Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Karsums meklēs vienvirziena līgumu

Andrejs Siliņš

Karsums meklēs vienvirziena līgumu
Mārtiņš Karsums
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja valstsvienības uzbrucējs Mārtiņš Karsums "Latvijas Avīzei" atklājis, ka šajā vasarā mēģinās vienoties ar kādu Nacionālās Hokeja līgas (NHL) klubu par vienvirziena līgumu. Ja tas neizdosoties, tad hokejists pārcelsies uz Veco kontinentu.

"Man ir pāris piedāvājumi gan no NHL, gan no Krievijas. Aģents teica, ka jāpagaida līdz 1. jūlijam, kad atvērsies brīvo aģentu tirgus un sāksies lielāka rosība. Turklāt esmu ierobežots brīvais aģents, tāpēc šobrīd varu runāt tikai ar savu klubu ''Lightning''. Kuras komandas izrāda interesi? Tas pagaidām lai paliek noslēpums," sarunā ar laikrakstu sacījis Karsums.

"Priekšroka būs NHL. Ja būs piedāvājums, tad nemaz nedomāšu par citiem variantiem. Uz Krieviju vienmēr varēs aizbraukt. Ja būs variants tikai ar divvirziena līgumu, tad, visticamākais, braukšu uz Krieviju. Trīs gadus aizvadot Bostonas "Bruins" sistēmā, man bijis tik daudz pārdzīvojumu, ka labāk izvēlos stabilitāti. Blefot sarunās ar NHL klubiem mēs īsti negribam – būtu stulbi pārcensties. Ja sakašķējas ar NHL un aizbrauc prom, tad atpakaļ tikt ir ļoti grūti."

"Protams, es izskatītu iespēju spēlēt Rīgā, tas būtu gods. Taču neviens kluba pārstāvis kopš februāra nav ar mani runājis," Mārtiņš atzinis, ka pie noteiktiem nosacījumiem būtu gatavs spēlēt arī Rīgas "Dinamo" klubā. Šobrīd, turpinoties starpsezonai, Karsums turpina treniņus: "Man Tampabejā pēc sezonas iedeva speciālu treniņu programmu, pēc kuras arī vados. It kā viss tāpat darīts arī iepriekšējos gados, bet tagad ir salikts pa plauktiņiem un nav jāimprovizē, kas un kad jādara. Lielākā uzmanība man jāpievērš kāju spēkam, jo bijušas problēmas ar celi, potītēm. Jūlijā jāsāk iet uz ledus, ceru, ka varēšu pievienoties kādas komandas treniņiem."

Izmantotie resursi:
Latvijas Avīze

  +2 [+] [-]

, 2009-06-19 10:20, pirms 15 gadiem
Karsumam veeļ tāls ceļš ejams un ar tādu neatlaidību domāju viss notiks

     [+] [-]

, 2009-06-19 10:20, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Paskatoties, kas Pitsburgai darās ar RW - visiem šosezon beidzās līgumi un domāju, ka ar Šatanu viņi toč līgumu nepagarinās, jo jau tā Pitsburga balansē pie algu griestu augšējās robežas un zinot ka farmklubā no RW ir tikai Pasanens, kurš ir klasi švakāks par Karsumu tā varētu būt ticama versija. Par to vienvirziena līgumu runājot daudz, kas jau būs atkarīgs no tā cik Karsums gribēs ja būs gatavs spēlēt par minimālo tad domāju ka ir 70-80% ka dabūs to līgumu
Es nenoliedzu ,ka kāds NHL klubs varētu interesēties par Karsumu.
Tomēr, Tampabejai pieder visas iespējas, pat neļaut karsumam spēlēt nhl uz diviem gadiem.

Es apšaubu tā lietotāja vārdu patiesumu, neticu ka ir tāds raksts.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 10:27, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: tu esi liels joku pēteris..KHL vairakas pakapes zemaks limenis,neka NHL...ha-ha... ligas jau ir vienada limeni..tu pavero sastavus KHL..kadi speletaji spele..? un tas ir tikai 2.gads...
krievs ar naudu nopirks ko gribes...nez kapec zviedru uzlecosa zvaigzne O marks izvelejas KHL..? paskaidro...
varetu padomat,ka tomarks un parejie somi,cehi,slovaki,kanadiesi un amerikani neko nesajedz un ari vinu aģenti...sviests...
to tacu redz,ka KHL ir perspektiva un galvenais ir NAUDA...
ari karsums saprot,ka tur nav ko meklet...es to jau sen teicu...
pagaidi lai oveckiniem,malkiniem un t.t. beidzas ligumi...tad apskatisimies kur vini speles...
NHL driz speles sloveni,sveice,ungari,dani un t.t...
un beidzat nolikt DINAMO...fani atradusies...
ta pagajuso gadu pirms sezonas nolikat,bet sezonas laika 100% tie gnidas bauroja par DINAMO...tagad atkal ķērc ka nekas nebus...norakstisu tos nikus un komentus..apskatisimies kad DINAMO gus uzvaras...
ESI KADU NHL speli skatiijies???
nevar salidzinat aatrumus, citi novels to uz laukumu, bet tur tomer čali taa sitaas!!! par sastaviem ari nevajag parspiileet, ja kadai komandai ir kads NHL speletajs tad tas pats jau pensionaars (izbijis zvaigzne), vai arii viduveejiiba!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-19 10:28, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es nenoliedzu ,ka kāds NHL klubs varētu interesēties par Karsumu.
Tomēr, Tampabejai pieder visas iespējas, pat neļaut karsumam spēlēt nhl uz diviem gadiem.

Es apšaubu tā lietotāja vārdu patiesumu, neticu ka ir tāds raksts.
Nu tam gan es piekrītu bet nu redzēs pa kādu ceļu aizies Tampa. Par to Pitsburgu es domāju viņš izlasīja šeit pat jo kādas 2-3 reizes te ir bijušas nopietnas diskusijas kurām komandām ir problēmas ar RW un kurām varētu nonākt Karsums

  -1 [+] [-]

, 2009-06-19 10:34, pirms 15 gadiem
uksens rakstīja: ESI KADU NHL speli skatiijies???
nevar salidzinat aatrumus, citi novels to uz laukumu, bet tur tomer čali taa sitaas!!! par sastaviem ari nevajag parspiileet, ja kadai komandai ir kads NHL speletajs tad tas pats jau pensionaars (izbijis zvaigzne), vai arii viduveejiiba!
Nu kur tādi rodas?

NHL un KHL spēlē dažāda stila hokeju, tāpēc arī vizuāli atšķiras spēles ātrumi. Man piemēram tā skraidīšana no vieniem vārdiem uz otriem kā tas notiek NHL nepatīk, jo kaut kas tur nav. Man vairāk patik KHL (eiropas) spēles stils, ar garām izspēlēm, kompinācijām, jo laukums ir lielāks un ir kur izspēlēties. Nevis skatīties kā visi cīnās galvenokārt uz petaka un dažreiz pa kādām izspēlēm, tas taču ir truli. IMHO.

     [+] [-]

, 2009-06-19 10:35, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Nu tam gan es piekrītu bet nu redzēs pa kādu ceļu aizies Tampa. Par to Pitsburgu es domāju viņš izlasīja šeit pat jo kādas 2-3 reizes te ir bijušas nopietnas diskusijas kurām komandām ir problēmas ar RW un kurām varētu nonākt Karsums
veel jau pastaav neliela iespeeja pirms drafta tiek samainiits uz to komandu kas intereseejas ja taadas ir

  +4 [+] [-]

, 2009-06-19 10:51, pirms 15 gadiem
Šitais puika bez darba nepaliks!

     [+] [-]

, 2009-06-19 11:16, pirms 15 gadiem
Ļoti vēlētos, lai Karsums paliktu NHL, jo tur viņam ir nākotne.
Protams nebūtu arī slikti, ja viņš arī spēlētu Dinamo, bet tomēr kā pats teica, ka priekšroka NHL.

     [+] [-]

, 2009-06-19 11:51, pirms 15 gadiem
Karsuma vieta ir NHL, lai izdodas!

     [+] [-]

, 2009-06-19 11:57, pirms 15 gadiem
zaipis rakstīja: klusums saprotams visi gaida 1.juuliju kad saksies tirgi NHL, bet Krievijas speeleetaji Dinamo neinteresee
es saprotu, ka ir noruna starp KHL un RD ka tie krievus neņem..

     [+] [-]

, 2009-06-19 12:19, pirms 15 gadiem
Tad jau sanāk ļoti vienkārši. Vai nu NHL vai KHL. Nekādi starp varianti

     [+] [-]

, 2009-06-19 12:31, pirms 15 gadiem
aizvakar vinju cinamon redzeeju, buudiigs chaliits
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-19 13:31, pirms 15 gadiem
Vienkarshi vinsh ir fantasts!Tadu vienvirziena liigumu var parakstiit,tikai nee ar NHL klubu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:36, pirms 15 gadiem
Es domāju, ka NHL sāk raustīties no KHL spēka, jo ir jau dzirdami centieni pārvilināt spēlētājus. Šis fakts uztrauc NHL vadību, jo šī tendence pieaug, un es ceru, ka KHL attīstīsies tiktāl, ka varēs lielā mērā konkurēt ar NHL (ja vien krievi menedžmentā spēs sacensties ar ASV)... Man vienalga kura ir spēcīgāka un kura vājāka (uz papīra un reāli), bet tas, ka man ir dota iespēja skatīt labas kvalitātes hokeju, priecē. Varbūt naudas piesaistīšanas nolūkos abas līgas varētu uztaisīt kādu maču - noskaidrot kurš tad īsti ir labāks utml...

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:50, pirms 15 gadiem
Nu Ņujorka pērn parādīja, kas ir kas. Sākumā bija redzams, ka ņujorkieši tikai slidinās, bet kad kāpināja temou, Magņitka sāka irt ārā pa vīlītēm.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-19 13:57, pirms 15 gadiem
Laik kā man gribetos viņu redzet Pie mums Dinamo, tomēr ceru ka vins vel uzkavesies Nhl!

  -2 [+] [-]

, 2009-06-19 14:26, pirms 15 gadiem
uveren na 90% chto on budet v KHL..Martins ponjal,chto libo NHL,libo nah to USA..deneg emu mnogo ne mogu predlozit v USA,a verojatnost okazatsa na banke i v itoge v AHL ochen velika..tak chto uveren,chto Russia budet sledushaja ostanovka...u nego v KHL pojdet,tak kak nastirnij (kak RAdulov kstati),bjetsa do konca, videt horosho pole,fizicheski silnij igrok i dovolno bistrij. v KHL u nego vsjo poluchitsas,uveren..

     [+] [-]

, 2009-06-19 15:05, pirms 15 gadiem
Semjonovs rakstīja: uveren na 90% chto on budet v KHL..Martins ponjal,chto libo NHL,libo nah to USA..deneg emu mnogo ne mogu predlozit v USA,a verojatnost okazatsa na banke i v itoge v AHL ochen velika..tak chto uveren,chto Russia budet sledushaja ostanovka...u nego v KHL pojdet,tak kak nastirnij (kak RAdulov kstati),bjetsa do konca, videt horosho pole,fizicheski silnij igrok i dovolno bistrij. v KHL u nego vsjo poluchitsas,uveren..
Nu togda v Dinamo, bolelshikli bili bi v ekstaze. No bojusj ego kupjat drugije klubi, u nas deneg nehvatit.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-19 15:23, pirms 15 gadiem
Karsum paliec NHL!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-19 17:54, pirms 15 gadiem
veelu veiksmi maartinj, lai izdodas

     [+] [-]

, 2009-06-19 18:53, pirms 15 gadiem
wilwood rakstīja: nu pagaidi.
ja KHL un NHL varbūt neatšķiras tik ļoti vairs spēles un naudas ziņā, tad atšķirības ir ievērojamas pārējos aspektos. Atceros bija raksts, kur RD spēlētāji sūdzējās, kādās tik viesnīcelēs ar prusakiem un blusām nav nācies gulēt. Halles - austrumos šis jēdziens ir ļoti stiepts.
Es protams neko nesaku par sliktu KHL, bet ēdājs, kurš ir pamielojies ar kūku, boršču uzreiz negribēs. Tas nekas, ka borščā ir vairāk barības un šķiedrvielu (nauda), un tas tomēr arī ir ēdiens (spēle).
Ceru ka saprati manu metaforu.
kada jega ar jums ar jums ,kas saslimusi ar NHL fobiju strideties...
harlamovs jums perfekti paskaidroja..
un tagad zvani karsumam,lai nebrauc nekada gadijuma seit spelet,jo ir blusas viesnicas..
ak jā paskaidro kapec karsums pats izvelas braukt uz eiropu..???
ja nenosledz vienvirziena ligumu,lai paliek AHL..tur nav blusu...

     [+] [-]

, 2009-06-19 18:55, pirms 15 gadiem
uksens rakstīja: ESI KADU NHL speli skatiijies???
nevar salidzinat aatrumus, citi novels to uz laukumu, bet tur tomer čali taa sitaas!!! par sastaviem ari nevajag parspiileet, ja kadai komandai ir kads NHL speletajs tad tas pats jau pensionaars (izbijis zvaigzne), vai arii viduveejiiba!
ari tev dzekin harlamovs paskaidroja par atrumiem PČ no aizokeana speletajiem...
tikai tads sikums...omarks ir viduvejiba,mortensens...???

     [+] [-]

, 2009-06-19 19:50, pirms 15 gadiem
Vai nav apnicis salīdzināt, kam krāns garāks?... NHL vai KHL. NHL ir un paliek tie trīs maģiskie burti priekš spēlētājiem. KHL ir otrie, kas saista spēlētājus. Protams, katram spēlētājam savādāk... bet tas lielos vilcienos.

KHL vēl tāls ceļš ejams līdz idillei.

Par spīti tam, ka NHL ir lielāks šovs un labāki apstākļi spēlētājiem (nav runa par algām), kā skatītājam, man labāk patīk KHL hokejs. Skaistas kombinācijas, skaists hokejs.

NHL kādreiz ļoti skatījos un patika, bet tagad tas ir kļuvis vienveidīgs. No vārtiem uz vārtiem.. Bīstami un bīstami.. kāds kautiņš, lai skatītājiem interesantāk.. un šis "šovs" man ir apnicis. Labāk tomēr patīk Eiropeiskais hokejs.

Bet mums katram ir sava izvēle. Cits neskatās KHL, cits NHL... Cits skatās abus un priecājas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-19 23:08, pirms 15 gadiem
puis, kāda Eiropa? Kāda Krievija? Jātiek vēlvienam laviešu vecim pie šprices nhl

     [+] [-]

, 2009-06-20 10:45, pirms 15 gadiem
....nebuutu jau slikti mežoni redzeet dinamo formaaa...

     [+] [-]

, 2009-06-20 12:09, pirms 15 gadiem
lai Karsumam viss izdodas; tik uz priekshu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja