Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Autors: Kristaps Zālītis

Karsuma līdzdalība nākamajā mačā arvien neskaidra [papildināts]

Karsuma līdzdalība nākamajā mačā arvien neskaidra [papildināts]
Mārtiņš KarsumsFoto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas izlases hokejista Mārtiņa Karsuma līdzdalība nākamajā mūsu komandas spēlē pasaules čempionātā vēl ir zem jautājuma zīmes. Par to, kas ierakstīts Latvijas - Austrijas spēles protokolā Bernē, domas dalās Karsumam un Znarokam.

Iihf.com teksta tiešraides protokolā Mārtiņam Karsumam par noteikumu pārkāpumu otrajā periodā bija ierakstīts 5+20 minūšu sods, kas neparedz diskvalifikāciju uz nākamo maču. Savukārt pēc spēles pats Mārtiņš Karsums izteicās, ka "spēles anketā bija ierakstīts 25 minūtes, tāpēc vēl par šo jautājumu lems, bet domāju, ka būs labi. Pašam likās, ka bija pilnīgi parasts spēka paņēmiens."

Pēc spēles preses konferencē Latvijas izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks savukārt izteicās, ka "protokolā bija ierakstīts 5+20, līdz ar to viņam vajadzētu spēlēt. Bet es jau pieprasīju, lai tiesneši pārskata šo lēmumu, jo mans personīgais viedoklis ir tāds, ka noraidījuma tur nebija."

Arī Kārlis Skrastiņš izteicās, ka noraidījums konkrētajā epizodē nebija jādod. Līdz ar to vēl nav skaidrs Mārtiņa Karsuma liktenis un IIHF tuvākajā laikā lems vai uzbrucējs ar 9. numuru drīkstēs piedalīties Latvijas izlases nākamajā mačā.

Pēdējā informācija liecina, ka austrietis ir jau nogādāts slimnīcā, bet lielākā daļa ekspertu spriež, ka pārkāpums nemaz nav bijs, tāpēc Karsuma piedalīšanās rītdienas spēlē ir ļoti ticama.


Slēpts komentārs: meesls
Slēpts komentārs: Gachuks
, 2009-04-29 19:42, pirms 15 gadiem
Tur reāli nekā nebija, pfff soģi!
, 2009-04-29 19:43, pirms 15 gadiem
LHF noteikti jāiesniedz protests.
Neuzskatu, ka tur bija tāds sods, par kuru varētu diskvalificēt uz nākamo maču.
, 2009-04-29 19:43, pirms 15 gadiem
Kas jāpiebremzē, viņš nav vainīgs, ja cenšas izvairīties no spēka paņēmiena un ir stiprāks par to otru.
Slēpts komentārs: bezbiksis
, 2009-04-29 19:43, pirms 15 gadiem
Sheit nu Kiram buutu jaapliecina savas apvaardoshanas speejas.
, 2009-04-29 19:43, pirms 15 gadiem
jaacer,ka tiks
, 2009-04-29 19:43, pirms 15 gadiem
Pret zviedru pat bija rupjaak
, 2009-04-29 19:43, pirms 15 gadiem
KarsTums normāli visus bortā spiež, tā turēt, šodien gan nepaveicas, bet ceru kā tik nopietni nebūs, jo tur nebija ļoti rupji... Cits tiesniesis varbūt pat neko neiedotu!
, 2009-04-29 19:44, pirms 15 gadiem
Penalty 29:42 34:42 LAT 5 min. 9 KARSUMS M - Boarding
Penalty 29:42 60:00 LAT 20 min. 9 KARSUMS M - Game Misconduct

NEKĀDAS 25 MINŪTES spēles protokolā, kas ir pieejams iihf.com NEPARĀDĀS !!!
, 2009-04-29 19:45, pirms 15 gadiem
meesls rakstīja: bik jaapiebremze vinjam
Ko viņam piebremzēst....
Labi, šodien bija vismaz kautkāds grūdiens ar roku, bet arī vairāk ar plecu, ar elkoni, nevis izstieptā rokā. NU Viņš izvairījās no trieciena triecot pretim..... Praktiski, jāsaka, ka neviens jau nav vainīgs, ka Karsums tik fiziski labi sevi formā uztur... Tikai tā turpināt, lai respektē pretinieks gan mūs, gan Mārtiņu...
Slēpts komentārs: crasher789
, 2009-04-29 19:46, pirms 15 gadiem
meesls rakstīja: bik jaapiebremze vinjam
irst!
, 2009-04-29 19:47, pirms 15 gadiem
žēl Karsuma... Cilvēks jau pārdzīvoja par zviedru un tagad atkal...Cerams, ka tiks uz mākamo maču!
, 2009-04-29 19:47, pirms 15 gadiem
Parādās jauns Ivanāns, tikai šis met iekšā golus
, 2009-04-29 19:47, pirms 15 gadiem
bezbiksis rakstīja: Kāda ir starpība starp 25 un 5+20? Piedodiet, es neesmu sepcs šajā jomā. Abu noraidījumu gadījumos ir jāsēž 5 minūtes kādam spēlētājam?
Ja ir 25 minūtes, tad automātiski ir jāizlaiž nākamā spēle... Ja 20 +5 tad nee....
, 2009-04-29 19:48, pirms 15 gadiem
Sūdīgi. Cerams iihf.com bija taisnība.
, 2009-04-29 19:48, pirms 15 gadiem
bezbiksis rakstīja: Kāda ir starpība starp 25 un 5+20? Piedodiet, es neesmu sepcs šajā jomā. Abu noraidījumu gadījumos ir jāsēž 5 minūtes kādam spēlētājam?
ja ir 25 minūtes,tad spēlētājs noraidīts līdz spēles beigām,bet komanda nepaliek skaitliskajā mazākumā,taču spēlētājam ir jāizlaiž arī nākamā spēle. ja ir 20+5,tad spēlētājs ir noraīdīts līdz spēles beigām,komanda paliek tās +5 minūtes mazākumā,taču spēlētājs nākamajā spēlē var piedalīties.

ja nemaldos,tad tā ir,ja nē,tad zinošāki palabo.
, 2009-04-29 19:48, pirms 15 gadiem
Skaidrs ir tas, ka gadījumā, ja pretinieks būtu spēcīgāks, tad noraidījuma nebūtu (pat 2 min), bet ko darīt, ka Karsums tik spēcīgs

Vienā citā epizodē, kad divi spēlētāji sasitās -tad viens no tiem - Karsums pat neizkustējās no vietas kamēr otrs kā sienā ieskrēja.
, 2009-04-29 19:48, pirms 15 gadiem
nu nez, 2+2 vai 5 jā, bet uz visu spēli........ pilnīgi nepiekrītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-29 19:49, pirms 15 gadiem
ā un Artis rēcīgi pateica par to Znaroka "Ka vilkšu pa muguru bortā na...."
, 2009-04-29 19:50, pirms 15 gadiem
Nu Karsums tajā epizodē vienkārši bija stabilāks uz slidām jo arī Austrietis mēģināja pielietot spēka paņēmienu
, 2009-04-29 19:50, pirms 15 gadiem
ja ir 25 minūtes,tad spēlētājs noraidīts līdz spēles beigām,bet komanda nepaliek skaitliskajā mazākumā,taču spēlētājam ir jāizlaiž arī nākamā spēle. ja ir 20+5,tad spēlētājs ir noraīdīts līdz spēles beigām,komanda paliek tās +5 minūtes mazākumā,taču spēlētājs nākamajā spēlē var piedalīties.

Nu re, Karsuma vietā tika atsēdētas 5 min, kāda vēl var būt lemšana par piedalīšanos nākamajā mačā? wtf?
, 2009-04-29 19:50, pirms 15 gadiem
Ja nu ja iedos uz nakamo speli
, 2009-04-29 19:50, pirms 15 gadiem
Eriksrudzitis rakstīja: Penalty 29:42 34:42 LAT 5 min. 9 KARSUMS M - Boarding
Penalty 29:42 60:00 LAT 20 min. 9 KARSUMS M - Game Misconduct

NEKĀDAS 25 MINŪTES spēles protokolā, kas ir pieejams iihf.com NEPARĀDĀS !!!
Izlasi, lūdzu, rakstu un tad komentē.
, 2009-04-29 19:50, pirms 15 gadiem
tobymac rakstīja: Šeit arī rakstīts ka iihf.com ir 20+5, bet arēnās protokolā ir 25 + 5, iemācies lasīt
Vēl trakāk Nevajag pārspīlēt.
, 2009-04-29 19:50, pirms 15 gadiem
manuprat, karsums vnk ir labaks gar bortiem un tie kuri megina sam kka iebortet pashi var atrauties. Austrietis pats vainigs ka lida virsu un pats atravas. Galvenais lai karsums nenozelo, jo man vina spele loti patik.
, 2009-04-29 19:50, pirms 15 gadiem
Normāls spēka paņēmiens, un austrietis ielidoja bortā inerces pēc. Karsums grūda pa labi, bet austrietis slidoja uz bortu. Nebūtu bijis gadījums ar zviedru, neviens pat pakaļ nedziedātu.
, 2009-04-29 19:50, pirms 15 gadiem
kā viņi tagad var iedot 25 minūtes? jo tad sanāk,ka mēs esam nepelnīti nosēdējuši 5 minūtes mazākumā.jo cik saprotu,ja ir 25 minūtes,tad komanda mazākumā nepaliek,bet ja 20+5 tad paliek mazākumā 5 minūtes. ja viņam jāizlaiž nākamā spēle,tad sanāk,ka mēs esam lieki sēdējuši 5 minūtes uz soliņa un tērējuši spēkus spēlējot četratā. sviests kaut kāds!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-29 19:53, pirms 15 gadiem
scorpio rakstīja: kā viņi tagad var iedot 25 minūtes? jo tad sanāk,ka mēs esam nepelnīti nosēdējuši 5 minūtes mazākumā.jo cik saprotu,ja ir 25 minūtes,tad komanda mazākumā nepaliek,bet ja 20+5 tad paliek mazākumā 5 minūtes. ja viņam jāizlaiž nākamā spēle,tad sanāk,ka mēs esam lieki sēdējuši 5 minūtes uz soliņa un tērējuši spēkus spēlējot četratā. sviests kaut kāds!!
Mhm, šito es arī nesaprotu.
, 2009-04-29 19:53, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Tur reāli nekā nebija, pfff soģi!
Reāli austrietis pats pretī vēlvienu spēka paņēmienu deva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-29 19:53, pirms 15 gadiem
kharlamovs rakstīja: Klau nevajag te fleitēt,Karsums zaudēja pozīciju un no muguras ar visu švunku iegrūda Austrieti bortā.Ar tādu spēli nekas vairak par nākamo Every nebūs. Domāju vinam pašam drīzā laikā var nākties ar parsisu pauri pavartīties.Vienkārši rupeklis.
Vecīt, paskaties atkārtojumus...
KArsums bija priekšā viņam, nevis no muguras.
Viņš uzņēma austrietša uzbrukumu piebremzējot un vienkārši ar elkoni atgrūda, Loģiski Austrieties ir taka tāds lupata un izlīmējas pret bortu... OK, Noraidījums pelnīts jo elkonis tika pacelts un nevis ar plecu, bet ar elkoni tika atgrūsts, bet kā jau minēju... Nebija nekādi ieskrējiena soļi, vai kautkas tamlīdzīgs... Vienkārši atgrūda spēka paņēmienu.... Neveiskmīga epizode, Pmatots noraidījums... Un nekas vairāk... Nedrīkst sekot diskvalifikācijas....

Cerams ka Mārtiņš psiholoģiski to spēs normāli pārciest... NHL nekas tāds nenotiktu... Tur nespēlē mīkstie veči...
, 2009-04-29 19:54, pirms 15 gadiem
Vins pats nokrita taa ka,Tik miksti jau nu vins neturejas uz kajam.
, 2009-04-29 19:55, pirms 15 gadiem
Lielu lomu nospēlēja iepriekšējās spēles moments, šeit pat varēja neiedot...
, 2009-04-29 19:57, pirms 15 gadiem
kharlamovs rakstīja: Klau nevajag te fleitēt,Karsums zaudēja pozīciju un no muguras ar visu švunku iegrūda Austrieti bortā.Ar tādu spēli nekas vairak par nākamo Every nebūs. Domāju vinam pašam drīzā laikā var nākties ar parsisu pauri pavartīties.Vienkārši rupeklis.
Tiešām iesaku noskatīties epizodi.
Ja iepriekšēja spēlē vajadzēja dot šādu sodu, jo Karsums bija vainīgs, tad šoreiz ja arī vajadzēja, tad esmu pilnībā par viņa darbību/rīcības attaisnošanu. Abi spēlētāji bija tālu no borta, faktiski tikai ar plecu uzsita.
, 2009-04-29 19:57, pirms 15 gadiem
kharlamovs rakstīja: Klau nevajag te fleitēt,Karsums zaudēja pozīciju un no muguras ar visu švunku iegrūda Austrieti bortā.Ar tādu spēli nekas vairak par nākamo Every nebūs. Domāju vinam pašam drīzā laikā var nākties ar parsisu pauri pavartīties.Vienkārši rupeklis.
tas,ka Austrietis ir mīkstais un nevar normālu spēka paņēmienu uztaisīt ir viņa problēma un jārēķinās ar to,ka darot to,ko tu nepieproti pret kādu,kas to pieprot ļoti labi,ciest vari tu pats un šoreiz tā arī bija!
, 2009-04-29 19:58, pirms 15 gadiem
Vēl gribēju pateikt, visiem lieliem Hokeja speciem...
Atcerieties kur Mārtiņš ir spēlējis AHL - Un šajā līgā spēka spēle ir divreiz lielāka nekā NHL... JA esiet kādu AHL spēli redzējuši, neapšaubšiiet manu viedokli... Tur nav laika pie borta apdomāt situāciju... Tur nekavējoties ir trieciens...
Un ja viņš spēlējot AHL spēj būt viens no labākiem, tad nav brīnums ka pret kautkādiem daiļslidotājiem viņs vienkārši ir galvas tiesu pārāks
, 2009-04-29 19:58, pirms 15 gadiem
Pats austrietis vainiigs,Karsums sevi tikkai aizstaaveja lai vinju nenonestu ta ka pashi vainiigi ka ne tam lec virsuu.Kaut nediskvalificeetu
, 2009-04-29 19:58, pirms 15 gadiem
Spēle ir jāizlaiž, ja sods ir match penalty. Karsumam bija Game Misconduct par ko nav automātiska diskvalifikācija uz vienu spēli.
Tomēr čempionāta direktorāts var šo sodu mainīt un piespriest vinas spēles diskvalifikāciju. Cerēsim, ka Mārtiņš varēs spēlet
, 2009-04-29 19:59, pirms 15 gadiem
Which team has the loudest fans?

Austria : 14.6%

Denmark : 2.3%

Germany : 2.3%

Hungary : 25.5%

Latvia : 39.6%

Switzerland: 15.8%

iihf.com
, 2009-04-29 19:59, pirms 15 gadiem
normaals paneemins bishku iegruuda, bet tas tacu ir hokejs ja austreietis nemaak speeleet lai iet baletu padeejo
, 2009-04-29 20:00, pirms 15 gadiem
Un ja nu gadījumā IIHF te mēģinās pierādīt to kas nav bijis, tad izlaista spēle pret Krieviju nav zaudējums... Galvenais lai iekrīt Krievija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-29 20:03, pirms 15 gadiem
Eriksrudzitis rakstīja: Penalty 29:42 34:42 LAT 5 min. 9 KARSUMS M - Boarding
Penalty 29:42 60:00 LAT 20 min. 9 KARSUMS M - Game Misconduct

NEKĀDAS 25 MINŪTES spēles protokolā, kas ir pieejams iihf.com NEPARĀDĀS !!!
http://stats.iihf.com/Hydra/200/IHM200C21_74_3_0.pdf

Karsums - PIM--25!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-29 20:05, pirms 15 gadiem
ceresim ka sis vares spelet!!
bet nakamajiem pretiniekiem jasargas ka nepaliek starp Karsumu un bortu..nebus labi!!!!!
, 2009-04-29 20:06, pirms 15 gadiem
iceman15 rakstīja: Which team has the loudest fans?

Austria : 14.6%

Denmark : 2.3%

Germany : 2.3%

Hungary : 25.5%

Latvia : 39.6%

Switzerland: 15.8%

www.iihf.com
vēl tikko Latvijai bija 38,1%
, 2009-04-29 20:06, pirms 15 gadiem
purkavindrijs rakstīja: Karsums pārāk stiprs
ko tik Ivanans nebutu ar savu speku sada situacija izdarijis...bail pat domat!!
, 2009-04-29 20:06, pirms 15 gadiem
skaidrs , ka karsumam bija 5+20 !
baigi labi tad jau nākamo spēli viņš spēlēs
, 2009-04-29 20:06, pirms 15 gadiem
Karsums ierādīs vietu katram Lavijas pretiniekam! Diskābeli var piešķirt pašiem tiesnešiem
, 2009-04-29 20:06, pirms 15 gadiem
kharlamovs rakstīja: Pastīšos ko tu teiksi kad tavu spēkavīru 1.78,86kg pašu izlīmēs.
Paskaties, paskaties, var sanākt ilgāk pagaidīt

1.50, 60kg komentētāj
, 2009-04-29 20:06, pirms 15 gadiem
kharlamovs rakstīja: Pastīšos ko tu teiksi kad tavu spēkavīru 1.78,86kg pašu izlīmēs.
klau, saki godīgi - Tu taču esi muļķis?
, 2009-04-29 20:07, pirms 15 gadiem
Kr4.... vnk situaacija nepatīkama... tiesnesis vnk sabijās, jo atceroties LV-SWE notikumus, panjeeema un nosuutija nost, kaut ariii, situaacija bija 10x "maigaaka" nekaa pret zviedriem..... iiisaak sakot, TIESNESIS=pus**y.....
, 2009-04-29 20:07, pirms 15 gadiem
kharlamovs rakstīja: Pastīšos ko tu teiksi kad tavu spēkavīru 1.78,86kg pašu izlīmēs.
Starpcitu ja nemanīji, tad viņu regulārui izsmērē... UN nereti TAs smērētājs ir uz pakaļas pats...
Pret USA spēlē viņu krietni izsmērēja pēc metieniem pa vārtiem, jo Amerikāņeim un KAnādiešiem epizode beidzas ar triecienu bortā, nevis uzreiz pēc metiena... Mārtiņš nav milzis, vai spēka vīrs, bet viņš smagi strādā un izkopj savu tehniku... Un spēka spēle viņu nebiedē un nebiedēs... Ja esi lasījis kādu viņa interviju AHL laikos, tad noteikti būsi pamanījis komentārus par tur valdošo spēles stilu...
, 2009-04-29 20:09, pirms 15 gadiem
Nu nevarētu teikt, ka nekas nebija, grūdiens jau bija un ne tas tīrākais, ja nebūtu iepriekšējā spēle zviedru ielici bortā, tad varbūt šodien nekas tāds nēbūtu.
, 2009-04-29 20:09, pirms 15 gadiem
kharlamovs rakstīja: Klau nevajag te fleitēt,Karsums zaudēja pozīciju un no muguras ar visu švunku iegrūda Austrieti bortā.Ar tādu spēli nekas vairak par nākamo Every nebūs. Domāju vinam pašam drīzā laikā var nākties ar parsisu pauri pavartīties.Vienkārši rupeklis.
Tu esi pilnīgs dzenis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-29 20:10, pirms 15 gadiem
beidzam atveram acis no malas skatoties izstijas ka nekaa nebija , bet atkartojuma , kad bija nomainits skatpunkts bija redzams , ka martinsh pagruuda arii ar rokaam , bet, protams, tas bija tiirs diviits nejau 5+20!
, 2009-04-29 20:11, pirms 15 gadiem
"netīrākais" čalis izlasee..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-29 20:12, pirms 15 gadiem
kharlamovs rakstīja: Var redzēt kā viņš pardzīvoja!
ieveeroju,ka tu visu laiku komentee kaa taads uzpuuties ļauni pret izlasi noskaņots nuuģis...visu laiku kaut kas slikti!!! ja tevi taa tracina Latvijas hokejs,tad varbuut labaak izgaaz savu žulti kaut kur citur,un nevis pirms un peec katras speeles bojaa citiem garastaavokli! tiešaam nesaprotu taadus diivainus cilveekus kaa tu...ja man kaut kas nepatiik,tad es turos pa gabalu no taa nepatiikamaa,nevis lienu tuvumaa un kunkstu cik tur slikti! izej aaraa pastaigaaties,moš ruugumpods paaries sauliitee!!!
, 2009-04-29 20:13, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: ieveeroju,ka tu visu laiku komentee kaa taads uzpuuties ļauni pret izlasi noskaņots nuuģis...visu laiku kaut kas slikti!!! ja tevi taa tracina Latvijas hokejs,tad varbuut labaak izgaaz savu žulti kaut kur citur,un nevis pirms un peec katras speeles bojaa citiem garastaavokli! tiešaam nesaprotu taadus diivainus cilveekus kaa tu...ja man kaut kas nepatiik,tad es turos pa gabalu no taa nepatiikamaa,nevis lienu tuvumaa un kunkstu cik tur slikti! izej aaraa pastaigaaties,moš ruugumpods paaries sauliitee!!!
Tu laikam neesi lasījis komentārus par krieviem. 180%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-29 20:14, pirms 15 gadiem
kaskas rakstīja: Tu laikam neesi lasījis komentārus par krieviem. 180%
Es ar neesmu... A kas? Krievi rullē?
, 2009-04-29 20:14, pirms 15 gadiem
kharlamovs rakstīja: Klau nevajag te fleitēt,Karsums zaudēja pozīciju un no muguras ar visu švunku iegrūda Austrieti bortā.Ar tādu spēli nekas vairak par nākamo Every nebūs. Domāju vinam pašam drīzā laikā var nākties ar parsisu pauri pavartīties.Vienkārši rupeklis.
tu esi dumjš!!
, 2009-04-29 20:16, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: stats.iihf.com

Karsums - PIM--25!
Penalty 29:42 34:42 LAT 5 min. 9 KARSUMS M - Boarding
Penalty 29:42 60:00 LAT 20 min. 9 KARSUMS M - Game Misconduct...

Nevis 25!
, 2009-04-29 20:16, pirms 15 gadiem
Nu ta ari mes visi sakam ka nebij,
Ceram uz to labako
, 2009-04-29 20:16, pirms 15 gadiem
Karsuma kontā 2 žokļi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-29 20:18, pirms 15 gadiem
meesls rakstīja: bik jaapiebremze vinjam
kas japiebremze??? spēka spēle hokejā ir ļoti svarīga, austrietis vienkārši vai nu nebija gatavs vai ari ar putras ešanu shvakāt iet..-tieši tāpēc tiesnesis kļudijas šajā situācijā, jo austrietis vnk aizlidoja..

personigi es domāju, ka pēc lat-swe spēles(kad Karsums izlimēja zviedru), tika nolemts, ka Martiņam pēc jebkura tam lidziga momenta jādod šāds sods.. jo eiropa nav ieintereseti, lai ienak asais amerikāņu hokjis..
, 2009-04-29 20:19, pirms 15 gadiem
Tas nebūt nav labi Karsumam. Viņš jau pēc Zviedrijas atgadījuma minkstinājās kādu bortā likt. Ielika - līdz spēles beigām. Ja IIHF oficiālie tiesneši sapisīs Mārtiņa psiholoģiju, pa taisno sankcijas! Ne jau tā pat Ābols, pēc tā atgadījuma, atgādināja tiesnešu vārdus un uzvārdus. Un ja mēs rīt spēlēsim pret Krieviju, Mārtiņš ĻOTI noderētu!
, 2009-04-29 20:19, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: stats.iihf.com

Karsums - PIM--25!
Jā, kopā pa spēli nopelnījis 25 minūtes, bet tās ir 20+5 minūtes
, 2009-04-29 20:20, pirms 15 gadiem
scorpio rakstīja: ja ir 25 minūtes,tad spēlētājs noraidīts līdz spēles beigām,bet komanda nepaliek skaitliskajā mazākumā,taču spēlētājam ir jāizlaiž arī nākamā spēle. ja ir 20+5,tad spēlētājs ir noraīdīts līdz spēles beigām,komanda paliek tās +5 minūtes mazākumā,taču spēlētājs nākamajā spēlē var piedalīties.

ja nemaldos,tad tā ir,ja nē,tad zinošāki palabo.
Ja ir 25 min. noraidījums, tad automātiski ir arī 5 min. noraidījums, respektīvi 5+25
, 2009-04-29 20:21, pirms 15 gadiem
gudrs rakstīja: Ja ir 25 min. noraidījums, tad automātiski ir arī 5 min. noraidījums, respektīvi 5+25
Ir 20 minūšu + 5 minūšu. Tāda 25+5 nemaz nav.
, 2009-04-29 20:23, pirms 15 gadiem
A ko ver darīt, ka mazs cinītis gāž lielus vezumus, pats Austritis gāja uz Karsumu, Karsums izrādījās veiklāks.
, 2009-04-29 20:24, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Ir 20 minūšu + 5 minūšu. Tāda 25+5 nemaz nav.
man arī tā šķiet..
, 2009-04-29 20:25, pirms 15 gadiem
meesls rakstīja: bik jaapiebremze vinjam
Redzu, ka hokejs nav priekš tevis, pa LTV7 rāda daiļslidošanu - paskaties, varbūt ka aizrauj!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-29 20:30, pirms 15 gadiem
sudja pi****s :d
tur bija tiešām parasts spēka paņēmiens.. viņš taču nebija vainīgs, ka tas austrietis nemāk uz slidām stāvēt.. viņam vajaDzēa būt gatavam spēka paņēmienam.. tiešām neloģisks noraidījums.. pffff...
, 2009-04-29 20:31, pirms 15 gadiem
Raustaas muusu pretinieks, laukumaa naak Karsums-Bieds!
, 2009-04-29 20:31, pirms 15 gadiem
hmm, no galvenā telerakursa izskatījās, ka veiksmīgi izvairījās no austrieša spēka paņēmiena, bet no jau cita rakursa varēja jau ko citu redzēt, ka ar olām vēl pastūma. Uz robežas starp spēka un rupju spēli, bet tas no emocijām laikam.
, 2009-04-29 20:34, pirms 15 gadiem
Neveiksmīga epizode. Ja nu bija jādod sods, tad nevairāk kā 2 min. Iespējams, ka bija redzējuši vakardienas nepatīkamo momentu. Čalis vismaz nedodās apcelties!
, 2009-04-29 20:35, pirms 15 gadiem
Nebija tur nekāda pārkāpuma uz 20+5 min, maksimums uz 2 minūtēm par grūšanu bortā. Varēja redzēt, ka tiesniesis pēc šī pārkāpuma ir pielicis pilnās bikses, jo sāka austriešiem dot sodu pēc soda! Un spēles beigās austrietis ir rīkojies daudz rūpjāk par M.Karsumu, sitot M.Redliha galvu ar roku pret bortu! Kāpēc par to neviens nerunā? Tur vajadzēja uz 25 min, par to pārkāpumu!!!
, 2009-04-29 20:38, pirms 15 gadiem
Erzelis rakstīja: Nebija tur nekāda pārkāpuma uz 20+5 min, maksimums uz 2 minūtēm par grūšanu bortā. Varēja redzēt, ka tiesniesis pēc šī pārkāpuma ir pielicis pilnās bikses, jo sāka austriešiem dot sodu pēc soda! Un spēles beigās austrietis ir rīkojies daudz rūpjāk par M.Karsumu, sitot M.Redliha galvu ar roku pret bortu! Kāpēc par to neviens nerunā? Tur vajadzēja uz 25 min, par to pārkāpumu!!!
Pilnīgi piekrītu par Rēdliha vairākkārtēju bakstīšanu bortā!
Bet par tiesnešu biksēm, pēc Karsuma noraidījuma... Austrieši arī paši sāka agresīvāk spēlēt un uzbrukt mūsējiem. Nemaz nerunājot par to starpgadījumu pie vārtiem, kad iedeva abpusējo noraidījumu. Tagad jāskatās, kas notiks tālāk. Irbe jau minēja, ka pēc kā šāda dodot spēles disq.
, 2009-04-29 20:38, pirms 15 gadiem
Nu tikko LNT sporta ziņās Lauris Lizbovsksi pa telefonu no Bernes teica ka it kā Karsumam būs jāizlaiž nākamā spēle.
, 2009-04-29 20:39, pirms 15 gadiem
Nebija, austrietis ne tikai redzēja BET PATS GĀJA UZ KONTAKTU, vienā leņķi labi to var redzēt
, 2009-04-29 20:40, pirms 15 gadiem
morfeus rakstīja: Nu tikko LNT sporta ziņās Lauris Lizbovsksi pa telefonu no Bernes teica ka it kā Karsumam būs jāizlaiž nākamā spēle.
Un tu tici visam ko saka Lauris?
, 2009-04-29 20:42, pirms 15 gadiem
morfeus rakstīja: Nu tikko LNT sporta ziņās Lauris Lizbovsksi pa telefonu no Bernes teica ka it kā Karsumam būs jāizlaiž nākamā spēle.
nu ja tā notiks,tad Kirovam un Znarokam ir visas tiesības sūdzēties par to,ka mēs pavadījām 5 minūtes mazākumā,kas šadā gadījumā nebija vajadzīgas un neatbilst piešķirtajam sodam. un es domāju,ka viņi to arī darīs!
, 2009-04-29 20:42, pirms 15 gadiem
Pareizi teica, ja būtu kanādietis vai amerikānis tad noradījuma nebūtu!
, 2009-04-29 20:43, pirms 15 gadiem
mr.jaanis rakstīja: Un tu tici visam ko saka Lauris?
Es negribu tam ticēt, tikai dalos ar info.
, 2009-04-29 20:44, pirms 15 gadiem
Tiko LNT sporta zinas teica ka Karsumam nakama spele bus jaizlaizh!
, 2009-04-29 20:45, pirms 15 gadiem
tur gaja plecs pret plecu,kas Martiņš vainigs ka vins bija fiziski specigaks par austrieti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-29 20:46, pirms 15 gadiem
Erzelis rakstīja: Pareizi teica, ja būtu kanādietis vai amerikānis tad noradījuma nebūtu!
Pilnībā piekrītu... CIta līmeņa spēlētāji ir gatavi spēka paņēmienam... Nevis slidinās taka Figūristi Blj..
, 2009-04-29 20:46, pirms 15 gadiem
Nebija tur noraidījums, tīrs spēka paņēmiens. Veiksmi Latvijas izlasei un Mārtiņam nākamajā kārtā.
, 2009-04-29 20:48, pirms 15 gadiem
Man vienkārši nav vārdu, nereāli čakarā Mārtiņu, sukas!!!
, 2009-04-29 20:48, pirms 15 gadiem
Tas austrietis laikam spēlē kādā līgā,kur nebortē,te ir cits līmenis un cita spēke spēle.Šādus grūdienus ar pleciņu Karsums NHL taisa katru spēli,tapēc teica,ka parasts spēka paņēmiens!!! Jā,es saprastu, ja Mārtiņš ar rokām grūstu,tad jā,bet ar pleciņu!!!
, 2009-04-29 20:55, pirms 15 gadiem
kharlamovs rakstīja: Kur tu tur bortu redzēji? Austrietis līdz tam bortam ar galvu pa priekšu 3 metrus vismaz lidoja.Lai pagrūsti ilvēku mugurā kas ir ieskrējies daudz spēka nevajag un smadzeņu arī!
Nu par smadzenēm tēv jau nedrīkst spriedelēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-29 21:00, pirms 15 gadiem
Penalty 29:42 34:42 LAT 5 min. 9 KARSUMS M - Boarding
Penalty 29:42 60:00 LAT 20 min. 9 KARSUMS M - Game Misconduct

Speele buttu jaaizlaizh ja buutu raxtiits Match Penalty! Ja nu vieniigi tur kkaada komisija nepienjem taadu leemumu! Bet nu cerams ka Kira visu nokaartos!
, 2009-04-29 21:02, pirms 15 gadiem
WTF , tiesnesis kaut kads lohs tur vareja iedot lidz tresdalas beigam kipa 10 minutes nevis visu speli , faak.
, 2009-04-29 21:02, pirms 15 gadiem
kharlamovs rakstīja: Klau nevajag te fleitēt,Karsums zaudēja pozīciju un no muguras ar visu švunku iegrūda Austrieti bortā.Ar tādu spēli nekas vairak par nākamo Every nebūs. Domāju vinam pašam drīzā laikā var nākties ar parsisu pauri pavartīties.Vienkārši rupeklis.
Vienkārši ej uz poda
, 2009-04-29 21:06, pirms 15 gadiem
Nu teiksim taaa, visi jau plaaano ka Zviedri uzvarees ASV un ta riit muuseejiem pret Shveici izskjiroshaa speele par ceturdaljfinaalu praktiski.......kaapeec gan nediskvalificeet Latviju, lai Shveicei uzdevumu atvieglotu??????
, 2009-04-29 21:07, pirms 15 gadiem
Karsums viens no labaakajiem Latvijas uzbruceejiem kaa nekaa......
, 2009-04-29 21:08, pirms 15 gadiem
nu man domaat ka karsuma vaina ir taa ka vish tik stiprs ir, tas suukaataajs pac naaca uz speeka panjeemiemu, un arii dabuuja ko gribeeja, tiesneshi lohi.
, 2009-04-29 21:13, pirms 15 gadiem
Iisaak sakot, arii speelee pret Shveici, tiesneshi raks latviju, jo tomeer organizaatoriem ir izdeviigaak lai tiek taalaak Sveicieshi nevis Latvija, viss logjiski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-29 21:15, pirms 15 gadiem
kharlamovs saka Karsums tāds, Karsums šitāds, a kapēc tu negribi atcerēties epizodi, kur Dārziņš līdzīgā manierē tika iegrūsts bortā? vnk Dārziņš atsitās ar plecu un spēja savākties, bet austrietis iegāja gludeklītī ar čaiņiku pa priekšu un parubījās, tapēc arī sekoja noraidījums un tu te viņu uzreiz pataisi pa Kimbo! ko ta tu nebauro par austrieti, kurš Laurim tā izdarīja, vnk tapē ka nebija noraidījums un tapēc vai austrietis ir labāks....ne vella! divi mieri - I`m out
, 2009-04-29 21:19, pirms 15 gadiem
labaak tad ar visu speeku iemaukt tam austrietim, lai zobi butu uz ledus! tad nebuutu "obidno" par noraidiijumu par neparko!

(veel labaak, ja pret to suu.daino bardaino idio.tu Kasrsiks izdariija panjemjenu!)
, 2009-04-29 21:21, pirms 15 gadiem
Peec IIHF maajaslapaa pieejamaas info, Karsums varees speeleet, jo tur ir 5+20 nevis 25!!!
, 2009-04-29 21:22, pirms 15 gadiem
komisija vinju taapat diskvalificeees, skaidra sheeema
, 2009-04-29 21:24, pirms 15 gadiem
playmaker rakstīja: kharlamovs saka Karsums tāds, Karsums šitāds, a kapēc tu negribi atcerēties epizodi, kur Dārziņš līdzīgā manierē tika iegrūsts bortā? vnk Dārziņš atsitās ar plecu un spēja savākties, bet austrietis iegāja gludeklītī ar čaiņiku pa priekšu un parubījās, tapēc arī sekoja noraidījums un tu te viņu uzreiz pataisi pa Kimbo! ko ta tu nebauro par austrieti, kurš Laurim tā izdarīja, vnk tapē ka nebija noraidījums un tapēc vai austrietis ir labāks....ne vella! divi mieri - I`m out
bet lidziiga manieree sodija arii Kanaadas-Slovaakijas speelee - kanadietis var speeleet ar roku, gruustiit pretinieku (pat bortaa ar galvu), aiztureet nuju, bet kaa censhaas nedaudz aizkaveet slovaks - taa uzreiz sods!
Tapat Baltkrieku raka vienaa speelee!!

izskataas, driiz buus LV laiks....
, 2009-04-29 21:25, pirms 15 gadiem
Ceru uz to labāko,Mārtiņš mums ir vajadzīgs nākamajā spēlē! Austrietis pats nomuļļājās
, 2009-04-29 21:26, pirms 15 gadiem
playmaker rakstīja: kharlamovs saka Karsums tāds, Karsums šitāds, a kapēc tu negribi atcerēties epizodi, kur Dārziņš līdzīgā manierē tika iegrūsts bortā? vnk Dārziņš atsitās ar plecu un spēja savākties, bet austrietis iegāja gludeklītī ar čaiņiku pa priekšu un parubījās, tapēc arī sekoja noraidījums un tu te viņu uzreiz pataisi pa Kimbo! ko ta tu nebauro par austrieti, kurš Laurim tā izdarīja, vnk tapē ka nebija noraidījums un tapēc vai austrietis ir labāks....ne vella! divi mieri - I`m out
Atskiriiba taada, ka pret Daarzinju tika izdariits speeka panjeemiens ar plecu nevis ar elkoni muguraa kaa Karsuma gadiijumaa! Lai arii netiishaam(drosvien), bet taja epizodee Maartins bija vainiigs. Cerams tik, ka nesanjems diskaabeli!!!
, 2009-04-29 21:27, pirms 15 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Atskiriiba taada, ka pret Daarzinju tika izdariits speeka panjeemiens ar plecu nevis ar elkoni muguraa kaa Karsuma gadiijumaa! Lai arii netiishaam(drosvien), bet taja epizodee Maartins bija vainiigs. Cerams tik, ka nesanjems diskaabeli!!!
Nu elkoni tu pats tur piedomaaji, tur bija tiirs plecinsh no karsuma puses!!!!!
, 2009-04-29 21:35, pirms 15 gadiem
Paskaties atkaartojumu no saaniem!!!
, 2009-04-29 21:36, pirms 15 gadiem
Ja godīgi tad MALACIS Karsums, parāda ka jākapā par katru ripu, piemērs pārējiem !!!
, 2009-04-29 21:39, pirms 15 gadiem
Nefig raslabitsa, uz laukuma ir jāspēlē - nevis zvirvuļi jāskaita...
Bet, ja reāli tad ja arī viņu nākamai spēlei pielaidīs, tad soģi viņu vēros jo īpaši cieši. ĪPAŠI tāpēc, ka pēdējā laikā hokejā cenšas traumas apkarot - a te simnīcā divi divās spēlēs, tas ir par daudz...
, 2009-04-29 21:39, pirms 15 gadiem
Skatiijos, tiirs plecs+ pa vinja elkoni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-29 21:54, pirms 15 gadiem
nu peec pirma perioda USA- SWE 1-0
, 2009-04-29 21:57, pirms 15 gadiem
ja butu smagaks vareja iedot tas 2min lai atsezj bet nejau visu speli
, 2009-04-29 22:17, pirms 15 gadiem
..
, 2009-04-29 22:19, pirms 15 gadiem
Pedejais teikums Paldies Dievam!
, 2009-04-29 22:21, pirms 15 gadiem
Es kā jau sievišķis atkal nesaprotu šo un to - Karsums tad beigu beigās varēs piedalīties nākamajā spēlē?! Tas vēl nav zināms?
, 2009-04-29 22:24, pirms 15 gadiem
nu veel nav zinaams!peec speeles protokola skatoties it ka vajadzeetu speelet, bet pastaav iespeeja ka komisja pienjem leemumu, diskvalificeet karsumu uz vienu speeli! Taa kaa veel nekas nav skaidrs!
, 2009-04-29 22:41, pirms 15 gadiem
tur izskatijas kad pac austrietis notizlojas .Nevis ka karsums tur baigi uzgruuda vinju
, 2009-04-29 22:44, pirms 15 gadiem
Nu ko nakama spele Martins vares krievus stumt bobika!!!!!
, 2009-04-29 22:48, pirms 15 gadiem
Ceru, sodu neiedos, kā nekā viens no atslēgas spēlētājiem.
, 2009-04-29 22:56, pirms 15 gadiem
kharlamovs rakstīja: Klau nevajag te fleitēt,Karsums zaudēja pozīciju un no muguras ar visu švunku iegrūda Austrieti bortā.Ar tādu spēli nekas vairak par nākamo Every nebūs. Domāju vinam pašam drīzā laikā var nākties ar parsisu pauri pavartīties.Vienkārši rupeklis.
Tev gadījumā brilles nevajag?
, 2009-04-29 22:59, pirms 15 gadiem
Info no Zemberga:

Pēc ASV - Zviedrijas spēles būs direktorāta sēde. Tad arī būs zināms par Karsumu, tikko pateica Māris Baldonieks
, 2009-04-29 23:09, pirms 15 gadiem
Diskutējama situācija bija, bet nu skaidrs, ka Karsumam gribēšana ņem virsroku par vēsu prātu. Ja šitā turpinās, tad pats pa slimnīcām vazāsies - NHL pēc šitādiem gājieniem džekam viegla dzīve nebūtu.
, 2009-04-29 23:18, pirms 15 gadiem
Pēdējā informācija liecina, ka austrietis ir jau nogādāts slimnīcā, - puika.
, 2009-04-29 23:18, pirms 15 gadiem
Atbilstoši noteikumu (http://www.iihf.com/fileadmin/user_upload/PDF/rules_part_two.pdf) punktam:
507 - MATCH PENALTY
For a Match penalty, any player, including the goalkeeper, shall be ruled off the ice
and ordered to the dressing room for the balance of the game and substitution
shall be permitted after five minutes.

Nav paredzēta nākamās spēles diskvalifikācija, mača diskvalifikācija tiek pieškirta pēc punkta:
505 - GAME MISCONDUCT PENALTY
For a Game Misconduct penalty, any player, including the goalkeeper or team
official, shall be ruled off the ice and ordered to the dressing room for the balance of
the game and immediate substitution for the player or the goalkeeper shall be
permitted.

... un neparedz 5 minūšu noraidījumu. Secinājums: Karsumam, diezgan droši, nevar tikt piemērota viena mača diskvalifikācija.
, 2009-04-29 23:23, pirms 15 gadiem
tātad 5+20 min nav jāizlaiž spēle, bet ja noraidījums līdz spēles beigām, tad ir? Liekas, ka paši soģi nezin kā īsti ir.
, 2009-04-29 23:29, pirms 15 gadiem
Zviedri izlīdzinājuši rezultātu - 5:5, 4 minūtes līdz 3. perioda beigām
, 2009-04-29 23:29, pirms 15 gadiem
Teiksim atklati austrietis bij prieksa un grudiens bija.Busim ka Erenstriets teiktu atklati pret sevi:
1) Gribetu redzet komentarus,ja tas notiktu pret musu speletaju
2) Gribetu redzet komentarus,ja austriesi vairakuma laika iemestu 3 vartus un mes zaudetu
3) Sorry tas nav normali katru dienu nogadat kadu slimnica.Tomer jaspej pilagoties iihf noteikumiem. Visa KHL sezona nebij tadu parkapumu
, 2009-04-29 23:36, pirms 15 gadiem
dido rakstīja: Teiksim atklati austrietis bij prieksa un grudiens bija.Busim ka Erenstriets teiktu atklati pret sevi:
1) Gribetu redzet komentarus,ja tas notiktu pret musu speletaju
2) Gribetu redzet komentarus,ja austriesi vairakuma laika iemestu 3 vartus un mes zaudetu
3) Sorry tas nav normali katru dienu nogadat kadu slimnica.Tomer jaspej pilagoties iihf noteikumiem. Visa KHL sezona nebij tadu parkapumu
OK, bet tad lūdzu, lai tiesneši tiesā konsekventi visas šādas epizodes vienādi, jo šodien Dārziņu ietrieca bortā ne sliktāk, cerams ar plecu viss būs kārtībā, bet situācija bija līdzvērtīga.
, 2009-04-29 23:37, pirms 15 gadiem
Zviedri uzvarējuši pagarinājumā, tomēr esam savā grupā trešie.
, 2009-04-29 23:43, pirms 15 gadiem
baidos ka nemot veera ka riit speeleejam ar sveici karsumu vareetu arii nepielaist pie speeles
, 2009-04-30 00:11, pirms 15 gadiem
Abi slidoja pēc ripas,abi taisīja spēka paņēmienus,tas ka karsums izrādījās pārāks par Austrieti par to nav jāsoda. Šis noraidījums bija lieks,jo tur nekas nebīja,spēles moments. Soģi nolaida Auzas...!
, 2009-04-30 00:16, pirms 15 gadiem
ja karsumam neljauj speelet tad sanaak ka muusejie ne par ko speeleeja 5 min mazaakumaa!
piem. vakardienas speele starp kanadu un Ungariju Upshalam uzreiz iedeva match penalty un vinjsh neseedeeja nekaadas 5 minuutes uzreiz gaaja gjeerbties! a tgd sanaak ka nosakuma iedeva 5+20, un tikai peec speeles match penalty 25 min.
, 2009-04-30 00:17, pirms 15 gadiem
he Karsums shobriid ruupjakais speeletajs chempii!
, 2009-04-30 00:44, pirms 15 gadiem
Malacis