Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Ozoliņš atgriežas hokejā un "Dinamo"

Ozoliņš atgriežas hokejā un "Dinamo"
Sandis Ozoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f-64

Viens no visu laiku izcilākajiem Latvijas hokejistiem Sandis Ozoliņš pēc vairāk nekā gadu ilga pārtraukuma gatavojas atgriezties uz ledus, un nākamo sezonu pavadīs Rīgas "Dinamo" komandas rindās.

"Dinamo" un Ozoliņš jau vienojušies par nozīmīgākajām līguma detaļām, un šonedēļ spēlētājs ieradīsies Rīgā, lai sāktu gatavošanos sezonai. Pēdējo mēnešu laikā 36 gadus vecais aizsargs ļoti nopietni trenējies individuāli, un funkcionāli esot labā sportiskajā formā. Šobrīd plānots, ka Ozo spēlēs "Dinamo" pirmajā maiņā pārī ar Krišjāni Rēdlihu. Plašāks materiāls par Ozo atgriešanās aizkulisēm un cerībām, kas saistās ar spēlēšanu Rīgas "Dinamo" rindās, būs lasāms rītdienas "Sporta Avīzē".

Savu līdz šim pēdējo spēli Ozoliņš aizvadīja pagājušā gada aprīļa sākumā, kad kopā ar Sanhosē "Sharks" noslēdza Nacionālās Hokeja līgas (NHL) regulāro čempionātu. Profesionālo karjeru Sandis sāka 1990. gadā tieši Rīgas "Dinamo" rindās, no kurienes devās pāri okeānam. NHL Ozoliņš pavadījis kopā 15 sezonas, kuru laikā septiņas reizes tika iebalsots All Star spēles pamatsastāvā, 1996. gadā kopā ar Kolorado "Avalanche" izcīnīja Stenlija kausu, bet gadu vēlāk tika nominēts līgas labākā aizsarga balvai.

Izmantotie resursi:
"Sporta Avīze"

     [+] [-]

, 2009-07-06 21:16, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Es arī esmu priecīgs ka varēšu redzēt Ozo Rīgā un arī iešu uz Dinamo spēlēm regulāri. Kā Ozo līdzjutējam ir prieks viņu redzēt-kad redzēju Ozo spēles NHL tā nepārdzīvoju Ozo kļūdas bet Dinamo rindās mazliet baidos no Sanda spēles stila kurš ir tipisks aizsardzības hokejs/ne tik traks kā Ladai/ un Ozo vairāk iederētos tādās komandās kā ACSK, kā Bars vai Dinamo Maskava/tas nenozīmē ka es to vēlos bet spriežu pēc spēles stila/ . Galvenais ieguvums no Sanda varētu bīūt spēle vairākumā.
Par ACSK un AK BARS piekrītu! Taču vēl jau nav zināms pilns sastāvs, var jau būt, ka Dinamo šajā sezonā nespēlēs tipisku aizsardzības hokeju! Arī pagājušajā sezonā tika demonstrēts ātrs pretuzbrukumu hokejs, kur Ozo noteikti iederētos!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-06 21:16, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Es neesmu nomākts un depresīvs cilvēks bet OZO iesaistīšanu Dinamo pirmkārt vērtēju kā reklāmu un skatītāju piesaisti protams laba reklāma. Bet no sportiskā viedokļa domāju Ozo būs vidēja līmeņa hokejists -Dinamo derēs bet nekas vairāk. Jā būs meistarīgas super piespēles ko tikai Sandis var iedot bet būs ļoti daudz primitīvu kļūdu savā zonā ko iespējams līdzjutēji tēlos ka neredz. Vecums nav tas un alkohola atkarība dara savu. Nedomā ka esmu pret Sandi-jūsmoju par viņa spēli-patiešām biju priecīgs kad viņš ieguva Stenlija kausu, sekoju viņa spēlēm statistikai un priecājos cik izcils hokejists viņš bija un tāpēc vēl jo vairāk redzu ka Sandis vairs nav tas-es nesaku ka viņš būs slikts , vienkārši normāls hokejists.
Un nedomā ja kādam kaut kas nepatīk uzreiz ir kaut kāda depresija vai tā-vēlos lai OZO fani izkāpj no rozā čībiņām un reāli paskatās uz lietām.

bet viņš nebūs kaut kādā superlīmenī kā daudzi fani te domā
es jau nesaku ka tev ir depresija, es to saku bimbanbolam, ja tu kadreiz palasi basketbola jaunumus(ik ipasi par NBA) tad tu saparatisi par ko es runaju.
nedomaju ka vins bus piemeram sotnieka limeni, domaju ka vins tomer bus viens no vadosajiem aizsargiem. ka jau teicu KHL nav tada galas masina ka NHL, ja vins tagad izdomatu atgriezties NHL kur ir milzu atrumi un cinas pie bortiem tad ari es butu skeptisks, bet RD spele KHL, uz lieliem laukumiem, hokejs ir daudz lenaks,un tehniskaks. domaju sads speles stils ozolinam saja vecuma loti labi der. vina piespeles un uzbrukumi ir kautkas ipass un KHL vins varetu vel spelet loti labi.
der atcereties ka meistariba neruss, bet fizisko var uztrenet.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-06 21:17, pirms 15 gadiem
neticami :O bet,protams, ka milziigs prieks buus redeet Ozo Dinamo rindaas uh, jaasaak lkm buus kraat nauda uz speeleem jau laiciigi

  +1 [+] [-]

, 2009-07-06 21:17, pirms 15 gadiem
Ziemassvētki Jūlijā.
Cerams, ka tas viss tā arī notiks!

     [+] [-]

, 2009-07-06 21:18, pirms 15 gadiem
Ļoti ,ļoti labs pastiprinājums komandai un arī vairākumam viņš ļoti labi palīdzēs.Tagad jāgaida vēl labas ziņas no Dinamo nometnes

Varbūt veco labo laiku vārdā Arča arī piekritīs šosezon uzspēlēt vēl ar veco komandas biedru no Sanhosē un Karolīnas laikiem un tā viņi varētu uztaisīt sev labas atvadas no lielā sporta kā nekā abi arī sākā profesionālās gaitas Dinamo .

Bet tas tā tāds mazs jociņš.

     [+] [-]

, 2009-07-06 21:18, pirms 15 gadiem
Ozo! Beidzot!
Vienkārši super ziņa! Kārtējais "+" Latvijas hokejam

P.S tā vien liekās, ka viens no labākajiem aizsargiem Sandis būs KHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-06 21:19, pirms 15 gadiem
Lai Kā arī nebūtu, prieks ka Ozoliņu varēs redzēt dzīvajā. Protams, Laiku neapmānīsi-Ozo. Lai veicas.

  +3 [+] [-]

, 2009-07-06 21:20, pirms 15 gadiem
Vell tikai Skrastinsh truukst

     [+] [-]

, 2009-07-06 21:21, pirms 15 gadiem
Vienvārd sakot, kad Sandis 12. septembrī izies uz ledus vajadzētu uzrīkot tādas ovācijas, ka arēnai jumts ceļās nost! Laipni lūgts mājās Sandi Ozoliņ!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-06 21:22, pirms 15 gadiem
Visvairāk mani uztrauc kas būs RD pirmās maiņas uzbrucēji...
Ozo vairāk rada uzbrukumu, nevis pats to noslēdz.

Jau Turīnā pierādijās, ka ne visi mūsējie māk izmantot Ozo dotās piespēlēs, vai arī netiek līdzi Ozo domai. Būtu sāpīgi redzēt katru maču 4 Ozo piespēles, kuras mūsu jaunie un perspektīvie iznieko.

     [+] [-]

, 2009-07-06 21:23, pirms 15 gadiem
Vairāk sliecos piekrist tiem, kas redz Ozoliņu kā RD reklāmas seju. Bet ja tomēr tā nebūs, tad būs prieks par Ozo!!!

     [+] [-]

, 2009-07-06 21:24, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: es jau nesaku ka tev ir depresija, es to saku bimbanbolam, ja tu kadreiz palasi basketbola jaunumus(ik ipasi par NBA) tad tu saparatisi par ko es runaju.
nedomaju ka vins bus piemeram sotnieka limeni, domaju ka vins tomer bus viens no vadosajiem aizsargiem. ka jau teicu KHL nav tada galas masina ka NHL, ja vins tagad izdomatu atgriezties NHL kur ir milzu atrumi un cinas pie bortiem tad ari es butu skeptisks, bet RD spele KHL, uz lieliem laukumiem, hokejs ir daudz lenaks,un tehniskaks. domaju sads speles stils ozolinam saja vecuma loti labi der. vina piespeles un uzbrukumi ir kautkas ipass un KHL vins varetu vel spelet loti labi.
der atcereties ka meistariba neruss, bet fizisko var uztrenet.
Meistarība nerūs tam piekrītu un Sandim viņa būs-es runāju ka pat tad kad Sandis bija viens no labākajiem aizsargiem NHL un pasaulē pat tad viņš bieži taisīja bērnišķīgas kļūdas savā zonā-kaut vai piespēles pa diagonāli savā zonā uzsākot uzbrukumu ko bieži pārtvēra-tāda un citas slimības ir raksturīga Sanda iezīme un tā kā esmu liels Dinamo fans-tad baidos par rezultātu kā Sanda spēle to iespaidos-jo kļūdas viņam būs un vai meistrība spēs tās kompensēt-slavas gados viņam kļūdas piedeva jo uzbrukumā viņš rādīj tādus nummurus labā nozīmē ka pārējais aizmirsās. Burē reiz teica ka tādas piespēles kā dod ozoliņš viņš vēl nav saņēmis-tas esot super līmenis untā arī bija-tāpēc grūti saprast kā Sandis visā hokaja karjerā netiek vaļā no savām bērnišķīgajām kļūdām.
mani vēl satrauc ka nu jau vairākus gadus Sandis nav parādījis labu spēli, ņujorkā skatītāji viņu izsvilpa.

     [+] [-]

, 2009-07-06 21:25, pirms 15 gadiem
Are You f****** kidding me? Nespēju tam noticēt! LIELISKA ZIŅA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-06 21:26, pirms 15 gadiem
negaidīti, bet ārkārtīgi patīkami!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-07-06 21:27, pirms 15 gadiem
nav vardu! tas ir fantastiski....

  +1 [+] [-]

, 2009-07-06 21:27, pirms 15 gadiem
Pefecto, vēl uz izlasi un būs ideāli

  +1 [+] [-]

, 2009-07-06 21:27, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Meistarība nerūs tam piekrītu un Sandim viņa būs-es runāju ka pat tad kad Sandis bija viens no labākajiem aizsargiem NHL un pasaulē pat tad viņš bieži taisīja bērnišķīgas kļūdas savā zonā-kaut vai piespēles pa diagonāli savā zonā uzsākot uzbrukumu ko bieži pārtvēra-tāda un citas slimības ir raksturīga Sanda iezīme un tā kā esmu liels Dinamo fans-tad baidos par rezultātu kā Sanda spēle to iespaidos-jo kļūdas viņam būs un vai meistrība spēs tās kompensēt-slavas gados viņam kļūdas piedeva jo uzbrukumā viņš rādīj tādus nummurus labā nozīmē ka pārējais aizmirsās. Burē reiz teica ka tādas piespēles kā dod ozoliņš viņš vēl nav saņēmis-tas esot super līmenis untā arī bija-tāpēc grūti saprast kā Sandis visā hokaja karjerā netiek vaļā no savām bērnišķīgajām kļūdām.
mani vēl satrauc ka nu jau vairākus gadus Sandis nav parādījis labu spēli, ņujorkā skatītāji viņu izsvilpa.
San Jose, Sandis rādija atzīstamu sniegumu, sezonas izskaņā sandis nespēlēja, jo komanda iemainija Braienu Kempbelu, kursh aizvietoja Sandi OD lomā.

  +2 [+] [-]

, 2009-07-06 21:28, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Es neesmu nomākts un depresīvs cilvēks bet OZO iesaistīšanu Dinamo pirmkārt vērtēju kā reklāmu un skatītāju piesaisti protams laba reklāma. Bet no sportiskā viedokļa domāju Ozo būs vidēja līmeņa hokejists -Dinamo derēs bet nekas vairāk. Jā būs meistarīgas super piespēles ko tikai Sandis var iedot bet būs ļoti daudz primitīvu kļūdu savā zonā ko iespējams līdzjutēji tēlos ka neredz. Vecums nav tas un alkohola atkarība dara savu. Nedomā ka esmu pret Sandi-jūsmoju par viņa spēli-patiešām biju priecīgs kad viņš ieguva Stenlija kausu, sekoju viņa spēlēm statistikai un priecājos cik izcils hokejists viņš bija un tāpēc vēl jo vairāk redzu ka Sandis vairs nav tas-es nesaku ka viņš būs slikts , vienkārši normāls hokejists.
Un nedomā ja kādam kaut kas nepatīk uzreiz ir kaut kāda depresija vai tā-vēlos lai OZO fani izkāpj no rozā čībiņām un reāli paskatās uz lietām.

bet viņš nebūs kaut kādā superlīmenī kā daudzi fani te domā
Bet vecīt tu pasaki man kurš no LV aizasrgiem ,kas spēlē Dinamo ir labāks par Ozo neskatoties pat kādā formā viņš ir.Un par tām kļūdām runājot palaid kādu no tiem dinamo aizsargiem nu izņemot Krišjāni uz NHL ledus,tur sūdi būtu vairāk nekā saprašanas.Tas tomēr ir NHL tur bieži vien tevi pretspēlētājs piepsiež tevi kļudīties un nerunāsim nemaz kāds spiediens no faniem tika izdarīts uz Ozo un tas arī rada grūtības tomēr ko visi nevar izturēt.KHL ātrumi ir daudz mazāki un tātad arī iespējamība izdarīt kļūdas ir mazāka ,jo tu vari apdomāties ilgaķu laiku nekā NHLā.NHL vnk domāt nav laika ir jādara

     [+] [-]

, 2009-07-06 21:28, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: belari bus uz dirsas
Belariem Ciplakovs nāks atpakaļ Ha ha!

  -1 [+] [-]

, 2009-07-06 21:30, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Belariem Ciplakovs nāks atpakaļ Ha ha!
Pieļauju ka nākamgad arī Salejs būs atpakaļ.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-06 21:30, pirms 15 gadiem
Es ieraudzīju šo rakstu un sāku raudāt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-06 21:35, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Par to reklāmas āķi jau rakstiju, bet vai tik tas nav vēstnesis tam, ka RD nav nozvejojuši labus leģionārus?
Katram pašam jāvērtē vai Sprukts un Karsums ir labi hokejisti

     [+] [-]

, 2009-07-06 21:36, pirms 15 gadiem
Stenlija kausa ieguvējs RD formā, tas priecē!!!

     [+] [-]

, 2009-07-06 21:36, pirms 15 gadiem
neticami! novēlu atgriezties ar savu labāko spēli!

     [+] [-]

, 2009-07-06 21:36, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Katram pašam jāvērtē vai Sprukts un Karsums ir labi hokejisti
Sasmīdināji! Katram arī jāvērtē, vai greckis bij labs hokejists?
Viņi ir labi hokejisti, un tur nav divu domu!

     [+] [-]

, 2009-07-06 21:40, pirms 15 gadiem
God man is rakstīja: Bet vecīt tu pasaki man kurš no LV aizasrgiem ,kas spēlē Dinamo ir labāks par Ozo neskatoties pat kādā formā viņš ir.Un par tām kļūdām runājot palaid kādu no tiem dinamo aizsargiem nu izņemot Krišjāni uz NHL ledus,tur sūdi būtu vairāk nekā saprašanas.Tas tomēr ir NHL tur bieži vien tevi pretspēlētājs piepsiež tevi kļudīties un nerunāsim nemaz kāds spiediens no faniem tika izdarīts uz Ozo un tas arī rada grūtības tomēr ko visi nevar izturēt.KHL ātrumi ir daudz mazāki un tātad arī iespējamība izdarīt kļūdas ir mazāka ,jo tu vari apdomāties ilgaķu laiku nekā NHLā.NHL vnk domāt nav laika ir jādara
Paskaties Ozo statistiku NHL un padomā ka labāks jau viņš nav kļuvis jo vecums un diemžēl grādīgā lietošana dara savu- ļoti dribētos cerēt ka viņš būs vidējs aizsargs. Piemēram jaunais Sotnieks ļoti labi patika-vienkārši spēlēja aizsardzībā līdzīgi kā to dara Skrastiņš NHL.
2007/2008 NHL - Sharks - 3 vārti 13 piespēles 39 spēlēs lietderības koeficients mīnus 13, pavārtiem metis 39 spēlēs 39 reizes, 2006/2007-Rangers- 0 vārti 3 piespēles mīnus 8, 21 spēle pa vārtiem metis 15 reizes. 2003 un 2004 gadā guvis 5 vārtus sezonā bet 2002 -7 vārtus. aizsargam vārti nav jāgūst bet Ozo ta'ču ir uzbrūkoša tipa spēlētājs un visa statistika liecina ka pēdējos 3 gadus noteikti viņam forma bija nekāda, 2 gadus iepriekš vidēja. Ozo ziedu laiki ir aptuveni 1994 -2002.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-06 21:41, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Par to reklāmas āķi jau rakstiju, bet vai tik tas nav vēstnesis tam, ka RD nav nozvejojuši labus leģionārus?
Neticu, ka Sējējs pats hokejists būdams nesaprot, ka Ozo priekš KHL līmeņa nav tas labākais variants. Atliek vien izmest PR triku-hokejists/leģenda.
Cipruss un Naumovs jau pērn pierādija, ka KHL nav veterānu līga.
Veterāns Ozoliņš jaunos noslidotu kā stāvošus ............(neaizmirsīsim ka viņš bija viens no atrāk slidojošajiem spēlētājiem NHL ,vins piedalījās NHL allstar weekend ātrslidošanas kontestā vairākus gadus)

  +3 [+] [-]

, 2009-07-06 21:41, pirms 15 gadiem
Lai nu kā arī būtu ar tām Ozo atkarībām, bet viņš tomēr visiem paliks atmiņā kā zvaigzne. Un viņa spēlēšana Dinamo ir tikai apsveicama! Protams, tas ir reklāms triks un diez vai mēs redzēsim to pašu lidojošo Ozo, kā pirms 5-6 gadiem. Bet jebkurā gadījumā, turu īkšķus, lai Dinamo izdodas un viņš tiešām spēlētu!!!