Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Autors: Jānis Celmiņš

Dinamo fanu pulkam pievienojas kurzemnieki

Dinamo fanu pulkam pievienojas kurzemnieki
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Rīgas „Dinamo” fanu klubu kustība turpina aptvert visu Latviju. 23. augusta pēcpusdienā tieši pēc Kārļa Skrastiņa starptautiskā hokeja turnīra noslēguma Brocēnos notika Kurzemes reģionālā fanu kluba dibināšanas pasākums.

Ledus hallei līdzās esošajā Brocēnu stadionā nepiespiestā un patīkamā atmosfērā aptuveni simts interesentu uzklausīja Rīgas „Dinamo” vadošo ļaužu uzrunas un laba vēlējumus, kā arī bija liecinieki tam, kā oficiālo kluba reģistrācijas apliecību saņem Egils Arājs – tieši šis vīrs turpmāk koordinēs un balstīs visas Kurzemes hokeja fanu aktivitātes.

No spēlētājiem „Dinamo” klubu šoreiz pārstāvēja Rēdlihu ģimenes aizsargi – Krišjānis un Jēkabs, kuri atbildēja uz kurzemnieku jautājumiem.

Zīmīgi, ka uz šo pasākumu bija ieradušies līdzjutēji arī no Ventspils, Liepājas, Saldus, Sabiles un pat... Zemgalei piedrošās Jelgavas. Starp citu, zemgalieši savu klubu nodibināja jau piektdien, 21. augustā.

Brocēnus jau izsenis Latvijā pazīst kā vienu no spēcīgākajiem sporta centriem. Pateicoties jaunajai ledus hallei, tieši hokejs šajā novadā, kurā dzīvo vairāk nekā 7200 iedzīvotāji, piedzīvo jaunu uzplaukumu. Lieli nopelni te ir Askoldam Vārpiņam – pilsētas hokeja dzīves un halles galvenajai personai.

Liels šī sporta veida patriots ir arī Brocēnu novada domes priekšsēdētājs Arvīds Mēters, kurš jaundibinātā kluba fanu ērtībām visas sezonas garumā publiski jau ir apsolījis autobusu, ar kuru doties uz spēlēm.

Un vēl – hokejs Brocēnos nav iedomājams bez vietējā celtniecības materiālu uzņēmuma – SIA „Cemex” atbalsta. Arī tā pārstāvji piedalījās Kurzemei nozīmīgajā pasākumā.

„Dinamo” reģionālo fanu klubu pulkā jau ir vidzemnieki, zemgalieši un kurzemnieki. Vēl atlikusi kārta Latgalei un Sēlijai.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu


, 2009-08-24 09:12, pirms 15 gadiem
Nakamgad ari es kaadaa iesaistisos, pagaidam naudas tiek vien uz dazam spelem aiziet
, 2009-08-24 09:17, pirms 15 gadiem
tas nozīmē kad nākamgad būs 4 reiz vairāk to čaļu ar karogiem un bungām? tad jau forši ja tā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-24 09:28, pirms 15 gadiem
Kontaktus lūdzu!
Es kā jau rūdīts kurzemnieks esmu gatavs nekavējoties pievienoties!
, 2009-08-24 09:51, pirms 15 gadiem
Nu šogad arēna pilna būs,un gan jau arī pilnā
, 2009-08-24 09:52, pirms 15 gadiem
Capital rakstīja: tas nozīmē kad nākamgad būs 4 reiz vairāk to čaļu ar karogiem un bungām? tad jau forši ja tā
a pats negribi tiem čaļiem pievienoties, ja ir velme regulāri nākt un aktīvi just līdz tad iesaistīties fanklubā ir visnotaļ finansiāli izdevīgi.
, 2009-08-24 10:05, pirms 15 gadiem
Darbs ar līdzjutējiem, mājas lapa un pārējās PR lietas viņiem ir nostādītas labi, atšķirībā no dažiem labiem citiem Latvijas klubiem. Simsons & Co to darīja R2000 "ziedu" laikos un turpina tagad RD jau daudz plašākā līmenī.
Slēpts komentārs: Snoopy
, 2009-08-24 10:19, pirms 15 gadiem
Snoopy rakstīja: Priekš idiotiem! tāda Sēlija kā novads jau sen nepastāv!! jūs no viduslaikiem vai autor ?
Viss teksts ir ņemts no DR mājas lapas, ko tu apvaino autoru?
, 2009-08-24 10:20, pirms 15 gadiem
apskaidris kaads fanu klubu principus? droshivien vis svarigakais ir tas, ka par fanoshonu bus jamaksa, ja? un cik?
, 2009-08-24 10:22, pirms 15 gadiem
„Dinamo” reģionālo fanu klubu pulkā jau ir vidzemnieki, zemgalieši un kurzemnieki. Vēl atlikusi kārta Latgalei un Sēlijai. lol tad jau vlamiera ar jāskaita pie Latgales- vēsturiski tā arī jābūt, sakrīt ar sēļu laikiem... psc te nu redzami mūsu izglītības robi, samāca visādus sūdus, bet to ko dživej vajag... Sēlija lol
, 2009-08-24 10:25, pirms 15 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: apskaidris kaads fanu klubu principus? droshivien vis svarigakais ir tas, ka par fanoshonu bus jamaksa, ja? un cik?
Par pievienošanos klubam ir jāmaksā 35Ls un uz katru DR spēli Arēnā biļetes cena ir samazināta par vismaz 50%, un uz izbraukuma spēlēm Maskavā, Sanktpēterburgā un Minskā ir jāmaksā nieka 15ls, jo DR parūpējas par vīzu un pārējo.
, 2009-08-24 10:41, pirms 15 gadiem
DR-FANS rakstīja: Par pievienošanos klubam ir jāmaksā 35Ls un uz katru DR spēli Arēnā biļetes cena ir samazināta par vismaz 50%, un uz izbraukuma spēlēm Maskavā, Sanktpēterburgā un Minskā ir jāmaksā nieka 15ls, jo DR parūpējas par vīzu un pārējo.
Varētu pieteikties fanklubā, aizbraukt uz Maskavu un neiet spēli, bet apskatīt Ļeņinu mauzolejā Līdzīgi ar Pēterburgu, kur varētu paskatīties uz Auroru
, 2009-08-24 10:43, pirms 15 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: „Dinamo” reģionālo fanu klubu pulkā jau ir vidzemnieki, zemgalieši un kurzemnieki. Vēl atlikusi kārta Latgalei un Sēlijai. lol tad jau vlamiera ar jāskaita pie Latgales- vēsturiski tā arī jābūt, sakrīt ar sēļu laikiem... psc te nu redzami mūsu izglītības robi, samāca visādus sūdus, bet to ko dživej vajag... Sēlija lol
Tu maz pats zini kur ir tada Selija???
, 2009-08-24 10:44, pirms 15 gadiem
Snoopy rakstīja: Priekš idiotiem! tāda Sēlija kā novads jau sen nepastāv!! jūs no viduslaikiem vai autor ?
mazais Tu bērns, administratīvi teritoriāli tādi iedalījumi kā Kurzeme, Vidzeme, Zemgale utt, vispār jau sen neeksistē. Ja nu vienīgi Lattelekom telefonu katalogos
, 2009-08-24 10:51, pirms 15 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: „Dinamo” reģionālo fanu klubu pulkā jau ir vidzemnieki, zemgalieši un kurzemnieki. Vēl atlikusi kārta Latgalei un Sēlijai. lol tad jau vlamiera ar jāskaita pie Latgales- vēsturiski tā arī jābūt, sakrīt ar sēļu laikiem... psc te nu redzami mūsu izglītības robi, samāca visādus sūdus, bet to ko dživej vajag... Sēlija lol
Varbūt tad tev ir arī viedklis par jau notikušajiem pieciem Sēlijas kongresiem? Pēdējais bija pagājušogad. Nav dzirdēts, ka citiem novadiem būtu šādi kongresi.
, 2009-08-24 10:53, pirms 15 gadiem
Snoopy rakstīja: Priekš idiotiem! tāda Sēlija kā novads jau sen nepastāv!! jūs no viduslaikiem vai autor ?
vēsturiski apvidus ar šādu nosaukumu ir pastāvējis, tāpēc nav nekas dīvains, ja kāds to izmanto

šis nav nekāds vēlēšanu apgabalu dalījums vai kāda cita oficiāla un valstiska padarīšana, katrs savām vajadzībām var lietot teritoriju apzīmejumus pēc savām interesēm... ir taču virkne citu piemēru ar neoficiāliem teritoriju apzīmējumiem - Pierīga, Viduslatvija, utt.
, 2009-08-24 10:54, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Varētu pieteikties fanklubā, aizbraukt uz Maskavu un neiet spēli, bet apskatīt Ļeņinu mauzolejā Līdzīgi ar Pēterburgu, kur varētu paskatīties uz Auroru
vienkāršāk nav aizbraut tāpat ekskursijā - ja nu tiešām hokejs Tevi neinteresē?
, 2009-08-24 10:55, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: vienkāršāk nav aizbraut tāpat ekskursijā - ja nu tiešām hokejs Tevi neinteresē?
Šitais variants izklausās krietni lētāks!
, 2009-08-24 10:58, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Šitais variants izklausās krietni lētāks!
toties nedrošāks sāksi kost ar visiem un aizvilksies vēl uz spēli, paliksi nez Iļjiča
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-24 11:03, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ko Tu ietaupīsi uz ceļu to zaudēsi apmeklējot visus Tevis minētos kultūras objektus. Maskava joprojām stabili atrodas pasaules dārgāko pilsētu Top 3. Un no ārzemniekiem tur vispār plēš deviņas ādas.
Atliek vien pliks hoķis.
Tu esi salasījies vecus TOPus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-24 11:23, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Acīmredzot esi gatavs padalīties ar jaunāko info šai sakarā.
Es dažus mēnešus atpakaļ kaut kur lasiju, ka pasaulesdārgāko pilsētu Top trīs ir:
1.Tokija;
2. Londona;
3. Maskava.
Tomēr pieļauju, ka ekonomiskās krīzes ietekmē šis tops varētu būt pamainijies. Itsevišķi attiecībā uz Maskavu un Londonu.
Londona vispār nolidojusi baigi zemu (dēļ mārciņas krituma pret dolāru), Maskava ar no trijnieka esot ārā. Braucot ar auto ziņās dzirdēju, liekas 4dien vai 5dien
, 2009-08-24 12:01, pirms 15 gadiem
35 ls fanu kluba karte, 25 ls fanu krekls, 8 ls šalle un jāapmeklē vismaz 80 % spēles. Tātad, cik tas ir lēti?
Lēti ir tad, ja tev tiešām patīk, un tu esi gatavs fanot. Nevis iet pasēdēt fanu sektora, šad un tad. Pats domāju pievienoties fanu klubam.

Īstenība, likās jau bišķi pastūlbi pagaišsezon kad, bija vairāki fanu klubi. Vienā stūri vieni bļauj kautko pretēja citi, savu māļ. Un pārējie pa vidam līdz kautko cenšās. Vajga apvienot vienu lielu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-24 12:12, pirms 15 gadiem
rudzu maize rakstīja: Zemteksts Putina&Savicka bīdītajam projektam man personīgi sen ir skaidrs.Pirms Saeimas vēlēšanām ,,Dinamo" izteiks atbalstu kādai partijai vai apvienībai(nojaušu kādai),un visi ,,Dinamo" hokejisti un fani varēs atdot savas balsis par apvienību ,ar kuru būs labas attiecības ar Krieviju,jo pateicoties viņiem Rīgā ir labs hokejs un Latvijā hokejs nav aizgājis pa skuju taku.Lai Dzīvo Tautu Draudzība!!!Uraaaaa!!!
Vnk izcils polittehnoloģijas paraugs! Un pilns esports ar šādiem nenoslīpētiem dimantiem, kam sen vis ir skaidrs Ja šitie visziņi kam sen vis ir skaidrs, nolīstu no datoriem un sāktu ko reālu darīt, šai Baltijas jūras krastā par krīzi vairs nerunātu
, 2009-08-24 12:13, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Vnk izcils polittehnoloģijas paraugs! Un pilns esports ar šādiem nenoslīpētiem dimantiem, kam sen vis ir skaidrs Ja šitie visziņi kam sen vis ir skaidrs, nolīstu no datoriem un sāktu ko reālu darīt, šai Baltijas jūras krastā par krīzi vairs nerunātu
jā, es arī apmēram to pašu gribēju rakstīt

ja pats ir zābaks, tad nevajag uzreiz arī citus par tādiem uzskatīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-24 12:19, pirms 15 gadiem
rudzu maize rakstīja: Visu rādīs laiks,nemaz tik ilgi nemaz nav jāgaida.
Ja latvju tauta ir tik stulba ka gatava uzrauties uz Tevis aprakstītajiem primitīvajiem trikiem, tad tā nav pelnījusi saimniekot savā zemē
, 2009-08-24 12:22, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Speciāli papētiju pēc kādiem kritērijiem tiek noteikts šis dārgākās pilsētas statuss.
Atklāju, ka tie ir daudz un dažādi. Piemēram, ir kompānijas kas to nosaka pēc nekustamo īpašumu cenām, bet ir kompānijas kas pēta tūristiem sniegto pakalpojumu cenas u.t.t..
Takā nav viens tāds objektīvs kritērijs, jo dažādās jomās tie var būt krasi atšķirīgi.
Ir tads nopietnāks kur summē dažādas nozares - ēdināšanu, viesnīcas u.t.t., bet jebkurā gadījumā skaidrs ka neviens tops nav objektīvs, no paša vien atkarīgs cik iztērēsi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-24 12:23, pirms 15 gadiem
Selija pielikta pie Zemgales.
, 2009-08-24 12:25, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vecīt, Tu šo cilvēku noliki ne pa tēmu.
Un atkal piesaukšu RU TV kanālu ,,Saveršeno Sekretno'', kas skaidri uzzīmēja shēmas, kā sporta klubi tiek izmantoti dažādās politiskās shēmās. Itsevišķi reģionos.
Domā, ka mūsu polittehnalogi ir stulbāki?
labi ka vēl Dom2 nepiesauci
es nevienu nenoliku - viņš uzrakstīja primitīvu versiju es pateicu ko par to domāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-24 12:30, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Bet, ja godīgi, vai esi redzējis ko šis TV kanāls rāda?
Šo to esmu, bet samērā maz. Un?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-24 12:55, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Žēl, jo tas kanāls ļoti daudz parāda RU notiekošo ne tā kā to propagandē Kremlis.
Bija ļoti interesanti raidijumi par sporta fanu kustībām RU,par ēnu biznesu zem RU sporta klubiem, intervijas ar populāriem sportistiem no no tās pozitīvās puses kā mēs to esam pieraduši.
Nesen bija raijums kādu ļaunumu Sočiem nodara un nodarīs Olimpisko spēļu sarīkošana šajā pilsētā. Tur bija ko dzirdēt un redzēt.
Un tur tu saskatījies ka nākamajās vēlešanās tauta protestējot balsos par cilvēkiem kam sakars ar RD? Es vēl pagaidām esmu labākās domās par līdzpilsoņiem, uzskatu ka pamatā protestējot dara vienu - nebalso vispār.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-24 12:58, pirms 15 gadiem
ACMILAN4EWER rakstīja: itka jau pareizi dara ka apvieno visus regionus Latvijas uz sportu, patriotismu u.t.t , bet reli shada veida tiek atkal lauzts viens princips, SVARIGS PRINCIPS uz ko ir balstita visa ATBALSTISHANAS KULTURA - anglu valoda tas skan SUPPORT YOUR LOCAL TEAM! bet pie mums tas tiek padarits diemzel par saucamo GLORY HUNTERS vai ari iet atbalstit komandu, kas tjip ir populara, lidz ar to tieg grauta cilveka domashana visa shaja jautajuma - atbalstit savejos! Ta pat ja tas ir RIGAS DINAMO tad ari daudzmaz klubam ir jastrada lai ridzinieki iesaistitos var teikt 100% kluba dzive, bet seit jau tas vairak izskatas nevis pec Rigas dinamo, bet pec LATVIJAS DINAMO
Teorētiski Tev ir taisnība. Tomēr realitātē pie mums tas nestrādā, jo iedzīvotāju skaits visā valstī atbilst vienas normāla izmēra Eiropas pilsētas iedzīvotāju skaitam un komandu sporta veidā augstā līmenī var būt tikai viena vai pāris komandas.
, 2009-08-24 13:04, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Teorētiski Tev ir taisnība. Tomēr realitātē pie mums tas nestrādā, jo iedzīvotāju skaits visā valstī atbilst vienas normāla izmēra Eiropas pilsētas iedzīvotāju skaitam un komandu sporta veidā augstā līmenī var būt tikai viena vai pāris komandas.
+ ņemot vērā latviešu mentalitāti ka krutāk skaitās nod#rst vietējās komandas kas nespēlē starptautiskā arēnā un vienīgais kā parādīt ka Tu saproti futbolu/hokeju u.t.t. ir neapmeklēt vietējos mačus, ir skaidrs te nekas dižs nevar sanākt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-24 13:43, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Arī fakts, jo teiksim tajā pašā Londonā var iepirkties Pikadilli laukumā par pasakainām cenām, vai arī Londonas nomales veikaliņos, kur cenas ir zemākas nekā mūs Super Netto.
kā reiz Dienā raksts par šo
diena.lv: Pētījums: augstākais cenu līmenis Oslo, Rīga...
, 2009-08-24 13:48, pirms 15 gadiem
kad būs virsraksts ... Dinamo fanu pulkam pievienojas batvācieši un lībieši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-24 14:01, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Es savas domas par mūsu līdzpilsoņiem paturēšu pie sevis, kaut vai tāpēc, ka es pats esmu viens no viņiem.
Man arī līdz pavisam nesenai pagātnei likās, ka man ir skaidra mana politiskā nostāja, bet šobrīd es nepavisam vairs tā neteiktu.
Noslēdzot savu dalību šajā tēmā, gribu vien pateikt, ka mēs vienkāršie mirstīgie pat iedomāties nevaram (vai tikai aptuveni), kā netīrā veidā dažādos veidos tiek ekpluatēts šis skaistais vārds Sports. Ne tikai hokejā, bet vispār.
es nesaku ka sportam nav saistības ar politiku. Loģiski ka tas tiek izmantots, bet ja kolēģi te zīmē shēmas un mahinācijas - tad lūdzams ko tiešām nopietnu vai arī vispār neko
, 2009-08-24 14:30, pirms 15 gadiem
Jaunieši nu varbūt pietiks? Es jau saprotu ka letiņiem var nedot ēst dzert, bet galvenais parunāt par sazvērestības teorijām
Parunāsim labāk par hokeju to vismaz šeit visi pārzin

Kā jau šeit viens rakstīja ja tiešām kādam ir velme paskatīties hokeju nevis guļot uz dīvāna bet šad tad vēl ar 11 tūkstošiem līdzīgi domājošo nodziedāt himnu u.t.t. tad ieteiktu iesaistīties pagājušogad biju uz Minsku aizbraucis un bija interesanti kā 200 letiņi parūpējās par to lai halle visu spēli skanētu tikai Rīga un Sarauj tā kā ja kādu interesē tad Dinamo mājas lapā var atrast fankluba kontaktinfo.
, 2009-08-24 14:49, pirms 15 gadiem
Snoopy rakstīja: Priekš idiotiem! tāda Sēlija kā novads jau sen nepastāv!! jūs no viduslaikiem vai autor ?
Pats esi idiots... Sēlija kā kultūrvēsturisks novads ar visām no tā izrietošajām atšķirībām kultūrā, valodā, tradīcijās vienmēr ir pastāvējis un pastāvēs. Tā nav Sēļu vaina, ka viņus Latvijas administratīvajā iedalījumā nez kāpēc nepiemin, bet mēs ta visi zinām, ka tāda Sēlija tomēr pastāv!!!!!
, 2009-08-24 15:09, pirms 15 gadiem
fantomas rakstīja: Pats esi idiots... Sēlija kā kultūrvēsturisks novads ar visām no tā izrietošajām atšķirībām kultūrā, valodā, tradīcijās vienmēr ir pastāvējis un pastāvēs. Tā nav Sēļu vaina, ka viņus Latvijas administratīvajā iedalījumā nez kāpēc nepiemin, bet mēs ta visi zinām, ka tāda Sēlija tomēr pastāv!!!!!
Piekrītu fantomasam, pats ar esmu no Sēlijas. Savukārt tiem, kuriem nav saprašanas par šo Latvijas kultūrvēsturisko novadu iesaku vienkārši pastudēt kādus mācību materiālus, nevis izteikties pēc principa - ja es neko nezinu tātad nekas tāds neeksistē, tā ir šaura domāšana un noteikti nenorāda uz jebkādu inteleģences līmeni.
, 2009-08-25 03:37, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Vnk izcils polittehnoloģijas paraugs! Un pilns esports ar šādiem nenoslīpētiem dimantiem, kam sen vis ir skaidrs Ja šitie visziņi kam sen vis ir skaidrs, nolīstu no datoriem un sāktu ko reālu darīt, šai Baltijas jūras krastā par krīzi vairs nerunātu
Paga, paga, paskatamies uz RD akcionāru sarakstu - dinamoriga.eu: dinamoriga.lv 60,96% - Itera Latvija. Skatamies tālāk - Itera Latvija ir Itera Holding meitas uzņēmums. Izpētam Itera Holding darbības vēsturi. Viens labs konspektīvs materiāls ir atrodams - businessweek.com Itera Holding un Gazprom saikne ir acīmredzama, tas pat zirgam ir skaidrs. Skatamies uz Gazprom - tur pilnīgi oficiāli kontrolpakete ir Krievijas Federācijai. Palasam krievu politiķu izteikumus (kaut vai tepat eSportā - http://esports.lv/hokejs/21072009-putins_biju_tas_kas_izveidoja_khl). Tā nav nekāda sazvērestības teorija. KHL ir Kremļa projekts. Dinamo ir izveidots par Krievijas naudu. Ir jābūt ļoti naivam, lai domātu, ka Dinamo tika izveidots, jo Putinam sagribējās ar NHL konkurējošu līgu. Ir vairāk kā skaidrs, ka tā ir Krievijas politikas maiņa attiecībā pret Latviju, pielabināšanās jeb tā sauktā soft power politika. Izmantojot ekonomisko krīzi, kuras laikā arvien vairāk aktualitāti zaudē etniski-nacionālās vērtības, tautas masas tiek pieradinātas pie Krievijas vides, tiek pakāpeniski mainīta tautas vērtību orientācija no ES uz Krieviju un tamlīdzīgi. Rezultātus kā uz delnas varējām redzēt pagājušajās pašvaldību vēlēšanās.
, 2009-08-25 03:43, pirms 15 gadiem
Jāpiebilst, ka Dinamo, protams, ir tikai neliels projekts uz Kremļa realizētās politikas kopējā plāna, turklāt tas jau netiek darīts tikai izklaides industrijā (Jaunais Vilnis, Dinamo u.c.). Krietni lielāki resursi tiek novirzīti uz masu saziņas līdzekļu kontroli, partiju un atsevišķu personāliju finansēšanu.
, 2009-08-25 07:18, pirms 15 gadiem
rudzu maize rakstīja: Zemteksts Putina&Savicka bīdītajam projektam man personīgi sen ir skaidrs.Pirms Saeimas vēlēšanām ,,Dinamo" izteiks atbalstu kādai partijai vai apvienībai(nojaušu kādai),un visi ,,Dinamo" hokejisti un fani varēs atdot savas balsis par apvienību ,ar kuru būs labas attiecības ar Krieviju,jo pateicoties viņiem Rīgā ir labs hokejs un Latvijā hokejs nav aizgājis pa skuju taku.Lai Dzīvo Tautu Draudzība!!!Uraaaaa!!!
Ej Tu nost
Tu nu esi viens riktīgs politiskās arēnas dižgars, mani nepiedabūtu vēlēt par sev nevēlamu partiju nu nekad, tad jau labāk svied mani ārā no tāda kluba!
, 2009-08-25 09:15, pirms 15 gadiem
MachimoI

Fleitē ko gribi, bet pat slimam kaķim ir skaidrs ka pagājušo pašvaldību rezultāti ir tādi pateicoties nevis kremlim, bet Latvijas valdošo politiķu alkatībai un korumpētībai
, 2009-08-25 10:58, pirms 15 gadiem
Vai tu pārbaudīji kaut vienu manis izteikto vārdu?

Politiskās varas leģitimitātes krituma laiks ir vislabākais periods manipulēšanai ar valsti. Tieši tā, zemajiem slāņiem visi politiķi šobrīd ir zagļi un cūkas, bet, lūk, vecie labie krievi mums dod hokeju, mūziku un, paskat, pie vietējās politikas apvāršņa parādījusies jauna krievu politiķa seja. Par saskaņu! Vai nav jauks sauklis, ko?

Jebkurš neatkarīgs politikas eksperts tev apstiprinās to, ka SC tiek finansēta par Kremļa naudu.
, 2009-08-25 23:58, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Jebkurš neatkarīgs politikas eksperts tev apstiprinās to, ka SC tiek finansēta par Kremļa naudu.
finansē ta finansē, bet ne jau kremlis viņus ievēl, bet LV pilsoņi!