Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Autors: Toms Mālmeisters

Iespējams, Kalvītis nomainīs Koziolu

Iespējams, Kalvītis nomainīs Koziolu
Viesturs Koziols
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Iespējams, jau tuvākajā laikā varētu notikt izmaiņas "Dinamo" kluba vadībā - no komandas prezidenta amata varētu tikt atstādināts līdzšinējais prezidents Viesturs Koziols, kura vietu tad, visticamāk, ieņemtu Aigars Kalvītis, vēsta aģentūra LETA.

Kā zināms, tad jau pēc sezonas beigām daži Rīgas ''Dinamo'' valdes locekļi izteikušies, ka nav apmierināti ar komandas vadības darbu šajā sezonā. Tieši tāpēc, iespējams, arī drīzumā varētu tikt veiktas vērienīgas pārmaiņas klubā, kā rezultātā no ''Dinamo'' prezidenta amata tiktu atstādināts līdzšinējais prezidents Viesturs Koziols, bet viņa vietu varētu ieņemt Aigars Kalvītis, kurš šonedēļ paziņoja par savu aiziešanu no aktīvās politikas, liecina LETA neoficiālā informācija.

Savu iespējamo atstādināšanu no amata pašlaik nekomentē pašreizējais komandas prezidents Viesturs Koziols, izsakoties, ka šobrīd šis nav nozīmīgākais jautājums kluba padomē: ''Aizdomas par to, vai kas tāds notiks, man nav. Aizdomas ir tikai prokuroriem.'' Arī Aigars Kalvītis bija diezgan skops savos komentāros par viņa nonākšanu ''Dinamo'' prezidenta amatā, vien norādot, ka izmaiņas varētu notikt: ''Es neesmu neko tādu dzirdējis, ka Koziols varētu tik atstādināts. Vai dieniņ, ko jūs visi man meklējiet kaut kādus amatus? Pietiek jau ar to, ka es šo klubu dibināju.''

Savukārt ''Dinamo'' lielākais akcionārs un padomes priekšsēdētāja vietnieks Juris Savickis ne noliedza, ne apstiprināja iespējamo Koziola atstādināšanu: ''Ir notikušas sarunas, taču es nevaru neko noliegt, ne apstiprināt. Man negribētos pašreiz runāt par to, kas varētu ieņemt prezidenta amatu, jo šobrīd kluba prezidents ir Viesturs Koziols. Konkrēti lēmumi varētu tikt pieņemti tuvākajā laikā.''

Izmantotie resursi:
LETA


, 2009-03-27 16:11, pirms 15 gadiem
nu i nafig
ok uzvaards prieksh krievijas tirgus labaaks, bet nu viesturam vismaz ir kjeeriens. Kalviitis jau valsti sacahakareeja, tagad kjersies vieniigajam kas daudzmaz rullee...
, 2009-03-27 16:11, pirms 15 gadiem
Pie velna to resno mūli!!!
, 2009-03-27 16:12, pirms 15 gadiem
OMG!! Kalvīti nekādā gadīdumā Koziols labs! ir! nost ar Kalvīti!nost ar Kalvīti!nost ar Kalvīti!nost ar Kalvīti!nost ar Kalvīti!
Slēpts komentārs: mrPO
, 2009-03-27 16:13, pirms 15 gadiem


Kaut kā grūti iedomāties "stabilitātes garantu" tajā pozīcijā

Nolaidīs uz grunti arī Dinamo vienā sezonā
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-27 16:16, pirms 15 gadiem
Kautkā tam Viesturam neiet, savulaik no R2000 izlidoja, tagad no RD plivina laukā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-27 16:16, pirms 15 gadiem
o, cūciņa RD Prezis
, 2009-03-27 16:17, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: Vai dieniņ, ko jūs visi man meklējiet kaut kādus amatus?


bet nu Kalvis hokejaa vareetu pat buut ok, zinot cik ljoti vinjam tas patiik nu te man kaut kaa uz Klavi po
Sanāk, ka Kalvītim Latvija gan (atšķirībā no hokeja) parāk nav patikusi, jo to viņš lidz kliņķim premjerēšanas laikā uz "urrā" nolaida.
Baidos, ka te gaidāma tā pati formula: Kalvītis nopelnīs, bet kluba spēli sagraus.
, 2009-03-27 16:18, pirms 15 gadiem
lai nu ko, bet nejau Koziolu araa no RD!!!
Vinjsh kaa nekaa KHL sabiedriibaa ir diezgan zinaams, un arii svariiga persona...
, 2009-03-27 16:18, pirms 15 gadiem
ņuhs viennozimīgi koziolam ir labāks!! ja Savickis viņu atstadinās viņš tikai atkal parādīs cik daudz saprot no hokeja...
, 2009-03-27 16:18, pirms 15 gadiem
pepperoni rakstīja: Kautkā tam Viesturam neiet, savulaik no R2000 izlidoja, tagad no RD plivina laukā...
bet tas jau nozimee, ka iemesls ir kaads lielaaks vai ne ?
, 2009-03-27 16:19, pirms 15 gadiem
haha uztaisiis treknos gadus arii hokejaa kur lielaakais labums buus vinjam pasham un peec tam liktenis taads pats kaa muusu valstij kad to piemeklee liesie gadi tad stabilitaates un pamata apakshaa nav nekaada
, 2009-03-27 16:19, pirms 15 gadiem
Kārtējās aizkulīšu spēlītes,Lipmans palika amatā,bet LHF ar Dinamo vajadzētu sadzīvot labi,bet tur Kaziols maisās pa kājām.Nav dūmu bez uguns.
, 2009-03-27 16:22, pirms 15 gadiem
būs 7 treknie gadi Latvijas hokejā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-27 16:23, pirms 15 gadiem
Ta vepris tak naudu bāž kabatā joptvai! Puss valsti nosūca!
, 2009-03-27 16:24, pirms 15 gadiem
viņš vienmēr uzrodās un sabojā visu prieku....
, 2009-03-27 16:24, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: bet tas jau nozimee, ka iemesls ir kaads lielaaks vai ne ?
Iespējams, ka kādam lielākam viņa iesildītais krēsls iepatīkas, Viesturs kautko veiksmīgi uzsāk un tad viņu no turienes izēd...
, 2009-03-27 16:25, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet īstenībā Kalvītis hokejā ir līdz ausīm sķēries, lai cik stulbi tas skanētu, bet savi gali viņam ir, varētu pat cerēt uz extra naudu!
kāda extra nauda, resnais jau sen ir politisks līkis bez ietekmes, turklāt nekāds biznesmenis viņš arī nav, tik cik ir, ka puikas pašam hokeju spēle!
zb tie oligarhi, beidzot kaut kas labs uztaisīts (paldies Viesturam) un atkal jau bāleliņi visu sadirsīs (Lipmans, Ulmans un Savicks)!!!
, 2009-03-27 16:25, pirms 15 gadiem
nav,vārdu ja Kalvīti ieliks par RD prezidentu tad eju protestēt!!
, 2009-03-27 16:26, pirms 15 gadiem
Viesturam viennozīmīgi jāpaliek, labākais šovinists Latvijā!
, 2009-03-27 16:28, pirms 15 gadiem
Sviests
, 2009-03-27 16:30, pirms 15 gadiem
Bumba rakstīja: zb tie oligarhi, beidzot kaut kas labs uztaisīts (paldies Viesturam) un atkal jau bāleliņi visu sadirsīs (Lipmans, Ulmans un Savicks)!!!
iebilstu:
lielaakais paldies buutu jaasaka Savickim: bez vinja un Iteras naudas nekas nebuutu noticis. Bez Koziola gan kautkas jau buutu noticies
, 2009-03-27 16:32, pirms 15 gadiem
Tad ar 'Rīgas Dinamo' notiks tas pats kas ar LR. Kalvītis nav tas tēls, kurš varētu produktīvi strādāt. Un vispār emulators, Dinamo un LTK.
, 2009-03-27 16:33, pirms 15 gadiem
Iespējams Kalvītis iespējams nomainīs iespējams Koziolu

iespējams ierocim iespējams līdzīgu iespējams priekšmetu
, 2009-03-27 16:34, pirms 15 gadiem
Neee....Negribu lai vinsh noved Dinamo, turpat kur muusu valsti....
, 2009-03-27 16:36, pirms 15 gadiem
Naudas ziņā tas būtu pluss un nedomāju ka Kalvītis būtu sliktāks, ceru ka šovi spēlēs ar Dinamo saglabāsies.
, 2009-03-27 16:42, pirms 15 gadiem
Interesanti, vai arī šo Koziols uzskatīs par personisku apvainojumu?
, 2009-03-27 16:47, pirms 15 gadiem
Kalvītim jābūt cietumā aiz restēm, par valsts izpārdošanu, nevis par prezidentu RD!
, 2009-03-27 16:50, pirms 15 gadiem
Kalvītis ieviesīs inflāciju pat punktos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-27 16:56, pirms 15 gadiem
ja ta notiks tad var teikt ka RD nenospeles vairak par 1 sezonu. koziols ir entuziasts kurs atdod daudz laika un speka lai uzturetu so komandu, bet kalvitis ir cilveks kuram ir keriens saost kur ir potencials nopelnit. koziols uztur so komandu ar domu par cilvekiem kuri mil hokeju, bet kalvitis uzturetu RD ar domu ka pec paris gadiem varetu slaukt miljonus. kalvitis SACAKARES dinamo pats savam rokam
, 2009-03-27 16:58, pirms 15 gadiem
neeeeeeeee negribu vinu redzeet !es pa koziolu
, 2009-03-27 16:59, pirms 15 gadiem
tad jau gaidam,ka vinja dels driz tur speelees
, 2009-03-27 16:59, pirms 15 gadiem
AIIIIIIGAR AIIIIIIIIIIIIIIGAR
, 2009-03-27 16:59, pirms 15 gadiem
PSC ir ja Cuuka buus !
, 2009-03-27 17:01, pirms 15 gadiem
ehh... kam nauda, tam vara
, 2009-03-27 17:01, pirms 15 gadiem
Ja tā notiks, ka Kalvītis kļūs par RD prezidentu - sanāks ļoti interesants un bīstams sociālais eksperiments un mēs visi uzzināsim, kas notiek, kad sajauc tutas mīlētu sporta klubu ar tautas nīstu politiķi.
, 2009-03-27 17:02, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: iebilstu:
lielaakais paldies buutu jaasaka Savickim: bez vinja un Iteras naudas nekas nebuutu noticis. Bez Koziola gan kautkas jau buutu noticies
Piekrītu Abragam. Viesturs varbūt ir labs menedžeris un organizators, bet naudu jau gādāja citi.
, 2009-03-27 17:03, pirms 15 gadiem
Koziols - labaakais menedzheris KHL, vareetu visas liigas maarketingu uznjemties.
, 2009-03-27 17:03, pirms 15 gadiem
valsti cūkasģīmis jau pa burbuli nolaida, tagad pienākusi Dinamo kārta, interesanti cik "uzņēmumus" cūkmens vēl nolaidīs pa burbuli, līdz šo kāds uz bekonu aizlaidīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-27 17:06, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: iebilstu:
lielaakais paldies buutu jaasaka Savickim: bez vinja un Iteras naudas nekas nebuutu noticis. Bez Koziola gan kautkas jau buutu noticies
naudu dod Krievija, Savickis ir tikai kraiņijs, turklāt hokejā apaļa nulle!
un vispār, labāk nesāc stumt demagošiju, jo esmu tai visā iekšā, bet tu laikam jau nē.
p.s. un ja kāds lasīja sporta avīzes pēdējo redaktora sleju, tad tur bija rakstīts kas tad īsti visu huijnju taisa!!! žīdi atkal!
, 2009-03-27 17:06, pirms 15 gadiem
Nekas pret Kazjolu nebija līdz šis sāka pēc izstāšanās no playoffiem zīmēties. Manuprāt džeki tā jau uzlēca stipri augstāk par savu sēžamvietu un zaudējums Maskavas dinamo bija vairāk nekā likumsakarīgs. Atšķirība meistarības līmenī bija acīmredzama. Varēja jau tādas komandas reizēm uzvilkt, bet nejau playoffos, kad spēles likme ir pavisam cita. Tas, ka 3.šo spēli gandrīz vinnēja jau vien bija varoņdarbs, bet šim, redz, attieksme nepatīk. Reāli no RD džekiem MD diezvai vairāk par 2-3 vispār varētu pretendēt uz tikšanu sastāvā.
, 2009-03-27 17:08, pirms 15 gadiem
Sliktaak toch nebuus ... ne jau nu Koziols personiigi izdomaa RD maarketinga aktivitaates ... ne jau nu vinsh lielaako dalju $ savaac ... bet tieshi vinsh izceljas ar publiskiem nepaardomaatiem izteicieniem ... + kaartiigs akmens vinja daarzinjaa ir to dazhu speelju aizvadiishana Somijaa, kas izmaksaaja paarsimts shtukas un bija pilniigi bezjeedziigas ...
Protams izdariijis vinsh ir daudz, bet kaa jau zinaams, tad neaizstaajamu cilveeku nav ...
, 2009-03-27 17:08, pirms 15 gadiem
izpumpēs naudu priekš sevis un ar to ballīte beigsies ....
, 2009-03-27 17:09, pirms 15 gadiem
nu jaa valdiibaa vairaak naudas nav, tad veel jaapatuksho hokja nauda... tad lai Koziols iet par politikji
, 2009-03-27 17:09, pirms 15 gadiem
Kads Kalvitis??? Nekad!!
, 2009-03-27 17:11, pirms 15 gadiem
Tuuliit arii RD saaksies 7 treknie gadi
, 2009-03-27 17:11, pirms 15 gadiem
Ko jus te visi bļaujat? Tas ir tikai baumas kartejas
PS. vins vel nav apstiprinats taka nevajdzetu celt trauksmi , bet man ari viņš nepatik
, 2009-03-27 17:12, pirms 15 gadiem
sāksies treknie gadi DINAMO
, 2009-03-27 17:12, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: o, cūciņa RD Prezis
Norēcos pats, un parādīju kolēģiem !
Bet nu man arī Kalvīts kautkā uzticību neviešs, vai tiešām nav labāku variantu?
, 2009-03-27 17:17, pirms 15 gadiem
Viesturs varētu R2000 glābt no nogrimšanas Tik nebļaujat uz mani, es zinu ka tas nenotiks, vnk pasapņoju ar vaļējām acīm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-27 17:19, pirms 15 gadiem
Varat likt mīnusus cik gribat, bet personīgi uzskatu, ka Kalvītis (ja tomēr notiks RD prezidenta nomaiņa) šo komandu nesabojās un vienā sezonā nenoraks. Un ne tikai Koziols uztur šo komandu un ne tikai ar Koziola palīdzību viņi nonāca tur, kur viņi ir tagad. Visa Dinamo vadība strādā un attīsta Dinamo. Un priekš dažiem atgādinu, ko Koziols teica, kad tika radīts "Rīgas Dinamo": "Rīgas Dinamo" ir biznesa projekts, kam ar laiku ir jānes peļņa, ja nē, tad šis projekts ir izgāzies.
Un Kalvītis, kā uzņēmējs nemaz nav tik slikts.
, 2009-03-27 17:20, pirms 15 gadiem
nevis pirks spēlētājus ,bet pa saviem kanāliem sev pīrādziņus nopirks
, 2009-03-27 17:20, pirms 15 gadiem
Jācer, ka tie "nometēji" nāks pie prāta un nenometīs Koziolu un neiecels Kalvīti - nafig to tusnīti
, 2009-03-27 17:21, pirms 15 gadiem
bedwetter rakstīja: Un kapec gan ne ,gudrinieku bars ?. Ko citu jus ieteiktu ? Demakovu?
Slakteris labāks !
, 2009-03-27 17:21, pirms 15 gadiem
Domāju, ļoti politisks gājiens. Latvijā hokejs un Rīgas Dinamo ir ļoti populārs. Kalvītis ar savu orandžo brāķi ir pilnīgos mēslos. Tā Kalvītis varētu uzlabot savu popularitāti, jo tuvojas vēlēšanas. Tikai Rīgas Dinamo no tā būs beigas... praktiski tāpat kā valstij.
, 2009-03-27 17:22, pirms 15 gadiem
LOL. Idiotu bars!
, 2009-03-27 17:22, pirms 15 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-27 17:22, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: Domāju, ļoti politisks gājiens. Latvijā hokejs un Rīgas Dinamo ir ļoti populārs. Kalvītis ar savu orandžo brāķi ir pilnīgos mēslos. Tā Kalvītis varētu uzlabot savu popularitāti, jo tuvojas vēlēšanas. Tikai Rīgas Dinamo no tā būs beigas... praktiski tāpat kā valstij Kalvīša vadībā.
Ziņas neskaties?
, 2009-03-27 17:23, pirms 15 gadiem
un ienācā cūkas hokejā ...
, 2009-03-27 17:23, pirms 15 gadiem
Nu i psc...

es nezinu vai vinsh savas tieksems peec sveshas naudas tur spees apvaldiit! bet nu ja jau nesanaaca ar zivju biznesu un ja nesanaak ar LAtelecom, tad ko vinajm citu dariit, grib laikam par tautas varoni kljuut un tadejadi nomazgaat savas netiiras rokas!
, 2009-03-27 17:25, pirms 15 gadiem
nu laikam kalviisha juniora spelee DR ir naizbeegama...

kaads zin kaa vinjam iet? vispar leitas koks, vai tikai no vlasts sazagtaa nauda?

p.s. es neka smiekliga neredzu, drizak jaraud butu jo shitais vien visu sa4akareet maak!
, 2009-03-27 17:25, pirms 15 gadiem
Kas tad taja sezona bijis tik slikti???
Debijas gada paliek 10. vieta otraja specigakaja hokeha liga pasaule!!!
Nu neko sliktu nespeju saskatit!
Nekada gadijuma nedrikst atstadinat Koziolu!
Malacis, ka rupejas pa musu superklubu!
, 2009-03-27 17:26, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: Domāju, ļoti politisks gājiens. Latvijā hokejs un Rīgas Dinamo ir ļoti populārs. Kalvītis ar savu orandžo brāķi ir pilnīgos mēslos. Tā Kalvītis varētu uzlabot savu popularitāti, jo tuvojas vēlēšanas. Tikai Rīgas Dinamo no tā būs beigas... praktiski tāpat kā valstij.
Kaadas sakars popularitaatei un veeleeshanaam !? Vinsh tak aizgajaa no politikas !!!!
, 2009-03-27 17:27, pirms 15 gadiem
Are you kidding me?
, 2009-03-27 17:29, pirms 15 gadiem
Ja tas notiks Tad sakām DINAMO RĪGA atāā..Ko tas Kalvītis lien kur nau viņa vieta..nomušīšu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-27 17:29, pirms 15 gadiem
....NO COMMENT..
, 2009-03-27 17:30, pirms 15 gadiem
maaRensons rakstīja: Kaadas sakars popularitaatei un veeleeshanaam !? Vinsh tak aizgajaa no politikas !!!!
ļoti žēl - viņš valstij bija ļoti noderīgs
, 2009-03-27 17:31, pirms 15 gadiem
ko tik veel neizdomaas mo6k kalviitis pateica ka naakamgad Dinamo buus treknie gadi?
, 2009-03-27 17:33, pirms 15 gadiem
Oh NOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Ne tāpēc, ka Koziols būtu kkas īpašs (kaut ir OK), bet nu Kalvīts..... NOOOOOOOOOOOO!
, 2009-03-27 17:33, pirms 15 gadiem
Vispār stulbi valsti izpostija tadag Dinamo iZpostis nekad to tukliti nelaist pie vadošiem amatiem lai sava zemnieku saimnieciba rukšuš baro!!!
, 2009-03-27 17:36, pirms 15 gadiem
Nu, nav ticiibas, ka Kalviitis buus labs kluba prezidents.. It kaa DR esot bizness, bet tas saak izskatiities peec draugu padariishanas.
peec taas cuucuiibas, ko Savickis izdariija peec sezonas peedeejaas zaudeetaas speeles, no vinja var sagaidiit veel vairak cuuciskas riiciibas.
Domaaju,ka taa ir Latvijaa izplatiita probleema, ka biznesu jauc ar draugu buushanu. Taapeec arii viss buksee. Ceru, ka Kalviisha pakalja nebuus par smagu prieksh DR, un tas nesaaks bukseet naakamgad.
, 2009-03-27 17:37, pirms 15 gadiem
Brīnums,ka tikai tagad Koziolu noņemt taisās,jo es pilnīgi pārliecināts biju,ka to izdarīs uzreiz pēc noslēgtā līguma ar LHF! Laikam jau Savickis&Co tomēr cerēja uz brīnumu, ka Koziols spēs komandai piesaistīt sponsorus! Visticamāk,ka arī RD budžets joprojām nav apstiprināts Koziola dēļ!
Kalvītis nav tas sliktākais variants priekš RD, jo vismaz pazīstams kā hokeja līdzjutējs,un gan jau ka viņam pēc premjērēšanas ir saglabājušies labi gali,kur pasmelt skanošo!
, 2009-03-27 17:39, pirms 15 gadiem
Ļeļa kungs rakstīja: Varat likt mīnusus cik gribat, bet personīgi uzskatu, ka Kalvītis (ja tomēr notiks RD prezidenta nomaiņa) šo komandu nesabojās un vienā sezonā nenoraks. Un ne tikai Koziols uztur šo komandu un ne tikai ar Koziola palīdzību viņi nonāca tur, kur viņi ir tagad. Visa Dinamo vadība strādā un attīsta Dinamo. Un priekš dažiem atgādinu, ko Koziols teica, kad tika radīts "Rīgas Dinamo": "Rīgas Dinamo" ir biznesa projekts, kam ar laiku ir jānes peļņa, ja nē, tad šis projekts ir izgāzies.
Un Kalvītis, kā uzņēmējs nemaz nav tik slikts.
visam it ka piekritu,bet paskaidro man...kalvitis uzņēmējs nav slikts....?
ko kā uzņēmējs vins ir izdarijis un kad..?
ja ko darijis tad tikai negodigi... nedzen leli zosis..
, 2009-03-27 17:40, pirms 15 gadiem
kalvītis ir nulle..........RD fanni streikos un neapmeklēs pirmaas 5 maajas spēles..........
, 2009-03-27 17:43, pirms 15 gadiem
Nu lūk mēs redzam krīzes sekas, nekustamo īpašumu bizness bankrotēja, Koziols tagad ir pliks kā baznīcas žurka, bet kā jau zinām nabagi nevienam nav vajadzīgi.
, 2009-03-27 17:43, pirms 15 gadiem
Kalvīti vārtos !
, 2009-03-27 17:44, pirms 15 gadiem
5* par
, 2009-03-27 17:47, pirms 15 gadiem
lai nu kalvitis paliek labs līdzjutējs un izaudzina delus par kārtigiem hokejistiem...tas butu vertigak...
jo par kluba prezidentu tomer vins neder..kur tad nu vins ta pasmels to naudu..? latvija nav un krieviem pasiem krīze,klubi bankrotē..
pēkšņi nu kalvitis izsitis naudu...sviests..
tas ir kaut kas NETĪRS...tas atspoguļosies vēlāk...90%
kaut nu es kļuditos...vnk neticu kalvitim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-27 17:52, pirms 15 gadiem
man ielika divus minusus,laikam kalvitis ar kalviti jaunako
, 2009-03-27 17:54, pirms 15 gadiem
3 punkti rakstīja: būs 7 treknie gadi Latvijas hokejā
Sasmējos
, 2009-03-27 17:56, pirms 15 gadiem
H HA, Nu jā, jāpieturās pie tradīcijām un kluba prezidenti tā pat kā izlases treneri jāmaina gandrīz katru gadu......un ko tad Kozļiks tādu ir nogrēkojies...?
, 2009-03-27 17:58, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: visam it ka piekritu,bet paskaidro man...kalvitis uzņēmējs nav slikts....?
ko kā uzņēmējs vins ir izdarijis un kad..?
ja ko darijis tad tikai negodigi... nedzen leli zosis..
Bet, kurš uzņēmējs Latvijā ir izveidojis savu uzņēmumu godīgi? Vairāk vai mazāk visi uzņēmēji ir rīkojušies negodīgi... Un kā tu domā, kur tad viņš ņēma 150 000 Ls ko ieguldīt RD? Ne jau krājot saņemto algu sēžot valdībā...
, 2009-03-27 17:59, pirms 15 gadiem
Tad redz tomēr Kira izēdīs Koziolu ārā no Dinamo. Tā jau likās jocīgi, ka itkā abi kopā vedoja klubu, tad salecās tad Kira itkā vispār pagāja malā. Bet nevajadzēja aizmirst ka Kira pagāja malā, bet palika viņa čomi: Ulmanis un Kalvītis.

Es nekādīgi nevaru saprast par ko apgalvo ka Koziols bija slikts vadītājs un kuras tad būtu tās Kalvīša labās īpašības ar kurām viņš būtu labāks par Koziolu????
, 2009-03-27 17:59, pirms 15 gadiem
Nolaida Valsti bankrotā,tagad hokejam grib ķerties klāt.Cūkmens.
, 2009-03-27 18:01, pirms 15 gadiem
Valsti nolaida pa burbuli,bet vēl nav miera
Nu negribu es vinu tajā matā redzēt un negribu lai DINAMO nogrimst!
, 2009-03-27 18:04, pirms 15 gadiem
Pie mums viss pa vecam.Kur nauda tur kašķis un politika.
, 2009-03-27 18:06, pirms 15 gadiem
Jaunais RD nosaukums-Varenie Rukši ( Rīgas "Mighty Pig")!
Un emblēmas uz svīteriem!
';
, 2009-03-27 18:07, pirms 15 gadiem
Jomajooo CŪKMENS ies čakarēt nākošos!!!!!
, 2009-03-27 18:08, pirms 15 gadiem
Ndeki rakstīja: Nolaida Valsti bankrotā,tagad hokejam grib ķerties klāt.Cūkmens.
Kurā vietā nolaida bankrotā?!
, 2009-03-27 18:13, pirms 15 gadiem
Lai sāk pats spēlēt (rofl)
, 2009-03-27 18:14, pirms 15 gadiem
Reiz bija filma par Itālijas mafiju. Un tur bija teksts: "Zini, kas ir mafija? Tas ir tad, kad ir amats uz kuru kandidē vairāki kandidāti - viens labs, cits ļoti labs un viens pilnīgi nepiemērots. Bet amatā nokļūst vissliktākais kandidāts un neviens tur neko nevar darīt."
, 2009-03-27 18:14, pirms 15 gadiem
Es te saskatu riktīgāko interešu konfliktu!!!!
jo

izskatās,ka Kalvīts sāk lēnām bet pamatīgi bruģēt ceļu savam dēlam uz lielo Rīgas Dinamo, lai pēcāk pārdodams kādam aizokeāna hokeja klubam varētu uzvārīt kadu nelielu naudiņu.
, 2009-03-27 18:15, pirms 15 gadiem
Vai nevar Kalvīti ievēlēt Eiroparlamentā, savādāk te uz vietas laikam miera nebūs- tad viņam Lattelekom padomē vajag tikt, tad Rīgas ostā, tagad vēl Dinamo... Varbūt man nav taisnība, bet es tomēr šo kungu labprātāk redzētu ejam nevis nākam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-27 18:16, pirms 15 gadiem
ZORRO rakstīja: Kurā vietā nolaida bankrotā?!
Bankrota priekšvakars.Aizstāvi cūkmenu?
, 2009-03-27 18:20, pirms 15 gadiem
Savicka k-gs nedariet muļķības, apskatiet komentārus, skaidri redzams ko tauta domā, nevajag bojāt tiešām labi iesāktu projektu. Ja būs Kalvītis tad 1/3 principā neapmeklēs spēles arēnā. Koziols varbūt pieļāvis kādu kļūdu, bet redzams ka strādā ar visu sirdi un dvēseli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-27 18:23, pirms 15 gadiem
kāda jēga no kalvīša,tāpat visu laiku gulēs.
, 2009-03-27 18:25, pirms 15 gadiem
Kāda starība kurš piegādā skanošo. Mans domāt , ka galvenais ir rezultāts (nauda) nevis cukmens, kozis vai bubnels.
, 2009-03-27 18:25, pirms 15 gadiem
Tikai ne to viņš ir paša nelabā sūtīts, izpostija valsti un tagad ķeras klāt vēl RD kam tauta vēl tic.
Tas nekas ka dibināja, bet vienigais ko viņšn izdarīs būs noplēsīs naudu no faniem.
, 2009-03-27 18:28, pirms 15 gadiem
mums vairs nebūs Dinamo? ;(
, 2009-03-27 18:30, pirms 15 gadiem
tas nu gan ir cenzeets, te vinsh baazhaas lattelekomaa, te jau Dinamo, brr Ceru,ka tas nenotiks, savaadaak toch izsaimniekos visu un ar Dinamo aatri vien buus cauri!
, 2009-03-27 18:32, pirms 15 gadiem
Ļeļa kungs rakstīja: Bet, kurš uzņēmējs Latvijā ir izveidojis savu uzņēmumu godīgi? Vairāk vai mazāk visi uzņēmēji ir rīkojušies negodīgi... Un kā tu domā, kur tad viņš ņēma 150 000 Ls ko ieguldīt RD? Ne jau krājot saņemto algu sēžot valdībā...
ev beidz murgot...visi uzņēmēji negodigi...neaizej galejibas...negodigi ir visi ofšori,meitas uzņēmumi un tamlidzīgie,kuri ari pieder kalvīšveidigiem..
kalvītis iemaksai paņēma kredītu,jo visiem kalvīšveidīgiem ir pavisam citi procenti bankās...atceries roka roku mazgā..
ja nav man taisniba tad pamato kur vins kā uzņēmējs maksajis nodoklus...?
kads vinam bizness..?
, 2009-03-27 18:33, pirms 15 gadiem
ja jaa ai resnais runcis nolaizz arii sso iestaadi.....
, 2009-03-27 18:33, pirms 15 gadiem
Kaut kāda ferma ne hokeja komanda,jo billy goatu nomainīs piglets!
, 2009-03-27 18:38, pirms 15 gadiem
Protams...lai resnais izsūc kārtējos taukus un nolaiz pagrīdē lieliskos RD!!
, 2009-03-27 18:39, pirms 15 gadiem
Viesturs Koziols, vot lasasara ne suda vins nav izdarijis ne Riga 2000, ne Dinamo.... un sitadu miksto par LHF prezidentu, nemuzam!!! Vinam tikai varesana ir uz paris menesiem, neviss uz vairakiem gadiem!!!
, 2009-03-27 18:42, pirms 15 gadiem
Tāda sajūta, ka tā ir Savicka iniciatīva. Bet, manuprāt, tieši Koziols ir tas, kurš, kā sak', bīda šo projektu pareizajā virzienā.
, 2009-03-27 18:46, pirms 15 gadiem
Viennozimigi butu labak! Un talredzigak! Ar tadu stagnatisku,komunistisku filozofiju(Ko verti ir izteikumi sezonas beigas par legionariem,kuri izvilka komandu) tiek degradeta visa ideja un legendara Dinamo atdzimsana.
, 2009-03-27 18:52, pirms 15 gadiem
Ruksis par prezidentu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-27 19:07, pirms 15 gadiem
Kalviiti vajag iecelt par oranzhaa Dienvidu tilta prezidentu. lai tad vinjsh kaa taads kaartiigs (svariigs) paps katru riitu nostaigaa pa to turp atpakalj, ja viss kaartiibaa, tad var arii laist balkjvedeejus un fuures.
, 2009-03-27 19:07, pirms 15 gadiem
Lūdzu, ne jau Cūkdelfīnu.
, 2009-03-27 19:07, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: bet tas jau nozimee, ka iemesls ir kaads lielaaks vai ne ?
Es redzēju sapni: RD tagad "draudzējas" ar Kiru..., jo saprot, ka bez Kiras atbalsta (galiem) šiem būs diezgan švaki.... Kiram ar Vieču nav diezko labas attiecības (maigi izsakoties)... nu tad loģika lielajiem kungiem vienkārša - jāatbrīvojas no Viečas....
, 2009-03-27 19:08, pirms 15 gadiem
Nesaprotu par ko to Koziolu turēt? Neko jau tādu kā prezidents viņš nav izdarījis. Kā menedžeris varbūt viņš būtu labs, bet kā prezidents garām.
Muti turēt nemāk, ko domā to bļauj. Nezinu, kā citus savus biznesus, bet hokejā viņš neko nav pabeidzis. Varu nosaukt LHS, Rīga-2000, Dinamo. Vienmēr citi vainīgi, tikai ne pats.
, 2009-03-27 19:14, pirms 15 gadiem
Šahs rakstīja: Nesaprotu par ko to Koziolu turēt? Neko jau tādu kā prezidents viņš nav izdarījis. Kā menedžeris varbūt viņš būtu labs, bet kā prezidents garām.
Muti turēt nemāk, ko domā to bļauj. Nezinu, kā citus savus biznesus, bet hokejā viņš neko nav pabeidzis. Varu nosaukt LHS, Rīga-2000, Dinamo. Vienmēr citi vainīgi, tikai ne pats.
Pilnīgi piekrītu,ka fermā ir jaievieš kaut kāda kārtība, jo speciāli priekš Rukša pat Latvijas Banka ir izdevusi viņa naudiņu ar ko pacelt hokeja komandas Rīgas "Mighty Piglet'' budžetu!
';
, 2009-03-27 19:15, pirms 15 gadiem
Savickis nav, nekāds lielākais akcionārs
Lielākais AS "Dinamo Rīga" akcionārs ir "Itera Latvija" ar 39,02% akciju. Koziolam pieder 12,18%, savukārt Savickim, Guntim Ulmanim, Kalvītim, Guntim Rāvim katram pa 9,76% akciju. Aldim Pauniņam pieder 7,32% akciju, bet Kristam Freibergam - 2,44% akciju.
, 2009-03-27 19:17, pirms 15 gadiem
Da blad to Vepri naxui uz sibiiriju aizsuutiit, vins jau valsti nolaida pakaljaa, tagad vinjam ljaus veel sabojaat to vieniigo labo, kas shajaa valstii ir palicis. Sviests kkaads.
, 2009-03-27 19:21, pirms 15 gadiem
TIKAI NE KALVI , KOZIOLS BIJA LOTI PIEMEROTS AMATAM.
KALVIS VISU SACHAKARES..
, 2009-03-27 19:23, pirms 15 gadiem
Kuper rakstīja: Savickis nav, nekāds lielākais akcionārs
Lielākais AS "Dinamo Rīga" akcionārs ir "Itera Latvija" ar 39,02% akciju.
tu gadiijumaa nepateiksi, kam taa Itera Latvija pieder?

, 2009-03-27 19:25, pirms 15 gadiem
Tā notiek tikai Latvijā!!!
nu psc to cūku noslānīt,visp nevaru sakarīgu komentāru par kko tādu izdomāt. LOHS blj.
, 2009-03-27 19:31, pirms 15 gadiem
Kuper rakstīja: Savickis nav, nekāds lielākais akcionārs
Lielākais AS "Dinamo Rīga" akcionārs ir "Itera Latvija" ar 39,02% akciju. Koziolam pieder 12,18%, savukārt Savickim, Guntim Ulmanim, Kalvītim, Guntim Rāvim katram pa 9,76% akciju. Aldim Pauniņam pieder 7,32% akciju, bet Kristam Freibergam - 2,44% akciju.
Uzmini nu! Kas ir "Itera Latvija" šefs....? + tad kad uzmini piepluso vēl viņa akcijas pie Iteras akcijām un tad dabūsi (reāli) lielāko akcionāru....
, 2009-03-27 19:36, pirms 15 gadiem
Iedomājos līdzjutēju emocijas Arēnā, Kalviša uzrunas laikā!!!
, 2009-03-27 19:42, pirms 15 gadiem
Tulit saksies 7 treknās sezonas...
bet ja nopietni tad jums nav poh kas vada RD, galvenais ka vini spēlē un miers.
, 2009-03-27 19:48, pirms 15 gadiem
Nu nē, tikai ne to!
, 2009-03-27 19:48, pirms 15 gadiem
A pofig - ja nu grib Hrjuns par R-Dinamo šefu tikt, lai iet un strādā. No tā nekas būtiski nemainīsies. Beigu beigās - SAVU saimniecību viņš gribēs uzturēt labā līmenī, kā jebkurš prihvatizētājs.

Un paildus visam - ja komandai neies labi, tad būs kāds ļoti pateicīgs objekts, pa kuru mest ar olām, tomātiem un citiem apaļiem un šķīstošiem augļiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-27 19:50, pirms 15 gadiem
Babuīns rakstīja: Iedomājos līdzjutēju emocijas Arēnā, Kalviša uzrunas laikā!!!
Yess - tieši tā! Vislabākā iesildīšanās un emocionāla uzkurināšanās pirms spēles - Kalvīša runas "sveikšana!
, 2009-03-27 20:03, pirms 15 gadiem
Valstī vairs nav ko zagt, jāķeras klāt Dinamo..
, 2009-03-27 20:07, pirms 15 gadiem
Jūtu ka Oranžajiem nāksies skalot RD līdzjutēju smadzenes ar pozitīvisma kampaņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-27 20:40, pirms 15 gadiem
nu es nezinu...
, 2009-03-27 20:42, pirms 15 gadiem
pepperoni rakstīja: Kautkā tam Viesturam neiet, savulaik no R2000 izlidoja, tagad no RD plivina laukā...
Vinjsh neizlidoja no R2000, vinjsh pateica, ka nedos vairs naudu, jo nekas atpakalj nenaak un pats aizgaaja.
, 2009-03-27 21:13, pirms 15 gadiem
Vai tik viņš speciāli netiek ielikts, lai visu kārtīgi sačakarētu?!
, 2009-03-27 21:30, pirms 15 gadiem
ROKAS NOST NO V.KOZIOLA !
Viens no akcionāriem sāk sprēgāt. Padomā tik. Labāk lai pārdomā savu rīcību pēc vienas no spēlēm, kad neatdeva labākā spēlētāja balvu pretinieku komandas spēlētājam. Kauns cienītais gāzes kungs.
Visu cieņu V.Koziola k-gam par šo uzdrīkstēšanos un projektu, kas mums līdzjūtējiem sagādāja prieku vairāku mēnešu garumā.
, 2009-03-27 21:32, pirms 15 gadiem
Kuper rakstīja: Savickis nav, nekāds lielākais akcionārs
Lielākais AS "Dinamo Rīga" akcionārs ir "Itera Latvija" ar 39,02% akciju. Koziolam pieder 12,18%, savukārt Savickim, Guntim Ulmanim, Kalvītim, Guntim Rāvim katram pa 9,76% akciju. Aldim Pauniņam pieder 7,32% akciju, bet Kristam Freibergam - 2,44% akciju.
Vai ar Tevi viss ir kārtībā?
, 2009-03-27 21:38, pirms 15 gadiem
būs jaiet piketet
, 2009-03-27 21:43, pirms 15 gadiem
negribās ticēt, ka kas tāds varētu notikt..... negribu to neglīto seju vairs TV redzēt......
, 2009-03-27 21:44, pirms 15 gadiem
Kalvītis kopā ar ''mākoņu tēvu'' Latviju jau noraka, tagad vēl Dinamo atlicis norakt...Lai Šreks novāc savas tuklās rokas no Rīgas Dinamo...un pievēršas beidzot savam izslavētajam biznesam...
, 2009-03-27 21:53, pirms 15 gadiem
Āzi pret cūku? labs
, 2009-03-27 22:07, pirms 15 gadiem
Kalvītis tiešām ir viens no galvenajiem Dinamo projekta organizētājiem, kļūt par prezidentu ir viņa tiesības, lai veicas!
, 2009-03-27 22:14, pirms 15 gadiem
Ja Kalvitis klus par Dinamo prezidentu, tad driiz RD nespeles vairs Darzins, Lavins un Hartigans, bet Kalvisa braleeni un TP jaunieshi
, 2009-03-27 22:21, pirms 15 gadiem
Onkuļi no Dinamo vadības, beidziet tač smīdināt tautu un ālēties kā padsmitnieki. Labāk paņemiet dāžas vieglas uzvedības meitenes, kasti šņabja un prom uz lauku mājām tusēt, jautri pavadīt laiku un vienoties par kompromisu.
, 2009-03-27 22:31, pirms 15 gadiem
no vienas iles uz otru!!!
, 2009-03-27 22:33, pirms 15 gadiem
edzha78 rakstīja: Āzi pret cūku? labs
ahahahahaaaaa
, 2009-03-27 22:41, pirms 15 gadiem
Kalviiti vieniigais var ielikt vaartos bez brunjaam, i to neviens neiemestu, jo tas miiklas blukjis aizsegtu visus vaartus.
, 2009-03-27 22:42, pirms 15 gadiem
Tad jau RD gaida 7 trknie gadi naakotnee...
, 2009-03-27 22:43, pirms 15 gadiem
Šahs rakstīja: Nesaprotu par ko to Koziolu turēt? Neko jau tādu kā prezidents viņš nav izdarījis. Kā menedžeris varbūt viņš būtu labs, bet kā prezidents garām.
Muti turēt nemāk, ko domā to bļauj. Nezinu, kā citus savus biznesus, bet hokejā viņš neko nav pabeidzis. Varu nosaukt LHS, Rīga-2000, Dinamo. Vienmēr citi vainīgi, tikai ne pats.
Nosauc lūdzu trīs cilvēkus kas LV sportā ir vairāk izdarijuši.
, 2009-03-27 22:49, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kaut kāda ferma ne hokeja komanda,jo billy goatu nomainīs piglets!
Ja tu raksti šādus tekstus varbūt pievieno arī savu foto, jeb adresi kur tevi var sastapt, redzu ka esi baigais anonīmais varonis. Ja nav dūšas atklāt kas tu tāds esi, sēdi un nečiepsti.
, 2009-03-27 22:53, pirms 15 gadiem
Koziols daudz uz sezonas beigām palaida muti, nemaz nebūtu slikti, ja tādā amatā būtu kāds diplomātiskāk kadrs.

Un tas, ka Kalvīti liks vietā - tās ir viens spalvainas baumas, lai dažiem te būtu ko pabrēkt. Arī presei šai valstī (un jo īpaši laikrakstam Diena) vajadzētu aizbāstu muti, lai neizplata nepatiesas ziņas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-27 23:10, pirms 15 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Koziols daudz uz sezonas beigām palaida muti, nemaz nebūtu slikti, ja tādā amatā būtu kāds diplomātiskāk kadrs.

Un tas, ka Kalvīti liks vietā - tās ir viens spalvainas baumas, lai dažiem te būtu ko pabrēkt. Arī presei šai valstī (un jo īpaši laikrakstam Diena) vajadzētu aizbāstu muti, lai neizplata nepatiesas ziņas.
Tu esi Kalvītis???
, 2009-03-27 23:18, pirms 15 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Koziols daudz uz sezonas beigām palaida muti, nemaz nebūtu slikti, ja tādā amatā būtu kāds diplomātiskāk kadrs.

Un tas, ka Kalvīti liks vietā - tās ir viens spalvainas baumas, lai dažiem te būtu ko pabrēkt. Arī presei šai valstī (un jo īpaši laikrakstam Diena) vajadzētu aizbāstu muti, lai neizplata nepatiesas ziņas.
Tev pasam muti vajag aizbaast
, 2009-03-27 23:24, pirms 15 gadiem
Gaidāmi treknie gadi iekš RD
, 2009-03-27 23:32, pirms 15 gadiem
Būs treknie gadi!!
, 2009-03-27 23:34, pirms 15 gadiem
Es principa pēc neiešu uz spēlēm, kamēr tas resnais cūkģīmis, kurš ir novedis mūsu valsti līdz bankrotam, būs prezidents.
, 2009-03-27 23:35, pirms 15 gadiem
Būs grūti aiziet uz RD spēlēm, jo to cūkmenu dziļi necienu, pilnīgi pretēji V. Koziola kungam. Bet ļoti ceru, ka šīs ir tikai baumas.
, 2009-03-27 23:45, pirms 15 gadiem
kāda šķirba- kazjols vai cūkdelfīns...
, 2009-03-27 23:59, pirms 15 gadiem
jā, Kā tam Kalvītim vispār nav kauns no mājas līst ārā pēc visiem saviem sastrādātajiem preteklismiem!? Vai viņš tik tiešām ir tāds tautas nīdējs, ka sačakarēt grib visu, kas tai svēts!? Tas jau pēc genocīda sāk izskatīties! Kalvīt, nu proties taču!!!
, 2009-03-28 00:00, pirms 15 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Koziols daudz uz sezonas beigām palaida muti, nemaz nebūtu slikti, ja tādā amatā būtu kāds diplomātiskāk kadrs.

Un tas, ka Kalvīti liks vietā - tās ir viens spalvainas baumas, lai dažiem te būtu ko pabrēkt. Arī presei šai valstī (un jo īpaši laikrakstam Diena) vajadzētu aizbāstu muti, lai neizplata nepatiesas ziņas.
Ou jē, "Kalvīša diplomātiskums"!!!! Ir vēl pāris līdzvērtīgi vārdu salikumi: "Mārrutka maigums", "Vistas intelektualitāte", "Speķa diētiskums", "pirdiena svaigums" ...
Nez kur tev Kalvītis ar diplomātiskumu paspīdēja? Viņš tevi pierunāja uz kaut ko??
Drīzāk gan izskatās, ka Kalvītis ar pārējiem saviem draugiem iekš ITERA, saštukoja savu "Dinamo" businesa plānu . Koziolam tur vieta nav paredzēta, tā nu Kalvītis iespējams kļūs par Dinamo "stabilitātes garantu". Jocīgi gan tas sanāk ...
, 2009-03-28 00:13, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: Ou jē, "Kalvīša diplomātiskums"!!!! Ir vēl pāris līdzvērtīgi vārdu salikumi: "Mārrutka maigums", "Vistas intelektualitāte", "Speķa diētiskums", "pirdiena svaigums" ...
Nez kur tev Kalvītis ar diplomātiskumu paspīdēja? Viņš tevi pierunāja uz kaut ko??
Drīzāk gan izskatās, ka Kalvītis ar pārējiem saviem draugiem iekš ITERA, saštukoja savu "Dinamo" businesa plānu . Koziolam tur vieta nav paredzēta, tā nu Kalvītis iespējams kļūs par Dinamo "stabilitātes garantu". Jocīgi gan tas sanāk ...
Nu par to pirdiena svaigumu pārsmējos tā ka paiet nevaru!
, 2009-03-28 00:15, pirms 15 gadiem
Da nu na$%j to speķakuci!
, 2009-03-28 00:59, pirms 15 gadiem
Ar Viesturu mees nekad nedabuusim vismaz vidussmera komandas budzetu Taa kaa..........!)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-28 03:58, pirms 15 gadiem
manās acīs dinamo zaudē ar to.labs darbs ar skatītājiem, spēlētāju izvēli, mārketingu- ar visu- viesturs ir malacis un to kalvīti...!!!!!!!!
, 2009-03-28 04:25, pirms 15 gadiem
es biju domajis pirkt abonamentu uz nakamo sezonu , bet ja tie chubrillas maina Koziolu pret to muuli tad tur neka laba nebuus !
Noteikti nepirkshu,vini sapisis sho pasakumu 100%! No sakuma Koziols, tad juulis ,velaak latvieshu hokejisti un tad te speles puse chelabinskas traktora , kam bus izkartota Latvijas pilsoniba! Koziols ir vienigais kursh varetu pacelt sho klubu un nostaaditkaa biznesu ,nevis ka krievu hokejs kas dzivo no tikai no valsts naudas!
, 2009-03-28 06:30, pirms 15 gadiem
nejauksim ludzu politiku ar sportu.kas bijis bijis.pasi gribat savus hossas un elisonus dinamo,bet koziols ne,kalvits moz uzstutes dinamo uz kajam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-28 09:17, pirms 15 gadiem
kaut kāds sviests, beidziet taču savas intrigas vīt arī šeit. ļaujiet RD normāli daboties, un tauku mūli vajadzētu šāviena attālumā turēt no kaut kādas teikšanas, lai RD varētu mierīgi darboties, viss kam viņš pieķeras tiek momentā sačakarēts
, 2009-03-28 09:34, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: iebilstu:
lielaakais paldies buutu jaasaka Savickim: bez vinja un Iteras naudas nekas nebuutu noticis. Bez Koziola gan kaut kas jau buutu noticies
Bez ukaza no Krievijas nekas nebūtu noticis...

Bet tikai ne Kalvīts....
, 2009-03-28 10:11, pirms 15 gadiem
Šahs rakstīja: Nesaprotu par ko to Koziolu turēt? Neko jau tādu kā prezidents viņš nav izdarījis. Kā menedžeris varbūt viņš būtu labs, bet kā prezidents garām.
Muti turēt nemāk, ko domā to bļauj. Nezinu, kā citus savus biznesus, bet hokejā viņš neko nav pabeidzis. Varu nosaukt LHS, Rīga-2000, Dinamo. Vienmēr citi vainīgi, tikai ne pats.
ta jau ari jadara,ka jablauj ko domā...! vai tu doma labak kalvitis,kurš klusam aiz muguras uzaudzes to RIGAS DINAMO birokratiju.
būs padomes,komisijas(dazadas),padomes locekl,aģentūras, nu ka jau kalvisa valdibas laika bija. un protams lielas algas...
pagaidam hokejā koziols un sējējs ir labs duets,kas velk pa to līniju.
es ticu koziolam...kalvitim ticēt...? tas butu smiekligi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-28 11:01, pirms 15 gadiem
Nelaist Kalvīti pie vadīšanas !!! Nolaidīs "DINāMO" uz grunti kā valsti .
, 2009-03-28 12:01, pirms 15 gadiem
Pietiek jau ar to, ka es šo klubu dibināju.''
, 2009-03-28 13:53, pirms 15 gadiem
Savickis, Ulmanis, Kalvītis - šitie tēli no hokeja saprot tik pat cik no baleta. Nebūs vajadzīga sezona, lai visu sabojātu.
, 2009-03-28 20:40, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: ta jau ari jadara,ka jablauj ko domā...! vai tu doma labak kalvitis,kurš klusam aiz muguras uzaudzes to RIGAS DINAMO birokratiju.
būs padomes,komisijas(dazadas),padomes locekl,aģentūras, nu ka jau kalvisa valdibas laika bija. un protams lielas algas...
pagaidam hokejā koziols un sējējs ir labs duets,kas velk pa to līniju.
es ticu koziolam...kalvitim ticēt...? tas butu smiekligi..
Nedaudz biju saskarsmē, kad gribēja Kiru gāzt LHS laikā, pilnīgi garām. Nu nebūs no viņa nekas. Es jau teicu-no viņa max menedžeris. Nesaistiet Kalvīti ar valsti, te ir pavisam kas cits.
, 2009-03-29 02:58, pirms 15 gadiem
Šahs rakstīja: Nedaudz biju saskarsmē, kad gribēja Kiru gāzt LHS laikā, pilnīgi garām. Nu nebūs no viņa nekas. Es jau teicu-no viņa max menedžeris. Nesaistiet Kalvīti ar valsti, te ir pavisam kas cits.
sorī,bet tas ir spļāviens sejā... un tautai ir nenormālas antipātijas pret šo tipiņu priekškam kāpt uz varžacīm....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-29 17:42, pirms 15 gadiem
Aizlaidīs klubu pa burbuli tāpat kā valsti!!!