Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Elisons izrauj ''Dinamo'' uzvaru

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Elisons izrauj ''Dinamo'' uzvaru
Marks Hartigans
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Šovakar Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) spēlē Rīgas ''Dinamo'' savā laukumā ''Arēnā Rīga'' papildlaikā ar 3:2 pārspēja Novokuzņeckas ''Metallurg''. Uzvaras vārtus papildlaikā guva Mets Elisons.

Sestdien pārspējot Novosibirskas ''Sibirij'', ''Dinamo'' nodrošināja vietu KHL ''play off'' turnīrā. Lai arī vieta izslēgšanas mačos jau garantēta, ''Dinamo'' kā papildus motivācija atlikušajās spēlēs cīnīties par uzvaru ir iespējami augstākas vietas ieņemšana pēc KHL regulārās sezonas beigām, kas rīdziniekiem ''play off'' pirmajā kārtā pretī dotu nosacīti vieglāku pretinieku. Šodienas spēlē ''Dinamo'' bija iespēja revanšēties Novokuzņeckas komandai par septembrī viesos piedzīvoto sagrāvi ar 0:7. ''Metallurg'' pašreiz KHL turnīra tabulā ieņem 21.vietu 24 komandu konkurencē un jau ir zaudējusi iespēju kvalificēties ''play off''.

Mača sākums garlaicīgs

Spēles sākumā abu komandu izpildījumā bija novērojams garlaicīgs hokejs. Mača piektajā minūtē ''Dinamo'' bija spiesti spēlēt mazākumā pēc tam, kad Krišjānis Rēdlihs laukuma apmalē iegrūda pretinieku. Izturējuši mazākumu, pāris minūtes vēlāk vairākumā spēlēja rīdzinieki, taču, atskaitot Laura Dārziņa metienu pāri vārtiem, neko sakarīgu izveidot nespēja.

Pirmā perioda bīstamākais moments radās 11.minūtē, kad Mārtiņš Cipulis, saņēmis lielisku piespēli no Alekseja Širokova, uz zilās līnijas ''novāca'' aizsargu un izslidoja viens pret vienu ar viesu vārtsargu Sergeju Bobrovski, taču no asa leņķa uzmeta virsū ''Metallurg'' vārtu vīram. Perioda izskaņā ''Dinamo'' vēl divas reizes spēlēja vairākumā, taču atkal bez vēlamā rezultāta (pa pusmomentam bija Dārziņam un Armandam Bērziņam). Pēc neizteiksmīga pirmā perioda uz rezultāta tablo divas likumsakarīgas nulles.

Līdzsvars arī pēc otrā perioda

Otro periodu ar vairākumu (52 sekundes) iesāka mājinieki, kārtējo reizi nospēlējot nepārliecinoši. Piektajā minūtē pēc Filipa Novāka noraidījuma ''Dinamo'' palika mazākumā, un viesi ar skaistu kombināciju, izspēlējot līdz tukšiem vārtiem izvirzījās vadībā – 1:0 (vārtus guva Artjoms Ostrouško). Turpinājumā viesi spēlēja pārliecinošāk, bet mājinieki savu labāko iespēju izveidoja 15.minutē, kad Ģirts Ankipāns ar teicamu piespēli vārtu priekšā atrada Gunti Galviņu, taču aizsarga metienu atvairīja Bobrovskis. Galviņu šajā epizodē neatļauti kavēja pretinieku komandas spēlētājs, un rīdzinieki ieguva kārtējo vairākumu, kurā atkal nospēlēja bezcerīgi. Trīs minūtes pirms otrā perioda beigām ''Dinamo'' vēlreiz ieguva viena vīra pārsvaru un šoreiz prata to izmantot. Marks Hartigans vārtu priekšā pielaboja Kr. Rēdliha metienu no zilās līnijas – 1:1. Ar šādu rezultātu noslēdzās mača otrais periods.

Elisons papildlaikā izrauj uzvaru

Pēdējo trešdaļu ''Dinamo'' iesāka apņēmīgi, un 5.minūtē izvirzījās vadībā – Mets Elisons uzbrukuma zonā apspēlēja aizsargu un piespēlēja vārtu priekšā brīvajam Hartiganam – 2:1. Pēc gūtajiem vārtiem ''Dinamo'' turpināja spēlēt aktīvi, bet astotajā minūtē izgāzās aizsardzībā. Mājinieku vārtsargs Martins Pruseks bija atstāts bez palīdzības, un ''Metallurg'' uzbrucējs Valērijs Hļebņikovs spēja ripu iestumt vārtos – 2:2.

11.minūtē Dārziņš teicamu iespēju gūt vārtus noorganizēja Bērziņam, taču uzbrucējs no tuvas distances uzmeta virsū Bobrovskim. Nedaudz vēlāk trešos vārtus varēja gūt Hartigans. Turpinājumā divas soda minūtes nopelnīja ''Dinamo'' kapteinis Rodrigo Laviņš. Mazākumā laba iespēja bija Hosam – pāri vārtiem. Viesi atbildēja ar Jevgēņija Bumagina solo gājienu un metienu garām vārtiem. Atlikušajā laikā nevienai no komandām uzvaras vārtus gūt neizdevās, tāpēc bija jāspēlē papildlaiks. Papildlaika vidū viesu zonā tika nogāzts Galviņš, un ''Dinamo'' ieguva vairākumu, ko realizēja Elisons, izraujot ''Dinamo'' uzvaru ar 3:2.

''Dinamo'' pēc šīs uzvaras ar 83 punktiem 54 spēlēs KHL tabulā ieņem 12.vietu un saglabā iespējas pacelties par pāris vietām augstāk.

KHL Regulārā sezona, 23.februāris

Rīgas ''Dinamo'' – Novokuzņeckas ''Metallurg'' 3:2 (0:0, 1:1, 1:1, 1:0)
Vārti: 25:58 Ostrouško (Hļebņikovs, Višņakovs, vair.) 0:1, 38:03 Hartigans (Kr. Rēdlihs, Hosa, vair.) 1:1, 44:08 Hartigans (Elisons) 2:1, 47:54 Hļebņikovs 2:2 62:40 Elisons (Vestkots, Hartigans, vair.) 3:2
Vārtsargi: Pruseks - Bobrovskis

Izmantotie resursi:
khl.ru

 +35 [+] [-]

, 2009-02-23 21:45, pirms 15 gadiem
Un atkal Elisons!!

protams, Hartigans baigais malacis arī

 +24 [+] [-]

, 2009-02-23 21:45, pirms 15 gadiem
Hartigans monstrs! 2+1 !
Slēpts komentārs: Veetra
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Fluks

 +12 [+] [-]

, 2009-02-23 21:46, pirms 15 gadiem
Apsveicu ar uzvaru
spēle nebija diezko skatāma bet uzvara ir uzvara!
Malači!

  +3 [+] [-]

, 2009-02-23 21:46, pirms 15 gadiem
Apsveicu visus Grūta uzvara, bet pelnīta
Slēpts komentārs: mrPO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: forcer
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-23 21:46, pirms 15 gadiem
viens vārds
DINAMO
Slēpts komentārs: kasagrande

 +21 [+] [-]

, 2009-02-23 21:47, pirms 15 gadiem
izskatiijas ka shie vakar uz kruuts panjeemushi!!
galigi stiivi muuseejie

 +21 [+] [-]

, 2009-02-23 21:47, pirms 15 gadiem
elisons pēdējā laikā punkta pielicējs!
hartigans točna malacis, kapā ar 100% visulaiku!
bērziņa maiņa šodien labi kāvās!
Kreipāns mani nogalinās, smieties citreiz nevar beigt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-02-23 21:47, pirms 15 gadiem
vismaz labi ka uzvara rokā, bet uz nākamajām spēlēm ir vairāk jāiēspringst!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-23 21:47, pirms 15 gadiem
Hartigans spēles varonis.

Malači.

  +9 [+] [-]

, 2009-02-23 21:47, pirms 15 gadiem
Tripāns iespārda!

 +16 [+] [-]

, 2009-02-23 21:47, pirms 15 gadiem
Pie 2:1 Pruseks varēja paņemt ripu un turēt ķērējcimdā līdz mača beigām. Gan jau tiesnesis arī nenosvilptu.
Gan

     [+] [-]

, 2009-02-23 21:47, pirms 15 gadiem
Skaistas beigas

 +12 [+] [-]

, 2009-02-23 21:48, pirms 15 gadiem
Prusekam reāla cepure Foršs skats - uz laukuma uzmesta roze
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +29 [+] [-]

, 2009-02-23 21:48, pirms 15 gadiem
Ir saprotams,ka pēc iekļūšanas Play Off hokejistiem ir iestājies zināms atslābums,bet ja paši sevi neciena,tad vismaz jacienā skatītāji,kas maksājot par biļeti ne to mazāko naudu,ir atnākuši uz arēnu noskatīties skaistu hokeju nevis daiļslidošanu!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 21:48, pirms 15 gadiem
Šoreiz paveicās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-02-23 21:48, pirms 15 gadiem
Pruseks ar Cepuri!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-23 21:48, pirms 15 gadiem
Hartigans malacis Dinamo malaci Pruseks ari labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-02-23 21:49, pirms 15 gadiem
aldis02 rakstīja: izskatiijas ka shie vakar uz kruuts panjeemushi!!
galigi stiivi muuseejie
Vakar uz krūts, šodien vēl salāpījās un 3. periodā pohas sākās,bet labi,ka ne Hartiganam
Slēpts komentārs: kasagrande

  +6 [+] [-]

, 2009-02-23 21:50, pirms 15 gadiem
kadreiz ari pretinieku vajadzetu novertet .... spele nekada ,rekinat punktus ir vieglak neka vinus izcinit

  +7 [+] [-]

, 2009-02-23 21:50, pirms 15 gadiem
jes!

p.s. pukje, manupraat bija neljke

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 21:50, pirms 15 gadiem
sitaa jaw sirmi mati var palikt.REPECT Markam Hartiganam!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 21:50, pirms 15 gadiem
co-ol-er rakstīja: nu un ko tu ar savu sarkasmu gribi panākt? vispār es tiešām nesaprotu tādus kā tu.. varētu padomāt, ka tava ogre mūsu hokeju ir ļoti pacēlusi..
ko lecies? es esmu sajūsmā par mūsējiem!

  +5 [+] [-]

, 2009-02-23 21:51, pirms 15 gadiem
Domāju , samērā vieglprātīga spēlīte. Bet tomēr laimīte un hokeja dieviņš bija Rīgas pusē.
Hartigans šodien tiešām monstrs!!!
Pēc trešā gola , izrādās, spēle tālāk neturpinājās!" A. Kreipāns
Priekā!!!
Par lielām uzvarām!!!

     [+] [-]

, 2009-02-23 21:51, pirms 15 gadiem
Hartigans zvers.....super

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 21:51, pirms 15 gadiem
Hartigans un Pruseks peedeejo 3 matchu varoni!!!!

     [+] [-]

, 2009-02-23 21:51, pirms 15 gadiem
Hartigans kārtīgs dzīvnieks laukumā!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 21:52, pirms 15 gadiem
Ļoti, ļoti neizteiksmīga, ''šķidra" spēle. Bet to jau visi redzēja. Uzvarējām pateicoties tikai tāpēc, ka esam spēcīgāki. Sorokins un Bērziņš lai iet mājās un atpakaļ var nenākt. Tā vietā kādu jauno un, lai spēlē Sotnieks.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 21:52, pirms 15 gadiem
Laimīgas beigas diezgan neizteiksmīgai spēlei. Interesanti uzzināt, kas darās čaļiem galvās, nav vairs tā azarta, degsmes....pans Šuplers šamos treniņos jau play-ofiem gatavo, iedod iekšās, ka knapi kājas velk...???
Slēpts komentārs: Ivars77

  +2 [+] [-]

, 2009-02-23 21:53, pirms 15 gadiem
suudiigi. nepatika speele. veel joprojaam 12. vieta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 21:54, pirms 15 gadiem
Ceru, ka K. Kļaviņam ar šo maču nebija nekaads sakars!

     [+] [-]

, 2009-02-23 21:56, pirms 15 gadiem
lapeligais rakstīja: Labi ka uzvareejam. Kreipans izbesija.
Izbesīja vai nē, tāču lielākoties viņš runāja patiesību. Tomēr, tomēr viņš ir ļoti pieredzējis hokeja speciālists un zin ko runā. Nu jā, bija, tā, ka brīžiem varbūt jau par daudz, taču pelnīti. Dinamo izskatijās ... Nu tu pats redzēji!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 21:57, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: Prusekam reāla cepure Foršs skats - uz laukuma uzmesta roze
Man izskatījās pēc neļķes.

 +11 [+] [-]

, 2009-02-23 21:57, pirms 15 gadiem
ev varbūt ne pa tēmu, bet gadījumā arēnā nav uzradušies divi bungu sitēji atsevišķās vietās ? pats uz spēli nebiju , bet baigi bieži tur viens sit to otrs to un ritmi reāli jaucās, vienā pusē sauc Rīga Rīga, otrā tu tu tu tu tu tu tu tu tu SARAUJ !!! kautkas tur pēdējās spēlēs iet šķībi, parasti skanēja tās mīkstās bungas ar tādu dziļo skaņu bum bummm, a tagad tāds pļerkšķis uzradies tādas bungas vēl klāt, moš man te gļuko bet nu laikam tomēr nē. Ceru ka tie nav kautkādi ASK fani aizgājuši tur klapēt, jo viens tas ritms jau bija no ASK fanu saukļiem , tas ko ASK sauc - VISI esam ASK fani.....tas tagad te bija uzradies tikai kautkā savādāk bet ritms tas pats, tikai tur bija beigās dinamo Rīga.....kautkas nav....nezinu, kā moš kāds arī to pamanīja mani reāli izbesīja.

     [+] [-]

, 2009-02-23 21:59, pirms 15 gadiem
Kārtējais LABI KA TĀ!! Pēdējās spēles kaut kā nepārliecina...

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 21:59, pirms 15 gadiem
Spararats rakstīja: suudiigi. nepatika speele. veel joprojaam 12. vieta.
Kā visas pēdējās mājas spēles! Un nav absolūti nekāda pamata cerēt,ka pret Amur būs savādāk! Manas personīgās domas ir,ka RD varētu būt kāds sportiskās formas kritums,jo pēdējā mēneša laikā džeki ir gana daudz izspēlējušies!

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:00, pirms 15 gadiem
Sviestins rakstīja: Izbesīja vai nē, tāču lielākoties viņš runāja patiesību. Tomēr, tomēr viņš ir ļoti pieredzējis hokeja speciālists un zin ko runā. Nu jā, bija, tā, ka brīžiem varbūt jau par daudz, taču pelnīti. Dinamo izskatijās ... Nu tu pats redzēji!
da nav jau runa par to, ka viņš ir zinošs, taču brīžiem viņš tādas muļķības pasaka, vai kautko reāli elementāri redzamu neievēro, un mēģina savu taisnību pateikt, galīgi ne pa ķeksi....vnk Anatolijs biš ierūsējis ir....

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:00, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: ko lecies? es esmu sajūsmā par mūsējiem!
Nevajag jau pārspīlēt. K. Rēdlihs un Galviņš labi nospēlēja.

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:02, pirms 15 gadiem
Pēc vakardienas Bruins spēles noskatīšanās...

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:02, pirms 15 gadiem
MALAČI!!!! Prieks, ka prata saņemties un beigās uzvarēt!!!! Un, protams, visu cieņu Hartigana priekšā!!

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:04, pirms 15 gadiem
spele man nevisai patika bija daudz kludu pavirsibu seviski sava zona bet galvenais ir uzvara malaci gruta un neizteiksmiga spele dabut 2 punktus super

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:05, pirms 15 gadiem
pirmā Nokia rakstīja: da nav jau runa par to, ka viņš ir zinošs, taču brīžiem viņš tādas muļķības pasaka, vai kautko reāli elementāri redzamu neievēro, un mēģina savu taisnību pateikt, galīgi ne pa ķeksi....vnk Anatolijs biš ierūsējis ir....
Un beigu beigās viņš pamana daudz vairāk nekā Tu un Es ... Es jau nemēģinu to ūkli aizstāvēt

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:05, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: Nevajag jau pārspīlēt. K. Rēdlihs un Galviņš labi nospēlēja.
Njā,kad uzbrucēji vairs tā īsti nevelk,tad vismaz aizsargiem jabūt aktīviem!Kaut gan tieši aizsargu drausmīgo kļūdu dēļ Kuzņa iesita arī abus golus!

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:05, pirms 15 gadiem
Nevis formas, bet vienam otram motivacijas kritums, sak, pleijofos esam, ko jums vel vajag no manis

  +3 [+] [-]

, 2009-02-23 22:05, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: Nevajag jau pārspīlēt. K. Rēdlihs un Galviņš labi nospēlēja.
Laikam vinīgie kas kapājās, pārējie slidinās, kur Sotnieks, kur Pujacs palika? Bļin besī šitie spēletāji kas nevar normāli uzšaut pa vartiem, tad "pionieru nūjas" tad pa ripu nevar trāpit.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:06, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: Nevajag jau pārspīlēt. K. Rēdlihs un Galviņš labi nospēlēja.
Laikam vienīgie kas kapājās, pārējie slidinās, kur Sotnieks, kur Pujacs palika? Bļin besī šitie spēletāji kas nevar normāli uzšaut pa vartiem, tad "pionieru nūjas" tad pa ripu nevar trāpit.

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:06, pirms 15 gadiem
vijusdejs rakstīja: jes!

p.s. pukje, manupraat bija neljke
Varbūt, ātrumā nesaskatīju.

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:06, pirms 15 gadiem
Šodienas spēli spēlētāji uztvēra tā - Būs būs, nebūs nebūs! Varbūt būtu labāk ja nebūtu bijis, saņemtos vsmz uz nakošajām spēlēm, bet nu labi kā ir tā ir, 2 punkti jau par sliktu nenāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-02-23 22:09, pirms 15 gadiem
Šī uzvara tikai pierāda,ka Rīgas Dinamo ir par galvas tiesu pārāki par Novokuzņecku, ja jau ar tik neizteiksmīgu spēli spējam uzvarēt, bet ko zin, varbūt Šuplers devis norādījumus pietaupīties play-off
Anyway...Go Dinamo

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:09, pirms 15 gadiem
pāris vārdi, ko man gribētos pateikt pēc spēles:
1. lai arī netika gūti vairāk par vieniem vārtiem vairākumā (es domāju pamatlaikā pie izspēles 4-5), man patika, ka mūsējie iet pie vārtiem un cīnās- tās tādas patīkamas pārmaiņas un gan jau ar laiku tas atmaksāsies,
2. es joprojām ceru, ka mūsējie kādreiz rādīs tādu spēka spēli, kā šodien rādīja pretinieki,
3. parasti es īpaši komentētājiem uzmanību nepievēršu, bet šodien viņi mani nokaitināja ne pa jokam!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-23 22:09, pirms 15 gadiem
vot ko neciešu, tas ir Bērziņš, kur tad tāds mīkstais, neko nevar izdarīt uz laukuma - KHL nav viņa līmenis!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-23 22:10, pirms 15 gadiem
Abos vartu zaudejumos Berzina maina laukuma,labi ok
par parejiem,bet vins tak ir "auers",futbola vartos moz iesistu.

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:13, pirms 15 gadiem
Labinieks. līdz pēdējam cīnās kā lauvas

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:13, pirms 15 gadiem
Tad tāpēc, ka tu esi fans, tu nedrīksti kritizēt savas komandas spēli?
Tieši tādā veidā manuprāt tiek pazemināts līmenis, jo mazāk tu kā pircējs prasi no piedāvātāja, jo vairāk viņš var atļauties hujņas darīt.

  +4 [+] [-]

, 2009-02-23 22:13, pirms 15 gadiem
vispār jau interesanti. izslēgšanas spēlēs iekļūts, varētu paeksperimentēt. Bet Šuplers laikam drīzāk spēlēs ar 2 trijniekiem, kuros visās trijās pozīcijās spēlēs Hosa

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:14, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Njā,kad uzbrucēji vairs tā īsti nevelk,tad vismaz aizsargiem jabūt aktīviem!Kaut gan tieši aizsargu drausmīgo kļūdu dēļ Kuzņa iesita arī abus golus!
Manuprāt džekiem bišk pa daudz pašpārliecinātība,sak, gan jau kaut kā...tik jāsaprot, ka nākamgad ar ''kaut kā'' var nepietik, bet šogad viss ok un ja čaļi grib pietaupīties playofiem, tad lai pietaupās, tikai lai necer uz lielu apmeklētību, jo šāda tipa spēles naw tās skatāmākas .

  -3 [+] [-]

, 2009-02-23 22:15, pirms 15 gadiem
co-ol-er rakstīja: Jā, šos cilvēkus ir pamats apbrīnot.. Ja Ivaru un kasagrandi vēl var saprast, jo viņi ir mūžīgie īgņas un pesimisti (ļoti, ļoti maigi izsakoties). Toties to pašu nevar teikt par tādiem PO utt. Par savu superklubiņu jau nekad tādu frāzi nespertu vaļā, ne? nu, drošvien ka nē..
Lai veicas lielie eksperti un patrioti
Vai zini,ka vārdam patriots ir arī sinonīms??Ja nezini,tad pateikšu priekšā-idiots!
Labi, turpmāk būšu Kanādas,Čehijas,Slovākijas patriots,jo tie džeki atkal izvilka to LV klubu!

  +6 [+] [-]

, 2009-02-23 22:16, pirms 15 gadiem
kartejais zaudets punkts nu ka ta var
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-02-23 22:18, pirms 15 gadiem
grayz rakstīja: Manuprāt džekiem bišk pa daudz pašpārliecinātība,sak, gan jau kaut kā...tik jāsaprot, ka nākamgad ar ''kaut kā'' var nepietik, bet šogad viss ok un ja čaļi grib pietaupīties playofiem, tad lai pietaupās, tikai lai necer uz lielu apmeklētību, jo šāda tipa spēles naw tās skatāmākas .
Varu tikai atkaŗtot,ko reiz teica mans bijušais treneris (Starptautiskās klases sporta meistars)-nekādas atlaides līdz pēdējās spēles signālsvilpei,jo viegli ir atlaist,bet grūti ir saņemties,kad to vajag!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:18, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai zini,ka vārdam patriots ir arī sinonīms??Ja nezini,tad pateikšu priekšā-idiots!
Labi, turpmāk būšu Kanādas,Čehijas,Slovākijas patriots,jo tie džeki atkal izvilka to LV klubu!
neliekas, ka šodien kāds čehs vai slovāks "izvilka". vairāk jau kanādieši gan

  +2 [+] [-]

, 2009-02-23 22:19, pirms 15 gadiem
...sakapājām 3:2 bļ* ar Pruseku priekšgalā bļ*

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:19, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai zini,ka vārdam patriots ir arī sinonīms??Ja nezini,tad pateikšu priekšā-idiots!
Labi, turpmāk būšu Kanādas,Čehijas,Slovākijas patriots,jo tie džeki atkal izvilka to LV klubu!
Būsi Kanādas,Čehijas,Slovākijas patriots/idiots. Tas otrais Tu jau esi, tagad tikai vēl aktīvāk!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:19, pirms 15 gadiem
I ko mūsējie darītu bez leģionāriem... sūdi būtu...

  +6 [+] [-]

, 2009-02-23 22:20, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Varu tikai atkaŗtot,ko reiz teica mans bijušais treneris (Starptautiskās klases sporta meistars)-nekādas atlaides līdz pēdējās spēles signālsvilpei,jo viegli ir atlaist,bet grūti ir saņemties,kad to vajag!
Zelta vārdi

  +2 [+] [-]

, 2009-02-23 22:20, pirms 15 gadiem
Bērziņam vasarā ir jāpatrenējas. nu nevar spēlēt tik mīksti. cik izdevību. tukšpauris.

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:21, pirms 15 gadiem
Sviestins rakstīja: Izbesīja vai nē, tāču lielākoties viņš runāja patiesību. Tomēr, tomēr viņš ir ļoti pieredzējis hokeja speciālists un zin ko runā. Nu jā, bija, tā, ka brīžiem varbūt jau par daudz, taču pelnīti. Dinamo izskatijās ... Nu tu pats redzēji!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-23 22:21, pirms 15 gadiem
1. Spēles kvalitāte jau 3.reizi pēc kārtas kārtīgi izbesīja. Ir jāpaskatās patiesībai acīs, ka džekiem nav tās uguntiņas acīs. Būtu bijis uz spēli, prasītu naudu atpakaļ!
2. Dāvim un Matulim piekrītu par 100%, jo es arī pirms tam par to domāju - nu nevar šitās spēles štruntīgi nospēlēt un PO rādīt to pašu labo hokeju. Arī auto vispirms ir jāuzsilda vismaz 20 sek. pirms braukt, tāpēc pret Amur ir pēdējais laiks spēlēt no sirds.
3. Protams, spēļu grafiks ir nežēlīgi smags (kopā ar PO 16 dienās 10 spēles), bet ja Jūlis saka, ka viņam ir vienalga ar ko spēlēt, tad lai arī pasaka, ka pēdējās 5 spēles mājās būs sū...as vai arī veči spēlēs pa nopietnam.
4. ...

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:22, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: neliekas, ka šodien kāds čehs vai slovāks "izvilka". vairāk jau kanādieši gan
Tāpēc,jau rakstiju visu RD leģionāru pārstāvētās valstis,jo pārsvarā viņi spēles velk visi kopā! Īpaši Pruseks!

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:23, pirms 15 gadiem
Un vēl ko es nesaprotu... kur tie cilvēki rauj to naudu, lai 4 reizes mēnesī apmeklētu Dinamo spēles, tas ir mēnesī vienam cilvēkam nu labi, ja pa 10 ls, tad 40 ls vienam, ja vēl ej kopā ar dēlēnu un sievu paskatīties tad vispār 120 ls, plus gan jau vecim alēns jāiešauj, bērnam čipsi utt......saka, ka vēl naudas nav cilvēkiem....cilvēki no malu malām brauc uz tām spēlēm...nezinu vai ir tā vēts, uz vienu divām spēlēm jā, bet piemēram pēc šādas spēles, domāju, ka pret AMUR būs labi ja kādi 4-5 tk arēnā....
vnk nevaru beigt apbrīnot tos cilvēkus, piemēram kadors tur parāda tādus cilvēkus, kurus tu uz ielas ieraugot nu nevarētu iedomāties, ka tāds var uz Dinamo aiziet Laikam Latvijā no sirds mīl hoķi

  -2 [+] [-]

, 2009-02-23 22:24, pirms 15 gadiem
Esmu laikam palaidis garām - kur palicis Sotnieks?

  +3 [+] [-]

, 2009-02-23 22:24, pirms 15 gadiem
Pieredzeejis hokeja speciaalists??? Muaahahahahaaa..vinjs hokeju komentee pirmo sezonu, ..vieniigais sports ko vinhs rubii ir handbols..jo pats ir speeleejis..futbolaa laizh paarsvaraa interbetaa sadziitus materiaalus par aafrikaanju burvjiem, kakaa vecteetinjiem un tamliidziigu bulsh..tu

  -2 [+] [-]

, 2009-02-23 22:25, pirms 15 gadiem
HAĻAVA !!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:26, pirms 15 gadiem
Hossa nevelk jau vienā maiņā, bet šo ieliek vēl vienā spēlēt. Hartigans malacis, Pruseks arī.

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:26, pirms 15 gadiem
Kera rakstīja: Esmu laikam palaidis garām - kur palicis Sotnieks?
pa daudz kļūdu iepriekšējās spēlēs

  +7 [+] [-]

, 2009-02-23 22:27, pirms 15 gadiem
Pietrūku Ņiživija kapāšanās, vot tas ir džeks kam ir tā uguntiņa acīs. Un nepatīk man kā Bērziņš spēlē pēdējās spēles.

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:27, pirms 15 gadiem
intarinnss rakstīja: pa daudz kļūdu iepriekšējās spēlēs
zvaigznes nonesa no debesīm un saslima?

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:28, pirms 15 gadiem
Smacee nost rakstīja: Pieredzeejis hokeja speciaalists??? Muaahahahahaaa..vinjs hokeju komentee pirmo sezonu, ..vieniigais sports ko vinhs rubii ir handbols..jo pats ir speeleejis..futbolaa laizh paarsvaraa interbetaa sadziitus materiaalus par aafrikaanju burvjiem, kakaa vecteetinjiem un tamliidziigu bulsh..tu
Ai no ko tu te dzen :/

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:28, pirms 15 gadiem
Pruseka cepure. Tripāns labi izdomāja.

Bet ja par spēli, tad man arī ne īpaši. Nebija veiksmīga, daudz kļūdu utt. Toties Hartigans parādīja muskuļus. 3 punkti. Toties Dinamo laimīga uzvara.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:29, pirms 15 gadiem
karliss rakstīja: Hossa nevelk jau vienā maiņā, bet šo ieliek vēl vienā spēlēt. Hartigans malacis, Pruseks arī.
tā laikam kaut kāda slovāku ietiepība nevar jau zināt, ko viņi tur runā, bet vai tad pats Hosa nejūt un nevar pateikt, ka viņam tāpat pietiek darāmā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-02-23 22:29, pirms 15 gadiem
Kera rakstīja: Esmu laikam palaidis garām - kur palicis Sotnieks?
Jau otro spēli šo marinē uz soliņa! Profilakses nolūkos,jo džeks pārāk rupjas kļūdas sāka pielaist!

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:29, pirms 15 gadiem
Berzins+ bijusi Minesota Wild nakotnes ceriba=dvielu padevejs,kur var
besit ara

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:30, pirms 15 gadiem
Kanādieši malači, varētu teikt viņi uzvarēja spēli

  +2 [+] [-]

, 2009-02-23 22:31, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tāpēc,jau rakstiju visu RD leģionāru pārstāvētās valstis,jo pārsvarā viņi spēles velk visi kopā! Īpaši Pruseks!
Ar tadu domu jau legionarus nem, lai tie komanda butu lideri!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-23 22:33, pirms 15 gadiem
Kera rakstīja: 1. Spēles kvalitāte jau 3.reizi pēc kārtas kārtīgi izbesīja. Ir jāpaskatās patiesībai acīs, ka džekiem nav tās uguntiņas acīs. Būtu bijis uz spēli, prasītu naudu atpakaļ!
2. Dāvim un Matulim piekrītu par 100%, jo es arī pirms tam par to domāju - nu nevar šitās spēles štruntīgi nospēlēt un PO rādīt to pašu labo hokeju. Arī auto vispirms ir jāuzsilda vismaz 20 sek. pirms braukt, tāpēc pret Amur ir pēdējais laiks spēlēt no sirds.
3. Protams, spēļu grafiks ir nežēlīgi smags (kopā ar PO 16 dienās 10 spēles), bet ja Jūlis saka, ka viņam ir vienalga ar ko spēlēt, tad lai arī pasaka, ka pēdējās 5 spēles mājās būs sū...as vai arī veči spēlēs pa nopietnam.
4. ...
kāds pie joda tur vēl grafiks...viņi (spēlētāji)taču ir profi...rīt taču viņiem nav jāiet uz darbu...gulēs līdz pusdienām...bet varbūt ir jāiet...piemēram HOSSA gāž kokus mežā,RĒDLIHI staipa alus kastesu.t.t.....man tas besī ārā ka saka daudz spēļu,nogurums...pa ko tad viņiem maksā par skaistu paslidināšanos...

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:33, pirms 15 gadiem
Vai ir zināms aptuvns Dinamo Riga play off spēļu grafiks ??

  +2 [+] [-]

, 2009-02-23 22:34, pirms 15 gadiem
derups rakstīja: Ar tadu domu jau legionarus nem, lai tie komanda butu lideri!
Protams!
Tomēr jasaka,ka visādi leģionāri trāpās! RD šosezon vairāk vai mazāk ir paveicies ar leģionāriem!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:34, pirms 15 gadiem
forcer rakstīja: Jeee. Nu Kreipàns sodien izbesija.
Toļiks visu pateica pareizi!
Nebija kam nepiekrist
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-02-23 22:34, pirms 15 gadiem
Vismaz kāds labums no tās Kanādas, citādi pasaules čempī mēs viņiem vienmēr papišam

  +5 [+] [-]

, 2009-02-23 22:35, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Visi! Negribu nevienu izcelt īpaši!
Tagad bez Laviņa ir vel viens,kas prot īpašo mākslu ne no kā izstiepties uz ledus visā garumā! Miķēlītis!
Hokejā gadās paklupt. Pat meistariem.

  +5 [+] [-]

, 2009-02-23 22:36, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jau otro spēli šo marinē uz soliņa! Profilakses nolūkos,jo džeks pārāk rupjas kļūdas sāka pielaist!
pēc šodienas puskomandu tur vajadzētu nosēdināt - Laviņu, Sorokinu (nejēdza normāli izmest ripu, tā vietā "atveda (ar ķerru) golu savos vārtos", Hossu, Bērziņu (ne jau vārtu sargs noķēra - Bērziņš iemest nejēdz! intervijā riktīgi varēja redzēt, ka nav noskaņojušies. Spēle man atgādināja Latvijas futbola izlasi Andrejeva agonijas beigās, vienīgi futbolistiem nav naturalizētie kanādieši, kas var reāli iebakstīt ripu vārtos ), Miķeli, utt. Šitik nikns biju arī pēc zaudējuma Ladai 0-6.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:37, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: Nevajag jau pārspīlēt. K. Rēdlihs un Galviņš labi nospēlēja.
darvas piliens - otro golu atveda Guntis duetā ar Armandu. Bet pārējā ziņā Galviņam cepuri nost!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-02-23 22:39, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: darvas piliens - otro golu atveda Guntis duetā ar Armandu. Bet pārējā ziņā Galviņam cepuri nost!
tad tava cepure bija prusekam galvā pēc spēles...

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:40, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: Nevajag jau pārspīlēt. K. Rēdlihs un Galviņš labi nospēlēja.
Rēdlihu nepamanīju, bet Galviņš šodien tiešām likās OK.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:41, pirms 15 gadiem
Kāpēc Sotnieks nespēlē?

Spēcīgie pirms playofa nedaudz atslābst....esam top16 un mēs esam TIK SPĒCĪGI, ka var spēlēt pat ar Ufu....vismaz tāds priekštats radās šodien...žēl skatītāju, kuri redz, ka DR nespēlē ar pilnu atdevi...

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:43, pirms 15 gadiem
intarinnss rakstīja: kāds pie joda tur vēl grafiks...viņi (spēlētāji)taču ir profi...rīt taču viņiem nav jāiet uz darbu...gulēs līdz pusdienām...bet varbūt ir jāiet...piemēram HOSSA gāž kokus mežā,RĒDLIHI staipa alus kastesu.t.t.....man tas besī ārā ka saka daudz spēļu,nogurums...pa ko tad viņiem maksā par skaistu paslidināšanos...
palasies tajā pašā championat.ru, ko saka kanareikins par Atlantu, ka viņiem bija cikt tur zāģi pēc kārtas un neizteiksmīga spēle pirms 2-3 nedēļām. Jā, viņi ir profi ar dažādu attieksmi, bet CILVĒKI dzīvi, nevis roboti. Nepietiek ar Čerepanovu? Kurš no RD iepriekš ir saskāries ar šitādu grafiku un slodzēm+laika joslām - max 8 stundas. Nesen lasīju, ka Čehijā vai Vācijā ir laikam ~42 spēles nospēlētas un jau tagad sāksies PO. KHL minimālais spēļu skaits - 56. RD cepuri nost, ka šie pirmie kucēni nav jāslīcina, jo tik daudzu spēļu pieredze šāda ir bijusi kanādiešiem un Šupleram. Cik spēļu regulārajā čempionātā ir NHL? ~80 laikam...

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:44, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Hokejā gadās paklupt. Pat meistariem.
Ceru,ka Tu vismaz saprati,ka tas bija tikai joks!

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:44, pirms 15 gadiem
labi, ka tā.

Lai gan Novokuzņecka arī laba... pusotrs moments, divi goli.

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:44, pirms 15 gadiem
pirmā Nokia rakstīja: ev varbūt ne pa tēmu, bet gadījumā arēnā nav uzradušies divi bungu sitēji atsevišķās vietās ? pats uz spēli nebiju , bet baigi bieži tur viens sit to otrs to un ritmi reāli jaucās, vienā pusē sauc Rīga Rīga, otrā tu tu tu tu tu tu tu tu tu SARAUJ !!! kautkas tur pēdējās spēlēs iet šķībi, parasti skanēja tās mīkstās bungas ar tādu dziļo skaņu bum bummm, a tagad tāds pļerkšķis uzradies tādas bungas vēl klāt, moš man te gļuko bet nu laikam tomēr nē. Ceru ka tie nav kautkādi ASK fani aizgājuši tur klapēt, jo viens tas ritms jau bija no ASK fanu saukļiem , tas ko ASK sauc - VISI esam ASK fani.....tas tagad te bija uzradies tikai kautkā savādāk bet ritms tas pats, tikai tur bija beigās dinamo Rīga.....kautkas nav....nezinu, kā moš kāds arī to pamanīja mani reāli izbesīja.
Neiedziļinājos par bungām, laikam jau nebija nasing spešel, bet pretējā pusē rēgojās paliels uzraksts , melns uz balta pretīgiem krievu burtiem: "Riga vperjot!' Varbūt tie arī bija tie tevis piesauktie ritma jaucēji. Varētu būt uzsūtīti spešl.

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:45, pirms 15 gadiem
Kera rakstīja: palasies tajā pašā championat.ru, ko saka kanareikins par Atlantu, ka viņiem bija cikt tur zāģi pēc kārtas un neizteiksmīga spēle pirms 2-3 nedēļām. Jā, viņi ir profi ar dažādu attieksmi, bet CILVĒKI dzīvi, nevis roboti. Nepietiek ar Čerepanovu? Kurš no RD iepriekš ir saskāries ar šitādu grafiku un slodzēm+laika joslām - max 8 stundas. Nesen lasīju, ka Čehijā vai Vācijā ir laikam ~42 spēles nospēlētas un jau tagad sāksies PO. KHL minimālais spēļu skaits - 56. RD cepuri nost, ka šie pirmie kucēni nav jāslīcina, jo tik daudzu spēļu pieredze šāda ir bijusi kanādiešiem un Šupleram. Cik spēļu regulārajā čempionātā ir NHL? ~80 laikam...
nhl-82

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:45, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: darvas piliens - otro golu atveda Guntis duetā ar Armandu. Bet pārējā ziņā Galviņam cepuri nost!
ja neviens nekad nekļūdītos, tad visas spēles beigtos ar pēcspēles metieniem

  +2 [+] [-]

, 2009-02-23 22:45, pirms 15 gadiem
nu Beerzinjsh psc vienkaarshi... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..... kaa vinjsh vareeja tos vienus vaartus neiesist???!!!

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:45, pirms 15 gadiem
intarinnss rakstīja: tad tava cepure bija prusekam galvā pēc spēles...
es tāda tipa cepures nevalkāju

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:46, pirms 15 gadiem
kemrausis rakstīja: Kāpēc Sotnieks nespēlē?

Spēcīgie pirms playofa nedaudz atslābst....esam top16 un mēs esam TIK SPĒCĪGI, ka var spēlēt pat ar Ufu....vismaz tāds priekštats radās šodien...žēl skatītāju, kuri redz, ka DR nespēlē ar pilnu atdevi...
Spēlēt varam arī ar Detroitu.... tikai rezultāts ir tikpat kā skaidrs.

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:46, pirms 15 gadiem
Kera rakstīja: palasies tajā pašā championat.ru, ko saka kanareikins par Atlantu, ka viņiem bija cikt tur zāģi pēc kārtas un neizteiksmīga spēle pirms 2-3 nedēļām. Jā, viņi ir profi ar dažādu attieksmi, bet CILVĒKI dzīvi, nevis roboti. Nepietiek ar Čerepanovu? Kurš no RD iepriekš ir saskāries ar šitādu grafiku un slodzēm+laika joslām - max 8 stundas. Nesen lasīju, ka Čehijā vai Vācijā ir laikam ~42 spēles nospēlētas un jau tagad sāksies PO. KHL minimālais spēļu skaits - 56. RD cepuri nost, ka šie pirmie kucēni nav jāslīcina, jo tik daudzu spēļu pieredze šāda ir bijusi kanādiešiem un Šupleram. Cik spēļu regulārajā čempionātā ir NHL? ~80 laikam...
un pie tam vēl spēles notiek 2-4 dienām(NHL)...

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:46, pirms 15 gadiem
Kera rakstīja: pēc šodienas puskomandu tur vajadzētu nosēdināt - Laviņu, Sorokinu (nejēdza normāli izmest ripu, tā vietā "atveda (ar ķerru) golu savos vārtos"
Vai tad tas neizmetējs nebija Bērziņš?

  +2 [+] [-]

, 2009-02-23 22:47, pirms 15 gadiem
kastasir rakstīja: Neiedziļinājos par bungām, laikam jau nebija nasing spešel, bet pretējā pusē rēgojās paliels uzraksts , melns uz balta pretīgiem krievu burtiem: "Riga vperjot!' Varbūt tie arī bija tie tevis piesauktie ritma jaucēji. Varētu būt uzsūtīti spešl.
Cik esmu bijis tad krieviem nepatīk kad saka: LATVIJA....visur kliedz DINAMO...to esmu pāris spēlēs pamanījis!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:48, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ceru,ka Tu vismaz saprati,ka tas bija tikai joks!
Smiekli nenāca.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:48, pirms 15 gadiem
Sviestins rakstīja: Izbesīja vai nē, tāču lielākoties viņš runāja patiesību. Tomēr, tomēr viņš ir ļoti pieredzējis hokeja speciālists un zin ko runā. Nu jā, bija, tā, ka brīžiem varbūt jau par daudz, taču pelnīti. Dinamo izskatijās ... Nu tu pats redzēji!
Kreipaans ljoti pieredzeejis hokeja speciaalists
viena cita speciaalista vaardiem(Marisa Andersona) - Labi ka taa! Speli izvilka bet nu izskatiijaas ne visai...

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:49, pirms 15 gadiem
Kera rakstīja: pēc šodienas puskomandu tur vajadzētu nosēdināt - Laviņu, Sorokinu (nejēdza normāli izmest ripu, tā vietā "atveda (ar ķerru) golu savos vārtos", Hossu, Bērziņu (ne jau vārtu sargs noķēra - Bērziņš iemest nejēdz! intervijā riktīgi varēja redzēt, ka nav noskaņojušies. Spēle man atgādināja Latvijas futbola izlasi Andrejeva agonijas beigās, vienīgi futbolistiem nav naturalizētie kanādieši, kas var reāli iebakstīt ripu vārtos ), Miķeli, utt. Šitik nikns biju arī pēc zaudējuma Ladai 0-6.
Nu beidz, nestreso. Uztver visu pozitīvāk. protams , ka lažas laida, bet tas tikai dēļ skatītājiem, lai tiem arī kāds adrenalīns tiek.
Viss labs , kas labi beidzas. Nāks rītdiena un tai līdzi jauni sūdi, vecie aizmirsīsies. Tā ka ir O.K.

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:49, pirms 15 gadiem
LaxIsLife rakstīja: nu Beerzinjsh psc vienkaarshi... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..... kaa vinjsh vareeja tos vienus vaartus neiesist???!!!
Es teiktu, ka Bērziņam rodas visvairāk labu vārtu gūšanas momentu - kā RD tā izlasē. Tikai rezultāts ir tāds kāds ir.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-23 22:50, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: ja neviens nekad nekļūdītos, tad visas spēles beigtos ar pēcspēles metieniem
Nu tas jau ir Gunta īpašais šarms, ja šis parādās tuvumā ripai tad zini ka tūlīt kaut kas notiks...tik neviens ne tuvu nezin kas

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:51, pirms 15 gadiem
kastasir rakstīja: Nu beidz, nestreso. Uztver visu pozitīvāk. protams , ka lažas laida, bet tas tikai dēļ skatītājiem, lai tiem arī kāds adrenalīns tiek.
Viss labs , kas labi beidzas. Nāks rītdiena un tai līdzi jauni sūdi, vecie aizmirsīsies. Tā ka ir O.K.
bet tie jaunie sūdi būs vēl lielāki kodarīt?

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:51, pirms 15 gadiem
Veetra rakstīja: Malači DINAMO, aiziet!
Super spēle!!!
Un turpinās uzvaru sērija
nekas super jau tur nebija tik zemu speleja ka vel nekad !

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:51, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai zini,ka vārdam patriots ir arī sinonīms??Ja nezini,tad pateikšu priekšā-idiots!
Labi, turpmāk būšu Kanādas,Čehijas,Slovākijas patriots,jo tie džeki atkal izvilka to LV klubu!
Vai Tu tik neesi hamelions? Cik atceros Tu esi arī Helsinkietis. Tas par to sinonīmu runājnot.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:52, pirms 15 gadiem
vienkarshi paveicas...

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:52, pirms 15 gadiem
Mazliet pačekoju,kāda ir turpmākā RD perspektīva! Jasaka,ka šie divi pēdējās abās spēlētie zaudētie divi pkt. var sagādāt RD dažu labu nepatīkamu ziņu,jo pēdējās spēlēs nekādas lažas pielaist vairs nedrīkst,ja grib ko vairāk sasniegt!

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:53, pirms 15 gadiem
Kera rakstīja: bet tie jaunie sūdi būs vēl lielāki kodarīt?
tad būs netikai O.K,bet OOOOOOOOOOOOO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:54, pirms 15 gadiem
Rīt Avangardam: "BŪT VAI NEBŪT" pret AK Bars. Būs grūti.

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:55, pirms 15 gadiem
malacis elisons papild laikaa iesita vartus smuki

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:55, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Mazliet pačekoju,kāda ir turpmākā RD perspektīva! Jasaka,ka šie divi pēdējās abās spēlētie zaudētie divi pkt. var sagādāt RD dažu labu nepatīkamu ziņu,jo pēdējās spēlēs nekādas lažas pielaist vairs nedrīkst,ja grib ko vairāk sasniegt!
Tas viss po.. uzvarēs tas, kuriem mazāk parādā par algām, tātad iespējams, ka RD

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:55, pirms 15 gadiem
Kera rakstīja: jāskatās atkārtojums bet epizodi nospēlēja uz fui.
Tajā epizodē pieredzējušais Sorokins nolohojās. Cerams, ka es nekļūdos.

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:55, pirms 15 gadiem
GAGARINA Kauss ir Musejais

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:55, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: Es teiktu, ka Bērziņam rodas visvairāk labu vārtu gūšanas momentu - kā RD tā izlasē. Tikai rezultāts ir tāds kāds ir.
Realizacija vinam, maigi sakot, pieklibo! Sodien vinu pie TV nolamaju visados nesmukos vardos! Kartigi iztracinaja! Cik var??

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:56, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: Es teiktu, ka Bērziņam rodas visvairāk labu vārtu gūšanas momentu - kā RD tā izlasē. Tikai rezultāts ir tāds kāds ir.
Vai tas par Bērziņu neizsaka visu- 42 4 8 12?

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 22:57, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: vienaa vaardaa - idioti. kur var tik pretiiigi speeleet .....
Vot tu esi totāls IDIOTS!

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:57, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Nu tas jau ir Gunta īpašais šarms, ja šis parādās tuvumā ripai tad zini ka tūlīt kaut kas notiks...tik neviens ne tuvu nezin kas
turklāt Guntis ir ļoti sabiedrisks cilvēks. Olimpiskajā kvalifikācijā viņš pēc Itālijas spēles bija uzvēlies Cipulim uz pleciem un kaut ko baigi runājās himnas laikā. Šovakar pēc spēles, braucot jau nost no laukuma, viņš bija uzvēlies Širokovam , ja pareizi saskatīju, uz pleciem un kaut ko cītīgi klārēja

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:58, pirms 15 gadiem
>grīnis
,,Vai Tu tik neesi hamelions? Cik atceros Tu esi arī Helsinkietis. Tas par to sinonīmu runājnot.''

Nesapratu kādā sakarā man būtu bijis jabūt kaut kādam Helsinkietim???Tu kaut ko jauc!

     [+] [-]

, 2009-02-23 22:59, pirms 15 gadiem
Muzikants123 rakstīja: Vot tu esi totāls IDIOTS!
es brīžiem lasu tādus komentārus, kā mrPO un brīnos, kādēļ par RD nīdējiem apsaukā mani un Ivaru, mēs vismaz neatļaujamies lamāties uz spēlētājiem un nevienu neapdir*am.

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:00, pirms 15 gadiem
co-ol-er rakstīja: pēdējais laiks iepazīties - tas ir Ivars.. septiņdesmitseptiņi.. humora izjūta 0, patriots ughhhh, LM 4 EVER..
tā trijos vārdos varētu raksturot Ivaruseptiņseptiņ
Es esmu jau sapazinies ar Ivaru te esportā. Vienu gan es nesaprotu - kapēc gandrīz visi esportā viņam cenšas piešūt baigo LM mīlestību, kur jūs to esat izrāvuši...

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:00, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas viss po.. uzvarēs tas, kuriem mazāk parādā par algām, tātad iespējams, ka RD
Kas to lai zin cik, kam,kas parādā!
Pēc šodienas RD parādītā snieguma šķiet,ka viņi spēlē vispār filantropiskos nolūkos!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:01, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas viss po.. uzvarēs tas, kuriem mazāk parādā par algām, tātad iespējams, ka RD
neiztur kritiku - Ladai 3 mēnešus nekas nav maksāts, bet džekiem 8 uzvaras pēc kārtas.

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:02, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kas to lai zin cik, kam,kas parādā!
Pēc šodienas RD parādītā snieguma šķiet,ka viņi spēlē vispār filantropiskos nolūkos!
Nevar zināt, pieņemu, ka vairumam Krievijas klubu ir parādi un krietni lielāki nekā RD.

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:02, pirms 15 gadiem
Kera rakstīja: bet tie jaunie sūdi būs vēl lielāki kodarīt?
Kā ko darīt?
Paņem mazo kočiņu, ieņem mēriņu un uzkliedz: Veči iemet goliņu!!!!!!
Hokejs nav iedomājams bez kļūdām. Ja tiek iemesti vārti, tātad, kāds ir kļūdījies. Tu man es tev, un tā tālāk. Kurš vairāk kļūdās vai arī pretinieks licis kļūdīties tas arī zaudē. Šajā gadījumā pretinieki rupji kļūdījās par vienu reizi vairāk nekā mēs. Lūk arī rezultāts 3:2 mums par labu. Vai tad slikti?

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:03, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Es esmu jau sapazinies ar Ivaru te esportā. Vienu gan es nesaprotu - kapēc gandrīz visi esportā viņam cenšas piešūt baigo LM mīlestību, kur jūs to esat izrāvuši...
Jā,es pats par to brīnos!
LM ir manas pilsētas komanda uz kuras spēlēm es dažreiz aizeju (pēdējo reiz svētdien), un neesmu LM fans tādā izpratnē,kā man grib piešūt! Vienkārši cienu šo komandu,kā manas pilsētas labāko komandu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-02-23 23:04, pirms 15 gadiem
Kera rakstīja: neiztur kritiku - Ladai 3 mēnešus nekas nav maksāts, bet džekiem 8 uzvaras pēc kārtas.
To nevar tā viennozīmīgi pateikt, moš džeki sāk just badu un kapā aiz niknuma, pie tam nopelnot par uzvarām papildus prēmijas, varbūt sola izmaksāt algu, ja izcīnīs 10 uzvaras pēc kārtas, uz katru jau tas atstāj individuālu iespaidu, bet varbūt tiem, kurus Lada uzvarēja, algu vispār jau pusgadu nav maksājuši. Tā ir Krievija, tur brīnumi ir realitāte.

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:04, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: turklāt Guntis ir ļoti sabiedrisks cilvēks. Olimpiskajā kvalifikācijā viņš pēc Itālijas spēles bija uzvēlies Cipulim uz pleciem un kaut ko baigi runājās himnas laikā. Šovakar pēc spēles, braucot jau nost no laukuma, viņš bija uzvēlies Širokovam , ja pareizi saskatīju, uz pleciem un kaut ko cītīgi klārēja
bij Širokovs. Bet Guntis ir arī atklāts. Pavasarī kaut kāds viņam nezināms krievs, tipa Krikunovs, pietaisījās konsultēt kā mums hokejs jaspēlē. Guntis godīgi paziņoja ka tajā bubināšanā īsti neesot klausījies un izteica neizpratni par bubinātāja piesaisti valstvienībai

  -2 [+] [-]

, 2009-02-23 23:04, pirms 15 gadiem
nu spele skatama, tik no sakuma bija garlaiciba, iespejams komandas izlukoja pretinieku, bet Dinamo malaci, uzvara galvenais Kanadiesi sodien labi nospeleja, lai gan jauzteic Mikelis, labi nocinijas, un runajot par Hossu gan play-off atmodisies un tad jau sametis daudz

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:04, pirms 15 gadiem
Domāju, ka neko nejaucu. Tu agrāk rakstīji, ka esi tās organizācijas biedrs. Tas bija pašā sākumā kad šeit apsprieda RD.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:08, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: bij Širokovs. Bet Guntis ir arī atklāts. Pavasarī kaut kāds viņam nezināms krievs, tipa Krikunovs, pietaisījās konsultēt kā mums hokejs jaspēlē. Guntis godīgi paziņoja ka tajā bubināšanā īsti neesot klausījies un izteica neizpratni par bubinātāja piesaisti valstvienībai
jap, vēl atceros, kā viņš atklāti pateica, ka vienā pavasarī ar viltu esot atmānīts spēlēt uz R2000, esot pateikuši, ka tikai uz pāris spēlēm un varēs doties atpakaļ uz ārzemju klubu (laikam Čehiju), bet kad šamējais atbrauca, tad prom vairs nepalaida

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:08, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Nevar zināt, pieņemu, ka vairumam Krievijas klubu ir parādi un krietni lielāki nekā RD.
Pieļauju,ka lielais KHL komandu naudas trūkuma atklātības bums sāksies starpsezonā,jo tagad katra komanda izvilks kaut kā līdz sezonas beigām,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:08, pirms 15 gadiem
Te pāris komentos tiek minēts Bērziņš - šodienas spēlē bija trīs epizodes ar viņu galvenajā lomā , par kurām nevar teikt šoreiz nesanāca ,drīzāk jāsaka labāk nemāku . Viena epizode - viens pats pretī vorotčikam saņem ripu un seko metiens, kā jau ierasts , virsū vorotčikam . Labi būtu pārmetis pāri vārtiem saprastu mēģināja nesanāca , otra epizode - izslido caur burzmu viens pret vārtiem , un te man jautājums - ko tu tur līdi , ja saņemot ripu (kuru nesanāca "apstrādāt") tas tev ir lielāks pārsteigums nekā apkārt esošiem Metalurg hokejistiem ,trešā epizode pie otrā vārtu zaudējuma , tad kad būs pieejams spēles video pavērojiet, Viņš varēja izdarīt krietni daudz vairāk lai novērstu šo vārtu zaudējumu nevis vienkārši pagriezties prom no uzbrokošā pretinieku hokejista .Man pret Bērziņu nav nekāda naida ,lai viņš tur ir ja ir ar savu pozitīvo +/- lietderības koeficentu , varbūt sezonas beigās Rīgas Dinamo vai pat visa Latvijas hokeja saimniecība no tā gūs kādu materiālu vai citāda veida labumu ,bet nu tādā spēlē ar tik maz momentiem , izdirsināt tos pašus kas ir un atbildīgā brīdi rīkotie nevis pēc spēles situācijas ,bet pēc sev vien zināmām aizsardzības shēmām no "mācību grāmatām" A par komandas sniegumu es pēc pirmās spēles ar Sibirj savas domas jau pateicu , te pagaidām tā līkne iet vairāk uz leju nekā uz augšu.

  -2 [+] [-]

, 2009-02-23 23:08, pirms 15 gadiem
Prieks par Dinamo skaistajām uzvarām! Lai veicas turpmāk.

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:09, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: To nevar tā viennozīmīgi pateikt, moš džeki sāk just badu un kapā aiz niknuma, pie tam nopelnot par uzvarām papildus prēmijas, varbūt sola izmaksāt algu, ja izcīnīs 10 uzvaras pēc kārtas, uz katru jau tas atstāj individuālu iespaidu, bet varbūt tiem, kurus Lada uzvarēja, algu vispār jau pusgadu nav maksājuši. Tā ir Krievija, tur brīnumi ir realitāte.

Dikti sasmējos par niknumu aiz bada!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-23 23:10, pirms 15 gadiem
Ko jūs cepaties? Dabūsim pretī Magņitku, samalsim, tad dosimies tālāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:10, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: bij Širokovs. Bet Guntis ir arī atklāts. Pavasarī kaut kāds viņam nezināms krievs, tipa Krikunovs, pietaisījās konsultēt kā mums hokejs jaspēlē. Guntis godīgi paziņoja ka tajā bubināšanā īsti neesot klausījies un izteica neizpratni par bubinātāja piesaisti valstvienībai
izskatās, ka jāsāk veidot Gunta labo īpašību saraksts viņš arī noteikti māk uztaisīt lielisku gulašu

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:10, pirms 15 gadiem
pirmā Nokia rakstīja: ev varbūt ne pa tēmu, bet gadījumā arēnā nav uzradušies divi bungu sitēji atsevišķās vietās ? pats uz spēli nebiju , bet baigi bieži tur viens sit to otrs to un ritmi reāli jaucās, vienā pusē sauc Rīga Rīga, otrā tu tu tu tu tu tu tu tu tu SARAUJ !!! kautkas tur pēdējās spēlēs iet šķībi, parasti skanēja tās mīkstās bungas ar tādu dziļo skaņu bum bummm, a tagad tāds pļerkšķis uzradies tādas bungas vēl klāt, moš man te gļuko bet nu laikam tomēr nē. Ceru ka tie nav kautkādi ASK fani aizgājuši tur klapēt, jo viens tas ritms jau bija no ASK fanu saukļiem , tas ko ASK sauc - VISI esam ASK fani.....tas tagad te bija uzradies tikai kautkā savādāk bet ritms tas pats, tikai tur bija beigās dinamo Rīga.....kautkas nav....nezinu, kā moš kāds arī to pamanīja mani reāli izbesīja.
Ir ir, man arī tracināja. Biju arēnā un vairākas reizes īsti nezināju kuram ritmam bļaut līdzi. Viens ātrāk, viens lēnāk, viens to un viens šo. Bet oficālajam fanu klubam tāpat ir lielāka teikšana

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:12, pirms 15 gadiem
intarinnss rakstīja: kāds pie joda tur vēl grafiks...viņi (spēlētāji)taču ir profi...rīt taču viņiem nav jāiet uz darbu...gulēs līdz pusdienām...bet varbūt ir jāiet...piemēram HOSSA gāž kokus mežā,RĒDLIHI staipa alus kastesu.t.t.....man tas besī ārā ka saka daudz spēļu,nogurums...pa ko tad viņiem maksā par skaistu paslidināšanos...
gribi teikt, ka grafikam nav nozīmes? man jau liekas, ka tā ir treneru kompetence sagatavot komandu PO spēlēm. tagad varbūt var vēl mazliet eksperimentēt, bet uz PO atrakstīšanās un iemesli nedrīkst būt. grafikus visi zin jau uz priekšu ļoti labi. lai gan par fizisko nogurumu šķendējas daudzi, tāpēc ir jāsāk domāt, kāds tam ir cēlonis.

šodien pat Popihins par spēli pret CSKA:
В то же время наставник нижегородцев отметил, что переломным моментом игры стал третий гол ЦСКА:

- Мы недотерпели, – скажет после матча Евгений Попихин о провальной минуте своей команды в третьем периоде. – Держали план, держали, но… Для нас сегодняшняя игра была седьмой за 11 дней. Усталость наслоилась. ЦСКА был свежее. Одна ошибка – третий гол, забитый нам с пятака, из-под защитника. Следом уже последовал гол четвёртый… После этого вытащить матч было тяжело. Но ребята старались, проводили хорошие контратаки. Забили два гола. Думаю, могли бы забить и больше.

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:13, pirms 15 gadiem
grīnis rakstīja: Domāju, ka neko nejaucu. Tu agrāk rakstīji, ka esi tās organizācijas biedrs. Tas bija pašā sākumā kad šeit apsprieda RD.
A,redz par ko Tu runā! Pats nebiju Helsinkietis,bet ar viņiem kopā tusēju!
Tikai nesaprotu kāds sakars RD ar Helsinkiešiem! Ja Tu atceries tos laikus,tad Tev vajadzētu noteikt atcerēties,ka vecā RD spēlētāji ar pašu Irbi bija par to,lai šī komanda izstātos no CCCP čempionāta!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:13, pirms 15 gadiem
īstenībā forši, ka ir tāds tikai viens liels klubs kam seko visi līdz, vismaz te nav tāds marazms kā rakstos par basi....vot tur ir pilnīgs bērnudārzs, te jau pārsvarā veči saprot, ko runā

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:15, pirms 15 gadiem
co-ol-er rakstīja: nez, nez.. RD parāds varētu būt pielīdzināms Ogres budžetam, tātad priekš RD parāda nav!
tiešām nezinu, cik RD maksā algās, iespējams, ka tiešām ASK/Ogre gada budžetu viņi iztērē mēnesī algās vien, bet tādā gadījumā summa ir diezgan pieklājīga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:17, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja Tu atceries tos laikus,tad Tev vajadzētu noteikt atcerēties,ka vecā RD spēlētāji ar pašu Irbi bija par to,lai šī komanda izstātos no CCCP čempionāta!
he, to gan nezināju

  +3 [+] [-]

, 2009-02-23 23:18, pirms 15 gadiem
co-ol-er rakstīja: veči kā kasagrande un Ivars.. smiekli nāk par tādiem večiem. Viņi ar neko nav labāki par tiem baša čaļiem, JO viņu komenti ir tikpat truli un nepatiesi, cik baša..
Tavējie gan ir gudri un prātīgi. Es katru dienu lasu Tevus komentus un smeļos gudrību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:20, pirms 15 gadiem
co-ol-er rakstīja: okej, bet es netieku nepamatoti slavēts..
es tieku?

  -3 [+] [-]

, 2009-02-23 23:20, pirms 15 gadiem
Bet nu spele mesls tik daudz kluudu tas ir....
Ankipans vnk Ludis

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:20, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: izskatās, ka jāsāk veidot Gunta labo īpašību saraksts viņš arī noteikti māk uztaisīt lielisku gulašu
ar gulašu Tu man atgādināji citas epizodes no komunikabilitātes sērijas - Pēc spēles ar Ungāriju šis ar lielāko daļu viņu špīleru sirsnīgi apkampās un bik uzpļāpāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:20, pirms 15 gadiem
Ne pa tēmu bet neesat pamanījuši ka tās komandas kurām jau vieta playoffā ir garantēta spēlē ar mazākiem apgriezieniem??? Šodien MAskavas Dinamo ar nelielu rezultātu 2:0 uzvarēja Habarovskas Amur un nesen bija tās spēles kur līderi ar tabulā apakšējām komandām nospēlē ne ar pilnu atdevi. Ka tik pans Šuplers nav uzteicis puišiem spēlēt ar mazākiem apgriezieniem.

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:22, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: he, to gan nezināju
Ha,Irbe barikāžu laikā stāveja Vecrīgā sardzē dažādās vietās takā prieks! Pateica,ka Rd nav ko darīt CCCP čempionātā,un atteicās turpmāk pārstāvēt CCCP izlasi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:22, pirms 15 gadiem
Spēle samocīta,bet gala rezultāts lielisks un tas ir galvenais!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:23, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Tavējie gan ir gudri un prātīgi. Es katru dienu lasu Tevus komentus un smeļos gudrību.
neņem tādus galvā!
Viens no tiem,kas vairāk kaifo par to,ka skaitās RD līdzjutējs,jo tos visur slavē,nekā par pašu komandu!

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:24, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ha,Irbe barikāžu laikā stāveja Vecrīgā sardzē dažādās vietās takā prieks! Pateica,ka Rd nav ko darīt CCCP čempionātā,un atteicās turpmāk pārstāvēt CCCP izlasi!
to par barikādēm un CCCP izlasi labi atceros, bet par RD spēlēšanu CCCO čempionātā gan neatceros un domāju, ka tas bija viņa personiskais viedoklis, nevis komandas viedoklis, diez vai Kerčs ar Čudinovu arī gribēja, lai RD izstājas no čempja

  -2 [+] [-]

, 2009-02-23 23:24, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai tas par Bērziņu neizsaka visu- 42 4 8 12?
Bērziņš ir labs aizsardzībā un viņam ir otrs labākais lietderības koeficients komandā, Tas arī daudz ko izsaka.

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:26, pirms 15 gadiem
co-ol-er rakstīja: ''vot tur ir pilnīgs bērnudārzs, te jau pārsvarā veči saprot, ko runā ''
tā kā jūs jau atkal (165. reizi) vāvuļojat cik slikti RD ir nospēlējuši un izsakat savu nožēlu (arī 100. reizi) par RD nesamaksātajām algām, tad var noprast, ka čalis ir nodomājis, ka te tusē tie pareizie veči
nesapratu, bet nu OK, par nemaksātajām algām šodien komentāros pie cita raksta viens gudrinieks baigi stāstīja, turklāt jau sen ir runas par to, ka RD ar finasēm viss nav tā kā vajag un Koziola vieta nav droša, tādēļ arī izdaru secinājumus, ka nav dūmu bez uguns, taču nekādas precīzas informācijas gan man nav

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:28, pirms 15 gadiem
co-ol-er rakstīja: ''vot tur ir pilnīgs bērnudārzs, te jau pārsvarā veči saprot, ko runā ''
tā kā jūs jau atkal (165. reizi) vāvuļojat cik slikti RD ir nospēlējuši un izsakat savu nožēlu (arī 100. reizi) par RD nesamaksātajām algām, tad var noprast, ka čalis ir nodomājis, ka te tusē tie pareizie veči
Te nu es Tev nepiekritisu! Sakuma man ari Ivars pamatigi krita uz nerviem, bet pedeja laika neesmu pamanijs tadas perles, kadas vins te sakuma drukaja!

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:29, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: ka vecā RD spēlētāji ar pašu Irbi bija par to,lai šī komanda izstātos no CCCP čempionāta!
Praktiski visas komandas vienlaicīgi attiecās no PSRS čempjiem. Irbe un bobslejisti atteicās no izlases, bet klubu līmenī ne jau spēlētāji lēma, beidz murgot

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:29, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Bērziņš ir labs aizsardzībā un viņam ir otrs labākais lietderības koeficients komandā, Tas arī daudz ko izsaka.
Tadas iespejas ka vinjam uzbrukuma ir jarealize! Nu vismaz katru treso!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:30, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: ar gulašu Tu man atgādināji citas epizodes no komunikabilitātes sērijas - Pēc spēles ar Ungāriju šis ar lielāko daļu viņu špīleru sirsnīgi apkampās un bik uzpļāpāja
Nu redz, arī starptautiskajā sadzīvē apsviedīgs. Domāju, ka ar laiku mēs tikai papildināsim viņa izcilo īpašību profila sarakstu Un - tas gan vairāk meitenēm jājautā - smuks taču arī laikam

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:31, pirms 15 gadiem
Nevarat man paskaidrot-kāda varētu būt Šuplera loģika likt Hosam spēlēt 2 maiņās,vairākumos,mazākumos-tas,lai uz play-off vairs spēka nebūtu?Varbūt tad izsaukt no fārma Hartmani ,vai Cinku un uzlikt ceturtajā maiņā kopā ar Meiju,Straupi?Lai jaunie uzspēlē-cik nu viņiem to laiku atvēlētu,citādi izskatās,ka Hosam liek algu pamatīgi atstrādāt...Un ,piedodiet,bet Cipruss vairs nevelk-to sevišķi labi varēja redzēt,kad tika izveidota maiņa Hosa-Cipruss-Ankipāns,tāpat kā Širokovs -es paskatījos statistiku-Ciprusam jau tā ir sliktāka par Bļinovu...,bet Širokovam koeficients-7 un punktu arī maz..Lai nu veicas,bet ar 3 maiņām būs grūti play-offos sekmīgi nospēlēt-jo sevišķi,ja izdotos pārvarēt pirmo kārtu.

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:32, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Praktiski visas komandas vienlaicīgi attiecās no PSRS čempjiem. Irbe un bobslejisti atteicās no izlases, bet klubu līmenī ne jau spēlētāji lēma, beidz murgot
skaidrs, ka tolaiku Rīgas Dinamo vienkārši sabruka/pazuda (PSRS IeM iestāde taču), nevis kaut ko lepni deklarēja

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:33, pirms 15 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nevarat man paskaidrot-kāda varētu būt Šuplera loģika likt Hosam spēlēt 2 maiņās,vairākumos,mazākumos-tas,lai uz play-off vairs spēka nebūtu?
domāju, ka Hosam grib uz sezonas beigām uzkačāt statistiku

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:34, pirms 15 gadiem
Dinamo Di-na-mo Rīga!!!!

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:34, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: domāju, ka Hosam grib uz sezonas beigām uzkačāt statistiku
ir teiciens "rauties uz pusēm". varbūt tādā veidā tiek mēģināts noklonēt Hosu?

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:35, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Praktiski visas komandas vienlaicīgi attiecās no PSRS čempjiem. Irbe un bobslejisti atteicās no izlases, bet klubu līmenī ne jau spēlētāji lēma, beidz murgot
Pirmkārt es nemurgoju,bet otrkārt es nerakstiju,ka vini bija tie,kas lēma par RD izstāšanos no CCCP čempja,jo tas nemaz nebija viņu spēkos!
Uz sitienu neatceros,kā tur īsti bija ar to RD hokejistu (Hehts,Irbe,Katlaps un citu RD letiņu) atjaunotajai LV OK,bet kaut kas tur bija par izstāšanos no CCCP čempja!
Un tas viss bija pēc tā,ka Grūzijas futbola komandas pirmās paziņoja,ka izstājas no CCP futbola līgām!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:39, pirms 15 gadiem
Labs rezultāts, spēle slikta!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-02-23 23:39, pirms 15 gadiem
Kur Tribuncovs ir palicis un kapec vins vairs nespele? Trauma?

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:41, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Pirmkārt es nemurgoju,bet otrkārt es nerakstiju,ka vini bija tie,kas lēma par RD izstāšanos no CCCP čempja,jo tas nemaz nebija viņu spēkos!
Uz sitienu neatceros,kā tur īsti bija ar to RD hokejistu (Hehts,Irbe,Katlaps un citu RD letiņu) atjaunotajai LV OK,bet kaut kas tur bija par izstāšanos no CCCP čempja!
Un tas viss bija pēc tā,ka Grūzijas futbola komandas pirmās paziņoja,ka izstājas no CCP futbola līgām!
90/91 gada sezonā mūsu Arturs tīri sprauni stāvēja RD kastē...arī pēc barikādēm. Iespējams ka šams sapņoja LČ spēlēt, bet viņam neļāva

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:41, pirms 15 gadiem
mierinieks rakstīja: Kur Tribuncovs ir palicis un kapec vins vairs nespele? Trauma?
Labrīt! Zviedrijā, Ernšeldsvīkā

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:45, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Pirmkārt es nemurgoju,bet otrkārt es nerakstiju,ka vini bija tie,kas lēma par RD izstāšanos no CCCP čempja,jo tas nemaz nebija viņu spēkos!
Uz sitienu neatceros,kā tur īsti bija ar to RD hokejistu (Hehts,Irbe,Katlaps un citu RD letiņu) atjaunotajai LV OK,bet kaut kas tur bija par izstāšanos no CCCP čempja!
Un tas viss bija pēc tā,ka Grūzijas futbola komandas pirmās paziņoja,ka izstājas no CCP futbola līgām!
bet PSRS jau kā valsts pazuda. drīzāk jau runa bija par NVS čempi.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:47, pirms 15 gadiem
mierinieks rakstīja: Kur Tribuncovs ir palicis un kapec vins vairs nespele? Trauma?
vins profesiju mainiija, tagad kosmonauts

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:49, pirms 15 gadiem
Protams, ka arī es cerēju uz pārliecinošāku uzvaru
un galvenais - uz lielāku degsmi laukumā.
Padoms tiem, kuri vēlas naudu atpakaļ -
nepērciet biļetes, jo arī bez jums tribīnēs būs labs atbalsts.
Viens tāds man priekšā sēdēja, un visu laiku vaidēja:
"Nu met, met ! Vakars pienāks.." u.tml.
Fanu kopa "Dinamīts" otrā stūrī jau mazliet ritmu jauca,
bet vēl jau līdz plejofiem ir laiks kārtīgi samēģināt.
Daži te nievājoši izteicās par to bungošanas ritmu,
kāds ir bijis ASK (TTT) spēlēs..
Domāju, ka tas būs pietiekami spēcīgs sauklis:
"Tikai Rīga ! Tikai Dinamo !"
Hartigans šodien bija fantastisks..

Ceru uz pārliecinošāku spēli un uz 10.vietu turnīra tabulā.
Pretī vai nu Metalurg Mg vai Dinamo M.

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:51, pirms 15 gadiem
uksens rakstīja: vins profesiju mainiija, tagad kosmonauts
jā, viņš pilotēšot šo te pods.lv: Latvijai būs savs satelīts kosmosā - mākslīgais...

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:51, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tie,kas RD tagad noliek,ja RD tomēr uzvarēs,būs lielākie RD slavinātāji!
Tādā ziņā Tu esi malacis - noliec vienmēr Vari būt lepns ar sevi.

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:52, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: bet PSRS jau kā valsts pazuda. drīzāk jau runa bija par NVS čempi.
Nē,runa nav par laika posmu,kad izira CCCP!
Pirmie bija Gruzīni (ja nemaldos 90 gadā) ar savām futbola komandām,un pēc tam leiši ar basketbola komandām,kas izstājās no CCCP čempja,kad šī valsts vel nebija sabrukusi!

  -2 [+] [-]

, 2009-02-23 23:54, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tādā ziņā Tu esi malacis - noliec vienmēr Vari būt lepns ar sevi.

Mēģināju no WAP uzrakstīt komentāru,bet nez kāpēc aizsūtijās komentārs ko biju rakstijis kādu laiku atpakaļ pavisam citā sakarā!
Tam nav nekāda sakarā ar šodienas spēli!

     [+] [-]

, 2009-02-23 23:58, pirms 15 gadiem
Mucozz rakstīja: Hartigans un Pruseks peedeejo 3 matchu varoni!!!!
skaties hokeju envis kasi...prusaks speleja otro speli tikai!!!!!!!!!!!! un ari ar citu gk vartos uzvaretu!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-23 23:59, pirms 15 gadiem
Bāla spēle un nav saprotams kāpēc netiek iespēlēti jaunie,kad tad ja ne tagad.Priekš kam tiek turēts vecais Citruss,bet Meija sēž malā,Platais arī neko nerāda.Rodas tāds iesaids,ka trenerim nav teikšana,ka kāts tos vecos āpšus tur laukumā,lai jau savējie čomi uzspēlē.

     [+] [-]

, 2009-02-24 00:00, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: skaties hokeju envis kasi...prusaks speleja otro speli tikai!!!!!!!!!!!! un ari ar citu gk vartos uzvaretu!
Uzvarētu gan, tik ar Pruseku vārtos var atļauties mazāk iemest. Citos gadījumos jāmet 5 goli lai uz ko cerētu

     [+] [-]

, 2009-02-24 00:00, pirms 15 gadiem
Ar RD CCCP laikos biju kopā no paša sākuma no komandas gājiena zemākajām līgām līdz toreizējai augstākajai līgai. Par to, ka Irbe atteicās spēlēt CCCP tas ir fakts, bet par RD to laiku spēlētāju atteikšanos spēlēt CCCP cempī neko nezinu un domāju ja tas tas tā būtu tad droši vien zinātu.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-24 00:02, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja:
Mēģināju no WAP uzrakstīt komentāru,bet nez kāpēc aizsūtijās komentārs ko biju rakstijis kādu laiku atpakaļ pavisam citā sakarā!
Tam nav nekāda sakarā ar šodienas spēli!
Ivar Tu pakluse vispār, hokeja ekspertu telo bet joprojam neesi uz elementaru manis uzjautatu jautajumu par hokeju atbildējis, ja nezini tik elementāru lietu tad turi muti nevis piesienies pie visa ko dara dināmo (jo nezinot tadu jautajumu ir kauns telot zinoshu hokeja)!!!! NETELO VIZZINI! PAKLUSE JA NAV DROSMES ATZIIT ka telo tikai pargudriiti!
Kamēr nebusi atbildējis uz to jautājumu nekad Tevi par hokejā zinošu neuzskatīšu! Reali apnicis ar to ka tapat ka metalurga trenerim krievu ari tev kremt viss kas dinamo izdodas! Skaudibas del aizmiglotas acis Tev, varu deret ja Dinamo dabutu pirmo vietu pec play offiem Tu ari atrastu kur piesieties! Tu esi kompleksains amurs!

     [+] [-]

, 2009-02-24 00:04, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Uzvarētu gan, tik ar Pruseku vārtos var atļauties mazāk iemest. Citos gadījumos jāmet 5 goli lai uz ko cerētu
Nestasti te, Pedeja spele bijaa atklatais hokejs shajas divas nebija! Piekam ja ieprieksejas gk nebija kur vainot tad sajas divas jau divas ripas pruseka vaina...piekam sodien staveja loti nedrosi! Ceru dzirdeji KO TEICA Mustukovs...tad varbut tavam smadzenem aizies!
Katra zinja sajas speles Pruseks nav neko taadu paradijis lai teiktu ka labaks par Mustukovu vai Naumovu.
Pedejas speles bija neizteiksmigas, un nebija tik atklats hokejs, tatad gk netik bistams.

  -1 [+] [-]

, 2009-02-24 00:06, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Ivar Tu pakluse vispār, hokeja ekspertu telo bet joprojam neesi uz elementaru manis uzjautatu jautajumu par hokeju atbildējis, ja nezini tik elementāru lietu tad turi muti nevis piesienies pie visa ko dara dināmo (jo nezinot tadu jautajumu ir kauns telot zinoshu hokeja)!!!! NETELO VIZZINI! PAKLUSE JA NAV DROSMES ATZIIT ka telo tikai pargudriiti!
Kamēr nebusi atbildējis uz to jautājumu nekad Tevi par hokejā zinošu neuzskatīšu! Reali apnicis ar to ka tapat ka metalurga trenerim krievu ari tev kremt viss kas dinamo izdodas! Skaudibas del aizmiglotas acis Tev, varu deret ja Dinamo dabutu pirmo vietu pec play offiem Tu ari atrastu kur piesieties! Tu esi kompleksains amurs!
Kāds bija jautājums?? Te visi kaut ko jautā,varbūt būs paslīdējis man garām Tavs jautājums!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-24 00:07, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Nestasti te, Pedeja spele bijaa atklatais hokejs shajas divas nebija! Piekam ja ieprieksejas gk nebija kur vainot tad sajas divas jau divas ripas pruseka vaina...piekam sodien staveja loti nedrosi! Ceru dzirdeji KO TEICA Mustukovs...tad varbut tavam smadzenem aizies!
Es nevienu nekur nevainoju. Katrs pats var apskatīties cik un kā katrs spēlētājs ir nospēlējis, ko kurš sametis vai salaidis. Nospēlētas 54 spēles, pētījumu matreāls ir gana plašs

     [+] [-]

, 2009-02-24 00:07, pirms 15 gadiem
jj11 rakstīja: Bāla spēle un nav saprotams kāpēc netiek iespēlēti jaunie,kad tad ja ne tagad.Priekš kam tiek turēts vecais Citruss,bet Meija sēž malā,Platais arī neko nerāda.Rodas tāds iesaids,ka trenerim nav teikšana,ka kāts tos vecos āpšus tur laukumā,lai jau savējie čomi uzspēlē.
Jaunos neiespeleja, visticamak, jo tomer zemapzinja ir doma, kads var but play offos pirmais pretinieks...

  -1 [+] [-]

, 2009-02-24 00:08, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kāds bija jautājums?? Te visi kaut ko jautā,varbūt būs paslīdējis man garām Tavs jautājums!
ES TEV TO UZDEVU TRIS REIZES....taka mekle nu pats! Elementars jautajums, kuru izlikies neredzam!

     [+] [-]

, 2009-02-24 00:11, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: ES TEV TO UZDEVU TRIS REIZES....taka mekle nu pats! Elementars jautajums, kuru izlikies neredzam!
Goda vārds ,neatceros!
nemeklēšu,ja vēlies,lai atbildu,tad pasaki velreiz!

     [+] [-]

, 2009-02-24 00:14, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Es nevienu nekur nevainoju. Katrs pats var apskatīties cik un kā katrs spēlētājs ir nospēlējis, ko kurš sametis vai salaidis. Nospēlētas 54 spēles, pētījumu matreāls ir gana plašs
Piekam aizmirsi ka tam pasham Naumovam tika spelet speles kad komanda bija pagrimums un kad bija daudz traumeto piekam daudzas izbraukuma speles, un pedejas speles pluss LV izlase pieradija, ka netikai neatpaliek meistariba no vadoshajiem KHL gk gan ari neatpaliek no ta paša pruseka...un ja tadu sneigumu demonstre savā vecumā tas ir vairāk kā cienījami... Katra zinja loti divaina attieksme daziem te, tad kad musu pashu letinsh izvelk speli super nostav, tad to uztevr ka pashu par sevi saprotamu, bet kad kkads pruseks tad chura bikses...divaini...
Katra zinja komanda pa so sezonu meistariba sliimeni ir uzaudzejushi loti labu, gan visi tris vartsargi gan parejie speletaji!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-24 00:18, pirms 15 gadiem
es tak nestādu kādu augstāk par citiem, katrs savus secinājumus lai izdara pats. katrā ziņā es kopumā esmu apmierināts, lielākā vilšanās - Širokovs.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-24 00:20, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: es tak nestādu kādu augstāk par citiem, katrs savus secinājumus lai izdara pats. katrā ziņā es kopumā esmu apmierināts, lielākā vilšanās - Širokovs.
Nevar jau ari ta teikt, vnk nevedās spēle, redz tāpat kā ar Armandu Berziņu, itkā nav golu bet lietderības koeficents tomēr labs... Manā skatījumā Niživija iztrūkums bija jūtams pietiekoši.

     [+] [-]

, 2009-02-24 00:38, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Nevar jau ari ta teikt, vnk nevedās spēle, redz tāpat kā ar Armandu Berziņu, itkā nav golu bet lietderības koeficents tomēr labs... Manā skatījumā Niživija iztrūkums bija jūtams pietiekoši.
Bērziņš vismaz kā piedeva Laurim un Miķelim ir OK, Širokovs...man liekas šis KHL vairs nespēlēs...
Ņiživija trūkums nav apspriežams

  +1 [+] [-]

, 2009-02-24 00:42, pirms 15 gadiem

1) IMHO Hartigans un Elisons - ir vairaak PlayMakers, bet Hosa - Scorers (tipa, ja vinjam dos labu piespeli, tad tieshi vinjam jaatrapj vaartos!)

starp citu, var redzeet ka ja vienaa speelee plosas latvieshi, tad legionaari nemet vartos.
Un kad plosas legionaari, tad latvieshiem neiet tik labi... koroche, teoretiski vienmeer ir kads kas iemetis ripu

2) PS. Ljoti truka NIZHIVIJS!!!! 1000% labakais kapataajs un speeles veidotajs!!!
ja Nizhiviju ieliktu kopaa ar Elisonu, Hartiganu (vai arii Hossa, bet vinsh ir paraak individuaals un Nizhivija piespeeles talaak nenodotu=nebutu golu), tad tas triecienmainja ka AkBarsaa!!! (bet protams, nedaudz vajaak)
jo arii pashlaik - kad Hizhivijs laukumaa, 2-3 biistami momenti. Vinsh ar Cipuli var pretendeet uz 1 mainjas nosaukumu

3) PPS. vai kaads zin kas ar Shirokovu??? vinsh nespeleeja 3. perioda...

4) PPPS. ljoti ceru, ka tik neizteiksmiiga speele ka shodien - sagatavoshanas PO tuurei intensiivu treninju rezultaats, vai vini meginaaja citas kkadas kombinaacijas vai speeleeja ar pusspeeku un taupijas PO.

bet ja speelee tik neinteresanti, pie tam nekas nesanaak(piespeeles, neredz laukumu, briivi atljauj slidinaaties pie vaartiem) un vnk su...diigi, tapeec kaa UZDEVUMS IZPILDIITS un viss POH... - veel 2 speeles ar "Amur" un 3 P.O. beidzas un sapnjos reedz ka vini gulj uz salas zem paalmas pie okeaana.... tad tas gan ir SLIKTI un LJOTI NESPORTISKI...........

cerams, tas nav saistiits ar kkaadiem algas vai preemiju paraadiem vai mikroklimatu komandaa (jo buutu labi saglabat ŠO sastaavu

     [+] [-]

, 2009-02-24 00:46, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: es tak nestādu kādu augstāk par citiem, katrs savus secinājumus lai izdara pats. katrā ziņā es kopumā esmu apmierināts, lielākā vilšanās - Širokovs.
jaa, kas ar vinju notiek vispaar????

Vai tad eSporta korrs nevar pajautaat preses konferencee???

Shirokovam hvz kapeec speele vispar neiet... Agraak tachu speeleeja, un labi!!! kad bija "K"apteinis, tad vispaar kapaaja kaa ZVEERS!
bet tagad: mazakais speeles laiks un 4. manja......

     [+] [-]

, 2009-02-24 00:51, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Širokovs...man liekas šis KHL vairs nespēlēs...
a kapeec taada doma??? vai ir pamats taa domaat - jo sakumaa it kaa bija ar vinju OK, kapteinja laikos vispaar bija vienigais kas kaut ko meginaaja dariit, lai lauzt speeles gaitu.

bet tieshaam, zheel.
es septembri cereeju ka tieshi vinh uz Pasaules Chempionaatu buus viens no Dinamo balstiem!!!.............

ps. bet varbuut tas ir uz laiku (nu veseliiba, vai vel kaut kas)

     [+] [-]

, 2009-02-24 01:03, pirms 15 gadiem
Aciiid rakstīja: a kapeec taada doma??? vai ir pamats taa domaat - jo sakumaa it kaa bija ar vinju OK, kapteinja laikos vispaar bija vienigais kas kaut ko meginaaja dariit, lai lauzt speeles gaitu.

bet tieshaam, zheel.
es septembri cereeju ka tieshi vinh uz Pasaules Chempionaatu buus viens no Dinamo balstiem!!!.............

ps. bet varbuut tas ir uz laiku (nu veseliiba, vai vel kaut kas)
es ar cerēju...
skatos un nesaprotu...censhas, ciinas, bet tas vis tā bezjēdzigi

  -2 [+] [-]

, 2009-02-24 01:34, pirms 15 gadiem
bishk offtopiks:
varbuut stulbs jautaajums, bet kas ir noticis ar petrovicki? vinjam ir savainojums vai arii vinsh ir paargajis uz citu komandu?

     [+] [-]

, 2009-02-24 01:49, pirms 15 gadiem
taapataas rakstīja: bishk offtopiks:
varbuut stulbs jautaajums, bet kas ir noticis ar petrovicki? vinjam ir savainojums vai arii vinsh ir paargajis uz citu komandu?
es saprotu, ka gadās , ka cilvēki nokļūst izolētībā...
Petrovickis sen ir prom!

     [+] [-]

, 2009-02-24 01:52, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: es saprotu, ka gadās , ka cilvēki nokļūst izolētībā...
Petrovickis sen ir prom!
kaadu laiku taa iisti nesekoju liidzi, un arii to laikam esmu palaidis garam uz kurieni tad aizgaaja? skatiijos visaadaas lapaas, piem hockeydb.com , bet tur nekas nav rakstiits..

  +1 [+] [-]

, 2009-02-24 02:05, pirms 15 gadiem
Ja godiigi tad taa kritika kas veljas paar Hossu ir nepamatota!Es nerunaaju te par liidzjuteeju komentaariem bet gan par expertiem( laikam vajadzeetu likt sho vaardu peedinjaas)kuri tur gudri runaa pirms speeleem un speelju starplaikos un par komentatoriem kuri jau briizhiem izraada klaju nepatiku pret Marselu!Statistika vinjam peedeejaas speelees nav tik zema lai vinju taa nniecinaatu!Peedeejaas triis speelees 1 vaarti un 3 piespeeles.Piekriitu ka vinjsh vairs neugunjo ka sezonas saakumaa bet nu tomeer nav pelniijis taadu kritiku, jo punktus guust pietiekami!

     [+] [-]

, 2009-02-24 03:28, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ir saprotams,ka pēc iekļūšanas Play Off hokejistiem ir iestājies zināms atslābums,bet ja paši sevi neciena,tad vismaz jacienā skatītāji,kas maksājot par biļeti ne to mazāko naudu,ir atnākuši uz arēnu noskatīties skaistu hokeju nevis daiļslidošanu!
tev jau nu nebūtu jākunkst, jo tu uz spēli nebiji. klauns, tik pirst māk un viss.

     [+] [-]

, 2009-02-24 07:12, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: vienaa vaardaa - idioti. kur var tik pretiiigi speeleet .....
.... tu pats 100% uz slidām neturies, ka šitā borzī..

  -2 [+] [-]

, 2009-02-24 08:13, pirms 15 gadiem
Lieliska uzvara...

  +1 [+] [-]

, 2009-02-24 09:01, pirms 15 gadiem
Raksta autoram: ne jau DINAMO, bet pats tu esi garlaicīgs un bezcerīgs!

     [+] [-]

, 2009-02-24 10:15, pirms 15 gadiem
Man jau visvairāk atmiņā palika Duļevska meistarība demosntrējumi savu vārtu priekšā piruešu griešanā un apvesšanā. Kaut kā labāk patika, kad viņš tomēr nebija RD.

     [+] [-]

, 2009-02-24 10:31, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Visi! Negribu nevienu izcelt īpaši!
Tagad bez Laviņa ir vel viens,kas prot īpašo mākslu ne no kā izstiepties uz ledus visā garumā! Miķēlītis!
Nu nevajag tagad nolikt Mikeliti ja. Pats redzeji ka luza nujas visiem peckartas. Mazums kada skaida palika, un pat visidealakais slidotajs uz tadas uzkapjot pakritis!!!!!

     [+] [-]

, 2009-02-24 10:42, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai zini,ka vārdam patriots ir arī sinonīms??Ja nezini,tad pateikšu priekšā-idiots!
Labi, turpmāk būšu Kanādas,Čehijas,Slovākijas patriots,jo tie džeki atkal izvilka to LV klubu!
Nu vecais par sito gan Tev vajag ta smagi pa muti uzsaut!!!!! Pats vel teicies esam bijis ieks Helsinki 88!!!! Vo sitadus kro...(saprati ko domaju) vajag sist un sist!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-24 11:06, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Vecīt neriskē, tūlīt sekos pazīstamā Tautas Dzejnieka Ivara77 atbildes trieciens: apmēram varu iedomāties stilu- "ko lai dara ar to Jūli, laikam jākrauj būs pa mūli! vai tamlīdzīgi
Nekas nesekos!

     [+] [-]

, 2009-02-24 11:09, pirms 15 gadiem
Jūlis rakstīja: Nu vecais par sito gan Tev vajag ta smagi pa muti uzsaut!!!!! Pats vel teicies esam bijis ieks Helsinki 88!!!! Vo sitadus kro...(saprati ko domaju) vajag sist un sist!!!!!
Tas bija salīdzinājums!
Tas attiecās uz cilvēkiem,kam kad ir izdevīgi,tad tēlo baigos patriotus,bet kad vajag,tad aizmirst šī vārda patieso nozīmi!
Un,ja kas,tad līdzjušanai par vai pret RD nesaskatu ne mazākās pazīmes,ka tur būtu japiemin patriotisms tādā nozīmē kāda ir šim vārdam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-24 13:03, pirms 15 gadiem
1. periods tieshaam bija garlaiciigs, bet taalaak jau aizgaaja ipeec speeles zejot no areenas veel nevareeju rimties un turpinaaju bljaut Dinamo, Dinamo Riiga ;D

     [+] [-]

, 2009-02-24 13:14, pirms 15 gadiem
Bet katrā ziņā tagad redzam,ko RD nozīmē Ņiživijs-viņš tiešām pietrūkst,prieks gan par neapšaubāmo M.Rēdliha progresu un patīk tas,ka vinš nebaidās iet virsū pat vairākiem pretiniekiem mēģinot apvest,bet nepatīk,ka nav sakarīgas 4.maiņas,kas var papresingot pretiniekus ar spēka spēli pretinieku zonā(te tomēr jāsaka,ka Štāls-Bļinovs -Petrovickis to mācēja ).Jaunie-Meija,Straupe ir tehniski un nav slikti,bet spēka spēlē vēl pašvaki-vajadzēja Pečuru pacelt augšā arī!Un nosēdināt malā Širokovu un Ciprusu-lai atpūšas pirms play-off spēlēm un uzlikt jaunos.

     [+] [-]

, 2009-02-24 13:20, pirms 15 gadiem
nu jauki...neticejas ka tik skaisti varetu nobeigt..

     [+] [-]

, 2009-02-24 16:16, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: domāju, ka Hosam grib uz sezonas beigām uzkačāt statistiku
līdz ar to arī nopelnīt uz pāreju rēķina

     [+] [-]

, 2009-02-24 17:16, pirms 15 gadiem
Fluks rakstīja: Malači! Hartigans vecis! bet Hossa nullle Pedejas speeles vinam galiigi nejiet!
Visi malači un nevienu par nulli nevar nosaukt. Aizej un pats paspēlē un tad redzēsim kurš būs NULLE!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-02-24 17:18, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Vai vari minēt kādus piemērus, kur mums būtu jāsāk saskatīt patriotisma pazīmes vai tā izjušanas nepieciešamību?
Patriotisms ir sinonīms jēdzieniem mīlestība, cieņa, uzticība savai zemei un valstij,gatavībai to aizstāvēt un ziedot par to savu visdārgāko-dzīvību! Un zem tā nevar paspraust apakšā,kas vien iepatīkās!
Piemēram KHL spēlētu RD un LM! Interesanti kuras komandas līdzjutēji būtu LV patrioti un kuri nē!????