Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Znaroks: "Nav labāko vai sliktāko - mums ir komanda"

Znaroks: "Nav labāko vai sliktāko - mums ir komanda"
Oļegs Znaroks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc šodien izcīnītās pārliecinošās uzvaras pār Franciju, Latvijas izlase vēl nav nodrošinājusi vietu ceturtdaļfinālā. Pēcspēles preses konferencē, uz jautājumu, kurš ir tas visus pārējos uz priekšu velkošais līderis, Oļegs Znaroks atbildēja, ka "mums nav līderu. Mēs esam komanda."

Latvijas hokeja valstsvienības galvenais treneris Oļegs Znaroks: "Pirmais periods bija pagrūts. Labi, ka pratām gūt divus vārtus otrajā periodā. Tas nomierināja spēlētājus un turpinājumā vienkārši spēlējām savu spēli. Uz beigām guvām vairākus skaistus vārtus. Paldies spēlētājiem un vārtsargam."

Uz jautājumu, kurš spēlētājs velk uz priekšu visu komandu, Znaroks uzreiz atbildēja, ka "mums nav līderu - mums ir komanda. Gan uzvaram, gan zaudējam kā komanda."

Francijas valsts izlases galvenais treneris Hendersons: "Mūs sasita labāka komanda. Varbūt bijām nedaudz paguruši pēc vakardienas. Latvija mūs apspēlēja, apslidoja un vienkārši strādāja centīgāk. Mums ir vairāki jauni spēlētāji, neesam A grupā spēlējuši daudzus gadus - šobrīd mēs krājam labu pieredzi."

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +86 [+] [-]

, 2009-05-02 20:34, pirms 15 gadiem
Tagad tikai Krievi jasasit! Latvija- uzvara!

Tomer visu cienu Francijai ka tikusi tik talu!!!

 +19 [+] [-]

, 2009-05-02 20:34, pirms 15 gadiem
Zelta vaardi, galvenais speeleet kaa komandai un viss izdosies

 +14 [+] [-]

, 2009-05-02 20:34, pirms 15 gadiem
Tieši tā, uz piekšu Latvija!!! Oļegam arī, cepuri nost!!

 +17 [+] [-]

, 2009-05-02 20:35, pirms 15 gadiem
"Mums nav līderu- mums ir komanda, gan uzvaram, gan zaudējam kā komanda!!!"

 +13 [+] [-]

, 2009-05-02 20:35, pirms 15 gadiem
Pilnīgi pareizi Znarok!!!
Un pie tam vel kada komanda

 +13 [+] [-]

, 2009-05-02 20:35, pirms 15 gadiem
Pilnigi pareizi,mums visa komanda ir laba
Vienoti
Slēpts komentārs: Stivs

  +9 [+] [-]

, 2009-05-02 20:36, pirms 15 gadiem
Znaroks zina ko dara!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +28 [+] [-]

, 2009-05-02 20:37, pirms 15 gadiem
Cipulis noteikti velk

kopā 14 metieni 4 goli
Šodien 2 metieni 2 goli....

  +7 [+] [-]

, 2009-05-02 20:38, pirms 15 gadiem
Stivs rakstīja: Latvija Krievija 7:2
nu nevajag tikai parspilet...
Slēpts komentārs: Stivs

  +2 [+] [-]

, 2009-05-02 20:38, pirms 15 gadiem
Zelta vārdi Oļegam!
Sveicu Latviju.

  -2 [+] [-]

, 2009-05-02 20:39, pirms 15 gadiem
Znaroka zelta vārdi

     [+] [-]

, 2009-05-02 20:39, pirms 15 gadiem
Rihard Olmani, Tu skolā latviešu valodas gramatiku mācījies?

 +15 [+] [-]

, 2009-05-02 20:41, pirms 15 gadiem
Virsrakstā izņem komatu!

  +6 [+] [-]

, 2009-05-02 20:42, pirms 15 gadiem
Manā vērtējumā Cipulis ir labākais jau trešo spēli pēc kārtas.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-02 20:45, pirms 15 gadiem
pareizi,komanda pati līdere!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-02 20:46, pirms 15 gadiem
Značoks! - SUPER!
Malacis!
Jauniešus izvilka tur kur tie ir! Un Večus arī māk savākt īstajā brīdī!!! Cerēsim, ka liešu vēlreiz prieka asaras aumaļām pēc spēles ar krieviem!
Oļežik - Daugavpils ar tevi!!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-02 20:47, pirms 15 gadiem
Supervaronis rakstīja: Manā vērtējumā Cipulis ir labākais jau trešo spēli pēc kārtas.
Es ceru, ka Cipulis neapvainojās, ka labākā spēlētāja balvu iedeva Ņiživijam.

  -2 [+] [-]

, 2009-05-02 20:48, pirms 15 gadiem
hokejfane17 rakstīja: Znaroka zelta vārdi
tik vien varam kaa atkaartot vienu un to pashu? nee nu es jau neko;D:]

     [+] [-]

, 2009-05-02 20:52, pirms 15 gadiem
bonis2 rakstīja: Es ceru, ka Cipulis neapvainojās, ka labākā spēlētāja balvu iedeva Ņiživijam.
njaa, sasha jau biezhi dabuujis labaakaa speeleetaaja balvas, vareeja jau iedot shoreiz Maartinjam - 2 vaarti tomeer..

  +2 [+] [-]

, 2009-05-02 20:53, pirms 15 gadiem
bonis2 rakstīja: Es ceru, ka Cipulis neapvainojās, ka labākā spēlētāja balvu iedeva Ņiživijam.
Viņš nepriecājas pat iemetot vārtus, tad ticu, ka neapainojas arī par tādām lietām. Viņa momenti man tiešām liekas krietni bīstamāki par Karsuma momentiem.

     [+] [-]

, 2009-05-02 20:55, pirms 15 gadiem
zanjux rakstīja: tik vien varam kaa atkaartot vienu un to pashu? nee nu es jau neko;D:]
Hvz kā tev,bet es neatkārtojos.Es izsaku savas domas un to,ko domā tu,mani pilnīgi neinteresē Gribētu gan redzēt ko jēdzīgu tu varētu uzrakstīt.

  +5 [+] [-]

, 2009-05-02 20:55, pirms 15 gadiem
Riharda Olmaņa atbilde parāda viņa attīstības pakāpi-
"nē un man nepis ko tu domā. man ir svarīgi pēc iespējas ātrāk uzraksīt - tālāk labo redaktors.

tā kā - ej palasi dienu vai parsportu".

  +8 [+] [-]

, 2009-05-02 20:56, pirms 15 gadiem
Līdz šim domāju, ka esportā raksta normāli čaļi!

     [+] [-]

, 2009-05-02 20:57, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka ceturtā maiņa norāva tikai kādas 8 līdz 9 minūtes šajā spēlē, laikam značoks tomēr par visiem 100 nav drošs par šo maiņu...

     [+] [-]

, 2009-05-02 20:57, pirms 15 gadiem
Domaju sogad varetu klut par pasaules cempioniem... ar noteikumu, ja Kanadu diskvalificetu...

  +6 [+] [-]

, 2009-05-02 20:58, pirms 15 gadiem
es arī domāju,ka Cipulis šodien tas labākais bija

  +6 [+] [-]

, 2009-05-02 21:01, pirms 15 gadiem
Bet sliktākais bija Lipmans- viņam pat balta krekla un šlipses nebija!Varbūt uzdāvināt !!!

     [+] [-]

, 2009-05-02 21:02, pirms 15 gadiem
Masalskim nepaveicaas - loti gribeeja vinjs sausaa palikt!
Cipulim tiesjaam vareeja dot labaakaa balvu.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-02 21:04, pirms 15 gadiem
hokejfane17 rakstīja: Hvz kā tev,bet es neatkārtojos.Es izsaku savas domas un to,ko domā tu,mani pilnīgi neinteresē Gribētu gan redzēt ko jēdzīgu tu varētu uzrakstīt.
sauliit nomierinies

  -3 [+] [-]

, 2009-05-02 21:05, pirms 15 gadiem
Zelta vārdi!

  +6 [+] [-]

, 2009-05-02 21:05, pirms 15 gadiem
Principā ir izteikti labāka Vasiļjeva maiņa. Labi saspēlējas. Pat pirmā netur līdzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-02 21:19, pirms 15 gadiem
zanjux rakstīja: sauliit nomierinies
Tev stress?Tad arī nomierinies

  +1 [+] [-]

, 2009-05-02 21:24, pirms 15 gadiem
kur neta var redzet online USA-RUS spēli?

     [+] [-]

, 2009-05-02 21:26, pirms 15 gadiem
Lai kā man Znaroks nepatika un likās kā ne nu labākais iespējamais izlases treneris, tik man tagad šķiet, ka tam džekam ir iekšā!
Un visai komandai - cepuri nost!
Dievs svētī Latviju!
Slēpts komentārs: anjo

  +1 [+] [-]

, 2009-05-02 21:28, pirms 15 gadiem
Znaroks patiešām ir izveidojis vienu no visu laiku labākajām Latvijas izlasēm. Nu jau no mūsu izlases var sagaidīt visādus pārsteigumus. Un man vislabāk patīk tas, ka tagad visas komandas sāks vairāk respektēt mūs.

 +17 [+] [-]

, 2009-05-02 21:35, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: Mūsējie malači!
Tieshaam? Tu gan aatri maini savas domas..

anjo, 10.04.2009 19:21
Ar šādu spēli, kādu šodien parādīja Latvijas izlase, no Šveices brauksim nokārtām galvām. Daudzi saka, ka tās ir tikai pārbaudes spēles, bet nebūs tā, ka pārbaudes spēlēs visiem zaudējam un pēc tam čempionātā gūsim uzvaras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-05-02 21:51, pirms 15 gadiem
Šonakt Oļegam ar Hariju gan ir daudz darba! Ir jāizdomā kā rīt paveikt neiespējamo - nospēlēt pamatlaiku neizšķirti un iegūt punktu pret krieviem, jo mums vajag 8p. lai iekļūtu ceturtdaļfinālā.
Hokejstiem šonakt ir kārtīgi jāatpūšas un jānovēl saldu miegu un rīt ātras kājas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-02 22:06, pirms 15 gadiem
Znaroks jau savā pirmajā gadā, kad strādāja par treneri teica, ka rezultāts būs 3. gadā - un lūk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-02 22:13, pirms 15 gadiem
Piekriitu!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-02 22:15, pirms 15 gadiem
tie krievi pa tv3+ taa izrunaajas ka it kaa jau buutu finaalaa, ceru un ljoti ceru ka riit buus "neliesls" paarsteigums

  +1 [+] [-]

, 2009-05-02 22:20, pirms 15 gadiem
zanjux rakstīja: Tieshaam? Tu gan aatri maini savas domas..

anjo, 10.04.2009 19:21
Ar šādu spēli, kādu šodien parādīja Latvijas izlase, no Šveices brauksim nokārtām galvām. Daudzi saka, ka tās ir tikai pārbaudes spēles, bet nebūs tā, ka pārbaudes spēlēs visiem zaudējam un pēc tam čempionātā gūsim uzvaras.
malacis ka atradi ,,hameleonu,, .
apnikuši kas kad zaudē nolīdzina līdz ar zemi bet kad uzvar ceļ debesīs-primitīva domāšana-tālāk par savu degungalu neredz daži.
Pēc zaudējuma USA rakstīju ka Latvija spēlē labi - mani sāka lamāt ka neko nejēdzu utt, tagad tie paši raksta ka spēle ar USA bija laba-biežāk jāpameklē tie kuri ātri maina savu ,,krāsu,, .

     [+] [-]

, 2009-05-02 22:23, pirms 15 gadiem
Znaroks gudrs vecis! Cepuri nost!

     [+] [-]

, 2009-05-02 22:32, pirms 15 gadiem
kads man ludzu varpateikt ka nem ja piemeram mums un sveicei ir 7 punkti tad pec ka nakama nem pec vārtu atiecības ? vai pec savstarpejas speles ?

     [+] [-]

, 2009-05-02 22:36, pirms 15 gadiem
Stivs rakstīja: Latvija Krievija 7:2
nelieciet viņām mīnusi,viņš taču pajokoja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-02 22:42, pirms 15 gadiem
LABAIS ZNAROKS tieshaam izveidojis ljoti,ljoti labu komandu un visi vinji ir malachi...gaidu riitdienu un vienalga kaads rezuultaats, Juus esiet labaakie

     [+] [-]

, 2009-05-02 22:43, pirms 15 gadiem
Šogad tiešām visa komanda izskatās tik saliedēta kā nekad, bet gribās gan izcelt nedaudz Masaļski - jo šoreiz viņš pierāda mūžseno teicienu, ka vārtsarga ir 50% no uz varas bet labs vārdsargs ir 70 - 90 % iemesls uzvaras kaldināšanai - jo tad spēle sāk iet no rokas visai komandai!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-02 22:47, pirms 15 gadiem
CIPULIM HOT-STREAK turpinaas!!!!!!!
(to jau vakar rakstiju, bet shodien vinjam jau 3 speele ar vaartiem)

ZNAROKU PAR PREZIDENTU!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-02 22:49, pirms 15 gadiem
tu-ko? rakstīja: Znaroks gudrs vecis! Cepuri nost!
jaa? un kur tad palika Cheljabinskas urla???? aatri juus visi mainaat savu viedokli...............
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-02 22:54, pirms 15 gadiem
Spiegs08 rakstīja: Pilnīgi pareizi Znarok!!!
Un pie tam vel kada komanda
Pilnigi piekriitu ka mums ir RIKTIGA komanda!

     [+] [-]

, 2009-05-02 23:12, pirms 15 gadiem
Zelta vārdi, kuriem pilnīgi piekrītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-02 23:16, pirms 15 gadiem
Aciiid rakstīja: jaa? un kur tad palika Cheljabinskas urla???? aatri juus visi mainaat savu viedokli...............
ES TĀ NEKAD NEESMU NE TEICIS, NE RAKSTĪJIS! Tu kaut ko jauc!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-02 23:21, pirms 15 gadiem
Nezinu, nezinu vai mums ir komanda! Man liekas ka ir tikai daži uzbrucēji un Masaļskis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-02 23:34, pirms 15 gadiem
Pat Šindlera saraksts nevirzīs varžēdājus uz augšu MŪSĒJIEM VIENU punktiņu no krieviem! Lai IZDODAS!

     [+] [-]

, 2009-05-02 23:36, pirms 15 gadiem
Cik tomēr reizēm netaisnīgi.... Baltkrievi tiek tālāk ar 5p., bat Latvijai var ar 7p. nepietikt!

     [+] [-]

, 2009-05-02 23:37, pirms 15 gadiem
Vispār jau "viens no tiem krieviem TV3+" bija Fanduļs

  +1 [+] [-]

, 2009-05-02 23:40, pirms 15 gadiem
bonis2 rakstīja: Es ceru, ka Cipulis neapvainojās, ka labākā spēlētāja balvu iedeva Ņiživijam.
vispaar 2. maina velk visu uzbrukumu! Niživijs bija jau daudz izdarijis iepriekseejaas spelees, un sajaa arii, Cipusis ja taa turpinaas gan jau dabuus nakamajaa spelee! 100 punkti!

     [+] [-]

, 2009-05-02 23:49, pirms 15 gadiem
TO -nahimovs_ Buļbašiem teorētiski var arī nepietikt ar 5p. Ja nu NORVĒĢI vinnē Slovākus un Kanādu?

  -1 [+] [-]

, 2009-05-02 23:49, pirms 15 gadiem
Zna - rox

  +1 [+] [-]

, 2009-05-02 23:50, pirms 15 gadiem
... ';

     [+] [-]

, 2009-05-02 23:51, pirms 15 gadiem
Rit bus laba diena I ka tev 2 : 9
Slēpts komentārs: Ivars77

  +2 [+] [-]

, 2009-05-03 00:07, pirms 15 gadiem
6.speletajs rakstīja: Which World Championship had the best mascot?

Switzerland 2009 : 21.2%

Canada 2008 : 7.7%

Russia 2007 : 9.9%

Latvia 2006 : 58.9%

Austria 2005: 2.2%
a kads bija talismans kad chempis notika Riigaa????? es neatceros....

  -1 [+] [-]

, 2009-05-03 00:11, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Latvijas hokeja izlase ir Edgars Masaļskis un visi pārējie tā starp citu!
Izņemot šodienas spēli!
da labi tev muurgot! kaa vispaar taa var runaat!!!!

vini visi kopaa - speeks (Latvijas meerogaa), bet ja Edzha buutu cita valsts izlasee (GER vai DEN) un nebuutu NIZHIVIJA, SKRASTINJA vai veel kada..... kas tad buutu,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-03 01:17, pirms 15 gadiem
Mums šogad ir laba komanda, jo 1) spēlētāji ir labā formā un 2) ir pareizi sakombinētas maiņas. Viss ir labi, vienīgais pret krieviem katrs vārtu moments ir jāmēģina izmantot. Mazāk piespēļu, vairāk metienu! Zaudēta ripa pretinieku zonā jau pret francūžiem ...beidzās ar ielaistu golu. Vārtu priekša ir jāuzmana un aizsargiem nav jāmetas uzbrukumā, jo iekrist un noraidīties nedrīkst. Un galvenais iedvesmu ka mēs visi kopā varam!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-03 02:01, pirms 15 gadiem
jaa pareizi
mees esam komanda un labaaka komanda

  +2 [+] [-]

, 2009-05-03 02:04, pirms 15 gadiem
zidans rakstīja: Riharda Olmaņa atbilde parāda viņa attīstības pakāpi-
"nē un man nepis ko tu domā. man ir svarīgi pēc iespējas ātrāk uzraksīt - tālāk labo redaktors.

tā kā - ej palasi dienu vai parsportu".
protams, ka mana atbilde bija glupa. mērķis bija radīt arī tādu iespaidu, jo ar pilnīgi truliem cilvēkiem pat diskusijās iesaistīties nav vērts. Vienkārši ļoti pa nervu uzsita tava vēstule. Es skrienu (tiešām bizoju) pēc spēles beigām uz mix zonu klausīties spēlētāju teiktajā, pēc tam presenē znaroka teiktajā. man nav diktofons. mans uzdevums ir ielikt šos komentārus ātrāk, kā citi portāli. es te daros, skrienu. jā, protams, ka kļūdas ir pirmajā momentā. pēc tam jau tiek pārlasīts un desmit minūšu laikā visas kļūdas tiek labotas. bet tu uzliec man tik smagu kluci (kā jau neta lietotājs), tad ko man gribas darīt? loģiski, ka braukt ciemos un parunāt=] būtiskākais - liels paldies, ka pamani kļūdas, bet, lūdzams, parādi to solīdākā veidā.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-03 02:21, pirms 15 gadiem
lēnākaā spēlē tāpēc arī uzvara

  +1 [+] [-]

, 2009-05-03 09:04, pirms 15 gadiem
Rihards Olmanis rakstīja: protams, ka mana atbilde bija glupa. mērķis bija radīt arī tādu iespaidu, jo ar pilnīgi truliem cilvēkiem pat diskusijās iesaistīties nav vērts. Vienkārši ļoti pa nervu uzsita tava vēstule. Es skrienu (tiešām bizoju) pēc spēles beigām uz mix zonu klausīties spēlētāju teiktajā, pēc tam presenē znaroka teiktajā. man nav diktofons. mans uzdevums ir ielikt šos komentārus ātrāk, kā citi portāli. es te daros, skrienu. jā, protams, ka kļūdas ir pirmajā momentā. pēc tam jau tiek pārlasīts un desmit minūšu laikā visas kļūdas tiek labotas. bet tu uzliec man tik smagu kluci (kā jau neta lietotājs), tad ko man gribas darīt? loģiski, ka braukt ciemos un parunāt=] būtiskākais - liels paldies, ka pamani kļūdas, bet, lūdzams, parādi to solīdākā veidā.
ko tu te staasti?! tu drosvien seedi meediju centraa alu dzerdams, stundu raksti vienu rakstu un veel peec 2-3 stundaam to nopublicee esportaa. ;D Pareizi arii dari ka neiesaisties diskusijaas ar taadiem kaa zidans.. Veiksmi Tev Shveicee un turpini tik pat labi un aatri darboties :]

  +1 [+] [-]

, 2009-05-03 09:48, pirms 15 gadiem
nja.. bik smiekligi tagat lasit sito visu.!
pec parbaudes spelem.. visie "slavetaji" znaroku vnk nolika no galvas lidz kajam .. + dazi specigie komenti - mums tads hokejs nav vajadzigs.!
a tagat-- znaroks zin ko dara, malacis, chali mala4i.! ( ka ari vnm ir bijis.!

     [+] [-]

, 2009-05-03 09:59, pirms 15 gadiem
Prieks par uzvaru,bet spele bija diezgan miegaina un patiesam,labi ka mes iemetam otros un tresos vartus,tas uzcela zirga,ja Franci iemestu,nez ka beigtos!Zel tikai ka Masalskim nepaveicas,sausa nostavet,biskin komanda taja momenta sudigi norava,vareja jau Masalskim piepalidzet.Bet zinu ka sodien veci pa visiem atbrunos Masalska vartus!

  -3 [+] [-]

, 2009-05-03 10:15, pirms 15 gadiem
elisondo_OO_ rakstīja: nja.. bik smiekligi tagat lasit sito visu.!
pec parbaudes spelem.. visie "slavetaji" znaroku vnk nolika no galvas lidz kajam .. + dazi specigie komenti - mums tads hokejs nav vajadzigs.!
a tagat-- znaroks zin ko dara, malacis, chali mala4i.! ( ka ari vnm ir bijis.!
varbut bija vajadzigs tāds hokejs ka parbaudes speles...?tad jau tu neapjedz kadu visi velas hokeju no izlases....?
100 reizes esmu rakstijis ,ka ta notiek visa pasaulē...nav rezultata-treneri tiek kritizeti,ir rezultati-visi tiek slaveti...
klusiba jau tu esi ar savejiem,bet negativais nostrada uz emociju viļņa..tapat ka pozitivais...
varetu jau arhiva pameklet ...gan jau ari noliki znaroku un parejos...lai nu paliek..
lai veicas LATVIJAI...!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-03 10:17, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: varbut bija vajadzigs tāds hokejs ka parbaudes speles...?tad jau tu neapjedz kadu visi velas hokeju no izlases....?
100 reizes esmu rakstijis ,ka ta notiek visa pasaulē...nav rezultata-treneri tiek kritizeti,ir rezultati-visi tiek slaveti...
klusiba jau tu esi ar savejiem,bet negativais nostrada uz emociju viļņa..tapat ka pozitivais...
varetu jau arhiva pameklet ...gan jau ari noliki znaroku un parejos...lai nu paliek..
lai veicas LATVIJAI...!!!
Tikai atšķirība ir kritizēšanas veidā. Pēc zaudējumiem nevis kritizē bet lamā trenerus. Bet varbūt pārbaudes spēlēs nemaz nav vajadzīgs uzvarēt-ir jāiespēlē taktiskie zīmējumi un par uzvarām nedomā-kā sanāks.

     [+] [-]

, 2009-05-03 10:23, pirms 15 gadiem
Znaroka izteicieni parāda, ka viņš ir labs un pieredzējis treneris. Lai gan pēc gadu skaita tā vēl īsti nevarētu teikt. Tagad pret krieviem arī jāstrādā kā komandai, viegli nebūs, taču uzvarēt nav neiespējami. Ņemot vērā mūsu šī brīža komandu, tas ir pat ļoti iespējams. Turās veči, paldies par vakardienu un pārējām spēlēm, taču darbs vēl nav padarīts. Uz priekšu, veiksmi! Dar ko var, dar ko var, Latvijai ir jāuzvar!

     [+] [-]

, 2009-05-03 10:24, pirms 15 gadiem
Aciiid rakstīja: a kads bija talismans kad chempis notika Riigaa????? es neatceros....
Vecais labais bebrs!

     [+] [-]

, 2009-05-03 10:28, pirms 15 gadiem
ceesinieks7, arii tu biji starp tiem kas nolika un zini tagad tu gudri runaa par kritiku, bet izskataas ka u nemaz nesaproti taa vaarda jeegu.. Kritika nav, pateikt to ka mees visaam komandaam zaudeesim un atgrieziisimies ar nokaartaam galvaam no shveices, ka muusu izlase ir luuzeru bars, ka Znaroks ir peedeejais muljkjis un kaadiem veel necenzeetiem vaardiem vinju tik nelamaaja, piedod atvaino bet taa NAV kritika, taa ir tikai prasta 'norieshana'. Znaroks nepanjeema Ivanaanu vot idiots un taa apmeeram taadaa stilaa 1000 vienaadi komenti..Dazhiem vnk ir paaraak iisa atminja un maza sajeega, diemzheel.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-03 11:11, pirms 15 gadiem
zanjux rakstīja: ceesinieks7, arii tu biji starp tiem kas nolika un zini tagad tu gudri runaa par kritiku, bet izskataas ka u nemaz nesaproti taa vaarda jeegu.. Kritika nav, pateikt to ka mees visaam komandaam zaudeesim un atgrieziisimies ar nokaartaam galvaam no shveices, ka muusu izlase ir luuzeru bars, ka Znaroks ir peedeejais muljkjis un kaadiem veel necenzeetiem vaardiem vinju tik nelamaaja, piedod atvaino bet taa NAV kritika, taa ir tikai prasta 'norieshana'. Znaroks nepanjeema Ivanaanu vot idiots un taa apmeeram taadaa stilaa 1000 vienaadi komenti..Dazhiem vnk ir paaraak iisa atminja un maza sajeega, diemzheel.
ej parocies par arhiviem un tad ver savu mutiti vala..ko un ka es teicu par znaroku un komandu..konkreti es...tev tas piestav rakaties par vecam lietam..jo kad es palasiju tavus komentarus,tad tev vispar nav ne viedokla ne kaut kada pamatojuma par kaut ko...
nodrazti vardu salikumi ko te var ,ka tu saki 1000 lasit...
man nav laika ar tevi bārbij te nemties..brauksu dabā atpusties,betr tu tikmer parocies un atrodi ko es teicu par znaroku un &..
esi tik mīļa..jā es noliku znaroku un to es pateicu jau pec pirmajam spelem...pamekle kur es teicu,ka biju kludijies,bet te lielaka dala vel to nav izdarijusi,jo es lasu visus komentarus agrak un tagad...
redzu kas tenotiek..vnk es nesaspringstu uz tiem pusaudziem...
un tiklidz bus kadai komandai(LV) vai sportistam slikti rezultati ..es atkal kritizesu...un varesi man braukt virsu...
jo izteiksu ta briza emocijas un savas domas,kuras man ir atskiriba no citiem,kas tikai blauj viens otram li'dz..ta luk meitene..
pamekle arhiva un lai tev veicas...forsu tev svetdienu...

     [+] [-]

, 2009-05-03 11:31, pirms 15 gadiem
Musejie labakie

     [+] [-]

, 2009-05-03 11:40, pirms 15 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: Tagad tikai Krievi jasasit! Latvija- uzvara!

Tomer visu cienu Francijai ka tikusi tik talu!!!
Tikai!! Nekas īpašs!!

     [+] [-]

, 2009-05-03 11:45, pirms 15 gadiem
ceesinieks7, redz Baarbijai zheel sava laika, lai tagad baigi raktos pa arhiivu un mekleetu ko tev pieshuut, galu galaa tu pats savaa komentaa pasaki ka noliki znaroku, priekshkam man veel iet un mekleet kko?..bet taadi cilveki kaa anjo utml man konkreeti besii, un starpcitu man nekas nav pret kritiku, ja to izsaka normaalaa pieklaajiigaa veidaa ar pamatojumu, bet te retais maaceeja uzrakstiit kko vairaak par to ka Znaroks cenzeets, kas attiecas uz maniem komentiem man dzilji vienalga ko tu par tiem domaa, es atshkjiriibaa no dazha laba nepiederu lielaakajai ljautinju masai kas tjip 'kritizee' saveejos vai pareizaak noliidzina liidz ar zemi un peec tam celj debesiis.viss!Patiikamu atpuutu!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-03 11:51, pirms 15 gadiem
Attiecībā uz Znaroku-es no kompetentiem avotiem-spēlētājiem,kas spēlē gan Dinamo,gan izlasē esmu dzirdējis,ka Znarokam ir izstrādātas spēles shēmas un sistēmas daudz labāk kā Šupleram Dinamo,kur bieži vien bija brīva improvizācija...No KHL mums neapšaubāms ieguvums ir daudz labāka un drošāka spēle aizsardzībā,jo arī tur Dinamo spēlēja pamatā no aizsardzibas un tas rūdījums acīmredzami palīdz.Nu,ko -ir ticība,ka šodien varam līdzīgi nospēlēt ar esošajiem pasaules čempioniem!

     [+] [-]

, 2009-05-03 12:34, pirms 15 gadiem
neizsakāms prieks par mūsējiem

     [+] [-]

, 2009-05-03 12:44, pirms 15 gadiem
Pie tam viena no labākajām komandām!!

     [+] [-]

, 2009-05-03 12:52, pirms 15 gadiem
Malači labs hokejs!
Prieks, ka jaunie arvien vairāk atveras, vecie prātīgi satur komandu, bet treneris tikai ar kājam pa priekšu dabūjams nost no laukuma!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-03 13:27, pirms 15 gadiem
nu labi labi,neburat te drāmu

  -1 [+] [-]

, 2009-05-03 13:46, pirms 15 gadiem
Cipulis gan vareja izradit vairak emociju pec goliem, vesais