Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Znaroks izlasi trenēs arī turpmāk

Andrejs Siliņš

Znaroks izlasi trenēs arī turpmāk
Oļegs Znaroks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans atklājis, ka panākta konceptuāla vienošanās ar Oļegu Znaroku par Latvijas valstsvienības galvenā trenera darba turpināšanu, vēsta laikraksts "Diena".

"Pret Znaroka darbu valdes locekļiem iebildumu nebija. Principiāli ar treneri esam vienojušies turpināt sadarbību," Lipmans pastāstījis, ka LHF valdes sēdē izlases starts 2009. gada pasaules čempionātā novērtēts atzinīgi. "Znaroka vienīgā vēlme ir parakstīt līgumu uz trim gadiem. Domāju, ka atkal vienosimies par [sistēmu] 2+1."

Tāpat LHF esot gatava turpināt sadarbību ar pašreizējiem U-18 un U-20 izlašu treneriem, attiecīgi Aleksandru Klinišovu un Andreju Maticinu. Jāatgādina, ka U-20 izlase pirmo reizi vēsturē noturējās pasaules junioru elitē, bet U-18 valstsvienība otro reizi Klinišova izcīnīja ceļazīmi uz augstāko grupu.

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Diena"

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-05-19 09:37, pirms 15 gadiem
Bimbambolis rakstīja: 1. Tavs teikums uzrastīts gramatiski nepareizi
2. Kāds suns, tāds saimnieks
1) Trenneris tiek rakstīts ar 1 n! tā kā nepiekasies pie gramatikas/stila!
2) arī Oļegs mainās, gan kā treneris, gan kā cilvēks, kurš uzbūvējis ir ļoti labu komandu un savu posta darbu Šveicē paveica godam!
3) lai kāda mums nebūtu Padomju, vai NEpadomju skola, tā strādā - Balderis, Irbe, Ozoliņš, Masaļskis, Znaroks & pārējie - visi tie ir nākuši no tās pašas skolas un citas mums nemaz nav
4) piedāvā labāku kandidatūru uz izlases trenera vietu!
Slēpts komentārs: celmins
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-19 10:11, pirms 15 gadiem
Sakapaataajs rakstīja: Nu varat likt man miinusus, bet es iipashi eiforijaa nekriitu, par to ka Znaroks tik ilgi veel var vadiit izlasi
Nu neteikshu ka triis gadu laikaa vienu reizi tiekot astotniekaa tas ir ljoti augsti.....
Tai pat laikaa mees gandriiz izkritaam no A grupas, ta ka nav viss tik spiidoshi.........
Un kāds tad bija Lindstrēma sniegums 3 gados???? Vai tad gadījumā nebija ļoti līdzīgs,tikai Znarokam labāks....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-05-19 11:00, pirms 15 gadiem
Tad kad nelatvieshi meta iekshaa ripas tiem pashiem kanaadieshiem,krieviem,zviedriem-arii Znaroks meta-viss bija ok! Tagad-nu jaa, buutu labs treneris, bet nerunaa latviski.Kaut kaadas muljkjiibas!Briiziem liekas ka mees esam nevis hokeja liidzjuuteeji,bet kaada radikaal nacionaala saieta piekriteeji!

  +6 [+] [-]

, 2009-05-19 11:08, pirms 15 gadiem
dzivis rakstīja: Jā tik kad bija pārbaudes spēles visi runāja citu,ka jāiet Znarock prom, bet čempī parādīja, kā ir īstenība. Lai veicas un gaidam augstākas vietas!
ZnaRock
Jā daudzi gribēja, lai Znarokam galva ripotu, bet bija saprātīgie, kas teica ka sniegums jāizvērtē pēc čempjā parādītā....

  +2 [+] [-]

, 2009-05-19 11:19, pirms 15 gadiem
Jaacer ka tie,kas pirms laika nolika Znaroku tagad nokauneesies! Bet ja ne tad jums ir jaapaariet uz citu sporta veidu-piem.shahu,jo tur parasti neuzsver trenera darbu!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-19 11:29, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nesteidzies notikumiem pa priekšu.
Ja Znarokam izdosies divus gadus pēc kārtas noturēt šādu rezultātu kā šajā PČ (vai pat vel labāk), tad mēs varēsim dot viņam novērtējumu.
Atkal dubultais standarts! Vasiļjevs pēc viena laba, otra izgāzta čempja kļuva par visu laiku labāko treneri, citam vajag divas 7. vietas lai vispār saņemtu vērtējumu

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 11:40, pirms 15 gadiem
muusejie rakstīja: Jaacer ka tie,kas pirms laika nolika Znaroku tagad nokauneesies! Bet ja ne tad jums ir jaapaariet uz citu sporta veidu-piem.shahu,jo tur parasti neuzsver trenera darbu!
arī šahā mēdz uz treneri liet samazgas - tiesa, tas no malas grūtāk saskatāms un tur letiņi ir kūtrāki fani, lai gan savas tradīcijas arī ir

Izlases attiecību klimats no daudz kā ir atkarīgs - federācija, prezidents, treneru komanda, izlases kodols, stabilitāte vārtsargu līnijā .... nu vispār no daudz kā .... neaizmirsīsim arī RD veiksmīgo sezonu - kuras spēlētāji arī palīdzēja to vidējo izlases līmeni turēt virs ūdeņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 12:56, pirms 15 gadiem
Super, super, viss ir pareizi. Tikkai Kira tā piesardzīgi, atkal 2+1

     [+] [-]

, 2009-05-19 12:59, pirms 15 gadiem
miniums rakstīja: Un kāds tad bija Lindstrēma sniegums 3 gados???? Vai tad gadījumā nebija ļoti līdzīgs,tikai Znarokam labāks....
Sniegums bija labs, tur nav ko, bet arLindstrēma kungu bija citas problēmas, lielas problēmas. Un pluss vēl tas ka viņš bija savtīgs mērglis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 13:56, pirms 15 gadiem
Bez šaubām! Tā tam bija jābūt!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-19 13:57, pirms 15 gadiem
Davaj Značik!! Turpini kā iesākts čempja laikā!!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-19 15:09, pirms 15 gadiem
vai, Kāds parsteigums

  -2 [+] [-]

, 2009-05-19 15:10, pirms 15 gadiem
zb mums ir vienaadi avatari

  +2 [+] [-]

, 2009-05-19 15:21, pirms 15 gadiem
Sakapaataajs rakstīja: Nu varat likt man miinusus, bet es iipashi eiforijaa nekriitu, par to ka Znaroks tik ilgi veel var vadiit izlasi
Nu neteikshu ka triis gadu laikaa vienu reizi tiekot astotniekaa tas ir ljoti augsti.....
Tai pat laikaa mees gandriiz izkritaam no A grupas, ta ka nav viss tik spiidoshi.........
Tas bija pirmais gads kad viņs sāka ar izlasi strādāt un bij vēl nepieredzējis treneris (vadījis tikai U-20 izlasi) ,ka arī komanda tika veidota no nulles...ar katru gadu ir bijis arvien labāk.Pagājušajā gada līdz 1/4 finālam pietrūka viens periods un šogad iekļuvām 1/4 finālā un cienīgi nospēlējām pret CAN.kāpēc gan lai kirovs neuzticētos Oļegam?Rezultāti iet tikai uz augšu un tagaad patiešam man ir sajūta ,ka mums ir saliedēta un laba komanda ,kas var sīvi turēties pretī lielajiem vaļiem un iekļūt 1/4 finālā biežāk nekā reizi pārs gados

  -1 [+] [-]

, 2009-05-19 15:23, pirms 15 gadiem
Capital rakstīja: zb mums ir vienaadi avatari
pasūdzies mammai, ka redz internetā vienam ir tāds pats biužuks kā tev!!!!

     [+] [-]

, 2009-05-19 15:52, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Par Vasiljevu ir pavisam cits stāsts, jo viņam atšķirībā no Znaroka netika dota velreizēja iespēja sevi pierādīt.
Un ja vel godīgāk, tad Vasiļjeva izgāšanās otrā gadā ir saprotama, jo viņa izlasē nākošā PČ spēlēja spēlētāji, kas vasarā pēc itin veiksmīgā PČ darija visu, lai Vasiļjevu novāktu no izlases stūres.
par šo lietu neko nezinu, bet Vasīļjevs savas spējas parādīja ar Rīga2000.... un tagad skaidri redzams kāpēc Vācijā tā arī nekļuva par DEL komandas galveno treneri.... bet Pavlovs bez visām visaugstākajām Maskavas treneru skolām neslikti aizvadīja sezonu DEL.... Par vasīļevu kā jauniešu treneri nešaubos, bet talants lai vadītu veču komandu augstā līmenī viņam nav....

  +4 [+] [-]

, 2009-05-19 15:58, pirms 15 gadiem
Jopis25 rakstīja: par šo lietu neko nezinu, bet Vasīļjevs savas spējas parādīja ar Rīga2000.... un tagad skaidri redzams kāpēc Vācijā tā arī nekļuva par DEL komandas galveno treneri.... bet Pavlovs bez visām visaugstākajām Maskavas treneru skolām neslikti aizvadīja sezonu DEL.... Par vasīļevu kā jauniešu treneri nešaubos, bet talants lai vadītu veču komandu augstā līmenī viņam nav....
p.s. Pavlovam ir augstākā līmeņa Vācijas hokeja trenera sertifikāts. Par skaistām acīm (bez atbilstošas izglītības/ kursiem to nedod). Piemēram, Znaroks pat gribēdams, tagad nevarētu DEL klubu trenēt, jo viņam nav augstākā līmeņa Vācijas trenera sertifikāta.

  +4 [+] [-]

, 2009-05-19 16:12, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Par Vasiljevu ir pavisam cits stāsts, jo viņam atšķirībā no Znaroka netika dota velreizēja iespēja sevi pierādīt.
Un ja vel godīgāk, tad Vasiļjeva izgāšanās otrā gadā ir saprotama, jo viņa izlasē nākošā PČ spēlēja spēlētāji, kas vasarā pēc itin veiksmīgā PČ darija visu, lai Vasiļjevu novāktu no izlases stūres. Man protams nav pierādijumi, ka šie spēlētāji speciāli izgāza PČ 2001, bet zināms iemesls pārdomām bija.
Es joprojām uzskatu, ka šī gada panākumu atslēga slēpjās pavisam citā uzvārdā-Skrastiņš. Tieši viņš kā komandas kapteinis pacēla psiholoģisko mūsu izlasē, kas pirms tam esot bijusi galīgi nekāda. Bet Skrastiņš ne katru gadu varēs pievienoties mūsu izlasei, un pagaidām otru Skrastiņu es mūsu izlasei neredzu.
Tu doma vini speciali centas uzvaret ASV, lai pectam zaudetu Ukrainai.
Murgi kautkadi.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 16:53, pirms 15 gadiem
Maskavaa znaroks saka su**gi, Kanadaa jau labaak, bet pietruka veiksmes spelee pret frichiem (3-5), bet Sveicee jau vnk ideals rezultats, jo tika uzvareta gan Zviedrija, gan Sveice (kuran nekad vel nebija uzvareta), tiesa papildlaikaa, bet uzvara ir un paliek uzvara!!
Tapec prieks par LHF lemumu, jo Znaroks & Co ir izveidojushi lielisku izlasi (protams paris speletaju ka Kulda bik pietruka! gribetos ari uz vinjiem paskatities) un ceru, ka bus daudz lielakas iespejas pat tikt 1/2 finala, kas vel protams ir sapnju limeni

     [+] [-]

, 2009-05-19 17:04, pirms 15 gadiem
tad nākamgad būs vēl labāki rezultāti
Slēpts komentārs: Abrags

  +3 [+] [-]

, 2009-05-19 17:25, pirms 15 gadiem
Tas būtu tikai lõgjiski!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 20:29, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Par Vasiljevu ir pavisam cits stāsts, jo viņam atšķirībā no Znaroka netika dota velreizēja iespēja sevi pierādīt.
Un ja vel godīgāk, tad Vasiļjeva izgāšanās otrā gadā ir saprotama, jo viņa izlasē nākošā PČ spēlēja spēlētāji, kas vasarā pēc itin veiksmīgā PČ darija visu, lai Vasiļjevu novāktu no izlases stūres. Man protams nav pierādijumi, ka šie spēlētāji speciāli izgāza PČ 2001, bet zināms iemesls pārdomām bija.
Es joprojām uzskatu, ka šī gada panākumu atslēga slēpjās pavisam citā uzvārdā-Skrastiņš. Tieši viņš kā komandas kapteinis pacēla psiholoģisko mūsu izlasē, kas pirms tam esot bijusi galīgi nekāda. Bet Skrastiņš ne katru gadu varēs pievienoties mūsu izlasei, un pagaidām otru Skrastiņu es mūsu izlasei neredzu.
Kas vainīgs ja komandā slikt mikroklimats, ja spēlētāji "rok" treneri? Atbilde - pats treneris. Un nav tā ka Vasiļevam nav bijusi iespēja apliecināt sevi vīru hokejā, viņš jauprojām strādā par treneri, ko viņš ir apliecinājis? Pakāsa komandai, kuras galvenais vilcējs tagad esot 42 gadus vecs, pirms 7 gadiem varēja "iemest podā"

     [+] [-]

, 2009-05-19 20:38, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Kas vainīgs ja komandā slikt mikroklimats, ja spēlētāji "rok" treneri? Atbilde - pats treneris. Un nav tā ka Vasiļevam nav bijusi iespēja apliecināt sevi vīru hokejā, viņš jauprojām strādā par treneri, ko viņš ir apliecinājis? Pakāsa komandai, kuras galvenais vilcējs tagad esot 42 gadus vecs, pirms 7 gadiem varēja "iemest podā"
Es piekrītu,ka Vasiļjevs ir pašvaks treneris,ko redzējām ar Rīga 2000-tā kā gāju uz viņu spēlēm,tad bija daudz neizprotamu lietu no skatītāja viedokļa.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 21:21, pirms 15 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Es piekrītu,ka Vasiļjevs ir pašvaks treneris,ko redzējām ar Rīga 2000-tā kā gāju uz viņu spēlēm,tad bija daudz neizprotamu lietu no skatītāja viedokļa.
Katrs treneris ir labs ja ir savā vietā un Vasiļjeva kungs ir vajadzīgs LV hokejam, man nekas nav pret viņu, izjūtu cieņu un respektu. Diskusija izraisījās dēļ dubultiem standartiem.

     [+] [-]

, 2009-05-19 21:35, pirms 15 gadiem
ZNAROKU PAR PREZIDENTU!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 22:25, pirms 15 gadiem
Bimbambolis rakstīja: Kurš tad tur spēlēja? Latvijas izlases spēlētāji vai Znaroks..?? Kādu ripu viņš arī iemeta? Paveicās.. nav ko kāpt mākoņos..
jā,Znaroks iemeta. ja nebūtu iemetis mēs šogad neatrastos tur kur esam-7.vietā PČ Elites divīzijā. domāju,lielākā daļa saprata par kuriem Znaroka vārtiem es runāju. par tevi gan šaubos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja