Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Autors: Ingmārs Jurisons

Ozoliņš atgriežas hokejā un "Dinamo"

Ozoliņš atgriežas hokejā un "Dinamo"
Sandis Ozoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f-64

Viens no visu laiku izcilākajiem Latvijas hokejistiem Sandis Ozoliņš pēc vairāk nekā gadu ilga pārtraukuma gatavojas atgriezties uz ledus, un nākamo sezonu pavadīs Rīgas "Dinamo" komandas rindās.

"Dinamo" un Ozoliņš jau vienojušies par nozīmīgākajām līguma detaļām, un šonedēļ spēlētājs ieradīsies Rīgā, lai sāktu gatavošanos sezonai. Pēdējo mēnešu laikā 36 gadus vecais aizsargs ļoti nopietni trenējies individuāli, un funkcionāli esot labā sportiskajā formā. Šobrīd plānots, ka Ozo spēlēs "Dinamo" pirmajā maiņā pārī ar Krišjāni Rēdlihu. Plašāks materiāls par Ozo atgriešanās aizkulisēm un cerībām, kas saistās ar spēlēšanu Rīgas "Dinamo" rindās, būs lasāms rītdienas "Sporta Avīzē".

Savu līdz šim pēdējo spēli Ozoliņš aizvadīja pagājušā gada aprīļa sākumā, kad kopā ar Sanhosē "Sharks" noslēdza Nacionālās Hokeja līgas (NHL) regulāro čempionātu. Profesionālo karjeru Sandis sāka 1990. gadā tieši Rīgas "Dinamo" rindās, no kurienes devās pāri okeānam. NHL Ozoliņš pavadījis kopā 15 sezonas, kuru laikā septiņas reizes tika iebalsots All Star spēles pamatsastāvā, 1996. gadā kopā ar Kolorado "Avalanche" izcīnīja Stenlija kausu, bet gadu vēlāk tika nominēts līgas labākā aizsarga balvai.

Izmantotie resursi:
"Sporta Avīze"


, 2009-07-06 18:49, pirms 15 gadiem
Neticami, bet fakts !!
, 2009-07-06 18:50, pirms 15 gadiem
YESSSSSSSSSSSSSsss

Lai čalim veicas
, 2009-07-06 18:50, pirms 15 gadiem
Krišam fantastiska pieredze būs! Cerams Soča arī daudz mācīsies no lielmeistara OZO!
, 2009-07-06 18:50, pirms 15 gadiem
Es Esu vnk gar zemi tad jau dzeks vel izlases arii varees kapat
LEts GO sandi
Tgd dinamo ari bus The Gr8
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 18:50, pirms 15 gadiem
malacis Ozo !
, 2009-07-06 18:50, pirms 15 gadiem
Super!
, 2009-07-06 18:50, pirms 15 gadiem
OHO, WNk fantastika.
, 2009-07-06 18:51, pirms 15 gadiem
vismaz kur saka tur ari beigs savu karjeru
, 2009-07-06 18:51, pirms 15 gadiem
Em... am... tas ir... es domaju... nezinu pat ko teikt... bet nu baigi labi, noteikti bus jaapmekle vairak speles!
, 2009-07-06 18:51, pirms 15 gadiem
Beidzot! URRRRAAAAAAAAA!
, 2009-07-06 18:51, pirms 15 gadiem
wau, gandrīz aizrijos, bet cik patīkami, lai sančam veicas
, 2009-07-06 18:51, pirms 15 gadiem
Super,Dinamo hokejs kļūst vēl interesantāks
, 2009-07-06 18:52, pirms 15 gadiem
Jooopcik rooziit.. TAS IR SUURPIZE.. baac.. SUUPER
, 2009-07-06 18:52, pirms 15 gadiem
Super!
interesanta sakritība, savu karjeru sāka Dinamo, tad NHL-Sanhosē..un tieši tā pat arī pabeigs
, 2009-07-06 18:52, pirms 15 gadiem
aha, tā gan. tikai delfos nez kāpēc ir rakstīts, ka : "Rīgas "Dinamo" VEIC AKTĪVAS PĀRRUNAS ar aizsargu Sandi Ozoliņu".
tad esportam jau ir kas vairāk zināms?
, 2009-07-06 18:52, pirms 15 gadiem
Vot sita dzeka kreklu var ari nopirkt par 55 ls
, 2009-07-06 18:52, pirms 15 gadiem
100% atgriezaas lai vankuuveraa vareetu izlasee nospeeleet un aiziet peec olimpiaades!
, 2009-07-06 18:52, pirms 15 gadiem
ohohoh

kautkas tiesham paarsteidzosh

lai veicas!!
, 2009-07-06 18:52, pirms 15 gadiem
unbelievable
, 2009-07-06 18:52, pirms 15 gadiem
IDEĀLI!!!
, 2009-07-06 18:52, pirms 15 gadiem
ooooooooooo supriseeeeeeee... Labs jaunums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 18:53, pirms 15 gadiem
jā jā,jājājā.
, 2009-07-06 18:53, pirms 15 gadiem
OMFG !!!!!!!! : tas ir kkas neticams
, 2009-07-06 18:53, pirms 15 gadiem
tiešām patīkami jaunumi, lai Sandim izdodās!
, 2009-07-06 18:53, pirms 15 gadiem
Ja, diezgan interesanti sanāca, nebiju gaidijis. Tagad būs kāds kurs varēs pamācīt jaunos talantus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 18:53, pirms 15 gadiem
Jāāā Sandim vienmēr ir bijis raksturs.Tās ir vislabākās ziņas LV hokejam
Slēpts komentārs: somainiitis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 18:54, pirms 15 gadiem
Tas nu ir kaut kas!!! BET PRIEKS, lai viņam un visiem pārējiem Dināmo puišiem veicas!
Šokējoša ziņa. Prieks, kur rodies - laime, kur kavējies?
, 2009-07-06 18:54, pirms 15 gadiem
tad jau šogad uz visu banku!
, 2009-07-06 18:54, pirms 15 gadiem
tur toch prieks vairaak par to ka muusu jaunie, it sevišķi Sotnieks varēs pamācīties!!
, 2009-07-06 18:55, pirms 15 gadiem
Ej nost!!! Neticami!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 18:55, pirms 15 gadiem
Lieliski!
, 2009-07-06 18:55, pirms 15 gadiem
Pirmā sezonas spēle būs izpārdota, cerams, ka Sandis ir beidzis plostot un būs līderis laukumā. Jurisonam vēl jānoskaidro kādu algu paprasīja par sezonu.
, 2009-07-06 18:55, pirms 15 gadiem
Dinamo sāk vēlu, bet pamatīgi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 18:56, pirms 15 gadiem
Kā sacīt jāsaka, šī ziņa ir uztaisījusi manu dienu (made the day!).
Es esmu sajūsmā! Lai kā arī viņam ies! Pats fakts liek man smaidīt! Welcome back! Tiešām fantastiska ziņa. Ozo vēl spēlēt un spēlēt!
, 2009-07-06 18:56, pirms 15 gadiem
Lieliska zinja un neliels paarsteigums....
Gaidaam ar nepacietiibu sezonas saakumu....
, 2009-07-06 18:56, pirms 15 gadiem
jeeeeeeeeeeeee!
, 2009-07-06 18:56, pirms 15 gadiem
lifons, 2009-06-25 16:26, pirms 2 nedēļām

Harington rakstīja: rakstīja: Butu tik labi ja Dinamo butu kads vel skalaks darijums
Sandis Ozoliņš
, 2009-07-06 18:56, pirms 15 gadiem
xineon rakstīja: Dinamo sāk vēlu, bet pamatīgi...
Zelta vārdi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 18:56, pirms 15 gadiem
Normunds pacenties!!
Super!
, 2009-07-06 18:56, pirms 15 gadiem
vnk SUPER
karstaakaa zina no dinamo nometnes pagaidaam cerams buus veel un veel karstaakas lai krievi tikai var muus apskaust
, 2009-07-06 18:57, pirms 15 gadiem
WELCOME BACK OZO.
, 2009-07-06 18:57, pirms 15 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 18:57, pirms 15 gadiem
šoks bet patīkams šoks
, 2009-07-06 18:58, pirms 15 gadiem
IDEĀLI!!
, 2009-07-06 18:58, pirms 15 gadiem
Ticami!
šī bija mana cerība kā reāls variants ka Ozo vēl būs uz ledus, vairāk jau pat domāju uz iepriekšējo play-off, bet arī tagad ļoti labi - optimāls variants abām pusēm gan iespēju, gan naudas ziņā (šo pašu rakstīju pērn kad bija ziņa ka Ozo atšuva LOS)
, 2009-07-06 18:59, pirms 15 gadiem
Arprats!!!!!!!! vnk fantastika, man nav ko teikt........
, 2009-07-06 18:59, pirms 15 gadiem
Savu līdz šim pēdējo spēli Ozoliņš aizvadīja pagājušā gada aprīļa sākumā.. nu nez nez kaa buus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 18:59, pirms 15 gadiem
labais
, 2009-07-06 19:00, pirms 15 gadiem
eS DOMĀJU,KA PAGĀŠGAD VINJU PAŅEMS UN PABEIGS KUR SĀKA SAVU KARJERU
, 2009-07-06 19:00, pirms 15 gadiem
Cik labas ziņas
Tikai sančo gadu ātrāk varēja attapties!
, 2009-07-06 19:01, pirms 15 gadiem
Es no laimes un prieka tūlīt raudāšu. es tā priecājos, ka Ozo ir atpakaļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 19:02, pirms 15 gadiem
Vsjo ,12. septembris ir rezervēts hokejam, Salavats + Ozo pirmā spēle RD sastavā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 19:02, pirms 15 gadiem
Komenti par kāda nummura iemūžināšanas nepieciešamību,var izrādīties stipri pārspīlēti...
, 2009-07-06 19:02, pirms 15 gadiem
yeeeah! es zinaju, ka vins bez hokeja nevarees ilgi izturet!
, 2009-07-06 19:03, pirms 15 gadiem
waaahahaaaa
, 2009-07-06 19:03, pirms 15 gadiem
kaut kā neticas. bet, cerams, ka pietiesība. PAR LIELU DINAMO!
, 2009-07-06 19:03, pirms 15 gadiem
Jes Jes Jes. mans lielais Dinamo sapnis piepildaas. Jaacer, ka nav baumas un ka Ozo buus formaa
, 2009-07-06 19:04, pirms 15 gadiem
Super man tads prieks ka nav nekur nolidis,jo es te pirms neilga laika padomaju ko interesanti dara OZO,nepajiet menesis un abildu uzzinu malacis,prieks bus saktiities dinamo speles,kaa arii paverot vienu no izcilakajiem latvijas hokejistiem
Novelu veiksmi Tev Sandi
, 2009-07-06 19:04, pirms 15 gadiem
oho, tas tikai priece un lai veicas dzekam, tas tikai palidzes visai Dinamo!!!
, 2009-07-06 19:04, pirms 15 gadiem
Hokeja LEĢENDA atgriežas. Varbūt pat NHL varētu uzspēlēt vēlāk. Vienkārši ideāls vakars. Jāgaida jaunās KHL sezonas sākums!
Slēpts komentārs: morfeus
Slēpts komentārs: jurixxx
, 2009-07-06 19:05, pirms 15 gadiem
LAbas ziņas nāk ar gaudīšanu
, 2009-07-06 19:06, pirms 15 gadiem
vot tas ir kautkas....man ir nenormaals prieks....suppper
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 19:06, pirms 15 gadiem
Lai veicas, es tikai par - ar visām četrām! Lai tik neatgriežas uz vecā (alko) ceļa. Mēs par Tevi OZO!
, 2009-07-06 19:07, pirms 15 gadiem
kas var būt labāks par TO.?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 19:08, pirms 15 gadiem
Labi, ka tomēr nebeidz hokejista karjeru un kapās tepat LV Jaunajiem būs ko mācīties.. Cerams, ka ticis ar sevi galā un tagad būs piemērs.. Lai veicas!
, 2009-07-06 19:08, pirms 15 gadiem
Es i mēms.Kas darīsies pirmajā spēlē?Arēna būs pārpildīta
, 2009-07-06 19:08, pirms 15 gadiem
OMG Svētā marija!Urā!!!
, 2009-07-06 19:08, pirms 15 gadiem
Uz Ozoliņa gājieniem un manevriem jau viens skatīties bauda, kur nu vēl visu sezonu
, 2009-07-06 19:08, pirms 15 gadiem
ziņa ir laba, arī laba reklāma Sporta Avīzei!
, 2009-07-06 19:09, pirms 15 gadiem
Bus intersanti paskatīties kāda ir pulvera mitruma pakāpe
Slēpts komentārs: valgut
, 2009-07-06 19:09, pirms 15 gadiem
Fantastiska ziņa, kaut viņa dēļ beidzot no saviem laukiem aizbraukšu uz kādu spēli!
, 2009-07-06 19:10, pirms 15 gadiem
junis rakstīja: ziņa ir laba, arī laba reklāma Sporta Avīzei!
tieši tapēc jau ziņa ir 1.dienā "palaista"
, 2009-07-06 19:11, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Vsjo ,12. septembris ir rezervēts hokejam, Salavats + Ozo pirmā spēle RD sastavā
pirmaa peec ~20 gadu paartraukuma
Slēpts komentārs: bembists
, 2009-07-06 19:14, pirms 15 gadiem
Forshi
, 2009-07-06 19:14, pirms 15 gadiem
super
, 2009-07-06 19:15, pirms 15 gadiem
ibal acī es vienk no beņķa nokritu kad izlasīju tas ir vienkārši SUPER !!!! Irbe nebūs vāŗtos ? hehe
, 2009-07-06 19:15, pirms 15 gadiem
superrr......ozo.......yess.........urraaa.....man prieks
, 2009-07-06 19:15, pirms 15 gadiem
oho! nu skatīšos RD spēles vairāk!!! :O
, 2009-07-06 19:15, pirms 15 gadiem
valgut rakstīja: Priecāšos tikai tad,kad redzēšu kā spēlē......Lasot atsauksmes par pēdējām sezonām nekāds labais iespaids nav palicis.....
Nu a bet ko Tu gaidi? To pašu līmeni, kas viņam bija savos labākajos gados? Bet nu ticu, ka Dinamo viņš šosezon būs labākais aizsargs laukumā.

Protams, gribētos, lai kāds no izlases čaļiem atveras un "iekabina" spēcīgo talantu savos norieta gados. Tas nozīmēs, ka mums ir jauna, potenciālā zvaigzne!

Bet nu... es tikai par!!!
, 2009-07-06 19:15, pirms 15 gadiem
uraaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa
, 2009-07-06 19:15, pirms 15 gadiem
belari bus uz dirsas
, 2009-07-06 19:15, pirms 15 gadiem
pilnīgi sāku raudāt...welcome..
, 2009-07-06 19:16, pirms 15 gadiem
NETICAMI!!!! UZ DINAMO SPĒLĒM JĀLAIŽ BIEŽĀK!!!
, 2009-07-06 19:17, pirms 15 gadiem
neticami un negaidīti, bet labs pārsteigums, labs pastiprinājums
, 2009-07-06 19:18, pirms 15 gadiem
Prieks redzēt Ozo atkal Rīgā, tikai tas vairs nav tas spēlētājs, kurš var veidot rezultātu. Ar Ozo vien publiku nepiesaistīt, būs vajadzīgas uzvaras, bet sastāvs pagaidām galīgi nebriest tāds, lai varētu aizķerties uz play-off.
, 2009-07-06 19:18, pirms 15 gadiem
lai veicaas, bet ar ceriibu, ka nekaaps uz vecajiem grabekljiem!
, 2009-07-06 19:18, pirms 15 gadiem
Tas priecē!
, 2009-07-06 19:18, pirms 15 gadiem
Malchi!!!!

Zhel tik ka Noumovu vairs neparakstija...
, 2009-07-06 19:19, pirms 15 gadiem
Vienkārši ideāli!!!
, 2009-07-06 19:20, pirms 15 gadiem
laimigs tas hokeja lidzjutejs, kas redzejis hokeju spelejam Sandi ozolinu
lai kaa ari vinam neveiktos, bet aiziet savejo prieksa, malacis vecais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 19:20, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: belari bus uz dirsas
Mja interesanti ko sie sporta portalos blauj
, 2009-07-06 19:20, pirms 15 gadiem
P.S. Redlihs diezvai kadreiz domaja, ka vares ar Ozo kluba viena maina paspelet
, 2009-07-06 19:21, pirms 15 gadiem
patikams parsteigums - vienigi mac bazas vai nav pamatigi kritis profesionalisma - ceru ka manas bazas vins kliedes paradot izcilu sniegumu.... nevaru sagaidit jauno sezonu
, 2009-07-06 19:21, pirms 15 gadiem
Pizģe.ts tagad iešu ļoti bieži uz Dinamo spēlēm, VARONIS ir atgriezies !!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 19:21, pirms 15 gadiem
Vasiljevs ar Spruktu ar drosvien bus sastava.. taa kaa diezgan specigs pashmaju sniegums skiet shogad buus vel tik Karsumu
, 2009-07-06 19:21, pirms 15 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 19:22, pirms 15 gadiem
me shokaa...pozitiivi! :O
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Belash
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 19:24, pirms 15 gadiem
Ozo par Dinamo kapteini !!!
Slēpts komentārs: violator
, 2009-07-06 19:28, pirms 15 gadiem
Tas nav nekas neticams, jo Sandis vairs nav tādā formā/diemžēl/ka NHL spētu vilkt labā līmenī-varbūt 3-4 maiņā ar mazu spēles laiku varētu.
Būtu labi ja Sandis nelietotu alkoholu un nepavedinātu uz to citus no Dinamo/ceru ka Šuplers kārtību ieviesīs šajā jautājumā/ un varbūt Sandi likt uzbrukumā, jo zinot kāds viņš ir - bail jo Dinamo balstās uz stipru aizsardzību, spēles disciplīnu un Sandis jau nu grēkos ar to disciplīnu, pēdējās NHL sezonas Sandim lietderības koeficienti bija labos mīnusos. Nu bet vairākuma izspēlē un piespēļu meistars viņš ir labs.
Vēl baida kādā sportiskā formā Sandis ir.
, 2009-07-06 19:28, pirms 15 gadiem
es vnk neticu, liels pārsteigums, neizsakāms prieks!
, 2009-07-06 19:28, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: Ozo par Dinamo kapteini !!!
Nekļusim akli, būsim reāli. Lai Sandis parāda vai vispār vēl ir spēlētājs, jo pēdējā laikā viņam diezgan daudz traumu bijušas.
, 2009-07-06 19:30, pirms 15 gadiem
Dzirdeeju, ka Irbe un Balderis arii plaano atgriezties.
, 2009-07-06 19:31, pirms 15 gadiem
šī laikam ir mēneša šokējošākā ziņa
arī es pārsteigts ne pa jokam..
, 2009-07-06 19:31, pirms 15 gadiem
H2SO4 rakstīja: Olee, oleee, oleee....

P.S Nez cik OZO pikjos???
simboliski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 19:32, pirms 15 gadiem
ideāli.
, 2009-07-06 19:32, pirms 15 gadiem
Uzskatu,saprotot ka busu parliecinosa mazakuma,ka ta ir DINAMO menendzmenta strategiska kluda!Un tas nav uz labu! Zaudetajos bus ne tikai Dinamo,bet visa Latvijas izlase!Priecigs par to neesmu,bet busu laimigs,ka kludos!
Slēpts komentārs: mierinieks
, 2009-07-06 19:32, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Nekļusim akli, būsim reāli. Lai Sandis parāda vai vispār vēl ir spēlētājs, jo pēdējā laikā viņam diezgan daudz traumu bijušas.
Par kādām traumām tu runā???
2008. gada vidū guvu vienīgi sīku savainojumu, izlaida 2-3 spēles.
, 2009-07-06 19:32, pirms 15 gadiem
es vnk uz dirs**s !.. wow. luuk atbilde visiem dinamo kritizeetaajiem kas teica ka ligumus nesleedz un nav zinju
, 2009-07-06 19:33, pirms 15 gadiem
WOW. Super!
, 2009-07-06 19:35, pirms 15 gadiem
alexkli rakstīja: Uzskatu,saprotot ka busu parliecinosa mazakuma,ka ta ir DINAMO menendzmenta strategiska kluda!Un tas nav uz labu! Zaudetajos bus ne tikai Dinamo,bet visa Latvijas izlase!Priecigs par to neesmu,bet busu laimigs,ka kludos!
Tu esi redzējis viņu spēlējam pēdējā laikā? 2008. gada sezonā pierādīja, ka izlaižot sezonu, talantu nevar zaudēt(un ne nodzert), joprojām bija top saspēles vadītājs vairākumos un ne tikai. Viens ļoti liels mīnuss ir tas, ka aizsardzībā slikti spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 19:35, pirms 15 gadiem
Tagad Dinamo komandai vēl pietrūkst slidu asinātājs Ģeds un tad jau sastāvs būs ļoti konkurētspējīgs
, 2009-07-06 19:36, pirms 15 gadiem
violator rakstīja: Par kādām traumām tu runā???
2008. gada vidū guvu vienīgi sīku savainojumu, izlaida 2-3 spēles.
Diez kuram no mūsu NHL večiem bija problēmas ar ceļiem..
, 2009-07-06 19:38, pirms 15 gadiem
Prieks! Domāju, ka K.Redlihs nav diez ko priecīgs par spēlēšanu vienā maiņā ar Ozo. Daudz darbiņa viņam būs !
Slēpts komentārs: mierinieks
, 2009-07-06 19:40, pirms 15 gadiem
Belash rakstīja: Nedomāju, ka Ozoliņš baigi labi spēlēs. Par vecu jau viņš i un nez vai ir vētrs atgriesties spēlēt profesionāli!
Tas, kāds viņš būs sezonas sākumā, ir stipri atkarīgs no tā, ko viņš darījis ar savu organismu pēdējā gada laikā! Protams, muļķīgi būtu domāt, ka uzreiz sanāks "sakausēt" gribēšanu ar varēšanu! Ja domās tikai par hokeju, tad arī rezultāts neizpaliks! Jo OZO tiešām ir Latvijas hokeja Fenomens!
, 2009-07-06 19:41, pirms 15 gadiem
esmu patīkami pārsteigts par Ozo
, 2009-07-06 19:41, pirms 15 gadiem
Labs !!! :O
, 2009-07-06 19:42, pirms 15 gadiem
violator rakstīja: Tu esi redzējis viņu spēlējam pēdējā laikā? 2008. gada sezonā pierādīja, ka izlaižot sezonu, talantu nevar zaudēt(un ne nodzert), joprojām bija top saspēles vadītājs vairākumos un ne tikai. Viens ļoti liels mīnuss ir tas, ka aizsardzībā slikti spēlē.
Bet vai vins iederesies komandas modeli?Vai veicinas veseligu gaisotni komanda? Un kas no vina par Ģedu?Nav tas raksturs!
, 2009-07-06 19:42, pirms 15 gadiem
Itkā jau neesmu skeptiķis, bet tomēr... vai vēl šim pulveris palicis? Spēs paskriet no sirds?
, 2009-07-06 19:43, pirms 15 gadiem
vareja jau ar kko likt vienaa pari nevis krishu krishu varetu likt ar brali jeci!
Slēpts komentārs: Guncha123
, 2009-07-06 19:45, pirms 15 gadiem
PHIL82 rakstīja: Tas, kāds viņš būs sezonas sākumā, ir stipri atkarīgs no tā, ko viņš darījis ar savu organismu pēdējā gada laikā! Protams, muļķīgi būtu domāt, ka uzreiz sanāks "sakausēt" gribēšanu ar varēšanu! Ja domās tikai par hokeju, tad arī rezultāts neizpaliks! Jo OZO tiešām ir Latvijas hokeja Fenomens!
Dzirdēts, ka šad tad paslido un pa kalniem ar slēpēm laiž, tad jau jābūt ok. Kā ar akaholu, tas gan pēdējā laikā nav dzirdēts. Vismaz zinu, ka uz 07/08 sezonu bija nokāpis no korķa...
, 2009-07-06 19:45, pirms 15 gadiem
nu šī ziņa iepriecina
play-off neizpaliks arī bez leģionāriem
, 2009-07-06 19:45, pirms 15 gadiem
mierinieks rakstīja: nafig pensionaari jaanem sastaavaa vaitad nav tiessaam kaada normaala legiona pa taadu summu kaadu prasa sitas dzeeraajs
mierinieks tu esi muļkis tevs necentas mate negriibeeja
vnk neraksti stulbus coment es domaju ka vinam alga nav dizhi liela jo vinsh vienkarshi gribeja uzraut hoķi ari maajas!
, 2009-07-06 19:45, pirms 15 gadiem
Es gandrīz apčurājos Sveicam ar atgriešanos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: mierinieks
, 2009-07-06 19:47, pirms 15 gadiem
Nespēju noticēt savām acīm!!! tas nav kāds aprīļa joks?
, 2009-07-06 19:48, pirms 15 gadiem
super, vnk nevar izteikt cik priecigs esmu
, 2009-07-06 19:48, pirms 15 gadiem
TAS IR LABS PĀRSTEIGUMS
, 2009-07-06 19:48, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: Tagad Dinamo spēles tik apmeklētas kā vēl nekad!!!
pirmas 3? reāli tautai naudas ir vēl mazāk, tā ka nekā tur no apmeklētības nebūs!
, 2009-07-06 19:49, pirms 15 gadiem
alexkli rakstīja: Bet vai vins iederesies komandas modeli?Vai veicinas veseligu gaisotni komanda? Un kas no vina par Ģedu?Nav tas raksturs!
Nu par to vai iederēsies komandas modelī, to pat aptuveni nepateikšu, jo nezinu, kas komandā spēlēs! Bet, ja var prognozēt, ka būs līdzīgs sastāvs kā pagājušosezon, droši vien iederēsies, vismaz vairākumu situācijās toč. Manuprāt, varētu labi ar Vestkotu saspēlēties.
, 2009-07-06 19:50, pirms 15 gadiem
es tač teicu!
, 2009-07-06 19:52, pirms 15 gadiem
grib savu karjeru pabeigt tur kur tā sākās
, 2009-07-06 19:52, pirms 15 gadiem
Kaut ko tādu negaidiju :0 :0
nav vārdu vienkārši, tāds pārsteigums !!!
, 2009-07-06 19:53, pirms 15 gadiem
Ideāli! Tiešām negaidīts, bet patīkams fakts.
, 2009-07-06 19:53, pirms 15 gadiem
Jāaaaaaaaaaa Ozo
, 2009-07-06 19:55, pirms 15 gadiem
Nu Es ir shokaa... lai veicas Sandim!!!
, 2009-07-06 19:55, pirms 15 gadiem
Viens no skaļākajiem darījumiem KHL līgā šosezon.
, 2009-07-06 19:57, pirms 15 gadiem
Būs labi!
, 2009-07-06 19:58, pirms 15 gadiem
Kāds būs rezultāts uz tablo grūti spriest , Bet Dinamo maks pildīsies stirpri labāk . Malači .
, 2009-07-06 20:00, pirms 15 gadiem
Ideali !
, 2009-07-06 20:00, pirms 15 gadiem
Viennozīmīgi pārsteigums!
, 2009-07-06 20:01, pirms 15 gadiem
36 gadi...nu, padaudz jau ir, tomēr ar Ozo pieredzi "Dinamo" būs tikai spēcīgāki Interesantas pārmaiņas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 20:04, pirms 15 gadiem
obligāti jāiet uz Arēnu Rīga nākamsezon!!!!
Ģibstu no sajūsmas par šo ziņu! Fantastika OMFG OMFG.
Paldies Sandi, ka neesi mūs aizmirsis!
, 2009-07-06 20:06, pirms 15 gadiem
Taa jau jebanutsa var
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 20:10, pirms 15 gadiem
Nu skaisti! Negaidīti, bet nu kaut kas lielisks!
, 2009-07-06 20:10, pirms 15 gadiem
vnk. nav vardu super super !!!
, 2009-07-06 20:11, pirms 15 gadiem
Vienkārši fantastiska ziņa 1dienas vakarā! Man trūkst vārdu!
Lai veicas Sandim,lai veicas Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 20:12, pirms 15 gadiem
tas ir forsi ka ozo speles..bet nu nplaizaties uz zemes...
tos SUPPER,KRUTO,YES,GO.. nekliedziet...apskatisimies pec 10 spēlēm...un tad secinajumus izdarisim..
, 2009-07-06 20:13, pirms 15 gadiem
JAAAAAAAAAAAAAAAAA. Beidzot RD dabuuja to ko manupraat liela dalja fanu visvairāk vēlējās ozo atgriežas
, 2009-07-06 20:14, pirms 15 gadiem
Liels prieks par Ozo.
, 2009-07-06 20:14, pirms 15 gadiem
wnk super... OZOLINS ATKAL KAPĀS PAR LATVIJU!!! WNK TRUKST VĀRDU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 20:19, pirms 15 gadiem
bļāā.. ritīg labais... cepuri nost OZO priekšā..
, 2009-07-06 20:20, pirms 15 gadiem
tad beidzot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! unglaublich!!!!!!!!!!!!!
, 2009-07-06 20:21, pirms 15 gadiem
aaarpraats labs! veel biezaaku z speleem ieshu un blaushu OZO!
, 2009-07-06 20:24, pirms 15 gadiem
AAaaaaaaaaaaaaaa Vienkārši super. Šoreiz jau no tiešām nebūs dramatisks biļešu iegādes kritums. Super.
, 2009-07-06 20:25, pirms 15 gadiem
Šoooks!!!! Bet patīkams!!! Super, lai veicas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 20:26, pirms 15 gadiem
Sandis ir zvaigzne tikai atcerēties ka viņš vairs nav tas kas bija-vai viņš pavilks pirmās maiņas līmenī-grūti spriest. Katrā ziņā piepēles statistikā viņam būs daudz vārti arī bet lietderības koeficients gan būs stipri negatīvs jo ielaiž komanda viņam esot laukumā arī ielaiž daudz.
Bet kā skatītāju piesaistītājs Ozo ir super-tauta ies uz Sandi. tāpat kā Krievijā ies uz Fjodorovu vai KHl uz Jāgru
, 2009-07-06 20:27, pirms 15 gadiem
violator rakstīja: Nu par to vai iederēsies komandas modelī, to pat aptuveni nepateikšu, jo nezinu, kas komandā spēlēs! Bet, ja var prognozēt, ka būs līdzīgs sastāvs kā pagājušosezon, droši vien iederēsies, vismaz vairākumu situācijās toč. Manuprāt, varētu labi ar Vestkotu saspēlēties.
Nuuu nebus ta ka pagajuso sezonu...Bet Vestkots jau pargajis uz Minskas Dinamo.Godigi sakot,izdarijis pareizo izveli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 20:28, pirms 15 gadiem
Malacis,ka spēja atgriezties! Prieks par viņu! Arēnu pirmājā spēlē būs pārpildīta! es arī būšu
, 2009-07-06 20:31, pirms 15 gadiem
No priekiem bikses pieliku!
Slēpts komentārs: edgarZ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 20:33, pirms 15 gadiem
Pirmo reizi apmekleesju KHL speeli. Tas calis ir jaaredz!

P>S> Negraujiet manas ceriibas, OZO NELEJIET!
, 2009-07-06 20:35, pirms 15 gadiem
ew,bet kas būs no leģionāriem??Sējējonkuls teica ka šonedēl pateiks...
, 2009-07-06 20:35, pirms 15 gadiem
JAAAA
Kas var but labaks
, 2009-07-06 20:37, pirms 15 gadiem
edgarZ rakstīja: ew,bet kas būs no leģionāriem??Sējējonkuls teica ka šonedēl pateiks...
Kad tiks parakstīts līgums,tad ari nosauks legionāru vārdus ! Pacieties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 20:39, pirms 15 gadiem
Mans lielākais sapnis ir redzēt Ozo uz laukuma.. dzīvē!!!!!Cienijamie hokeja draugi, parādīsim cik ļoti daudz tas mums nozīmē! Un nelaidīsim viņu atpakaļ ;D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 20:43, pirms 15 gadiem
mierinieks rakstīja: nafig pensionaari jaanem sastaavaa vaitad nav tiessaam kaada normaala legiona pa taadu summu kaadu prasa sitas dzeeraajs
luk tauta, cilveks kurs neko nesaptrot no hokeja....
, 2009-07-06 20:44, pirms 15 gadiem
Neticēšu līdz brīdim kamēr OZO redzēšu laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 20:46, pirms 15 gadiem
bimbambols(Riga) rakstīja: Domaju,ka Ozo vairak bus kaa reklamas seja.Skaidrs,ka vins nav gatavs lielajam hokejam.Busim reali.
nu ko tu atkal vari d....? ozo ir profesionals hokejists, vins ir izlaidis tikai vienu sezonu, sporta ir miljoniem piemeru kad sportists izlaizu paris gadus un atgriezas sporta loti laba limeni. paskaties ka tagad armstrongs tour de france laiz, liekas ka 4 gadus nebija startejis bet tagad atgriezas un loti laba limeni. turklat tas jau vairs nav NHL kur loti daudz izsaka fiziskais speks, KHL vairak ir vajadziga meistariba un ta ozolinam ir vairak ka jebkuram citam RD hoekjistam. patik krieviem tas vai ne, bet KHL nav tada galas masina ka NHL, KHL tomer ir zemaks limenis.
turkat tiem kas saka ka ozo visu gadu ir sedejis rokas salicis klepi, krievu portalos ar RD saistits cilveks(nevis fans, bet tiesam ar RD saistits cilveks) rakstija ka ozo si gada laika ir trenejies pitsburgas pingvinu sistema, taka ozo jabut loti laba sportiskaja forma. un ja ari vins pats to saka tad neredzu iemeslu tam neticet.
bimbanbol, tu laikam esi loti nomakts un depresivs cilveks...
, 2009-07-06 20:46, pirms 15 gadiem
2 hokeja elpa, lai veicas, zinam ka vari rādīt brīnumus!
, 2009-07-06 20:47, pirms 15 gadiem
Kkad drīz it kā solīja nosaukt RD leģionārus.

Gaidām ar nepacietību....
, 2009-07-06 20:49, pirms 15 gadiem
sapnji piepildas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 20:49, pirms 15 gadiem
Super, Super, Super!
, 2009-07-06 20:50, pirms 15 gadiem
najsiks
, 2009-07-06 20:51, pirms 15 gadiem
1 APRĪLIS?
, 2009-07-06 20:51, pirms 15 gadiem
LVArturs rakstīja: 1 APRĪLIS?
Nē 6. jūlijs.
, 2009-07-06 20:54, pirms 15 gadiem
Opāāā!!! Ļoti negaidīta bet patīkama ziņa, nez kā Sējējs viņu pierunājis, prieks gan līdzjutējiem gan pašam Ozo ar! Cik simboliska tomēr ir šī pēdējā Sanda pietura profesionālajā hokejā, kur sākās viņa augšupeja uz hokeja virsotnēm, tur tā visticamāk arī noslēgsies! Neapšaubāmi šīs dienas labākā ziņa!!!
, 2009-07-06 20:54, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: nu ko tu atkal vari d....? ozo ir profesionals hokejists, vins ir izlaidis tikai vienu sezonu, sporta ir miljoniem piemeru kad sportists izlaizu paris gadus un atgriezas sporta loti laba limeni. paskaties ka tagad armstrongs tour de france laiz, liekas ka 4 gadus nebija startejis bet tagad atgriezas un loti laba limeni. turklat tas jau vairs nav NHL kur loti daudz izsaka fiziskais speks, KHL vairak ir vajadziga meistariba un ta ozolinam ir vairak ka jebkuram citam RD hoekjistam. patik krieviem tas vai ne, bet KHL nav tada galas masina ka NHL, KHL tomer ir zemaks limenis.
turkat tiem kas saka ka ozo visu gadu ir sedejis rokas salicis klepi, krievu portalos ar RD saistits cilveks(nevis fans, bet tiesam ar RD saistits cilveks) rakstija ka ozo si gada laika ir trenejies pitsburgas pingvinu sistema, taka ozo jabut loti laba sportiskaja forma. un ja ari vins pats to saka tad neredzu iemeslu tam neticet.
bimbanbol, tu laikam esi loti nomakts un depresivs cilveks...
Es neesmu nomākts un depresīvs cilvēks bet OZO iesaistīšanu Dinamo pirmkārt vērtēju kā reklāmu un skatītāju piesaisti protams laba reklāma. Bet no sportiskā viedokļa domāju Ozo būs vidēja līmeņa hokejists -Dinamo derēs bet nekas vairāk. Jā būs meistarīgas super piespēles ko tikai Sandis var iedot bet būs ļoti daudz primitīvu kļūdu savā zonā ko iespējams līdzjutēji tēlos ka neredz. Vecums nav tas un alkohola atkarība dara savu. Nedomā ka esmu pret Sandi-jūsmoju par viņa spēli-patiešām biju priecīgs kad viņš ieguva Stenlija kausu, sekoju viņa spēlēm statistikai un priecājos cik izcils hokejists viņš bija un tāpēc vēl jo vairāk redzu ka Sandis vairs nav tas-es nesaku ka viņš būs slikts , vienkārši normāls hokejists.
Un nedomā ja kādam kaut kas nepatīk uzreiz ir kaut kāda depresija vai tā-vēlos lai OZO fani izkāpj no rozā čībiņām un reāli paskatās uz lietām.

bet viņš nebūs kaut kādā superlīmenī kā daudzi fani te domā
, 2009-07-06 20:55, pirms 15 gadiem
Man Ozo vienmer ir paticis,jo vins zin meeru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 20:59, pirms 15 gadiem
es esmu nolēmis ziedot savus pēdējos grašus par Ozo kreklu! Es tam pat nespēju noticēt... JĀĀĀ!!!
, 2009-07-06 21:00, pirms 15 gadiem
vienkāŗši supppeeer....kāda laba ziņa krīzes laikā
, 2009-07-06 21:01, pirms 15 gadiem
OZO... ir iekšā!!!!!!!!
, 2009-07-06 21:02, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Es neesmu nomākts un depresīvs cilvēks bet OZO iesaistīšanu Dinamo pirmkārt vērtēju kā reklāmu un skatītāju piesaisti protams laba reklāma. Bet no sportiskā viedokļa domāju Ozo būs vidēja līmeņa hokejists -Dinamo derēs bet nekas vairāk. Jā būs meistarīgas super piespēles ko tikai Sandis var iedot bet būs ļoti daudz primitīvu kļūdu savā zonā ko iespējams līdzjutēji tēlos ka neredz. Vecums nav tas un alkohola atkarība dara savu. Nedomā ka esmu pret Sandi-jūsmoju par viņa spēli-patiešām biju priecīgs kad viņš ieguva Stenlija kausu, sekoju viņa spēlēm statistikai un priecājos cik izcils hokejists viņš bija un tāpēc vēl jo vairāk redzu ka Sandis vairs nav tas-es nesaku ka viņš būs slikts , vienkārši normāls hokejists.
Un nedomā ja kādam kaut kas nepatīk uzreiz ir kaut kāda depresija vai tā-vēlos lai OZO fani izkāpj no rozā čībiņām un reāli paskatās uz lietām.

bet viņš nebūs kaut kādā superlīmenī kā daudzi fani te domā
Es domāju, ka lielākoties cilvēki šeit ir priecīgi par to ka varēs vērot Ozo pēdējās sezonas(?) tieši Rīgā!!! Nu tāds tā kā pēdējais come back!
, 2009-07-06 21:04, pirms 15 gadiem
OOO Fantastisiki ..noteikti aizbraukšu uz ozo dzīvajā paskatīties
, 2009-07-06 21:05, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Es neesmu nomākts un depresīvs cilvēks bet OZO iesaistīšanu Dinamo pirmkārt vērtēju kā reklāmu un skatītāju piesaisti protams laba reklāma. Bet no sportiskā viedokļa domāju Ozo būs vidēja līmeņa hokejists -Dinamo derēs bet nekas vairāk. Jā būs meistarīgas super piespēles ko tikai Sandis var iedot bet būs ļoti daudz primitīvu kļūdu savā zonā ko iespējams līdzjutēji tēlos ka neredz. Vecums nav tas un alkohola atkarība dara savu. Nedomā ka esmu pret Sandi-jūsmoju par viņa spēli-patiešām biju priecīgs kad viņš ieguva Stenlija kausu, sekoju viņa spēlēm statistikai un priecājos cik izcils hokejists viņš bija un tāpēc vēl jo vairāk redzu ka Sandis vairs nav tas-es nesaku ka viņš būs slikts , vienkārši normāls hokejists.
Un nedomā ja kādam kaut kas nepatīk uzreiz ir kaut kāda depresija vai tā-vēlos lai OZO fani izkāpj no rozā čībiņām un reāli paskatās uz lietām.

bet viņš nebūs kaut kādā superlīmenī kā daudzi fani te domā
Varbūt tomēr pagaidīsi pirmās pāris spēles ?
Sandis ir pierādijis, ka var atgriezties pēc gariem pārtraukumiem.
Es negaidu ka Sandis būs izcils, bet viņa pieredze un spēja veidot uzbrukumu palīdzēs Dinamo.
KHL nav NHL Sandis šeit varēs vairāk parādīt savas iemaņas uzbrukumā.
, 2009-07-06 21:05, pirms 15 gadiem
zajepis, b*e, jāāāāāāāāāāāāāāāāā, tāds pārsteigums, āāāāāāāā, nenormāls prieks
vislielāko veiksmi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 21:08, pirms 15 gadiem
Spaceman rakstīja: Es domāju, ka lielākoties cilvēki šeit ir priecīgi par to ka varēs vērot Ozo pēdējās sezonas(?) tieši Rīgā!!! Nu tāds tā kā pēdējais come back!
Es arī esmu priecīgs ka varēšu redzēt Ozo Rīgā un arī iešu uz Dinamo spēlēm regulāri. Kā Ozo līdzjutējam ir prieks viņu redzēt-kad redzēju Ozo spēles NHL tā nepārdzīvoju Ozo kļūdas bet Dinamo rindās mazliet baidos no Sanda spēles stila kurš ir tipisks aizsardzības hokejs/ne tik traks kā Ladai/ un Ozo vairāk iederētos tādās komandās kā ACSK, kā Bars vai Dinamo Maskava/tas nenozīmē ka es to vēlos bet spriežu pēc spēles stila/ . Galvenais ieguvums no Sanda varētu bīūt spēle vairākumā.
, 2009-07-06 21:08, pirms 15 gadiem
Vot tas ir ziņa laipni lūdzam Sandi!!!Veiksmi Dinamo
, 2009-07-06 21:09, pirms 15 gadiem
visi gaidīja ziņas par jauniem spēlētājiem no Dinamo, un kā vēl sagaidīja
bet vsp baigais prieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 21:11, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Varbūt tomēr pagaidīsi pirmās pāris spēles ?
Sandis ir pierādijis, ka var atgriezties pēc gariem pārtraukumiem.
Es negaidu ka Sandis būs izcils, bet viņa pieredze un spēja veidot uzbrukumu palīdzēs Dinamo.
KHL nav NHL Sandis šeit varēs vairāk parādīt savas iemaņas uzbrukumā.
Protams ka pagaidīšu. Runāju par tiem faniem kuri arī tagad iedomājās ka Sandis būs superzvaigzne. par to atgriešanos -36 gadi ir nopietns vecums kur atgriezties labā līmenī spēj tikai retais-jā noturēties varbūt vieglāk bet Sanda gadījumā iet runa par atgriešanos.
, 2009-07-06 21:12, pirms 15 gadiem
Jurchiks rakstīja: ozoliņš spēlē tipisku aizsardzības hokeju?
kļūdījos - gribēju teikt Dinamo spēlē tipisku aizsardzības hokeju.
, 2009-07-06 21:14, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: 3.augustā jau 37.
Sportistam,kads nav bijis apritē gandrīz 3. gadus tas ir ļoti liels vecums. Tu vari būt cik labā fiziskā kondīcijā, bet ja nav spēļu pieredze, tad tam fiziskam spēkam nav nekādas nozīmes.
Un vel zinot Sanda veselības problēmas, tad nedodu ne pieci, ka viņš tiek ņemts uz RD, kā māneklis priekš skatītāju ievilināšanas arēnā.
Bet vai ilgi viņš varēs kalpot šim mērķim nezinu gan.
vecīt, viņam ir tāda pieredze, ka viņš to spēļu garšu atgūs vienā rāvienā pārbaudes ciklā! ņemšu ar piemēru kaut vai futbolu, kur tāds Stepanovs Latvijas izlasē pēdējos gadus kapāja bez reālas spēļu prakses, bet tāpat ar savu pieredzi spēja palīdzēt komandai. Pie tam tādi spēlētāji kā Ozo tik ātri neierūsē. Paskaties kaut vai to, kas notika olimpiādē, kad visi viņu norakstija, kas notika pirms diviem gadiem "Sharks", kad visi viņu norakstija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 21:16, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Es arī esmu priecīgs ka varēšu redzēt Ozo Rīgā un arī iešu uz Dinamo spēlēm regulāri. Kā Ozo līdzjutējam ir prieks viņu redzēt-kad redzēju Ozo spēles NHL tā nepārdzīvoju Ozo kļūdas bet Dinamo rindās mazliet baidos no Sanda spēles stila kurš ir tipisks aizsardzības hokejs/ne tik traks kā Ladai/ un Ozo vairāk iederētos tādās komandās kā ACSK, kā Bars vai Dinamo Maskava/tas nenozīmē ka es to vēlos bet spriežu pēc spēles stila/ . Galvenais ieguvums no Sanda varētu bīūt spēle vairākumā.
Par ACSK un AK BARS piekrītu! Taču vēl jau nav zināms pilns sastāvs, var jau būt, ka Dinamo šajā sezonā nespēlēs tipisku aizsardzības hokeju! Arī pagājušajā sezonā tika demonstrēts ātrs pretuzbrukumu hokejs, kur Ozo noteikti iederētos!!!
, 2009-07-06 21:16, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Es neesmu nomākts un depresīvs cilvēks bet OZO iesaistīšanu Dinamo pirmkārt vērtēju kā reklāmu un skatītāju piesaisti protams laba reklāma. Bet no sportiskā viedokļa domāju Ozo būs vidēja līmeņa hokejists -Dinamo derēs bet nekas vairāk. Jā būs meistarīgas super piespēles ko tikai Sandis var iedot bet būs ļoti daudz primitīvu kļūdu savā zonā ko iespējams līdzjutēji tēlos ka neredz. Vecums nav tas un alkohola atkarība dara savu. Nedomā ka esmu pret Sandi-jūsmoju par viņa spēli-patiešām biju priecīgs kad viņš ieguva Stenlija kausu, sekoju viņa spēlēm statistikai un priecājos cik izcils hokejists viņš bija un tāpēc vēl jo vairāk redzu ka Sandis vairs nav tas-es nesaku ka viņš būs slikts , vienkārši normāls hokejists.
Un nedomā ja kādam kaut kas nepatīk uzreiz ir kaut kāda depresija vai tā-vēlos lai OZO fani izkāpj no rozā čībiņām un reāli paskatās uz lietām.

bet viņš nebūs kaut kādā superlīmenī kā daudzi fani te domā
es jau nesaku ka tev ir depresija, es to saku bimbanbolam, ja tu kadreiz palasi basketbola jaunumus(ik ipasi par NBA) tad tu saparatisi par ko es runaju.
nedomaju ka vins bus piemeram sotnieka limeni, domaju ka vins tomer bus viens no vadosajiem aizsargiem. ka jau teicu KHL nav tada galas masina ka NHL, ja vins tagad izdomatu atgriezties NHL kur ir milzu atrumi un cinas pie bortiem tad ari es butu skeptisks, bet RD spele KHL, uz lieliem laukumiem, hokejs ir daudz lenaks,un tehniskaks. domaju sads speles stils ozolinam saja vecuma loti labi der. vina piespeles un uzbrukumi ir kautkas ipass un KHL vins varetu vel spelet loti labi.
der atcereties ka meistariba neruss, bet fizisko var uztrenet.
, 2009-07-06 21:17, pirms 15 gadiem
neticami :O bet,protams, ka milziigs prieks buus redeet Ozo Dinamo rindaas uh, jaasaak lkm buus kraat nauda uz speeleem jau laiciigi
, 2009-07-06 21:17, pirms 15 gadiem
Ziemassvētki Jūlijā.
Cerams, ka tas viss tā arī notiks!
, 2009-07-06 21:18, pirms 15 gadiem
Ļoti ,ļoti labs pastiprinājums komandai un arī vairākumam viņš ļoti labi palīdzēs.Tagad jāgaida vēl labas ziņas no Dinamo nometnes

Varbūt veco labo laiku vārdā Arča arī piekritīs šosezon uzspēlēt vēl ar veco komandas biedru no Sanhosē un Karolīnas laikiem un tā viņi varētu uztaisīt sev labas atvadas no lielā sporta kā nekā abi arī sākā profesionālās gaitas Dinamo .

Bet tas tā tāds mazs jociņš.
, 2009-07-06 21:18, pirms 15 gadiem
Ozo! Beidzot!
Vienkārši super ziņa! Kārtējais "+" Latvijas hokejam

P.S tā vien liekās, ka viens no labākajiem aizsargiem Sandis būs KHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 21:19, pirms 15 gadiem
Lai Kā arī nebūtu, prieks ka Ozoliņu varēs redzēt dzīvajā. Protams, Laiku neapmānīsi-Ozo. Lai veicas.
, 2009-07-06 21:20, pirms 15 gadiem
Vell tikai Skrastinsh truukst
, 2009-07-06 21:21, pirms 15 gadiem
Vienvārd sakot, kad Sandis 12. septembrī izies uz ledus vajadzētu uzrīkot tādas ovācijas, ka arēnai jumts ceļās nost! Laipni lūgts mājās Sandi Ozoliņ!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 21:22, pirms 15 gadiem
Visvairāk mani uztrauc kas būs RD pirmās maiņas uzbrucēji...
Ozo vairāk rada uzbrukumu, nevis pats to noslēdz.

Jau Turīnā pierādijās, ka ne visi mūsējie māk izmantot Ozo dotās piespēlēs, vai arī netiek līdzi Ozo domai. Būtu sāpīgi redzēt katru maču 4 Ozo piespēles, kuras mūsu jaunie un perspektīvie iznieko.
, 2009-07-06 21:23, pirms 15 gadiem
Vairāk sliecos piekrist tiem, kas redz Ozoliņu kā RD reklāmas seju. Bet ja tomēr tā nebūs, tad būs prieks par Ozo!!!
, 2009-07-06 21:24, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: es jau nesaku ka tev ir depresija, es to saku bimbanbolam, ja tu kadreiz palasi basketbola jaunumus(ik ipasi par NBA) tad tu saparatisi par ko es runaju.
nedomaju ka vins bus piemeram sotnieka limeni, domaju ka vins tomer bus viens no vadosajiem aizsargiem. ka jau teicu KHL nav tada galas masina ka NHL, ja vins tagad izdomatu atgriezties NHL kur ir milzu atrumi un cinas pie bortiem tad ari es butu skeptisks, bet RD spele KHL, uz lieliem laukumiem, hokejs ir daudz lenaks,un tehniskaks. domaju sads speles stils ozolinam saja vecuma loti labi der. vina piespeles un uzbrukumi ir kautkas ipass un KHL vins varetu vel spelet loti labi.
der atcereties ka meistariba neruss, bet fizisko var uztrenet.
Meistarība nerūs tam piekrītu un Sandim viņa būs-es runāju ka pat tad kad Sandis bija viens no labākajiem aizsargiem NHL un pasaulē pat tad viņš bieži taisīja bērnišķīgas kļūdas savā zonā-kaut vai piespēles pa diagonāli savā zonā uzsākot uzbrukumu ko bieži pārtvēra-tāda un citas slimības ir raksturīga Sanda iezīme un tā kā esmu liels Dinamo fans-tad baidos par rezultātu kā Sanda spēle to iespaidos-jo kļūdas viņam būs un vai meistrība spēs tās kompensēt-slavas gados viņam kļūdas piedeva jo uzbrukumā viņš rādīj tādus nummurus labā nozīmē ka pārējais aizmirsās. Burē reiz teica ka tādas piespēles kā dod ozoliņš viņš vēl nav saņēmis-tas esot super līmenis untā arī bija-tāpēc grūti saprast kā Sandis visā hokaja karjerā netiek vaļā no savām bērnišķīgajām kļūdām.
mani vēl satrauc ka nu jau vairākus gadus Sandis nav parādījis labu spēli, ņujorkā skatītāji viņu izsvilpa.
, 2009-07-06 21:25, pirms 15 gadiem
Are You f****** kidding me? Nespēju tam noticēt! LIELISKA ZIŅA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 21:26, pirms 15 gadiem
negaidīti, bet ārkārtīgi patīkami!!!
, 2009-07-06 21:27, pirms 15 gadiem
nav vardu! tas ir fantastiski....
, 2009-07-06 21:27, pirms 15 gadiem
Pefecto, vēl uz izlasi un būs ideāli
, 2009-07-06 21:27, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Meistarība nerūs tam piekrītu un Sandim viņa būs-es runāju ka pat tad kad Sandis bija viens no labākajiem aizsargiem NHL un pasaulē pat tad viņš bieži taisīja bērnišķīgas kļūdas savā zonā-kaut vai piespēles pa diagonāli savā zonā uzsākot uzbrukumu ko bieži pārtvēra-tāda un citas slimības ir raksturīga Sanda iezīme un tā kā esmu liels Dinamo fans-tad baidos par rezultātu kā Sanda spēle to iespaidos-jo kļūdas viņam būs un vai meistrība spēs tās kompensēt-slavas gados viņam kļūdas piedeva jo uzbrukumā viņš rādīj tādus nummurus labā nozīmē ka pārējais aizmirsās. Burē reiz teica ka tādas piespēles kā dod ozoliņš viņš vēl nav saņēmis-tas esot super līmenis untā arī bija-tāpēc grūti saprast kā Sandis visā hokaja karjerā netiek vaļā no savām bērnišķīgajām kļūdām.
mani vēl satrauc ka nu jau vairākus gadus Sandis nav parādījis labu spēli, ņujorkā skatītāji viņu izsvilpa.
San Jose, Sandis rādija atzīstamu sniegumu, sezonas izskaņā sandis nespēlēja, jo komanda iemainija Braienu Kempbelu, kursh aizvietoja Sandi OD lomā.
, 2009-07-06 21:28, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Es neesmu nomākts un depresīvs cilvēks bet OZO iesaistīšanu Dinamo pirmkārt vērtēju kā reklāmu un skatītāju piesaisti protams laba reklāma. Bet no sportiskā viedokļa domāju Ozo būs vidēja līmeņa hokejists -Dinamo derēs bet nekas vairāk. Jā būs meistarīgas super piespēles ko tikai Sandis var iedot bet būs ļoti daudz primitīvu kļūdu savā zonā ko iespējams līdzjutēji tēlos ka neredz. Vecums nav tas un alkohola atkarība dara savu. Nedomā ka esmu pret Sandi-jūsmoju par viņa spēli-patiešām biju priecīgs kad viņš ieguva Stenlija kausu, sekoju viņa spēlēm statistikai un priecājos cik izcils hokejists viņš bija un tāpēc vēl jo vairāk redzu ka Sandis vairs nav tas-es nesaku ka viņš būs slikts , vienkārši normāls hokejists.
Un nedomā ja kādam kaut kas nepatīk uzreiz ir kaut kāda depresija vai tā-vēlos lai OZO fani izkāpj no rozā čībiņām un reāli paskatās uz lietām.

bet viņš nebūs kaut kādā superlīmenī kā daudzi fani te domā
Bet vecīt tu pasaki man kurš no LV aizasrgiem ,kas spēlē Dinamo ir labāks par Ozo neskatoties pat kādā formā viņš ir.Un par tām kļūdām runājot palaid kādu no tiem dinamo aizsargiem nu izņemot Krišjāni uz NHL ledus,tur sūdi būtu vairāk nekā saprašanas.Tas tomēr ir NHL tur bieži vien tevi pretspēlētājs piepsiež tevi kļudīties un nerunāsim nemaz kāds spiediens no faniem tika izdarīts uz Ozo un tas arī rada grūtības tomēr ko visi nevar izturēt.KHL ātrumi ir daudz mazāki un tātad arī iespējamība izdarīt kļūdas ir mazāka ,jo tu vari apdomāties ilgaķu laiku nekā NHLā.NHL vnk domāt nav laika ir jādara
, 2009-07-06 21:28, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: belari bus uz dirsas
Belariem Ciplakovs nāks atpakaļ Ha ha!
, 2009-07-06 21:30, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Belariem Ciplakovs nāks atpakaļ Ha ha!
Pieļauju ka nākamgad arī Salejs būs atpakaļ.
, 2009-07-06 21:30, pirms 15 gadiem
Es ieraudzīju šo rakstu un sāku raudāt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 21:35, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Par to reklāmas āķi jau rakstiju, bet vai tik tas nav vēstnesis tam, ka RD nav nozvejojuši labus leģionārus?
Katram pašam jāvērtē vai Sprukts un Karsums ir labi hokejisti
, 2009-07-06 21:36, pirms 15 gadiem
Stenlija kausa ieguvējs RD formā, tas priecē!!!
, 2009-07-06 21:36, pirms 15 gadiem
neticami! novēlu atgriezties ar savu labāko spēli!
, 2009-07-06 21:36, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Katram pašam jāvērtē vai Sprukts un Karsums ir labi hokejisti
Sasmīdināji! Katram arī jāvērtē, vai greckis bij labs hokejists?
Viņi ir labi hokejisti, un tur nav divu domu!
, 2009-07-06 21:40, pirms 15 gadiem
God man is rakstīja: Bet vecīt tu pasaki man kurš no LV aizasrgiem ,kas spēlē Dinamo ir labāks par Ozo neskatoties pat kādā formā viņš ir.Un par tām kļūdām runājot palaid kādu no tiem dinamo aizsargiem nu izņemot Krišjāni uz NHL ledus,tur sūdi būtu vairāk nekā saprašanas.Tas tomēr ir NHL tur bieži vien tevi pretspēlētājs piepsiež tevi kļudīties un nerunāsim nemaz kāds spiediens no faniem tika izdarīts uz Ozo un tas arī rada grūtības tomēr ko visi nevar izturēt.KHL ātrumi ir daudz mazāki un tātad arī iespējamība izdarīt kļūdas ir mazāka ,jo tu vari apdomāties ilgaķu laiku nekā NHLā.NHL vnk domāt nav laika ir jādara
Paskaties Ozo statistiku NHL un padomā ka labāks jau viņš nav kļuvis jo vecums un diemžēl grādīgā lietošana dara savu- ļoti dribētos cerēt ka viņš būs vidējs aizsargs. Piemēram jaunais Sotnieks ļoti labi patika-vienkārši spēlēja aizsardzībā līdzīgi kā to dara Skrastiņš NHL.
2007/2008 NHL - Sharks - 3 vārti 13 piespēles 39 spēlēs lietderības koeficients mīnus 13, pavārtiem metis 39 spēlēs 39 reizes, 2006/2007-Rangers- 0 vārti 3 piespēles mīnus 8, 21 spēle pa vārtiem metis 15 reizes. 2003 un 2004 gadā guvis 5 vārtus sezonā bet 2002 -7 vārtus. aizsargam vārti nav jāgūst bet Ozo ta'ču ir uzbrūkoša tipa spēlētājs un visa statistika liecina ka pēdējos 3 gadus noteikti viņam forma bija nekāda, 2 gadus iepriekš vidēja. Ozo ziedu laiki ir aptuveni 1994 -2002.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 21:41, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Par to reklāmas āķi jau rakstiju, bet vai tik tas nav vēstnesis tam, ka RD nav nozvejojuši labus leģionārus?
Neticu, ka Sējējs pats hokejists būdams nesaprot, ka Ozo priekš KHL līmeņa nav tas labākais variants. Atliek vien izmest PR triku-hokejists/leģenda.
Cipruss un Naumovs jau pērn pierādija, ka KHL nav veterānu līga.
Veterāns Ozoliņš jaunos noslidotu kā stāvošus ............(neaizmirsīsim ka viņš bija viens no atrāk slidojošajiem spēlētājiem NHL ,vins piedalījās NHL allstar weekend ātrslidošanas kontestā vairākus gadus)
, 2009-07-06 21:41, pirms 15 gadiem
Lai nu kā arī būtu ar tām Ozo atkarībām, bet viņš tomēr visiem paliks atmiņā kā zvaigzne. Un viņa spēlēšana Dinamo ir tikai apsveicama! Protams, tas ir reklāms triks un diez vai mēs redzēsim to pašu lidojošo Ozo, kā pirms 5-6 gadiem. Bet jebkurā gadījumā, turu īkšķus, lai Dinamo izdodas un viņš tiešām spēlētu!!!
, 2009-07-06 21:43, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kurš ir teicis, ka šie abi spēlēs? Parādi ticamu avotu?
Sprukts vel varētu būt, bet Karsuma spēlēšana RD ir līdz vērtīga 0, jo viņš jau nu pavisam noteikti zin savu cenu, ka nav mazāka par 8 00 000 līdz 1 000 000 Eiro/dolāru.
Rekur ticams avots par to, ka tev nav, atkārtoju, NAV humora izjūtas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 21:46, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Paskaties Ozo statistiku NHL un padomā ka labāks jau viņš nav kļuvis jo vecums un diemžēl grādīgā lietošana dara savu- ļoti dribētos cerēt ka viņš būs vidējs aizsargs. Piemēram jaunais Sotnieks ļoti labi patika-vienkārši spēlēja aizsardzībā līdzīgi kā to dara Skrastiņš NHL.
2007/2008 NHL - Sharks - 3 vārti 13 piespēles 39 spēlēs lietderības koeficients mīnus 13, pavārtiem metis 39 spēlēs 39 reizes, 2006/2007-Rangers- 0 vārti 3 piespēles mīnus 8, 21 spēle pa vārtiem metis 15 reizes. 2003 un 2004 gadā guvis 5 vārtus sezonā bet 2002 -7 vārtus. aizsargam vārti nav jāgūst bet Ozo ta'ču ir uzbrūkoša tipa spēlētājs un visa statistika liecina ka pēdējos 3 gadus noteikti viņam forma bija nekāda, 2 gadus iepriekš vidēja. Ozo ziedu laiki ir aptuveni 1994 -2002.
Neaizmirsti ka NHL tomēr nav tas pats kas KHL .Un kādu rakstīji to viņa statistiku 07/08 sezonā .tada statistika nebija vsiem mūsu aizsargiem iekš Dinamo pagāšgad.
, 2009-07-06 21:46, pirms 15 gadiem
bimbambols(Riga) rakstīja: Ozo savas pedejas labas speles nospeleja pirms gadiem pieciem un paldies pa to vinam.Pecak bij vairak sliktuma neka labuma.Jasaprot,ka shita dzert un spelet, tada vecuma vairs nevar
Cerams vins paradisies laukuma epizodiski 3 maina,jo kaa aizsargs vins sudus ir varijis vienmer.
Ja ņemam tevis pieminēto 07/08 sezonu Sharkos, tad skaitļi, kuri raksturo rezultativitāti nemaz nav tādi katastrofāli (izņemot + -) Ozo bija otrs rezultatīvākais aizsargs aiz Kempbela, rēķinot laukumā pavadīto laiku pret punktu skaitu! Ozo bija 16 punkti 662 minūtēs, tātad vidēji ik pēc 41 minūtes viņš guva punktu. Kempbels 62 pti. 2083 min. = ~ ik pēc 34 min. 07/08 gada haizivju komandas modelis jau tā bija pārsātināts ar aizsargiem, kam patīk pieslēgties uzbrukumam. Līdz ar to Ozo vienīgā cerība bija pamatveču (Kempels, Vlasičs, Rivē, Erhoffs) traumām!
nhl.tv: NHL Network Online
, 2009-07-06 21:47, pirms 15 gadiem
Lai jau paspeelee, ja sanaks tad bus ok, nesanaaks- nu nekas!!!
pats ceru ka - sanaaks!!!
, 2009-07-06 21:47, pirms 15 gadiem
Nu ko neticami,bet varam apsveikt ar atgriešanos!Laikam savu lomu nospēlēja arī olimpiāde,bet jeb kurā gadījumā Sandis vēl nav nekāds vecis,līdz Čeliosam vēl tālu.Veiksmi !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 21:49, pirms 15 gadiem
bimbambols(Riga) rakstīja: Mulkibas,vins ir bijis ar ljoti labu slidojumu,bet nekad atrakais!
Cerams, ka Ozoliņš skrien ar galvu uz augšu nevis takā āzis uzbrukumā (M.Rēdlihs)... Tad viņa slidojumam ir vērtība
, 2009-07-06 21:50, pirms 15 gadiem
Lai vai kāds, bet Ozo man vienmēr būs tādā kā elka statusā
, 2009-07-06 21:50, pirms 15 gadiem
der atcerēties, ka tas būs tikai 1 Ozolinsh! Vēl ir jānokomplektē pilns sastāvs un nav ko vel pāragri priecāties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 21:51, pirms 15 gadiem
BIEDRINS1 rakstīja: Ozolins zveers zel ka Skrastins nebuus speelet Dinamo RIGA
Labošu -
Ozolins zveers labi ka Skrastins nebuus speelet Dinamo RIGA
, 2009-07-06 21:52, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Pieļauju ka nākamgad arī Salejs būs atpakaļ.
vai ta viš ir prom? Spēlē tak...
, 2009-07-06 21:55, pirms 15 gadiem
LVArturs rakstīja: Labošu -
Ozolins zveers labi ka Skrastins nebuus speelet Dinamo RIGA
Tieshi taa , ko ta tu gribi varbuut latvijas izlase buutu Rigas Dinamo?
Lai Skrastinsh spelee NHL un raada piemeeru jaunajiem latvijas speleetaajiem!
, 2009-07-06 21:56, pirms 15 gadiem
W O W !!! šokējoša ziņa! re kā, Sējējs pareizi dara, ka strādā, bet nebazūnē jau pirms viss oficiāli zināms.. Nu tagad jau arēnu gāzīs apkārt, nāks uz Sandi Ozoliņu!!!
, 2009-07-06 21:59, pirms 15 gadiem
SUPER!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 22:03, pirms 15 gadiem
Sim rakstam jaklust par viskomentetako esports vesturē...

super...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 22:07, pirms 15 gadiem
jee dinamo bus neuzvarami
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 22:08, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Uzdevums uz atjautību.
Uzminiet cik no tiem, kas tagad priecājas par iespējamo Ozo atgriešanos RD satāvā, vēlāk viņu lamās, ja viņš savu spēļu prakses trūkuma dēļ sāks lažot laukumā?
ļoti daudzi.
, 2009-07-06 22:10, pirms 15 gadiem
labi nesaksim strideties, pagadisim sezonas sakumu un tad redzesim kads tad isti izskatas musu hokeja legenda. sava dala taisnibas ir tiem kas saka ka ozo ir tikai reklamas triks un sava dala taisnibas ir ari tiem kas saka ka ozo spes spelet laba limeni. sa vai ta, nevienam no mums nav pat vismazakas nojausmas kadas limeni sobrid ir musu legenda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 22:10, pirms 15 gadiem
vnk bez vārdiem! Grūti spriest, kāds Ozo bus, bet paldies par to, ka atgriežas dzimtenē!
, 2009-07-06 22:12, pirms 15 gadiem
bimbambols(Riga) rakstīja: Dinamo vins nekad nav spelejis!!!
Rakstu izlasiji?
, 2009-07-06 22:13, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Uzdevums uz atjautību.
Uzminiet cik no tiem, kas tagad priecājas (šeit eSportā) par iespējamo Ozo atgriešanos RD satāvā, vēlāk viņu lamās, ja viņš savu spēļu prakses trūkuma dēļ sāks lažot laukumā?
tā pavirši pārskrēju pāri un redzot šos daudzos - "ideāli" , "super" , "urrā!!!" ienāca doma, kas te darīsies ja Ozo noraus kādu fēleri savā stilā liekas šos prieka saucienu var reizināt ar 3 un ...
, 2009-07-06 22:13, pirms 15 gadiem
bimbambols(Riga) rakstīja: Dinamo vins nekad nav spelejis!!!
izlasi rakstu, ja netici!!! savu karjeru vins saka RD!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 22:13, pirms 15 gadiem
Dinamo aiziet plostaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 22:15, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Uzdevums uz atjautību.
Uzminiet cik no tiem, kas tagad priecājas (šeit eSportā) par iespējamo Ozo atgriešanos RD satāvā, vēlāk viņu lamās, ja viņš savu spēļu prakses trūkuma dēļ sāks lažot laukumā?
Daudzi no šeit rakstošajiem ir bērni, kuri Ozo spēlējot vēl nav redzējuši. Interesanti, kāda ir Ozo motivācija? Spēlējot RD, iekļūt izlasē? Vispār viņš no tās jau atsveicinājās. Nauda, nokodis visu? Diezin vai. Vēlme kādam ko pierādīt? Priekškam. Alkst pārmaiņas? Varbūt, atkarībā no tā, kā pavadījis pēdējos1,5 gadus. Vēl varianti?
, 2009-07-06 22:17, pirms 15 gadiem
online rakstīja: W O W !!! šokējoša ziņa! re kā, Sējējs pareizi dara, ka strādā, bet nebazūnē jau pirms viss oficiāli zināms.. Nu tagad jau arēnu gāzīs apkārt, nāks uz Sandi Ozoliņu!!!
Ziņās rāda ka pie Arēnas jau sapulcējušies 200 000 cilvēku un Rīgā vērojama nemitīga cilvēku un auto plūsma Arēnas virzienā, arī nerīdzenieku pūļi jau tuvojoties galvaspilsētai, izmantojot auto, pajūgus, traktorus un citu tehniku, fanatiskākie pat kājām čāpojot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 22:22, pirms 15 gadiem
Lasīt esportā ziņas un ēst.... Nekad to nedariet, es aizrijos
Prieks par Ozo, cerams, ka rādīsi klasi savā līmenī Varbūt uz izlasi arī aizšausi Turies!
, 2009-07-06 22:22, pirms 15 gadiem
nu nez nez ,domaaju ozo buus gruuti jo liimenis KHL ir augsts un pusi speelu sezonaa DR aizvada speleejot tieshi no ta kaa aizsargiem vajag buut augstaa limenii,bet domaaju kad Sandis zin ko dara un neiiet uz dullo,jo pats saprot kad liimenis ir nopietns!!!!Katraa zinaa par lai veicas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 22:26, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Daudzi no šeit rakstošajiem ir bērni, kuri Ozo spēlējot vēl nav redzējuši. Interesanti, kāda ir Ozo motivācija? Spēlējot RD, iekļūt izlasē? Vispār viņš no tās jau atsveicinājās. Nauda, nokodis visu? Diezin vai. Vēlme kādam ko pierādīt? Priekškam. Alkst pārmaiņas? Varbūt, atkarībā no tā, kā pavadījis pēdējos1,5 gadus. Vēl varianti?
varbut sejejs bija parak uzbazigs un ozo nacas piekrist
bet varbut ka ozo vienkarsi velas karjeru pabeigt normali, ka meistarigam hokejistam pienakas. nevis ka 2007 gada kad vins bija uz naza asmens, starp NHL un AHL. un varbut vins vienkarsi velas beigt karjeru majas. un nesaki ka tas nav iespejams, ari skrastins kurs pelna vairak ka 2 milj. sezona ir teicis ka savas karjeras pedejo speli velas aizvadit dinamo krekla un skaidrs ka vins sava pedeja sezona neparvaksies uz latviju lai nopelnitu.
, 2009-07-06 22:27, pirms 15 gadiem
bimbambols(Riga) rakstīja: Jurisona kungs bija pa zalju,lai atceretos,ka Dinamo nosaukums mainijas uz ''Stars"
Liekas paspēja aizķert arī Dinamo, tad bija Rīga-Stars. Attiecībā uz otro nosaukumu - vai kāds nezin "stars" bija domāts tā latviskajā nozīmē, vai angliskais varianst (zvaigznes). Atceros jau tad štukoju par to nozīmi
, 2009-07-06 22:28, pirms 15 gadiem
starpcitu atcerejos ka puce pagajusaja gada televizija vel teica ka ozo pa 95% ir beidzis savu karjeru un vins RD nespeles
, 2009-07-06 22:28, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ja godīgi, tad es viņa motīvu šai rīcībai neizprotu. Varēja mierīgi dzīvot ar savu NHL pensiju, un kruķīt mazo biznesu.
Laikam jau vajag labo slavu par sevi kā hokejistu sabojāt arī šeit, jo Amerikā tas jau notika.
Tu domā ka tik viegli to atmest? Hokejs arī ir atkarība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 22:35, pirms 15 gadiem
esmu mēma. ideālas ziņas.
un vēl pārī ar Krišiņu.. izcili.
tiešām lieliskas ziņas.
, 2009-07-06 22:35, pirms 15 gadiem
Visu cieņu!!!
Ozo, par drosmi atgriezties pie saviem līdzjutētiem!!!
, 2009-07-06 22:37, pirms 15 gadiem
moš znaroks ar atsāks spēlēt un balderis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 22:39, pirms 15 gadiem
LĀBS !!!!!!!!!!
, 2009-07-06 22:39, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nu,viena lieta ir uzspēlēt kādā mierīgā čempī, kur var sevi izpaust, bet pavisam kas cits, mesties iekšā normāla līmeņā līgā, kāds ir KHL.
Labs spēlētājs ir pieradis pie kārtīga hoķa, pilnām tribīnēm..kāda mierīgā līga. BBHL vai NAHL šams ja nekodīs varēs spēlēt arī 65 gados
, 2009-07-06 22:40, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kurš ir teicis, ka šie abi spēlēs? Parādi ticamu avotu?
Sprukts vel varētu būt, bet Karsuma spēlēšana RD ir līdz vērtīga 0, jo viņš jau nu pavisam noteikti zin savu cenu, ka nav mazāka par 8 00 000 līdz 1 000 000 Eiro/dolāru.
Tampabeja visticamāk Karsumam piedāvāja divvirzienu līgumu par 800k dolāriem. Ja būtu savādāk, sen jau būtu parakstijis šīs nedēļas laikā?
Citi NHL klubi ? Nereāli, pagājušo divu starpsezonu laikā bijuši tikai trīs vai četri offer sheeti, un tie paši nejau 3. maiņas spēlētājiem.
1 miljons eiro par Karsumu? Bišku par daudz.
KHL Karsuma alga varētu būt no 500k līdz 750k eiro.
, 2009-07-06 22:41, pirms 15 gadiem
welkom bach
, 2009-07-06 22:42, pirms 15 gadiem
Diemzheel hokejaa uzvaardi nespeelee
, 2009-07-06 22:44, pirms 15 gadiem
bimbambols(Riga) rakstīja: Tani gada Dinamo vairs nebija!!!Bija Stars!
90/91 gada sezonā vēl bija Dinamo, 91/92 gada sezonā no sākuma bija HK Rīga un tikai pēc tam pārtapa par Rīga-Stars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 22:46, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Liekas paspēja aizķert arī Dinamo, tad bija Rīga-Stars. Attiecībā uz otro nosaukumu - vai kāds nezin "stars" bija domāts tā latviskajā nozīmē, vai angliskais varianst (zvaigznes). Atceros jau tad štukoju par to nozīmi
Es arī tad par to domāju. Un, cik atceros, tas bija latviskais variants- stars, nevis angļu zvaigznes. Krievu komentētāji gan runāja, ka zvjozdy, bet kaut kā, šķiet, tas bija saistīts ar Rīgas kkādu uzņēmumu Stars vai kaut kā tā. Zvaigznes noteikti nē, kur nu vēl pēc tam bēdīgi slavenā Pārdaugava
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 22:50, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ja spēlēs KHL, tad visdrīzāk kādā citā KHL klubā, kas varēs piedāvāt tos pašus 800 000. Šaubos vai RD šogad kādam var piedāvāt līgumu kāds bija Hossam un Elisonam.
Varbūt, bet domāju ka Latvijā Mārtiņam būtu patīkamāk. Tad jau redzēs, manuprāt pašlaik Karsums svārstās starp divvirzienu Tampabejas līgumu, vai kādu Eiropas variantu.
, 2009-07-06 22:52, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Varbūt, bet domāju ka Latvijā Mārtiņam būtu patīkamāk. Tad jau redzēs, manuprāt pašlaik Karsums svārstās starp divvirzienu Tampabejas līgumu, vai kādu Eiropas variantu.
Cik tu dienā sataisi komentārus, 100? Tev neapnīk?
, 2009-07-06 22:52, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ir jau jabūt mazliet paškritiskam pret sevi.
Es neko neteiktu, ja viņš šo laiku būtu kapājies kaut kur zemākā līmenī, jo nav mazums gadijumu , kad spēlētājs pakapājas Eiropā, un pēc sezonas vai pat divām aizšauj atpakaļ uz NHL. Kaut vai tas pats Fosbergs.
Bet tā pēc liela pārtraukuma atsāk spēlēt atceros tikai Mario Lemje, bet tas ir īpašs gadijums, jo viņš kopā ar Pitsburgu ilgstoši gatavojas šim solim.
Ja par moto ņem Tavu pirmo teikumu tad atbilde ir tikai viena. Būsim tādi un sapratīsim - neba mums šo mācīt kā dzīvot un kur spēlēt, kad un kur aiziet...
, 2009-07-06 22:53, pirms 15 gadiem
vendetta rakstīja: Cik tu dienā sataisi komentārus, 100? Tev neapnīk?
Uzdodot ši jautājumu čalim gribot, negribot jāraksta 101 koments lai tev atbildētu
, 2009-07-06 22:54, pirms 15 gadiem
1991 gada beigās tika panākta vienošanās ar koncerna 'Pārdaugava" ģenerāldirektoru Ļeskovu, ka 'Pārdaugava" kļūs par Latvijas hokeja ģenerālsponsoru. Paputējušo HKRīga savā aprūpē ņēma "Pārdaugavai" piederošā A/S 'Stars" un komandu pārdēvēja par Rīgas-Stars.

tas tā iz vēstures
, 2009-07-06 22:54, pirms 15 gadiem
bimbambols(Riga) rakstīja: Tani gada Dinamo vairs nebija!!!Bija Stars!
Puče ir sarakstījis grāmatu, par Ozo gaitām no dzimšanas, līdz pirmajām divām NHL sezonām. Tur rakstīts, ka Ozo Rīgas Dinamo sastāvā spēlēja 1990/91 un 1991/92 gada sezonās. Par Rīga Stars vēl nekas nav minēts. Grāmata izdota 1994. gadā.
, 2009-07-06 22:55, pirms 15 gadiem
lkm šuplera teiktais kaut kad sporta studijā ir piepildījies,kad vēlētos redzēt savā komandā tādu aizsargu kā ozo...
ko tad,gaidīsim vai ozo vēl ir tik pat labs kā pirms gadiem 4...vēlu visu to labāko,lai veicas!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 22:58, pirms 15 gadiem
vendetta rakstīja: Cik tu dienā sataisi komentārus, 100? Tev neapnīk?
WTF?
Cik Ivaram, huj un pārējiem šeit ir komentāru ?
388 komentāri 2 mēnešos, tas ir vidēji 6 komentāri dienā. Turklāt daudzi komentāri aiziet interesantās diskusijās ar zinošiem cilvēkiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 22:59, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Liekas paspēja aizķert arī Dinamo, tad bija Rīga-Stars. Attiecībā uz otro nosaukumu - vai kāds nezin "stars" bija domāts tā latviskajā nozīmē, vai angliskais varianst (zvaigznes). Atceros jau tad štukoju par to nozīmi
Ozoliņš spēlēja šajā komandā, gan ar "Dinamo" nosaukumu, gan arī ar "Stars" nosaukumu.

"Stars" bija latviskajā versijā, jo tā tolaik saucās kaut kāds kooperatīvs, kas formāli nodarbojās ar kaut ko, bet reāli bija viena no "Pārdaugavas" struktūrām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 23:02, pirms 15 gadiem
Tas ir lieliski! Obligāti jābrauc skatīties kāda spēle! Iepriekš nebija liels stimuls, jo piķis baigi iziet, bet OZO dēļ es jau teku! Man jāredz dzīvē superzvaigzne! Vairāk mums tādu veču nav! Izpildītājs!!!!!
, 2009-07-06 23:08, pirms 15 gadiem
bimbambols(Riga) rakstīja: Domaju,ka Ozo vairak bus kaa reklamas seja.Skaidrs,ka vins nav gatavs lielajam hokejam.Busim reali.
Smirdoņa mazohistiskais, ja starp nba specialistiem mums nopietnu veču Latvijā nav, tad hokēja nelien, Matuļu Janka tevi nošaus pie pirmās izdevības kā vecu zirgu

liekam visi ignore uz viņa, jau sen tas visiem bij jaizdara!!!
, 2009-07-06 23:09, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ko Tu atskaities?
Tu esi brīvs cilvēks nosacīti brīvā valstī.
Gribi raksti, negribi neraksti.
Tu esi drosmīgs cilvēks, šo Dieva atstāto nostūri dēvējot lepnā vārdā "valsts"...Valsti raksturo noteiktas pazīmes, kuru šeit vienkārši vairs nav.
, 2009-07-06 23:10, pirms 15 gadiem
yes yes yes
, 2009-07-06 23:12, pirms 15 gadiem
bumbum21 rakstīja: lkm šuplera teiktais kaut kad sporta studijā ir piepildījies,kad vēlētos redzēt savā komandā tādu aizsargu kā ozo...
ko tad,gaidīsim vai ozo vēl ir tik pat labs kā pirms gadiem 4...vēlu visu to labāko,lai veicas!!!!
vins teica tadu ka Skrastinu ne Ozo........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 23:14, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tu domā ka tik viegli to atmest? Hokejs arī ir atkarība.
pie tam vis nopietnaka, nav viegli aizmirst to, ko tu pēdējos 25-30 gadus dien dienā esi darījis!!!
, 2009-07-06 23:14, pirms 15 gadiem
kad Ozo bija problēmas ar zaļo pūķi spēlējot varenajās pīlēs, tad jau šo visi norakstīja, kad vecis paņēma Olimpjādē normāli nomočīja tad visiem mutes bija ciet, tas pats atkārtojās Rangers sastāvā, pēc tam šo paņēma Sharks, atkal visi debesīs cēla.

P.S Ozo pats intervijā izstāstija, ka spēlē vairāk komandas interesēs nevis tikai domā pa savu statistiku. !
, 2009-07-06 23:14, pirms 15 gadiem
purva_velns, zzk

Paldies, firmu Stars biju palaidis garām
, 2009-07-06 23:16, pirms 15 gadiem
āāāāāāāāāāāā.!!!!

BEIDZOT ESMU TO PIEDZĪVOJUSI.! :*
, 2009-07-06 23:22, pirms 15 gadiem
bimbambols(Riga) rakstīja: Muljkibas,dinamo bija izjucis,ta bija Riga ''Stars'' komanda - Dinamo pectecis!
pirms kakā, pārbaudi vai ir tualetes papīrs! ja tu nebūtu tik tups, tad būtu pačekojis i-netā un tu noskaidrotu to ka 1990-1991 sezonu viņš aizvadija Dinamo, nospēlējot 44 spēles! Un tikai nākamo sezonu viņš aizvadija Stars sastāvā
, 2009-07-06 23:24, pirms 15 gadiem
JANA4KA rakstīja: āāāāāāāāāāāā.!!!!

BEIDZOT ESMU TO PIEDZĪVOJUSI.! :*
nu nu vēl jau nekas tāds nav noticis vismazhokejplacī ne. bet ja Tu fano par esporta rakstiem, tad pardon
, 2009-07-06 23:25, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Karogs plīvo, Dievs Svētī Latviju arī joprojām skan, sava nauda arī ir, un armija (lai arī kāda) ir-tas nozīmē, ka starptautiski pieņemtās valsts pamatpazīmes un atribūti ir.
Tas,ka mēs vairs nespējam savu ekonomiku bīdīt pēc saviem ieskatiem jau ir cits stāsts.
pareizi ir, lai butu valstij vajag but atributikai, robežai, iedzivotajiem, kas viss mums ir, paskaties uz nabadzigajam afrikas valstim, tur savu muzhu nav bijis ne pensiju, ne pabalstu un vel sazin ko, viņi nezin ari to, kas ir mediciniska aprūpe un skolas ar ir maksas, ja kur arī ir, tā ka teikt ka trakāk nav kur nevajadzētu, jo istenībā bezdibenis vēl ir ļoti, ļoti dziļš!

isteniba ir dir.sa, jo: 1) ES bremzēja visdu ražošanu, viņi nebij ieintereseati, ali mes ražotu, viņi ir inteseseti, lai mēs pirktu viņu ražojumus uz ko arī aiziet liela daļa ES finansējuma un pie tam arī mūsu birokrāti traucē apgūt šo naudiņu, to var tikai lielie Šiškas, kas to naudu vnk atmazga un ieliek kabata! Rēali jau bez ES, nebij sliktak! jo šādi sūdi mums nedraudeja un tūlit man oponēt ar kkadiem mistiskiem treknajiem gadiem nevajag, tas bija laisk, kad šeit ienāca eiropas kapitals uzblīda celtniecība sun kredītu burbulis, eiropas nauda apstajas, visu lielako no mums izpirka nu i ir psc, droshi saku ka Brīvvaslts laika bija stabilak un labak, jo šo man nepagriežas mēle nosaukt par brīvalsts laiku, atgādina padomju laikus jaunā izpildījuma... !
2) musu varas vīri, aks ir nevis musu kalpi, bet monarhi, kas uzkundzējušeis uz mūsu rēķina grāba šie tik cik līda kabatas un vēl pāri šķīda un velsts gāja brīvā plūsmā, lūk kur esam, tāpēc ir krīze, lūk atrisināju šo sarāzģīto jautājumu man laiakm jāiet pat finansu/politologu doktoru!
, 2009-07-06 23:27, pirms 15 gadiem
Starp citu - nesen aviizee bija reklaama, ka Dinamo leetaakais abonoments shosezon maksaashot 100 lvl (pagaajushajaa sezonaa bija 150 lvl). Nav tik traks cipars - es jau esmu saacis atlikt naudinju shim priekam. tagad, kad Ozo ir sastaavaa - stimuls veel lielaaks.

Negribu palaist garaam nevienu shiis zvaigznes speeli vinja iespeejams peedeejaa sezonaa
, 2009-07-06 23:28, pirms 15 gadiem
man pat truukst vaardu, kkas neticams - OZO un speelees RD; SUPER !!!
ar nepacietiibu gaidam sezonas saakumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-06 23:29, pirms 15 gadiem
Tik pēkšņi un tik patīkami... Esmu vienkārši laimes šokā.
, 2009-07-06 23:32, pirms 15 gadiem
ozo dinamo super. lai veicas čalim un komandai. ticiet man viņš parādīs ka ir labākais. lai mācās jaunie.....
, 2009-07-06 23:43, pirms 15 gadiem
Ir pienaacis laiks, kad Ozolinsh var reabiliteeties liidzjuteeju aciis un pieradiit sevi atkal kaa ciiniitaaju!
, 2009-07-06 23:45, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Tu esi drosmīgs cilvēks, šo Dieva atstāto nostūri dēvējot lepnā vārdā "valsts"...Valsti raksturo noteiktas pazīmes, kuru šeit vienkārši vairs nav.
apgaismo mūs, kuras tad nav.
, 2009-07-06 23:46, pirms 15 gadiem
Āllelūja!!!
, 2009-07-06 23:55, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Tu esi drosmīgs cilvēks, šo Dieva atstāto nostūri dēvējot lepnā vārdā "valsts"...Valsti raksturo noteiktas pazīmes, kuru šeit vienkārši vairs nav.
nejauc vaardu ''valsts'' ar vaardu ''valdiba'', valsts mums ir pati labaakaa!
, 2009-07-06 23:57, pirms 15 gadiem
Vimaz būs kas iemāca jauniņajiem kārtīgi iekost, a to kā Masala iedzērr par kapeiku a suudus sataisija pa rubli - dzert ar jāmāk un to var tikai stipri cilvēki kā OZO.
A no RD vadības tas ir tikai un vienīgi PR gaajiens, ja šitais 36 gadīgais pēc pusotra gada kosšanas var spēlēt, tad jau Kercs ar Ignatovicu un Fanduli arī, un ne sliktāk. EHH, Kā viņi tos RD PIŽONUS iekš R2K aptaisīja, vēl šodien prieks atceroties !
, 2009-07-06 23:59, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tev un citiem beidzot ir jasaprot kāds ir KHL līmenis.
Jā,varbūt LČ, varbūt pat BAČ, Ozo būtu ar laiku normālā līmenī, bet KHL pat ar visu pieredzi vīņš nespēs kompensēt milzīgo starp laiku ko nav spēlējis.
tu davai umņik sagaidi sezonu un tad spried, varēs viņš turēt līmeni vai nē! kā viņš pats ir apgalvojis, ja nespēs sasniekt tādu formu, lai varētu līmenī aizvadīt sezonu, tad uz ledus vairs nekāps! tapēc dzīvosim redzēsim un ieteiktu gudri ned...t un pagaidīt sezonu! Man šķiet aizraujoši, vēlreiz un iespējams pēdējo reizi redzēt tik izcilu latviešu spēlētāju darbībā un pie kājas kādus sūd.s viņš ir savārijis pagātnē
, 2009-07-07 00:01, pirms 15 gadiem
RD ņem OZO lai nākamgad būtu ko Kerčam ar Igni pretī likt.
, 2009-07-07 00:05, pirms 15 gadiem
antidepresants rakstīja: nejauc vaardu ''valsts'' ar vaardu ''valdiba'', valsts mums ir pati labaakaa!
šos jēdzienus daudzi nespēj nošķirt, bet arī parādiet man valsti kurā cilvēki ir apmierināti ar savu valdību, ziemeļkoreja, kuba u.t.t kur ir pienākums mīlēt valdību neskaitās.
, 2009-07-07 00:05, pirms 15 gadiem
Kaads nezin cik apmeram ir dinamo kopejais budžets 09/10 gadam?
, 2009-07-07 00:07, pirms 15 gadiem
OZO akal vnk nonjeemis skaidu kādu laiku...alko&drugs....un tad sadomaajis kad var akal uzkapāt normāli hokji..UN tā vislaik..protams pikji jau gribas kkaadu, un no aprites negribas noiet vēl..galvenais lai tik laba forma...bet pēc tādas dzīves izklaidēm, sportiskā forma nebūs uz urrā...ko tur vēl mocīties...bet Ozo lai veicas...bet būsim reālisti tomēr, un nesaceraties te
, 2009-07-07 00:11, pirms 15 gadiem
zinnezin rakstīja: tu davai umņik sagaidi sezonu un tad spried, varēs viņš turēt līmeni vai nē! kā viņš pats ir apgalvojis, ja nespēs sasniekt tādu formu, lai varētu līmenī aizvadīt sezonu, tad uz ledus vairs nekāps! tapēc dzīvosim redzēsim un ieteiktu gudri ned...t un pagaidīt sezonu! Man šķiet aizraujoši, vēlreiz un iespējams pēdējo reizi redzēt tik izcilu latviešu spēlētāju darbībā un pie kājas kādus sūd.s viņš ir savārijis pagātnē
palasi ko viņš rakstija pirms gada, pārsmiesies par Ivara prognozēm, agrāk domāju ka džeks vienkārši ir žultains melīgs āksts kurš vēl citiem sliktu bet nu šovasar palasot vienu brīdi viņa komentārus sapratu ka arī izcili naivs, šī iemesla dēļ neuzskatu ka viņu vispār ir vērts ņemt par pilnu.
, 2009-07-07 01:08, pirms 15 gadiem
WOOOHOOOOO!!!!!!
, 2009-07-07 01:19, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Krišam fantastiska pieredze būs! Cerams Soča arī daudz mācīsies no lielmeistara OZO!
nu būs,būs. PČ pirmajā maiņā ar Skrastiņu,klubā cerams visu sezonu pirmajā maiņā kopā ar Ozo. diezgan lielu pieredzi var gūt.
, 2009-07-07 01:32, pirms 15 gadiem
meistariibu nenodzert galvenais lai pietiek veseliibas.SARAUJ
, 2009-07-07 02:07, pirms 15 gadiem
Obratka rakstīja: meistariibu nenodzert galvenais lai pietiek veseliibas.SARAUJ
Vo jaa shitam var ielikt plusu OZO sarauj
, 2009-07-07 02:19, pirms 15 gadiem
Boxy rakstīja: 100% atgriezaas lai vankuuveraa vareetu izlasee nospeeleet un aiziet peec olimpiaades!
Beidziet līmi ostīt, viņš izlasē vairs nespēlēs, VISS BASTA!
, 2009-07-07 02:32, pirms 15 gadiem
Cerams, ka vēl kādas 2-3 sezonas nokapās godam.
, 2009-07-07 08:06, pirms 15 gadiem
Amazing
, 2009-07-07 08:41, pirms 15 gadiem
vēl jau nav zvanīts ';
, 2009-07-07 08:56, pirms 15 gadiem
Leģenda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-07 09:01, pirms 15 gadiem
Diez, kas būs tie divi brekši, ko viņš savāks līdzi uz Dinamo no San Hosē...? Vismaz SA tāda infa ir minēta... + ja vēl RD dabūs arī Spruktu (sarunas notiekot) un iespējams paliks arī Hossa ar Elisonu, tad RD jau galīgi pēc nīkuļiem un "peramajiem zēniem" tādā Tarasova divīzijā vairs neizskatīsies!
, 2009-07-07 09:06, pirms 15 gadiem
Veči, kaut nu jūs būtu tādās pašās domās un slavinoši arī pēc sezonas beigām.
Slēpts komentārs: Raitcha
, 2009-07-07 09:24, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nu jau ,play, Tu atkal fufeli dzen.
Nosauc 3 sportistus, kas pēc faktiski 3. gadu pārtraukuma ir atlēcis atpakaļ augstā līmenī hokeju spēlēt. Jā, trīs sezonām, jo Ozo faktiski normāli nav spēlējis 3 gadus. Tai skaitā 1,5 sezonu vispār nespēlējot. Pat ne zemākā līmenī.
Salīdzināt riteņbraucēju ar hokejistu ir, piedod, maigi sakot stipri dīvaini.
Toties KHL ir lielie laukumi, kur daudz vairāk ir jabūt ātram un izturīgam.
Nelec nu Ivar atkal ar "pliku dir..u uz ecešām"! Kā būs to mēs vēl nezinām, bet redzēsim, kad sāksies KHL sezona! Kā Balderis teica SA, tad trenētība un pieredze Ozo ir (pārftāzējot) "guzovoj pojezd i maļeņķaja ķeļežka" un ja vēl Ozo būs labā sportiskājā formā (jau it kā esot), tad domāju Ozo vēl viss "pūlveris nav izšauts" un domāju Ozo vēl varēs dot gana daudz labuma tieši ar savu pieredzi un padomiem arī priekš RD pārējiem mūsu RD čaļiem + priekš ārzemniekiem arī Ozo būs autoritāte + un protams Ozo piesaiste arī ir labs mārketinga triks no RD puses.... domāju, Ozo krekli (vismaz sākumā) ies "uz urrā"!
, 2009-07-07 09:31, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Tikai un vienīgi mārketinga triks. Pirks vairāk maikas, nāks vairāk skatītāji. Tikai uz sezoans beigām tas viss būs pārgājis pretējā gultnē. Ja cilvēks nesaprot, ka jāmet miers, ta nesaprot...
Pēc manām domām tāds Sotnieks ir labāks nekā Ozoliņš. Viņa laiki jau pagājuši, kapēc vajag sabojāt savu tēlu...
Sotnieks ir labaaks, ja OZO nespeelee, bet Sotnieks speelee. Kaa vinji izskataas viens uz otra fona, to raadiis sezona. OZO sarauj!
, 2009-07-07 09:53, pirms 15 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Sotnieks ir labaaks, ja OZO nespeelee, bet Sotnieks speelee. Kaa vinji izskataas viens uz otra fona, to raadiis sezona. OZO sarauj!
Ko tur gaidīt, paskaties kā viņam gāja pēdējās sezonās, un cik daudz viņš spēlēja? Tu domā ka viņš paliek jaunāks? Domā ka tikumus maina?
Sezonas sākumā uz respekta fona starp spēlētājiem. Uz entuziasmu paņems kādas piespēles, varbūt arī vārti kādi sanāksies un viss. Viņš kā aizsargs savas funkcijas nekad nav īsti labi pildījis, vienmēr ir bijis spēcīgs pārinieks kurš viņu piesedz. Neķeriet kreņķi, man nav nekas pret viņu kā hokejistu. Viņa sasneigumi ir apbrīnojami. Tikai ŠODIEN nav iemesls viņu celt debesīs. Teiksim Skrastiņa sniegums, kā aizsargam manā skatījumā ir 3 reizes labāks. Kautgan viņa karjera nav bijusi tik spoža kā OZO labajos laikos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-07 10:15, pirms 15 gadiem
Piekrītu, ka nevajag sapriecāties pirms laika, ka atbrauks Ozo un pirmajā maiņā rādīs kā spēlē īsti profi. Taču bez visiem zināmajiem trūkumiem Sandis lieliski pārredz laukumu un spēj iedot labu un savlaicīgu piespēli, viņš iespējams vairs nav tik ātrs, bet hokejistam svarīgi atrasties īstajā laikā un īstajā vietā. Sandis spēli lasa lieliski. Un kas vēl būtiskāk- Dinamo būs pieredzējis līderis ģērbtuvēs un uz ledus, kurš ir personība mūsu jaunajiem puišiem.
Dinamo iegūst spēlētāju, uz kuru ir gatavi nākt skatīties neviens vien līdzjutējs, un tas jau ir labs marketings!
, 2009-07-07 10:24, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Es neesmu nomākts un depresīvs cilvēks bet OZO iesaistīšanu Dinamo pirmkārt vērtēju kā reklāmu un skatītāju piesaisti protams laba reklāma. Bet no sportiskā viedokļa domāju Ozo būs vidēja līmeņa hokejists -Dinamo derēs bet nekas vairāk. Jā būs meistarīgas super piespēles ko tikai Sandis var iedot bet būs ļoti daudz primitīvu kļūdu savā zonā ko iespējams līdzjutēji tēlos ka neredz. Vecums nav tas un alkohola atkarība dara savu. Nedomā ka esmu pret Sandi-jūsmoju par viņa spēli-patiešām biju priecīgs kad viņš ieguva Stenlija kausu, sekoju viņa spēlēm statistikai un priecājos cik izcils hokejists viņš bija un tāpēc vēl jo vairāk redzu ka Sandis vairs nav tas-es nesaku ka viņš būs slikts , vienkārši normāls hokejists.
Un nedomā ja kādam kaut kas nepatīk uzreiz ir kaut kāda depresija vai tā-vēlos lai OZO fani izkāpj no rozā čībiņām un reāli paskatās uz lietām.

bet viņš nebūs kaut kādā superlīmenī kā daudzi fani te domā
lai kaa arii to negribeetos atziit bet manuprat tev ir piniiga taisniiba bet nu pagaidism pirmo speli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-07 11:18, pirms 15 gadiem
kad sāks pārdot pirmās biļetes uz DR spēlēm!??
, 2009-07-07 11:30, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Ko tur gaidīt, paskaties kā viņam gāja pēdējās sezonās, un cik daudz viņš spēlēja? Tu domā ka viņš paliek jaunāks? Domā ka tikumus maina?
Sezonas sākumā uz respekta fona starp spēlētājiem. Uz entuziasmu paņems kādas piespēles, varbūt arī vārti kādi sanāksies un viss. Viņš kā aizsargs savas funkcijas nekad nav īsti labi pildījis, vienmēr ir bijis spēcīgs pārinieks kurš viņu piesedz. Neķeriet kreņķi, man nav nekas pret viņu kā hokejistu. Viņa sasneigumi ir apbrīnojami. Tikai ŠODIEN nav iemesls viņu celt debesīs. Teiksim Skrastiņa sniegums, kā aizsargam manā skatījumā ir 3 reizes labāks. Kautgan viņa karjera nav bijusi tik spoža kā OZO labajos laikos...
Tieši tā +1 tev
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-07 13:47, pirms 15 gadiem
'Hokejs! Vēl labāks Hokejs!
, 2009-07-07 13:56, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Absolūti nepiekrītu! Jā, Ozoliņš nekad nav tik smagi strādājis kā, piemēram, Irbe, bet tādēļ, ka viņam ir vairāk talants un kā aizsargs viņš vienmēr ir lieliski spēlējis! Ja vēl paskatās kā viņš spēlēja savu pēdējo spēli izlasē, tad viņš burtiski lidoja pa laukumu! Sandis savu popularitāti tāpat vien nav ieguvis un ne bez iemesla spēlēja NHL visu zvaigžņu spēlēs! +ir bezmērķīgi salīdzināt viņu ar Skrastiņu! Tās ir divas personības un vieni no labākajiem aizsargiem NHL !
Čali, vairāk runa ir par to, kad viņa ziedu laiki ir garām, kā jebkuram profesionālam sportistam reiz pienāk, un viņa spožie panākumi, kas bija vēsturē, nedos viņam tagad fizisko kondīciju, spēles garšu, izturību, un nebūs viņš tagad, kāds bija kādreiz, tas tak ir loģiski, un kā te daudzi to nesaprot...man nav nekā pret viņu, un varam priecāties kad mums bija reiz tāds hokejists...BET KO TAGAD TE VĒL VAJAG VIŅAM MOCĪTIES, UN VILKT..labāk aiziet ar slavu..a savādāk beigās izbrāķēs kā Irbi....Drīzāk tas vnk ir biznesa, mārketinga triks..bet NAIVIE HOKEJA LĪDZJŪTĒJI to nesaprot vai negrib saprast
P.S. un visi šitie lieli OZo optimsti, pēc tam būs pirmie, kas noliks Ozo, ja viņam Dinamo spēlēs kkas nesanāks...kā jau latviešu tauta, kas nepiedod neveiksmes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-07 15:34, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Nu nez... tas ir kā kuram! Tik labs viņš vairs nebūs, bet var būt joprojām pat ļoti labs! Turklāt pārējo jau viņa vārds vien atsver! Domāju, ka atkal spēlējot DINAMO Rīga, tas dos viņam spēkus būt tiešām labam! Skatītāji būs kā katalizators! Un vēl! Padomā, cik daudz viņš varētu dot arī jaunajiem spēlētājiem - gan pārliecību, gan, kas zin, varbūt arī iemācīs kaut ko!
Jācer, ka neiemācīs pusstopu pareizi cilāt
, 2009-07-07 17:21, pirms 15 gadiem
Būs 1 iemesls vairāk lai ietu uz spēlēm
, 2009-07-07 17:33, pirms 15 gadiem
Tas ir super!!!!!Bet nevar noliegt, ka viņa labākie gadi hokejā pagājuši, bet novēlu veiksmi un ceru skatītājiem sagādās patīkamas emocijas...
P.S
obligāti aiziešu uz spēli kad OZO būs laukumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja