcili aizsardzībā.
, 2009-05-03 11:35, pirms 15 gadiem
nu, man kkā šķiet, ka jau pēc pēcpusdienas spēles Zviedrija:Šveice viss būs skairds... tā komanda, kura uzvarēs normālajā spēles laikā arī iekļuš 1/4 finālā... un pinkts, jo zaudētājs tikai teorētiski varēs iegūt 7ņus punktus... un savstarpējā spēlē mums vienalga būs priekšroka...
, 2009-05-03 11:35, pirms 15 gadiem
mustafa rakstīja: Kas Tev nebūs zināms, ja Šveice kāš Zviedriem pamatlaikā, tad mūsējie automātiski ir ceturtdaļfinālā!!!!!!!!!!!!!!nevajag te sarežģīt PASAULI!!!!!!!
Lai cik skumji tas arī nebūtu, bet tev NAV taisnība.
, 2009-05-03 11:36, pirms 15 gadiem
Ja skatāmies reāli tad Latvija beigs turnīru 9 vietā. Protams fani iebildīs, kā var neticēt Latvijai, bet ja būtu jāliek totalizatorā nauda domāju daudzi liktu uz 9 vietu. Kāpēc: 1/ Šveices ASV spēle būs pēdējā un katrs zinās ko vajag un ASV jau ir tikuši tālāk/ja Latvijai ir 7 punkti/, Zviedri savus punktus pret francūžiem paņems kas atliek - šodien dabūt punktu pret krieviem-viņiem motivācijas nav-pat Bikovs pateica mēs sākam gatavoties ar spēli pret Latviju ceturtdaļfinālam, mums ir motivācija milzīga/varam pat trāpīties uz baltkrieviem pie laimīgas sagadīšanās/ mums ir Masaļskis mums ir ticība spēkiem, bet var traucēt nogurums un protams krieviem meistarība ir tāda ka pat nodzert viņi to nespēj.
Varējām mēs latviešu fani uzklāt krievu hokejistiem galdu par godu viņu pirmai vietai grupā un iedzert pirms spēles visi kopā-mūsu fani un viņu hokejisti lūk tas būtu mūsu fanu ieguldījums.
Bet ja nopietni lai tiktu tālāk šodien jāņem punkti jo ASV mums 4 maijā nepalīdzēs atdos spēli vai arī tiesneši palīdzēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-03 11:37, pirms 15 gadiem
mes esam un busim labakie !
, 2009-05-03 11:37, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: ja Šveice pamatlaikā zaudēs Zviedriem, tad ir skaidrs, ka viņi būs zem.Latvijas.
Tu kļūdies -aizmirsi ASV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-03 11:41, pirms 15 gadiem
eu nu bljin kas tas par sviestu ar to savstarpeejo speelju punktiem? izklausaas ka uztaisiits apm spec lai mums iegrieztu un shveice tiktu taalaak visos variantos, debiilisms kkaads
, 2009-05-03 11:42, pirms 15 gadiem
jacinas,jacinas un velreiz jacinas par katru punktu.
, 2009-05-03 11:42, pirms 15 gadiem
Katrā ziņā, visticamāk, ka viss izšķirsies vienā spēlē - sveiciešu spēlē ar USA. Visticamāk, ka mēs tomēr zaudēsim krieviem (kas zin..), Šveice zaudēs zviedriem, zviedri uzvarēs Franciju un pēdējā spēlē uzvarētāju prognozēt grūti. Tomēr ceru un dodu priekšroku USA. Ja godīgi, BEIGSIM DOMĀT PAR NEGATĪVO! Nav vērts! Tiksim 1/4 finālā!
, 2009-05-03 11:43, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: Pēc maniem aprēķiniem sanāk Latvija -1:0 Krievija

jo pirmā uzvara 3:2 pēc tam 2:1 tagad sanāk 1:0
Ceru,ka esi gaisregis
, 2009-05-03 11:47, pirms 15 gadiem
Būsim taču loģiski - ja nenotiek nekādi brīnumi, tad Zviedrija ņem Šveici, Krievija ņem Latviju, Zviedrija ņem Franciju un ASV ņem Šveici.
Ja tomēr Šveice paņem Zviedriju, un tālāk viss notiek kā plānots, tad mūsējie tāpat tiek tālāk, atstājot Zviedrus 5. vietā.
Ja tomēr Latvija paņem Krieviju, tad iespējams, ka pat paliekam 2. vietā.
Ja tomēr Zviedri ņem Šveici, bet kapitulē Frančiem, bet Šveice sasit ASV, atkal mēs paliekam 4niekā. Ir tikai daži varianti - kā netikt ceturtdaļfinālā, un Latvijai šis ir pietiekami veiksmīgs čempionāts izdevies, lai tiktu tālāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Dresden
, 2009-05-03 11:54, pirms 15 gadiem
Neticu, ka piepildīsies kāds no šiem scenārijiem, vot neticu un viss, vistivamāk, ka mēs jau šovakar skaidri zināsim, ka esam tur, kur mums ir jābūt.
, 2009-05-03 11:57, pirms 15 gadiem
Dresden rakstīja: Kaut kads murgs...ja sanak ta ka te raxta autors,mums bus vienads punktu skaits ar Zviedriem,vai Sveici.Un tada gadijuma skatoties savstarpejas speles mes jeb kura gadiena tiekam 1/4 finala!

P.S. Autors laikam neka nejedz no hokeja....
Var sanākt tā, ka mums ir vienāds skaits ar Zviedriem un Šveici vai ar Šveici un ASV, tad tā rēķināšana ir savādāka. Bet tas ir gandrīz nereāli. Es jau šobrīd par 99% domāju, ka esam ceturtdaļfinālā.
, 2009-05-03 11:59, pirms 15 gadiem
Dresden rakstīja: Kaut kads murgs...ja sanak ta ka te raxta autors,mums bus vienads punktu skaits ar Zviedriem,vai Sveici.Un tada gadijuma skatoties savstarpejas speles mes jeb kura gadiena tiekam 1/4 finala!

P.S. Autors laikam neka nejedz no hokeja....
To ka nejēdzi no hokeja pierādīji ar savu komentu-vai aizmirsi ka ASV arī var būt 7 punkti un tad mēs paliekam 5 vietā ja arī zviedriem vai Šveicei ir 7 punkti kopā ar ASV un Latviju.
, 2009-05-03 11:59, pirms 15 gadiem
papidinašu.svariga spele ir zviedrija-šveice.pats galvenais lai uzvaretajs butu noteikts pamatlaika.tas ir lai tris punktus iegust viena komanda.lidz ar to Latvija var zaudet krievijai.protams jacer,ka uzvaresim lidz ar to busim augstak.pastastisu kaa LATVIJA var netikt uz ceturdalfinalu del speles zviedrija-sveice.ja sis komandas attiecigi sadala punktus vienai komandai 2 otrai 1.tad pedeja karta sveice uzvar amerikaņus(loti iespejams) zviedrija uzvar francus.lidz ar to sim komandam bus vairak punktu.ja ta notiek.jacer,ka Latvija kaut punktu iegūs pret krieviju.luk ta
, 2009-05-03 12:00, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Var sanākt tā, ka mums ir vienāds skaits ar Zviedriem un Šveici vai ar Šveici un ASV, tad tā rēķināšana ir savādāka. Bet tas ir gandrīz nereāli. Es jau šobrīd par 99% domāju, ka esam ceturtdaļfinālā.
Par ceturtdaļfinālu ticu par 45% ja paliekam ar 7 punktiem jo Šveice ASV pieveiks.
, 2009-05-03 12:00, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Var sanākt tā, ka mums ir vienāds skaits ar Zviedriem un Šveici vai ar Šveici un ASV, tad tā rēķināšana ir savādāka. Bet tas ir gandrīz nereāli. Es jau šobrīd par 99% domāju, ka esam ceturtdaļfinālā.
Bet mes tak Sveici apspelejam,vai tad neskatas uz savstarpejam spele?ja ne tad tas ir parak negodigi
, 2009-05-03 12:01, pirms 15 gadiem
ozo83 rakstīja: papidinašu.svariga spele ir zviedrija-šveice.pats galvenais lai uzvaretajs butu noteikts pamatlaika.tas ir lai tris punktus iegust viena komanda.lidz ar to Latvija var zaudet krievijai.protams jacer,ka uzvaresim lidz ar to busim augstak.pastastisu kaa LATVIJA var netikt uz ceturdalfinalu del speles zviedrija-sveice.ja sis komandas attiecigi sadala punktus vienai komandai 2 otrai 1.tad pedeja karta sveice uzvar amerikaņus(loti iespejams) zviedrija uzvar francus.lidz ar to sim komandam bus vairak punktu.ja ta notiek.jacer,ka Latvija kaut punktu iegūs pret krieviju.luk ta
Nē galvenā spēle ir ASV Šveice pēdējā dienā pirms ceturtdaļfināla. Ja Šveice uzvar tad mēs braucam mājās.
, 2009-05-03 12:02, pirms 15 gadiem
Dresden rakstīja: Bet me tak Sveici apspelejam,vau tad neskatas uz savstarpejam spele?ja ne tad tas ir parak negodigi
Nav negodīgi jo ņem vērā savstrapējās spēles visiem kam ir vienāds punktu skaits- un Šveice uzvar ASV un tiem ir 4 punkti, ASV 3 mums 2 punkti
, 2009-05-03 12:04, pirms 15 gadiem
Laukumā unktus neskaitīsim spēlesim labu hokeju
, 2009-05-03 12:04, pirms 15 gadiem
Dresden rakstīja: Bet mes tak Sveici apspelejam,vai tad neskatas uz savstarpejam spele?ja ne tad tas ir parak negodigi
Ja ASV ir 7 punkti, mums ir 7 punkti un Šveicei ir 7 punkti, tad neskatās savstarpējās uzvaras.
, 2009-05-03 12:06, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Ja ASV ir 7 punkti, mums ir 7 punkti un Šveicei ir 7 punkti, tad neskatās savstarpējās uzvaras.
psc ...tads sviests,ja sakrit viss nelabveligi museiem,sanak chali pa velti cinijas.Bet jacer ka ta nebus,un vel vairak jacinas par uzvaru sovakar!
, 2009-05-03 12:06, pirms 15 gadiem
Tāda divejāda sajūta... Esam pārlēkuši pāri savām galvām, arī veiksme bijusi mūsu sabiedrotā, bet vietas astotniekā vēl nav... Okei šovakar mūs vīri cīnīsies kā vienmēr, bet ir liela iespēja, ka zaudēsim pamatlaikā... Tad SWE uz var SUI pamatlaikā, rīt SUI uzvar USA pamatlaikā (jo IIHF grib pilnas tribīnes un mājinieku atbalstu) un tad sāksies vārtu attiecību skaitīšana, murgs... Bet nu būsim pozitīvi un cerēsim šovakar ja ne uz uzvaru, tad vismaz skaistu spēli un minimālu zaudējumu, kas mums dotu priekšrocību skaitot vārtu starpību. Bet no otras puses ar to sniegumu ko rādām mēs nekas vairs nav prognozējams un ja šovakar uzvaram pamatlaikā, tad lai SWE un SUI ieskrienas, jo būsim viņiem neaizsniedzami!!! Par LATVIJU!!!
, 2009-05-03 12:08, pirms 15 gadiem
Intersantākais,ka uz mūsu spēli ar krieviem viens no galvenajiem tiesnešiem ir šveicietis....
, 2009-05-03 12:10, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Ja ASV ir 7 punkti, mums ir 7 punkti un Šveicei ir 7 punkti, tad neskatās savstarpējās uzvaras.
Tad skaita iegūtos punktus savstarpējās spēlēs.
, 2009-05-03 12:12, pirms 15 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Intersantākais,ka uz mūsu spēli ar krieviem viens no galvenajiem tiesnešiem ir šveicietis....
Lūk tas patiešām ir nepatīkami jo Šveicei ļoti nevajag lai mēs dabūtu punktu. Pret šveices tiesnesi gan būtu jāprotestē jo tā ir stipri ieinteresēta persona.
, 2009-05-03 12:17, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Par ceturtdaļfinālu ticu par 45% ja paliekam ar 7 punktiem jo Šveice ASV pieveiks.
Neticu, tāpat kā neticu, ka Latvija varētu vēlreiz tuvāko 5 gadu laikā pārspēt Zviedriju.
, 2009-05-03 12:20, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Neticu, tāpat kā neticu, ka Latvija varētu vēlreiz tuvāko 5 gadu laikā pārspēt Zviedriju.
Ja turpināsim spēlēt KHL tad ir lielas iespējas progresēt un uzvaras pār Zviedriju vai līdzīgām komandām var būt jau biežāk-tikai jāpilnveido spēle uzbrukumā.
, 2009-05-03 12:25, pirms 15 gadiem
ta spele ari var but svariga.bet spele sveice-zviedrija ir vel svarigaka.pec sis speles daudz kas bus skaidrs.pie labveliga rezultata spelei asv-sveicei nebus nekadas nozimes.
, 2009-05-03 12:25, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Būsim godīgi. Zviedri pat tagad ir favorīti uz zeltu. Un būsim godīgi, tieši mēs viņiem neļāvām spēlēt labi, jo izmantojām VIŅU ieročus. Skaties, ka beigās zviedri nav tur pat, kur parasti.. četriniekā. Ja jau zviedri spēja cīnīties ar krieviem, tad šaj izlase ir iekšā un, lūdzu, nafig šitos debīlos komentārus, ka mēs uzvarējām tikai tāpēc, ka pretinieks vāji nospēlēja. TĀ SPORTĀ NENOTIEK! Kāds zaudē tikai tādēļ, ka pretinieks ir bijis stiprāks attiecīgajā momentā. Mēs uzvarējām ne jau tādēļ, ka zviedriem bija slikta aizsardzība, ne jau tādēļ, ka zviedriem bija slikts uzbrukums (abi bija labi), bet gan tādēļ, ka paši spēlējām izcili aizsardzībā.
Jā, Latvijas izlase nospēlēja fenomenāli,un bija pārāka par zviedriem, bet vai tu tiešām domā, ka vinji shajā čempī rāda labāko sniegumu?

Es arī pieļauju ka zviedri varētu būt četriniekā, bet tas nemaina faktu ka spēlē pret Latviju vinji nebija pārliecinoši. Zviedru vārtusargu līnija ir vāja.
, 2009-05-03 12:31, pirms 15 gadiem
reāli skatoties rēķins nav nemaz tik sarežģīts - pašiem jāņem vismaz punkt no krieviem (iespēju ir ļoti maz, bet viņas ir) vai arī jācer, ka amerikāņi ņems kaut punktu no Šveices. un jārēķinās, ka soģi Šveici aiz ausīm pleiofos vilks.

ir vēl daudz citu variantu (Šveice divās speļēs ņem viarāk par 3 punktiem, zviedri zaudē punktus pret Frančiem), bet tie vairs nav tik reāli.

pat ja netiekam astotniekā - komanda nospēlēja ļoti labi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-03 13:35, pirms 15 gadiem
kas notiek, ja zaudeejam krieviem, bet zviedri uzvar šveici??
, 2009-05-03 13:35, pirms 15 gadiem
srajo rakstīja: Bet viņi ja zaudēs pamatlaikā zviedriem, tad ASV viņi var vinnēt kaut 25:0 un tāpat tas viņus nepacels virs latvijas! 1 spēlē var sadalīt 3 punktus, viņiem vajag vismaz 4!
Vai pats saproti ko saki. Ja Šveice zaudē zviedriem bet uzvar amerikāņus tad Latvijai Šveicei un ASV ir 7 punkti - nu iekustini smadzenes un parēķini cik katra komanda ir ieguvusi punktus savstarpējās spēlēs-Latvijai tad ir 5 vieta.
, 2009-05-03 13:38, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: To ka nejēdzi no hokeja pierādīji ar savu komentu-vai aizmirsi ka ASV arī var būt 7 punkti un tad mēs paliekam 5 vietā ja arī zviedriem vai Šveicei ir 7 punkti kopā ar ASV un Latviju.
vārtu attiecība šobrīd mums ir krietni labāka nekā zviedriem un Šveicei, mums jāzaudē ar 8:0, un tāpat pēc šveices un zviedru spēlēm viņu attiecības krasi nevar mainīties, tad kādā gadījumā mēs varam palikt 5.vietā pēc tava scenārija?
Šveice pamatlaikā zaud Zviedriem un mēs esam 4daļfinālā!
, 2009-05-03 13:40, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Vai pats saproti ko saki. Ja Šveice zaudē zviedriem bet uzvar amerikāņus tad Latvijai Šveicei un ASV ir 7 punkti - nu iekustini smadzenes un parēķini cik katra komanda ir ieguvusi punktus savstarpējās spēlēs-Latvijai tad ir 5 vieta.
ai! es domāju ka vārtu attiecību skatās pirmo! Tad sajaucu gan! Paldies!
, 2009-05-03 13:45, pirms 15 gadiem
Krivi mums neko nedāvinās, kaut vai skatoties uz negatīvo bilanci ar Latviju. Nevajadzētu jau sākt izvēlēties ceturdaļfināla partneri, kaut vai Kanāda būs, jāiet uz spēli ar domu uzvarēt.

Latvija - Uzvara!
, 2009-05-03 13:46, pirms 15 gadiem
janispriek rakstīja: Amerikāņiem šī spēle ir tikpat izšķiroša cik mums ar Krieviju. Neatdos viņi uzvaru - uzvarēs, savu vārdu turu. Vēl jo vairāk, šī spēle ir pirms mūsu spēles.
Vecīt, tā svarīgā spēle vispār ir rīt!!!
, 2009-05-03 13:46, pirms 15 gadiem
šveicei obilgāti japaņem 3 punkti 2. speeles ja to neizdara tad ir sveetki!!!
, 2009-05-03 13:49, pirms 15 gadiem
Cilvēki mīļie, tak palasat rakstu, tur gudri cilvēki visu sen izrēķinājuši, ko jūs te mēģinat riteni izgudrot. Viss izšķirsies spēlē ASV-Šveice (jo mēs nepaņemsim neko no krieviem un zviedri nezaudēs frančiem)
, 2009-05-03 13:52, pirms 15 gadiem
P.S. ASV motivāciju diemžēl apšaubu, JO Kanāda zaudējot Somijai ir OTRĀ!!! Tad ASV var vispār izdomāt, ka izdevīgāk būt 4. un zaudēt
, 2009-05-03 13:56, pirms 15 gadiem
ak Dievs.... izlasīju komentārus - tas jau kļūst smieklīgi varu tikai apbrīnot autora un vēl dažu lietotāju apbrīnojamo pacietību. vienam ar grūtībām ieskaidro, vietā rodas jauni trīs - EU MĒS TAK ŠVEICI VINNĒJĀM,KĀ VARAM BŪT AIZ!!! Ieskaidro tiem,katra vietā atkal trīs. KAS,JŪS LASĪT VISPĀR NEMĀKAT!??????
Bet tie amerikāņi visur maisās pa kājām. jo nav nemaz nereāli,ka mēs zaudējam krieviem un paliekam piektie, tāpat arī nav nereāli,ka pat gadījumā,ja mēs tīri uzvaram krievus,paliekam tikai ceturtie. tas nu gan būtu izcili pretīgi - uzvarēt 4 no 5 grupas spēlēm,bet palikt ceturtie... ļoti ceru,ka ar amerikāņi mums pa kājām nemaisīsies un viņiem nebūs ar mums vienāds punktu skaits
, 2009-05-03 14:01, pirms 15 gadiem
Ja ASV spēlētājiem būtu kanādiešu attieksme, tad es neuztrauktos, bet tagad nezinu ar kādu sparu viņi pret Šveici cīnīsies, un tad vēl aizkulišu cīņas...
, 2009-05-03 14:03, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Ja ASV ir 7 punkti, mums ir 7 punkti un Šveicei ir 7 punkti, tad neskatās savstarpējās uzvaras.
ta jau nedrīkst teikt,maldināšana. skatās gan,tikai jau starp 3,ne 2 komandām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-03 14:51, pirms 15 gadiem
šveice uzvar ASV - tas izskatās diezgan reāli...
, 2009-05-03 15:35, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: nav nereāli,ka pat gadījumā,ja mēs tīri uzvaram krievus,paliekam tikai ceturtie.
Ne tikai nav nereāli, bet ir pat ļoti-ļoti ticami.
, 2009-05-03 15:41, pirms 15 gadiem
Uzskatu, ka par daudz jau esam aizrāvušies ar rēķināšanu, bet atšķirībā no hokejistiem mums tas par sliktu nenāk... Kā jau daudzi pareizi raksta vispretīgākais variants ir sekojošs: LAT uzvar RUS pamatalaikā, SWE uzvar SUI un FRA pamatlaikā, USA uzvar SUI pamatlaikā, respektīvi, rezultāti, kuriem tādiem būtu arī jābūt, ja vērtē tikai rangu. Un... LAT paliek ceturtie... jo esot vienādam punktu skaitam LAT, SWE, USA, esam tikai ceturtie... NETAISNĪGI!!!
, 2009-05-03 15:56, pirms 15 gadiem
Ja mēs būsim 4-tie, tas būs ļoti-ļoti labi...... īstenībā ir jālūdzas, lai Sveice uzvelk zviedrus pamatlaikāun tad mēs neatkarīgi no nekā esam tālāk. Es gan tam neticu, jo diez vai zviedri gribēs palikt ārpus 1/4 fināla. Un tādā gadījumā sākas visi s**** varainti. Jāskatās tagad SWE-SUI spēle un tad jau būs skaidrāks.
Un nav ko cerēt, ka nemotivēti amīši vinnēs izcili motivētos šveiciešus.
, 2009-05-03 16:03, pirms 15 gadiem
Krievija var liegt!
, 2009-05-03 16:04, pirms 15 gadiem
nahimovs rakstīja: Ja mēs būsim 4-tie, tas būs ļoti-ļoti labi...... īstenībā ir jālūdzas, lai Sveice uzvelk zviedrus pamatlaikāun tad mēs neatkarīgi no nekā esam tālāk. Es gan tam neticu, jo diez vai zviedri gribēs palikt ārpus 1/4 fināla. Un tādā gadījumā sākas visi s**** varainti. Jāskatās tagad SWE-SUI spēle un tad jau būs skaidrāks.
Un nav ko cerēt, ka nemotivēti amīši vinnēs izcili motivētos šveiciešus.
Diemžēl, Tu kļūdies. Ja SUI uzvar SWE, tad nav viss skaidrs, jo SUI var pieveikt arī jeņķus pēdējā spēlē, tad SUI ir otrie, bet LAT,USA,SWE(viņi noteikti uzveiks FRA) ir pa 7 punkti un tā kā savstarpējo uzvaru skaits visiem ir pa 1, tad skatās savstarpējos punktus, un tad ir d****, jo SWE tie ir 3, amīšiem 4, mums 2, kas nozīmē, ka esam tikai piektie... Pēc spēles SWE un SUI NEKAS VĒL NEBŪS SKAIDRS.. Vienīgais kas mums nodrošina 100% vietu astotniekā ir pamatlaika uzvara par RUS!
, 2009-05-03 16:05, pirms 15 gadiem
Ja Zviedrija zaudē Šveicei pamat laikā, tad jautājumu vairāk nav, jo pieņemsim, ka Zviedrija uzvar Franciju, tad viņiem ir arī 7 punkti , bet savstrapējie radītāji un viss pārējais mums ir labāks, kāpēc kāds ir izdomājis , ka šai spēlei nav nozīmes.
, 2009-05-03 16:14, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: ak Dievs.... izlasīju komentārus - tas jau kļūst smieklīgi varu tikai apbrīnot autora un vēl dažu lietotāju apbrīnojamo pacietību. vienam ar grūtībām ieskaidro, vietā rodas jauni trīs - EU MĒS TAK ŠVEICI VINNĒJĀM,KĀ VARAM BŪT AIZ!!! Ieskaidro tiem,katra vietā atkal trīs. KAS,JŪS LASĪT VISPĀR NEMĀKAT!??????
Bet tie amerikāņi visur maisās pa kājām. jo nav nemaz nereāli,ka mēs zaudējam krieviem un paliekam piektie, tāpat arī nav nereāli,ka pat gadījumā,ja mēs tīri uzvaram krievus,paliekam tikai ceturtie. tas nu gan būtu izcili pretīgi - uzvarēt 4 no 5 grupas spēlēm,bet palikt ceturtie... ļoti ceru,ka ar amerikāņi mums pa kājām nemaisīsies un viņiem nebūs ar mums vienāds punktu skaits
Tiešām kļūst žēl, ka, domājams, lieliem cilvēkiem ir grūtības saskaitīt skaitļus no pirmā desmita...
, 2009-05-03 16:17, pirms 15 gadiem
nr.99 rakstīja: Ja Zviedrija zaudē Šveicei pamat laikā, tad jautājumu vairāk nav, jo pieņemsim, ka Zviedrija uzvar Franciju, tad viņiem ir arī 7 punkti , bet savstrapējie radītāji un viss pārējais mums ir labāks, kāpēc kāds ir izdomājis , ka šai spēlei nav nozīmes.
Tādēļ, ka tai nav nozīmes.
Cilvēki mīļie, iemācieties rēķināt!
Var iznākt situācija, kad trim komandām ir pa 7pts. Ja divas no tām trim būs Latvija un ASV, lai vai kura būtu trešā, mums būs sliktākā savstarpējo maču bilance un paliksim piektie.
, 2009-05-03 18:49, pirms 15 gadiem
Interesanti, ka gan delfi.lv, gan tvnet.lv ir pārmetušies uz šo vienkāršoto versiju- "Ja zviedri uzvarēs pamatlaikā, tad Latvijas izlases vietu ceturtdaļfinālā vairs neviens neapdraudēs." Kam taisnība grūti spriest, pašam arī slinkums rēķināt, bet vienprātības, kā redzams, nav nekur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-03 19:46, pirms 15 gadiem
bet nolikums saka, ka ja vienāds punktu skaits ir 3 komandām, tad ņem vērā visu šo komandu punktus savstarpējās spēlēs- ja SUI uzvarēs USA, mums visiem būs pa 7, bet savstarpējās spēlēs SUI 4, USA 3, bet mums 2
, 2009-05-03 20:06, pirms 15 gadiem
nevarēja vienkārši uzrakstīt, kas mums ļaus tikt ceturtdaļfinālā?
, 2009-05-03 20:20, pirms 15 gadiem
1)punkts pret Krieviju
2)ja šī punkta nav, tad ASV uzvara pret Šveici