Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:16, Did:0, useCase: 3

Autors: Jānis Pārums

LTV: "Viasat" izplata nepatiesu informāciju

Latvijas Televīzija informē, ka "Viasat" ir izplatījis nepatiesu informāciju par Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) spēļu translēšanas tiesībām nākamajās sezonās. Publicējam pilnu LTV paziņojuma tekstu.

Kā oficiāli ir apstiprinājis "KHL Marketing", kas ir KHL spēļu translāciju licences īpašnieks, kanālam "Viasat Sport Baltic" nav ekskluzīvu tiesību pārraidīt KHL spēles. Tāpat kanāls "Viasat Sport Baltic" nebūs vienīgais televīzijas kanāls, kam būs tiesības Baltijā translēt hokeja kluba Dinamo Rīga izbraukuma spēles. Līdz ar to "Viasat" izplatītā informācija ir nepatiesa, kā arī televīzijas skatītājus un hokeja līdzjutējus maldinoša.

Latvijas Televīzijai šobrīd norit sarunas par KHL, tajā skaitā, hokeja kluba "Dinamo Rīga", spēļu translēšanas tiesībām nākamajās sezonās Latvijas Televīzijas 7. kanālā (LTV7). Līdzšinējās sadarbības ietvaros LTV7 ieguva tiesības translēt ne tikai hokeja kluba hokeja kluba "Dinamo Rīga" spēles, bet arī jebkuras citas KHL spēles 2008./2009. gada sezonas ietvaros.

LTV7 kā sabiedriskās televīzijas kanāls apliecina, ka tas darīs visu iespējamo, lai ikviens Latvijas iedzīvotājs redzētu hokeja kluba "Dinamo Rīga" mājas spēļu translācijas KHL 2009./2010. gada sezonas ietvaros, kā arī translēs hokeja kluba Dinamo Rīga izbraukuma spēles savu finansiālo iespēju robežās.

Cienot Latvijas hokeja un jebkura cita sporta veida līdzjutējus un ņemot vērā arī šī brīža valsts ekonomisko situāciju, LTV7 uzskata, ka hokejs un jebkura cita sporta translācijas ir jāredz jebkuram Latvijas iedzīvotājam visā Latvijas teritorijā neatkarīgi no ikviena iedzīvotāja finansiālajām iespējām iegādāties satelīta "šķīvjus". LTV7 var piedāvāt savu programmu visā Latvijas teritorijā un visiem Latvijas iedzīvotājiem.

LTV7 atgādina, ka:

-Šodien, 2. aprīlī plkst. 19.40, tiks translēta Latvijas sieviešu basketbola līgas 1. finālspēle,
-Piektdien, 3. aprīlī plkst. 18.30 un sestdien, 4. aprīlī plkst. 16.30, LTV7 skatītājiem būs iespēja vērot Latvijas hokeja izlases pārbaudes spēles translāciju ar Vācijas valstsvienību.
-Svētdien, 5. aprīlī plkst. 14.00 LTV7 tiks pārraidīta Latvijas Studentu basketbola līgas finālspēle, savukārt, plkst. 16.00 Latvijas sieviešu basketbola līgas 2. finālspēle.

Informāciju sagatavoja:
LTV7 direktors Mārtiņš Rinčs


, 2009-04-02 15:00, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nafig???? Valsts televiizijai, kura nespeej savus teerinjus samazinaat? Televiizijai, kura nemaak reklaamu paardot? Nafig apmaksaat milziigos lielaas TV maajas uztureeshanas teerinjus, ja LTV fiziski no taa nevajag vairaak par 30%... u.t.t.
Es Tev piekrītu ka LTV vajag dūšīgas reformas, pat ļoti dūšīgas. Atcerēsimies kas šogad notika ar bobsleju, kad dažus posmus rādija ierakstā, mūsdienās ierakstā, tas ir ārprāts. Viašrot sport baltik ir baltijas kanāls, kas notiks ja translāciju laiki sakritīs ar svarīgu Lietuvas basketbola spēļu laikiem, tad 100% hokeju mēs skatīsimies naktī. Es ļoti gribētu lai ievieš kārtību LTV un turpina translēt LTV7 hokeju, varētu būt arī cita TV kompānija bet tikai ne viasats, tā ir organizācija kas nekad netur vārdu. Man ar viņiem bija pamatīga saķeršanās jau pēc līguma beigām un tādu Latvijā ir daudz. PTAC ir visvairāk sūdzību tieši par viasata negodīgu rīcību.
, 2009-04-02 15:53, pirms 15 gadiem
Es mīlu LTV!!!
, 2009-04-02 15:53, pirms 15 gadiem
Nav jau tik traki! Nevajag uzsākt "krsuta" karus vai ko tamlīdzīgi!
Vienkārši pārsteidz VIASAT mārketings, nepatiesu ziņu iplatīšana un tamlīdzīgi izgājieni, kas noteikti nerosina uzticību kompānijai.
Lietas būtība (subjektīvi, bet pieņemu, ka vairākumam) slēpjas apstāklī, ka VSB kanāls šobrīd nav pārāk izplatīts. Un ja KHL, tai skaitā RD spēles tiks translētas šajā kanālā, ne visiem tās būs pieejams. Uz pāris spēlēm var aiziet, šad tad var bāriņā paskatīties, bet ne jau pastāvīgi.
Noprotu, ka par mājas spēlēm LTV7 var nesatraukties, bet tomēr..
Esmu citas kompanijas klients, bet diez vai tikai RD un KHL pēc kļūtu par VIASAT klientu (ņemot vērā, ka pagaidām mans pašreizējais TV uzņēmums VSP nepiedāvā).
Atceroties, kā VIASAT izrīkojās ar EČ Sievietēm basketbolā, promoutējot jauno kanālu TV6, citādāk, kā par kretīnismu to nenosauksi, atceroties, ka pat sporta bāri bija šokā, kamēr atrada iespēju translēt TV6.
Ņemot vērā, ka LTV7 ir publisks kanāls, tas nodrošina vislielāko auditoriju, kas , manuprāt, ir izdevīgi gan faniem, gan sponsoriem, gan RD, gan pašai KHL.
Tad strādājam tā, lai labi iz visiem, nevis atsevišķiem privātajiem uzņēmējiem.
, 2009-04-02 15:54, pirms 15 gadiem
Pūra trokīs rakstīja: Kaada starpiiba, no paarklaajuma izriet auditorija ne taa? Nav shaubu, ka Viasatam maarketings darbojas 100x produktiivaak par valsts televiiziju. Shajaa gadiijumaa manupraat toni (reklaamas) nosaka RD nevis televiizija, un RD sponsoriem shkjiet buutu 100x izdeviigaak gozeeties LTV7 nevis VSB ja buutu jaaizlemj izraadiities tur vai tur. Saliidzinaajums ar TV3 ir nekorekts, shii TV paarklaajums ir tuvu LTV7 iespeejaam. Redzu ka baigi aizstaavi to Viasatu, protams arii LTV muuzhiigaa dziivoshanaas pa taukiem nav nekas pozitiivs, bet patreizeejaa situaacijaa parastajiem rengjeedaajiem Viasata politika, un ne tikai, shkjiet paaraak brutaala.
Vinji nospekuleeja ar sho RD speelju raadiishanu ne sliktaak kaa rengju paardeveeja Centraaltirgus zivju paviljonaa, kura meegjina iestaastiit potenciaalajam pirceejam, ka vinja vieniigaa taas shodien paardod. Leeti. Un kaut vai tikai taapeec es ieniistu sho kantori + arii taapeec, ka ljoti lielai daljai gribeetaaju nemaz teoreetiski nav iespeejams uzsliet to sasodiito shkjiivi, taadeejaadi liedzot tiesiibas veerot RD speeles.
redzi, kaapeec es saaku diskusijas: esmu vairaak kaa 12 gadus nostraadaajis ar TV auditorijas datiem, taapeec atljaushos iebilst, ka esmu profesionaalis shai jomaa. Un man griezh ausiis, ka briizhiet tiek pilniigas aplamiibas runaatas.

Par auditoriju - teoreetiski, protams, auditorija VAREETU buut lielaaka kanaalam ar lielaako paarklaajumu, tachu reaali, tas taa vienmeer nav. Buutiskaakais tomeer raidiijumu saturs un kanaala pasha par sevi popularitaate. Par auditoriju - lielisks piemeers ir krievu PBK (pieejams tikai kabeljos!), kuram Latvijaa shobriid ir lielaaka auditorija kaa LTV1 vai LTV7. Otrs piemeers, BBL speeleem LNT bija lielaaka auditorija nekaa pec tam, kad taas saaka raadiit LTV7.

Ja runaa par paarklaajumiem, TV3 tas Latvijaa ir mazaaks kaa LTV7 - atsevishkjos Latvijas regjionos TV3 nav redzams.

Starp citu, iesaku noshkjirt 4 terminus:
- technical penetration (tehniskais paarklaajums)
- reach (aizsniedzamiiba jeb skatiitaaju skaits, kas kaut reizi dienaa (nedeeljaa, meenesii) iesleedz doto TV kanaalu
- audience (auditorija jeb skatiitaaju skaits, kas skataas TV konkreetaa laika briidii (1 min, 15 min vai paarraide)).
- TV rating (GRP - Gross Rating Point) jeb auditorija % no kopeejaa iedziivotaaju skaita.

P.S. neesmu VIASAT aizstaavis. Shobriid esmu pilniigi briivs no saistiibaam pret jebkaadu ar TV saistiitu organizaaciju.
Katra zinjaa - kameer VIASAT buus vieniigie, kas Latvijaa masveidaa piedaavaas sateliit TV, tikmeer vinji varees izpausties, respektiivi, ir vajadziigs nopietns konkurents (vismaz viens) un daudzas probleemas atrisinaasies.
, 2009-04-02 15:54, pirms 15 gadiem
Kārumiņam
Dēļ tādiem, kā Tu arī šeit rodas muļķīgi amerikāniskā attieksme pret sportu. Interesē gan tā finālsērija un kā vēl interesē, jo tas ir Reāls hoķis, nevis kāda bakstīšanās. Protams, cilvēkiem, kurus interesē nevis hokejs kā spēle, bet hokejs kā bizness vai fanošana tikai par savējiem, šādas lietas ir svešas
, 2009-04-02 15:57, pirms 15 gadiem
Agris 77 rakstīja: Es Tev piekrītu ka LTV vajag dūšīgas reformas, pat ļoti dūšīgas. Atcerēsimies kas šogad notika ar bobsleju, kad dažus posmus rādija ierakstā, mūsdienās ierakstā, tas ir ārprāts. Viašrot sport baltik ir baltijas kanāls, kas notiks ja translāciju laiki sakritīs ar svarīgu Lietuvas basketbola spēļu laikiem, tad 100% hokeju mēs skatīsimies naktī. Es ļoti gribētu lai ievieš kārtību LTV un turpina translēt LTV7 hokeju, varētu būt arī cita TV kompānija bet tikai ne viasats, tā ir organizācija kas nekad netur vārdu. Man ar viņiem bija pamatīga saķeršanās jau pēc līguma beigām un tādu Latvijā ir daudz. PTAC ir visvairāk sūdzību tieši par viasata negodīgu rīcību.
es domaaju, ka logjiskaakais ir RD nosleegt liigumu ar TV, kura maksaatu vinjiem REAALU naudu par translaacijaam: muusu gadiijumaa ir tikai 2 kandidaati - LNT un TV3.
, 2009-04-02 16:05, pirms 15 gadiem
Hei, Abrag! Stāsts par auditorijām lielisks, taču, saki man, kāda velna pēc VIENĪGĀS ĪSTĀS latvijas hokejkomandas spēles būtu jābāž kanālā, kuram ir relatīvi mazāk (iespējamo) skatītāju. Netaisos apgalvot, ka Dinamo mačus skatās visi, taču, piemēram (un tas nav izdomāts piemērs) mana vecmamma Lapmežciemā redz tieši LTV7 un patiešām skatās... Nu, jā, vecmamma, protams, nav reklāmas devēju mērķa auditorija...
Piekrītu, bet ir čoms Ogrē, uz kura neprivātmājas (3 stāvenes) nedz VIA, nedz kuri citi antenu nespējot uzlikt, jo koki apkārt, bet kābeli nevelk, jo par tālu... Arī viņam paliek tik tie slavenie četri kanāli... Un šādu cilvēku mūsu izcili attīstītajā valstī taču ir daudz... Domā, ka viņi nevēlas redzēt šīs spēles?
, 2009-04-02 16:05, pirms 15 gadiem
M. Bārda rakstīja: Kārumiņam
Dēļ tādiem, kā Tu arī šeit rodas muļķīgi amerikāniskā attieksme pret sportu. Interesē gan tā finālsērija un kā vēl interesē, jo tas ir Reāls hoķis, nevis kāda bakstīšanās. Protams, cilvēkiem, kurus interesē nevis hokejs kā spēle, bet hokejs kā bizness vai fanošana tikai par savējiem, šādas lietas ir svešas
nu a ko es teicu? izlasīji manu tekstu?

tieši tāpēc es smējos par LTV7 suiperīgo attieksmi. idioti stāsta ko viņi rādīs utt un tekstā arī uzsver, ka var rādīt pilnīgi visas šīs sezonas KHL spēles. bet - ibio, kur tad ir finālsērija???? ak vai, nav federācijas, kas viņiem par to samaksā. tā runā, ka "Cēsis" par trīs spēļu rādīšanu esot samaksājuši 6800Ls.. sālīti..

un cilvēkam, kurš pateica, ka TV3 vai viasats maitas tagad F-1 kvalifikāciju rādot naktī varu pateikt tikai vienu - izaudz
, 2009-04-02 16:07, pirms 15 gadiem
sport80 rakstīja: Ja rādis abi kanāli vienalicīgi tiešraidi,ko Jūs skatīsieties,protams,ka LTV7,jo to visiem rāda
es pat principa peec skatiitos LTV 7 !!!!
, 2009-04-02 16:08, pirms 15 gadiem
Kārumiņam
Sorry, neizkodu tavu humoru, he! Par skarbu tas viss liekas šajos bada laikos, kad Baltkoms, par kuru samaksāts, norauj Čempionlīgu, jo nav spējis ar Viasatiem vienoties
, 2009-04-02 16:10, pirms 15 gadiem
M. Bārda rakstīja: Kārumiņam
Sorry, neizkodu tavu humoru, he! Par skarbu tas viss liekas šajos bada laikos, kad Baltkoms, par kuru samaksāts, norauj Čempionlīgu, jo nav spējis ar Viasatiem vienoties
nu tā runā, ka viņi vienkārši ir baigajos parādos Viasatam un tāpēc Viasats vienkārši atsakās pat no sarunu veikšanas par iespējamo VSB retranslēšanu.

ja Latvijā līgumos ar kabeļoperatoriem tiktu iekļauts kādiem kanāliem obligāti jābūt, tad gan sāktos jautrības..
, 2009-04-02 16:12, pirms 15 gadiem
kārumiņam
Tur jau tā herņa notiek, tu, cilvēks, abonē kabeļtelevīziju, pamatojoties uz vienu piedāvājumu, a tie - žviks, nomaina pāris kanālus, un - iepūt ļipā
, 2009-04-02 16:25, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: es domaaju, ka logjiskaakais ir RD nosleegt liigumu ar TV, kura maksaatu vinjiem REAALU naudu par translaacijaam: muusu gadiijumaa ir tikai 2 kandidaati - LNT un TV3.
jā nu kas varētu rādīt un papildināt RD kasi šajā situācijā neņemos spriest, par LNT jau pats rakstiji kā viņi izgāzās, tv3 būtu jau labi bet viņi laikam ir viasata meitas uzņēmums. Vispār es iesaku nekur tuvākos sešus mēnešus nesteigties un šķīvjus, uztvērējus, resīverus, antenas lai skatītos KHL spēles nepirkt. Krievijā būs jauns hokeja kanāls, varbūt pat divi un es pieļauju iespēju ka šie kanāli būs kabeļos un LTC piedāvājumā. LTC šogad uzsāk un taisās arī pabeigt DVT ieviešanu Latvijā, otrs portāls kur es bieži "peros" ir boot.lv un tur no dažādiem tv spečukiem populārākā atbilde ir "šobrīd neko nepērc, ja vari pagaidīt".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-02 16:28, pirms 15 gadiem
Diez ko domā tie,kas uzķērās uz šo VIASAT blefošanu,un aizskrēja noslēgt līgumu???
, 2009-04-02 16:30, pirms 15 gadiem
Agris 77 rakstīja: jā nu kas varētu rādīt un papildināt RD kasi šajā situācijā neņemos spriest, par LNT jau pats rakstiji kā viņi izgāzās, tv3 būtu jau labi bet viņi laikam ir viasata meitas uzņēmums. Vispār es iesaku nekur tuvākos sešus mēnešus nesteigties un šķīvjus, uztvērējus, resīverus, antenas lai skatītos KHL spēles nepirkt. Krievijā būs jauns hokeja kanāls, varbūt pat divi un es pieļauju iespēju ka šie kanāli būs kabeļos un LTC piedāvājumā. LTC šogad uzsāk un taisās arī pabeigt DVT ieviešanu Latvijā, otrs portāls kur es bieži "peros" ir boot.lv un tur no dažādiem tv spečukiem populārākā atbilde ir "šobrīd neko nepērc, ja vari pagaidīt".
kur es rakstiiju, ka LNT izgaazaas????
, 2009-04-02 16:35, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Viasat panjema bobsleju un to redz ljooti maz cilveeki, vinji panjem formulu un kvalifikaciju rada nakti kad tas vairs nav aktuaali, vini panjems Dinamo spelu translacijas un piebazis to pilnu ar reklamam.. Viasat nekoncentrejas uz skatitajiem, bet gan uz naudu.. taa ir komerctelevizija kam skatitajs ir pie d.irsas...
tur tu kljudies....skatitajs tas nozime labus reitingus, labus reitingus nozime daudz reklamas, daudz reklamas nozime labu naudu, laba nauda ir tas uz ko vinji tiecas!
Bizness chalit tas ir, vnk bizness.....
, 2009-04-02 16:39, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Diez ko domā tie,kas uzķērās uz šo VIASAT blefošanu,un aizskrēja noslēgt līgumu???
vinji to nenozhelos jo VIASATS dabus pasaules chempi futbola,vares skatities visas pasaules chempja speles hokeja, SEB BBL , Euroliga, ATP, un naks vel sporta paraides kuras VSB nocels LTV7 !
, 2009-04-02 16:53, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: kur es rakstiiju, ka LNT izgaazaas????
atvaino, neuzmanīgi izlasiju tavu tekstu par BBL spēļu translāciju. Izgāzās, tad pieņemsim ir mana versija, ja nemaldos tajā gadā kad LNT rādija BBL spēles viņi tā arī neparādija visu sezonu, bet varbūt es kaut ko jaucu, neuzstāju. Par tiem reitingiem un LTV lielajiem izdevumiem man tas galīgi nav saprotams, tik ļoti daudz cilvēku, tāda bāze bet reitingi diezgan zemi.
, 2009-04-02 16:59, pirms 15 gadiem
kasparsp124 rakstīja: vinji to nenozhelos jo VIASATS dabus pasaules chempi futbola,vares skatities visas pasaules chempja speles hokeja, SEB BBL , Euroliga, ATP, un naks vel sporta paraides kuras VSB nocels LTV7 !
Nu tik nepārspīlē, pasaules futbola čempi viņi diezvai dabūs, viasats nepērk dārgus sporta raidijumus un viņu situācija nemaz nav tik spīdoša, pēdējos mēnešos likvidēja MTV LV, MTV LT, MTV EE.
, 2009-04-02 17:07, pirms 15 gadiem
Agris 77 rakstīja: Par tiem reitingiem un LTV lielajiem izdevumiem man tas galīgi nav saprotams, tik ļoti daudz cilvēku, tāda bāze bet reitingi diezgan zemi.
daudz ir tehnisko cilveeku, daudz ir admistraacijaa, tachu reaali kanaals dikti maz ko dara savu programmu promocijaa. Ari reaalu reklaamas/promocijas speciaalistu vinjiem vienkaarshi nav.
Ir daudz sava veida fanaatikju (kaa lai citaadi sauc to tehnisko personaalu, kas par kapeikaam visus shos gadus ir maukushi). Arii sporta redakcijaa ir sava darba fanaatikji, tachu reklaamas un promocijas jomaa vinji nespeej neko izdariit. Marketinga nodaljaa veel kautko sajeedz no cipariem, tachu reaali ar cilveekiem straadaat nespeej.
Un veelviena nianse - taa kaa LTV ir valsts televiizija vinji nevar buut fleksibli. Teiksim, par reklaamu cena ir apstiprinaata (mineeshu ciparu no galvas) 300 Ls par 30" reklaamu hokeja speelee X. Atnaak reklaamdeveejs un saka, sorry - vai nu 200 un es lieku 10 reklaamas vai nekas. privaatais kanaals, protams, tirgotos liidz panaaktu kompromisu. Savukaart, LTV nevar atlaist ne santiimu, jo taadas (un ne citaadas) cenas ir apstiprinaatas LTV valdee. Savukaart, LTV valde nevar taisiit iznjeemumu shai gadiijumaa, jo uzreiz buus jautaajums no Radio un TV padomes puses - vai nav korupcija, kaapeec shim klientam ir tik zema cena...
(bez tam, privaatais kanaals jau sen pats buus aizgaajis pie reklaamdeveeja vai vinju paarstaavoshaas reklaamas agjentuuras. Savukaart, LTV shtataa taadu cilveeku nav).
, 2009-04-02 17:12, pirms 15 gadiem
VIASAT ir afēristi kas cenšās apčakaret skatītājus. Viņi laikam bija iecerējuši,kad nu visi metīsies abonēt viņu sporta kanālu!!!
, 2009-04-02 17:16, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: daudz ir tehnisko cilveeku, daudz ir admistraacijaa, tachu reaali kanaals dikti maz ko dara savu programmu promocijaa. Ari reaalu reklaamas/promocijas speciaalistu vinjiem vienkaarshi nav.
Ir daudz sava veida fanaatikju (kaa lai citaadi sauc to tehnisko personaalu, kas par kapeikaam visus shos gadus ir maukushi). Arii sporta redakcijaa ir sava darba fanaatikji, tachu reklaamas un promocijas jomaa vinji nespeej neko izdariit. Marketinga nodaljaa veel kautko sajeedz no cipariem, tachu reaali ar cilveekiem straadaat nespeej.
Un veelviena nianse - taa kaa LTV ir valsts televiizija vinji nevar buut fleksibli. Teiksim, par reklaamu cena ir apstiprinaata (mineeshu ciparu no galvas) 300 Ls par 30" reklaamu hokeja speelee X. Atnaak reklaamdeveejs un saka, sorry - vai nu 200 un es lieku 10 reklaamas vai nekas. privaatais kanaals, protams, tirgotos liidz panaaktu kompromisu. Savukaart, LTV nevar atlaist ne santiimu, jo taadas (un ne citaadas) cenas ir apstiprinaatas LTV valdee. Savukaart, LTV valde nevar taisiit iznjeemumu shai gadiijumaa, jo uzreiz buus jautaajums no Radio un TV padomes puses - vai nav korupcija, kaapeec shim klientam ir tik zema cena...
(bez tam, privaatais kanaals jau sen pats buus aizgaajis pie reklaamdeveeja vai vinju paarstaavoshaas reklaamas agjentuuras. Savukaart, LTV shtataa taadu cilveeku nav).
visu cieņu, un vēl varētu no tās lielās ēkas varētu izvākties. Labi metam mieru jāiet KHL finālu skatīties .
, 2009-04-02 17:17, pirms 15 gadiem
DISKVALIFICĒT viasat!!!!!
(es tikko no trulli/hamiltona raksta )
, 2009-04-02 17:29, pirms 15 gadiem
Es jau domāju,ka LTV 7 ta kā būtu goda lieta rādīt savējo mačus-malači,un lai veicās pārrunās!!!A VIASAT man vēl nesen zvanija un plijās virsū lai ņemu šos-tik runāja puskrieviski un nerubija ko es viņam jautāju+vel pats nemāk sakarīgi pateikt ko tad man piedāvā-nožēlojami!!!!
, 2009-04-02 17:34, pirms 15 gadiem
Es uzskatu ka kvalitate Viasatam ir ideala un lietoju, un vismaz caur viasatu var redzet ideali lv kanalus(ltv1, ltv7,lnt, tv5) un nav jamokas ar istabas antenu, lietoju viasat jau 3 gadus, un nesudzos. Un vel ltv7 vispar grib pardot,
, 2009-04-02 18:16, pirms 15 gadiem
Riebjas tas VSB
, 2009-04-02 18:50, pirms 15 gadiem
Iebāzīšu vienreiz tam Viasatam rori pakaļā, lai beidz te lepno zīmuli tēlot!
, 2009-04-02 18:53, pirms 15 gadiem
sansid rakstīja: Es jau domāju,ka LTV 7 ta kā būtu goda lieta rādīt savējo mačus-malači,un lai veicās pārrunās!!!A VIASAT man vēl nesen zvanija un plijās virsū lai ņemu šos-tik runāja puskrieviski un nerubija ko es viņam jautāju+vel pats nemāk sakarīgi pateikt ko tad man piedāvā-nožēlojami!!!!
Tieši tā - arī man ir pieredze ar viņu zvaniem (viss tieši tā pat)
, 2009-04-02 18:56, pirms 15 gadiem
tizla ltv tapat ka ar neprata cenu kota idioti mums tak vienalga kurs rada
, 2009-04-02 18:58, pirms 15 gadiem
Tam nabaga Viasat pat nav neviena sav latviešu sporta komentētāja. paņem tos, kas jau pastrādājuši citur un šādu vai tādu iemeslu dēļ izmesti, vai arī kādus no preses. Kurš ies uz kanālu, kurš tikai plātās, bet gatantijas ilgtermiņā nekādas ? Būtu latvieši uztaisījuši tiešām kopā vienu publisko sporta kanālu, nevis pa kaktiem vienu, kas konkurē ar LTV 7, kuri atkal ar savu budžetu nekā nevar apvilkt. Bet cieš skatītāji. Gluži kā politikā, katrs velk deķi uz savu pusi un cilvēki tik maksā.
, 2009-04-02 19:11, pirms 15 gadiem
Bricket rakstīja: Tam nabaga Viasat pat nav neviena sav latviešu sporta komentētāja. paņem tos, kas jau pastrādājuši citur un šādu vai tādu iemeslu dēļ izmesti, vai arī kādus no preses. Kurš ies uz kanālu, kurš tikai plātās, bet gatantijas ilgtermiņā nekādas ? Būtu latvieši uztaisījuši tiešām kopā vienu publisko sporta kanālu, nevis pa kaktiem vienu, kas konkurē ar LTV 7, kuri atkal ar savu budžetu nekā nevar apvilkt. Bet cieš skatītāji. Gluži kā politikā, katrs velk deķi uz savu pusi un cilvēki tik maksā.
naudu tam kanaalam iedosi? un katru gadu finansiaali atbalstiisi?
, 2009-04-02 19:12, pirms 15 gadiem
Nekad neesmu uzticējies Viasat un nekad to arī nedarīšu. Uz meliem un maldināšanu vērsta klientu piesaistes politika. Protams ļoti slikti būtu, ja cits TV kanāls nerādītu pasaules čempionātu, bet šī iemesla dēļ tāpat neiegādātos Viasat, bet meklētu citas iespējas.
, 2009-04-02 20:13, pirms 15 gadiem
Lai gan es vienmēr esmu bijis, esmu un būšu par to lai svarīgākās sporta sacensības to skaitā arī RD spēles tiktu rādītas LTV7, bet šareiz man par lielu nožēlu viasat diemžēl ir taisnība un tas ir apstiprināts KHL mājaslapā.

khl.ru: Континентальная Хоккейная Лига —...

, 2009-04-02 20:18, pirms 15 gadiem
Bricket rakstīja: Tam nabaga Viasat pat nav neviena sav latviešu sporta komentētāja. paņem tos, kas jau pastrādājuši citur un šādu vai tādu iemeslu dēļ izmesti, vai arī kādus no preses. Kurš ies uz kanālu, kurš tikai plātās, bet gatantijas ilgtermiņā nekādas ? Būtu latvieši uztaisījuši tiešām kopā vienu publisko sporta kanālu, nevis pa kaktiem vienu, kas konkurē ar LTV 7, kuri atkal ar savu budžetu nekā nevar apvilkt. Bet cieš skatītāji. Gluži kā politikā, katrs velk deķi uz savu pusi un cilvēki tik maksā.
Tur vtev ir jāpiekrīt.
Sebastjans Fetels
Foto: AFP/Scanpix

VSB tiešraidēs šajā nedēļas nogalē Formula 1 un futbols

Šo sestdien un svētdien „Viasat Sport Baltic” tiešraidēs Formula 1 Spānijas „Lielās Balvas” izcīņas notikumi, kā arī Vācijas DFB kausa izcīņas finālspēle, „MSV Duisburg” – „Schalke 04” un „Barclays” Anglijas Premjerlīgas 38. kārtas spēle, Mančestras „United” – „Blackpool”.
3

VSB nedēļas nogalē - hokejs, futbols un motosports

Viasat Sport Baltic (VSB) šajā nedēļas nogalē saviem skatītājiem piedāvās pasaules hokeja čempionāta noslēgumu, tenisu no "Masters 1000" turnīra Romā, kā arī futbolu un motosportu.
2

VSB šonedēļ piedāvā hokeju, tenisu un Anglijas futbolu

Viasat Sport Baltic (VSB) saviem skatītājiem šonedēļ piedavās tenisu no Romas, futbolu no Anglijas - gan kausa finālu, gan divas spēles no Premjerlīgas, tāpat skatītāju uzmanībai pasaules hokeja čempionāta noslēgums un motosports.