Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Sprukts oficiāli kļūst par "dinamieti"

Sprukts oficiāli kļūst par "dinamieti"
Jānis Sprukts
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc ilgām runām un minējumiem beidzot oficiali Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubam Rīgas "Dinamo" pievienojies Latvijas valstsvienības uzbrucējs Jānis Sprukts, vēsta klubs.

2000. gadā Spruktu ar kopējo 234. numuru astotajā kārtā draftēja Nacionālās Hokeja līgas (NHL) klubs Floridas "Panthers", kā sistēmā uzbrucējs aizvadījis divas sezonas (tai skaitā arī iepriekšējo), pārsvarā gan spēlējot Amerikas Hokeja līgas (AHL) fārmklubā Ročesteras "Americans". Aizvadītajā sezonā Jānim 56 spēlēs 16 gūti vārti un 31 rezultatīva piespēle.

"Panthers" sastāvā divu sezonu laikā Sprukts nospēlējis 14 spēles, gūstot vienus vārtus un atdodot divas rezultatīvas piespēles (aizvadītajā sezonā viena spēle bez punktu guvumiem). Ari pirms gaidāmās sezonas "panteras" piedāvaja Spruktam jaunu divvirzienu līgumu, taču spēlētāju interesēja tikai vienvirziena kontrakti.

Bez NHL un AHL, savas karjeras laikā Jānis spēlējis arī Somijā, Dānijā, Kvebekas junioru līgā (QMJHL) Kanādā, kā arī Latvijas klubos.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

 +12 [+] [-]

, 2009-07-17 17:23, pirms 15 gadiem
baigi labi

 +28 [+] [-]

, 2009-07-17 17:24, pirms 15 gadiem
Malacis, cerams ka bus labs paligs uzvaru kaldinasnai!!!
Slēpts komentārs: marex18

 +15 [+] [-]

, 2009-07-17 17:24, pirms 15 gadiem
Cerams jaunā matu krāsa cels spārnos!

 +23 [+] [-]

, 2009-07-17 17:24, pirms 15 gadiem
njā ļoti labs papildinājusm
Slēpts komentārs: mhartinsh

 +14 [+] [-]

, 2009-07-17 17:25, pirms 15 gadiem
Prieks par šo ziņu!
Slēpts komentārs: A.Iguodala

  +8 [+] [-]

, 2009-07-17 17:26, pirms 15 gadiem
ir kāda bilde kur Jānis nerubina degunu ?)))
Labais

  +5 [+] [-]

, 2009-07-17 17:27, pirms 15 gadiem
Ir labs! Jankam jāpierāda, ka viņš tomēr tika par maz novērtēts amerikā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-07-17 17:28, pirms 15 gadiem
no vienas puses zeel jo neiistenoja savu sapni par nhl!
bet cerams peec kaadas sezonas pasauks panteeras so atpakalj!
un lai veicas dinaamo rindaas!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-17 17:28, pirms 15 gadiem
grabijs rakstīja: ir kāda bilde kur Jānis nerubina degunu ?)))
Labais
viņš nerubina degunu, viņš ņem laukā zobu sargus.

tik tiešām forši! redzēs, kas notiks ar Karsumu, cerams jau, ka paliks NHL, bet ja neizdodas tad RD varētu sanāk izlases maiņa: Karsums-Sprukts-Ankipāns.

  -4 [+] [-]

, 2009-07-17 17:28, pirms 15 gadiem
mhartinsh rakstīja: Asprātis!
Kāds tolks savākt visu Latvijas izlasi! jo kad būs jāspēlē izlasei komandā nebūs nekas jauns ar ko varēs pārsteigt pretiniekus! Atliks noskatīties 5-10 Dinamo spēles un visi pretinieki zinās kā spēlē Latvijas izlase!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-07-17 17:29, pirms 15 gadiem
Priecātie vai raudāt?

  -2 [+] [-]

, 2009-07-17 17:29, pirms 15 gadiem
Dinamo šogad pēc manām domām būs spēcīgāks nekā pagājušo gadu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2009-07-17 17:29, pirms 15 gadiem
Nebiju gaidijis, ka DR tiks novākts tik spēcīgs sastāvs!
Playofi šogad neder - der tikai fināls!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-07-17 17:29, pirms 15 gadiem
marex18 rakstīja: Kāds tolks savākt visu Latvijas izlasi! jo kad būs jāspēlē izlasei komandā nebūs nekas jauns ar ko varēs pārsteigt pretiniekus! Atliks noskatīties 5-10 Dinamo spēles un visi pretinieki zinās kā spēlē Latvijas izlase!!!
Mūsu Izlasei nav ko slēpt, tici man!

  +4 [+] [-]

, 2009-07-17 17:30, pirms 15 gadiem
smilchs2 rakstīja: Ir labs! Jankam jāpierāda, ka viņš tomēr tika par maz novērtēts amerikā!
Pirmkārt viņam jāpierāda, ka pats sevi nav pārvētējis!!!! Ceru,ka būs tas Janka, kas spēlēja OS kvalifikācijā, nevis tas, kas PČ.

  +3 [+] [-]

, 2009-07-17 17:30, pirms 15 gadiem
normaali, triish brachoni komandaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-07-17 17:33, pirms 15 gadiem
tas man patīk

  -3 [+] [-]

, 2009-07-17 17:34, pirms 15 gadiem
es jau to zinaju pirms 1 stundas bet tas ir labi
Slēpts komentārs: maris777

     [+] [-]

, 2009-07-17 17:41, pirms 15 gadiem
Nātrija Hidroksīds rakstīja: Kad tad mūsējie ar kaut ko pārsteidz? Frančus un dāņus liksim tā kā tā, bet ar slovākiem, čehiem, zviedriem vēl neesam ne tuvu meistarībā lai varētu domāt par taktiskajiem zīmējumiem. Ko tad mēs varam pārsteigt, sēžot aizsardzībā, piem. pret čehiem?
Tieši labi, ka saspēlējas, uzlabo meistarību (iespējams, visticamāk jau ka ne).
Tāpēc jau vajag Latviešu spēlētājiem spēlēt atsevišķi lai uzlabotu savu individuālo meistarību lai pēctam var domāt par taktiskajiem zīmējumiem!

  +3 [+] [-]

, 2009-07-17 17:42, pirms 15 gadiem
sliktu nesaskatu sheit pilniigi neko, vieniihi jaanis taapat kaa karija un tas igildens ir playmakri, bet truukst skoreru. sheit arii karsums nepaliidzees, jo vinjsh nav izteikts snaipers driizaak taads, kas var ar galju iestumt. jaabuut veel kaadam papildinaajumam, jo neticaas, ka muusu baalinji sametiis tik daudz ripu, bet nu lai jau Dievs dod...

  +1 [+] [-]

, 2009-07-17 17:42, pirms 15 gadiem
Sastāvs veidojas ne sliktāks kā pagājušogad!

     [+] [-]

, 2009-07-17 17:49, pirms 15 gadiem
Ilgā gaidīšana un neziņa par šīs sezonas sastāvu sevi ir attaisnojusi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-17 17:53, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: normaali, triish brachoni komandaa
PO, tu ne pie īstā raksta savu komentāru piemeti
"Dinamo" paraksta līgumu ar Jēkabu Rēdlihu

  +2 [+] [-]

, 2009-07-17 17:54, pirms 15 gadiem
KHL saturies,-RĪGAS DINAMO nāk!!!

     [+] [-]

, 2009-07-17 17:55, pirms 15 gadiem
varbūt kāds var esportam sagādāt citu Sprukta bildi, kaut kā baigi necienīgi pret sportistiem. Pirms mēneša rēgojās neveiksmīgi apturēts video kadrs ar Aneti Jēkabsoni, nav labi.

     [+] [-]

, 2009-07-17 17:56, pirms 15 gadiem
SandijsBSU rakstīja: KHL saturies,-RĪGAS DINAMO nāk!!!
Diemžēl mums trāpījusies pārāk stipra grupa ar CSKA, Maskavas Dinamo, SKA, Spartak un Minskas Dinamo, stipri šaubos, vai šogad kaut kas sanāks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-07-17 17:58, pirms 15 gadiem
vf rakstīja: Sastāvs veidojas ne sliktāks kā pagājušogad!
iespējams pat labāks. Es tā dziļāk ielīdu statistikā un sarēķināju, ka AHL Iguldens un Sprukts pagājšgad ir sakrājuši vairāk punktus spēlē nekā Hartigans un Elisons(sezonā pirms Dinamo). Karija varētu būt labs Hosas aizstājējs. Visi latvieši tagad ir izgājuši vienu gadu cauri šim turnīram, arī vajadzētu novērot progresu, un, protams, mums tagad ir Ozo!

     [+] [-]

, 2009-07-17 18:05, pirms 15 gadiem
Ļoti labi! Ar Karsumu viņi divi labi deva iekšā .. es domāju, ka viņš māk iedot kādu labu piespēli ..

  +1 [+] [-]

, 2009-07-17 18:07, pirms 15 gadiem
Nātrija Hidroksīds rakstīja: Un cik no šobrīd esošajiem latviešiem Dinamo butu spejigi cinities par vietu citās KHL komandās?
Sprukts, Cipulis, Niživijs, M.Rēdlihs un Ozoliņš.

  -3 [+] [-]

, 2009-07-17 18:09, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nenocērt taču cilvēkam cerību zaru.
Te dažiem rozā brilles uz acīm, skatās, ka Rīgas Dinamo kaut ko nopērk, tajā pašā laikā lai paskatās, kā gatavojas sezonai SKA, Minskas Dinamo, Maskavas Dinamo, CSKA un Spartak, protams viņiem līdzekļi un rocība ir daudz plašāka un mums vairs nepietiks ar līdzjutēju atbalstu un komandas spēli!

  +1 [+] [-]

, 2009-07-17 18:18, pirms 15 gadiem
marex18 rakstīja: Tāpēc jau vajag Latviešu spēlētājiem spēlēt atsevišķi lai uzlabotu savu individuālo meistarību lai pēctam var domāt par taktiskajiem zīmējumiem!
Čalīt, man liekas ka maz tu no hokeja saproti!

  +5 [+] [-]

, 2009-07-17 18:18, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Te dažiem rozā brilles uz acīm, skatās, ka Rīgas Dinamo kaut ko nopērk, tajā pašā laikā lai paskatās, kā gatavojas sezonai SKA, Minskas Dinamo, Maskavas Dinamo, CSKA un Spartak, protams viņiem līdzekļi un rocība ir daudz plašāka un mums vairs nepietiks ar līdzjutēju atbalstu un komandas spēli!
Neticu, ka Minskai no tā kokteiļa sanāks spēčīga komanda. Salasīti jau labi spēlētāji, bet kodola nav. MasD ar var rasties problēmas ar zvaigžņu daudzumu, jo vienmēr kāda no viņām būs neapmierināta. Visus pirmajā maiņā un vairākumā neuzliksi.

  -4 [+] [-]

, 2009-07-17 18:21, pirms 15 gadiem
Kariya-Sprukts-Karsums
Ņiživijs-Iguldens-Cipulis
Dārziņš-Bērziņš-Ankipāns/M.Rēdlihs

Izskatās labi

     [+] [-]

, 2009-07-17 18:21, pirms 15 gadiem
grabijs rakstīja: ir kāda bilde kur Jānis nerubina degunu ?)))
Labais
vins neurbina,vins liek kapu mutee!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-07-17 18:24, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kariya-Sprukts-Karsums
Ņiživijs-Iguldens-Cipulis
Dārziņš-Bērziņš-Ankipāns/M.Rēdlihs

Izskatās labi
Varētu sīkāk par Karsumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-07-17 18:26, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Te dažiem rozā brilles uz acīm, skatās, ka Rīgas Dinamo kaut ko nopērk, tajā pašā laikā lai paskatās, kā gatavojas sezonai SKA, Minskas Dinamo, Maskavas Dinamo, CSKA un Spartak, protams viņiem līdzekļi un rocība ir daudz plašāka un mums vairs nepietiks ar līdzjutēju atbalstu un komandas spēli!
tas ka daudziem ir rozā brilles ir tikai normāli, līdzjutējiem ir darbs, ģimene, tusiņi u.t.t+ hokejs. Tā kārtīgi visā iedziļinās labi ja 1% + vēl Ivars kurš tā vietā lai ietu uz tualeti visu krāmē internetā.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-17 18:28, pirms 15 gadiem
zapte.lv rakstīja: Nebiju gaidijis, ka DR tiks novākts tik spēcīgs sastāvs!
Playofi šogad neder - der tikai fināls!
tu jau taka savickis sac sapnot par gagarina kausa izcinisanu atceroties ka vins ozo preses konference sak sapnot ka ar ozo var izcinit gagarina kausu nak smiekli
un ja jau jaizvirza merki noklut finala tad kapec neizvirzit merki par uzvaru finala?

     [+] [-]

, 2009-07-17 18:29, pirms 15 gadiem
a jaanis ir preceejies?

  +3 [+] [-]

, 2009-07-17 18:33, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Varētu sīkāk par Karsumu?
Bet protams

Karsums ir pēdējais Tampabejas ierobežotais aģents- uzbrucējs.
Tampabejas menedžeris aktīvi veic pārrunas tikai ar Lundin un Smaby aģentu.
Tampabeja redz Karsumu komandā tikai ar divvirzienu līgumu, ja viņš tam nepiekrīt Tampabeja neraudās.
Tad Karsumam paliek tikai Eiropa un MVD vai Dinamo. MVD šaubos vai tiks izvēlēts, tad paliek tikai Rīgas Dinamo

Lūk, ar sīkāk par Karsumu.

  +7 [+] [-]

, 2009-07-17 18:35, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Te dažiem rozā brilles uz acīm, skatās, ka Rīgas Dinamo kaut ko nopērk, tajā pašā laikā lai paskatās, kā gatavojas sezonai SKA, Minskas Dinamo, Maskavas Dinamo, CSKA un Spartak, protams viņiem līdzekļi un rocība ir daudz plašāka un mums vairs nepietiks ar līdzjutēju atbalstu un komandas spēli!
cik atcers visus sos klubus(laikam iznemot SKA) musejie pagajusaja gada uzvareja. turklat esmu dienzgan parliecinats ka nakamgad MnD smagi izgazisies. belariem ka jau slaviem, naudu sagrabusies un tik ieperkas lidz vemienam. kas no ta sastava iznaks? internacionala komanda ar paris baltkrieviem. uz paris spelem sads sastavs varetu but labs, bet ilgaka laika posma komanda sadalisies, krievi bus pa sevi, z-amerikani, pa sevi, belari pa sevi, skandinavi pa sevi un sapnis bus izsapnots. paprasi jebkuram psihologam, sads sastavs nevar but saliedets.

     [+] [-]

, 2009-07-17 18:38, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Bet protams

Karsums ir pēdējais Tampabejas ierobežotais aģents- uzbrucējs.
Tampabejas menedžeris aktīvi veic pārrunas tikai ar Lundin un Smaby aģentu.
Tampabeja redz Karsumu komandā tikai ar divvirzienu līgumu, ja viņš tam nepiekrīt Tampabeja neraudās.
Tad Karsumam paliek tikai Eiropa un MVD vai Dinamo. MVD šaubos vai tiks izvēlēts, tad paliek tikai Rīgas Dinamo

Lūk, ar sīkāk par Karsumu.
vel tak ir amur variants un cik atceros amur esot visrealakais variants. pirmais esot amur, otrais MVD un RD esot visnerelakais variants. tacu redzot ka sejejs kompekte sastavu nebrinisos ka karsumam ari atradisies nauda.

     [+] [-]

, 2009-07-17 18:40, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: cik atcers visus sos klubus(laikam iznemot SKA) musejie pagajusaja gada uzvareja. turklat esmu dienzgan parliecinats ka nakamgad MnD smagi izgazisies. belariem ka jau slaviem, naudu sagrabusies un tik ieperkas lidz vemienam. kas no ta sastava iznaks? internacionala komanda ar paris baltkrieviem. uz paris spelem sads sastavs varetu but labs, bet ilgaka laika posma komanda sadalisies, krievi bus pa sevi, z-amerikani, pa sevi, belari pa sevi, skandinavi pa sevi un sapnis bus izsapnots. paprasi jebkuram psihologam, sads sastavs nevar but saliedets.
Pie leģionāru dalījuma 50/50 ar belariem skaidrs kā tā nebūs komanda, bet divas puskomandas un salīmēt tās kopā būs ļoooti grūti.

  -3 [+] [-]

, 2009-07-17 18:40, pirms 15 gadiem
Cik es uzzinaaju no tiem, kas straadaa ar komandu, tad shogad vadiiba uz iipashi augstiem meerkjiem izraadaas nemaz necerot! Pirms sezonas esot piedaavaajushi liigumu Znarokam - kaa trenerim, bet shis atteicies un palicis MVD, jo esot teicis, ka komandai shosezon iipashi spozhi neieshot (shogad ar Dinamo reekjinaasies, pagaajusho gad - uzskatiija par jaunpienaaceeju-pastariiti, kaa arii Dinamo ierobezhoto finanshu resursu deelj - deelj kaa nevar atljauties TOP speeleetaajus), liidz ar to tad visi vainoshot treneri - redz, nomainiija treneri un tagad shvaki speelee! Nu, tas taa - atkaapei

  -1 [+] [-]

, 2009-07-17 18:42, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Cik es uzzinaaju no tiem, kas straadaa ar komandu, tad shogad vadiiba uz iipashi augstiem meerkjiem izraadaas nemaz necerot! Pirms sezonas esot piedaavaajushi liigumu Znarokam - kaa trenerim, bet shis atteicies un palicis MVD, jo esot teicis, ka komandai shosezon iipashi spozhi neieshot (shogad ar Dinamo reekjinaasies, pagaajusho gad - uzskatiija par jaunpienaaceeju-pastariiti, kaa arii Dinamo ierobezhoto finanshu resursu deelj - deelj kaa nevar atljauties TOP speeleetaajus), liidz ar to tad visi vainoshot treneri - redz, nomainiija treneri un tagad shvaki speelee! Nu, tas taa - atkaapei
Beidz melot un runāt muļķības!

  +1 [+] [-]

, 2009-07-17 18:42, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Bet protams

Karsums ir pēdējais Tampabejas ierobežotais aģents- uzbrucējs.
Tampabejas menedžeris aktīvi veic pārrunas tikai ar Lundin un Smaby aģentu.
Tampabeja redz Karsumu komandā tikai ar divvirzienu līgumu, ja viņš tam nepiekrīt Tampabeja neraudās.
Tad Karsumam paliek tikai Eiropa un MVD vai Dinamo. MVD šaubos vai tiks izvēlēts, tad paliek tikai Rīgas Dinamo

Lūk, ar sīkāk par Karsumu.
Par kādu naudu tad tu domā RD viņu paņems???

     [+] [-]

, 2009-07-17 18:42, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: cik atcers visus sos klubus(laikam iznemot SKA) musejie pagajusaja gada uzvareja. turklat esmu dienzgan parliecinats ka nakamgad MnD smagi izgazisies. belariem ka jau slaviem, naudu sagrabusies un tik ieperkas lidz vemienam. kas no ta sastava iznaks? internacionala komanda ar paris baltkrieviem. uz paris spelem sads sastavs varetu but labs, bet ilgaka laika posma komanda sadalisies, krievi bus pa sevi, z-amerikani, pa sevi, belari pa sevi, skandinavi pa sevi un sapnis bus izsapnots. paprasi jebkuram psihologam, sads sastavs nevar but saliedets.
nē, man liekas, ka Salavatu tikai nevinnējām!

     [+] [-]

, 2009-07-17 18:43, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Ceru, ka tu saproti, ka Sējējs nemaksās Karsumam to ciparu uz ko viņš ir sacerējies. Mārtiņš RD var nonākt tikai pēc neveiksmīgas sezonas kādā citā KHL klubā un savu prasību pārskatīšanas. Neviens nevar prognozēt kā viņam ies Eiropas hokejā un risks pastāv. Herbis būtu daudz drošāks variants.
Karsuma prasības? Viņam pēc idejas algai jābūt tādai pašai kā Spruktam.Šaubos vai citur KHL viņš saņems vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-17 18:45, pirms 15 gadiem
IR LABS PAPILDINAJUMS DINAMO ...TACHU ...NEDOMAJU KA VAJAG PA VAREI SAVAKT VISUS LATVIJAS IZLASES SPELETAJUS ...VIENA KLUBA ...JO TAS IZLASEI NEMAZ NENAKTU PAR LABU ... SAPROTU DINAMO (BAZES KLUBS IZLASEI) BET NE JAV VAIRAK KA 2 MAINJAS VAJAG NO VIENA KLUBA ... VAIRS NEBUS TAA SPELEE

  -1 [+] [-]

, 2009-07-17 18:45, pirms 15 gadiem
Jaa, man dariit nav ko!? Visu laiku domaaju - ko, lai safantazee! Gribi tici, gribi - netici! Atstaastiiju to, ko uzzinaaju... domaaju, ja nu kaadam interesees!
aigars076 rakstīja: Beidz melot un runāt muļķības!

     [+] [-]

, 2009-07-17 18:45, pirms 15 gadiem
Savickis te tikko nopārdeva Olainfarm akcijas Balderim. Tā rēķinot uz akciju skaitu un cenu, tur sanāk pāri miljonam latu. Moš naudu atilks arī Hosam, a to baigi ievelkas, kur īsti viņš spēlēs. Tas tā - nedaudz sarkasma.

Sprukts ir noteikti pastiprinājums Dinamo rindās. Jā, NHL viņa slidot prasme izrādījās par švaku. Taču mēs visi labi zinām kāda Jankam ir izpratne par laukumā notiekošo un reakcija izvēloties notikumu tālāko virzību. Es esmu pārliecināts, ka viņš būs rezultatīvākais komandā.

     [+] [-]

, 2009-07-17 18:46, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Karsuma prasības? Viņam pēc idejas algai jābūt tādai pašai kā Spruktam.Šaubos vai citur KHL viņš saņems vairāk.
Beidz- viņš tēmē uz 800k Amerikas rubļu.

     [+] [-]

, 2009-07-17 18:46, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Karsuma prasības? Viņam pēc idejas algai jābūt tādai pašai kā Spruktam.Šaubos vai citur KHL viņš saņems vairāk.
...TICI MAN DAUDZI KHL KLUBI KARSUMAM PIEDAVA KRIETNI VAIRAK NEKA R DINAMO ....BET UZ KHL VINSH IES TIKAI TAD JA VINJAM NEPEIDAVAS VIENVIRZIENA LIGUMU NHL

  -1 [+] [-]

, 2009-07-17 18:46, pirms 15 gadiem
Ņuņuks, manas domas

     [+] [-]

, 2009-07-17 18:47, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Jaa, man dariit nav ko!? Visu laiku domaaju - ko, lai safantazee! Gribi tici, gribi - netici! Atstaastiiju to, ko uzzinaaju... domaaju, ja nu kaadam interesees!
Nu vari būt mierīgs- tev neviens netic. Par Znaroku pilnīgs bulšic.

     [+] [-]

, 2009-07-17 18:48, pirms 15 gadiem
Manis peec - netici!
aigars076 rakstīja: Nu vari būt mierīgs- tev neviens netic. Par Znaroku pilnīgs bulšic.

  -3 [+] [-]

, 2009-07-17 18:49, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: cik atcers visus sos klubus(laikam iznemot SKA) musejie pagajusaja gada uzvareja. turklat esmu dienzgan parliecinats ka nakamgad MnD smagi izgazisies. belariem ka jau slaviem, naudu sagrabusies un tik ieperkas lidz vemienam. kas no ta sastava iznaks? internacionala komanda ar paris baltkrieviem. uz paris spelem sads sastavs varetu but labs, bet ilgaka laika posma komanda sadalisies, krievi bus pa sevi, z-amerikani, pa sevi, belari pa sevi, skandinavi pa sevi un sapnis bus izsapnots. paprasi jebkuram psihologam, sads sastavs nevar but saliedets.
Reāli man tomēr liekas, ka Minskieši uzrāpsies augstu play-off kartā, tas ka viņi tiks play off, tas par 100% Trenneris arii Minskai būs tagadējais Baltkrievijas izlases trenneris-Hanlons, kas ir ļoti labs trenneris, blice arī ir savākta ne pa jokam , somu leģions + Klaimers, Litners , mūsu pašu Saulietis, kas alkst sevi pierādīt KHL, vārtsargu līnija vispār mežonīga! Mezins, Kovals, Oksa, Čiodo, es paredzu, ka minskieši aizkļūs tālu!

     [+] [-]

, 2009-07-17 18:49, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Beidz- viņš tēmē uz 800k Amerikas rubļu.
Kas viņam dos tādu naudu ? Mūsu jaunie ir riktīgi izlepuši...

     [+] [-]

, 2009-07-17 18:49, pirms 15 gadiem
riebeklis2009 rakstīja: a jaanis ir preceejies?
tevi interesee Jaanis? tak gadus triiss jau vinsh ir preceejies :p
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-17 18:57, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Reāli man tomēr liekas, ka Minskieši uzrāpsies augstu play-off kartā, tas ka viņi tiks play off, tas par 100% Trenneris arii Minskai būs tagadējais Baltkrievijas izlases trenneris-Hanlons, kas ir ļoti labs trenneris, blice arī ir savākta ne pa jokam , somu leģions + Klaimers, Litners , mūsu pašu Saulietis, kas alkst sevi pierādīt KHL, vārtsargu līnija vispār mežonīga! Mezins, Kovals, Oksa, Čiodo, es paredzu, ka minskieši aizkļūs tālu!
cik dzirdēju litnera vairs nebūs! vai arī es kaut ko esmu palaidis garām?

  +4 [+] [-]

, 2009-07-17 18:58, pirms 15 gadiem
Tā Minskas Dinamo nodiršana ir tāds kā pašaizsardzības sindroms. Vienkārši negribās pieļaut domu, ka pagājušās sezonas viena no sliktākajām komandām ir dabūjusi labu finansiālo pamatu un sapirkusi ļoti labus spēlētājus ar kuriem var pacīnīties par desmitnieku. Nu ko bāleliņi, tāds ir lielais klubu hokejs, kādu sezonu viena komanda ir pilnīgi lūzeri, nākamajā - melnais zirdziņš ar panākumiem. Bet, jebkurā gadījumā laiks rādīs - kas ir kas.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-17 18:58, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Eh,play,play.
Vismaz Tu neesi pokemons un centies saprast vienkāršas lietas.
Visi Tevis uzskaitīties nāciju pārstāvji ir profesionāļi, atšķirībā no daža laba RD latviešu spēlētāja, un viņiem papildus motivācija nav vajadzīga.
Ja ir labs treneris, kāds ir Glens Henlons, tad nav problēmu savākt vel internacionālāku komandu.
Henlons ir pat ļoti labs trenneris, būtu šogad uzverējuši PČ 1/4 finālā Krieviju būtu baltkrievijas karogā henlona pašportrets un viņš tiktu kronēts par nacionālo varoni no paša Baķkas rokas , bet tas būtu, ja būtu!

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:01, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Šobrīd teikt, ka MnD nespēs no saviem leģionāriem labu komandu ir tas pats, kas pateikt, ka RD šogad paņems Gagarina kausu.
Pirmkārt, nevajag aizmirst, kas šobrīd ir MnD treneris. Otrkārt, nevajag neko secināt par MnD un Rd kamēr pat viena pārbaudes spēle nav aizvadīta.
Esmu gatavs ar tevi derēt, ka RD būs augstāk! Neticu, ka tā iepirkšanās Minskai ir rūpīgas selekcijas rezultāts, drīzāk izskatās, ka ņem visus pēc kārtas.

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:03, pirms 15 gadiem
arch122 rakstīja: cik dzirdēju litnera vairs nebūs! vai arī es kaut ko esmu palaidis garām?
Prospektā nav. eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Dinamo Minsk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:05, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Prospektā nav. http://www.eliteprospects.com/team.php?team=1678
Mājas lapā:
hcdinamo.org
gan ir

  -3 [+] [-]

, 2009-07-17 19:06, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Esmu gatavs ar tevi derēt, ka RD būs augstāk! Neticu, ka tā iepirkšanās Minskai ir rūpīgas selekcijas rezultāts, drīzāk izskatās, ka ņem visus pēc kārtas.
Iespējams. Taču es uz lietām skatos kritiski (laikam tas latviešu gēnos). Man tā Sējēja "propoganda" par izcili rūpīgo selekciju ir tāds smuks PR triks kā pateikt - "sorry džeki/meitenes LV šobrīd notiek lieldimba jeb dižķibele un mēs mēģinam dabūt to, ko atļauj mūsu finanses). Tajā pašā laikā ir skaidrs, ka lai aizkļūtu tālāk nekā mēs bijām pagājušajā sezonā būtu vajadzīgs vismaz viens ļoti, ļoti talantīgs piecinieks ar labu vārtu sargu starp trubām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-07-17 19:18, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pilnīgi pareizi. Gandrīz visam ko rakstiji piekrītu.
Kaut kā jau Sējējam ir japamato sava izvēle.
Pērn RD visiem bija melnais zirdziņš, kas pamatojoties uz to sezonas sākumā savāca pamatīgu punktu ražu, bet šogad šis moments atkrīt. Visas komandas spēlēs uz pilnu klapi (ja vien zem tā nebūs citas pretinieku intereses), un lielu pārsteigumu būs salīdzinoši mazāk.
Kas Tevi neapmierina Sējēja izvēlē??? Un kuras pērnajā sezonā bija tās komandas, kas pret RD nespēlēja uz "pilnu klapi"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:27, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ir divas komandas rietumu konferencē,kas patiešām būs spēcīgas,pārējām neko izcilu neredzu. (Dinamo Maskava,SKA).Krokodīlīņ Tava Minskas Dinamo ar tiem n-tiem leģionāriem paliks ar garām ausīm.Ja RD puiši spēlē,ne tikai par skanošo,bet arī ar sirdi,tad Minskā viss tiks darīts tikai dēļ čungura. Spartak,Atlant,Cska šogad ne ar ko ievērojamu nav pastiprinājušies.
Atkal...Pastāsti kā tas ir spēlēt ar sirdi, tad viņi sirdi izmanto nūjas vietā? Un tu man gribi teikt, ka Hudlers, Šestļivijs, Umarks, Jašins, utt nespēlē ar sirdi? Beidz smīdināt tautu!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-07-17 19:29, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Atkal...Pastāsti kā tas ir spēlēt ar sirdi, tad viņi sirdi izmanto nūjas vietā? Un tu man gribi teikt, ka Hudlers, Šestļivijs, Umarks, Jašins, utt nespēlē ar sirdi? Beidz smīdināt tautu!!!
Jašinam nav sirds, viņam ir tikai konts bankā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:34, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ir divas komandas rietumu konferencē,kas patiešām būs spēcīgas,pārējām neko izcilu neredzu. (Dinamo Maskava,SKA).Krokodīlīņ Tava Minskas Dinamo ar tiem n-tiem leģionāriem paliks ar garām ausīm.Ja RD puiši spēlē,ne tikai par skanošo,bet arī ar sirdi,tad Minskā viss tiks darīts tikai dēļ čungura. Spartak,Atlant,Cska šogad ne ar ko ievērojamu nav pastiprinājušies.
Pilnīgi piekrītu un līdzjutēju faktoru nevar neņemt vērā. Domajiet, ka Minska visas sezonas garumā spēs nodrošināt 8-10k??? nemūžam un tur nepalīdzēs ne baķka ne jaunā halle.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-17 19:36, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kas tev ir teicis,ka Karsiks prasa baigo pesso ? Ja tu viņu pārvērtē kā spēlētāju,nenozīmē,ka viņš nezina savu cenu. Pasaki vēl ka viņš maksā vairāk par Sandi .Vai varētu padomāt ka viņš AHL drūmos citronus pļāva.
Nu gan salīdzināji! 36 gadus vecu veterānu ar 23 gadīgu jaunekli! Turklāt pozīcijas laukumā atsķiras, aizsargi saņem mazāk kā uzbrucēji, ja tev tas ir jaunums, tad žēl! Karsums savā komandā AHL bija rezultatīvākais, ozo nav spēlējis jau gadu un vairāk, protams Karsums prasa vairāk!!!

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:36, pirms 15 gadiem
Nu ko, jārodas uz Dinamo spēlēm vēl biežāk! Ozo un Sprukts ir tas, kas vajadzīgs komandai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:37, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Pilnīgi piekrītu un līdzjutēju faktoru nevar neņemt vērā. Domajiet, ka Minska visas sezonas garumā spēs nodrošināt 8-10k??? nemūžam un tur nepalīdzēs ne baķka ne jaunā halle.
Piepildīs! Par to neuztraucies! 15k liela arēna, un kad vēl niebija izveidota KHL tad uz Baltkrievijas čempionata spēlēm nāca ļoti daudz skatītāju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2009-07-17 19:43, pirms 15 gadiem
Kas ir Mārtiņš Karsums?

Labākais Latvijas hokejists? Nē.
AHL leģenda? Nē.
NHL līmeņa spēlētājs,normālā NHL klubā kurš netankojas?Pagaidām nē.

Latvijas fanu uzpūsts fenomens, jo kopš Žoltoka laikiem nav bijis stabila uzbrucēja NHL? Jā.

Sprukts arī ir pelnijis tādu pārvērtēšanu un uzslavas.

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:44, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Piepildīs! Par to neuztraucies! 15k liela arēna, un kad vēl niebija izveidota KHL tad uz Baltkrievijas čempionata spēlēm nāca ļoti daudz skatītāju!
Arī tagad iet, bet Dinamo nav Minskas publikas klubs un vidējais vairāk par 6k nebūs!!!

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:49, pirms 15 gadiem
Cerams, RD uzspēlēs bet vajadzēj vēl tur pacīnīties. Jo vinjan līdzīgi RD pa pilnam.

  -4 [+] [-]

, 2009-07-17 19:51, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Lai tev pielektu ko nozīmē ar sirdi,viens piemērs,Ozo piedāvāja lielākus līgumus citas KHL komandas,viņš izvēlējās RD,lūk tas arī ir ar sirdi ! Hartigans izvēlējās CSKA,nevis RD,visiem zināmu iemeslu dēļ .
Protams. Tur jābūt āmurgalvai, ja nesaprot, ka vietējie letiņi nespēlēs ar pilnu atdevi 20 000+ acu priekšā. Tie atdos visus 200%. Taču ar to ne vienmēr pietiek. Triviāls piemērs, bet pat ja jamaikieši izveidotu bobsleju komandu, stumtu un stūrētu no visas sirds (nu, tā kā tajā filmā) rezultāts ne vienmēr sekos pakaļ. Es nesaku, ka Dinamo Riga ir novākti kaut kādi sētas hokejisti ar lielu gribēšanu, bet tādi spēlētāji kā Hīvonens, Makkonens, vai tie paši Demkovs, Čupris, Mezins. Viņi visi ir augstas kvalitātes spēlētāji un hokeja talants, paveiktais treniņos, pieredze (- Demkovs) ir faktori, kas ir tik pat svarīgi cik lepnums par savu klubu un valsti, ko pārstāv šis klubs.

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:52, pirms 15 gadiem
Nu tad veiksmi!

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:54, pirms 15 gadiem
Jau otrais Bebrs, kas pielaikos RD formu.

  +2 [+] [-]

, 2009-07-17 20:10, pirms 15 gadiem
Sakaarnis rakstīja: Protams. Tur jābūt āmurgalvai, ja nesaprot, ka vietējie letiņi nespēlēs ar pilnu atdevi 20 000+ acu priekšā. Tie atdos visus 200%. Taču ar to ne vienmēr pietiek. Triviāls piemērs, bet pat ja jamaikieši izveidotu bobsleju komandu, stumtu un stūrētu no visas sirds (nu, tā kā tajā filmā) rezultāts ne vienmēr sekos pakaļ. Es nesaku, ka Dinamo Riga ir novākti kaut kādi sētas hokejisti ar lielu gribēšanu, bet tādi spēlētāji kā Hīvonens, Makkonens, vai tie paši Demkovs, Čupris, Mezins. Viņi visi ir augstas kvalitātes spēlētāji un hokeja talants, paveiktais treniņos, pieredze (- Demkovs) ir faktori, kas ir tik pat svarīgi cik lepnums par savu klubu un valsti, ko pārstāv šis klubs.
Nu par Demkovu es vispār :d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-17 20:26, pirms 15 gadiem
ar to ari apsveicam!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-07-17 20:26, pirms 15 gadiem
Es nerunāju par grandiem, bet par Minskas Dinamo. Ok, Demkovs tajā sarakstā ir nevietā, taču bijis rezultatīvs QMJHL un domāju, ka savas 10 minūtes atspēlēs. Abi minēties somi ir laba kalibra spēlētāji un es neredzu neko smieklīgu, lai teiktu, ka viņi un pārējie ārzemnieki ir spējīgi pavilkt Minsku vismaz uz play-off. Man ir tāda sajūta, ka gadījumā ja tiek nosaukts kāds Minskas spēlētājs, vairākums baigi pavelkas un lauž ārā naudas kārti, tipa viņi tāpat aizbrauks savāks naudu un aizbrauks. Es tā nedomāju, bet respektēju citu viedokļus, tajā pašā laikā par tiem neņirgājos.

Es patiesi atbalstu Dinamo Rīgu, biju uz daudzām regulārās sezonas spēlēm un vienīgo play-off spēli, taču diemžēl (vai par laimi) esmu no tiem kas saka - jo zemāk kāpsi, jo zemāk jākrīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-17 20:31, pirms 15 gadiem
marex18 rakstīja: Stulbi!!!
mudis...

  +2 [+] [-]

, 2009-07-17 20:33, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kas ir Mārtiņš Karsums?

Labākais Latvijas hokejists? Nē.
AHL leģenda? Nē.
NHL līmeņa spēlētājs,normālā NHL klubā kurš netankojas?Pagaidām nē.

Latvijas fanu uzpūsts fenomens, jo kopš Žoltoka laikiem nav bijis stabila uzbrucēja NHL? Jā.

Sprukts arī ir pelnijis tādu pārvērtēšanu un uzslavas.
vieniigais,kas spruktam ar karsumu ir liidziigs---zjoklis,kunkuljzjoklis....un tas ir viss!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-07-17 20:42, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Eh,lasot šāda veida komentārus man nāk konkrēta škrobe, jo tā ir prasta skaudība, kas neslēptā veidā strāvo no šādiem komentāriem.
Kā Tu vari zināt, kā spēlēs MnD?
Pateikt, ka RD letiņu džeki spēlē tikai par ideju, maigi sakot, pateikt var stipri dīvains cilvēks. Ja kaut vienam no viņiem piedāvātu lielāku algu nekā RD, tad vismaz 2/3 no viņiem izgaistu tālēs zilās. Cita lieta, ka viņiem neviens neko nepiedāvā.
Tas ka Top komandas radikāli nav mainijušas sastāvu viņām nāk tikai par labu, jo jau tā spēcīgie sastāvi velvairāk pieslīpēsies.
Un apgalvot, ka Tevis pieminētās komandas nav pastiprinājušās, arī nav godīgi, jo arī viņas ir pastiprinājušās. Un pie tam ne ar kādiem AHL, vai vel fig viņu zin kādiem spēlētājiem, bet ar augstākās raudzes NHL večeim. Piemēram, Atlant pastiprinājās ar ''Flyers'' somu vārtsargu Antero Nītimaki. Kā arī klubi apmainijās savstarpēji ar spēlētājiem.
Ivar, Tu galīgi neesi formā:
1. Cska nācis klāt Hartigans un visai viduvējais Dimitriakos, bet prom līderi Širokov un Saprikins, nav vairs Bikova un nav arī vairs tāda budžeta.
2.http://esports.lv/hokejs/khl/10072009-nitimeki_izvelas_spelet_nhl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-17 20:49, pirms 15 gadiem
Kas ilgi nāk, tas labi nāk. Veiksmi Janka KHL laukumos.

     [+] [-]

, 2009-07-17 21:17, pirms 15 gadiem
Tāds , kā krievi saka, "Dobrotnijs" sastāvs izveidojies! Man gan šķiet , ka trūkst viena bombardiera, bet ceru , ka tikai man šķiet!

     [+] [-]

, 2009-07-17 21:18, pirms 15 gadiem
Salvis74 rakstīja: Tāds , kā krievi saka, "Dobrotnijs" sastāvs izveidojies! Man gan šķiet , ka trūkst viena bombardiera, bet ceru , ka tikai man šķiet!
Es ceru, ka vēl būs!

     [+] [-]

, 2009-07-17 21:19, pirms 15 gadiem
Nu laba ziņa par Spruktu un J.Rēdlihu!Bet jautājums,vai sastāvs ir labāks kā pagājušogad?Nu aizsardzībā varbūt arī labāks(ja Ozoliņš būs formā,jo pārējie mūsējie jau ir apostījuši KHL gaisu)bet kā tad ir ar uzbrukumu-kuru jūs uzskatāt par Hossas līmeņa spēlētāju ?Jā -viņs haltūrēja aizsardzība,bet reāli meta vārtus!Un bija lielisks vairākumos.Un sezonas beigās viņs tika fiziski nodzīts pa 2 maiņām-tāpēc arī play-offos vairs nepaviika.Elisons-Hartigans-te nu Iguldens ir vēl nezināmā kārts,bet Sprukts nav tik ātrs,pie kam es redzēju 2 dažādus Spruktus-olimpiskajā atlasē un PČ.Jācer,ka beidzot pieliks arī Bērziņa maiņa,jo pagājušās sezonas pirmā puse bija pavāja.Tāpēc gaidīsim pārbaudes spēles,lai izdarītu pirmos secinājumus.

     [+] [-]

, 2009-07-17 21:47, pirms 15 gadiem
da bļāviens tie kās domā ka naw labi savākt RD latviešus ir tik tiešām lieli auni šis klubs ir latviešu lepnums un tas tika veidots lai tur spēlētu latvieši nevis visi ārzemju spēlētāji mūsējiem būs iespējas labāk saspēlēties un redzēsiet ka tas nāks tikai par labu Latvijas izlasei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-07-17 22:04, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Esi reāls, RD bez leģionāriem KHL līmeni nevilks. Kad Tavam mīļotam klubam dos pa muguru visi pēc kārtas, tad nemaz nebūsi tik nacionāli noskaņots.
Paskaties, kā pērn gāja MnD. Kas vairāk orientējās uz savējiem.
Cits jautājums cik sastāvam jabūt sabalansētam, lai arī vietējie džeki dabūtu normāli uzspēlēt.
Ivar nu beidz muldēt- uz kādiem savējiem MD pērn orientējās???
Ja pariezi atceros td viņiem bija vismaz 9 leģionāri.

     [+] [-]

, 2009-07-17 22:18, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Patiesībā Tev ir liela taisnība, tikai katrai tautai ir vajadzīgi savi varoņi. Mums diemžēl šobrīd labāku nav, un tuvākā laikā hokejā diemžēl arī nebūs.
.... nu ir ir dazi ..kaut vai tas pats nizivijs...tas ka del auguma nespele nhl neko nenozimee......bet ja butu hokejists tad saprastu ka tas chalis spele ahujena labi un svarigi lai kopuma mums izlase butu laba nevis lai butu vien izteikta zvaigzneee

     [+] [-]

, 2009-07-17 22:20, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: viņš nerubina degunu, viņš ņem laukā zobu sargus.

tik tiešām forši! redzēs, kas notiks ar Karsumu, cerams jau, ka paliks NHL, bet ja neizdodas tad RD varētu sanāk izlases maiņa: Karsums-Sprukts-Ankipāns.
Karsumu uz RD nevajag nevajag savākt visu izlasi vienā klubā karsums labāk lai paspēlē kkur citur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-17 22:32, pirms 15 gadiem
vucins#91 rakstīja: .... nu ir ir dazi ..kaut vai tas pats nizivijs...tas ka del auguma nespele nhl neko nenozimee......bet ja butu hokejists tad saprastu ka tas chalis spele ahujena labi un svarigi lai kopuma mums izlase butu laba nevis lai butu vien izteikta zvaigzneee
Nu piekrītu-Ņiživijs ir augsta klase un cerams,ka par naudām ar DR vienosies.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-17 22:34, pirms 15 gadiem
Sveiki , jaukie puisi, un damas, es varbut neko nesparotu , ta kads varbut doma, bet, sitie legionari ,ir loti ,labi,kas mums ir!
Karija,somijas liga rezultativakais, Sveica,viens no labakajiem, eropas zvaigzne, kas nemaz nevelas NHL spelet,kad jega no NHL viduvejibam, seit virs,kas zin sejienes hokeju, labi met organize!
Ozo...tas gan nauv legionars, sagadas piespeles, cetrsko panjema..baidos nepareiz vardu uzrakstit-tapec nerakstu , labi realize , domaju tas ir tas metejs.!
Un tas aizsargs taa... nezinu,.. bet talantigs... ,speka spele domaju bus japiekopj sim!

Ar so visu gribeju pateikt ,ka pirma maina tiek veidota , ka sauv laik Kolorado,kur Sandis deva labas piespeles, uzbruceji realizeja, tas !

Vnk pirma piespele Sandis, talak Karija,talak tam kura vardu baidos nepareizi uzrakstit! , iejiet zona. atpakl Sandim, Sandis Karijam, Karija Sotniekam sotienieks legionaram, izspele atkal Sandim piespele karijam, Varti apmeram sadi!

Palabojiet ja ,ko nepareizi pateicu!

     [+] [-]

, 2009-07-17 22:47, pirms 15 gadiem
Iedomīgais... Sējējs tak konferencē teica, ka Ozoliņu var uz fārmklubu nosūtīt, tātad divvirzienu līgums... A Spruktam pat NHL divvirzienu līgums neder

     [+] [-]

, 2009-07-17 22:51, pirms 15 gadiem
re ku ludzu newaret iewietot tass tieshaistes hokeja menegera majaslapu!

     [+] [-]

, 2009-07-17 23:04, pirms 15 gadiem
Ziņa tiešām laba!
Bet runājot par NHL Spruktam būtu grūti tur noturēties, jo manuprāt priekš uzbrucēja viņam pietrūkst vēlme gūt vārtus, jo kaut gan pats labā situācijā bieži atdod piespēli. Arī AHL 56 spēlēs 16 gūti vārti un 31 rezultatīva piespēle - būtu otrādi - būtu NHL!

  -1 [+] [-]

, 2009-07-17 23:11, pirms 15 gadiem
kada jega sogad cempi redzejam uz ko spejigs vins ir ta jau nav OK kur uz 1 kajas apslidoja pretiniekus un sameta! taka domaju ka ask ogre vinam butu ok!

     [+] [-]

, 2009-07-17 23:30, pirms 15 gadiem
tas priecē, nenoliedzami spēcīgs papildinājums

     [+] [-]

, 2009-07-17 23:30, pirms 15 gadiem
Pīrāgs91 rakstīja: Ziņa tiešām laba!
Bet runājot par NHL Spruktam būtu grūti tur noturēties, jo manuprāt priekš uzbrucēja viņam pietrūkst vēlme gūt vārtus, jo kaut gan pats labā situācijā bieži atdod piespēli. Arī AHL 56 spēlēs 16 gūti vārti un 31 rezultatīva piespēle - būtu otrādi - būtu NHL!
Centri vairāk ir tendēti uz piespēlēm! Viņiem jābūt pirmajiem aizsardzībā un pirmajiem uzbrukumā, paskaties kaut vai Torntonu vai Krosbiju pērnajā NHL sezonā, pamanīsi, ka piespēļu ir daudz vairāk par vārtiem!

     [+] [-]

, 2009-07-17 23:34, pirms 15 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nu laba ziņa par Spruktu un J.Rēdlihu!Bet jautājums,vai sastāvs ir labāks kā pagājušogad?Nu aizsardzībā varbūt arī labāks(ja Ozoliņš būs formā,jo pārējie mūsējie jau ir apostījuši KHL gaisu)bet kā tad ir ar uzbrukumu-kuru jūs uzskatāt par Hossas līmeņa spēlētāju ?Jā -viņs haltūrēja aizsardzība,bet reāli meta vārtus!Un bija lielisks vairākumos.Un sezonas beigās viņs tika fiziski nodzīts pa 2 maiņām-tāpēc arī play-offos vairs nepaviika.Elisons-Hartigans-te nu Iguldens ir vēl nezināmā kārts,bet Sprukts nav tik ātrs,pie kam es redzēju 2 dažādus Spruktus-olimpiskajā atlasē un PČ.Jācer,ka beidzot pieliks arī Bērziņa maiņa,jo pagājušās sezonas pirmā puse bija pavāja.Tāpēc gaidīsim pārbaudes spēles,lai izdarītu pirmos secinājumus.
pilniibaa piekriitu tev!!
lai jankam viss izdodas DR

     [+] [-]

, 2009-07-17 23:43, pirms 15 gadiem
lai izciina labus rez bet lai kaa ari negribas laist proms cerams ka cits khl klubs izdariis vinam labaaku piedaavaajumu un janka nakamo sezonu speelees tur!!!

     [+] [-]

, 2009-07-18 00:34, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Eh,lasot šāda veida komentārus man nāk konkrēta škrobe, jo tā ir prasta skaudība, kas neslēptā veidā strāvo no šādiem komentāriem.
Kā Tu vari zināt, kā spēlēs MnD?
Pateikt, ka RD letiņu džeki spēlē tikai par ideju, maigi sakot, pateikt var stipri dīvains cilvēks. Ja kaut vienam no viņiem piedāvātu lielāku algu nekā RD, tad vismaz 2/3 no viņiem izgaistu tālēs zilās. Cita lieta, ka viņiem neviens neko nepiedāvā.
Tas ka Top komandas radikāli nav mainijušas sastāvu viņām nāk tikai par labu, jo jau tā spēcīgie sastāvi velvairāk pieslīpēsies.
Un apgalvot, ka Tevis pieminētās komandas nav pastiprinājušās, arī nav godīgi, jo arī viņas ir pastiprinājušās. Un pie tam ne ar kādiem AHL, vai vel fig viņu zin kādiem spēlētājiem, bet ar augstākās raudzes NHL večeim. Piemēram, Atlant pastiprinājās ar ''Flyers'' somu vārtsargu Antero Nītimaki. Kā arī klubi apmainijās savstarpēji ar spēlētājiem.
ne nu apnicis lasiit tavus debiilos komentaarus nitimaki ir nosledzis liigimu ar TAMPABEJU nevis atlant! tu patiesibaa vispar neko nefiltree tikai raksti provoceejoshus komentaarus tadaa veidaa meginadams sev pieverst uzmanibu., laikam maate tev berinabaa maz uzmanibas veltija tapec tu taac padebiils izdevies

  -1 [+] [-]

, 2009-07-18 01:17, pirms 15 gadiem
Tas ir SUPER!

     [+] [-]

, 2009-07-18 01:24, pirms 15 gadiem
Num...,domaju,ka Sprukts, buus loti labs pastiprinajums, mums nauv tik atrs, bet tehnika loti laba -domaju nujas!

Un slidojumu ar pirms ,kada laika ,ka somija speleja uzlaboja!

Prot but istaja laika un vieta!

Dinamo Riga, sogad man liekas ,ka buus loti speciga!

Tas tik mans subjektivs viedoklis!

  -1 [+] [-]

, 2009-07-18 02:37, pirms 15 gadiem
Baigi Labi!!!

     [+] [-]

, 2009-07-18 03:06, pirms 15 gadiem
Par sliktu tas Dinamo nenāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-18 06:26, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Bet protams

Karsums ir pēdējais Tampabejas ierobežotais aģents- uzbrucējs.
Tampabejas menedžeris aktīvi veic pārrunas tikai ar Lundin un Smaby aģentu.
Tampabeja redz Karsumu komandā tikai ar divvirzienu līgumu, ja viņš tam nepiekrīt Tampabeja neraudās.
Tad Karsumam paliek tikai Eiropa un MVD vai Dinamo. MVD šaubos vai tiks izvēlēts, tad paliek tikai Rīgas Dinamo

Lūk, ar sīkāk par Karsumu.
http://www2.tbo.com/content/2009/jul/16/lightning-reach-deals-two-restricted-free-agents/news-breaking/

tev gan nepreciiza infa, par Smaby tieshi otraadi ir lielas negaacijas jpo tas ir iesniedzis par algu uz arbitraazhu
un Karsums ir palicis vienigais uzbrucejs kas nav parakstits

     [+] [-]

, 2009-07-18 07:45, pirms 15 gadiem
grabijs rakstīja: ir kāda bilde kur Jānis nerubina degunu ?)))
Labais
loool vinsh kapas sakaarto??

     [+] [-]

, 2009-07-18 08:26, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Esi reāls, RD bez leģionāriem KHL līmeni nevilks. Kad Tavam mīļotam klubam dos pa muguru visi pēc kārtas, tad nemaz nebūsi tik nacionāli noskaņots.
Paskaties, kā pērn gāja MnD. Kas vairāk orientējās uz savējiem.
Cits jautājums cik sastāvam jabūt sabalansētam, lai arī vietējie džeki dabūtu normāli uzspēlēt.
Kā tu domā kāpēc pagājušo gadu "neviens" negāja uz Minskas spēlēm? Tāpēc, ka tur bija par daudz ārzemnieku. Es arī negribētu iet uz Rīgas spēlēm, ja man puskomanda būtu ārzemnieki, pie tam, kas nevar uztaisīt rezultātu. Tā kā par Minsku tu nošāvi galīgi aplam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-07-18 10:26, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nu labi ,nav man galva kompis, kur viss info var uzglabāties, bet meklēt slinkums.
ACSK arī pērn bija stiprs, bet Ņemčinova nākšanas pie stūres ir nepronozējams pagrieziens. Tomēr pieļauju, ka arī šosezon viņiem būs spēcīgs uzbrukums.
Nu vecais!!! Ka Tu vari nezinat kas notiek Tava milakaja KHL komanda???!!???? Atkal izgazies ka veca seta. Protams visu nevar zinat, bet ja reiz ta ir viena no komandam kura Tev simpatize, tad nu tomer vajadzeja sadas zinas zinat
Bet nu Janka tomer bus pastiprinajums RD+ vel jau tomer ari kautkada pieredzite bus iekrajusies parejiem dzekiem no ieprieksejas sezonas, taka diezvai sliktak bus. Un par to ka pern RD bija melnais zirdzins nevaru piekrist. Ok pirmos divus menesus varbut, bet pectam jaunu visi saprata ka ar siem zeniem joki nebus. Un nebutu si Somijas tuure tad punkti butu velvairak. Play ofss gan izgazas, bet tas tomer siem dzekiem pirmaja sezona sada limeni ir piedodams.

  +2 [+] [-]

, 2009-07-18 10:51, pirms 15 gadiem
Jūlis rakstīja: Nu vecais!!! Ka Tu vari nezinat kas notiek Tava milakaja KHL komanda???!!???? Atkal izgazies ka veca seta. Protams visu nevar zinat, bet ja reiz ta ir viena no komandam kura Tev simpatize, tad nu tomer vajadzeja sadas zinas zinat
Bet nu Janka tomer bus pastiprinajums RD+ vel jau tomer ari kautkada pieredzite bus iekrajusies parejiem dzekiem no ieprieksejas sezonas, taka diezvai sliktak bus. Un par to ka pern RD bija melnais zirdzins nevaru piekrist. Ok pirmos divus menesus varbut, bet pectam jaunu visi saprata ka ar siem zeniem joki nebus. Un nebutu si Somijas tuure tad punkti butu velvairak. Play ofss gan izgazas, bet tas tomer siem dzekiem pirmaja sezona sada limeni ir piedodams.
Man tadas aizdomas ka Baltkrievijaa butu gruti atrast tadu idiotu ka Ivars, kurs apdirs un nomelno savu komandu un izcel Rigas komandu :

     [+] [-]

, 2009-07-18 11:51, pirms 15 gadiem
...būs kas himnu pirms spēlēm dzied...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-18 12:04, pirms 15 gadiem
Butu palicis amerikaa!! Eiropa vins tikai nolaidis savu limeni uz leju..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-19 00:41, pirms 15 gadiem
variet bljaut vai lamaat cits citu,tas rezultaatu nenesiis,kaa ne kaa esam tikai fani kam jaadziivo draudziigi un vienoti esmu lasijis tur Sandis nepatiik,tur atkal nav Sotniekam ticiibas,tad atkal Sprukts paaraak suudzas.Vot gribeetu juus uz slidaam redzeet kas te baigi lecaas,ja kaut kas nepatiik panjem aizej uz tuoleti panjem vinju rokaas un bljauj cik uziet,kameer sezona nesaaksies tikmeer juus nekaa neziniet,ta kaa nav ko te meetaaties ar gudriibaam...
Lai izdodas

  -1 [+] [-]

, 2009-07-19 01:46, pirms 15 gadiem
njā klaji redzama Latviešu fanu tuvredzība. Baigi te priecājas, ka nu Sprukts spēlē RD un cik tas viss ir baigi forši.

Tikai ja tā padomā, tas nozīmē, ka Spruktam par kādiem 90% durvis uz NHL ir ciet un par vienu Latvieti, kas varētu spēlēt NHL ir mazāk.

Jā, tas ka daudzi izlases kandidāti tagad spēlēs kopā ir ļoti labi priekš izlases, bet priekš pašiem spēlētājiem un viņu izaugsmes nu nav Rīgas Dinamo tas karjeras augstākais punkts un mērķis uz ko vajadzētu tiekties.

Būsim objektīvi. to ka KHL līgas līmenis ir 2. aiz NHL pagaidām pasludina tikai paši KHL dalībnieki. Un tas pats Rīgas Dinamo, lai cik tas ir ajuki ka 'mūsu klubs, bet tas ir tikai vidusmēra klubs šajā līgā.

Bet protams, ka lielākā daļa jau ir saucamie '' pavasara fani', kam galvenais jau izlase.

     [+] [-]

, 2009-07-19 06:56, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: njā klaji redzama Latviešu fanu tuvredzība. Baigi te priecājas, ka nu Sprukts spēlē RD un cik tas viss ir baigi forši.

Tikai ja tā padomā, tas nozīmē, ka Spruktam par kādiem 90% durvis uz NHL ir ciet un par vienu Latvieti, kas varētu spēlēt NHL ir mazāk.

Jā, tas ka daudzi izlases kandidāti tagad spēlēs kopā ir ļoti labi priekš izlases, bet priekš pašiem spēlētājiem un viņu izaugsmes nu nav Rīgas Dinamo tas karjeras augstākais punkts un mērķis uz ko vajadzētu tiekties.

Būsim objektīvi. to ka KHL līgas līmenis ir 2. aiz NHL pagaidām pasludina tikai paši KHL dalībnieki. Un tas pats Rīgas Dinamo, lai cik tas ir ajuki ka 'mūsu klubs, bet tas ir tikai vidusmēra klubs šajā līgā.

Bet protams, ka lielākā daļa jau ir saucamie '' pavasara fani', kam galvenais jau izlase.
diezin vai tu gribētu iet uz Dinamo spēlēm kur puskomanda būtu mazliet labāki ārzemnieki, kā mūsu puiši. Viņiem šeit noteikti nav tāds stimuls, kā vietējiem džekiem kapāties. rezultāts? tas pats + lētāk un vairāk skatītājus var piesaistīt.
Par Jankas spēlēšanu NHL? nu nezinu, man liekas, ka viņš līdz dzīves beigām šādi mētātos pa AHL + dažas spēles NHL.
Runājot par KHL līmeni. Tomēr uzskatu, ka tā ir 2. spēcīgākā līga, jo spēku samērs ir diezgan vienmērīgs, skatoties uz klubu skaitu. Jo ja nu tā nebūtu, tad diezin vai skandināvu klubi būtu ieinteresēti tajā iesaistīties. Jautā kāpēc viņi to nedara? Tāpēc, ka viņi grib stabilitāti redzēt līgā, jo pagājušo vasaru šī līga principā tika uzburta no nekā, un iet tur kur nekas nav zināms un redzams, priekš attīstītā, pārbaudīto vērtību mīļotāja, skandināva un rietumeiropieša ir nepieņemami.

  -2 [+] [-]

, 2009-07-19 10:21, pirms 15 gadiem
lēns hokejists

  -1 [+] [-]

, 2009-07-19 11:57, pirms 15 gadiem
moriss86 rakstīja: diezin vai tu gribētu iet uz Dinamo spēlēm kur puskomanda būtu mazliet labāki ārzemnieki, kā mūsu puiši. Viņiem šeit noteikti nav tāds stimuls, kā vietējiem džekiem kapāties. rezultāts? tas pats + lētāk un vairāk skatītājus var piesaistīt.
Par Jankas spēlēšanu NHL? nu nezinu, man liekas, ka viņš līdz dzīves beigām šādi mētātos pa AHL + dažas spēles NHL.
Runājot par KHL līmeni. Tomēr uzskatu, ka tā ir 2. spēcīgākā līga, jo spēku samērs ir diezgan vienmērīgs, skatoties uz klubu skaitu. Jo ja nu tā nebūtu, tad diezin vai skandināvu klubi būtu ieinteresēti tajā iesaistīties. Jautā kāpēc viņi to nedara? Tāpēc, ka viņi grib stabilitāti redzēt līgā, jo pagājušo vasaru šī līga principā tika uzburta no nekā, un iet tur kur nekas nav zināms un redzams, priekš attīstītā, pārbaudīto vērtību mīļotāja, skandināva un rietumeiropieša ir nepieņemami.
jā sava taisnība tev ir. es tikai gribēju teikt, ka'nebūtu jābūt ārkārtīgā sajūsmā par spēlēšanu KHL vidusmēra komandā kā Rīgas Dinamo, kas kā jau teici ir tikai ļoti jauna komanda, kur īstenībā nekādas stabilitātes nav un var piemeklēt tāds pats liktenis kā ASK Rīga kur arī viss līdz pēdējam brīdim tika apgalvots ka ir OK.

Ja KHL līga turpinās progresēt un nostabilizēsies, tad labāk būtu cerēt ka mūsējie spēlētāji tiek TOP komandās, tad tā būtu izaugsme arī priekš paša hokējista.

     [+] [-]

, 2009-07-19 15:22, pirms 15 gadiem
Uz papira esam gandriz stipraki neka pagajusogad

     [+] [-]

, 2009-07-20 11:12, pirms 15 gadiem
es domāju, ka nevajag jaukt izlasi un dinamo - viens ir pēcsezonas labdarības pasākums, otrs ir reāls darbs, par ko tu saņem naudu. Es uzskatu, ka spruktu redzēsim pavisam citā gaismā, tāpatās, kā ozoliņu, arī cipuli, sotnieku. kā sprukts SA teica, ka ir tās mazās lietas, kas izsit no līdzsvara, tad klubā viss kārtībā, maiņas partneri tiek iespēlēti sezonas laikā - kā jau te daži teica: gaidam pārbaudes spēles, lai zinātu, ar ko īsti spēlēs vienā maiņā, un tad redzēsim kas ir kas. Minskas Dinamo viennozīmīgi būs ļoti spēcīgs klubs - labs labu nemaitā, un dabūsim arī mēs trūkties, tas jau skaidrs.