Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Koziols: Par Savicka rīcību saņemti signāli no Maskavas

Andrejs Siliņš

Koziols: Par Savicka rīcību saņemti signāli no Maskavas
Viesturs Koziols
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" padomes priekšsēdētāja vietnieka Jura Savicka radītais starpgadījums pēc KHL astotdaļfināla spēles starp Rīgas "Dinamo" un Maskavas "Dinamo" komandām radījis asu reakciju arī no Maskavas puses, intervijā laikrakstam "Diena" atklāja kluba prezidents Viesturs Koziols.

Pēc trešdien notikušā mača, kurā Maskavas "Dinamo" izcīnīja uzvaru ar 4:3, Savickim bija plānots pasniegt balvas komandu labākajiem spēlētājiem. Maskaviešu rindās par labāko tika atzīts Sergejs Zinovjevs, bet brīdī, kad viņš devās pēc balvas, Savickis to nosvieda pie spēles tiesnešu kājām, izrādot savu neapmierinātību par tiesāšanu.

"Krievijā esam iekarojuši simpātijas visās frontēs - sportiskajā, reklāmas, mārketinga, attieksmes ziņā... Izņemot vakardienu [trešdienu]..." norāda Koziols. "Tas nav sīkums. Un ne tikai manās acīs."

"Saņemti stipri signāli no Maskavas. Tiesneši noteikti nenoraka spēli. Bija kļūdainas epizodes, taču tiesnesis ir tikai cilvēks. Mums pašiem bija pietiekami daudz izdevību arī vairākumā," Koziols uzsvēra, ka tiesneši nebija galvenais Rīgas "Dinamo" sezonas pēdējās spēles zaudējuma iemesls.

LETA jau vēstīja, ka vēl ceturtdien Savickis bija pārliecināts par savu taisnību. "Parādīju, ka nevar rīkoties tā, kā viņi to izdarīja," Savickis sarunā ar aģentūru LETA joprojām bija spēles emociju iespaidā. "Mūsu komandai bija spēles uzstādījumi, kuri izjuka tiesnešu dēļ. Pie tā vēl atgriezīšos līgas sapulcēs Maskavā un darīšu visi, lai viņi nekad vairs netiesātu Rīgas "Dinamo" spēles. Tiesneši bija labākie spēlētāji Maskavas "Dinamo" rindās, un notikušo nenožēloju ne sekundi."

Izmantotie resursi:
LETA

     [+] [-]

, 2009-03-06 18:54, pirms 15 gadiem
Tiešām stulbi sanāca ar to balvas pasniegšanu.
Kauns pat bija skatīties kā Maskavas Dinamo hokejistam nācās griezties atpakaļ slidojot pēc balvas..

     [+] [-]

, 2009-03-06 18:57, pirms 15 gadiem
roku jav vajadzeja iedot,bet viss bija labi!!!!

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:01, pirms 15 gadiem
Vismaz sakarīgi būtu pateicis, kas tie par signāliem. Atskaitīs no spēlēšanas nākamgad KHL, tiks atņemti nākamgad punkti vai kas cits? Kas???

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:05, pirms 15 gadiem
....bet ko darīt ar to,kas pieļāva tik rupju kļūdu pie 4 vārtu zaudējuma????????????????????????

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:10, pirms 15 gadiem
Pastāstiet, ja kaads ir lietas kursaa, ko Savickis sadariija un sarunaaja tiesnesu geerbtuvees.. interesanti.

Katraa zinaa, vinam buutu jaakompensee sava riiciiba paareejiem komandas liidziipasniekiem sava destruktiivaa riiciiba un komandas vadiibai jaasamaksaa preemijas, par vinu rezultaatu totaaalu graushanu...

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:11, pirms 15 gadiem
labais333 rakstīja: ....bet ko darīt ar to,kas pieļāva tik rupju kļūdu pie 4 vārtu zaudējuma????????????????????????
publiski pakārt

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:12, pirms 15 gadiem
Viesīts tagad ir nostādīts diezan stulbā situācijā.... it kā jau ar galveno RD "maizes tēvu" un biznesa partneri negribas kasīties un stīdēties, bet arī negribas tagad par muļķi izskatīties citu klubu un Līgas vadības acīs..... būs interesanti pavērot kā RD no šitās ne visai patīkamās situācijas izies.... lai iegūtu labu slavu ("imidzu") ir vajadzīgs laiks un vajag pielikt gana daudz pūļu, bet sagraut to labo slavu var vienā momentā.... un Savickim tas izdevās.... tāpat būs interesanti pavērtot kā šis aizstāvēs to savu "taisnību" Līgas sapulcēs Maskavā....

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 19:17, pirms 15 gadiem
Man liekas, ka Savickis ir idiots, man kauns, ka Dinamo vadībā ir šāds cilvēks.......

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:19, pirms 15 gadiem
Gaišreģis rakstīja: Dullā versija- Savickis atradis legālus atkāpšanās ceļus, tipa tādā līgā es vairs nepiedalos...
Bet bišķi pafunktierējot.... un zinot kāda ir ekonomiskā situācija kopumā un ne tikai Latvijā, tad tā Tava "Dullā versija" nemaz vairs tik dulla neliekas.... Moš šis sapratis ka peļna pārskatāmā nākotnē nespīd un atrada veidu kā "notīt makšķeri"...?!

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:19, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Viesīts tagad ir nostādīts diezan stulbā situācijā.... it kā jau ar galveno RD "maizes tēvu" un biznesa partneri negribas kasīties un stīdēties, bet arī negribas tagad par muļķi izskatīties citu klubu un Līgas vadības acīs..... būs interesanti pavērot kā RD no šitās ne visai patīkamās situācijas izies.... lai iegūtu labu slavu ("imidzu") ir vajadzīgs laiks un vajag pielikt gana daudz pūļu, bet sagraut to labo slavu var vienā momentā.... un Savickim tas izdevās.... tāpat būs interesanti pavērtot kā šis aizstāvēs to savu "taisnību" Līgas sapulcēs Maskavā....
Galvenais RD "Maizes tēvs" ir Gazprom un ar tiem Koziols nekasās!

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:22, pirms 15 gadiem
Duucis rakstīja: Man liekas, ka Savickis ir idiots, man kauns, ka Dinamo vadībā ir šāds cilvēks.......
Nu ok, tad dabūs RD to piķi pa taisno no Pēterburgas, un slidos kā pāvi "Gazprom" uzrakstu uz muguras, Savicikis lai iet pašol ar savām komunistu metodēm!

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:23, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Galvenais RD "Maizes tēvs" ir Gazprom un ar tiem Koziols nekasās!
Nope! Cik zinu tad viņu "meitas uzņēmuma" Itera "latvian branch" - Itera Latvija! Kur akurāt "galvenais onkulis" ir šis pats Savickis!

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:25, pirms 15 gadiem
ko jūs te visi cepjaties, tā vien liekas, ka te nevis RD bet MD fani savākušies. Ticiet man Zinovjemam tā dāvana dziļi pie kājas, a to Savicka izgājienu domāju, ka viņš neuztvēra personīgi, jo tāpatās visu hokejistu acīs svītrainie vienmēr ir nolīdzināti līdz ar zemi.
Idejas līmenī pilnīgi atbalstu Savicki, izpildījums varēja būt labāks, vismaz varēja čomam roku paspiest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 19:29, pirms 15 gadiem
Skumji lasīt tos komentārus, kas atbalsta šādu rīcību. Pirmkārt jau tas, ka nekādas tiesnešu kļūdas nevar tādu rīcību attaisnot. Otrām kārtām tiem hokeja ekspertiem, kas pamanīja atklātu tendenciozitāti pret mūsējiem šīs spēles vai visas sezonas garumā, iesaku nedaudz pamēģināt kādu spēli skatīties itkā pretinieku komandas līdzjutējam esot.
Hokejs ir ļoti ātra, fiziska spēle, kurā ir mežonīgi daudz kontaktu un arī strīdīgu epizožu. Un tiesāt šīs spēles ir ļoti grūti. Šajā spēlē bija strīdīgi lēmumi, taču neba nu tas bija par iemeslu zaudējumam.
Es uzskatu, ka RD šo gadu kā komanda nospēlēja teicami. Izslēgšanās spēles šādā līmenī nav tas pats, kas itālijas otrajā līgā ripu dzenāt. Līdz ar to arī pietrūka puišiem spēka, kas ir saprotams, un to jebkurš, kam ir acis, varēja redzēt jau otrās trešdaļas beigās.
Esmu pateicīgs visiem spēlētājiem, kā arī treneriem un kluba vadībai par sniegtajiem emocionālajiem brīžiem sezonas laikā. Tādēļ jo nepatīkamāks ir fakts, ka šī skaistā pirmā sezona ir beigusies ar kāda ietekmīga cilvēka neadekvātu uzvešanos, iespējams - alkohola reibumā (vismaz pa TV tā izskatījās ).

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 19:29, pirms 15 gadiem
eu kungi,maskavas dinamo,sezonas pirmajā spēlē Rīgā,vispār apbalvošanu negaidīja,tā ka viss bumbās

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:30, pirms 15 gadiem
smokey bear rakstīja: Kretīniskie krievi.
Es esmu Savicka un visu to pusē,kuriem pietiek saprāta un drosmes pateikt debīlajiem,caur caurēm korumpētajiem krieviem visu,ko viņi ir pelnījuši.
Jā,latviešiem vergu komplekss asinīs ir tik dziļi,ka vairums,baidīdamies no jauna urlu okupācijas viļņa,ir gatavi mierīgi sēdēt un noskatīties uz šādu acīmredzamu netaisnību,kādu piedzīvoja RD.
Turies,Savicki!
Vispirms vajag normāli spēlēt un tad var strīdēties par kaut ko! a ja tu pazaudē pirmajās divās ar 1:11, tad domāju visiem jau ir vienalga!

  -4 [+] [-]

, 2009-03-06 19:32, pirms 15 gadiem
Zaudēt arī ir jāmāk !
Sauc krievus par nekulturāliem cūkām un lūk viens Latviešu indivīds ko dara.........slava mums pa visu krievzemi cik kulturāli ir latvieši....
Cilvēciņam liekas ja šis ir miljonārs tad šitādus plebeja gājienus drīkst atļauties.
Tiesnesus te vainot vajag vismazāk, ko vai Hartigans ar nūju nepārsita seju pretspēlētājam !!!??? 2+2 ir vēl mazs sods par to.
Fui visai RD blicei un viņu faniem..........

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 19:36, pirms 15 gadiem
cucmex rakstīja: Fui visai RD blicei un viņu faniem..........
Nesapratu, par ko gan blice gan fani ir vainīgi. Nedomāju, ka daži visai aprobežoti domājoši indivīdi būtu iemesls, lai lamātu RD blici un fanus.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-06 19:37, pirms 15 gadiem
Ivars atkal savā elementā!Nu ko, aizej uz savu palātu, iedzer lēto vīnu par savas KOŅUŠŅAS uzvaru, nodziedi krievu himnu un noziņo KGB par paveikto darbu!

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:37, pirms 15 gadiem
trakais09- rakstīja: un Hartiganam par parastu pārkāpumu iedeva 2+2 kāpēc a?
Jobanās kuces tiesneši
Kāds "parasts pārkāpums"?? Džekam seju pārsita! Par to vispār varēja arī 5 min. iedot un brīnos kā neiedeva!!! Iedeva TIKAI 2+2! Ja Tev liekas, ka ar nūju pārsist seju ir "parasts pārkāpums", tad nākamreiz, kad sētā spēlēsi hoķi paprasi kādam korišam, lai šis Tev pa seju uzšauj ar nūju un tad es gribēšu redzēt, ko Tu tad teiksi un cik "parasts", tad Tev tas pārkāpums liksies.... ok piekrītu, ka Hartiganam tas sanāca nejauši, bet "jauši" vai nejauši hokejā neviens neskatās! Ir pārkāpums, ir sods! Reāli vēl nospīdēja, ka neiedeva tās 5. min.... hvz vai tad ātrāk šie jau ceturtos nebūtu iemetuši!

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:41, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Kāds "parasts pārkāpums"?? Džekam seju pārsita! Par to vispār varēja arī 5 min. iedot un brīnos kā neiedeva!!! Iedeva TIKAI 2+2! Ja Tev liekas, ka ar nūju pārsist seju ir "parasts pārkāpums", tad nākamreiz, kad sētā spēlēsi hoķi paprasi kādam korišam, lai šis Tev pa seju uzšauj ar nūju un tad es gribēšu redzēt, ko Tu tad teiksi un cik "parasts", tad Tev tas pārkāpums liksies.... ok piekrītu, ka Hartiganam tas sanāca nejauši, bet "jauši" vai nejauši hokejā neviens neskatās! Ir pārkāpums, ir sods! Reāli vēl nospīdēja, ka neiedeva tās 5. min.... hvz vai tad ātrāk šie jau ceturtos nebūtu iemetuši!
Tieši tā, tā nejaušu ar kļušku bam, vismaz asinis nedaudz nolaistu, būtu veselīgi!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 19:42, pirms 15 gadiem
MALACIS SAVICKIS !!!Latvieši vergu dvēseles . Lai tev d...š uz galvas paliec tikai tolerants ,neaizkaitini tik kādu .Krievi paši izteikušies ka tiesāšana nav bijusi tīri objektīva . A mūsējie ķērc te par zolīdumu. Savickis vismaz šādi pievērsa uzmanību .Malacis nenobijās - īsts komandas fans .

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 19:43, pirms 15 gadiem
Maiklz rakstīja: [..] Tādēļ jo nepatīkamāks ir fakts, ka šī skaistā pirmā sezona ir beigusies ar kāda ietekmīga cilvēka neadekvātu uzvešanos, iespējams - alkohola reibumā (vismaz pa TV tā izskatījās ).
Nu vusmaz arēnā sēžot un redzot, cik nesakarīgi Savicka kungs vicinājās ar rokām, man neko citu, kā iereibušu cilvēku, neatgādināja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 19:49, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Kāds "parasts pārkāpums"?? Džekam seju pārsita! Par to vispār varēja arī 5 min. iedot un brīnos kā neiedeva!!! Iedeva TIKAI 2+2! Ja Tev liekas, ka ar nūju pārsist seju ir "parasts pārkāpums", tad nākamreiz, kad sētā spēlēsi hoķi paprasi kādam korišam, lai šis Tev pa seju uzšauj ar nūju un tad es gribēšu redzēt, ko Tu tad teiksi un cik "parasts", tad Tev tas pārkāpums liksies.... ok piekrītu, ka Hartiganam tas sanāca nejauši, bet "jauši" vai nejauši hokejā neviens neskatās! Ir pārkāpums, ir sods! Reāli vēl nospīdēja, ka neiedeva tās 5. min.... hvz vai tad ātrāk šie jau ceturtos nebūtu iemetuši!
A par ko iedeva trīs reizes pa 10 min ?par ko nedēva 2 par ripas izmešanu ? par kautiņa provocēšanu .... un vēl daudz ko .

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:51, pirms 15 gadiem
NHLfan rakstīja: Kā esu ievērojies, tad latviešus vienmēr ir (atvainojiet par rupjiem vārdiem) pisuši laukā.. cik skatos hokeju viemēr letiņus tiesā vairāk nekā kaut kādus krievus.Tādēļ vien man netīk KHL jo netiesā citu valstu tiesneši kā tikkai kreivu. Un tādēļ man jautājums: Kādēļ spēles newar tiesāt latviejas, kazahstānas u.c. tiesneši, bet kādēļ tieši TIKKAI krievi??
Tas man nav skaidrs...
vispar, te nebija tas gadiijums ka tiesaa par labu visai Krievijai, bet pat tur, liidzjuteeji piefikseeja ka arbitri visbiezhaak dod/nedod noraidiijumu par labu Maskavas DINAMO!

luudzu skjiro komandu no valsts! tas gan ir buutiski, un tavu pirdienu tik pat patiikami lasiit, kaa Savicka runu...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 19:59, pirms 15 gadiem
cucmex rakstīja: Zaudēt arī ir jāmāk !
Sauc krievus par nekulturāliem cūkām un lūk viens Latviešu indivīds ko dara.........slava mums pa visu krievzemi cik kulturāli ir latvieši....
Cilvēciņam liekas ja šis ir miljonārs tad šitādus plebeja gājienus drīkst atļauties.
Tiesnesus te vainot vajag vismazāk, ko vai Hartigans ar nūju nepārsita seju pretspēlētājam !!!??? 2+2 ir vēl mazs sods par to.
Fui visai RD blicei un viņu faniem..........
Savickis ir malacis,kāda sakara te ar Hartigana noraidījumu........ Viņš jau saņēma 2+2 un pelnīti bet bija vairāki noraidījumi mums kuri bija tā teikt apšaubāmi ,savukārt viņiem neiedeva simtiem,atkārtoju SIMTIEM noraidījumu,tas viņu Markovs visu maču tik ar tiesnešiem vien runāja,vai bija otrie vārti (Hartigana noraidījuma laikā)... neesmu parliecināts vēl uz šo brīdi,tā aizdomīgi ātri tiesnesis pārliecinājās par vārtu guvumu.Nevajag tik krieviem līst ... vienā vietā.

     [+] [-]

, 2009-03-06 20:01, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Kāds "parasts pārkāpums"?? Džekam seju pārsita! Par to vispār varēja arī 5 min. iedot un brīnos kā neiedeva!!! Iedeva TIKAI 2+2! Ja Tev liekas, ka ar nūju pārsist seju ir "parasts pārkāpums", tad nākamreiz, kad sētā spēlēsi hoķi paprasi kādam korišam, lai šis Tev pa seju uzšauj ar nūju un tad es gribēšu redzēt, ko Tu tad teiksi un cik "parasts", tad Tev tas pārkāpums liksies.... ok piekrītu, ka Hartiganam tas sanāca nejauši, bet "jauši" vai nejauši hokejā neviens neskatās! Ir pārkāpums, ir sods! Reāli vēl nospīdēja, ka neiedeva tās 5. min.... hvz vai tad ātrāk šie jau ceturtos nebūtu iemetuši!
ja buutu 5 min,tad peec pirmajiem ielaistajiem vaartiem RD speeleetu pilnaa sastaavaa.bet 2+2 ir divi sodi un shajaa gadiijumaa MD izmantoja divus vairaakumus

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 20:02, pirms 15 gadiem
realais vecis rakstīja: A par ko iedeva trīs reizes pa 10 min ?par ko nedēva 2 par ripas izmešanu ? par kautiņa provocēšanu .... un vēl daudz ko .
Ok, var strīdētīes pat tiem 10.min. noraidijumiem (liekas, ka mūsējie tur diezgan dzīvi diskutēja un ne tikai Laviņš, kam vismaz būtu tiesības pajautāt "za što")! 10. min visdrīzākais bija disciplinārie sodi "par nesportisku uzvedību" - runāšanu ar tiesnešiem! Moš pat šiem kāds no mūsējiem kādu ne visai glaimojošu vārdu pateica... bet par Hartiganu runājot, tad Harigans vēl diezgan "sveikā" tika cauri.... tur varēja arī 5. minūtes dabūt... ar visām no tā izrietošām sekām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-06 20:03, pirms 15 gadiem
trakais09- rakstīja: tiesneši tiešām negodīgi tiesāja! pie katra noraidījuma 2+10deva un Hartiganam par parastu pārkāpumu iedeva 2+2 kāpēc a?
Jobanās kuces tiesneši
Tas nebija parasts sods!2+2 bija,jo tam chalim bija paarsista seja! Ja nezinaaji,tad par taadiem dod 2+2.
p.s. ljoti daudzi pirms tam teica,kaapeec peedeejais iemetiens bija viduszonaa! Tad es juus apskaidroshu,un pateikshu,ka ljoti daudzi Dinamo speeleetaaji bija vaartsarga laukumaa,kad vinji tur saaka gruustities!taapeec jau arii bija viduszonaa,nevis pretinieku zonaa!

     [+] [-]

, 2009-03-06 20:07, pirms 15 gadiem
antiivars77 rakstīja: ja buutu 5 min,tad peec pirmajiem ielaistajiem vaartiem RD speeleetu pilnaa sastaavaa.bet 2+2 ir divi sodi un shajaa gadiijumaa MD izmantoja divus vairaakumus
ja būtu 5 min man liekas tur neskaita ripas iet kamēr beidzas laiks 2+2 pēc ripas dzēšas 2min

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 20:09, pirms 15 gadiem
antiivars77 rakstīja: ja buutu 5 min,tad peec pirmajiem ielaistajiem vaartiem RD speeleetu pilnaa sastaavaa.bet 2+2 ir divi sodi un shajaa gadiijumaa MD izmantoja divus vairaakumus
Redzams, ka Tu ne visai labi orientējies hokeja spēles notiekumos... tāpat kā, domāju, te vēl arī daudzi citi .... ja būtu iedotas tās 5. minūtes tad ne pēc kadiem iemestiem vārtiem nekādā pilnā sastāvā mēs nespēlētu! Mums būtu jāspēlē 5 minūtes mazākumā NEATKARĪGI cik vārtus, tad mums MD samestu!!!! šie varētu kaut 10 samest!!!! Mēs tāpat vēl spēletu mazākumā tās VISAS 5. minutes!!!!!! Un reāli, tad maskavieši varētu vēl arī 4. un pat 5. iemest....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja