Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Sprukts oficiāli kļūst par "dinamieti"

Sprukts oficiāli kļūst par "dinamieti"
Jānis Sprukts
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc ilgām runām un minējumiem beidzot oficiali Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubam Rīgas "Dinamo" pievienojies Latvijas valstsvienības uzbrucējs Jānis Sprukts, vēsta klubs.

2000. gadā Spruktu ar kopējo 234. numuru astotajā kārtā draftēja Nacionālās Hokeja līgas (NHL) klubs Floridas "Panthers", kā sistēmā uzbrucējs aizvadījis divas sezonas (tai skaitā arī iepriekšējo), pārsvarā gan spēlējot Amerikas Hokeja līgas (AHL) fārmklubā Ročesteras "Americans". Aizvadītajā sezonā Jānim 56 spēlēs 16 gūti vārti un 31 rezultatīva piespēle.

"Panthers" sastāvā divu sezonu laikā Sprukts nospēlējis 14 spēles, gūstot vienus vārtus un atdodot divas rezultatīvas piespēles (aizvadītajā sezonā viena spēle bez punktu guvumiem). Ari pirms gaidāmās sezonas "panteras" piedāvaja Spruktam jaunu divvirzienu līgumu, taču spēlētāju interesēja tikai vienvirziena kontrakti.

Bez NHL un AHL, savas karjeras laikā Jānis spēlējis arī Somijā, Dānijā, Kvebekas junioru līgā (QMJHL) Kanādā, kā arī Latvijas klubos.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

     [+] [-]

, 2009-07-17 18:49, pirms 15 gadiem
riebeklis2009 rakstīja: a jaanis ir preceejies?
tevi interesee Jaanis? tak gadus triiss jau vinsh ir preceejies :p
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-17 18:57, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Reāli man tomēr liekas, ka Minskieši uzrāpsies augstu play-off kartā, tas ka viņi tiks play off, tas par 100% Trenneris arii Minskai būs tagadējais Baltkrievijas izlases trenneris-Hanlons, kas ir ļoti labs trenneris, blice arī ir savākta ne pa jokam , somu leģions + Klaimers, Litners , mūsu pašu Saulietis, kas alkst sevi pierādīt KHL, vārtsargu līnija vispār mežonīga! Mezins, Kovals, Oksa, Čiodo, es paredzu, ka minskieši aizkļūs tālu!
cik dzirdēju litnera vairs nebūs! vai arī es kaut ko esmu palaidis garām?

  +4 [+] [-]

, 2009-07-17 18:58, pirms 15 gadiem
Tā Minskas Dinamo nodiršana ir tāds kā pašaizsardzības sindroms. Vienkārši negribās pieļaut domu, ka pagājušās sezonas viena no sliktākajām komandām ir dabūjusi labu finansiālo pamatu un sapirkusi ļoti labus spēlētājus ar kuriem var pacīnīties par desmitnieku. Nu ko bāleliņi, tāds ir lielais klubu hokejs, kādu sezonu viena komanda ir pilnīgi lūzeri, nākamajā - melnais zirdziņš ar panākumiem. Bet, jebkurā gadījumā laiks rādīs - kas ir kas.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-17 18:58, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Eh,play,play.
Vismaz Tu neesi pokemons un centies saprast vienkāršas lietas.
Visi Tevis uzskaitīties nāciju pārstāvji ir profesionāļi, atšķirībā no daža laba RD latviešu spēlētāja, un viņiem papildus motivācija nav vajadzīga.
Ja ir labs treneris, kāds ir Glens Henlons, tad nav problēmu savākt vel internacionālāku komandu.
Henlons ir pat ļoti labs trenneris, būtu šogad uzverējuši PČ 1/4 finālā Krieviju būtu baltkrievijas karogā henlona pašportrets un viņš tiktu kronēts par nacionālo varoni no paša Baķkas rokas , bet tas būtu, ja būtu!

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:01, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Šobrīd teikt, ka MnD nespēs no saviem leģionāriem labu komandu ir tas pats, kas pateikt, ka RD šogad paņems Gagarina kausu.
Pirmkārt, nevajag aizmirst, kas šobrīd ir MnD treneris. Otrkārt, nevajag neko secināt par MnD un Rd kamēr pat viena pārbaudes spēle nav aizvadīta.
Esmu gatavs ar tevi derēt, ka RD būs augstāk! Neticu, ka tā iepirkšanās Minskai ir rūpīgas selekcijas rezultāts, drīzāk izskatās, ka ņem visus pēc kārtas.

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:03, pirms 15 gadiem
arch122 rakstīja: cik dzirdēju litnera vairs nebūs! vai arī es kaut ko esmu palaidis garām?
Prospektā nav. eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Dinamo Minsk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:05, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Prospektā nav. http://www.eliteprospects.com/team.php?team=1678
Mājas lapā:
hcdinamo.org
gan ir

  -3 [+] [-]

, 2009-07-17 19:06, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Esmu gatavs ar tevi derēt, ka RD būs augstāk! Neticu, ka tā iepirkšanās Minskai ir rūpīgas selekcijas rezultāts, drīzāk izskatās, ka ņem visus pēc kārtas.
Iespējams. Taču es uz lietām skatos kritiski (laikam tas latviešu gēnos). Man tā Sējēja "propoganda" par izcili rūpīgo selekciju ir tāds smuks PR triks kā pateikt - "sorry džeki/meitenes LV šobrīd notiek lieldimba jeb dižķibele un mēs mēģinam dabūt to, ko atļauj mūsu finanses). Tajā pašā laikā ir skaidrs, ka lai aizkļūtu tālāk nekā mēs bijām pagājušajā sezonā būtu vajadzīgs vismaz viens ļoti, ļoti talantīgs piecinieks ar labu vārtu sargu starp trubām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-07-17 19:18, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pilnīgi pareizi. Gandrīz visam ko rakstiji piekrītu.
Kaut kā jau Sējējam ir japamato sava izvēle.
Pērn RD visiem bija melnais zirdziņš, kas pamatojoties uz to sezonas sākumā savāca pamatīgu punktu ražu, bet šogad šis moments atkrīt. Visas komandas spēlēs uz pilnu klapi (ja vien zem tā nebūs citas pretinieku intereses), un lielu pārsteigumu būs salīdzinoši mazāk.
Kas Tevi neapmierina Sējēja izvēlē??? Un kuras pērnajā sezonā bija tās komandas, kas pret RD nespēlēja uz "pilnu klapi"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:27, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ir divas komandas rietumu konferencē,kas patiešām būs spēcīgas,pārējām neko izcilu neredzu. (Dinamo Maskava,SKA).Krokodīlīņ Tava Minskas Dinamo ar tiem n-tiem leģionāriem paliks ar garām ausīm.Ja RD puiši spēlē,ne tikai par skanošo,bet arī ar sirdi,tad Minskā viss tiks darīts tikai dēļ čungura. Spartak,Atlant,Cska šogad ne ar ko ievērojamu nav pastiprinājušies.
Atkal...Pastāsti kā tas ir spēlēt ar sirdi, tad viņi sirdi izmanto nūjas vietā? Un tu man gribi teikt, ka Hudlers, Šestļivijs, Umarks, Jašins, utt nespēlē ar sirdi? Beidz smīdināt tautu!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-07-17 19:29, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Atkal...Pastāsti kā tas ir spēlēt ar sirdi, tad viņi sirdi izmanto nūjas vietā? Un tu man gribi teikt, ka Hudlers, Šestļivijs, Umarks, Jašins, utt nespēlē ar sirdi? Beidz smīdināt tautu!!!
Jašinam nav sirds, viņam ir tikai konts bankā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:34, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ir divas komandas rietumu konferencē,kas patiešām būs spēcīgas,pārējām neko izcilu neredzu. (Dinamo Maskava,SKA).Krokodīlīņ Tava Minskas Dinamo ar tiem n-tiem leģionāriem paliks ar garām ausīm.Ja RD puiši spēlē,ne tikai par skanošo,bet arī ar sirdi,tad Minskā viss tiks darīts tikai dēļ čungura. Spartak,Atlant,Cska šogad ne ar ko ievērojamu nav pastiprinājušies.
Pilnīgi piekrītu un līdzjutēju faktoru nevar neņemt vērā. Domajiet, ka Minska visas sezonas garumā spēs nodrošināt 8-10k??? nemūžam un tur nepalīdzēs ne baķka ne jaunā halle.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-17 19:36, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kas tev ir teicis,ka Karsiks prasa baigo pesso ? Ja tu viņu pārvērtē kā spēlētāju,nenozīmē,ka viņš nezina savu cenu. Pasaki vēl ka viņš maksā vairāk par Sandi .Vai varētu padomāt ka viņš AHL drūmos citronus pļāva.
Nu gan salīdzināji! 36 gadus vecu veterānu ar 23 gadīgu jaunekli! Turklāt pozīcijas laukumā atsķiras, aizsargi saņem mazāk kā uzbrucēji, ja tev tas ir jaunums, tad žēl! Karsums savā komandā AHL bija rezultatīvākais, ozo nav spēlējis jau gadu un vairāk, protams Karsums prasa vairāk!!!

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:36, pirms 15 gadiem
Nu ko, jārodas uz Dinamo spēlēm vēl biežāk! Ozo un Sprukts ir tas, kas vajadzīgs komandai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:37, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Pilnīgi piekrītu un līdzjutēju faktoru nevar neņemt vērā. Domajiet, ka Minska visas sezonas garumā spēs nodrošināt 8-10k??? nemūžam un tur nepalīdzēs ne baķka ne jaunā halle.
Piepildīs! Par to neuztraucies! 15k liela arēna, un kad vēl niebija izveidota KHL tad uz Baltkrievijas čempionata spēlēm nāca ļoti daudz skatītāju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2009-07-17 19:43, pirms 15 gadiem
Kas ir Mārtiņš Karsums?

Labākais Latvijas hokejists? Nē.
AHL leģenda? Nē.
NHL līmeņa spēlētājs,normālā NHL klubā kurš netankojas?Pagaidām nē.

Latvijas fanu uzpūsts fenomens, jo kopš Žoltoka laikiem nav bijis stabila uzbrucēja NHL? Jā.

Sprukts arī ir pelnijis tādu pārvērtēšanu un uzslavas.

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:44, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Piepildīs! Par to neuztraucies! 15k liela arēna, un kad vēl niebija izveidota KHL tad uz Baltkrievijas čempionata spēlēm nāca ļoti daudz skatītāju!
Arī tagad iet, bet Dinamo nav Minskas publikas klubs un vidējais vairāk par 6k nebūs!!!

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:49, pirms 15 gadiem
Cerams, RD uzspēlēs bet vajadzēj vēl tur pacīnīties. Jo vinjan līdzīgi RD pa pilnam.

  -4 [+] [-]

, 2009-07-17 19:51, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Lai tev pielektu ko nozīmē ar sirdi,viens piemērs,Ozo piedāvāja lielākus līgumus citas KHL komandas,viņš izvēlējās RD,lūk tas arī ir ar sirdi ! Hartigans izvēlējās CSKA,nevis RD,visiem zināmu iemeslu dēļ .
Protams. Tur jābūt āmurgalvai, ja nesaprot, ka vietējie letiņi nespēlēs ar pilnu atdevi 20 000+ acu priekšā. Tie atdos visus 200%. Taču ar to ne vienmēr pietiek. Triviāls piemērs, bet pat ja jamaikieši izveidotu bobsleju komandu, stumtu un stūrētu no visas sirds (nu, tā kā tajā filmā) rezultāts ne vienmēr sekos pakaļ. Es nesaku, ka Dinamo Riga ir novākti kaut kādi sētas hokejisti ar lielu gribēšanu, bet tādi spēlētāji kā Hīvonens, Makkonens, vai tie paši Demkovs, Čupris, Mezins. Viņi visi ir augstas kvalitātes spēlētāji un hokeja talants, paveiktais treniņos, pieredze (- Demkovs) ir faktori, kas ir tik pat svarīgi cik lepnums par savu klubu un valsti, ko pārstāv šis klubs.

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:52, pirms 15 gadiem
Nu tad veiksmi!

     [+] [-]

, 2009-07-17 19:54, pirms 15 gadiem
Jau otrais Bebrs, kas pielaikos RD formu.

  +2 [+] [-]

, 2009-07-17 20:10, pirms 15 gadiem
Sakaarnis rakstīja: Protams. Tur jābūt āmurgalvai, ja nesaprot, ka vietējie letiņi nespēlēs ar pilnu atdevi 20 000+ acu priekšā. Tie atdos visus 200%. Taču ar to ne vienmēr pietiek. Triviāls piemērs, bet pat ja jamaikieši izveidotu bobsleju komandu, stumtu un stūrētu no visas sirds (nu, tā kā tajā filmā) rezultāts ne vienmēr sekos pakaļ. Es nesaku, ka Dinamo Riga ir novākti kaut kādi sētas hokejisti ar lielu gribēšanu, bet tādi spēlētāji kā Hīvonens, Makkonens, vai tie paši Demkovs, Čupris, Mezins. Viņi visi ir augstas kvalitātes spēlētāji un hokeja talants, paveiktais treniņos, pieredze (- Demkovs) ir faktori, kas ir tik pat svarīgi cik lepnums par savu klubu un valsti, ko pārstāv šis klubs.
Nu par Demkovu es vispār :d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-17 20:26, pirms 15 gadiem
ar to ari apsveicam!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-07-17 20:26, pirms 15 gadiem
Es nerunāju par grandiem, bet par Minskas Dinamo. Ok, Demkovs tajā sarakstā ir nevietā, taču bijis rezultatīvs QMJHL un domāju, ka savas 10 minūtes atspēlēs. Abi minēties somi ir laba kalibra spēlētāji un es neredzu neko smieklīgu, lai teiktu, ka viņi un pārējie ārzemnieki ir spējīgi pavilkt Minsku vismaz uz play-off. Man ir tāda sajūta, ka gadījumā ja tiek nosaukts kāds Minskas spēlētājs, vairākums baigi pavelkas un lauž ārā naudas kārti, tipa viņi tāpat aizbrauks savāks naudu un aizbrauks. Es tā nedomāju, bet respektēju citu viedokļus, tajā pašā laikā par tiem neņirgājos.

Es patiesi atbalstu Dinamo Rīgu, biju uz daudzām regulārās sezonas spēlēm un vienīgo play-off spēli, taču diemžēl (vai par laimi) esmu no tiem kas saka - jo zemāk kāpsi, jo zemāk jākrīt.