Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Savickis nenožēlo labākā spēlētāja balvas pasniegšanu tiesnešiem

Savickis nenožēlo labākā spēlētāja balvas pasniegšanu tiesnešiem
Juris Savickis. Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Rīgas "Dinamo" padomes priekšsēdētāja vietnieks Juris Savickis ceturtdien ziņu aģentūrai LETA atzina, ka nenožēlo savu rīcību pēc trešdienas mača starp Rīgas un Maskavas "Dinamo" vienībām. Pēcspēles apbalvošanā Savickis Maskavas "Dinamo" hokejistam Sergejam Zinovjevam paredzēto komandas labākā spēlētāja balvu pasniedza tiesnešiem.

"Parādīju, ka nevar rīkoties tā, kā viņi to izdarīja," Savicki citē LETA. "Mūsu komandai bija spēles uzstādījumi, kuri izjuka tiesnešu dēļ. Pie tā vēl atgriezīšos līgas sapulcēs Maskavā un darīšu visu, lai viņi nekad vairs netiesātu Rīgas "Dinamo" spēles. "Tiesneši bija labākie spēlētāji Maskavas "Dinamo" rindās, un notikušo nenožēloju ne sekundi. Trīs spēles pēc kārtas uzvarēt ir ļoti grūti, un šai bija jābūt mūsu uzvarai. Biju jau samierinājies ar zaudējumu sērijā 1-3 vai kaut vai 2-3, kad maskavieši izšķirīgajā spēlē savā laukumā mobilizētu visus spēkus. Tomēr 0-3 nebijām pelnījuši."

Izmantotie resursi:
LETA

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 20:32, pirms 15 gadiem
pilniigs sviests....
tizluma kalngals

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 20:32, pirms 15 gadiem
Nevienam nav jaatvainojas! Ja ari Savicka kungam uzliks sodu, tad vins ar smaidu to nomaksas un vel tiem tiesnesiem premijas tikpat izmaksas! Es Saviska kunga vieta butu izdarijis tiesi tapat!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 20:32, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: Nesaprotu tos gudros un taisnīgos kuri tagad nosoda Savicki. Bek ka visa zāle izsvilpa Zinovjevu? lai tie kas svilpa arī iet atvainoties. Domāju, Maskavas tiesneši sabojāja spēli un tas ļāva Maskavas komandai vinnēt.
Es arī sēdēju tribīnēs un dzirdēju daudzus krievu "vārdus" MD spēlētāju virzienā. Lai tie kas bļāva ar iet atvainoties.
Un ko lai saka, kad visi sauca sudja pideras?
Vai tas ir kaut mata tiesu labāk par Savicka gājienu.
Bez Savicka nebūtu Dinamo Rīga.
Vismaz vienam bija iekšā parādīt Maskaviešiem ka viņi nav zemes naba.
Es biju arēnā un man ir kauns gan par tavu pieminēto izsaucienu , gan mestajām monētām. Tikai nesaki ka visi lamāja tiesnesi-speciāli skatījos skaļi bija bet daudzi to nedarīja un fanu sektors arī to nedarīja. Ja tu krieviski rupji lamā tiesnesi tas ir Tavs kultūras līmenis un galvenais bojā mūsu labo tēlu un nekas jau no apsaukāšanās nemainīsies uz labu drīzāk otrādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-05 20:38, pirms 15 gadiem
silverstar rakstīja: Ljoti prasts gaajiens! Man kauns, ka savickis ir latvietis...
Gribeeji paraadiit zhestu, vareeji uzdaavinaat tiesnesim specbalvu no iipashiem gadiijumiem paredzeetajiem fondiem!
Un veel, tas bija nekorekti pret RD faniem un atbalstiitaajiem!
It sevišķi nekorekti pret tiem 11 tūksatošiem kuri sauca sudja pideras un izsvilpa Zinovjevu un DM.
vai tev nav kauns par to ka esi latvietis arī par to?
maini tautību.
Ja pareizi sapratu tad mums jābūt verdziski padevīgiem?
Varbūt kādam vel pakaļu jānobučo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: huy

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 20:41, pirms 15 gadiem
Hiperpatriotam Savickim biznes pajuka, īstajā pļaujas laikā, kad aptaranētie latviešu bāleliņi skrien uz viņiem iedvesto "Latvijas nacionālās izlases bāzes kluba" super spēlēm un domā, ka viņi atbalsta Latviju un latviešus, līdz ar to ir gatavi maksāt n-tos latus. Patiesība gan ir cita

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 20:43, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tas ka kāds kaut ko ir svilpis, kliedzis vai vēl sliktāk - metis,nekādi neataisno šīs RD amatpersonas pretīgo rīcību.
Tiešām? 11 tūkstoši ir kāds?
Pasaki vienkārši. Skauž ka Savickim ir nauda bet Tev ne. Un viņš var to ko nevaru Tu.

     [+] [-]

, 2009-03-05 20:46, pirms 15 gadiem
Maarcha rakstīja: Hiperpatriotam Savickim biznes pajuka, īstajā pļaujas laikā, kad aptaranētie latviešu bāleliņi skrien uz viņiem iedvesto "Latvijas nacionālās izlases bāzes kluba" super spēlēm un domā, ka viņi atbalsta Latviju un latviešus, līdz ar to ir gatavi maksāt n-tos latus. Patiesība gan ir cita
Kurš te teica ka RD vairs nebūs? un kāda ir patiesība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-05 20:46, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: apakšā ir tas ka nav nekas.. vinji vienkarshi izveido liigu kas megjinaas konkureet ar NHL...
Teicu - pokazuha bez reaala seguma. Ambiicijas vinjiem ir, bet sajeegas par profesionaalas liigas organizeeshanu nekaadas. NHL par taadu kljuva daudzu desmitu gadu laikaa. Lai speetu tai visaadaa zinjaa liidzinaaties, paies daudzi gadi, un pacietiiba nav taa, ar ko izceltos krievi. Svaidiishanaas ar naudu, skaljiem vaardiem un apvainojumiem sazveerestiibaas pret vinjiem starptautiskajaa areenaa - taas gan ir Krievijas sporta pirmaas paziimes. Nopietni apshaubu, ka shii liiga pashreizeejaa izskataa ilgi pastaavees. Varbuut paartaps par kaadu Eiropas liigu vai ko taadu, kaa Marchuljonis savaa laikaa piesaistiija NEBL komandas no visas Eiropas - varbuut... Bet neticu, ka Eiropai ies pie sirds krievu saimnieciibas un attieksmes iipatniibas. Arii mums nevajadzeetu paaraak aizrauties ar nostaljgjiju un liist par katru cenu tajaa virzienaa.
Slēpts komentārs: Maarcha

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 20:47, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: Tiešām? 11 tūkstoši ir kāds?
Pasaki vienkārši. Skauž ka Savickim ir nauda bet Tev ne. Un viņš var to ko nevaru Tu.
Tu vari parakstīties ka katrs no 11000 uzmeta kaut ko uz ledus un bļāva tās rupjības? Ja tā tad mums ir nevis labākie fani pasaulē, bet skaļākie un stulbākie gan.
Tagad lasi uzmanīgi, īpaši tev 10x skaidrot netaisos. neatkarīgi no tā kas man patīk vai skauž Savickī, viņa rīcība bija stulba. Un tagad jefiņ atšujies no manis.

     [+] [-]

, 2009-03-05 20:48, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Ja tu krieviski rupji lamā tiesnesi tas ir Tavs kultūras līmenis un galvenais bojā mūsu labo tēlu un nekas jau no apsaukāšanās nemainīsies uz labu drīzāk otrādi.
Gan jau, ka te daži paaugsies vēl pāris gadiņus un (ceru) varbūt beidzot šis elementārās lietas arī paši sapratīs.....

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 20:49, pirms 15 gadiem
Vecais chekists " abizhenku" iesledza? Runa, pieradi KHL oficialajas sapulces, ka tiesnesi kludijas, bet neblame visu Latviju ar shadu ricibu. Visus hokeja svetkus sabojaja ar sho izgajienu. Tik tiesham, kapec tad ne Nizhivija balvu?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 20:51, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Gan jau, ka te daži paaugsies vēl pāris gadiņus un (ceru) varbūt beidzot šis elementārās lietas arī paši sapratīs.....
Es Tev piekrītu par 100% krieviskā lamāšanās samazinās proporcionāli pieaugot gadu skaitam. / Te es domāju latviešus , krieviem rupjības ir asinīs kaut arī Latvijā dzīvojošie krievi arī šajā ziņā ir kulturālāki par Krievijas krieviem/.

     [+] [-]

, 2009-03-05 20:51, pirms 15 gadiem
Vai tik Savickis pats kādreiz nav bijis hokeja tiesnesis, ka viņš var izvērtēt vai tiesnesis tiesāja pareizi vai nē???

  +5 [+] [-]

, 2009-03-05 20:51, pirms 15 gadiem
Maarcha rakstīja: Vai kāds ir saskaitījis cik vispār tribīnēs bija latviešu? Reti kurš no maniem paziņām uz spēli bija, pasākums krievu diasporas uzturēsanai un labākai "integrēšanai"
Ak Dievs, nu cik atsaldetam jabut, lai to rakstitu? Latvieshi bija vairakuma gan vakardienas gan visas sezonas Dinamo speles. Aizvelc savu pakalu uz Arenu Riga un parliecinies pats kadreiz.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 20:52, pirms 15 gadiem
Jopis25 rakstīja: Tā ļoti stulbi viss izskatījās... varēja atsevišķu dāvaniņu tiesnešiem piemeklēt....
noteikti vareeja Zinam iedot balvu, bet tiesneeshiem pie kaajaam nolikt taadu krasaino daavanu paketi, ar SUUDA CHUPU iekshaa!

     [+] [-]

, 2009-03-05 20:52, pirms 15 gadiem
tieshi taa arii vajadzeeja ! mirlas, nolaadeetie

  -3 [+] [-]

, 2009-03-05 20:53, pirms 15 gadiem
Paskaitīs, sapratīs, ka ir pamatīgos mīnusos un aizvērs kantori ciet. Mūsu bāleliņi slidinātāji paliks pie pilnīgi sasistas siles

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 20:55, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Jā, īsti hokeja speci. "Sudja p*****s" ir kā augstākās izglītības diploms. Man neizglītotajam liekas ka tiesneši labi notiesāja....ne perfekti, bet samērā labi. Izskatās ka esam nevis labākie, bet vnk skaļākie fani.
Stiprāka komanda uzvarēja vājāku, vispār neredzu par ko cepties, labi var saprast iekarsušu fanu, bet kluba amatpersona...
MD bija stiprāka. Noraidījumi lielākoties bija pelnīti. Bet sodi 10 min gan nē. Ko tad MD spēlētājiem nedeva tādus pašus sodus?
Tas viss jauca komandas spēli un atstāja psiholoģisku iespaidu uz RD.
Tiesneši salauza spēli. pie normālas tiesāšanas vel līdz Hartigana noraidījumam RD būtu nolikuši MD pie vietas.
Tiesnesis palaida garām vismaz piecus sešus MD spēlētāju pārkāpumus. Skatījos spēles ierakstu ar krievu komentētējiem. Pat tie vienu epizodi atzīmēja.
Padomju laikos RD līdzjutēji sauca sudju s polja. Domāju tas gan būtu korekti un tieši tāpat parādītu attieksmi.

  +6 [+] [-]

, 2009-03-05 20:58, pirms 15 gadiem
Saprotu, ka līdzjutēji savās karstasinīgajās galvās nosaukāja tiesnešus. Ar to vēl var samierināties. Bet tas, ka " šāda līmeņa cilvēks " ir spējīgs izpildīt kaut ko tādu liecin atikai par viņa pierītes šaurumu. Žēl, ka Dinamo tiek saistīti ar šādiem cilvēkiem. Un tas, ka šādiem cilvēkiem ir sakars ar Dinamo ir vēl bēdīgāk!!!

Labi, ka ir tādi cilvēki kā Koziols, kas pēc šāda padomes locekļa izgājiena spēja saņemties drosmi un ieiet Maskavas ģērbtuvē un publiski atvainoties, kā arī pasniegt Zinovjevam pelnīto balvu

paldies Viestur

  -4 [+] [-]

, 2009-03-05 21:01, pirms 15 gadiem
Riebjas ka atkal redz tiesneši vainīgi. Pie 0:12 pret Kanādu ar tiesneši vainīgi. Bl..d cik var d///st - vai nevar vienkārši atzīt, ka Maskavas Dinamo ir klasi pārāka komanda - nu nevar turēt līdz labi KHL komandai Rīgas Dinamo, kur labi ja pusotra maiņa ir spēlējusi tādā līmenī iepriekš. Milzīgs FUI Savickim, ar to viņš parāda tikai to, ka neprot ar godu zaudēt. Tik pat labi varēja Savickis iespļaut sejā tiesnesim.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:01, pirms 15 gadiem
Kāpēc gan latviešiem faniem būtu jābļauj "sudja pidaras", kāpēc nebija parastais "tiesnesi ziepēs"?

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:01, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Es biju arēnā un man ir kauns gan par tavu pieminēto izsaucienu , gan mestajām monētām. Tikai nesaki ka visi lamāja tiesnesi-speciāli skatījos skaļi bija bet daudzi to nedarīja un fanu sektors arī to nedarīja. Ja tu krieviski rupji lamā tiesnesi tas ir Tavs kultūras līmenis un galvenais bojā mūsu labo tēlu un nekas jau no apsaukāšanās nemainīsies uz labu drīzāk otrādi.
Piekrītu ka lamāties ir slikts tonis un labuma no tā nekāda. Bet ko saku. spēles beigās jau visi bija novesti tik tālu, ka skandēja visi "sudja >>>". Pat māsas meita un viņas skolas draudzene. 13 gadi. Viņas pat krieviski nerunā.
Esmu vairākārt ieminējie, ka agrākajam Dinamo atbalstītājiem bija sauklis Sudju s polja.
Domāju tas gan būtu labs, jo ja sauc tiesnesi ziepēs- viņš jau nesaprot. Jābļauj kas krieviski.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 21:02, pirms 15 gadiem
Šo izlasot dikti sasmējos!

Biju jau samierinājies ar zaudējumu sērijā 1-3 vai kaut vai 2-3, kad maskavieši izšķirīgajā spēlē savā laukumā mobilizētu visus spēkus. Tomēr 0-3 nebijām pelnījuši.

Laikam jau LV Tenisas Federācijas prezidents J. Savicka kungs vakar pirmo reizi paskatijās, kā spēlē viņa komanda iekš Play Off!

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:03, pirms 15 gadiem
Ķencis rakstīja: Krievijaa sports NEKAD nav bijis un nebuus bizness. Tiem sports ir vai nu pokazuhas, vai politikas vietaa, bet visbiezhaak gan abu divu. Taapeec arii jau no pasha saakuma ar aizdomaam skatiijos uz Dinamo projektu, jo ir tachu pilniigi skaidrs, ka objektiivi (meistariibas, biznesa deelj) mees tur nevienam neesam vajadziigi. Tur kaut kas cits apakshaa, ja vien es droshi nojaustu, kas...
Tāpēc jau Savickis arī ir RD projektā

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 21:05, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: MD bija stiprāka. Noraidījumi lielākoties bija pelnīti. Bet sodi 10 min gan nē. Ko tad MD spēlētājiem nedeva tādus pašus sodus?
Tas viss jauca komandas spēli un atstāja psiholoģisku iespaidu uz RD.
Tiesneši salauza spēli. pie normālas tiesāšanas vel līdz Hartigana noraidījumam RD būtu nolikuši MD pie vietas.
Tiesnesis palaida garām vismaz piecus sešus MD spēlētāju pārkāpumus. Skatījos spēles ierakstu ar krievu komentētējiem. Pat tie vienu epizodi atzīmēja.
Padomju laikos RD līdzjutēji sauca sudju s polja. Domāju tas gan būtu korekti un tieši tāpat parādītu attieksmi.
es nezinu par Ankipānu, bet cik sapratu Miķelis nesmuki izrunājās, tātad ja kāds tur vainīgs tad paša nesavaldība....
Par RD psiholoģiju daudz neizteikšos, man visu izteica pirmās divas spēles Maskavā.
Iespējams bija kādi sodi, ko nepamanīju, bet apgalvot ka kaut ko būtu nolikuši pie vietas neņemos, paskatoties mūsu spēli vairākumā...netīk spriedelēt kā būtu ja būtu, tomēr esmu skeptisks. Čaļi bija izdomājuši ka ieslidos zonā, MD uztaisīs savu četrstūri un mēs pa perimetru laidīsim apkārt, kamēr atradīsim sparugu kur ko izveidot....aizmirstat, MD mazākumā presingoja mūsu zonā neļaujot neko uzsākt, ja ielīdām vinu zonā šie vislaik skrēja uz spēlētāju ar ripu, paspējot izskriet līdzi mūsu piespēlēm, mūsējie uztraukuma muģijās, līdz ripa tika izmesta

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:05, pirms 15 gadiem
tiesneshiem vareeja iedot, kautva tās maikas, par pieminju
bet, nu diezgan nesmuki, nejau spelētājs vainigs, pietam vinam bija dz.d cik sapratu

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:06, pirms 15 gadiem
Zinovjevam pie tam vēl dzimene bija...

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 21:06, pirms 15 gadiem
Prieks, ka tomēr ne visi ir pakļāvušies šim manipulācijas "megaprojektam"

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:06, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: MD bija stiprāka. Noraidījumi lielākoties bija pelnīti. Bet sodi 10 min gan nē. Ko tad MD spēlētājiem nedeva tādus pašus sodus?
Tas viss jauca komandas spēli un atstāja psiholoģisku iespaidu uz RD.
Tiesneši salauza spēli. pie normālas tiesāšanas vel līdz Hartigana noraidījumam RD būtu nolikuši MD pie vietas.
Tiesnesis palaida garām vismaz piecus sešus MD spēlētāju pārkāpumus. Skatījos spēles ierakstu ar krievu komentētējiem. Pat tie vienu epizodi atzīmēja.
Padomju laikos RD līdzjutēji sauca sudju s polja. Domāju tas gan būtu korekti un tieši tāpat parādītu attieksmi.
Par ko dod vispār 10 min . pats zini? Standartā par "runāšanu" ar tiesnesi, viņa lēmuma pašaubīšanu u.t.t..... pirmām kārtām iemesli šim zāģim ir jāmeklē pašiem spēlētājiem savā psiholoģijā un pēc tam kaut kur citur! RD reāli un pirmām kārtām uz nākamo sezonu vajadzētu noalgot kaut kādu sporta psihologu, kas sezonas atbildīgākajos mačos mācētu komandu pareizi noskaņot! Jo izskatās, ka paši mūsējie lāga nemāk noskaņoties.... vismaz pirmajos divos PO mačos viņi "slidinājās" tā it kā sezona būtu tikai nupat sākusies....