Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Karsums debitē ar zaudējumu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Karsums debitē ar  zaudējumu
"Lightning" vārtsargs Kari Ramo noskatās uz "Blues" spēlētājiem, kuri nupat guvuši vārtus
Foto: AP

Nacionālās hokeja līgas (NHL) klubā Tampabejas "Lightning" debitējis latviešu uzbrucējs Mārtiņš Karsums. Taču debija izvērtās nepatīkama- "Lightning" ar rezultātu 3:4 atzina Sentluisas "Blues" pārākumu. Karsums rezultivitātes punktus nenopelnīja.

Mārtiņš Karsums spēlē iesaistījās jau no pirmajām minūtēm, tomēr ne ar ko ievērības cienīgu neatzīmējās (Jāpiebilst - Karsums jaunajā klubā spēlē ar 44 numuru). Trešdaļas gaitā vairāk uzbruka Sentluisas hokejisti, taču vārti tā arī netika gūti ("Lightning" glāba arī vārtu stabs).

Otro periodu asāk uzsāka viesi no Sentluisas, trešajā minūtē iegūstot skaitlisko pārsvaru. Tika izdarīti vairāki metieni, bet ripa vārtos nepabija. Taču neilgu laiku pēc soda beigām vārti tika gūti - pēc Breda Boiza un Endija Makdonalda piespēlēm precīzs bija Kīts Tkačuks (vārti gan tika gūti ar slidu, bet tiesneši fiksēja, ka apzināta kustība nav bijusi, tādēļ vārti tika ieskaitīti). Zaudētie vārti lika sasparoties mājiniekiem, bet "Lightning" hokejisti nespēja radīt bīstamus momentus. Vēl vairāk - tika nopelnīti divi noraidījumi, kurus veiksmīgi izmantoja viesi (vārtus pēc Deivida Beiksa un Breda Boiza piespēlēm guva Endijs Makdonalds). Jau 2:0. Turpmākajā trešdaļas gaitā neviena no komandām nespēja izveidot vārtu gūšanas momentus. Karsums pēc otrās trešdaļas laukumā pabija nepilnas astoņas minūtes (nepilna minūte mazākumā), izdarīja vienu metienu, kā arī izpildīja divus spēka paņēmienus.

Trešās trešdaļas sākumā Karsums atgriezās pimajā spēlētāju virknējumā, un jau pirmajā izgājienā uz ledus izdarīja metienu pa Krisa Meisona sargātajiem vārtiem. Pēc neilga laika Tampabejas nometnē parādījās ''cerību stars'' - vairākumu veiksmīgi realizēja Martins Senluī, kuram asistēja Vensāns Lekavljē un Stīvens Stamkoss. Bet jau pēc neilga laika viesi atjaunoja divu vārtu pārsvaru - pēc Ošī un Makdonalda piespēlēm precīzi meta Beikss (Laikā, kad "Blues" guva vārtus, laukumā atradās arī Karsums, nopelnot negatīvu lietderības koeficientu -1). Pēc vārtu guvuma laukumā izcēlās neliels kautiņš, kurš operatīvi tika apturēts. Kad līdz trešdaļas izskaņai bija palikušas desmit minūtes "Lightning" vēlreiz samazināja viesu iegūto pārsvaru: pēc Džefa Halpērna un Jevgēnija Artjuhina piespēlēm Krisu Meisonu pārspēja Mets Petindžers. Pēdējā spēles minūtē "Lightning" vārtsargs Kari Ramo atstāja vārtus. Un "Lightning" izmantoja šo priekšrocību - pēc Senluī un Mērfija piespēlēm precīzi meta Stīvens Stamkoss. Tikai 16 sekundes pirms trešās trešdaļas beigām. Tomēr "Lightning" piedzīvoja zaudējumu - kad papildlaikā bija nospēlētas vien 27 sekundes neatvairāmu metienu izdarīja Breds Boizs, atnesot "Blues" divus punktus.

Mārtiņš Karsums spēlēja 11 minūtes, izdarīja divus metienus, izpildīja divus spēka paņēmienus un atzīmējās ar negatīvu lietderības koeficientu -1.

NHL regulārais čempionāts, 7. marts

Tampabejas "Lightning"-Sentluisas "Blues" 3:4 (0:0, 0:2, 3:1, 0:1)
0:1 Tkačuks (Boizs, Makdonalds) 25:43, 0:2 Makdonalds (Beikss, Boizs, vair.) 29:25, 1:2 Senluī (Lekavljē, Stamkoss, vair.) 43:28, 1:3 Beikss (Ošī, Makdonalds) 46:10, 2:3 Petindžers (Halpērns, Artjuhins) 52:10, 3:3 Stamkoss (Senluī, Mērfijs) 59:44, 3:4 Boizs (Kolaiakovo, Makdonalds) 60:27

Izmantotie resursi:
nhl.com

  +4 [+] [-]

, 2009-03-07 09:38, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: es noteikti vairak saprotu hokeja un analizeju reāli. tu maki atkartot ko citi saka,un vairakumam piekrist.
tu zīdaini PAMATO,protams ,ja tev ir kaut kada saprasana par hokeju,kapec vins ir labs un ir derigs tiesi NHL..?
tu uzraksti kaut ko savu,nevis tikai: jāāā! ,supper. jēēē..un viss bus labi. tadi komenti te ir pilns. bez satura. aiznem vietu.,tavi komenti.
zinu ka tapat tev nepieleks,bet pacenties izlasit vel reiz manu komentu. vai tur rakstits ,ka karsums nederigs,vai derigs.
kur gan šitadi rodas...? žel tevis
zini, es Tev lielā mērā piekrītu - pie mums lielākā daļa nespēj spriest objektīvi...
tieši par šo aizdomājos OS kvalifikācijas laikā Rīgā - kamēr visi neprātīgā sajūsmā spiedza par Karsumu un Spruktu (jā, piekrītu - viņi bija labākie mūsu izlasē), man acīs iekrita daudzi vārtu momenti, kurus Karsums nerealizēja - NHL kalibra spēlētājs nedrīkst izniekot tik daudz vārtu gūšanas iespējas...

     [+] [-]

, 2009-03-07 09:42, pirms 15 gadiem
Jaagaida kaada TB speelee pa ESPN America.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-07 09:44, pirms 15 gadiem
Nekas, vēl viss tikai priekšā. Es jau zināju, ka sakumā tā nebūs, ka varēs iemest utt. Bet ar laiku viss notiksies. Vispirms jau ir jāpierod pie jaunās komandas spēles stila.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-07 09:59, pirms 15 gadiem
Viņam tas -1 ir pielipis
Bet tik tiešām, nav ko uztraukties... viss vēl priekšā tā tikai pirmā spēle

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:19, pirms 15 gadiem
SHONAKT 2. spele pljkst 2:30 ta ka gaidam to labko driz bus zinjas kur vares dabut , un ja dabushu web cameru centishos retranslet!!

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:22, pirms 15 gadiem
Šovakar atkal ir spēle.. moš šodien kaut kur rādīs to..
Cerams, ka Karsums kaut ko parādīs jauku ar...

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:28, pirms 15 gadiem
OncleSam rakstīja: Tas -1 neko neataino.
Karsums labi nospēlēja savas minūtes.
Ja tā turpinās (un vēl progresēs), tad nostabilizēsies Tampas sastāvā (ja vien kāds da*nis treneris atkal kko neizdomās pa savam).

Veiksmi! tas +- neko nedo jo pioemeeram kovalchukam par vina visu karjiru ir -74 bet vai btad vins ir slikts speeleetaajas?
tas vairaak skar aizsargus

  +1 [+] [-]

, 2009-03-07 10:28, pirms 15 gadiem
Varētu būt, ka rādīs... (cerams), rīt mārtiņš parādīs ka viņš var iegūt aī pozitīvu koeficentu!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-07 10:29, pirms 15 gadiem
jau pie ta stradaju ilgak laiku vedu un iespejams ka man bus web cam , tad bus ideali..

  +6 [+] [-]

, 2009-03-07 10:31, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: būsim reāli un nrvajag te emocijas. protams ,ka priekša vairs nekas nav. ir 23 gadi un cik ilgi vel būs viss priekša..? taapec šī nu ir pēdējā iespeja palikt NHL. ka daudzi saka , hokeja talants...? talants spele NHL no 18, 19 ,20 gadu vecuma. karsums visu,tapat ka skrastins ir panacis ar smagu darbu.
par speli. stipri viduveji,lai gan bija japarada jau pirmaja spele vislabakais iespaids. statistika slikta prieks speletaja,kam jabut jau ar pieredzi,hokeja,kaut ari dazas speles NHL,tomer gribejas redzet to kads,karsums bija ,kat vai riga.
speles laiks mazs. šīs mainas NHL ir tas pats kas DINAMO leģionāri. vinam uzreiz ir japarada sevi un jābliež. kada vel iejušanas...? iznak ka vins ieprieksejos gadus futbolu spelejis. un uz LIGTING fona vajadzeja izcelties.
ļoti ceru,ka nākosaja karsums tiesam ,kaut ko radis,ja nē, tad...tadu talantu ir pilnas zemakas ligas.
ja vins tampa nebus lideris,tad lai speletu viduveji vāja kluba...?
tad labak lai koziols runa ar aģentu par spelesanu seit.
visu radis nākosa spele. lai veicas...!
23 gadi neko nenozīmē. Tas, ka Mārtiņam ir iekšā, jau sen skaidrs. Ticu, ka tad, kad būs pirmā ripa, būs arī nākamās. Daudziem spēlētājiem, ne tikai NHL, ir bijiuši grūti pirmie gadi. Piemēram, Stīvs Nešs, labu spēli sāka radīt tikai 24-25 gadu vecumā. Tāka domāju, ka 23 gadi nav nekas. Un galu galā, Karsiks tikai tikko ir ielauzies NHL un būsim priecīgi par arī par to. Priekš NHL viņš vēljoprojām ir cerība, tāpāt vajadzētu būt arī priekš mums. Tas pats Luiss, NHL nostiprinājās 24-25 gados. Tādēļ domāju, ka ir jābeidz ŠĪ latviešu stulbā domāšana un japriecājas par to kas ir. Galu galā Karsiks nebija pirmā raunda numurs draftā, bet gan otrais - kurš galīgi neko negarantē. Tomēr Karsums ir izcīnijis vietu NHL un izcīnīs arī savus punktus.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-07 10:31, pirms 15 gadiem
Kur spēles bildes? Gribu redzēt kā Mārčam piestām TB krekls

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:35, pirms 15 gadiem
Cik daudz jaunu fanu uzradās Tampai.....

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:36, pirms 15 gadiem
erred rakstīja: Cik daudz jaunu fanu uzradās Tampai.....
Daudz...

  +3 [+] [-]

, 2009-03-07 10:37, pirms 15 gadiem
webcameru dabuju tagat jaatrod kur retranslet!

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:41, pirms 15 gadiem
kura maina un ar ko kopa vins speleja?... pec raksta nevar isti saprast

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:43, pirms 15 gadiem
kaa gaaja ta otram ccalim no Bostonas?

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:46, pirms 15 gadiem
NU JAU LAIKS BUUTU SAVU IESPEEEJU APLIECINAAAT!

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:47, pirms 15 gadiem
rezervists rakstīja: kura maina un ar ko kopa vins speleja?... pec raksta nevar isti saprast
Viņš spēlēja 1.maiņā ar Vaclavu Prospalu un Vensānu Lekavljē.

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:47, pirms 15 gadiem
Nu domaju sonakt butu jarada jo preti bus,Karolina.

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:49, pirms 15 gadiem
paslaik nekas nav bet cerams ka bus un es tad vareshu retranslet

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:52, pirms 15 gadiem
Labi, labi turies Mārtiņ!

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:55, pirms 15 gadiem

  -2 [+] [-]

, 2009-03-07 10:57, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: es noteikti vairak saprotu hokeja un analizeju reāli. tu maki atkartot ko citi saka,un vairakumam piekrist.
tu zīdaini PAMATO,protams ,ja tev ir kaut kada saprasana par hokeju,kapec vins ir labs un ir derigs tiesi NHL..?
tu uzraksti kaut ko savu,nevis tikai: jāāā! ,supper. jēēē..un viss bus labi. tadi komenti te ir pilns. bez satura. aiznem vietu.,tavi komenti.
zinu ka tapat tev nepieleks,bet pacenties izlasit vel reiz manu komentu. vai tur rakstits ,ka karsums nederigs,vai derigs.
kur gan šitadi rodas...? žel tevis
Tagad vismaz zinaam ka bimbambols dziivo ceesiiss

     [+] [-]

, 2009-03-07 11:01, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: es noteikti vairak saprotu hokeja un analizeju reāli. tu maki atkartot ko citi saka,un vairakumam piekrist.
tu zīdaini PAMATO,protams ,ja tev ir kaut kada saprasana par hokeju,kapec vins ir labs un ir derigs tiesi NHL..?
tu uzraksti kaut ko savu,nevis tikai: jāāā! ,supper. jēēē..un viss bus labi. tadi komenti te ir pilns. bez satura. aiznem vietu.,tavi komenti.
zinu ka tapat tev nepieleks,bet pacenties izlasit vel reiz manu komentu. vai tur rakstits ,ka karsums nederigs,vai derigs.
kur gan šitadi rodas...? žel tevis
Kamēr, es vēl no rīta sposta saitā varu izlasīt domājoša cilvēka viedokli tikmmēr, lai skauģi nedomā, ka Latvijā viss ir dirsā!

     [+] [-]

, 2009-03-07 11:02, pirms 15 gadiem
UN protams, ceru uz Mārtiņu!

     [+] [-]

, 2009-03-07 11:04, pirms 15 gadiem
Jautaajums hokeja ekspertiem. Kaada ir iespeeja ka Tampa aizmainijusi Rechi (neesmu nekaads hokeja speciaalists, bet, vienkaarshi, njemu piemeeru no NBA kur, veteraanu ar lielu un ilgstoshu liigumu aizmaina pret jaunajiem, kuriem liigums beidzas jau shogad, lai talaak ar vinjiem liigumu nepagarinaatu) kaada ir iespeeja kad shii mainja ir tieshi uz to tendeeta? Saku uzreiz, ka nezinu kaads liigums bija Rechi, Tampaa, tapeec shis ir tikai taads mineejums.

     [+] [-]

, 2009-03-07 11:05, pirms 15 gadiem
riat80 rakstīja: Tu redzēji video ka spried par spēles kvalitāti? es pirmo periodu noklausījos radiotranslācijā un aizgāju gulēt, video nebija....
Nu jā! redzēju! Tādēļ arī spriežu!

     [+] [-]

, 2009-03-07 11:08, pirms 15 gadiem
Nekas slikts! -1 Bruins un Lightning ir divas atšķirīgas lietas.

Komanda jauna, ja neskaita pirmo maiņu, tā kā viss vēl tikai priekšā.

     [+] [-]

, 2009-03-07 11:19, pirms 15 gadiem
ja lidz plkst 23:00 nebus neviens chanel ta bus jaskatas live scoring .. un ja bus kads kanals tad es to retransleshu ieksh justin.tv

  +4 [+] [-]

, 2009-03-07 11:26, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: zini, es Tev lielā mērā piekrītu - pie mums lielākā daļa nespēj spriest objektīvi...
tieši par šo aizdomājos OS kvalifikācijas laikā Rīgā - kamēr visi neprātīgā sajūsmā spiedza par Karsumu un Spruktu (jā, piekrītu - viņi bija labākie mūsu izlasē), man acīs iekrita daudzi vārtu momenti, kurus Karsums nerealizēja - NHL kalibra spēlētājs nedrīkst izniekot tik daudz vārtu gūšanas iespējas...
Jā, es arī to pamanīju, bet Tavam spriedumam gan nepiekrītu. Tā ir tikai ilūzija, ka NHLā visi uzbrucēji realizē savas iespējas. Pat pusi ne! Tas pats Hosa - stabils NHL 2. vai 3. maiņas vecis (tas ir maksimums, uz ko NHLā var cerēt Karsums, un es to viņam arī novēlu, jo tas noteikti nav slikts rādītājs!), bet momentu realizācija ir stipri viduvēja.

Zahs Parīss šobrīd ir 2. labākais līgas metēs ar 38 goliem 64 spēlēs. Metienu skaits, ko viņš ir izdarījis: 276. Tas nozīmē, ka viņš iemet golu ar vidēji 7,2 metienu... Arī nebūt nav spoži!

Kaut gan pavisam noteikti jāpiekrīt, ka Mārtiņam ir šāda liga. Arī AHL statistika liecina - teju vai katru spēli ir 4-5 metieni pa vārtiem, kas nav maz, bet hat-trick no Karsuma sen neesmu dzirdējis/redzējis. Taču nedrīkst aizmirst, ka Karsums ir fantastisks cīnītājs, un lielāko daļu metienu, viņš reāli izkapā. Sanāk samocīti metieni, kur it kā varētu teikt: "Vot, jā, tas tik bija moments!" Neaizmirsti, ka reāli kapājoties, burzmā var pietrūkt gan laika, gan spēka pēdējam - precīzam uzbrukuma noslēgumam.

Tā kā es negribētu Tev piekrist, ka viņš neder NHLam... Vēl jāstrādā, un to viņš arī darīs, par to nešaubos. Starp citu, viņš ir gaļas mašīna - par spīti savam augumam, vārtu priekšā lien bez jebkādaus kautrēšanās, un dabūt viņu no turienes arīdzan ir pagrūti. Karsuma sakarā man prātā nāk H. Vasiļjevs, kam trūka kanādieša vai amerikāņa pases, lai noturētos NHL, tikai ceru, ka šoreiz viss izvērtīsies nedaudz sekmīgāk.

Turklāt - ko nozīmē "NHL kalibra spēlētājs"??? Salīdzini Ovečkinu un Ivanānu... Bet abi taču ir NHL veči.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-07 11:28, pirms 15 gadiem
Malacis Karsums. Tā tik turpināt.
Viņam viss vēl ir priekšā, un viņš savas 11 minūtes nospēlēja ļoti labi un cienījami.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-07 11:35, pirms 15 gadiem
justin.tv: Justin.tv - Live Streaming Video Saku raidit Dinamo speles video ...lidz bridim kad bus LIGHTING GAME kkur pus stunda un tad atkartojas!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-07 11:37, pirms 15 gadiem
Karsumam jaaguust trenera uzticiibaa...jaaguust punkti jaaciinaas pashaa saakumaa...buus smagi bet Karsums to speej.. vnk ciinies taa pat kaa ieprieksh...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-07 12:07, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Jautaajums hokeja ekspertiem. Kaada ir iespeeja ka Tampa aizmainijusi Rechi (neesmu nekaads hokeja speciaalists, bet, vienkaarshi, njemu piemeeru no NBA kur, veteraanu ar lielu un ilgstoshu liigumu aizmaina pret jaunajiem, kuriem liigums beidzas jau shogad, lai talaak ar vinjiem liigumu nepagarinaatu) kaada ir iespeeja kad shii mainja ir tieshi uz to tendeeta? Saku uzreiz, ka nezinu kaads liigums bija Rechi, Tampaa, tapeec shis ir tikai taads mineejums.
Neesmu nekaads experts bet tik daudz saprotu ka sii maina tikai veikta sii gada SC izciiniisanai, veteraans ar pieredzi un labs PP izspeletajs. PO vins dos lielu artavu. Plus vini dabuuja 2010 otraa raunda izveeli kas buus kkas liidziigs 1ma raunda beigaam, parcik TB ir diezgan vaja komanda sobriid un drosvien neko daudz stipraaka nebus ari nakamgad.

     [+] [-]

, 2009-03-07 12:10, pirms 15 gadiem
justin.tv: Justin.tv - Live Streaming Video jums te kko rada? nu man pasham ja bet nezinu via jums