Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Savickis nenožēlo labākā spēlētāja balvas pasniegšanu tiesnešiem

Savickis nenožēlo labākā spēlētāja balvas pasniegšanu tiesnešiem
Juris Savickis. Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Rīgas "Dinamo" padomes priekšsēdētāja vietnieks Juris Savickis ceturtdien ziņu aģentūrai LETA atzina, ka nenožēlo savu rīcību pēc trešdienas mača starp Rīgas un Maskavas "Dinamo" vienībām. Pēcspēles apbalvošanā Savickis Maskavas "Dinamo" hokejistam Sergejam Zinovjevam paredzēto komandas labākā spēlētāja balvu pasniedza tiesnešiem.

"Parādīju, ka nevar rīkoties tā, kā viņi to izdarīja," Savicki citē LETA. "Mūsu komandai bija spēles uzstādījumi, kuri izjuka tiesnešu dēļ. Pie tā vēl atgriezīšos līgas sapulcēs Maskavā un darīšu visu, lai viņi nekad vairs netiesātu Rīgas "Dinamo" spēles. "Tiesneši bija labākie spēlētāji Maskavas "Dinamo" rindās, un notikušo nenožēloju ne sekundi. Trīs spēles pēc kārtas uzvarēt ir ļoti grūti, un šai bija jābūt mūsu uzvarai. Biju jau samierinājies ar zaudējumu sērijā 1-3 vai kaut vai 2-3, kad maskavieši izšķirīgajā spēlē savā laukumā mobilizētu visus spēkus. Tomēr 0-3 nebijām pelnījuši."

Izmantotie resursi:
LETA

Slēpts komentārs: Smotins91
Slēpts komentārs: derups

 +84 [+] [-]

, 2009-03-05 18:38, pirms 15 gadiem
Kārtējie tiesneši, kuri iekļūst latviešu fanu melnajā sarakstā.

 +97 [+] [-]

, 2009-03-05 18:42, pirms 15 gadiem
Nu un pričom tur Zinovjevs? Varēja paņemt un nomest otru dāvanu, kas domāta RD spēlētājam, vai vispār tādiem gadījumiem sagādāt 3 dāvanas. Izskatījās neglīti.

 +73 [+] [-]

, 2009-03-05 18:43, pirms 15 gadiem
kaapec gan speleetaju cakareet deel ta ko izdara tiesnesi, nav pareizi!!!

 +55 [+] [-]

, 2009-03-05 18:44, pirms 15 gadiem
man palika žēl spēlētājs... varēja sagatavpt ātri kaut ko citu ko nemest tiesnesim pie kājām ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2009-03-05 18:57, pirms 15 gadiem
Es laikam kka palaidu to garaam, vareetu kkur redzet to?

 +31 [+] [-]

, 2009-03-05 19:04, pirms 15 gadiem
nu nav tas smuki. ka tik nesanak otradi, ka nevis soda tiesnesi bet RD

 +23 [+] [-]

, 2009-03-05 19:10, pirms 15 gadiem
Diezgan nožēlojami, tāda spēle, atbalsts, pozitīvas emocijas, bet beigās viens nez ko sadomājies āksts to visu gandrīz sabojā un nostāda muļķa lomā ne pie kā vainīgu pretinieka spēlētāju.

  +9 [+] [-]

, 2009-03-05 19:17, pirms 15 gadiem
Tā ļoti stulbi viss izskatījās... varēja atsevišķu dāvaniņu tiesnešiem piemeklēt....

 +13 [+] [-]

, 2009-03-05 19:17, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: nu nav tas smuki. ka tik nesanak otradi, ka nevis soda tiesnesi bet RD
Patiesībā tas pat būtu svētīgi! Tik nevis RD komandu (komanda nav vainīga viena pajoliņa dēļ), bet tiešām vadību piem. pašu vaininieku Savicki! Teiksim ar kādu naudas sodu... vai piem. nelaist viņu vairs uz apbalvošanām! Zaudēt ir jāmāk un kluba oficiāļiem ir jāmāk valdīt pār savām emocījām! Pie kā tur Zinovjevs bija vainīgs? Pie tā, ka labi spēlēja?

 +12 [+] [-]

, 2009-03-05 19:23, pirms 15 gadiem
Geo rakstīja: Diezgan nožēlojami, tāda spēle, atbalsts, pozitīvas emocijas, bet beigās viens nez ko sadomājies āksts to visu gandrīz sabojā un nostāda muļķa lomā ne pie kā vainīgu pretinieka spēlētāju.
Pateicoties tam akstam ir tads klubs ka RD! Nekadi negribu attaisnot vina uzvedibu, bet nodirst vinu par gaili un akstu jums cienitie nav nekadu tiesibu!

  +9 [+] [-]

, 2009-03-05 19:25, pirms 15 gadiem
Normāls vecis. Parādīja savu atieksmi.

  +6 [+] [-]

, 2009-03-05 19:26, pirms 15 gadiem
vot tas ir trakums pa tv to newareeja taa redzeet man likaas kad vnks peec ssi macaa balvas nepasniegs vnk nosauc labaakos,nuu ja siitada tad gan tas naw smuki
(Kaut gan Savickim bija taisniiba tiesnessi tiessam beigas bisku pavilka MD)

 +19 [+] [-]

, 2009-03-05 19:26, pirms 15 gadiem
Lai arī tiesneši noraka spēli, šis bija par traku.... nesmuki attiecībā uz Zinovjevu.

 +17 [+] [-]

, 2009-03-05 19:27, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Pie kā tur Zinovjevs bija vainīgs? Pie tā, ka labi spēlēja?
Taisni tā, nafig tur spēlētājs vainīgs.

     [+] [-]

, 2009-03-05 19:27, pirms 15 gadiem
Pa TV neparādīja tikai to balvas nomešanu, pārējo jau varēja redzēt!

 +27 [+] [-]

, 2009-03-05 19:28, pirms 15 gadiem
Savicka žests Maskavas kluba spēlētājam bija izcili riebīgs, lai tur vēl kko komentētu. Viņa rīcība kopumā izskatījās tāda provinciāla; ja kkas nepatika, varēja taču ironiski tiesnešiem kārtīgi paspiest roku un teikt paldies, ka, piemēram, "bijāt labākie Maskavas Dinamo spēlētāji" vai tml., nevis prieku par spēli pabojāt gan līdzjutējiem, gan atklāti pazemot Zinovjevu.

 +12 [+] [-]

, 2009-03-05 19:28, pirms 15 gadiem
Da labi iistenibaa Zinovjevam taa daavana tak pilniigi pie kaajas,vajadzeeja vsmaz roku paspiest

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 19:28, pirms 15 gadiem
Ja kas vienā epizodē Zinovjevs gribēja kulakus pavicināt.

 +31 [+] [-]

, 2009-03-05 19:29, pirms 15 gadiem
Fani pieprasa atvainoshanos un balvas pasniegshanu Zinovjevam

 +17 [+] [-]

, 2009-03-05 19:30, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: FANI PIEPRASA ATVAINOSHANOS UN BALVAS PASNIEGSHANU ZINOVJEVAM !!!
pilnigi piekritu

  +3 [+] [-]

, 2009-03-05 19:30, pirms 15 gadiem
Savickis vienkārši izpauda savas emocijas!
Nu un kas, ka tagad kādam tas nepatiks!Vismaz tagad KHL kaut drusku pievērsīs uzmanību kādus tiesnešus dos uz RD spēlēm.
Labāk izpaust savas emocijas tādā veidā nekā pēc tam gausties, ka neviens neievēro mūsu intereses!

     [+] [-]

, 2009-03-05 19:30, pirms 15 gadiem
nu spēlētājs diezgan neveikli jutās tajā situācijā, bet pirmā doma kāpēc viņam palūdz iet bez balvas, bija tāda, ka PČ parasti tai komandai, kura turpina cīnīties tālāk, balvas labākajiem nepasniedz!
Bet patiesība izrādās cita!

 +23 [+] [-]

, 2009-03-05 19:30, pirms 15 gadiem
Tikko sportbox.ru noskatījos vēlreiz vakardienas spēli.

Lai arī es biju vakar dusmīgs un pats Arēnā bļāvu "suģja pid..as", tomēr pretinieku komandas spēlētājs nebija vainīgs un šis Savicka gājiens nebija smuks.
Viņam tomēr vajadzētu atvainoties Zinovjevam.

Tiesa piekrītu, ka par šo spēli ir jārunā KHLā.
Kā vispār var norīkot uz Maskavas - Rīgas spēli tiesnešus no Maskavas?
Bez tam KHL vadības interesēs būtu mūsu komandu lobēt, jo tieši uz RD spēlēm nāk ļoti daudz cilvēku klātienē un par lielu naudu pērk biļetes. KHL vadībai (ja viņi plāno strādāt ar peļņu), to vajadzētu novērtēt.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 19:31, pirms 15 gadiem
Manchester-Scuba rakstīja: pilnigi piekritu
nepiekrītu

 +15 [+] [-]

, 2009-03-05 19:31, pirms 15 gadiem
lipton rakstīja: Da labi iistenibaa Zinovjevam taa daavana tak pilniigi pie kaajas,vajadzeeja vsmaz roku paspiest
Es arī tieši to iedomājos, ka varēja vismaz izrādīt cieņu tik daudz kā paspiest roku, nevis aizdzīt prom.

  +7 [+] [-]

, 2009-03-05 19:31, pirms 15 gadiem
Esports varētu uz brīdi to cenzēto vārdu sarakstu iztukšot, lai varu pateikt ko par tādu Savicki domāju

     [+] [-]

, 2009-03-05 19:33, pirms 15 gadiem
Balvas pasniegsana labakajiem speletajiem vispar ir katras majinieku komandas iniciativa, ir loti daudz speles pec kuram labakie speletaji nemaz netiek apbalvoti!
Slēpts komentārs: -Skoufilds-

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 19:36, pirms 15 gadiem
Ka tik del sitam runam un izdaribam neieraksta RD komandu melnaja blocina visi KHL tiesnesi!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 19:36, pirms 15 gadiem
Intresanti bija tas, ka pat fani arēnā par šādu soli no Savicka puses bija pārsteigti... Pretīga rīcība no Savicka puses, patiešām pretīgi- kauns.

 +15 [+] [-]

, 2009-03-05 19:37, pirms 15 gadiem
Domāju ka nākamreiz kad Rīgā spēlēs Zinojevs viņam vajadzētu pasniegt kādu speciālu balvu par šādu rīcību.. Vai arī kko līdzjutēji varētu izdomāt kā atvainoties ja kluba vadība to nedarīs..

Jo šādi ir nesmuki, ja nedod balvu tad nedod nevienam!! Jo man bija kauns par šādu rīcību.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-05 19:44, pirms 15 gadiem
Te nu mēs redzam kādi pidriķi bieži atrodas pie varas .Situācija jau vienkārša-šitam smieklīgam kadram,kurš vienmēr lepojas ar savu VDK izieto apmācību un savaldību,prasti sakāpa urīns galvā un viņš . izdarījās kā niķīgs neaudzināts puišelis.Bet tādi kā viņš nekad neko nenožēlo ,jo tas viņam čekistu skolās ir iemācīts.Principā jau skaitās liels vīrs un varbūt ,ka Maskavā atstās situāciju bez izskatīšanas,taču derētu nopietns sods,kas manuprāt arī būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 19:45, pirms 15 gadiem
Jūlis rakstīja: Ka tik del sitam runam un izdaribam neieraksta RD komandu melnaja blocina visi KHL tiesnesi!!!!
Un ta nākamsezon var piepildīties Mihailova "paredzējums"....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-03-05 19:47, pirms 15 gadiem
girts skuja rakstīja: Te nu mēs redzam kādi pidriķi bieži atrodas pie varas .Situācija jau vienkārša-šitam smieklīgam kadram,kurš vienmēr lepojas ar savu VDK izieto apmācību un savaldību,prasti sakāpa urīns galvā un viņš . izdarījās kā niķīgs neaudzināts puišelis.Bet tādi kā viņš nekad neko nenožēlo ,jo tas viņam čekistu skolās ir iemācīts.Principā jau skaitās liels vīrs un varbūt ,ka Maskavā atstās situāciju bez izskatīšanas,taču derētu nopietns sods,kas manuprāt arī būs.
Viņam par to rīcību toč nebūs sods. Sods drīzāk varētu būt par to, ka daži jefiņi sāka mest monētas uz laukuma.

  +9 [+] [-]

, 2009-03-05 19:50, pirms 15 gadiem
Varbūt kāds atceras,kā rīkojās M.Dinamo spēlētāji pēc regulārā čempja Rīgas spēles beigām,kad dabūja zāģi no mūsējiem?
Varu pateikt-toreiz maskava izdarījās nesmuki- tūlīt atstāja laukumu un pasūtīja balvas devēju nahren!

  +9 [+] [-]

, 2009-03-05 19:51, pirms 15 gadiem
Visu cieņu, īsts goda vīrs un drosmīgs latgalis ir Juris Savickis, kas neklanās kā liela daļa mūsdienu kangaru. No tribīnēm trīs reiz redzēju, kā viens līnijtiesnesis paceļ roku vēstot spēlētājiem , ka ir pārmetiens vai aizmugure, rīdzinieki pārtrauc slidot pēc ripas taču otrs līnījnieks rāda, ka var spēlēt. . . un Maskavas Dinamo iegūst labas pozīcijas. Dinamo NEKAD neuzvarēs, jo korumpētā Krievijā mēs esam kā miets acī.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 19:54, pirms 15 gadiem
Verso rakstīja: Kauns, kauns... jus tak neko nezinat, varbuut pec speles Savickis pats personiigi piegaaja un paspieda roku Zinovjevam vai kko taadu. Tipiski latvieshu garaa, kaa kkas bish ne taa, taa saak chiiksteet un nodirst citus. Nebutu Savicka, jus tagad varetu priecaaties, kaa R2000 kapaa Baltkrievijas cempii un viss
Nu un priecātos ar! Es piem. tagad pat par pliku LAČ priecātos un iešu tagad uz PO arī ... Ja RD nemāk zaudēt (arī vadība), tad man tāda komanda drīz vien vairs var neinteresēt vispār! Kaut kādai elementārai cieņai pret pretinieku ir jābūt un zaudēt ir jāmāk arī "lieliem kungiem"!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 19:55, pirms 15 gadiem
tiko noskatijos Rigas Dinamo fanu video-ļoti labas pēdējas 20 sekundes tam video

ja jāska godigi tad no kaut kada viedokla esmu Savicka puse, bet no otras puses ta camarai no maskavas Dinamo vajadzeja kaut ķepu paspiest, bet nu vins pats labak zina kam spiest to roku un kam nespiest.
be to ko jus daudzi sakat ka kauns un ta talak, bet vai krieviem un ari KHL vadibai nebija mazliet kauns pirmaja spele sava laukuma savu himnu spelet ka pirmo un LV himnu atlauties noskandinat kaut kadas 10-15 sek.
pilniga neciena no vinu puses un kas attiecas uz tiesneshiem, tie jau ari pirmajas speles taisija speli MD par labu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-03-05 19:59, pirms 15 gadiem
Un vēl saka, ka krievi ir neaudzināti !

  +4 [+] [-]

, 2009-03-05 20:00, pirms 15 gadiem
Uzskatu, ka doma bija laba, bet izpildījums nedaudz kļūdains, proti, pretiniekam pasniegt balvu, bet Ņiživijam domāto, atdot tiesnešiem (Ņiživijs saprastu). Neba Dinamo M vainīgi par tiesnešu darbībām laukumā.

     [+] [-]

, 2009-03-05 20:02, pirms 15 gadiem
Es tomēr ieteiktu Latvijas "kungiem" un hokejistiem nenolaisties līdz krievu līmenim, jo atbildēt ar "to pašu" var arī gudrāk, trāpīgāk

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 20:02, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Nu un pričom tur Zinovjevs? Varēja paņemt un nomest otru dāvanu, kas domāta RD spēlētājam, vai vispār tādiem gadījumiem sagādāt 3 dāvanas. Izskatījās neglīti.
Saproti Zinovjevs ne pie kaa nav vainiigs vnk gribeejas uzdavinaat tiesnešiem par ''labu'' tiesāašanu!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 20:04, pirms 15 gadiem
Vienkarsi nozelojama un neetiska riciba, turklat vel no oficialas amatpersonas puses. Man kauns vina vieta. Vaitad speletajs bija vainigs , ka tiesnesi ta tiesaja! Kas, vins doma, ka tas tiesnesis baigi sakaunejas tagad! Sudigi tiesaja-turklat vel par to davanu dabuja!!! Man liekas, ka par sadam izdaribam butu:
1.Vinam publiski jaatvainojas maskavas Dinamo un Zinovjevam personigi.
2.Jasoda naudas izteiksme-jaliek pasam par savu naudu nopirkt Zinovjevam davanu, ka labakajam speles speletajam no maskavas Dinamo, par savu naudu nopirkt bileti, un aizbraukt to vinam personigi pasniegt.

     [+] [-]

, 2009-03-05 20:06, pirms 15 gadiem
ivars07 rakstīja: Visu cieņu, īsts goda vīrs un drosmīgs latgalis ir Juris Savickis, kas neklanās kā liela daļa mūsdienu kangaru. No tribīnēm trīs reiz redzēju, kā viens līnijtiesnesis paceļ roku vēstot spēlētājiem , ka ir pārmetiens vai aizmugure, rīdzinieki pārtrauc slidot pēc ripas taču otrs līnījnieks rāda, ka var spēlēt. . . un Maskavas Dinamo iegūst labas pozīcijas. Dinamo NEKAD neuzvarēs, jo korumpētā Krievijā mēs esam kā miets acī.
Visiem kas te īd par himnām un necieņu.... Nu ta moš nevajag tur nemaz spēlēt?! Taisam "lielu LAČ" un miers?!! Tad klausīsies tikai savas valsts himnu un informātors visu pieteiks latviešu valodā! Neviens jau ar varu mūs KHL netur! Bet ja tomēr spēlējam KHL, tad domāju ir jārēķinās ar viņu "izskalotajām smadzenēm" lielai daļai (arī soģiem), kuriem kaut kādi pribalti var ne visai patikt un ir jāatcerās arī tas, ka tas tomēr ir Krievijas atklātais čempis .....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 20:06, pirms 15 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Neko neviens nepierasa.
Es kā liels Dinamo fans pieprasu OBLIGĀTU atvainošanos Zinovjevam par šo gājienu. Ceru ka tā arī būs un mūsu fanu klubs noorganizēs kādu dāvaniņu viņam. Protams vakar tiesneši ļoti tendenciozi tiesāja un to pieļaut nedrīkst - dāvanas pasniegšana tiesnešiem -nu izgājiens kā tīnim un žēl ka cieš Zinovjevs.
Ceru ka Savickis ar Koziolu par šo tiesāšanu Maskavā runās un panāks ka šie tiesneši mūsu spēles netiesās, varēja jau arī viņus uz laiku diskvalificēt. Nedrīskt pieļaut tik atklātu palīdzēšanu pretiniekam.
Pie tam abi galvenie tiesneši bija no Maskavas- SEMJIONOVS UN KARABANOVS. tagad Savickim jāparāda ka puišeļa izgājiens ar dāvanu ir tikai sākums-viņš pierādīja ka ir puišelis tagad gaidu no Savicka vīrišķīgu rīcību un panākt godīgu attieksmi pret Dinamo Rīga.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 20:09, pirms 15 gadiem
Ritiigs idinsh, tas Savickis, kaarteejais jaunlatvietis, inteligents chiibinjaas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 20:12, pirms 15 gadiem
Verso rakstīja: Es izlasiju vairakas reizes un sapratu, ka taadeejaadi vins protestee pret tiesneshu darbiibu, tachu rakstaa nekur nav minets, ka Zinovjevs taa arii palika bez nekaadas balvas, kad seedaas lidmashiinaa uz Maskavu
Rakstā nav minēts ka Zinovjevu Arēnas informators izsauca pēc balvas, kuru Savickis izdomāja nepasniegt....rakstā ar nev minēts ka mūsu Lieljuris būtu hokejistam par savu idiotisko gājienu atvainojies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-03-05 20:16, pirms 15 gadiem
Savickis normals. nevajag tam Zinovjevam nekadu balvu, vinjs tadas balvas 100 un 1 ir dabujis. nevajag atvainoties lai ite maskaviesi iesalās.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-05 20:21, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Nu un pričom tur Zinovjevs? Varēja paņemt un nomest otru dāvanu, kas domāta RD spēlētājam, vai vispār tādiem gadījumiem sagādāt 3 dāvanas. Izskatījās neglīti.
A pri čom Ņiživijs.
Maskavas tiesneši un Maskavas komanda.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 20:22, pirms 15 gadiem
Malacis Savickis ! Viņš droši pasaka to, ko domā citi.

     [+] [-]

, 2009-03-05 20:22, pirms 15 gadiem
Nesaprotu tos gudros un taisnīgos kuri tagad nosoda Savicki. Bek ka visa zāle izsvilpa Zinovjevu? lai tie kas svilpa arī iet atvainoties. Domāju, Maskavas tiesneši sabojāja spēli un tas ļāva Maskavas komandai vinnēt.
Es arī sēdēju tribīnēs un dzirdēju daudzus krievu "vārdus" MD spēlētāju virzienā. Lai tie kas bļāva ar iet atvainoties.
Un ko lai saka, kad visi sauca sudja pideras?
Vai tas ir kaut mata tiesu labāk par Savicka gājienu.
Bez Savicka nebūtu Dinamo Rīga.
Vismaz vienam bija iekšā parādīt Maskaviešiem ka viņi nav zemes naba.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-05 20:22, pirms 15 gadiem
Ja vadība rīkojās ,ka pusaudzis fans,tad atliek tikai pasmaidīt par zemo
līmeni.Kaut gan no vienas padomju skolas nākuši.Punkts viens-ir vienmēr kāds vainīgs.Punkts divi-Vainīgos vienmēr meklēt citur.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-05 20:25, pirms 15 gadiem
renrins rakstīja: Viņam par to rīcību toč nebūs sods. Sods drīzāk varētu būt par to, ka daži jefiņi sāka mest monētas uz laukuma.
Jā jā. Tie tie , kas pieprasa Savickim atvainoties.
Redz skabargu citam ne baļķi savā acī.
No Savicka rīcības neviens traumu nevar dabūt, bet kas būs ja uzslidos lielā ātrumā uz kapeikas?

     [+] [-]

, 2009-03-05 20:28, pirms 15 gadiem
Janchuks5 rakstīja: Savickis normals. nevajag tam Zinovjevam nekadu balvu, vinjs tadas balvas 100 un 1 ir dabujis. nevajag atvainoties lai ite maskaviesi iesalās.
Laikam hokeju nemīli ja jau Tev personīgās emocijas ir svarīgākas par pārējo. Neiet runa par balvu kā materiālo vērtību bet gan par attieksmi un Zinovjevs ir augstas klases hokejists-piemēram ja viņš spēlētu Rīgā droši vien pats būtu iemīļojis. Kāpēc daudzi ciena mūsu komandu un fanus-tieši par cilvēcisko attieksmi arī pret viesiem un padomā ko tad Zinovjevs iedomāsies tagad par Latviju.
Man ir neērti jo Savicka izgājiens ir neētisks un viņš nolaidās jau līdz krievu kultūras līmenim.

     [+] [-]

, 2009-03-05 20:29, pirms 15 gadiem
renrins rakstīja: Bez tam KHL vadības interesēs būtu mūsu komandu lobēt, jo tieši uz RD spēlēm nāk ļoti daudz cilvēku klātienē un par lielu naudu pērk biļetes. KHL vadībai (ja viņi plāno strādāt ar peļņu), to vajadzētu novērtēt.
Krievijaa sports NEKAD nav bijis un nebuus bizness. Tiem sports ir vai nu pokazuhas, vai politikas vietaa, bet visbiezhaak gan abu divu. Taapeec arii jau no pasha saakuma ar aizdomaam skatiijos uz Dinamo projektu, jo ir tachu pilniigi skaidrs, ka objektiivi (meistariibas, biznesa deelj) mees tur nevienam neesam vajadziigi. Tur kaut kas cits apakshaa, ja vien es droshi nojaustu, kas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-03-05 20:29, pirms 15 gadiem
Ljoti prasts gaajiens! Man kauns, ka savickis ir latvietis...
Gribeeji paraadiit zhestu, vareeji uzdaavinaat tiesnesim specbalvu no iipashiem gadiijumiem paredzeetajiem fondiem!
Un veel, tas bija nekorekti pret RD faniem un atbalstiitaajiem!

     [+] [-]

, 2009-03-05 20:30, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Ja vadība rīkojās ,ka pusaudzis fans,tad atliek tikai pasmaidīt par zemo
līmeni.Kaut gan no vienas padomju skolas nākuši.Punkts viens-ir vienmēr kāds vainīgs.Punkts divi-Vainīgos vienmēr meklēt citur.
Hallē bija 11 tūkstoši pusaudžu? nesmīdini. lielākie bļāvēji un svilpēji bija vīri labākajos gados. un ne jau bomži.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-05 20:31, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: Jā jā. Tie tie , kas pieprasa Savickim atvainoties.
Redz skabargu citam ne baļķi savā acī.
No Savicka rīcības neviens traumu nevar dabūt, bet kas būs ja uzslidos lielā ātrumā uz kapeikas?
Tas ka kāds kaut ko ir svilpis, kliedzis vai vēl sliktāk - metis,nekādi neataisno šīs RD amatpersonas pretīgo rīcību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 20:32, pirms 15 gadiem
pilniigs sviests....
tizluma kalngals

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 20:32, pirms 15 gadiem
Nevienam nav jaatvainojas! Ja ari Savicka kungam uzliks sodu, tad vins ar smaidu to nomaksas un vel tiem tiesnesiem premijas tikpat izmaksas! Es Saviska kunga vieta butu izdarijis tiesi tapat!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 20:32, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: Nesaprotu tos gudros un taisnīgos kuri tagad nosoda Savicki. Bek ka visa zāle izsvilpa Zinovjevu? lai tie kas svilpa arī iet atvainoties. Domāju, Maskavas tiesneši sabojāja spēli un tas ļāva Maskavas komandai vinnēt.
Es arī sēdēju tribīnēs un dzirdēju daudzus krievu "vārdus" MD spēlētāju virzienā. Lai tie kas bļāva ar iet atvainoties.
Un ko lai saka, kad visi sauca sudja pideras?
Vai tas ir kaut mata tiesu labāk par Savicka gājienu.
Bez Savicka nebūtu Dinamo Rīga.
Vismaz vienam bija iekšā parādīt Maskaviešiem ka viņi nav zemes naba.
Es biju arēnā un man ir kauns gan par tavu pieminēto izsaucienu , gan mestajām monētām. Tikai nesaki ka visi lamāja tiesnesi-speciāli skatījos skaļi bija bet daudzi to nedarīja un fanu sektors arī to nedarīja. Ja tu krieviski rupji lamā tiesnesi tas ir Tavs kultūras līmenis un galvenais bojā mūsu labo tēlu un nekas jau no apsaukāšanās nemainīsies uz labu drīzāk otrādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-05 20:38, pirms 15 gadiem
silverstar rakstīja: Ljoti prasts gaajiens! Man kauns, ka savickis ir latvietis...
Gribeeji paraadiit zhestu, vareeji uzdaavinaat tiesnesim specbalvu no iipashiem gadiijumiem paredzeetajiem fondiem!
Un veel, tas bija nekorekti pret RD faniem un atbalstiitaajiem!
It sevišķi nekorekti pret tiem 11 tūksatošiem kuri sauca sudja pideras un izsvilpa Zinovjevu un DM.
vai tev nav kauns par to ka esi latvietis arī par to?
maini tautību.
Ja pareizi sapratu tad mums jābūt verdziski padevīgiem?
Varbūt kādam vel pakaļu jānobučo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: huy

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 20:41, pirms 15 gadiem
Hiperpatriotam Savickim biznes pajuka, īstajā pļaujas laikā, kad aptaranētie latviešu bāleliņi skrien uz viņiem iedvesto "Latvijas nacionālās izlases bāzes kluba" super spēlēm un domā, ka viņi atbalsta Latviju un latviešus, līdz ar to ir gatavi maksāt n-tos latus. Patiesība gan ir cita

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 20:43, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tas ka kāds kaut ko ir svilpis, kliedzis vai vēl sliktāk - metis,nekādi neataisno šīs RD amatpersonas pretīgo rīcību.
Tiešām? 11 tūkstoši ir kāds?
Pasaki vienkārši. Skauž ka Savickim ir nauda bet Tev ne. Un viņš var to ko nevaru Tu.

     [+] [-]

, 2009-03-05 20:46, pirms 15 gadiem
Maarcha rakstīja: Hiperpatriotam Savickim biznes pajuka, īstajā pļaujas laikā, kad aptaranētie latviešu bāleliņi skrien uz viņiem iedvesto "Latvijas nacionālās izlases bāzes kluba" super spēlēm un domā, ka viņi atbalsta Latviju un latviešus, līdz ar to ir gatavi maksāt n-tos latus. Patiesība gan ir cita
Kurš te teica ka RD vairs nebūs? un kāda ir patiesība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-05 20:46, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: apakšā ir tas ka nav nekas.. vinji vienkarshi izveido liigu kas megjinaas konkureet ar NHL...
Teicu - pokazuha bez reaala seguma. Ambiicijas vinjiem ir, bet sajeegas par profesionaalas liigas organizeeshanu nekaadas. NHL par taadu kljuva daudzu desmitu gadu laikaa. Lai speetu tai visaadaa zinjaa liidzinaaties, paies daudzi gadi, un pacietiiba nav taa, ar ko izceltos krievi. Svaidiishanaas ar naudu, skaljiem vaardiem un apvainojumiem sazveerestiibaas pret vinjiem starptautiskajaa areenaa - taas gan ir Krievijas sporta pirmaas paziimes. Nopietni apshaubu, ka shii liiga pashreizeejaa izskataa ilgi pastaavees. Varbuut paartaps par kaadu Eiropas liigu vai ko taadu, kaa Marchuljonis savaa laikaa piesaistiija NEBL komandas no visas Eiropas - varbuut... Bet neticu, ka Eiropai ies pie sirds krievu saimnieciibas un attieksmes iipatniibas. Arii mums nevajadzeetu paaraak aizrauties ar nostaljgjiju un liist par katru cenu tajaa virzienaa.
Slēpts komentārs: Maarcha

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 20:47, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: Tiešām? 11 tūkstoši ir kāds?
Pasaki vienkārši. Skauž ka Savickim ir nauda bet Tev ne. Un viņš var to ko nevaru Tu.
Tu vari parakstīties ka katrs no 11000 uzmeta kaut ko uz ledus un bļāva tās rupjības? Ja tā tad mums ir nevis labākie fani pasaulē, bet skaļākie un stulbākie gan.
Tagad lasi uzmanīgi, īpaši tev 10x skaidrot netaisos. neatkarīgi no tā kas man patīk vai skauž Savickī, viņa rīcība bija stulba. Un tagad jefiņ atšujies no manis.

     [+] [-]

, 2009-03-05 20:48, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Ja tu krieviski rupji lamā tiesnesi tas ir Tavs kultūras līmenis un galvenais bojā mūsu labo tēlu un nekas jau no apsaukāšanās nemainīsies uz labu drīzāk otrādi.
Gan jau, ka te daži paaugsies vēl pāris gadiņus un (ceru) varbūt beidzot šis elementārās lietas arī paši sapratīs.....

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 20:49, pirms 15 gadiem
Vecais chekists " abizhenku" iesledza? Runa, pieradi KHL oficialajas sapulces, ka tiesnesi kludijas, bet neblame visu Latviju ar shadu ricibu. Visus hokeja svetkus sabojaja ar sho izgajienu. Tik tiesham, kapec tad ne Nizhivija balvu?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 20:51, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Gan jau, ka te daži paaugsies vēl pāris gadiņus un (ceru) varbūt beidzot šis elementārās lietas arī paši sapratīs.....
Es Tev piekrītu par 100% krieviskā lamāšanās samazinās proporcionāli pieaugot gadu skaitam. / Te es domāju latviešus , krieviem rupjības ir asinīs kaut arī Latvijā dzīvojošie krievi arī šajā ziņā ir kulturālāki par Krievijas krieviem/.

     [+] [-]

, 2009-03-05 20:51, pirms 15 gadiem
Vai tik Savickis pats kādreiz nav bijis hokeja tiesnesis, ka viņš var izvērtēt vai tiesnesis tiesāja pareizi vai nē???

  +5 [+] [-]

, 2009-03-05 20:51, pirms 15 gadiem
Maarcha rakstīja: Vai kāds ir saskaitījis cik vispār tribīnēs bija latviešu? Reti kurš no maniem paziņām uz spēli bija, pasākums krievu diasporas uzturēsanai un labākai "integrēšanai"
Ak Dievs, nu cik atsaldetam jabut, lai to rakstitu? Latvieshi bija vairakuma gan vakardienas gan visas sezonas Dinamo speles. Aizvelc savu pakalu uz Arenu Riga un parliecinies pats kadreiz.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 20:52, pirms 15 gadiem
Jopis25 rakstīja: Tā ļoti stulbi viss izskatījās... varēja atsevišķu dāvaniņu tiesnešiem piemeklēt....
noteikti vareeja Zinam iedot balvu, bet tiesneeshiem pie kaajaam nolikt taadu krasaino daavanu paketi, ar SUUDA CHUPU iekshaa!

     [+] [-]

, 2009-03-05 20:52, pirms 15 gadiem
tieshi taa arii vajadzeeja ! mirlas, nolaadeetie

  -3 [+] [-]

, 2009-03-05 20:53, pirms 15 gadiem
Paskaitīs, sapratīs, ka ir pamatīgos mīnusos un aizvērs kantori ciet. Mūsu bāleliņi slidinātāji paliks pie pilnīgi sasistas siles

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 20:55, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Jā, īsti hokeja speci. "Sudja p*****s" ir kā augstākās izglītības diploms. Man neizglītotajam liekas ka tiesneši labi notiesāja....ne perfekti, bet samērā labi. Izskatās ka esam nevis labākie, bet vnk skaļākie fani.
Stiprāka komanda uzvarēja vājāku, vispār neredzu par ko cepties, labi var saprast iekarsušu fanu, bet kluba amatpersona...
MD bija stiprāka. Noraidījumi lielākoties bija pelnīti. Bet sodi 10 min gan nē. Ko tad MD spēlētājiem nedeva tādus pašus sodus?
Tas viss jauca komandas spēli un atstāja psiholoģisku iespaidu uz RD.
Tiesneši salauza spēli. pie normālas tiesāšanas vel līdz Hartigana noraidījumam RD būtu nolikuši MD pie vietas.
Tiesnesis palaida garām vismaz piecus sešus MD spēlētāju pārkāpumus. Skatījos spēles ierakstu ar krievu komentētējiem. Pat tie vienu epizodi atzīmēja.
Padomju laikos RD līdzjutēji sauca sudju s polja. Domāju tas gan būtu korekti un tieši tāpat parādītu attieksmi.

  +6 [+] [-]

, 2009-03-05 20:58, pirms 15 gadiem
Saprotu, ka līdzjutēji savās karstasinīgajās galvās nosaukāja tiesnešus. Ar to vēl var samierināties. Bet tas, ka " šāda līmeņa cilvēks " ir spējīgs izpildīt kaut ko tādu liecin atikai par viņa pierītes šaurumu. Žēl, ka Dinamo tiek saistīti ar šādiem cilvēkiem. Un tas, ka šādiem cilvēkiem ir sakars ar Dinamo ir vēl bēdīgāk!!!

Labi, ka ir tādi cilvēki kā Koziols, kas pēc šāda padomes locekļa izgājiena spēja saņemties drosmi un ieiet Maskavas ģērbtuvē un publiski atvainoties, kā arī pasniegt Zinovjevam pelnīto balvu

paldies Viestur

  -4 [+] [-]

, 2009-03-05 21:01, pirms 15 gadiem
Riebjas ka atkal redz tiesneši vainīgi. Pie 0:12 pret Kanādu ar tiesneši vainīgi. Bl..d cik var d///st - vai nevar vienkārši atzīt, ka Maskavas Dinamo ir klasi pārāka komanda - nu nevar turēt līdz labi KHL komandai Rīgas Dinamo, kur labi ja pusotra maiņa ir spēlējusi tādā līmenī iepriekš. Milzīgs FUI Savickim, ar to viņš parāda tikai to, ka neprot ar godu zaudēt. Tik pat labi varēja Savickis iespļaut sejā tiesnesim.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:01, pirms 15 gadiem
Kāpēc gan latviešiem faniem būtu jābļauj "sudja pidaras", kāpēc nebija parastais "tiesnesi ziepēs"?

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:01, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Es biju arēnā un man ir kauns gan par tavu pieminēto izsaucienu , gan mestajām monētām. Tikai nesaki ka visi lamāja tiesnesi-speciāli skatījos skaļi bija bet daudzi to nedarīja un fanu sektors arī to nedarīja. Ja tu krieviski rupji lamā tiesnesi tas ir Tavs kultūras līmenis un galvenais bojā mūsu labo tēlu un nekas jau no apsaukāšanās nemainīsies uz labu drīzāk otrādi.
Piekrītu ka lamāties ir slikts tonis un labuma no tā nekāda. Bet ko saku. spēles beigās jau visi bija novesti tik tālu, ka skandēja visi "sudja >>>". Pat māsas meita un viņas skolas draudzene. 13 gadi. Viņas pat krieviski nerunā.
Esmu vairākārt ieminējie, ka agrākajam Dinamo atbalstītājiem bija sauklis Sudju s polja.
Domāju tas gan būtu labs, jo ja sauc tiesnesi ziepēs- viņš jau nesaprot. Jābļauj kas krieviski.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 21:02, pirms 15 gadiem
Šo izlasot dikti sasmējos!

Biju jau samierinājies ar zaudējumu sērijā 1-3 vai kaut vai 2-3, kad maskavieši izšķirīgajā spēlē savā laukumā mobilizētu visus spēkus. Tomēr 0-3 nebijām pelnījuši.

Laikam jau LV Tenisas Federācijas prezidents J. Savicka kungs vakar pirmo reizi paskatijās, kā spēlē viņa komanda iekš Play Off!

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:03, pirms 15 gadiem
Ķencis rakstīja: Krievijaa sports NEKAD nav bijis un nebuus bizness. Tiem sports ir vai nu pokazuhas, vai politikas vietaa, bet visbiezhaak gan abu divu. Taapeec arii jau no pasha saakuma ar aizdomaam skatiijos uz Dinamo projektu, jo ir tachu pilniigi skaidrs, ka objektiivi (meistariibas, biznesa deelj) mees tur nevienam neesam vajadziigi. Tur kaut kas cits apakshaa, ja vien es droshi nojaustu, kas...
Tāpēc jau Savickis arī ir RD projektā

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 21:05, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: MD bija stiprāka. Noraidījumi lielākoties bija pelnīti. Bet sodi 10 min gan nē. Ko tad MD spēlētājiem nedeva tādus pašus sodus?
Tas viss jauca komandas spēli un atstāja psiholoģisku iespaidu uz RD.
Tiesneši salauza spēli. pie normālas tiesāšanas vel līdz Hartigana noraidījumam RD būtu nolikuši MD pie vietas.
Tiesnesis palaida garām vismaz piecus sešus MD spēlētāju pārkāpumus. Skatījos spēles ierakstu ar krievu komentētējiem. Pat tie vienu epizodi atzīmēja.
Padomju laikos RD līdzjutēji sauca sudju s polja. Domāju tas gan būtu korekti un tieši tāpat parādītu attieksmi.
es nezinu par Ankipānu, bet cik sapratu Miķelis nesmuki izrunājās, tātad ja kāds tur vainīgs tad paša nesavaldība....
Par RD psiholoģiju daudz neizteikšos, man visu izteica pirmās divas spēles Maskavā.
Iespējams bija kādi sodi, ko nepamanīju, bet apgalvot ka kaut ko būtu nolikuši pie vietas neņemos, paskatoties mūsu spēli vairākumā...netīk spriedelēt kā būtu ja būtu, tomēr esmu skeptisks. Čaļi bija izdomājuši ka ieslidos zonā, MD uztaisīs savu četrstūri un mēs pa perimetru laidīsim apkārt, kamēr atradīsim sparugu kur ko izveidot....aizmirstat, MD mazākumā presingoja mūsu zonā neļaujot neko uzsākt, ja ielīdām vinu zonā šie vislaik skrēja uz spēlētāju ar ripu, paspējot izskriet līdzi mūsu piespēlēm, mūsējie uztraukuma muģijās, līdz ripa tika izmesta

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:05, pirms 15 gadiem
tiesneshiem vareeja iedot, kautva tās maikas, par pieminju
bet, nu diezgan nesmuki, nejau spelētājs vainigs, pietam vinam bija dz.d cik sapratu

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:06, pirms 15 gadiem
Zinovjevam pie tam vēl dzimene bija...

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 21:06, pirms 15 gadiem
Prieks, ka tomēr ne visi ir pakļāvušies šim manipulācijas "megaprojektam"

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:06, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: MD bija stiprāka. Noraidījumi lielākoties bija pelnīti. Bet sodi 10 min gan nē. Ko tad MD spēlētājiem nedeva tādus pašus sodus?
Tas viss jauca komandas spēli un atstāja psiholoģisku iespaidu uz RD.
Tiesneši salauza spēli. pie normālas tiesāšanas vel līdz Hartigana noraidījumam RD būtu nolikuši MD pie vietas.
Tiesnesis palaida garām vismaz piecus sešus MD spēlētāju pārkāpumus. Skatījos spēles ierakstu ar krievu komentētējiem. Pat tie vienu epizodi atzīmēja.
Padomju laikos RD līdzjutēji sauca sudju s polja. Domāju tas gan būtu korekti un tieši tāpat parādītu attieksmi.
Par ko dod vispār 10 min . pats zini? Standartā par "runāšanu" ar tiesnesi, viņa lēmuma pašaubīšanu u.t.t..... pirmām kārtām iemesli šim zāģim ir jāmeklē pašiem spēlētājiem savā psiholoģijā un pēc tam kaut kur citur! RD reāli un pirmām kārtām uz nākamo sezonu vajadzētu noalgot kaut kādu sporta psihologu, kas sezonas atbildīgākajos mačos mācētu komandu pareizi noskaņot! Jo izskatās, ka paši mūsējie lāga nemāk noskaņoties.... vismaz pirmajos divos PO mačos viņi "slidinājās" tā it kā sezona būtu tikai nupat sākusies....

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:08, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: spēles beigās jau visi bija novesti tik tālu, ka skandēja visi "sudja >>>". Pat māsas meita un viņas skolas draudzene. 13 gadi. Viņas pat krieviski nerunā.
vairums pat nesaprata kas un kapēc, bet ja jau reiz jābļauj tad bļauj, tipisks pūļa efekts

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:08, pirms 15 gadiem
Maarcha rakstīja: Kāpēc gan latviešiem faniem būtu jābļauj "sudja pidaras", kāpēc nebija parastais "tiesnesi ziepēs"?
A kapec krievu faniem (ja apgalvo, ka vinu bija vairakums) butu jadzied TAA Latvija himna sakuma un jakliedz speles laika "Sarauj!", "Malachi" utt? Sak besit shitadi "pseido-patrioti"....

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:09, pirms 15 gadiem
Maarcha rakstīja: Kāpēc gan latviešiem faniem būtu jābļauj "sudja pidaras", kāpēc nebija parastais "tiesnesi ziepēs"?
tu stulbais zaabaks, esi!!!
es emsu latvietis, kaa lai saka, lai rupjaak buutu par to labo beigu noraidijumu ieblavos "suka taads" blaklus dzeks saka blaut sudja pidaras, un viss saakas.... ko nu?

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 21:12, pirms 15 gadiem
Neliela līdzība ar 13. janvāra "bruģa revolūciju", ne? Vajag tikai veiksmīgi nomanipulēt, vislabāk šajā gadījumā ar nepārtrauktu bungošanu, kas izraisa cilvēkos agresivitāti un pat paši mierīgākie cilvēku kļūst par zvēriem

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:13, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai tik Savickis pats kādreiz nav bijis hokeja tiesnesis, ka viņš var izvērtēt vai tiesnesis tiesāja pareizi vai nē???
Savickis sēdēja blakus ar K.Lipmani. Bija kas izskaidro noteikumus, ja arī ko pats nesaprata.
Domāju te bija vairāk emocijas, tieši tā pat kā skatītājiem.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 21:15, pirms 15 gadiem
MumsIrStress rakstīja: Labi, ka ir tādi cilvēki kā Koziols, kas pēc šāda padomes locekļa izgājiena spēja saņemties drosmi un ieiet Maskavas ģērbtuvē un publiski atvainoties, kā arī pasniegt Zinovjevam pelnīto balvu

paldies Viestur
Ja tā bija, tad tiešām paldies Viestur!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:16, pirms 15 gadiem
Kauns par Savicki, tik zemiska riiciiba.Par to mees Vankuuveraa pirmajaa speelee dabuusim kaartiigi no krieviem pa d***., lai mums pashiem peec tam ir kauns.

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:18, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tu vari parakstīties ka katrs no 11000 uzmeta kaut ko uz ledus un bļāva tās rupjības? Ja tā tad mums ir nevis labākie fani pasaulē, bet skaļākie un stulbākie gan.
Tagad lasi uzmanīgi, īpaši tev 10x skaidrot netaisos. neatkarīgi no tā kas man patīk vai skauž Savickī, viņa rīcība bija stulba. Un tagad jefiņ atšujies no manis.
Protams ka naudu meta labi ja pāris cilvēku, bet Tu vispār esi balts un pūkains.

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:20, pirms 15 gadiem
njaa... interesanti..

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:20, pirms 15 gadiem
Ou...tas daudz ko izskaidro. Negribu attaisnot Savicka izgājienu (jo vakar pat pie TV bija neērti par šādu rīcību), tomēr tas ir ļoti labi saprotams (lai arī jau apnikusi tiesnešu vainošana tik ļoti bieži gan klubu, gan izlases kontekstā).

Tas par tiem tiesnešiem ir ļoti normāli. Cik tad var ļaut sevi apbižot, jo pretī kaut ko darot izskatīsimies slikti?

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:20, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: Savickis sēdēja blakus ar K.Lipmani. Bija kas izskaidro noteikumus, ja arī ko pats nesaprata.
Domāju te bija vairāk emocijas, tieši tā pat kā skatītājiem.
Tad jau Kira Jurītim būs ko aplam sastāstijis,ja šis tik stulbi uzvedās!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 21:21, pirms 15 gadiem
antanas rakstīja: Kauns par Savicki, tik zemiska riiciiba.Par to mees Vankuuveraa pirmajaa speelee dabuusim kaartiigi no krieviem pa d***., lai mums pashiem peec tam ir kauns.
kas Tev kaish ? uzvelc RUS kreklu, jau laiciigi nopeerc biljeti uz Vankuveru un jau nedaudz mazaak kaa peec gada brauc un atbalsti saveejos ! Sveetais atradies ... pie tam sveetais, kursh jau gandriiz gadu ieprieksh noraksta Latvijas izlasi !

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:21, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: Protams ka naudu meta labi ja pāris cilvēku, bet Tu vispār esi balts un pūkains.
neesmu ne balts ne pūkains, daudz nepareizu lietu sadarīts. Un nekaunos to atzīt.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 21:23, pirms 15 gadiem
pilnīgs cirvis

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 21:23, pirms 15 gadiem
Maarcha rakstīja: Kāpēc gan latviešiem faniem būtu jābļauj "sudja pidaras", kāpēc nebija parastais "tiesnesi ziepēs"?
Tiesneši latviešu valodu nesaprot

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:24, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Ou...tas daudz ko izskaidro. Negribu attaisnot Savicka izgājienu (jo vakar pat pie TV bija neērti par šādu rīcību), tomēr tas ir ļoti labi saprotams (lai arī jau apnikusi tiesnešu vainošana tik ļoti bieži gan klubu, gan izlases kontekstā).

Tas par tiem tiesnešiem ir ļoti normāli. Cik tad var ļaut sevi apbižot, jo pretī kaut ko darot izskatīsimies slikti?
Tagad izskatāmies, vareni un nelokāmi? tak pēc apbižotiem pajoliņiem izskatāmies - pagrūž ar 4:15 un visa pasaule vainīga, tik ne paši.

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:25, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Ja tā bija, tad tiešām paldies Viestur!
piekrītu, šoreiz Viesturam uzslava arī no manis.

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:26, pirms 15 gadiem
valcha rakstīja: kas Tev kaish ? uzvelc RUS kreklu, jau laiciigi nopeerc biljeti uz Vankuveru un jau nedaudz mazaak kaa peec gada brauc un atbalsti saveejos ! Sveetais atradies ... pie tam sveetais, kursh jau gandriiz gadu ieprieksh noraksta Latvijas izlasi !
domaat vajag reaali ar galvu ,nevis ar otru galu-es nenoliedzu ,ka es jutiishu latvijas izlasei ,bet reaali pret krieviem buus sagraave..un tavs stuulbais koments paraada tavu aprobezhotiibu un to ,ka tu neko nesaproti no hokeja.

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:28, pirms 15 gadiem
MALACIS

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:28, pirms 15 gadiem
antanas rakstīja: domaat vajag reaali ar galvu ,nevis ar otru galu-es nenoliedzu ,ka es jutiishu latvijas izlasei ,bet reaali pret krieviem buus sagraave..un tavs stuulbais koments paraada tavu aprobezhotiibu un to ,ka tu neko nesaproti no hokeja.
Es nesaprotu ka var norakt savas valsts izlasi jau pirms speles!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:32, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Par ko dod vispār 10 min . pats zini? Standartā par "runāšanu" ar tiesnesi, viņa lēmuma pašaubīšanu u.t.t..... pirmām kārtām iemesli šim zāģim ir jāmeklē pašiem spēlētājiem savā psiholoģijā un pēc tam kaut kur citur! RD reāli un pirmām kārtām uz nākamo sezonu vajadzētu noalgot kaut kādu sporta psihologu, kas sezonas atbildīgākajos mačos mācētu komandu pareizi noskaņot! Jo izskatās, ka paši mūsējie lāga nemāk noskaņoties.... vismaz pirmajos divos PO mačos viņi "slidinājās" tā it kā sezona būtu tikai nupat sākusies....
Jā. pirmās divas spēles zaudēja bez variantiem. Šeit bija cita spēle. Ja 10 min dod par izrunāšanos tad ir arī formulējums, par rupjību.
Mūsējos noraidīja piem par sitienu spēlētājam 2+10.
paskaties pēdējo noraidījumu, pats labākais piemērs. RD par kautiņu 2+10 MD 2min.
Slēpts komentārs: Ivars77

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:32, pirms 15 gadiem
Maarcha rakstīja: Kāpēc gan latviešiem faniem būtu jābļauj "sudja pidaras", kāpēc nebija parastais "tiesnesi ziepēs"?
Bl.je varbūt tāpēc , ka tiesnesis ir krievs meitenīt !

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:32, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tagad izskatāmies, vareni un nelokāmi? tak pēc apbižotiem pajoliņiem izskatāmies - pagrūž ar 4:15 un visa pasaule vainīga, tik ne paši.
tas, ka mēs pārāk bieži vainojam tiesnešus ir fakts - bet nu neizskatījās atbalstītāji pēc pajoliņiem.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:32, pirms 15 gadiem
derups rakstīja: Es nesaprotu ka var norakt savas valsts izlasi jau pirms speles!
es nenoroku ,bet domaaju reaali un objektiivi.turiinaa arii teica ,ka viss buus ok ,jaaciinaas pret krieviem(grabovskis) ,bet kas beigaas sanaaca pashi ziniet.

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:34, pirms 15 gadiem
ok par to tiesāšanu viss skaidrs,,bet nu vecīt par to attieksmi pret Zinovjevu lielu lielais FUJ...nevienam nenovēlu nokļūt Zinovjeva vietā...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:34, pirms 15 gadiem
antanas rakstīja: domaat vajag reaali ar galvu ,nevis ar otru galu-es nenoliedzu ,ka es jutiishu latvijas izlasei ,bet reaali pret krieviem buus sagraave..un tavs stuulbais koments paraada tavu aprobezhotiibu un to ,ka tu neko nesaproti no hokeja.
aiziej iedzer teeju uz savu virtuvi un atslaabsti starp citu, vaardu stulbs raksta ar u un nevis uu un veel > Tavs komentaars gan shkjiet diezgan komisks, par to, ka domaajot ar galvu un nevis otru galu, Tu jutiisi liidzi Latvijas izlasei (starp citu valstu nosaukumus raksta ar pirmo lielo burtu ) savukaart peec tam pazinjo, ka es esmu aprobezjots un neko nesaprotu no hokeja. tad veelos Tev pajautaat > kur manaa komentaaraa paraadaas mana aprobezjotiiba un nekompetence hokejaa ?

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 21:35, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: tas, ka mēs pārāk bieži vainojam tiesnešus ir fakts - bet nu neizskatījās atbalstītāji pēc pajoliņiem.
protams ne, fanus es saprotu tīri cilvēcīgi. Es te par Savicki runāju...

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:35, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: vairums pat nesaprata kas un kapēc, bet ja jau reiz jābļauj tad bļauj, tipisks pūļa efekts
tieši tā. un te par inteliģences līmeni un zemu vai augstu kultūras līmeni runas ir pārspīlētas. Emocijas sakāpinātas, adrenalīns. ko tik neizkliegsi vai nepateiksi.
Jā, vēlāk saproti ka biji nepareizs. Es ar kliedzu, jā domāju nevajadzēja. bet atvainoties ......

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:37, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: Jā. pirmās divas spēles zaudēja bez variantiem. Šeit bija cita spēle. Ja 10 min dod par izrunāšanos tad ir arī formulējums, par rupjību.
Mūsējos noraidīja piem par sitienu spēlētājam 2+10.
paskaties pēdējo noraidījumu, pats labākais piemērs. RD par kautiņu 2+10 MD 2min.
Visdrīzākais, ka "par sitienu" bija tās 2 min. + vēl par "mutes dzesēšanu" 10 piemeta.... mūsējie beigās bija dikti aktīvi uz runāšanu nevis spēlēšanu... es kaut kā nepamaniju, ka maskavieši dikti būtu tajā momentā ar tiesnesi diskutējuši...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:38, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tad jau Kira Jurītim būs ko aplam sastāstijis,ja šis tik stulbi uzvedās!
A može!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-05 21:38, pirms 15 gadiem
jūs jau, kā jau latvieši, grib visiem izpatikt visiem ieziepēties, ka tikai no malas labi izskatās, tas jau nekas ko paši domā....tas ir attiecināms arī uz citām lietām....ka tik citu acīs mēs izskatamies perfekti, tas nekas, ka īstenībā ne tuvu tādi neesam....kādreiz vajag arī kautko tādu izdarīt.... tādam zinovjevam tāda balva bijusi nebijusi....viņam tādas izsaukšanas dzīvē ir bijušas neskaitāmas, takā nedomāju, ka viņam nu tagad sirds sāp un viņš nevar gulēt mājās....viņš jau bija arī tas kurš to rezultātu lielā mērā uztaisīja....
un kāds tur gods....man tas bija uzjautrinoši, ka tā aplauza...un es saku arī ko domāju, un malacis ir Savickis , ka dara tā pat! Tā jau mēs te mūžīgi varēsim kunkstēt pie sevis, ka tiesneši atkal kārtējo reizi mūsu spēli iespaido tik tālu, ka dēļ viņiem spēles gaita mainās, zūd pavediens un galu galā spēle tiek zaudēta....kādreiz tas ir jāizrāda arī kādam augstākstāvošam !!

.p.s. un kāda te runa var būt par trešo dāvaniņu...kas tad viņiem bija jāparedz pirms spēles , ka tā notiks? beidzot kāds "lielais" arī uzdrošinājās kautko

  +4 [+] [-]

, 2009-03-05 21:39, pirms 15 gadiem
Lai arī kā izrīkojās Savickis, tomēr nevar noliegt šā cilvēka ietekmi visā KHL, jo Savickis ir un bija tieši tas, kas nodrošināja Dinamo atrašanos šajā līga no finansiālās puses. Jāatcerās, ka Itera(gāzes kompānija) ir viena arī no galvenajām naudas devējam tieši KHL struktūrai. Savickis ir pietiekami tuvs cilvēks Itera galvenajam bosam, un jācer, ka visā šajā jezgā ieklausīsies "lielajā" Maskavas hokeja virtuvē. Ja godīgi, tad visas sezonas garumā neKrievijas klubiem bija švaki ar tiesāšanu, un maz ticams bija, ka Rīgas Dinamieši tiks pāri Maskavas klubam, jo attiecīgās personas laukumā jau parādīja, ka 2 spēles trako Latvijas fanu priekšā ir bīstamas.

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:39, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: tieši tā. un te par inteliģences līmeni un zemu vai augstu kultūras līmeni runas ir pārspīlētas. Emocijas sakāpinātas, adrenalīns. ko tik neizkliegsi vai nepateiksi.
Jā, vēlāk saproti ka biji nepareizs. Es ar kliedzu, jā domāju nevajadzēja. bet atvainoties ......
klau, kapēc te runā par publiku? Raksts ir par Savicki un viņa nenožēlošanu. Un es par to runāju nevis pūļa reakciju

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:40, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: neesmu ne balts ne pūkains, daudz nepareizu lietu sadarīts. Un nekaunos to atzīt.
Tur beigās vajadzēja ielikt smaidiņu. nu doma bija tāda, ka paši jau ar esam daudz glupību sastrādājuši.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 21:42, pirms 15 gadiem
valcha rakstīja: aiziej iedzer teeju uz savu virtuvi un atslaabsti starp citu, vaardu stulbs raksta ar u un nevis uu un veel > Tavs komentaars gan shkjiet diezgan komisks, par to, ka domaajot ar galvu un nevis otru galu, Tu jutiisi liidzi Latvijas izlasei (starp citu valstu nosaukumus raksta ar pirmo lielo burtu ) savukaart peec tam pazinjo, ka es esmu aprobezjots un neko nesaprotu no hokeja. tad veelos Tev pajautaat > kur manaa komentaaraa paraadaas mana aprobezjotiiba un nekompetence hokejaa ?
aprobezhots ,taapeec ,ka domaa tikai par to ,kas reaali nevar notikt.Un es esmu paarliecinaats par 100% ,ka tu to pats apzinies.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 21:43, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: protams ne, fanus es saprotu tīri cilvēcīgi. Es te par Savicki runāju...
ā...nu tad jau viss ok.
Vakar tā māšana ar rokām, ka nekā nebūs dāvanā bija patiešām stulba. Bet šodien ir zināms vismaz kaut kāds attaisnojums. Nebija tā pareizākā rīcība, bet vismaz ar kaut kādu mērķi.

Tā runāšana par publiku laikam, tāpēc, ka es tikai tikko noskatījos video par faniem. he he

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:45, pirms 15 gadiem
antanas rakstīja: aprobezhots ,taapeec ,ka domaa tikai par to ,kas reaali nevar notikt.Un es esmu paarliecinaats par 100% ,ka tu to pats apzinies.
tas ar ko Tu diskutē patiešām labi pārzina hoķa lietiņas, bez tam viņš ir viens no dziedātājiem, kas pirms Dinamo spēles nodzied himnu publikas priekšā

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:45, pirms 15 gadiem
antanas rakstīja: aprobezhots ,taapeec ,ka domaa tikai par to ,kas reaali nevar notikt.Un es esmu paarliecinaats par 100% ,ka tu to pats apzinies.
Ar to jau sports ir interesants, ka VAR NOTIKT PILNIGI VISS. Un uz to ari patiesi fani cer, un tiesi tapec atbalsta savu komandu!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 21:45, pirms 15 gadiem
antanas rakstīja: aprobezhots ,taapeec ,ka domaa tikai par to ,kas reaali nevar notikt.Un es esmu paarliecinaats par 100% ,ka tu to pats apzinies.
ir jau tāda lieta, kā kautkāda mistiska ticība tomēr iekšā ! kāda jēga tad skatīties un kur nu vēl just līdzi, ja jau esi sevi noskaņojis, ka tevi sagraus >? katram arī tev , jā jā, arī tev ir tā cerībiņa iekšā tomēr pirms katras spēles, ka nu varbūt tomēr brīnums ?
takā netēlo te kautkādu cieto

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:47, pirms 15 gadiem
Ok, pietiks, cilvēku daudz, viedokļu tāpat, katrs lai domā kā vēlas, neuzspiedīsim savus viedokļus kā vienīgos pareizos un manuprāt nevajag šo negadījumu uztaisīt par sezonas naglu. Labi ka Kozis pēc tam atvainojās.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:47, pirms 15 gadiem
sinTizators-sēmušku rakstīja: ok par to tiesāšanu viss skaidrs,,bet nu vecīt par to attieksmi pret Zinovjevu lielu lielais FUJ...nevienam nenovēlu nokļūt Zinovjeva vietā...
Nu čalis atradās nepareizajā laikā nepareizajā vietā.

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:47, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Ok, pietiks, cilvēku daudz, viedokļu tāpat, katrs lai domā kā vēlas, neuzspiedīsim savus viedokļus kā vienīgos pareizos un manuprāt nevajag šo negadījumu uztaisīt par sezonas naglu. Labi ka Kozis pēc tam atvainojās.
Āmen!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-03-05 21:49, pirms 15 gadiem
Nu vot tas ir nekaunīgi, parādīja cik cilvēks var būt īgns par zaudējumu. Var būt dusmas par zaudējumu, bet nejau pie tā ir vainīgs kāds no Maskavas spēlētājiem, viņi darija savu darbu tāpat kā visas citas komandas spēlētāji.
Un tiesnešiem nu tiešām balvas nevajag, par tādu tiesāšanu pa rīkli bija pelnijuši. Bet vispār lieta kā tāda ļoti necilvēciska

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:49, pirms 15 gadiem
Esmu sen jau sen sapratis ka Latvijas hokeja īstenie fani ir bļaujoši, bungas sitoši un svilpītes pūtoši maz ko no hokeja saprotoši cilvēki, kas neņem vērā nekādu statistiku vai reālo situāciju un tik kliedz ka Latvija vai Dināmo uzvarēs. Aizmirsu, ka vel jābūt puslitram ribās. Un ja es piemēram kaut ko no tā saprotu vai sekoju līdz, tad man pēc sarunas ar Latvijas Fanu ir jāsaprot, ka labāk nekam nesekot līdz un daudz neko nevajag saprast, jo savādāk esmu nožēlojams pesimists, ja saku, ka Latvija Krievijai vai maskavas Dināmo piemēram zaudēs vienos vārtos. Tas tā pavērojot te dažu klaigāšanu.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:50, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: protams ne, fanus es saprotu tīri cilvēcīgi. Es te par Savicki runāju...
Nu ja. Visi ir civēki ar savām domām un pārliecību tikai ne Savickis.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 21:51, pirms 15 gadiem
pirmā Nokia rakstīja: beidzot kāds "lielais" arī uzdrošinājās kautko
Lielais Ar bernudarza izgajienu
Savu laiku somiem daudz ari tiesnesi pari darija, vini nema un novinneja pasaules chempi nevis ta ka te - ak jus shita, tad es jums smilshukaste pied....sisu.

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:53, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Visdrīzākais, ka "par sitienu" bija tās 2 min. + vēl par "mutes dzesēšanu" 10 piemeta.... mūsējie beigās bija dikti aktīvi uz runāšanu nevis spēlēšanu... es kaut kā nepamaniju, ka maskavieši dikti būtu tajā momentā ar tiesnesi diskutējuši...
No tiem 10 min noraidījumiem varbūt viens bija pelnīts, bet ne visi. Un MD pārkāpumus ik pa laikam palaida gar acīm.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 21:54, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: No tiem 10 min noraidījumiem varbūt viens bija pelnīts, bet ne visi. Un MD pārkāpumus ik pa laikam palaida gar acīm.
vel jaatzime linijtiesnesu darbiba laukuma

  +5 [+] [-]

, 2009-03-05 21:59, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: Nu ja. Visi ir civēki ar savām domām un pārliecību tikai ne Savickis.
Ko Tu vēlies dzirdēt? Juris Savickis ir malacis, jo Arēnas informatora izsaukatajam Maskavas Dinamo spēlētājām Zinovjevam domāto balvu nometa tiesnešiem pie kājām. Vēl lielaks malacis Juris ir jo viņš to nebūt nenožēlo? Juris ir superdžeks jo parādīja ko domā! Tā turēt Juri, lai visi kļūtu tādi kā Juris!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 22:00, pirms 15 gadiem
nē ,ne tur tā vaina ,šis uzpūtīgais kungs nespēja vienkārši pieņemt to ,ka gar degunu aiziet vairāk kā 100 tūkstošu latu,ar sportu tam nav nekāda sakara.Padomājiet paši,ja būtu vēl viena spēle,būtu pilnas tribīnes (12000 skatiitāju),ja vidēji biļete maksā 12 latus, tad nu nav taču grūti sareiķināt cik liels kumos aizgāja secen...ceru jau nu ka Dinamo klubs atvainosies par šito joku,nebija smuki....un ceru ka turpmāk gāzes kungs spēs atdalīt sportu no naudas,kaut gan vai tas maz ir iespējams?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 22:06, pirms 15 gadiem
derups rakstīja: vel jaatzime linijtiesnesu darbiba laukuma
piekrītu. tiesāšana bija slikta.
Varbūt daudz neatšķirās no citām spēlēm ar vai bez RD piedalīšanos, bet šai spēlei bija cita likme.

     [+] [-]

, 2009-03-05 22:08, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Ko Tu vēlies dzirdēt? Juris Savickis ir malacis, jo Arēnas informatora izsaukatajam Maskavas Dinamo spēlētājām Zinovjevam domāto balvu nometa tiesnešiem pie kājām. Vēl lielaks malacis Juris ir jo viņš to nebūt nenožēlo? Juris ir superdžeks jo parādīja ko domā! Tā turēt Juri, lai visi kļūtu tādi kā Juris!
nē ne gluži. bet lamāt un nolikt viņu zemāk par grīdas dēļiem ir pārspīlēti.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 22:12, pirms 15 gadiem
Palasot vairuma komentiņus saprotu,kāpēc mēs esam tiktāl,cik esam..
Mums vienmēr ir kādam jāatvainojas!!!

     [+] [-]

, 2009-03-05 22:13, pirms 15 gadiem
Jus ko aizstavat tos jobanos tiesnesus.Savickis malacis vajag cinities ar tiesnesu bespridelu!!!

     [+] [-]

, 2009-03-05 22:14, pirms 15 gadiem
CSK@_f@N1 rakstīja: kloun jopt za takoe nado nakazivat
es gribesu redzet ko tu teiksi ja cska zaudes 3 speli Ladai un tiesasana bus tada ka vakar!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 22:18, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: nē ne gluži. bet lamāt un nolikt viņu zemāk par grīdas dēļiem ir pārspīlēti.
Būtu piegājis un ievilcis tiesnesim pa muti - es saprastu. Šo rīcību es nesaprotu.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 22:19, pirms 15 gadiem
Gizis rakstīja: Jau 20 gadus esmu sportā,un pretīgākais,kas var būt-tā ir necieņas izrādīšana pret pretinieku(šajā gadījumā arī neviesmīlība).Un Zinovjevs galīgi nav vainīgs,ka Savickis izdomāja tiesnešus uzvilkt(forša dzimene čalim sanāca...).
Skatoties uz to smaidīgo viepli fočenē,gan paliek skaidrs,ka tādi vārdi kā; cieņa,respekts,viesmīlība viņam tika sen sen mācīti.
Un ko Tu vel pec foto vari noteikt gudriniek?

  +5 [+] [-]

, 2009-03-05 22:28, pirms 15 gadiem
Uzskatu, ka tiešam vajadzētu atvainoties Zinovjevam un pasniegt viņam pienākošos balvu . Tas tik būtu vēl viens cēls žests no RD puses, nevajag sabojāt labo slavu kādu esam radījuši visā KHL. Ja to nevar izdarīt vadības līmenī tad vismaz fani to nokārtos.
Un ne jau Maskavas Dinamo šeit ir vainigs, bet gan KHL vadība ka uz maču ar Maskavas komandu tika nozīmēti galvenie tiesneši no Maskavas (Карабанов С. (Москва), Семёнов С. (Москва)), varēja jau atrast arī neitrālus soģus, tad jau Odiņs varēja būt līnijtiesnesis šajā mačā. Nekorekti no KHL puses!!!!

     [+] [-]

, 2009-03-05 22:32, pirms 15 gadiem
Mēs to mākam vairākās valodās - youtube.com: YouTube - Latvia : Canada /wc 2006, Latvia/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-05 22:35, pirms 15 gadiem
Geo rakstīja: Diezgan nožēlojami, tāda spēle, atbalsts, pozitīvas emocijas, bet beigās viens nez ko sadomājies āksts to visu gandrīz sabojā un nostāda muļķa lomā ne pie kā vainīgu pretinieka spēlētāju.
Aha, domāju, ka Zinovjevs tagad šo notikumu ļoti pārdzīvo Get real džeki, nesmukums tas bija, bet jūs te psihojat it kā būtu izsmērēts pa visu sienu viņš..

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 22:37, pirms 15 gadiem
Vot, varonis... Visstulbaak izskatiijaas Zinovjeva "atshuushana", paareejais veel taa...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 22:39, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Būtu piegājis un ievilcis tiesnesim pa muti - es saprastu. Šo rīcību es nesaprotu.
Jā. būtu labāk. bet nu kā ir tā ir.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 22:42, pirms 15 gadiem
fcwild rakstīja: Uzskatu, ka tiešam vajadzētu atvainoties Zinovjevam un pasniegt viņam pienākošos balvu . Tas tik būtu vēl viens cēls žests no RD puses, nevajag sabojāt labo slavu kādu esam radījuši visā KHL. Ja to nevar izdarīt vadības līmenī tad vismaz fani to nokārtos.
Un ne jau Maskavas Dinamo šeit ir vainigs, bet gan KHL vadība ka uz maču ar Maskavas komandu tika nozīmēti galvenie tiesneši no Maskavas (Карабанов С. (Москва), Семёнов С. (Москва)), varēja jau atrast arī neitrālus soģus, tad jau Odiņs varēja būt līnijtiesnesis šajā mačā. Nekorekti no KHL puses!!!!
Kur mežu cērt tur skaidas lec. Nedomāju ka bija doma apvainot DM. Bet tā nu sanāca.

     [+] [-]

, 2009-03-05 22:51, pirms 15 gadiem
Maarcha rakstīja: Vai kāds ir saskaitījis cik vispār tribīnēs bija latviešu? Reti kurš no maniem paziņām uz spēli bija, pasākums krievu diasporas uzturēsanai un labākai "integrēšanai"
Te nu gan tu maldies. Arēnā lielākā daļa bija letiņi. Bija arī daudz krievu, kuri latviešu valodā atbalstīja RD. Protams bija arī eksemplāri, kuri apkārt plivinājās ar Krievijas karogu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-05 22:58, pirms 15 gadiem
bagāts dara kā grib!

 +11 [+] [-]

, 2009-03-05 22:59, pirms 15 gadiem
Ja te kāds raksta, ka Savickis ar Ārgali bijuši pillā, tas, protams, ir ļoti slikti!
Ja Savickis bija pārliecināts par savu spēku, varēja tiem tiesnešiem parādīt, ko pelnījuši. Es pat spēju saprast, ka tādā pārdzīvojumu brīdī viņš šādi rīkojās. Ja nu atdeva (nosviena pie kājām) balvu tiesnešiem, tomēr vajadzēja Zinovjevam paspiest roku un pateikt, ka dāvanu dzimšanas dienā pasniegs vēlāk.
Stulbi izskatījās, ka spēlētāju dzina atpakaļ, un par to gan šodien varēja atvainoties. Tā arī būtu pateicis - nenožēloju, ka publiski paudu attieksme pret tiesnešiem, tomēr atvainojos spēlētājam.

Tiesāšana arī bija traģiska, un šaubos, ka kaut kas nākotnē mainīsies. Ja KHL tiešām iesaistīsies arī citu valstu komandas, varbūt kādreiz varēs panākt, ka tiesā no neitrālām valstīm.

Tas, ka spēlētāji ar tiesnešiem runā matom (apzināti vai neapzināti), nav nekas neparasts. Drīzāk jābrīnās, ka par to sāk dot 10 min. Ir piedzīvots, ka strīpainie līdzvērtīgā tekstā nodod pretī.

Ja skatītāji bļauj to, ko tie bļāva, tad mums tas liekas baigi rupji. Manuprāt, Krievijā neviens par to īpaši nesatraucās.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-05 23:03, pirms 15 gadiem
Jā, jā, varēja tā un varēja šitā. Es jau gadiem saku, ka letiņu lielā problēma ir līšana svešās ādās, nedomājot par savējo. Tiesneši spēli izčakarēja un Savickim bija iespēja pateikt ko par to domā. Viņš savu iespēju izmantoja. Pietiek domāt "kā tas izskatās, ko tagad domās". Pie astes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 23:28, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Ko Tu vēlies dzirdēt? Juris Savickis ir malacis, jo Arēnas informatora izsaukatajam Maskavas Dinamo spēlētājām Zinovjevam domāto balvu nometa tiesnešiem pie kājām. Vēl lielaks malacis Juris ir jo viņš to nebūt nenožēlo? Juris ir superdžeks jo parādīja ko domā! Tā turēt Juri, lai visi kļūtu tādi kā Juris!
Labs

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 23:43, pirms 15 gadiem
Paskatījos atkārtojumu. Rēdlihs- 2+10 par sitienu pa galvu. Ankipāns 2+10 par sitienu pa galvu. te neko par strīdēšanos ar tiesnešiem nedeva. tad būtu 2 par sitienu 10 par nedisciplinētu uzvedību.
Par ko tiesnesis domāja dodot tādus sodus nezinu. man jau tas neliekas godīga tiesāšana.
Tālāk neskatījos jāiet gulēt.
Atbalstu Savicki.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 00:15, pirms 15 gadiem
shis bija ljoti nezheeliigi pret Zinovjevu! saakumaa naaca bet smiekli kad chali aizsuuta prom briidii kad pec balvas iet, bet peec lasiitaa vairs nenaak!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 00:53, pirms 15 gadiem
manuprat, vakar tajaas emocijaas ne to vien vareeja izdariit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 01:36, pirms 15 gadiem
Все эта паранойя по поводу какого-то нечестного судейства меня бесила на протяжении всего турнира.. при чем говорили об этом только тогда когда противники ДР выигрывали с перевесом в одну шайбу.

Судьи делали свою повседневную работу и все.. то, что они из Москвы ничего не значит.. Вы так говорите, как будто у них были вытатуировыну гербы Динамо Москва Может один фан ЦСКА другой Спартак.. тогда зачем им конкурентам подыгрывать? Он же там ненавидят друг друга

А Савицкис полный мудила, так как своим жестом подставил не только всех болельщиков ДР но и в принципе имидж Латвии.

Я представляю, как миллионы зрителей в России в этот момент сказали что-нибудь в стиле: Вот латыши… не умеют проигрывать даже…

     [+] [-]

, 2009-03-06 01:51, pirms 15 gadiem
Maarcha rakstīja: Prieks, ka tomēr ne visi ir pakļāvušies šim manipulācijas "megaprojektam"
klau, gudriniek!
nu cik var "padpjozdivaķ" rakstot kaut kaadas abstraktas fraazes???

cilveekiem pashiem ir smadzenes, katrs domaa kaa vinsh veelaas, bet nevajag uzspiest tavu domu (pie tam nepamatotu un pilniigi nevajadziigu) citiem!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 02:03, pirms 15 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: Все эта паранойя по поводу какого-то нечестного судейства меня бесила на протяжении всего турнира.. при чем говорили об этом только тогда когда противники ДР выигрывали с перевесом в одну шайбу.

Судьи делали свою повседневную работу и все.. то, что они из Москвы ничего не значит.. Вы так говорите, как будто у них были вытатуировыну гербы Динамо Москва Может один фан ЦСКА другой Спартак.. тогда зачем им конкурентам подыгрывать? Он же там ненавидят друг друга
Dazhe na rossijskih sajtah zametili, chto sudili ochenj ploho. Spornie reshenija prinimali v poljzu MD. Dima bez ognja ne bivaet....
A esli moskovskuju komandu sudjat arbitri iz Moskvi - mnogie uzhe pered matchem govorili ob etom!
Vot naprimer, v igre Atlanta i Traktora - tam Nazarov tak kritikoval sudej, chto emu dali preduprezhdenie.

Ja tut posmotrel 3-iju (posledniju) igru Atlanta s Traktorom - ja bil prosto v SHOKE! za malejshie grehi Cheljabincev srazu udaljali, a Atlant igral kak hotel - tam na 3-4 narushenija svisteli tolko 1 !!!
Ne verish, posmotri etu igru na sportbox.ru!

a chto kasaecca Sivickogo.. Da, mozhet i ne nado bilo imenno TAK delatj. Esli bi normalno pozdravili Zinu, to arbitram mozhno bilo hotj gavno v podarochnom pakete postavitj u nog!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-06 08:32, pirms 15 gadiem
Nu nezinu gan!!! Iespējams Savicka kungs zina kautko vairāk par ierindas līdzjutēju, tad es varu viņu saprast, bet ja nē nu diezgan prasti!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-06 08:39, pirms 15 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: Все эта паранойя по поводу какого-то нечестного судейства меня бесила на протяжении всего турнира.. при чем говорили об этом только тогда когда противники ДР выигрывали с перевесом в одну шайбу.

Судьи делали свою повседневную работу и все.. то, что они из Москвы ничего не значит.. Вы так говорите, как будто у них были вытатуировыну гербы Динамо Москва Может один фан ЦСКА другой Спартак.. тогда зачем им конкурентам подыгрывать? Он же там ненавидят друг друга

А Савицкис полный мудила, так как своим жестом подставил не только всех болельщиков ДР но и в принципе имидж Латвии.

Я представляю, как миллионы зрителей в России в этот момент сказали что-нибудь в стиле: Вот латыши… не умеют проигрывать даже…
V celom uvazajemij vi pavi! NO V CELOM! Polno spornih momentov bilo za vesj sezon! I spornih daze v polzu DR! Dumaju v etom sezone KHL bilo vigadno RD v PlayOff! Dalshe bilo vidno v tretey igre, hotja po pravde DM v pervih dvux igrah nas prosta porvala!!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 09:30, pirms 15 gadiem
speeleet vajag..un tad tiesneshi nebuus vainiigi..hartigans iepleesa dzhekam ar nuuju pa seju...kaads to neredzeeja?.. protams nejaushi..bet sods bija adekvaats...un tie 2 goli tik viegli tika iemesti deelj taa ka muuseejie elementaari nespeeja vairs fiziski tikt treshajaa periodaa liidz..protams seezhot areenaa ir citas emocijas un cits skatiijums..bet pie tv tas bija lieliski redzams..

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 10:02, pirms 15 gadiem
Man ir tāda ideja : speciāli priekš tādiem tiesnešiem p!darasiem, kā spēlē ar Maskavas Dinamo, sagatavot speciālbalvu - ēzeļa ausis, tādas lielas un skrandainas, lai nēsā uz veselību. Pielīmēt ar superlīmi šiem pie paura, lai turās ilgi un nēsāt viegli.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 10:58, pirms 15 gadiem
normāla rīcība, atbalstu J.Savicki. Ja nebūtu šādi parādījis savu attieksmi, neviens krievzemē pat neazdomātos līdz tam, ka mums ir pretenzijas pret strīpainajiem. Kaut vismaz šādi jācīnās pret necieņu pret Rīgu un Latviju! Būs iemesls runāt ofic.sapulcēs Maskavā. Neceru, ka krieviem pieleks, bet vismaz paši būsim pateikuši, ka mums nepatīk, ka mūs čakarē.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 12:31, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: It sevišķi nekorekti pret tiem 11 tūksatošiem kuri sauca sudja pideras un izsvilpa Zinovjevu un DM.
vai tev nav kauns par to ka esi latvietis arī par to?
maini tautību.
Ja pareizi sapratu tad mums jābūt verdziski padevīgiem?
Varbūt kādam vel pakaļu jānobučo?
Tu nepareizi saprati, diemzheel!
Ir runa par kultuuras liimeni, ne par ko citu! Tas, ka cilveeks ir kulturaals un inteligjents, veel nenoziimee, ka vinjshs ir padeviigs kalps.
Runaajot par Savicka zhestu, tas bija ekvivalents "sudja pid..." sauceejiem. Uz naakamo speeli Savickis var droshi pievienoties shiem atsaldeetajiem kliedzeejiem un moneetu meteejiem. Bet veelams buutu norobezhoties no tiem RD faniem, kuri atbalstu savai komandai sniedz civilizeetaa formaa!
Un veelreiz atkaartoshu- man ir kauns, ka Savickis ir latvietis (Latvijas iedziivotaajs), jo RD ir Latvijas viziitkarte Krievijaa.

     [+] [-]

, 2009-03-06 12:32, pirms 15 gadiem
Es piekrītu par 100%, vienīgi Zinovjevs nebija vainīgs. Nevajag ļaut kāpt uz galvas. Gan jau varbūt pirms tam bija zināms, ka balvu dos tiesnesim, tāpēc varbūt fiksi varēja sadabūt speciālbalvu tiesnešiem. Bet nu kas bijis, tas bijis. Nākamreiz zinās, ka vajag sagatavot vismaz vienu speciālbalvu tiesnešiem. Kad to atdod, lai no skapīša vai seifa izņem nākamo

     [+] [-]

, 2009-03-06 12:42, pirms 15 gadiem
Esmu pilnīgi ar Savicki,tiesneši bij jānomētā ritīgi,ko tādi vispār tiesā ,ja ir dabūjuši Maskavas Dinamo=kukuli=.Kauns,kā tādi bij ieradušies uz arēnu=Rīga=ledus.Tajā dienā Rīgas Dinamo absolūti spēcīgāki.

     [+] [-]

, 2009-03-06 13:44, pirms 15 gadiem
Uzskatu, ka tas bija loti labs zhests!
Varbut Zinovjevs to nebija pelnijis, bet domaju, ka vinsh to uztvera ar humoru. Ar Maskavas dinamo atzist, ka tiesashana Riga bija loti zema limeni. Savickis malacis!

     [+] [-]

, 2009-03-06 14:04, pirms 15 gadiem
Man jau liekaas ka RD uzprasaas uz lielaam nepatikshanaam jo Sportbox.ru hokeja apskataa ne visia labi izteicaas par Riigas komandu, taa kaa buus lieli naudas sodinji!

     [+] [-]

, 2009-03-06 17:06, pirms 15 gadiem
JankS rakstīja: Lai arī tiesneši noraka spēli, šis bija par traku.... nesmuki attiecībā uz Zinovjevu.
Ko jūs visi raudat par to pretinieku??? Cepuri nost Savickim, man ir pilnīgi vienalga, ka kaut kāds Maskavietis tagad ir apbižojies. Visu sezonu RD ir tikuši aptiesāti, bet jūs vēl gribat, lai RD nenormāli cienītu savus pretiniekus tādā spēlē?

     [+] [-]

, 2009-03-06 17:11, pirms 15 gadiem
Zaudēt arī ir jāmāk !
Sauc krievus par nekulturāliem cūkām un lūk viens Latviešu indivīds ko dara.........slava mums pa visu krievzemi cik kulturāli ir latvieši....
Cilvēciņam liekas ja šis ir miljonārs tad šitādus plebeja gājienus drīkst atļauties.
Tiesnesus te vainot vajag vismazāk, ko vai Hartigans ar nūju nepārsita seju pretspēlētājam !!!??? 2+2 ir vēl mazs sods par to.
Fui visai RD blicei un viņu faniem..........

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:08, pirms 15 gadiem
Te parādās latviešu vergu dvēseles . Redz citi tev var d...t uzgalvas at tu paliec tolerants , pasmaidi un esi paklausīgs , kad tik kādu neaizskar . MALACIS SAVICKI !!! Vismaz viens nebaidās iebilst pret to kā tiesā . MALACIS !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja