Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:166, Did:0, useCase: 3

Autors: Edgars Bērziņš

Latvija piekāpjas Baltkrievijai

Latvija piekāpjas Baltkrievijai
Liene Jansone uzbrukumā.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Šodien Latvijas nacionālā sieviešu basketbola izlase piedzīvoja otro zaudējumu Pekinas olimpisko spēļu basketbola turnīrā, A apakšgrupas mačā ar rezultātu 57:80 piekāpjoties Baltkrievijas valstsvienībai.

Sākumsastāvi

Latvija: Eglīte, Baško, Jēkabsone-Žogota, Tamane, Kubliņa.
Baltkrievija: Padabeda, Masilionene, Leučanka Veremejenka, Trafimava.

Sākums līdzīgs

Tāpat kā iepriekšējā spēlē pret Krieviju, pirmos punktus Latvijas izlases labā pēc eleganta apspēlēšanas manevra guva Gunta Baško. Jau no paša spēles sākuma baltkrievietes savus uzbrukumus ļoti bieži centās virzīt caur groza apakšu, taču latvietes vieglus punktus gūt neļāva, tā vietā lieliski spēlējot aizsardzībā un uzbrukumā saraustot pretinieču aizsardzību ar teicamiem caurgājieniem (šajā elementā atkal jāuzteic Baško) – pēc nospēlētām četrām minūtēm rezultāts 13:6. Lai arī mača sākums mūsu basketbolistēm izvērtās ļoti sekmīgs, ceturtdaļas vidusdaļā uzbrukums nedaudz iestrēga, un baltkrievietēm izdevās rezultātu izlīdzināt – 13:13. Atlikušajā pirmās desmitminūtes laikā spēle izlīdzinājās, un pēc pirmās ceturtdaļas latvietes atradās iedzinējos ar viena punkta starpību – 20:21.

Baltkrievietes pārņem iniciatīvu

Otrās ceturtdaļas sākums mūsu meitenēm izdevās salīdzinoši neveiksmīgs, jo baltkrievietes, lieliski darbojoties kā aizsardzībā, tā arī uzbrukumā, pēc trim nospēlētām minūtēm izvirzījās vadībā ar 28:23. Latvietēm divu minūšu laikā izdevās šo nelielo izrāvienu apturēt (29:28) un izlīdzināt mača gaitu. Lielākās galvassāpes mūsu izlasei sagādāja pretinieču garā gala spēlētājas - Leučanka un Veremejenka. Otrās ceturtdaļas beigās Ainars Zvirgzdiņš laukumā pirmo reizi sūtīja Elīnu Babkinu, kura līdz ar to piedzīvoja savu debiju olimpiskajās spēlēs, taču arī viņa nespēja sakārtot mūsu spēli uzbrukumā. Tikmēr pretinieces, šķiet, bija atradušas veidu, kā apspēlēt mūsu aizsardzību un pamazām sāka palielināt savu pārsvaru, kas vienu brīdi sasniedza jau septiņus punktus. Pateicoties Guntas Baško sekmīgajam caurgājienam pirmā puslaika izskaņā, mūsu meitenes pēc 20 nospēlētām minūtēm atradās iedzinēju lomā vairs tikai ar pieciem punktiem – 35:40.

Septiņās minūtēs četri gūti punkti...

Otro puslaiku krietni apņēmīgāk uzsāka Bujaļska trenētās baltkrievietes, veicot izrāvienu 8:2 un sasniedzot 11 punktu pārsvaru – 48:37. Pēc neilga brīža rezultāta tablo vēstīja jau 39:50 par labu mūsu pretiniecēm , kas lika Ainaram Zvirgzdiņam pieprasīt minūtes pārtraukumu. Arī minūtes apspriede vēlamo rezultātu nedeva, jo latvietes turpināja ļoti slikti darboties uzbrukumā, kamēr pretinieču pārsvars pamazām pieauga. Ceturtdaļas vidū tas sasniedza jau 16 punktus – 39:55. Par vājo uzbrukuma efektivitāti liecina fakts, ka septiņu minūšu laikā mūsu zeltenes bija guvušas vien četrus punktus…Lai arī ceturtdaļas vidū mūsu izlases meiteņu sniegums lika domāt, ka spēles liktenis jau ir izšķirts, trešās desmitminūtes beigās latvietes biežāk sāka sekmīgi apdraudēt pretinieču grozu un tādā veidā guva nelielu emocionālo pacēlumu, kas palīdzēja arī laukumā. Pirms izšķirošās ceturtdaļas pretinieču pārsvars vairs tikai 11 punktu vērtībā – 49:60.

Atspēlēties neizdodas

Pēdējās ceturtdaļas sākumā savu pirmo trīspunktu metienu olimpisko spēļu turnīrā iemeta Jēkabsone-Žogota, samazinot pretinieču pārsvaru līdz astoņiem punktiem (52:60). Saprotot, ka spēle vēl nav zaudēta, latvietes laukumā sāka darboties ar citu enerģijas līmeni. Diemžēl vēlamo rezultātu tas nedeva, jo bumba vairumā gadījumu savu mērķi nesasniedza, galvenokārt muļķīgo kļūdu un paviršību dēļ. Sešas minūtes pirms mača beigām Baltkrievijas izlases pārsvars sasniedza 14 punktus - 52:66. Arī atlikušajā mača daļā notikumus laukumā diktēja mūsu pretinieces, kamēr mūsu valstsvienības meitenes turpināja nesekmīgi darboties uzbrukumā. Spēles beigu rezultāts - 57:80.

Par rezultatīvāko spēlētāju mūsu valstsvienības sastāvā kļuva Gunta Baško, kura guva 19 punktus (17 no tiem tika gūti pirmajā puslaikā) un izcīnīja piecas atlēkušās bumbas. Tāpat solīdu sniegumu laukumā demonstrēja Liene Jansone, atzīmējoties ar 16 punktiem un sešām bumbām zem groziem. Baltkrievijas izlasē rezultatīvākā ar 22 punktiem bija Jeļena Leučanka.

Lai kvalificētos izslēgšanas spēlēm, Latvijas izlasei jāiekļūst A apakšgrupas četru labāko komandu skaitā, kas tagad būs visai sarežģīti izpildāms uzdevums. Mūsu meitenēm vēl jāmērojas spēkiem ar Brazīlijas, Austrālijas un Korejas valstsvienībām.

Pekinas olimpisko spēļu sieviešu basketbola turnīrs

Latvija - Baltkrievija 57:80 (20:21, 15:19, 14:20, 8:20).
Latvija: Baško 19 (5 atl.b.), Jansone 16 (6 atl.b.), Jēkabsone-Žogota 12 (5 kļ.), Kubliņa 5 (6 atl.b.), Eglīte 3, Tamane 2 (6 atl.b.), Babkina, Eibele, Putniņa, Krūmberga, Tāre, Brumermane.
Baltkrievija: Leučanka 22, Troina 17, Snitsina 12, Veremejenka 10 (9 atl.b.), Kresa 7, Trafimava 5, Masilionene 3, Padabeda 2, Marčanka 2.

A apakšgrupa

VietaValstsUzvarasZaudējumiPunkti
1. Krievija 2 0 4
2. Baltkrievija 1 1 3
3. Koreja 1 1 3
4. Austrālija 1 0 2
5. Latvija 0 2 2
6. Brazīlija 0 1 1

Saistītie raksti:
Zvirgzdiņš: "Anetei pašai jātiek galā"
Eglīte: "Pārāk ļoti gribas uzvarēt..."


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:13, pirms 16 gadiem
Njaa, drusku patizli sanāca spēlēt.. no tādas spēles neko nedabūsi.
, 2008-08-11 13:14, pirms 16 gadiem
Galvu augsa meitenes, viss nav vel beidzies !
, 2008-08-11 13:14, pirms 16 gadiem
neizskaidrojami, bet fakts
, 2008-08-11 13:14, pirms 16 gadiem
Ne vienmēr uzvar smukākās
, 2008-08-11 13:14, pirms 16 gadiem
Piedodiet Tauta,Bet Sievieshu Izlasei Ir Kaut Kas Jaamaina Aizsardziibaa Un Uzbrukumaa Ja Grib Izciiniit Kaadu Panaakumu Olimpiaadee!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:14, pirms 16 gadiem
nu jā , sāpīgi.

Arī Jekābsone vairs nerāda to ko varētu :/

žēl, bet neko darīt.
Slēpts komentārs: richijs07
, 2008-08-11 13:14, pirms 16 gadiem
nu OS vēl 3 spēles..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:14, pirms 16 gadiem
nākamajās spēlēs viss būs ok!
Slēpts komentārs: jaba
, 2008-08-11 13:14, pirms 16 gadiem
Shodien Latvijai olimpiskaas seeras...
, 2008-08-11 13:14, pirms 16 gadiem
NU JĀ Atliek cerēt uz nākamajām trim spēlēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:15, pirms 16 gadiem
Kārtējais Latvijas basketbola grābeklis. Pirms atbildīga turnīra bez maz visus vinnē, bet turnīrā visiem zaudē. Visas emocijas laikam palika Diamond Ball turnīrā. Tagad atslābums un bedre. Idiotisms!
Slēpts komentārs: muudzis
, 2008-08-11 13:15, pirms 16 gadiem
"šī dzīve ir kā šupoles, uz augšu ceļ un tūlīt nes uz leju .."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:15, pirms 16 gadiem
šitas jau bija baigi smagi... nu davai.. jācer ka Zvirgzdiņš atradīs vārdus kas atkal nesīs mūsu meitenes pretī uzvarai.. protams jācer arī ka Anetei sāks krist tie metieni.. jo nevaram uzvarēt ja šitā spēlējam... nu jā.. Baško laba spēle... bet nu davai sanemaas.. viss vel priekšā
, 2008-08-11 13:15, pirms 16 gadiem
gribu raudaat
, 2008-08-11 13:15, pirms 16 gadiem
loti vaja spele, bet baltkrievietes speleja agresivi.
tagad laikam max 4.vieta grupa
, 2008-08-11 13:15, pirms 16 gadiem
ļoti zheel.. ceriiba veel ir pret Braziliju! Sarauj Latvija!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:15, pirms 16 gadiem
Traki,bet jacer uz next match. Brumermane-iznicinaja visas mazakas ceribas.
, 2008-08-11 13:15, pirms 16 gadiem
man prosta ir dusmas uz musu meiteneem , pashas noraka speelu utt!
ai!!! ai!!! ai!!!
Slēpts komentārs: Baxter19
, 2008-08-11 13:15, pirms 16 gadiem
nav komentaaru vieniigais ko var pateikt TAS IR PSC,ŽEEL LLOTI ŽEEL.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:15, pirms 16 gadiem
nu drankigi....
, 2008-08-11 13:15, pirms 16 gadiem
nekas nav zaudets, vairak optimisma!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:15, pirms 16 gadiem
skaidrs ir viens - hansabankas reklaamas nes nelaimi izlashu kapteinjiem, Lavinjam un Jeekabsonei
, 2008-08-11 13:15, pirms 16 gadiem
haha. prosta par daudz galva sakaapis.
Slēpts komentārs: garais_999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:16, pirms 16 gadiem
nav ko teikt, vnk psc
, 2008-08-11 13:16, pirms 16 gadiem
medaļas? Padomājiet, pirms runājat. Un vēl kritizē Bergmani..
, 2008-08-11 13:16, pirms 16 gadiem
Jēkabsone bija pilnīga nulle ...kas tā pa komandas līderi,ja rāda garu ģimi un nevar pat savējās uzmundināt?? skumji... ..Prieks, ka Baško kapājās!!
, 2008-08-11 13:16, pirms 16 gadiem
kauns un negods
, 2008-08-11 13:16, pirms 16 gadiem
Saak jau atgaadinaat Latvijas viirieshu valstsvieniibu.....
, 2008-08-11 13:16, pirms 16 gadiem
Latvija izgāzās, kā veca sēta
, 2008-08-11 13:16, pirms 16 gadiem
pagaidām olimpiādē ja neskaita volejbolistu pirmo uzvaru vislaik ir tie sliktākie scenāriji...
, 2008-08-11 13:16, pirms 16 gadiem
Es domaju ka dalja vainas jauznjemas trenerim. tresaja ceturdalja kad vel bija -9 un jansone iemet pustalo Zvirgzdinjs panjem nomaina jansoni nost uzlaiz talako rezervisti pec kada laicinja uzlaiz putninu. un tad aizgaja spele pilniga dir.sā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:17, pirms 16 gadiem
pirms olimpiades es rakstija ka nedrikst nemt vera parbaudes speles,ka tas jaaizmirst,un diemzel ar sieviesu izlasi notiek tas pats kas ar viriesu,bet toreiz visi mani apdirsa,nu re ari rezultats,diemzel............ta notiek ar visam musu komandam,kads rakstija-nav uzvaretaju psihologija,zel meitenes
, 2008-08-11 13:17, pirms 16 gadiem
Jeekabsones darbiibaas pilniiga bezceriiba- nepreciizi metieni, kljuudas piespeelees! var teikt, vinja ir pat zem komandas videejaa liimenja!
Brumermane- nevar nokjert bumbu, leena, bezceriigi!
varbuut tomeer skukji vareetu sanjemties un paraadiit kaut ko no taa, ko vinjas raadiija paarbaudes speelees pirms turniira! sanjematies, gan jau buus labi (jo sliktaak nevar buut)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:17, pirms 16 gadiem
ka saka, ja zaudejam , tad zaudejam visu shodien ta ir noticis ar musu olimpieshiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:17, pirms 16 gadiem
šī būs LAT zāģu diena Vispār līdz šim pozitīvas emocijas/uzvaru ir devuši tikai pludmales volejbolisti pirmajā cīņā pret amerikāņiem. Ok, vēl pirmais sieviešu basis dažbrīd likās OK, pārējie mūsu olimpieši vnk neattaisno cerības/bezcerīgi/švaki. hvz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Onslovs
, 2008-08-11 13:17, pirms 16 gadiem
nja nav saprotams kāpēc tik slikta spēle - baltkrievietes gan apspēlēja, gan lielāks cīnasspars. diezgan nesakarīga spēle, piem uz apakšu kautko tikai sākumā izspēlēja (Baško, Jansone), tik daudz kļūdu Jēkabsonei (traki pārstresojusies..), Baško piespēlēs..
, 2008-08-11 13:17, pirms 16 gadiem
PAT NEVAREJU IEDOMATIES,KA BUS TIK GRAUJOSH REZULTATS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:17, pirms 16 gadiem
Istenibaa fani vien vainigi, ka liek taadu slodzi uz izlasi ! Pirms olimpiades jus tik bravuriigi , ka bus medaljas utt. tacu tas vien ir panakums, ka tika uz Pekinu !
, 2008-08-11 13:18, pirms 16 gadiem
Lai kā ari viss beigsies,Latvijas sieviešu basketbola izlase ir skaistākā visā olimpiadē Patīkami skatīties
, 2008-08-11 13:18, pirms 16 gadiem
Mr.Smart rakstīja: Saak jau atgaadinaat Latvijas viirieshu valstsvieniibu.....

Un komenti sāk atgādināt LV "fanus"
, 2008-08-11 13:18, pirms 16 gadiem
oveckins#1 rakstīja: tipisks latvieshu zaudeejums var uzvareet neuzvaramo, bet zaudeet peedeejiem luuzeriem, skumji bet fakts veiksmi , cerams uzvarees brazil un koreju, jo ja nee, tad olimpiaade pa d.irsu

Pēdējiem lūzeriem? Nu sorry, bet baltkrievietes šobrīd ir 3. Eiropā
, 2008-08-11 13:18, pirms 16 gadiem
ko te vēl piebilst-SŪDĪGI NOSPĒLĒJA...
, 2008-08-11 13:18, pirms 16 gadiem
Žēl un gribas raudāt, bet neko darīt. Vēl ir trīs spēles, kuras visas VAR uzvarēt. Nekas vēl nav zaudēts. Šī nebija mūsu diena, jo tādu spēli es neatminos pēdējos 2 gados.
, 2008-08-11 13:18, pirms 16 gadiem
Latvijai, kā vienmēr, pārbaudes spēles viss ir OKEY, ka oficiālajās tad čiks vien sanāk, lai pamācās no leišu vīr. izlases, pārbaudes spēles vieni zāģi, kā OS, tā pasaules čempioni Argentīnieši babūja ierīt
, 2008-08-11 13:18, pirms 16 gadiem
Ko teikt - uzvarēja stiprākais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:18, pirms 16 gadiem
pilnīgas nulles. piedodiet par atklātiibu
protams nekrita, bet šodien 00000000
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:18, pirms 16 gadiem
Bēdīgi... un pat ļoti ļoti slikti!!!
Izskatās, ka komanda vienkārši ir pārdegusi ar Aneti priekšagalā! Vai nu arī pārbaudes turnīros izšāvusies un nu nevar paspēlēt! Spēle bez emocijām, cīņas un aizsardzības. Šķiet pieļautas kļūdas gatavošanās posmā un psiholoģija komandā ar nav kārtībā!
Liekiet cik gribat mīnusus, bet man ir ļooti negatīvs iespaids pagaidām tieši par olimpiādi ! Cepuri nost visa cita priekšā ko mūsējās sadarīja, bet te....
Jāsavācas un jāuzvar brazīlietes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:18, pirms 16 gadiem
Sitadas kludas, parkapumi, garam azimesti metieni... Sen nekas tads nebija redzets. Murgs ne spele. Jauzvar atlikusas 3 speles.
, 2008-08-11 13:19, pirms 16 gadiem
Turās, būs labi, gan jau aizies spēle!!!!!!!
, 2008-08-11 13:19, pirms 16 gadiem
Jā skatoties sieviešu basi var palikt bez nerviem, ar sievietēm tā pat kā ar bitēm neko nevar zināt. Bet tik nesaturīga aizsardzība sen nav redzēta no izlases puses, labi, ka sodus vismaz meta.
, 2008-08-11 13:19, pirms 16 gadiem
Drankiga diena,Drankiga spele!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:20, pirms 16 gadiem
baigi skumji.... shodien galiigi vinjaam negaaja!!!
cerams ka uz naakamo speeli sanjemsies
, 2008-08-11 13:20, pirms 16 gadiem
Tiešām prieks par Balkrievijas izlases aizsardzību
Viņas bija pelnījušas šo uzvaru!
';
, 2008-08-11 13:20, pirms 16 gadiem
Šausmas! Silti iesaku visām meitenēm vienkārši iet un kārtīgi izgulēties! Izskatās ka mūsējām nav vienkārši spēka. Groza apakša ir jāsargā, baltkrievietes saimniekoja pie tiem. Nekādu treniņu, tikai miegs!
, 2008-08-11 13:20, pirms 16 gadiem
Haha
Mēs tak šogad esam zvēri iekš OS xD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:21, pirms 16 gadiem
Njaa nekrita galiigi...bet nu nevajag brekt un pinjaat, vel 3 speles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:21, pirms 16 gadiem
peec shsis speles es vairs nevaru but optimistisks!!! varat man baazt minusus, man par to tikai naaks smiekli, jaa juus cerat ka musejas tiks 1/4,
, 2008-08-11 13:21, pirms 16 gadiem
Fenomenāli!Lai nu ko,bet zaudējumu Baltkrievijai es nebiju gaidījusi,kur nu vēl ar 20pt!

Liekas sajūta,ka meitenēs vairs nav iedvesmas,veiksme arī sāk atstāt mūsu komandu,žēl,ka izšāvās Diamond Ball,būtu tur labāk smagi kāsušas,tad varbūt būtu rezultāts!

Es ceru,ka notiks brīnums un mēs tomēr apstākļu sakritības dēļ,protams,arī savas spēles dēļ tiksim ārā no grupas!
Tā vairs nav tā komanda,kas bija 10 dienas atpakaļ..
, 2008-08-11 13:22, pirms 16 gadiem
kkāds murgs...saprotu zaudējām rašām, bet Baltkrievījai...
un pats stulbākais, nevienai nelido iekšā...1/4 kkā turējās....
it kā smieglīgi sanāk, bet tagad pat labāk būtu raudāt...pašas teca nebrauc jau izgāsties....
vienu brīdi jau likās- ooo, mēs taču varam atspēlēties....
3/4 sākums - swiests... tikāk daudz kļūdas..varēja konbinācijas labāk izspēlēt...uz apli mētāt, kamēr kāda paliek brīva, it kā jau vnk, bet ja nemets, tad ir sūdīgi.
ceru, ka meitenes padomās un sabombardēs trīņus brazīlietēm, jo vairāk nau jēgas viņu staupī.
Lai vecas un nepadodaties.
, 2008-08-11 13:22, pirms 16 gadiem
Nevis piekāpjas, bet mūs sagrauj!!! Tik slikti meitenes nekad nav spēlējušas, izskatās, ka būtu pilnīgā fiziskā bedrē. Jēkabsone ir 0 salīdzinot ar to Jēkabsoni, kas bija pagāšgad! Atkal Bružiks būs pārrēķinājies ar slodzēm, nejau pirmo reizi!!! Sviests... atliek tikai cerēt uz mega veiksmi nākamajos mačos, nu bet ar šitādu spēli uzvarēt nevar. Jāsāk mācīties piespēles gan dot, gan saņemt!!!
, 2008-08-11 13:22, pirms 16 gadiem
Shaubos vai tiks aaraa no grupas,pret Austraalieteem sagraave garanteeta,diemzheel!
, 2008-08-11 13:22, pirms 16 gadiem
MOsh beidzot nolaidiiesies uz zemes! pietiek vienreiz pa maakonjiem staigaat! Man jau sievieshu izlase besii kopsh taa briizha, kad vinjas saaka rakstiit kkaadas veestules lai Otersonu dabuut nost no galvenaa trenera amata!
Taa jums vajag!
, 2008-08-11 13:22, pirms 16 gadiem
truukst pat vaardu,kas notiek ar latvieshiem olimpiaadee!pagaidaam pilniigs fiasko,tikai ar dazhiem izneemumiem!es pat nevareeju,to basketbolu skatiities,jo likaas diez gan nozheelojami!tak sanemietis!vispaar neredz nekaadu ciinas sparu!
, 2008-08-11 13:22, pirms 16 gadiem
kkāds murgs...saprotu zaudējām rašām, bet Baltkrievījai...
un pats stulbākais, nevienai nelido iekšā...1/4 kkā turējās....
it kā smieglīgi sanāk, bet tagad pat labāk būtu raudāt...pašas teca nebrauc jau izgāsties....
vienu brīdi jau likās- ooo, mēs taču varam atspēlēties....
3/4 sākums - swiests... tikāk daudz kļūdas..varēja konbinācijas labāk izspēlēt...uz apli mētāt, kamēr kāda paliek brīva, it kā jau vnk, bet ja nemetas, tad ir sūdīgi.
ceru, ka meitenes padomās un sabombardēs trīņus brazīlietēm, jo vairāk nau jēgas viņus taupīt.
Lai vecas un nepadodaties.
, 2008-08-11 13:22, pirms 16 gadiem
oveckins#1 rakstīja: tipisks latvieshu zaudeejums var uzvareet neuzvaramo, bet zaudeet peedeejiem luuzeriem, skumji bet fakts veiksmi , cerams uzvarees brazil un koreju, jo ja nee, tad olimpiaade pa d.irsu


normali nosaukt eč- 3 vietas ieguvejas par pedejiem luzeriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:22, pirms 16 gadiem
3 spēles līdz mājām...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:23, pirms 16 gadiem
Labi zināms ka šī izlase var spēlēt daudz labāk un uzvarēt šīs spēles. Bet te nav sagatavotība un pilnīgs koncentrācijas trūkums.
It īpaši sagurusi izskatās Anete. Iespējams ka netiek galā ar spiedienu. Kad neko negaida no izlases, tad ir tiešām labi rezultāti, bet kad iziet laukumā kā jau spēcīga komanda, tad nekas vairs nesanāk.
Iespējams jau pārdega pārbaudes spēlēs.
Cerams savāksies.
, 2008-08-11 13:23, pirms 16 gadiem
kas bus talak izredzes vel ir, domaju izkirosha spele bus pret Koreju redzeju ka vini speleja pret Krieviju un jasaka ka nebus viegli pret viniem.Australijaj zaudejums bez variantiem ,neredzeju ka spele Brazilietes bet ceru ka vinjus panemsim un tad klat 1/4 pret ASV un tas ari viss...
, 2008-08-11 13:23, pirms 16 gadiem
Nu ļoti daudz kļūdu,šausmas!!!!! Es zinu,ka mūsu meitenes ir stipras,gribās,lai Anete atkal notic savam snaiperes statusam!!!! Jāsaņemās un jāspēlē tālāk,vēl nekas traģisks nav noticis!!!!!!! Paldies Baško par skaistu spēli!!!!!
, 2008-08-11 13:23, pirms 16 gadiem
Lieta tāda, ka vairāk ir jāspēlē individuāli, protams tās spēlētājas, kuras to var, redzējām, kas notika, kad Baško vai Jansone sāka spēlēt viens pret vienu, vairāk jālaužas uz grozu un jāmet, nevis jādod zem groza piespēles caur 2 pretinieču garajām spēlētājām. Jāspēlē vairāk ir uz brīvajiem metieniem un garajām ir jāpalīdz (blokos) perimetra spēlētājām, citādi nekas nebūs. Ir jāspēlē radošāk un pacietīgāk, tā pati Tāre, viņa ir diez gan tehniska spēlētāja, momentā, kad viņa bija iedzīta malā, vajadzēja nevis meklēt, kur piespēlēt, bet nomainīt roku un pagriezienā caur otru pusi iet uz grozu, tādā veidā atbrīvojās redzes loks un var ko jēdzīgu izveidot...
, 2008-08-11 13:23, pirms 16 gadiem
Kurš gan vairak par pašām spelētajām gribēja šodien uzvarēt un kuram par zaudējumu vairak žēl kā spēlētajām un trennerim.

Un nemaz Baltkrievietes no mūsējam neatpaliek: Latvijas izlase no Baltkrievijas izlases atškiras ar to, ka mūsu izlases līderes jau uzstudējušas ASV universitatēs, savukārt Baltkrievietes vel tajās studē.
, 2008-08-11 13:24, pirms 16 gadiem
siikais62 rakstīja: nekas nav zaudets, vairak optimisma!!!

peec shaadaam speeleem no optimisma ne smakas!
, 2008-08-11 13:24, pirms 16 gadiem
Laikam ta ir Latvijas vieta Olimpa turniraa...nulle punktu , bet debija ar skatu uz Londonu....
, 2008-08-11 13:24, pirms 16 gadiem
oveckins#1 rakstīja: es uzskatu ka baltkrievietes mums ir jaanjem vnm un visur

Tas parāda Tavu nepareizo priekštatu par spēku samēriem
, 2008-08-11 13:24, pirms 16 gadiem
Taads ir tas sievieshu basiitis neko dariit, uzvareas taapat nekur nepaliks.

Jaasaka gan ka uzbrukuma vienveidiigaa speele ar bumbas iespeeli Bashko krita aciis vienkaarshi nenormaali. Paareejaas vispaar baidaas uzmest pa grozu - apmeeram, ka tik aatraak prom no bumbas. Tas viss padara speeli pretinieceem krietni vienkaarshaaku un paredzamaaku.

Taapat Jansone, cik vinja reizes bija briiva uz troshaku - vinjai tachu ir ljoti labs metiens, trennerim tak vienreiz ir jaapasaka, lai vinja met pa grozu tos 3punktniekus, kuri vinjai kriit patiesiibaa krietni labaak kaa Bashko.

Izskataas meitenes ir paartrenneejushaas un nav svaigas galvas, darbojas automaatiski biezhi vien bez izdomas. Taa pati Jansone - uzbrukuma pirmaas sekundes - bumba iet caur vinju un vinja nemaz neredz, ka staav pilniigi briiva, bet dod tik taalaak pasu, kaa ieprogrammeets kombinaacijaa...

Es gribeetu teikt, ka Bashko un Jeekabsone ir lieliskas speeleetaajas, bet paareejaam arii nevajadzeetu sevi noniecinaat vinju priekshaa un uznjemties inciatiivu un puljiit pa grozu. Galvu augshaa - paareejaa komandas njemam!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:24, pirms 16 gadiem
Protams, funkcionāri var priecāties, ka kārtējo reizi uz olimpiādi brauc lielākā Latvijas delegācija, bet, diemžēl, reālas izredzes ir tikai Ščerbatiham...
, 2008-08-11 13:24, pirms 16 gadiem
Latvijai raksturīgs visu nospēlēt un parādīt pārbaudes spēlēs..!! kāpēc vienmēr tā... ;/
, 2008-08-11 13:25, pirms 16 gadiem
Hellrevenger rakstīja: truukst pat vaardu,kas notiek ar latvieshiem olimpiaadee!pagaidaam pilniigs fiasko,tikai ar dazhiem izneemumiem!es pat nevareeju,to basketbolu skatiities,jo likaas diez gan nozheelojami!tak sanemietis!vispaar neredz nekaadu ciinas sparu!


uz ko tad tu cereji kad zeljonijs dabus zeltu.? lielaka dalja sportistu nemaz vel nav sakusi startet tu jau saki ka galigs fiasko!
, 2008-08-11 13:25, pirms 16 gadiem
Aigars30 rakstīja: Protams, funkcionāri var priecāties, ka kārtējo reizi uz olimpiādi brauc lielākā Latvijas delegācija, bet, diemžēl, reālas izredzes ir tikai Ščerbatiham...

hm BMX?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:25, pirms 16 gadiem
Avechi vispar izgazisies kaa veca seeta!
, 2008-08-11 13:25, pirms 16 gadiem
šodien tikai zaudējumi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:26, pirms 16 gadiem
Nu redziet beidzot nolaidāmies uz zemes,citādi pēc draudzības spēlēm vienmēr lidināmies mākoņos.Bet zaudējām mēs komandām,kuras eiropas rangā bija augstāk,tā kā viss loģiski.Drīz varēsim priecāties par to,ka vispār tur atrodamies.Un būtībā tā tas arī ir.
, 2008-08-11 13:26, pirms 16 gadiem
taas nav muuseejaas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:26, pirms 16 gadiem
1, 2, 3 un mājās... BŪTU VISMAZ ATKLĀŠANAS CEREMONIJĀ PIEDALĪJUŠĀS, LAI KĀDS PRIEKS TIEK. TRENERIM PAR ŠITO GĀJIENU "BIETĒ" LAI ČIKAS IEDOD.
, 2008-08-11 13:26, pirms 16 gadiem
Jā - par BMX aizmirsu...
, 2008-08-11 13:26, pirms 16 gadiem
var nekrist, jo taa ir speeles sitacija .. bet shitik daudz, vienk pashu saveidotu kljuudu, pie tam nevis pretiniechu izsauktaas, bet pashu!!! parekjinot ka puse no kljudam ir 2 punkti sava grozaa..... khmm vien jau - 26..... taa ka pashas vien vainiigas!!!! zheel.. bet tik un taa turnirs v4el nav beidzies, lai gan tagad tikt talak buus gruuti ljooti gruuti un ja arii tiks tad pretim buus otras apakhsgrupas 1 vieta..... ((( ehhhhhh!!!
, 2008-08-11 13:26, pirms 16 gadiem
Spēli diemžēl neredzēju,bet šķiet,ka latviešu meičas turpina Latvijas sporta tradīcijas t.i. spēlē ar stiprākām komandām labi,bet ar līdzvērtīgām vai vājākām pretiniecēm pakāš vienos vārtos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:27, pirms 16 gadiem
Man ritīgs šoks. Par medaļām var aizmirst....
, 2008-08-11 13:27, pirms 16 gadiem
neatceros kad pēdējo reizi mūsējās tik slikti spēlēja, bet tas nekas vēl jau viss priekšā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:27, pirms 16 gadiem
sol1d rakstīja: hm BMX?

Ščerbatiham...un BMX...vairak variantu nav...Vadims?...6niekaa jatiek...
, 2008-08-11 13:27, pirms 16 gadiem
vis bus kartiba ... 8totniekaa jatiek savadak nebus
meitenes vienkarsi loti Gribe bet pagaidam nesanak... nekas,m galvenais nepadoties
un jus glevuli, lielie dirseji... labak morali atbalstit, vismaz domas , nevis kritizet
, 2008-08-11 13:27, pirms 16 gadiem
neatļāva piedalīties atklāšanas ceremonijā un te ir arī rezultāts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:27, pirms 16 gadiem
nekas.. šodien visi mūsējie zaudēja, rīt uzvarēs
, 2008-08-11 13:27, pirms 16 gadiem
.. jaa, nu kaut kaa 11. augustaa mums Olimpiskajaas speelees ir absoluuta melnaa diena .. ljoti ceru, ka kaads tur augshaa jau pavisam driiz pagrieziis labo vaigu un nevis muguru (kaa tas ir shobriid) .. jo viss tachu saakaas TIK labi, ar Pljavinja un Samoilova fantastisko uzvaru ...

p.s. joprojaam > visu cienju meiteneem, galvu augshaa ! vieniigi nesapratu to, kaadeelj Zvirgzdinsh ne uz mirkli laukumaa neuzlaida veel pirms nedeeljas tik paarliecinoshi labi speeleejosho Krumbergu ... ?
, 2008-08-11 13:28, pirms 16 gadiem
Aizsardzības nav, uzbrukuma nav, tad kad Jēkabsonei nekrīt, basketbola komanda pārvēršas par aitu baru, kur pat gans neko nevar padarīt. Tūristes, kas aizbrauca uz Pekinu, ar Baaltkrieviju nospēlētu ar lielāku cieņu pret savu valsti.
, 2008-08-11 13:28, pirms 16 gadiem
anonimais rakstīja: Ask fani var kko sitadu tikai izdomat


tavs niks laikam saisīts ar alkohola problēmām
, 2008-08-11 13:28, pirms 16 gadiem
"Latvijas fani rullē! Tie ir vislabākie, spēja atblstīt koamndu jebkādos apstākļos. Neskatoties uz zaudējumu tie paliek ar komandu, atbalsta, uzkurina..."

Spēle nevedās un pelnīts zaudējums, bet tāpēc jau nevajag parādīt cik pretīgs Jūs katrs varat būt! Ko Jūs pārmetat Brummermanei? Viņa ir pēc spēka un meistarības ziņas trešā centra spēlētāja aiz Kubliņas/Jansones un Tamanes. Viņa gāja laukumā un darīja cik māk. Ok nesanāk, bet tāpēc jau nav jānoliek.
Kāds teica, ka esam bezmazvai jau obligāto medaļņieču statusā! Kas tas par sviestu? Problēma ir fanos, ka nespēj skatīties reāli uz lietām, tāpēc pēc katras labas spēles jau ceļ debesmanas kalnus.
Baltkrievietes bija ņemamas, bet tagad pēc zaudējuma pagriezt izlasei muguru, it kā viņas būtu Jums kaut ko apsolījušas ir gļēvi un nepieņemami!
Man ir kauns par letiņiem, kas skrien pakaļ visam košajam un populārajam, bet kad tam sāk kaut kas buksēt, tad pamet un nozākā kā pēdējos neliešus.
, 2008-08-11 13:29, pirms 16 gadiem
Mjaa, tik tiesham butu jaaizliedz sportistiem filmeties Hansabankas reklama. Cik var pagaidam redzet, tad vinas nes nelaimi, vel redzes ka Vasilevskim izies.

Bet te gan skatos tik daudz luzeru ir savacies - nu ka var nolikt sievietes? Var analizet zaudejuma iemeslus utt. bet nafig apdirst? Tare pilniga 0? A Tu chali pats uzspele basiti taja bridi, kad pec visam arstu prognozem vajadzetu vel kadas nedelas arsteties. Sudiga spele, piekritu, ka tik slikta nebija redzeta jau ilgu laiku, bet nu vel ir visadi varianti un jacinas. Galvenais nenokart degunu un cinities talak. Nevar zinat, kad vel kadai sporta spelu komandai izdosies aizspeleties lidz Olimpiadei.
, 2008-08-11 13:29, pirms 16 gadiem
Mazinjsh kritiens pirms MILZIIGIEM panaakumiem!!
, 2008-08-11 13:29, pirms 16 gadiem
Saprotu ka ir iespeeleetas kombinacijas un ieplanoti gaajieni, bet jasaprot ka programme tikai mashiinas... jaskataas tachu ar dziiva cilveka aciim un jadomaa ar galvu..... kada velna pec vienai esot uz soda metienu linijas gruust to bumbu tuvak grozam ja tur 3 pretinieces apkaart....
Slēpts komentārs: kols00
, 2008-08-11 13:30, pirms 16 gadiem
Ļoti žēl, ka nākamā ir tik svarīgā spēle ar brazīlietiem, domāju, ļoti labi būtu nākamo spēli uzspēlēt ar austrālietiem, mierīgi bez stressa, iemest pāris metienus, sajust spēli, atgūt pārliecību, bet tagad baidos pēc šādām spēlēm ka tik neiegrūžam arī brazīlietiem...
, 2008-08-11 13:30, pirms 16 gadiem
Meitenēm jātiek skaidrībā ar savām galvām un jāsagatavojas spēlei ar Brazīliju kuru varam panjemt! Un ar veiksmes devu viss vēl var izvērsties labi, ja uzvarēsim vismaz 2 spēles!!
, 2008-08-11 13:30, pirms 16 gadiem
Onslovs rakstīja: Njā... Jēkabsones vietā reāli var iet Babkina - 2x labākas piespēles + labāks dribls, nezinu par metienu, jo viņa netiek tik daudz laukumā.

Tāre vispār go home (vismaz šajā spēlē).
Kļūdas arī komandai tizlas (kā jau sievietēm), bet nu arī stipr par daudz.

ists onslovs
, 2008-08-11 13:30, pirms 16 gadiem
Blaviens es nesaprotu Zvirgzdinu, baac kapec vins nelaka jau sakumaa to zonu, taksh vareja redzet ka cilveks cilveku neiet, baltkrieviets uzliek bloku un iemet, vel tad jad 3ceturdala jau saaka iet uz leju, vajadzeja panemt minutes partraukumu uzlikt 1-2-2 presingu nevis to darit tikai 2 min pirms beigaamkur jau viss bija pazaudeets
Nu bet ceru ka vins atradis istos vardus un ka musejas sanemsies
GO GO LATVIA!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Onslovs
, 2008-08-11 13:31, pirms 16 gadiem
sol1d rakstīja: kas bus talak izredzes vel ir, domaju izkirosha spele bus pret Koreju redzeju ka vini speleja pret Krieviju un jasaka ka nebus viegli pret viniem.Australijaj zaudejums bez variantiem ,neredzeju ka spele Brazilietes bet ceru ka vinjus panemsim un tad klat 1/4 pret ASV un tas ari viss...


ja veiksme būs mūsu pusē tad tā būs,bet ir jau vēl viens liels brīnums - baltkrievija zaudē visās atlikušās spēlēs,tad manuprāt mēs varam būt 3 vietā grupā,bet ļooti ļooti šaubos par to..
, 2008-08-11 13:31, pirms 16 gadiem
Viss būs labi,meitenes saņemsies,un mēs atkal redzēsim mūsu ''īstās'' meitenes!!!!!!! Uz priekšu meitenes!!!!!!!!!
, 2008-08-11 13:31, pirms 16 gadiem
Un ja runa nio vienas puses reai itkaa jaa gan Krievija gan BLR reitingaa ir augstaak..... bet tikpat jasaka Ernija g8ulbja variants , ja grib ko vairak jasak ir vinneet, tos kas ir pussoliit priekshaa un es nu die netiekshu ka muusu meituki to nevar .. VAR!!! un to vinjas ir ne vienu reizi vien pieradiijushas.. tikai nu kautkaa tagad truukst.... shinii laikaa truukst!!! jo praktiski vareja sakt olimpiaadi ar 2 uzvaraam bet sanaaca 2 zaagji...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:32, pirms 16 gadiem
naks lielaki sudi vecie aizmirsisies!!!
, 2008-08-11 13:32, pirms 16 gadiem
uzvar komanda zaudē treneris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:32, pirms 16 gadiem
Es esmu pamatīgi vīlies. Vienkārši katastrofāla spēle. S;akums daudzsološs, bet pēdējas 3 ceturtdaļa

Metienu precizitāte graujoša, kļūdas PAR DAUDZ, kāpēc jāmet 3punktnieki, ja nevar iemest? Totāli nekrita. Turpretī baltkrievietes spēlēja stabili un pārliecinoši.

Pie daudzām lietām šoreiz bija vainīgs Zvirgzdiņš. Manuprāt nepietiekama sagatavotība, jo vairākas spēlētājas bieži vien tika nomainītas, piem. Kubliņa.
Un kāpēc pie vēl nezaudētas spēles, apmēram spēles pusē, tika liktas rezervistes? Nu Brumermane daudz noraka. Nekāda asuma uzbrukumā.L Jēkabsonei nav ‘’viņas turnīr’’. Baško tiešām patika.

Skarbi, bet patiesība. Tomēr ceru uz uzvaru par Brazīliju. Nekas nav zaudēts.

Un šovakar Go Australia! Viņām jāuzvar brazīlietes.
, 2008-08-11 13:33, pirms 16 gadiem
Nu zaudējums, protams, nepatīkams (kā jau jebkura neveiksme), taču tagad stāstīt, ka Batkrieviju jau nu bija jāņem...

Latvijas sporta fanu lielākā nelaime - sapriecāties pēc pārbaudes spēlēm. Visā pasaulē tās ir spēles, kur tiek meklēti risinājumi "kaujai", kamēr mūsējiem sportistiem, vairākumā gadījumu, tā ir vienīgā iespēja uzveikt "grandus". Un kā tas ir noticis liela daļa līdzjutēju jau domā kā tiks sagaidīti sportisti/-es ar zelta medaļām kaklā.

Reāli ņemot, Latvijas basketbolam un sportam kopumā jau tas fakts vien, ka mūsu sieviešu izlase nokļuva Olimpiādē ir liels sasniegums un katra uzvara ir tikai kā pluss, tāpēc ir jābauda šīs sacensības pašlaik, nevis jāmeklē kkādi vainīgie.
, 2008-08-11 13:33, pirms 16 gadiem
mrs.futene rakstīja: ists onslovs

Nu, bet es taisnību arī saku! Varat aizstāvēt cik gribat viņas, bet nu nožēlojami izskatijās šodien!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:33, pirms 16 gadiem
Vainīgas jau nav meitenes.jāprasakuršir atbildīgs par aklimatizāciju un par fizisko. nu nevar komanda sākt spēlēt tik sūdīgi nedēļas laikā.
jāprasa Bružikam kapēc meitenēm nav spēka paspēlēt. ja nemaldos, tad Venspilij ar pēdējā laikā tā notiek, ka uz svarīgākajām spēlēm spēlētājiem nav spēka.
Turaties meitenes mēs īstie fani esam ar Jums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:34, pirms 16 gadiem
Baltkrievietes bija labākas visos spēles elementos
, 2008-08-11 13:34, pirms 16 gadiem
persik rakstīja: ja veiksme būs mūsu pusē tad tā būs,bet ir jau vēl viens liels brīnums - baltkrievija zaudē visās atlikušās spēlēs,tad manuprāt mēs varam būt 3 vietā grupā,bet ļooti ļooti šaubos par to..

Nu ja vel ir daudz varianti ,nezinu kapec bet es pat bajdos par speli pret Braziliju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:34, pirms 16 gadiem
persik rakstīja: ja veiksme būs mūsu pusē tad tā būs,bet ir jau vēl viens liels brīnums - baltkrievija zaudē visās atlikušās spēlēs,tad manuprāt mēs varam būt 3 vietā grupā,bet ļooti ļooti šaubos par to..

Nevajag aizmirst,ka Baltkrievietēm vēl jāspēlē pret divām komandām,un tikpat labi tie var būt zāģi!!!!!!!!!!! Un pie labas spēles,mūsējās var droši ieņemt trešo vietu!!!!!! Pagaidām nav pamata čīkstēšanai!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:36, pirms 16 gadiem
Edison, 13:34, tikko, citēt

persik rakstīja: ja veiksme būs mūsu pusē tad tā būs,bet ir jau vēl viens liels brīnums - baltkrievija zaudē visās atlikušās spēlēs,tad manuprāt mēs varam būt 3 vietā grupā,bet ļooti ļooti šaubos par to..


Nevajag aizmirst,ka Baltkrievietēm vēl jāspēlē pret divām komandām,un tikpat labi tie var būt zāģi!!!!!!!!!!! Un pie labas spēles,mūsējās var droši ieņemt trešo vietu!!!!!! Pagaidām nav pamata čīkstēšanai!!!!!!
------------------------------------
varbūt pirmo vai otro ko?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:37, pirms 16 gadiem
Skumji,bet galvu augsa viss vel nau zaudeets
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:37, pirms 16 gadiem
Nu nospeeleeja suudiigi! A ko dariit?? Gadaas arii taadas speeles un dienas!!! Nevienai speele negaaja normaali! Bet nu ceturdaljfinaals nekur nav pazudis un jauzvar speeles kur var vinneet un tad jaagaidas kas naaks pretii! Un tas kaa te dazhi muuseejaas noliek- KAUNS! KAUNS!!!!

PAR LIELU LATVIJU!
, 2008-08-11 13:37, pirms 16 gadiem
Anti-fans rakstīja: Vēl viens kadrs, kas uzskata ka spēlēšana olimpiādē ir sasniegums, tā bija likumsakarība, atver acis, bet tas kas tagad notiek pekinā...

Pilnīgi piekrītu.
Kura vēl normāla valsts tā domā - Jēēee mēs iekļuvām olimpiādē un tas ire nežēlīgs sasniegums, tagad varam visas spēles zaudēt, jo būsim tāpat priecīgi, ka tikām OS
, 2008-08-11 13:38, pirms 16 gadiem
Anti-fans rakstīja: trešā komanda mēs vairs nevaram būt, jo savstarpējā spēlē ir zāģis ar baltkreiviju!!

bet ja tris komandam bus pa 2-am uzvaram .... tad skatisies +- punktus un tur ari nekas nespiid
, 2008-08-11 13:38, pirms 16 gadiem
Atbilstosha bilde.

Cerams ka muuseejaas nav bedree.
, 2008-08-11 13:38, pirms 16 gadiem
augstāk pa dirsu neuzleksi! diemžēl..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:39, pirms 16 gadiem
Anti-fans rakstīja: Vēl viens kadrs, kas uzskata ka spēlēšana olimpiādē ir sasniegums, tā bija likumsakarība, atver acis, bet tas kas tagad notiek pekinā...


Tas IR sasniegums.
Likumsakarība? Reāli šeit vieta ir par pagājušo EČ, kurš tika nospēlēts labā līmenī un mūsu meitenes varēja piedalīties OS kval. turnīrā. Tajā jau nu pretinieces bija tādas, ka pat U-18 izlase viņas saliktu. Un pie šādiem labvēlīgiem apstākļiem mūsējās arī tika OS.
Likumsakarība būtu, ja viņas EČ dabūtu 1. vietu un pa taisno varētu pirkt biļetes uz Pekinu.
, 2008-08-11 13:40, pirms 16 gadiem
Sportiņš rakstīja: "Latvijas fani rullē! Tie ir vislabākie, spēja atblstīt koamndu jebkādos apstākļos. Neskatoties uz zaudējumu tie paliek ar komandu, atbalsta, uzkurina..."

Spēle nevedās un pelnīts zaudējums, bet tāpēc jau nevajag parādīt cik pretīgs Jūs katrs varat būt! Ko Jūs pārmetat Brummermanei? Viņa ir pēc spēka un meistarības ziņas trešā centra spēlētāja aiz Kubliņas/Jansones un Tamanes. Viņa gāja laukumā un darīja cik māk. Ok nesanāk, bet tāpēc jau nav jānoliek.
Kāds teica, ka esam bezmazvai jau obligāto medaļņieču statusā! Kas tas par sviestu? Problēma ir fanos, ka nespēj skatīties reāli uz lietām, tāpēc pēc katras labas spēles jau ceļ debesmanas kalnus.
Baltkrievietes bija ņemamas, bet tagad pēc zaudējuma pagriezt izlasei muguru, it kā viņas būtu Jums kaut ko apsolījušas ir gļēvi un nepieņemami!
Man ir kauns par letiņiem, kas skrien pakaļ visam košajam un populārajam, bet kad tam sāk kaut kas buksēt, tad pamet un nozākā kā pēdējos neliešus.


Pret pašu Brumermani nekādu pretenziju nav! Sen zināms mūsu rezervistu varējums... Krunberga izgāja vakar, skraidija pa lauku un ka tik ātrāk atbrīvoties no bumbas, dabuja vienu brīvo metienu un arī to netrāpija pat pa stīpu! Par Brumermani, te jau daudzi ir izteikušies, jā, varbūt par skarbu, bet daļa patiesības tur ir! Un vēl gribētos parunāt par Zvirgzdiņā lēmumiem vai tiešām, kad uzbrukums buksē, šodien 3/4, bija jālaiž laukmā Brumermane, Putniņa, Babkina? Kas uzbrukumā atvainojiet ir pilnīgas 0... Jā, varbūt, teiksiet, viņas var labi nospēlēt vietējā limēni, bet ne šajā + OS spriedze un iznākumā pilnīgs bezcers! Brumermane, nevar noķert bumbu ( labi, kādas 1-2 piespēles varbūt nebija izcilas, bet pārsvarā tā bija viņas vaina un + smuki dabuja bloku! ) Babkina, normālu metienu netrāpa pa stīpu... Rodas jautājums, vai tiešām Ainārs nevar normāli paņemt minūti, uzzimēt kombināciju un pārtraukt tās neskaitāmās 2-8 minūšu bezpunktu sērijas?
, 2008-08-11 13:40, pirms 16 gadiem
Anti-fans rakstīja: trešā komanda mēs vairs nevaram būt, jo savstarpējā spēlē ir zāģis ar baltkreiviju!!


teoreetiski jau varam gan!
peec pnktu attieciibas utt...
skaidrs, ka gruuti buus, bet nu jaacer, ka meitenes varees sanjemties un paraadiis savu labaako speeli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:40, pirms 16 gadiem
Žēl par neizteksmīgo spēli un zaudējumu..
bet nekas vēl nav zaudēts, jo iekļūšanai ceturtdaļfinālā var pietikt arī ar divām uzvarām, reāli skatoties pār Brazīliju un Koreju.

P.S. Latviešiem šī patiešām ir slikta diena Pekinā..
, 2008-08-11 13:41, pirms 16 gadiem
Bēdīgi, ļoti bēdīgi... Melnā diena Latvijai.

Diemžēl par pusfinālu sapnis laikam izsapņots. Pie labākā turpinājuma tiksim ārā no grupas kā ceturtie(būsim reāli - Austrāliju mums nepaņemt). Tālāk jau ASV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:42, pirms 16 gadiem
Nu tada blondiinju spele mums nav vajadziga,vieniigi Basko kaut ko megjinaja un daudz maz sanaca,Jansonei ar sanaca,bet parejas nezinu ko darija uz laukuma!
Ar tadu speli mums cels tikai uz para-olimpiskajam spelem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:42, pirms 16 gadiem
Onslovs rakstīja: Pilnīgi piekrītu.
Kura vēl normāla valsts tā domā - Jēēee mēs iekļuvām olimpiādē un tas ire nežēlīgs sasniegums, tagad varam visas spēles zaudēt, jo būsim tāpat priecīgi, ka tikām OS


A padomā cik valstis netika? Ņemot vērā Latvijas cilvēkresursus un sportā ieguldīto naudu šis panākums ir MILZĪGS.
Protams, braukt uz OS tikai "pa tv parādīties" arī būtu muļķīgi, taču nevajag jau pārspīlēt un domāt, ka mums visas komandas tagad jāgrauj, nevajag dīvot ilūzijās. Mums tāda izlase ir viena, bet tā pati Krievija vismaz 3 tādas izlases (labākas?) var nokomplektēt...
, 2008-08-11 13:42, pirms 16 gadiem
ASK_vislabaakie rakstīja: NEREDZU VAIRS NEKĀDU JĒGU SKATĪTIES OLIMPSKĀS SPĒLES

Nu tad neskaties! Tik nesāc pēc tam uztaisīties par lielo fanu, ja Latvijai izdosies iekļūt ceturtdaļfinālā!
, 2008-08-11 13:43, pirms 16 gadiem
Un visp kur ir tas kombinacijas ko Zvirgzdins solija?Es nekadas jaunas nu neieraudziju Varbut vins tas jaunas izmantoja dimanta bumbas izcina un saprata ka tas ir labakas neka ko vins ir izdomajis prieksh OS, un tapec vins tas turpina lietot OS...nu nezz...cerams ka vins lidz nakamai spelei izdomas labakas bet pie cilveks cilveka aizsardzibas vel japiedomaa!
, 2008-08-11 13:43, pirms 16 gadiem
kauna nav, lai meitenes cīnās, pat par spīti zaudējumam jāvēl viņām veiksme atlikušajās 3 apakšgrupas spēlēs!

p.s. Viņas jau tā spēlē Olimpiskajās spēlēs!
, 2008-08-11 13:43, pirms 16 gadiem
Anti-fans rakstīja: Ceri ka uzvarēsim austrāliju?? XD ES ir beigts!!


taa teikt.. easy
, 2008-08-11 13:44, pirms 16 gadiem
Anti-fans rakstīja: trešā komanda mēs vairs nevaram būt, jo savstarpējā spēlē ir zāģis ar baltkreiviju!!


Un? Baltkrieviem ir viena uzvara! Tik pat labi viņas var arī pie tās vienas palikt! Bet mūsējās var izcīnīt vēl trīs!
, 2008-08-11 13:44, pirms 16 gadiem
Orlach, 13:40, tikko, citēt
Žēl par neizteksmīgo spēli un zaudējumu..
bet nekas vēl nav zaudēts, jo iekļūšanai ceturtdaļfinālā var pietikt arī ar divām uzvarām, reāli skatoties pār Brazīliju un Koreju.
-------------------
varēt var, bet pretī 1/4 nāk ASV, bet ar šitādu spēli neuzvarēsi ne Koreju, ne Brazīliju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:44, pirms 16 gadiem
Tieši šādu spēli jau redzēju Latvijas izpildījumā pirms nedēļās pret Ķīnu. Tikai tur Latvijas kļūdas izskatījās vēl muļķīgākas-Ķīna arī spēlēja slikti. Jēkabsone tik sliktu neesmu vispār redzējis.
, 2008-08-11 13:45, pirms 16 gadiem
Šitie komentētāji pilnīgi āpši, mūsējām vajadzīgs atbalsts, bet mēs te noliekam. Hello, pret RAŠU bija makten laba spēle, Baltkrievija ir augstaka limeni nedaudz par mums, shoreiz nesanaca, nesam papisushi kkadai Fidži 1. reiz spelejam olimpiade, skaidrs, ka ir uztraukums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:46, pirms 16 gadiem
atstojs
, 2008-08-11 13:46, pirms 16 gadiem
Onslovs rakstīja: Njā... Jēkabsones vietā reāli var iet Babkina - 2x labākas piespēles + labāks dribls, nezinu par metienu, jo viņa netiek tik daudz laukumā.

Tāre vispār go home (vismaz šajā spēlē).
Kļūdas arī komandai tizlas (kā jau sievietēm), bet nu arī stipr par daudz.

Tev kauna nau nolikt gan viņas, gan vispār sievietes?!
Pamēģini piedzemdēt bērnus, izturēt vīriešu tukšpaurību, uzspēlēt OS.
jā kļūdījās, bet tādēļ jau nevajag viņas norakstīt un aizvainot tās sievietes, kuras šeit nau vainīgas. Un kā tu vispār vari Tārei piekasīties. Viņa pēc traumas varēja vispār atteikties no spēlēšanas OS, bet, redzi, viņa ziedo savu veselību Latvijai, un ja viņas nebūtu, domāju, ka Latvijas vietā OS spēlētu kkādas Japānietes....es Tev lūdzu tikai - padomā pirms runā!!!
, 2008-08-11 13:46, pirms 16 gadiem
Shakal rakstīja: Nu tada blondiinju spele mums nav vajadziga,vieniigi Basko kaut ko megjinaja un daudz maz sanaca,Jansonei ar sanaca,bet parejas nezinu ko darija uz laukuma!
Ar tadu speli mums cels tikai uz para-olimpiskajam spelem!

Pareejaas arii megjinaaja- nesanaaca!
Par peedeejo teikumu- tevi vajag pataisiit paralizeetu! Un taa ,lai tu lai tu par sapnjos neredzeetu tas paraolimpiskaas speeles!
, 2008-08-11 13:46, pirms 16 gadiem
Komanda mums ir laba. Man liekas,ka vaina ir trenneru profesionalitātē un pieredzē. Tā vien izskatās, ka kaut kas sagatavošanās procesā ir pārforsēts. Dimanta kausā šī bija pavisam "cita" komanda. Un vēl tomēr nekas nav zaudēts. Jācīnās!
, 2008-08-11 13:46, pirms 16 gadiem
ko var tai Jēkabsonei visu laiku piesītie??
visi pretinieki zina kad vina var iemest un sedz pa divām, vakar pat vienu mirkli četras krievietes bija virsu!!!!!!
Latvieš gan ir dīvaini grib tik lai uzvar !!
kā neuzvar tā uzreiz sak apvainot spēlētājus !!!!
tas nav smuki!!
sodien vnk nepaveicās!!!
, 2008-08-11 13:47, pirms 16 gadiem
SAWLE rakstīja: Tev kauna nau nolikt gan viņas, gan vispār sievietes?!
Pamēģini piedzemdēt bērnus, izturēt vīriešu tukšpaurību, uzspēlēt OS.
jā kļūdījās, bet tādēļ jau nevajag viņas norakstīt un aizvainottās sievietes, kuras šeit nau vainīgas. Un kā tu vispār vari Tārei piekasīties. Viņa pēc traumas varēja vispār atteikties no spēlēšanas OS, bet, redzi, viņa zieso savu veselību Latvijai, un ja viņas nbūtu, omāju, ka Latvijas vietā OS spēlētu kkādas Japānietes....es Tev lūdzu tikai - padomā pirms runā!!!

Domā līdz tukšpaurim aizies Tavi vārdi?
, 2008-08-11 13:48, pirms 16 gadiem
Sāpīgi! Meitenes to noteikti nebija pelnījušas, no zaudējumiem arī jāmācās paņemt kaut ko labu (pozitīvu), lai varētu saņemties nākamajām spēlēm! Jānovēl tikai veiksmi, arī ja spēle nevedas, spēlēt ar atdevi un degsmi, tad arī to līdzjutēji novērtēs, bet vēl vairāk novērtēs ja būs uzvara!
, 2008-08-11 13:48, pirms 16 gadiem
Deeļ taadiem tir.liņiem kaa Artis Spertaals, kuri maak tikai nodirst un sapņot par nez kaadaam medaļaam, muuseejaam arii zuud ticiiba saviem speekiem
Nezkaapeec pirms meeneša juusu sapņu kalngals bija, vismaz par kaadu uzvariņu iekš OS. Prasiit no izlases kautkaadas medaļas, par kuras eksistenci pirms paaris gadiem zinaaja tikai viņu vecaaki, draugi un treneri ( es ar protams ), ir vienkaarshi stulbuma kalngals. Cerams, meitenes nomierinaasies un paraadiis savu speeli uz ko viņas ir speejiigas. Man pilniigi vienalga kaadu vietu muuseejaas izciiniis ( jo augstaak, jo labaak ), es jau shobriid esmu prieciigs par to, ka viņas vispaar tur speelee.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:48, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Domā līdz tukšpaurim aizies Tavi vārdi?

šaubos, bet man bija sakrājies...
, 2008-08-11 13:48, pirms 16 gadiem
Austrālijai zaudeesim - 80%
Korejai - 70%
Brazīlijai - 40%
, 2008-08-11 13:49, pirms 16 gadiem
SAWLE rakstīja: Tev kauna nau nolikt gan viņas, gan vispār sievietes?!
Pamēģini piedzemdēt bērnus, izturēt vīriešu tukšpaurību, uzspēlēt OS.
jā kļūdījās, bet tādēļ jau nevajag viņas norakstīt un aizvainot tās sievietes, kuras šeit nau vainīgas. Un kā tu vispār vari Tārei piekasīties. Viņa pēc traumas varēja vispār atteikties no spēlēšanas OS, bet, redzi, viņa ziedo savu veselību Latvijai, un ja viņas nebūtu, domāju, ka Latvijas vietā OS spēlētu kkādas Japānietes....es Tev lūdzu tikai - padomā pirms runā!!!

pilnīgi piekrītu
ka zaudē ta visas uzreiz ir tizlas
lai pats aiziet un uzspēle gribētos redzēt!!!
, 2008-08-11 13:50, pirms 16 gadiem
gym_bunny rakstīja: Čau, sauļuk!..man patīk, ka tu (tieši tu!!!) runā par sieviešu aizvainošanu ..tas mani iepriecina

Čau!
paldies...
, 2008-08-11 13:52, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: skatoties sho speli sapratu ka musejas dosies majas pec apaksgrupu turnira,jo ar tadu sniegumu es nezinu vai var tikt OS ceturdalfinala drizaak ka nee.
laukuma no musu puses valdija totala bezadbildiba aizsardziba,ja sadi speles aizsardziba mes zaudesim visam komandam bez variantiem,kaut ceru ka meitenes sanemsies!!!

Spēlē pret Baltkrieviju tavi vārdi ir pareizi, tomēr spēlē pret Krieviju Latvijas izlase bija pilnīgi citādāka. Ar to spēli, ko rādījām pret Krieviju, Latvija ir tiesīga un galvenais pa spēkam iekļūt cetrutdaļfinālā! Jautājums ir tikai vai spēlē pret Baltkrievijas izlasi parādītais sniegums būs zemākais punkts Latvijas komandas veikumā vai tomēr nē...
, 2008-08-11 13:52, pirms 16 gadiem
diezgan bezcerigi izskatijaas
vajag sanemties un uzmundrinaat jekabsoni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 13:54, pirms 16 gadiem
deg182 rakstīja: pilnīgi piekrītu
ka zaudē ta visas uzreiz ir tizlas
lai pats aiziet un uzspēle gribētos redzēt!!!

Tieši tā,būtu vsp jāpriecājās,ka viņas spēlē OS un iedeva mums iespēju dzirdam Pekinā pirms spēlēm Latvijas himnu,nevis kā zaudēja,tā uzreiz viss,ko viņas tur dara,tas tak tracina '' fani''
, 2008-08-11 13:54, pirms 16 gadiem
nesaprotu....
, 2008-08-11 13:55, pirms 16 gadiem
gym_bunny rakstīja: Kādam jau vienmēr ir jābūt tam melnrakstam..lai kaut ko iemācītos un saprastu...

jā...jau sāka apnikt
, 2008-08-11 13:55, pirms 16 gadiem
Jēkabsonei ir biežāk jādriblē uz grozu lai pretinieces taisa pret viņu piezīmes. Tas diemžēl ir vienīgais viņas ieguldījums izlasē. Tamanei ir aktīvāk jācīnās par atlecošām bumbām. Baško un Jansone ir izlases līderes un trenerim ir ļoti prātīgi jāizplāno kā un kad viņas laist vai nelaist laukumā. Eglītei jāturpina tikpat un vēl aktīvāk spēlēt aizsardzībā, Kubliņai un Tārei ir jāpieliek jo pagaidām blāvs sniegums. Kā jau iepriekš teicu - izskatās ka ir vajadzīga ļoti kārtīga atpūta šobrīd mūsu izlasei, jo ļoti lēnas un bumba krīt ārā no rokām utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 14:00, pirms 16 gadiem
mareks2 rakstīja: Jēkabsonei ir biežāk jādriblē uz grozu lai pretinieces taisa pret viņu piezīmes. Tas diemžēl ir vienīgais viņas ieguldījums izlasē. Tamanei ir aktīvāk jācīnās par atlecošām bumbām. Baško un Jansone ir izlases līderes un trenerim ir ļoti prātīgi jāizplāno kā un kad viņas laist vai nelaist laukumā. Eglītei jāturpina tikpat un vēl aktīvāk spēlēt aizsardzībā, Kubliņai un Tārei ir jāpieliek jo pagaidām blāvs sniegums. Kā jau iepriekš teicu - izskatās ka ir vajadzīga ļoti kārtīga atpūta šobrīd mūsu izlasei, jo ļoti lēnas un bumba krīt ārā no rokām utt.



gribi teikt, ka Eiropas labaka basketboliste mak tikai driblet
, 2008-08-11 14:00, pirms 16 gadiem
Es joprojām ticu ka kādu uzvaru mūsējās var izcīnīt un arī izcīnīs.
, 2008-08-11 14:01, pirms 16 gadiem
Nav jau ko stresot,vēl jau trīs spēles nospēlēsim olimpiādē.
, 2008-08-11 14:02, pirms 16 gadiem
gym_bunny rakstīja: Nu varēji jau iekraut -mož, ātrāk saprastu ...

es tāda gan neesmu...
, 2008-08-11 14:03, pirms 16 gadiem
Anti-fans rakstīja: Uuu dikti spēcīgi vārdi, žēl tikai ka ne pa tēmu!!

labāk paklusē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 14:04, pirms 16 gadiem
Meitenes pārdegušas. Domāju, ka pie vainas ir psiholoģija nevis fiziskā forma. Dimanta bumba bija lāča pakalpojums. Izvirzītie augstie mērķi sasaista pat komandas līderes. Jāatslābinās un jāspēlē pašu un skatītāju priekam, tad būs arī uzvaras. Vai vismaz sakarīga spēle. Turas, meitenes!
, 2008-08-11 14:04, pirms 16 gadiem
edzaa rakstīja: Pareejaas arii megjinaaja- nesanaaca!
Par peedeejo teikumu- tevi vajag pataisiit paralizeetu! Un taa ,lai tu lai tu par sapnjos neredzeetu tas paraolimpiskaas speeles!


Par pedejo teikumu bija jasaprot drusku parnesti,jo es biju domajis ka ar tadu sliktu speli nav mums tur ko darit un nav tas jasaprot burtiski!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 14:06, pirms 16 gadiem
Visiem gadās melnās dienas. Viena no sliktākajām spēlēm, ko esmu redzējis Latvijas izlases izpildījumā. Gan jau kompensēs nākošajās spēlēs. Neticu, ka tik slikti var nospēlēt visas spēlēs!

Veiksmi!!!

p.s. ceru ka Jēkabsone beidzot atvērsies!!!
, 2008-08-11 14:06, pirms 16 gadiem
Mjā, diemžēl kaut ko līdzīgu varēja gaidīt jau pēc pirmās spēles, kurā vienīgā spēlētāja bija Jansone. Noteikti jāuzvar nākamā spēle!
, 2008-08-11 14:07, pirms 16 gadiem
Uzskatu ka mūsējām vismaz uz 1 maču ir jāsaņemas un par godu saviem līdzjutējiem jāuzvar.
, 2008-08-11 14:07, pirms 16 gadiem
zaudējums dēļ 25 kļūdām un zems realizācijas procents ! tiešām viņām vajag atpūsties , nomierināties un saņemties .Vēl tak 3 spēles priekšā )
, 2008-08-11 14:07, pirms 16 gadiem
gym_bunny rakstīja: jā..tu jau tāda neesi... Tu mums mīļums, kas nekad nevienu sievieti neaizvaino!! ..vismaz lielāko vairumu ne!

tikai nevajag...
, 2008-08-11 14:08, pirms 16 gadiem
neciešu tos līdzjutējus, kuri bez reāla pamata sāk runāt par medaļām vai augstām vietām un pēc tam kādam pārmet par to, ka viņu izdomātais nepiepildās!

šajā turnīrā vēl viss nav zaudēts - sieviešu basketbolā viss var notikt! bet arī ja nenotiks - jau tā meitenes Latvijas labā ir izdarījušas ļoti daudz!
, 2008-08-11 14:09, pirms 16 gadiem
Kur tad ir tā mūsu varonīgā Latvijas izlase!! LAikam nedaudz sakāpis galvā!! Jācer, ka solītie varoņdarbi tiks veikti !!
, 2008-08-11 14:09, pirms 16 gadiem
Pēdējā ceturtdaļā pret Krieviju gūti 9 punkti, pret baltkrieviju - 8 punkti. Nejaušība vai likumsakarība?
, 2008-08-11 14:11, pirms 16 gadiem
Paldies Dievam, ka vismaz lakrosā mūsējie vinnēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 14:14, pirms 16 gadiem
gym_bunny rakstīja: Labi, labi..es jau neko - tā jau mana problēma, ka netieku ar to galā..! Es jau neesmu ļaunatminīga..tikai ik pa laikam šis tas uzpeld bet tas nekas - po boljshomu - jau viss ir labi!

Klau - te jau kādu laiku ir tāds navarots kā privāta sarakste
, 2008-08-11 14:14, pirms 16 gadiem
Bloks2 rakstīja: Pēdējā ceturtdaļā pret Krieviju gūti 9 punkti, pret baltkrieviju - 8 punkti. Nejaušība vai likumsakarība?

Zibens vienā vietā divreiz nesper, tā nav nejaušība. Kaut kas nav, vai nu sagatavošanās process bijis nepareizs, vai arī ir milzīgs uztraukums un atklimatizācijas problēmas, bet kaut kas nav...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 14:16, pirms 16 gadiem
gym_bunny rakstīja: Labi, labi..es jau neko - tā jau mana problēma, ka netieku ar to galā..! Es jau neesmu ļaunatminīga..tikai ik pa laikam šis tas uzpeld bet tas nekas - po boljshomu - jau viss ir labi!

tad labi.
, 2008-08-11 14:18, pirms 16 gadiem
Nu ko, var rezervēt biļetes mājup!!
, 2008-08-11 14:19, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Klau - te jau kādu laiku ir tāds navarots kā privāta sarakste

labi jau labi, zinam jau zinam, bet shitā ir foršāk...un mēs, ja kas, pa tēmu bliežam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 14:19, pirms 16 gadiem
Smagi, smagi........
Izskatās ka mūsējās netic uz uzvarām!
Jātur galvas augšā un jācīnās!
Žēl ka mūsējās vismaz pirmejās divās spēlēs nerāda to sniegumu kuru viņas var parādīt!
Nu, jācer uz nākamejām spēlēm!
Lai veicas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 14:24, pirms 16 gadiem
Kartejais SPAM
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 14:26, pirms 16 gadiem
richijs07 rakstīja: brumermani uz citu sporta weidu...

pilnīgi tew piekrītu.ja bumbu nevar kādas 5 reizes vismaz nevar noķert tad jāiet uz citu sporta veidu.UZ boksu
, 2008-08-11 14:27, pirms 16 gadiem
SAWLE rakstīja: Tev kauna nau nolikt gan viņas, gan vispār sievietes?!
Pamēģini piedzemdēt bērnus, izturēt vīriešu tukšpaurību, uzspēlēt OS.
jā kļūdījās, bet tādēļ jau nevajag viņas norakstīt un aizvainot tās sievietes, kuras šeit nau vainīgas. Un kā tu vispār vari Tārei piekasīties. Viņa pēc traumas varēja vispār atteikties no spēlēšanas OS, bet, redzi, viņa ziedo savu veselību Latvijai, un ja viņas nebūtu, domāju, ka Latvijas vietā OS spēlētu kkādas Japānietes....es Tev lūdzu tikai - padomā pirms runā!!!

Kā jau sieviete tu pārāk presoniski uztver viņa sacīto. Neko gudru un baigi sakarīgu viņš nepateica, bet viņa sašutums ir saprotams. Arī par tām kļūdām, neviens jau te nenoliek sieviešu dzimumu, vnk basketbolā sievietēm ir raksturīgas kļūdas un tās bieži vien ir daudz, šodien to bija vēl vairāk kā parasti. Apstrīdēt to ir diezgan muļķīgi. Tāre pagaidām dara tikai netīro darbu aizsardzībā, jo, acīmredzami, nav pilnībā atkopusies un uzbrukumā viņa ir 0. Tomēr viņas artava ir liela, mājās viņai noteikti nav jābrauc.
Es šo to tikai precizēju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 14:28, pirms 16 gadiem
nu, tā ir pieredze viesiem....olimpiāde un lielie turnīri - tas ir kas īpašs...nu, kāda pieredze olimpiādes vai pasaules čempjos ir Zvirgzdiņam ? - 0...vienīgi Bružiks kaut ko saprot, taču viņš ir individuālists, viņš neko saprot no tā kā jānoskaņo komanda....laikam jau vajadzēja ļaut meitenēm iet parādē...nu, un ko dara slavenais komandas psihologs?
, 2008-08-11 14:28, pirms 16 gadiem
gym_bunny rakstīja: Čau, polārlācēn! Kāpēc spam? nav spam...
Cau, cau Ka ta nav spams

Kas attiecas uz basketbolu, ir jau pieejami musejo speletaju/treneru komentari par sodienas speli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 14:31, pirms 16 gadiem
gym_bunny rakstīja: ....jā, sauļuks mums ir VISĪSTĀKĀ sieviete ..ĪSTĀKAS vienkārši nemēdz būt ..ja tu viņu redzētu - ...iemīlētos līdz neprātam un nespētu aizmirst...

Skan intriģējoši, bet man tomēr viņa tad varētu būt par šerpu
, 2008-08-11 14:31, pirms 16 gadiem
gym_bunny rakstīja: ....jā, sauļuks mums ir VISĪSTĀK""A sieviete ..ĪSTĀKAS vienkārši nemēdz būt ..ja tu viņu redzētu - ...iemīlētos līdz neprātam un nespētu aizmirst...
Nu zini, skatoties TV reklamas, kas reklame dazadus sievisu produktus, iznak, ka pec definicijas jauna 'ista sievieta' ir ar 20 kg lieka svara. Ta spats ir ari zurnalos.
, 2008-08-11 14:33, pirms 16 gadiem
Tiešām - neizskaidrojami. Nezinu, kas noticis, bet šīs nebija tās meitenes, kas spēlēja iepriekš. Taču neiešu arī pārāk viņas kritizēt - šādas mellās dienas gadās daudzviet. Un ne tikai sieviešu basketbolā. Bet galu galā vēl nekas nav zaudēts, jācīnās!
Lai veicas mūsu meitenēm! Un netraucē sasprindzinājums!
Tad būs arī uzvaras!!!
, 2008-08-11 14:33, pirms 16 gadiem
Es ierēkšu par visiem,kuri sēj pesimismu,ja tomēr mūsējās tiks tālāk!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 14:34, pirms 16 gadiem
zolīdu basketbols LV nr 1!!! Zatlers ar savām meičām sīki aplauzās..rēka nāk..
, 2008-08-11 14:35, pirms 16 gadiem
Edison rakstīja: Es ierēkšu par visiem,kuri sēj pesimismu,ja tomēr mūsējās tiks tālāk!!!!!!!!

Teiksim pesimisma sēklai NĒ.
, 2008-08-11 14:35, pirms 16 gadiem
nez kaapeec man liekas ka muuseejas sagaadaas lielaako turniira paarsteigumu.......tiks araa kaa 4vieta no muusu grupas un 1/4 finaalaa panjems ASV.....nezinu no kurienes man taadas aizdomas!!!!
, 2008-08-11 14:36, pirms 16 gadiem
gym_bunny rakstīja: tu laikam nepareizos žurnālus lasi ..
Drosi vien Laikam jabeidz abonet zurnals "Tu un apresensana"
, 2008-08-11 14:36, pirms 16 gadiem
januks117 rakstīja: ................ trukst vardu

vienu varu pateikt - ar sadu speli mes nevaram ceret ka musu meitenes tiks ara no grupas, kur nu vel pa medaljam cinities

Eu cilvēki mīlie, kādas medaļas. Ja mūsējās dabūtu olimpiskās medaļas tas būtu vienkārši nereāls saniegums. Mūsējās Eiropā pat netika pie medaļas, bet te nāk vēl klāt galvenās favorītes USA un AUS. Dažbrīd liekas ka te dažs labs pārāk daudz sacerējies un tagad gāž savu žulti ārā. Protams starpība rezultātā šodien bij pa lielu, taču šobrīd ir divi zāģi pret komandām kam arī Eiropas čempī tika zaudēts un palikts zemāk nekā šis komandas, un arī Eiropas čempī bij -25 spēles laikā pret Baltkrieviju tikai neticamā kārtā izdevās pievilkt, bet šoreiz ne.
, 2008-08-11 14:36, pirms 16 gadiem
ceru,ka treneri atlaidīs turpat pekinā
, 2008-08-11 14:36, pirms 16 gadiem
Šodien kaut kāda ne mūsējā diena, Bīčs, Zeļonijs, tagad meitenes...

Bet galvenais nenokart galvas, redzēju tikai pirmo puslaiku, bet tā īsti nevareju saprast vai psihologiski nevar atraisīties, vai tomēr kaut kas ar fizo nebūs kārtībā!

Ka tika formas spice natika sasniegta par agru!

Bet vēl jau visas cerības nav zudušas, kaut gan atlikusie mači nesolās būt viegla pastaiga, galvenais ir ticība saviem spēkiem, tad jau arī veiksme atnāks!
, 2008-08-11 14:36, pirms 16 gadiem
NAv labi!Tiešām nesaprotu kas par vainu!
, 2008-08-11 14:37, pirms 16 gadiem
labais333 rakstīja: ceru,ka treneri atlaidīs turpat pekinā


Reti kaut ko tādu saku, bet šoreiz pateikšku - idiotisks i dio ta komentārs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 14:38, pirms 16 gadiem
polārlācēns rakstīja: Nu zini, skatoties TV reklamas, kas reklame dazadus sievisu produktus, iznak, ka pec definicijas jauna 'ista sievieta' ir ar 20 kg lieka svara. Ta spats ir ari zurnalos.

Man kaut ko līdzīgu kādreiz kultūras vēstures skolotāja teica, ka īsta sieviete ir apaļīga un korpulenta, tāda, kāda tā bija etalons vēsturiskos laikos. Sviests...
, 2008-08-11 14:39, pirms 16 gadiem
ka tik Andrejevs nav vinjaam kkads neklaatienes paliigrteneris
, 2008-08-11 14:40, pirms 16 gadiem
Tare nule,kautkadas mistiskos gajienus vien tasa un atdod bumbu pretiniecem,brubermane vispac lacis uz laukuma-nebumbu var nokert ne aizsardziba nospelet,Un parejas rezervistes pilnigi liekas lidz stipai ar vel jamacas aizmest!!!!!!!!!! ir ko padomat!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 14:40, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Man kaut ko līdzīgu kādreiz kultūras vēstures skolotāja teica, ka īsta sieviete ir apaļīga un korpulenta, tāda, kāda tā bija etalons vēsturiskos laikos. Sviests...
Ir apaligas un tad vel ir ari tadas, kuras ir 3 maju platuma.. Tas pats gna attiecas uz viriesiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 14:42, pirms 16 gadiem
Līdz stīpai droši vien grūti aizmest uztraukuma dēļ - rokas švakas, trīcošas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 14:42, pirms 16 gadiem
cik komandas tiek no grupas ārā?
, 2008-08-11 14:44, pirms 16 gadiem
Bjanko rakstīja: cik komandas tiek no grupas ārā?
4
, 2008-08-11 14:45, pirms 16 gadiem
nu ko visi Dimanta kausa laika bija eiforija par LV izlasi!!!
Bet kas notiek tagad?
, 2008-08-11 14:45, pirms 16 gadiem
Lasu un briinos, kuri tad bijas tie daudzie fani, kas tik ljoti kladzinaaja par medaljaam olimpiaadee???

Paaris izleeceeji protams bija, bet tomeer relatiivi lielaakaa liidzjuteeju dalja bija piezemeeti - medaljas vareetu ieguut tikai fantastisku sakritību rezultātā!

Meitenes speeleejiet ar vieglu praatu - Juus esat malaces taapat jau muusu sirdiis!

Man patika kaa Liene Jansone teica peec kvalificeeshanaas olimpiaadei - paraadiisim visai pasaulei, kaa latvietes speelee basketbolu ar visu sirdi un dvēseli!

Tiešām-vienalga vai zaudējam ar -10 vai -40, galvenais kapājam no visas sirds un izliekam tos 100%. Apmierinātas būs gan pašas, gan arī līdzjūtēji!
, 2008-08-11 14:47, pirms 16 gadiem
Adalberto rakstīja: Tiešām-vienalga vai zaudējam ar -10 vai -40, galvenais kapājam no visas sirds un izliekam tos 100%. Apmierinātas būs gan pašas, gan arī līdzjūtēji!

Grūti līdzjutējus nosaukt par apmierinātiem, ko? Galvenais tomēr ir rezultāts, nevis pašatdeve...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 14:50, pirms 16 gadiem
Adalberto rakstīja: Lasu un briinos, kuri tad bijas tie daudzie fani, kas tik ljoti kladzinaaja par medaljaam olimpiaadee???

Paaris izleeceeji protams bija, bet tomeer relatiivi lielaakaa liidzjuteeju dalja bija piezemeeti - medaljas vareetu ieguut tikai fantastisku sakritību rezultātā!

Meitenes speeleejiet ar vieglu praatu - Juus esat malaces taapat jau muusu sirdiis!

Man patika kaa Liene Jansone teica peec kvalificeeshanaas olimpiaadei - paraadiisim visai pasaulei, kaa latvietes speelee basketbolu ar visu sirdi un dvēseli!

Tiešām-vienalga vai zaudējam ar -10 vai -40, galvenais kapājam no visas sirds un izliekam tos 100%. Apmierinātas būs gan pašas, gan arī līdzjūtēji!


Ak Dievs, ko tu tur muldi. Zaudējums uzplēš brūces, turklat kāds zaudējums. Vajag ar galvu spēlēt
, 2008-08-11 14:51, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Kā jau sieviete tu pārāk presoniski uztver viņa sacīto. Neko gudru un baigi sakarīgu viņš nepateica, bet viņa sašutums ir saprotams. Arī par tām kļūdām, neviens jau te nenoliek sieviešu dzimumu, vnk basketbolā sievietēm ir raksturīgas kļūdas un tās bieži vien ir daudz, šodien to bija vēl vairāk kā parasti. Apstrīdēt to ir diezgan muļķīgi. Tāre pagaidām dara tikai netīro darbu aizsardzībā, jo, acīmredzami, nav pilnībā atkopusies un uzbrukumā viņa ir 0. Tomēr viņas artava ir liela, mājās viņai noteikti nav jābrauc.
Es šo to tikai precizēju...

tu kā sieviete, tu kā sieviete....
bet es jau neteicu, ka es baigi priecājos par šo spēle, es arī kritizēju, bet ne tik dziļi personiski...jā, sievietes kļūdās, bet paraudzīsimies uz vīriešu izlasi, kura arī kļūdas, nepiedalas OS un prot zaudēt pat Zviedrijai un retais vēlas izlasē ieguldīt darbu, vienkāršāk sakot - bez attieksmes...
Tāre viemēr dara netīro darbu un kaut vai uzbrukumā ir nulle(pašlaik), viņu var atspēkot reti kura...to darbu ko viņa iegulda izlasē, sevī, jaunajās...
ai, man nepatīk strīdēties...
, 2008-08-11 14:55, pirms 16 gadiem
gym_bunny rakstīja: ....jā, sauļuks mums ir VISĪSTĀKĀ sieviete ..ĪSTĀKAS vienkārši nemēdz būt ..ja tu viņu redzētu - ...iemīlētos līdz neprātam un nespētu aizmirst...un viņa to apzinās un ar to manipulē.. Lielāku manipulatori par sauļuku es vienkārši nepazīstu..

sāc man jau vīru meklēt, ko?
, 2008-08-11 14:57, pirms 16 gadiem
polārlācēns rakstīja: Ir apaligas un tad vel ir ari tadas, kuras ir 3 maju platuma.. Tas pats gna attiecas uz viriesiem.

un Tu gribi teikt, ka tas na spams?!
, 2008-08-11 14:57, pirms 16 gadiem
Edison rakstīja: Es ierēkšu par visiem,kuri sēj pesimismu,ja tomēr mūsējās tiks tālāk!!!!!!!!

Par viņiem nevajag smieties, viņus vajag pažeelot. Man tiešaam viņus žeel, jo diemžeel šii slimiiba nav aarsteejama.
Tiem, kuri sapņo par medaļaam, tuvaakajaa laikaa iesaku nolaisties uz zemes, jo citaadi var saslimt ar citaam stul.baam slimiibaam.
, 2008-08-11 14:58, pirms 16 gadiem
Artis Spertāls rakstīja: Ko lai saka - diezgan apkaunojoši.
Nezinu kas meitenēm noticis, bet tās nav mūsējās.
-20 Baltkrievijai?
Mēs tak cerējām/ceram uz medaļām!
NU WTF?
Kāpēc Latvija nevar vinēt tos, ko jāvinē, zaje.bal?
Paši atkal bedri izrakām sev.

Nav ko žēlot. Džekus arī neviens nežēloja, kad viņi zaudēja. Ja nevar saņemties, nu tad i nafig? Man jau brīžiem bēdīgi dzīvot Latvijā. Visu varam, bet beigās..čušš.
, 2008-08-11 14:58, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Ak Dievs, ko tu tur muldi. Zaudējums uzplēš brūces, turklat kāds zaudējums. Vajag ar galvu spēlēt


Kino, no kurienes esi nokritis - es neesmu Dievs un basi spēlē ar rokām, un vispār par kādām plēstām brūcēm tu te vispār murgo? Baltkrievija ir nr.3 Eiropā - aljo
, 2008-08-11 14:59, pirms 16 gadiem
Bija sāpīgi skatīties nākotne arī neko labu nesola, vajag kaut ko mainīt!
, 2008-08-11 15:00, pirms 16 gadiem
SAWLE rakstīja: tu kā sieviete, tu kā sieviete....
bet es jau neteicu, ka es baigi priecājos par šo spēle, es arī kritizēju, bet ne tik dziļi personiski...jā, sievietes kļūdās, bet paraudzīsimies uz vīriešu izlasi, kura arī kļūdas, nepiedalas OS un prot zaudēt pat Zviedrijai un retais vēlas izlasē ieguldīt darbu, vienkāršāk sakot - bez attieksmes...
Tāre viemēr dara netīro darbu un kaut vai uzbrukumā ir nulle(pašlaik), viņu var atspēkot reti kura...to darbu ko viņa iegulda izlasē, sevī, jaunajās...
ai, man nepatīk strīdēties...

Par mūsu vīriešu izlasi es pat labāk nerunātu, viena vienīga vilšanās. Tāpēc, šķiet, Latvijā no mūsu meitenēm gaida daudz vairāk, jo viņām vismaz ir kādi sasniegumi basketbolā nekā vīriešiem. Un skatoties šādas spēles, ļoti sāp, ir pilnīga nesaprašana, kas par vainu.
Strīdēties arī es negribu, bet vnk pateikšu, ka, jā, arī vīrieši kļūdās (basketbolā, protams, netiek runāts par dzīvi kopumā, labāk to iekšā nejaukt), bet sievietēm tomēr to kļūdu ir vairāk, un tās pārsvarā ir pavisam muļķīgas. To visi saprot un gaida, bet šajā spēle to bija vairāk, kā gaidīts. Atkal sanāk vilties pēc spēles ar Krieviju, kurā gan vairāk vnk nekrita, nevis tika pieļautas kļūdas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 15:03, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Nesaprotu paniku... Jāuzvar Braziliju un Koreju, var pat vēl zaudēt Austrālijai, lai izkļūtu no grupas!

Tāpat kā Pļaviņam un Samoilovam, tāda pati situācija ir mūsu meitenēm! Vēl nekas nav zaudēts, bet te puskomentāri tādi, ka pasaules gals ir klāt.

Teorētiskas izredzes ir, bet, ņemot vērā mūsu sniegumu, tās izredzes nešķiet spožas. Tur tas suns aprakts...
, 2008-08-11 15:03, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Par mūsu vīriešu izlasi es pat labāk nerunātu, viena vienīga vilšanās. Tāpēc, šķiet, Latvijā no mūsu meitenēm gaida daudz vairāk, jo viņām vismaz ir kādi sasniegumi basketbolā nekā vīriešiem. Un skatoties šādas spēles, ļoti sāp, ir pilnīga nesaprašana, kas par vainu.
Strīdēties arī es negribu, bet vnk pateikšu, ka, jā, arī vīrieši kļūdās (basketbolā, protams, netiek runāts par dzīvi kopumā, labāk to iekšā nejaukt), bet sievietēm tomēr to kļūdu ir vairāk, un tās pārsvarā ir pavisam muļķīgas. To visi saprot un gaida, bet šajā spēle to bija vairāk, kā gaidīts. Atkal sanāk vilties pēc spēles ar Krieviju, kurā gan vairāk vnk nekrita, nevis tika pieļautas kļūdas.

Bet Tu vari pateikt, kāpēc sievietes kopumā sasniedz vairāk nekā vīrieši?
, 2008-08-11 15:05, pirms 16 gadiem
SAWLE rakstīja: Bet Tu vari pateikt, kāpēc sievietes kopumā sasniedz vairāk nekā vīrieši?

Ar ko tu domā vārdu ''kopumā''?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 15:08, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Nav ko žēlot. Džekus arī neviens nežēloja, kad viņi zaudēja. Ja nevar saņemties, nu tad i nafig? Man jau brīžiem bēdīgi dzīvot Latvijā. Visu varam, bet beigās..čušš.

Ar džekiem te vispār nav ko salīdzināt, viņiem vēl tik tālu līdz meiteņu līmenim. Bišk ir atšķirība tomēr cīnīties par izkļušanu no grupas Eiropas čempī vai olimpiādē.
, 2008-08-11 15:08, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Zaudējām komandām, kas reitingā ir virs mums. Piekrītu, varēja uzvarēt, bet nu neizdevās...
Kas - viņām tagad kapu sev jārok?

Dodiet laiku Zvirgzdiņam sakārtot spēli un jau uz nākošo spēli būs viss OK, es ceru, vinnēs gan BRA, gan KOR.

Piekrītu, zaudējām teorētiski spēcīgākām komandām, bet atkārtošos, sniegums tik un tā ir ļoti. ļoti vājš. Un tas uztrauc. Un kā tu vari zināt, ka būs OK? Es uz to cerēju jau pēc pirmās spēles, bet redz kā nekā.
, 2008-08-11 15:11, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Zaudējām komandām, kas reitingā ir virs mums. Piekrītu, varēja uzvarēt, bet nu neizdevās...
Kas - viņām tagad kapu sev jārok?

Dodiet laiku Zvirgzdiņam sakārtot spēli un jau uz nākošo spēli būs viss OK, es ceru, vinnēs gan BRA, gan KOR.

Tieši tā!!! Gan Krievija, gan Baltkrievija ir augstāk par mūsējām gan rangā, gan arī abs bij priekšā Eropas čempī, tātad zaudēts divām par mums spēcīgākām komandām!!! Nesaprotu dažu, par ko tad te tik šausmīgi jākaunējas???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 15:12, pirms 16 gadiem
Marty82 rakstīja: Tieši tā!!! Gan Krievija, gan Baltkrievija ir augstāk par mūsējām gan rangā, gan arī abs bij priekšā Eropas čempī, tātad zaudēts divām par mums spēcīgākām komandām!!! Nesaprotu dažu, par ko tad te tik šausmīgi jākaunējas???

Par SNIEGUMU! Tikai aklais būtu ar to apmierināts.
, 2008-08-11 15:17, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Piekrītu, zaudējām teorētiski spēcīgākām komandām, bet atkārtošos, sniegums tik un tā ir ļoti. ļoti vājš. Un tas uztrauc. Un kā tu vari zināt, ka būs OK? Es uz to cerēju jau pēc pirmās spēles, bet redz kā nekā.

Protams ka spēlētjot pret spēcīgām komandām sniegums izskatās vājāks, tā tas ir vienmēr. Piemēram tie paši leši basītī pret USA izlasi izskatās švaki, bet pret kādu no švakajām komandām izskatās ļoti labi. tas cik labs izskatās sniegums lielā mērā ir atkarīgs cik spēcīgs ir pretinieks tomēr.

Arī Eiropas čempī mūsējām pret baltkrievietēm bij pat -25 tik izdevās pārņemt iniciatīvu un arī veiksmi un pievilkt, lai gan tāpat beigās zaudējām, šoreiz ar it kā sanāca jau pievilkt no tiem -18, bet tieši beidzās 3cet un iespējams tas deva balkrievietēm atgūtiesun mobilizēties.
, 2008-08-11 15:21, pirms 16 gadiem
Pilnībā piekrītu Skudriniekam! Zaudējām ļoti spēcīgām komandām - varējām, protams, vinnēt, bet šoreiz nesanāca. Nekāda traģēdija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 15:25, pirms 16 gadiem
Ui, cik daudz kritiķu savācies... Varu derēt, ka pēc vinnētas spēles visi šie kritiķi metīsies slavināt meičas. Nenoliegšu, ka šodien spēle negāja, bet tā sieviešu basketā gadās diezgan bieži. Un katrai (!) izlasei.
Tāpēc kritiķiem ieteiktu aizvērt skepses caurules vismaz līdz nākamajam mačam. Tad varēsim spriest, vai tā bija nejaušība vai likumsakarība.
Es ceru un ticu, ka tā bija tikai 1 melnā diena, un mūsējās vēl parādīs savas spējas!
, 2008-08-11 15:28, pirms 16 gadiem
denebs rakstīja: Ui, cik daudz kritiķu savācies... Varu derēt, ka pēc vinnētas spēles visi šie kritiķi metīsies slavināt meičas.

Tikai loģiski ne? Kad slikti spēlē un zaudē tad parasti kritizē, bet, kad labi spēlē uz uzvar, slavē? Vai arī es kaut ko jaucu un pasaulē iekārtots savādāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 15:33, pirms 16 gadiem
Ja jau pamatsastāvs spētu kaut ko darīt lietas laba, neviens nelaistu uz laukuma rezervistes. Par cik vinas jau spēli bija norakušas ļāva uzzpēlēt arī rezervistēm. Un runājot par BRUMERMANI, ja kāda no dāmām spetu iedot normālu piespēli, nevis izmestu bumbu autā vai arī padot potīšu augstumā tad arī viss būtu ok. Un vispār tā ir komandu spēle un manliekas ka nav jēgas vainot atsevišķus indivīdus, visas kā viena nospēlēja s....i.
, 2008-08-11 15:34, pirms 16 gadiem
[quote oveckins_1]
tipisks latvieshu zaudeejums var uzvareet neuzvaramo, bet zaudeet peedeejiem luuzeriem, skumji bet fakts veiksmi , cerams uzvarees brazil un koreju, jo ja nee, tad olimpiaade pa d.irsu
[/quotnezinu vai eiropas bronzas komandu var nosaukt par peedeejiem luuzeriem...
, 2008-08-11 15:44, pirms 16 gadiem
zeel.galiigi tizla diena
, 2008-08-11 15:53, pirms 16 gadiem
smagi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 16:06, pirms 16 gadiem
Da blad za*bal ! Ja negribat spelet normali tad brauciet maajas! LOL!
, 2008-08-11 16:11, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Ar ko tu domā vārdu ''kopumā''?

labi, ne kopumā, bet sieviešu izlase...
, 2008-08-11 16:20, pirms 16 gadiem
SAWLE rakstīja: labi, ne kopumā, bet sieviešu izlase...

Nezinu, bet šķiet, ka basketbols ir populārākais sporta veids Latvijā starp sievietēm, un, salīdzinoši, uz to ir likts lielākais uzsvars. Līdz ar to sieviešu basketbolam Latvijā ir laba gultne, kur attīstīties, kāmēr citās valstīs uzsvars varbūt uz kaut kā cita. Un, patiesībā, 4. vieta Eiropā bija savā ziņā pat neliels brīnums, un es stipri šaubos, vai mūsējās spēs to atkārtot (uz ko es protams ļoti ceru).
, 2008-08-11 16:22, pirms 16 gadiem
BāliņšA rakstīja: denebs ta4 dziivo citaa pasaulee..... Virtuaalajaa(CS)

Tā izskatās...
, 2008-08-11 16:24, pirms 16 gadiem
Artis Spertāls rakstīja: Ko lai saka - diezgan apkaunojoši.
Nezinu kas meitenēm noticis, bet tās nav mūsējās.
-20 Baltkrievijai?
Mēs tak cerējām/ceram uz medaļām!
NU WTF?
Kāpēc Latvija nevar vinēt tos, ko jāvinē, zaje.bal?
Paši atkal bedri izrakām sev.

hahaha uz medaljam bikses piedirsu aiz smiekliem, no kura laika tu cereji uz medaljam???
, 2008-08-11 16:26, pirms 16 gadiem
basiiiccc rakstīja: hahaha uz medaljam bikses piedirsu aiz smiekliem, no kura laika tu cereji uz medaljam???

Daudzi laikam cerēja, pat tagad, kad mūsējās spēlē pagalam slikti, saka, ka viss kārtībā!
, 2008-08-11 16:29, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Nezinu, bet šķiet, ka basketbols ir populārākais sporta veids Latvijā starp sievietēm, un, salīdzinoši, uz to ir likts lielākais uzsvars. Līdz ar to sieviešu basketbolam Latvijā ir laba gultne, kur attīstīties, kāmēr citās valstīs uzsvars varbūt uz kaut kā cita. Un, patiesībā, 4. vieta Eiropā bija savā ziņā pat neliels brīnums, un es stipri šaubos, vai mūsējās spēs to atkārtot (uz ko es protams ļoti ceru).

Varēs..un kā vēl varēs...Čempis taču notiek Latvijā...
Jā, gultne ir...
, 2008-08-11 16:31, pirms 16 gadiem
slikti! brauca ar tādām cerībām - un še tev nu bija... arī līdz tam taču gāja kā zvēri, bet tagad nekā... un vairāk izskatās, ka meitenēm ir psiholoģiska rakstura problēmas...
, 2008-08-11 16:31, pirms 16 gadiem
stipri pa daudz aizgāja enerģija uz visādu klipu un reklāmu filmēšanu.aizmirsās ka jāspēlē ir arī basketbols.šeit Latvijā meitenes jau pirms olimpiskajām spēlēm bija uztaisītas par varonēm un tas arī viņas sabojāja.
nu tasni kā stalones filmā par ROKIJU.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 16:43, pirms 16 gadiem
gym_bunny rakstīja: Noup...sorre - es tevi vēl pie vīra negribu izdot!! ..bet tu tā kā solīji man pameklēt..tu mani baigi gribi izprecināt ..bet ..es jau teicu, ka čigānu me nigib!!

tu teici, ka tev jau ir cilvēks....
ja Tu čigānu negribi....ai, Tu nu gan esi izvēlīga, bet nu kas solīts, tas solīts...bet zini, es arī gribu vīru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 16:47, pirms 16 gadiem
Skumji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 16:54, pirms 16 gadiem
beernudaarzs a ne basketbols..
, 2008-08-11 17:14, pirms 16 gadiem
garais_999 rakstīja: Ja Jēkabsone ir eiropas labākā basketboliste, tad es esmu Jurijs Gagarins
hello Gagarin!
, 2008-08-11 17:24, pirms 16 gadiem
gym_bunny rakstīja: Es samānījos ..es dažreiz tā mēdzu darīt (bet daļa patiesības manis teiktajā bija gan!!..tā kā samelojusi nebiju)
Priekš kam tev vīrs vīra pēc?????... tāpat viņam pa kreisi laidīsi...

ak Tu tāda...
vīru man vajag, jo apnicis būt vīriešu uzmanības centrā...un es pa kreisi nelaižu..tikai pa labi...
es, ja kas, redzu daudzus idālus sev, bet ļaušu izvēlēties Tev...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 17:56, pirms 16 gadiem
zajebaal !!!!!!!!
ko jus te visi noliekat..
nepitiek ka mums ir sexenes nee nepietiek....
nepietiek ka tiek uz olimpiskajam spelem ne nepietiek...
KO VEEL JUMS VAIG ?????
, 2008-08-11 18:11, pirms 16 gadiem
Šī bija patizla spēle un acīmredzami vaina bija psiholoģijā. Nu jācer, ka tuvākās divas dienas savāksies meitenes. Brazīlietes ir jāvinnē, tāpat korejietes. Zaudējums Baltkrievijai gan rada tādu risku, ka ceturtdaļfinālā sanāks spēlēt pret ASV. Tas, protams, ļoti nepatīkami.
, 2008-08-11 18:12, pirms 16 gadiem
Nu ko vel atlikusas 2 speles. Meitenes sapurina un aiziet! Joprojam nesaprotu, kapec Zogota nevar sanemties un beidzot normali sakt spelet?!?
, 2008-08-11 18:19, pirms 16 gadiem
Onslovs rakstīja: Njā... Jēkabsones vietā reāli var iet Babkina - 2x labākas piespēles + labāks dribls, nezinu par metienu, jo viņa netiek tik daudz laukumā.

Tāre vispār go home (vismaz šajā spēlē).
Kļūdas arī komandai tizlas (kā jau sievietēm), bet nu arī stipr par daudz.

Tu daunis esi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 19:49, pirms 16 gadiem
gym_bunny rakstīja: Kāda tad?? .... Kādu vīru tev vajag? Ko tu meklē? Bagātu, skaistu, gudru?
...ideālu nav! Es tev saku!! Ir tikai piemēroti (kopā saderīgi) vai nepiemēroti (nesaderīgi) ..bet ideālu nav..katram savas blusiņas - un vai nu tu tās spēj pieņemt vai nespēj.

tici, netici, es izlasot interviju ar Buļu sapratu, ka man vajag tieši tādu cilvēku kā viņs..kas mani pavelk līdz un samīļo...es arī nesaku ka man uzreiz vajag viņu, bet līdzīgu...
jā, ideālu nav, bet to var kompensēt ar rozēm, šampanieni un konfekškasti...
, 2008-08-11 19:51, pirms 16 gadiem
protams apkaunojosi,un sapigi,bet neko darit.taa ka teica zvirzgdins,mums tacu no KO mainiit...
, 2008-08-11 20:34, pirms 16 gadiem
nu taas tocna nebija uz laukuma muuseejaas, kas notiek ar jeekabsoni, nekas veel triis speeles.
, 2008-08-11 20:50, pirms 16 gadiem
latvija weel war tikt talaak??????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 21:41, pirms 16 gadiem
Viss būs labi-Koreja,Austrālija ie ņemamas,bet Brazīliju jāvinnē pat ar otro sastāvu!!!!galvenais neiziet uz ASV,tad jau sapņosim par pusfinālu!Galvu augšā,mēs ticam savām meitenēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 22:14, pirms 16 gadiem
Красиво!!! :-D ка тур ар Криевию носпелеят? Гулбис лабайс!!! Латвия сарауй!!!
, 2008-08-11 22:17, pirms 16 gadiem
Nu ļoti skumji,ka mūsējām neveicās spēlē ar Baltkrieviju,tomēr jāsaņemās,vairāk optimisma un gan jau būs labi! Turēsim īkšķus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-08-11 22:34, pirms 16 gadiem
gym_bunny rakstīja: Man liekas, tu īsti nebūsi Edgara gaumē..biku pa spalvainu (sorre!!!) ..bet varbūt, ka tieši otrādi ļoti ļoti iepatiksies un būsiet laimīgs pāris ..vaksācija dara brīnumus!!! Believe me!!
Pilnības trūkumu jau nevar kompensēt, bet ja nu tomēr, tad vismaz ar kaut ko veselīgāku par šampanieti un šokolādi ..nu lakstus var atstāt - tas vienmēr ir patīkami ...

cik izdzēri, ka tā runā?!
, 2008-08-11 22:50, pirms 16 gadiem
Mūsējās spēlēja drausmīgi.
, 2008-08-11 23:09, pirms 16 gadiem
Šodienas "lielā zāģa" iemesls ir viens no diviem variantiem:
1) vai nu tas tipisks "sieviešu basketbols" - vienu dienu nospēlē labi, nākošo pilnīgi garām un otrādi;
2) vai arī Zvirgzdiņš (Bružiks) iebrauca "Muižnieka auzās" - kad komandas labākā forma ir 1 vai 2 nedēļas pirms galvenajām spēlēm...
Drīz redzēsim vai meitenēm pietiks spēka pret Brazīliju - tad arī redzēs, kurš variants no diviem ir īstais. Šobrīd gan vairāk izskatās 2. variants- meitenes nolūza 4. cet. pret Krieviju, bet pret Baltkrieviju jau 2. cet. - tā teikt - "progress" redzams...
, 2008-08-11 23:51, pirms 16 gadiem
SAWLE rakstīja: cik izdzēri, ka tā runā?!

Kaķu cīņas
, 2008-08-12 00:14, pirms 16 gadiem
nedrikst mest taslos tisa punktu adosana pretiniekam jaiet lidz grozam par katru cenu tad pretinieks blokejot sapelnis sodus un pavelti nedabus bumbu amerikanu viriesu izlase ari trispunnktniekus nemetsit bumbu no groza augsas bet ka lai to zinu nosuta musu izlasei
, 2008-08-12 01:43, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Kaķu cīņas

un nekas vairāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja