Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Autors: Māris Noviks

Hokejs alus un degvīna zonā

Hokejs alus un degvīna zonā
Eiropas vīna, alus un degvīna "joslas"

A/S "Aldaris" trešdien paziņoja par gatavību segt 10% hokeja kluba "Dinamo Rīga" gaidāmās sezonas izdevumu.

Nekas pārsteidzošs šajā faktā nav, tik vien, ka alus rūpnieki atvēzējušies vienam no lielākajiem sporta sponsorēšanas projektiem Latvijas vēsturē. Kluba nosauktais 2009./2010. gada sezonas budžets ir aptuveni 15 miljoni ASV dolāru jeb nepilni astoņi miljonu latu, tādējādi „Aldara” ieguldījums varētu tuvoties astoņsimt tūkstošu latu robežai.

Savdabīgi, ka darījums netieši atspoguļo Eiropā valdošo fenomenu, ripas un nūjas spēlei esot iecienītai tieši kontinenta tā saucamajā „alus un degvīna joslā” (skatīt karti).

Patiešām, zemēs, kur cieņā vīns, hokejs nav populārs. Tas vienkārši ir mazāk atbilstošs dienvidu kultūrai, finansiāli prasa krietni lielākus izdevumus un ierasti spēlēts valstīs, kur klimatiskie apstākļi ļauj mazāk laika pavadīt ārā. Nosacīts izņēmums ir Ungārija, kura šopavasar paspēja paviesoties A divīzijas turnīrā, Šveicē piesaistot pāris tūkstošus uzticīgāko fanu, taču tas arī viss.

Nav brīnums, ka Vankūveras Olimpisko spēļu hokeja turnīrā Eiropu pārstāvēs tikai „alus un degvīna” zonas valstis.

Olimpiskā hokeja turnīra grupu sastāvi

Grupa1. kom.2. kom.3. kom.4. kom.
AKanādaASVŠveiceNorvēģija
BKrievijaČehijaSlovākijaLatvija
CZviedrijaSomijaBaltkrievijaVācija

Wonderlust king, Gogol Bordello


, 2009-08-19 18:55, pirms 15 gadiem
Un kā šis brīnums saucas? Viedoklis, blogs vai kas cits?
, 2009-08-19 18:56, pirms 15 gadiem
lai veicas atrast arī vēl kādu naudīgu uzņēmumu
, 2009-08-19 18:56, pirms 15 gadiem
Alus bez snabiisa ir dailslidosana ;D
, 2009-08-19 18:58, pirms 15 gadiem
Lūdzu jums top ziņa no tvnet.lv

tvnet.lv: TVNET Ziņas : Latvijā

Ldz Cargo piešķirs 500 000 Ls Rīgas Dinamo, man šķiet atbalstāms lēmums, taču komentāros vērojams negatīvisms!
, 2009-08-19 18:59, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Un kā šis brīnums saucas? Viedoklis, blogs vai kas cits?
''Noviksisms'' (kkas starp literāru stāstu un gandžas pīpēšanu)
, 2009-08-19 19:01, pirms 15 gadiem
A ko ta "Latvijas balzaams" bremzee?
, 2009-08-19 19:02, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Lūdzu jums top ziņa no tvnet.lv

tvnet.lv: TVNET Ziņas : Latvijā

Ldz Cargo piešķirs 500 000 Ls Rīgas Dinamo, man šķiet atbalstāms lēmums, taču komentāros vērojams negatīvisms!
negativisms ir tapec ka krizes laikos reklamas nolukos atdot 500k Ls ir samera daudz!protams tas ir labi RD...bet nedod dievs LDZ peksnji vajadzes papildus naudu no valsts vai ari SVF pasaka ka jasamazina vel un to naudu nonjem LDZ...beigu beigas RD nonak situacijaa kada bija ASK Rigas problemas..diez vai kads grib lai taa notiek...tapec sobrid istenibaa ir liels risks palauties uz LV valsts naudu
, 2009-08-19 19:02, pirms 15 gadiem
Demar's rakstīja: ''Noviksisms'' (kkas starp literāru stāstu un gandžas pīpēšanu)
Biju no viņa lasījs kaut ko par sieviešu basi, interesanti pat ņemot vērā ka sieviešu basis mani īpaši neinteresē. Te pagarā penterī pateikts ka nav nekas dīvains ka Aldaris sponsorē RD...zin varēja arī neteikt
, 2009-08-19 19:03, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Lūdzu jums top ziņa no tvnet.lv

tvnet.lv: TVNET Ziņas : Latvijā

Ldz Cargo piešķirs 500 000 Ls Rīgas Dinamo, man šķiet atbalstāms lēmums, taču komentāros vērojams negatīvisms!
Negatīvisms būs visur kur grozās Kalvītis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-19 19:06, pirms 15 gadiem
Nu ne jau šņabja, tekilas vai sakē dzeršana ir pie vainas hokeja spēlēšanai vai nespēlēšanai.

Vienkārši šajā klimatiskajā joslā esošie laika apstākļi ir hokeja spēli veicinoši - puslīdz aukstas un samērā ilgas ziemas. Un tieši šie paši apstākļi ietekmē, ka ir jādzer kaut kas stiprāks - šņabis ir visvieglāk pagatavojamais stiprais dzēriens šajā reģionā, bet alus tāds pats - no vieglā alkohola, pie tam alus ir "smagāks" dzēriens nekā dažādi tur vīni utt.

Un tas, ka Aldaris sponsorē Dinamo nav nekas superīpašs - ar hokeju viņi draugos jau sen.
, 2009-08-19 19:09, pirms 15 gadiem
un?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-19 19:11, pirms 15 gadiem
lkrnpk rakstīja: Žēl, ka vairāk nav Latvijā tādu kolorītu personību kā piem. Ļeskova kungs, kas pabalstīja "Dinamo" analogu "Pārdaugavu" pirmajos atjaunotās neatkarības gados un pēc viena neveiksmīga C grupas čempja draudēja visus Lv izlases hokejistus nošaut...
Un ja būtu, tad kas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-19 19:19, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Negatīvisms būs visur kur grozās Kalvītis
Varētu padomāt, ka viņš novedis LV līdz krīzei , varētu padomāt, ka citur nav krīzes un ka citur nekas slikts nenotiek, pie mums tikai valdība vainīga un viss...Vienīgais, kur es saku, ka viņiem vajag ātrāk strādāt, nevis plēsties savā starpā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-19 19:21, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Biju no viņa lasījs kaut ko par sieviešu basi, interesanti pat ņemot vērā ka sieviešu basis mani īpaši neinteresē. Te pagarā penterī pateikts ka nav nekas dīvains ka Aldaris sponsorē RD...zin varēja arī neteikt
Līdzīgas emocijas un domas pārņēma.
, 2009-08-19 19:22, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Varētu padomāt, ka viņš novedis LV līdz krīzei , varētu padomāt, ka citur nav krīzes un ka citur nekas slikts nenotiek, pie mums tikai valdība vainīga un viss...Vienīgais, kur es saku, ka viņiem vajag ātrāk strādāt, nevis plēsties savā starpā!
ja LV krīzei vajadzēt piešķirt seju, tad tautieši tajā ieliktu Aigara vaibstus, ir viņam tas gods
, 2009-08-19 19:23, pirms 15 gadiem
vitautas rakstīja: Tagad Krievi vēl labāk iepazīs Aldari eksports būs un notiek bizness.
Nesaprotu,ko autors šitādus pļēgur rakstus raksta,bet nepiemin par to,ka Rigas Dinamo atbalstīs LDz,kas ir valsts uzņēmums un plāno izdot tik lielu naudu no nodokļu maksātāju maciņiem KRĪZES laikā,kad daudziem nav darbs,nabadzība un ir taupīšanas režīms.
Tak uzrakstiet SA cienīgu rakstu,kur mēslus lej viršu gan Buļa,LBL,Valteriem virsū
Kurš tur SA rakstīja arī patr to,ka Kambala ir narkomāns? tagad aizmirsis cirvis
Neatbalstu domu,ka valsts uznjeemumiem buutu jaatbalsta privaats bizness,bet katram uznjeemumam ir savs reklaamas budzhets,tad nu luuk,LDz reklaamas budzhets tiek novirziits RD,taa kaa shii nauda vienalga nevar ienaakt Latvijas budzhetaa,liidz arto vinja nav paredzeeta pensijaam vai algaa,vinja ir paredzeeta REKLAAMAI!
, 2009-08-19 19:29, pirms 15 gadiem
RD atbalsta Aldaris, bet mūsējie ir degvīna zonā? kaut kas nesapas. Domāju, ka Latvija drīzāk ir alus zonā, nekā degvīna zonā
, 2009-08-19 19:29, pirms 15 gadiem
kautkads stulbs raksts, un kas tas pa video?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-19 19:31, pirms 15 gadiem
Tak visi tagad nodzerusies tikai saja Eiropas puse vairak......Bet protams ka pie mums vairak lieto degvinu un alu- krize ir depresija,depresija noved pie alkohola....
, 2009-08-19 19:33, pirms 15 gadiem
vitautas rakstīja: mulkibas ,nepiekrītu,uzņēmums ir LV un tam nav tiesību dot naudu privātajam sektoram,ipaši krizes laikā,tātad viens ir skaidrs,Rigas Dinamo ir Rigas klubs,dome dod naudu-tas ir Šlesers,LDz galvenais vecis ir bildē redzamais,tātad viss skaidrs,viena banda laupa valsti
Peec Tavaas logjikas sanaak,ka LDz arii nevar izvietot un maksaat par reklaamu LNT,pie tam,vinji jau arii nedod taa vienkaarshi naudu,vinji maksaa par to,ka RD reklamee LDz krievijaa sezonas garumaa.
, 2009-08-19 19:33, pirms 15 gadiem
brg1 rakstīja: Neatbalstu domu,ka valsts uznjeemumiem buutu jaatbalsta privaats bizness,bet katram uznjeemumam ir savs reklaamas budzhets,tad nu luuk,LDz reklaamas budzhets tiek novirziits RD,taa kaa shii nauda vienalga nevar ienaakt Latvijas budzhetaa,liidz arto vinja nav paredzeeta pensijaam vai algaa,vinja ir paredzeeta REKLAAMAI!
Reklāma ir jebkura biznesa neatņemama sastāvdaļa un kāpēc vajadzētu reklamēties ar kkādiem videorullīšiem, kurus tāpat neviens neskatās, ja var sataisīt reklāmu uz RD krekliem, kurus skatās visi. Bez Reklāmas mūsdienās bizness vispār nevar attīstīties.

Pie tam RD spēlē Krievijā, Kazahstānā un Baltkrievijā, t.i., valstīs, kurās LDz var dabūt sev jaunus partnerus, tb tieši tas ir viņu tirgus - kravu pārvadājumi no bijušās 1/6 sauszemes uz Eiropu.

Un ja tas jau nu ir tāds "Biznesa projekts" (pagājušā gada TOP vārds kā apzīmēt RD) un "privāts bizness" (šī gada vārds), tad, lai tie valstsvīri (kuri tagad ir pret LDz) un pārējie oficiālās pieņemšanās nelielās, ka, redz, mums ir Dinamo!
, 2009-08-19 19:36, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Reklāma ir jebkura biznesa neatņemama sastāvdaļa un kāpēc vajadzētu reklamēties ar kkādiem videorullīšiem, kurus tāpat neviens neskatās, ja var sataisīt reklāmu uz RD krekliem, kurus skatās visi. Bez Reklāmas mūsdienās bizness vispār nevar attīstīties.

Pie tam RD spēlē Krievijā, Kazahstānā un Baltkrievijā, t.i., valstīs, kurās LDz var dabūt sev jaunus partnerus, tb tieši tas ir viņu tirgus - kravu pārvadājumi no bijušās 1/6 sauszemes uz Eiropu.

Un ja tas jau nu ir tāds "Biznesa projekts" (pagājušā gada TOP vārds kā apzīmēt RD) un "privāts bizness" (šī gada vārds), tad, lai tie valstsvīri (kuri tagad ir pret LDz) un pārējie oficiālās pieņemšanās nelielās, ka, redz, mums ir Dinamo!
Piekriitu Tev,bet no moraales viedoklja protams tas neizskataa diezko labi,njemot veeraa vispaareejo taukmuulju fonu.
, 2009-08-19 19:39, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Reklāma ir jebkura biznesa neatņemama sastāvdaļa un kāpēc vajadzētu reklamēties ar kkādiem videorullīšiem, kurus tāpat neviens neskatās, ja var sataisīt reklāmu uz RD krekliem, kurus skatās visi. Bez Reklāmas mūsdienās bizness vispār nevar attīstīties.

Pie tam RD spēlē Krievijā, Kazahstānā un Baltkrievijā, t.i., valstīs, kurās LDz var dabūt sev jaunus partnerus, tb tieši tas ir viņu tirgus - kravu pārvadājumi no bijušās 1/6 sauszemes uz Eiropu.

Un ja tas jau nu ir tāds "Biznesa projekts" (pagājušā gada TOP vārds kā apzīmēt RD) un "privāts bizness" (šī gada vārds), tad, lai tie valstsvīri (kuri tagad ir pret LDz) un pārējie oficiālās pieņemšanās nelielās, ka, redz, mums ir Dinamo!
Piekrītu, saturīgs viedoklis, visa taisnība!
Slēpts komentārs: mhartinsh
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-19 19:55, pirms 15 gadiem
vitautas rakstīja: Reklāmu,lai sedz no savas kabatas,ne jau no valsts līdzekļiem nah,pilnībā muļķības
Tu vari nomierināties, kko saēdies neesi? Viss bumbās līgums parakstīts un uz priekšu! Par Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-19 19:59, pirms 15 gadiem
vitautas rakstīja: anulēts tas līgums tiks Dombrovskis jau ir pieprasījis ,lai parāda summas,kuras tiks dotas
Ja anulēs, tad vajadzēs maksāt soda naudas un Dinamo tāpat tiks pie kāposta!
, 2009-08-19 20:00, pirms 15 gadiem
vitautas rakstīja: anulēts tas līgums tiks Dombrovskis jau ir pieprasījis ,lai parāda summas,kuras tiks dotas
LDz ir akciju sabirdriiba,tur nav tikai valsts nauda,ir arii privaataa,un kaa jau rakstiiju reklaamas izdevumiem ar valsts akciju peljnju nav nekaada sakara,taa kaa nomierinies,vieniigais varu piekrist,ka moraales aspets sheit ir apshaubaams.
, 2009-08-19 20:00, pirms 15 gadiem
mhartinsh rakstīja: Tagad Juri izstāsti, kur ir minēts, ka Aldaris dos 10%? No sākuma kārtīgi ieklausies par ko ir runa un tad skricelē rakstus! Runa gāja, ka ITERA LATVIA segs 90% no kluba budžeta, bet akcionāri un sponsori 10%!
Ieteiktu izlasīt komentārus cītīgāk, iespējams, sapratīsi par ko ir runa.
, 2009-08-19 20:03, pirms 15 gadiem
lkrnpk rakstīja: tvnetā visur ir vērojams negatīvisms... un viņš tur vienmēr būs vērojams, kaut arī Latvija paliktu par pasaules godīgāko un bagātāko valsti, tāpat tvneta lietotāji kaut ko negatīvu bubinātu...
Pilnīgi piekrītu! Šķiet, ka tvnetā ir savākušies visi tie celtnieki, kuri 2 gadus atpakaļ pelnīja 2000ls, bet raudāja par to cik ārzemēs ir labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-19 20:09, pirms 15 gadiem
Nu kaapeec Tu jauc lietas,protams,ka gan aarstiem vajag,gan skolotaajiem,gan visiem paareejiem,bet shii nauda vienalga nekaados veidos tiiri juridiski nevar nonaakt valsts kasee,valsts kasee nonaak nodoklji ko maksaa LDz,un ienaaktu veel ja aplitu ar nodokljiem dividentes.
, 2009-08-19 20:14, pirms 15 gadiem
brg1 rakstīja: Nu kaapeec Tu jauc lietas,protams,ka gan aarstiem vajag,gan skolotaajiem,gan visiem paareejiem,bet shii nauda vienalga nekaados veidos tiiri juridiski nevar nonaakt valsts kasee,valsts kasee nonaak nodoklji ko maksaa LDz,un ienaaktu veel ja aplitu ar nodokljiem dividentes.
Vismaz daži domā sakarīgi un loģiski, prieks par tevi! Protams tā nauda nevar nonākt valsts kasē, bet ej un idiotiem to iestāsti!
, 2009-08-19 20:16, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Vismaz daži domā sakarīgi un loģiski, prieks par tevi! Protams tā nauda nevar nonākt valsts kasē, bet ej un idiotiem to iestāsti!
idiots tak skaidri un gaiši beigās uzraksta kur viņš atrodas....
, 2009-08-19 20:51, pirms 15 gadiem
Pēc šī bloga es sapratu, ka es neko nesapratu... Bravo, Novik!
, 2009-08-19 20:58, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Un kā šis brīnums saucas? Viedoklis, blogs vai kas cits?
tipiska sporta ziņa
, 2009-08-19 20:59, pirms 15 gadiem
anyway rakstīja: Pēc šī bloga es sapratu, ka es neko nesapratu... Bravo, Novik!
Man gan patīk šādi blogi. Manu prāt tas ir super, ja kāds pacenšās kaut ko pielikt no sevis. Vismaz tas ir vērtējams augstāk nekā tas, ka divi autori, no 3 statistikas rindiņām, salīmē katrs savu rakstu par vienu un to
pašu notikumu.
, 2009-08-19 21:00, pirms 15 gadiem
Petrovich27 rakstīja: tipiska sporta ziņa
Tipiski ir štancētie raksti no ārzemju portāliem, šis raksts man patīk.
, 2009-08-19 21:17, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Tipiski ir štancētie raksti no ārzemju portāliem, šis raksts man patīk.
Patīk šāda tipa raksti, bet šis ir stipri pasekls
, 2009-08-20 00:16, pirms 15 gadiem
Un kāpēc tikai Ungārija ir izņēums, no "vīna zonas", teiksim tā, regulāri elitē spēlē arī Itālija un Francija.
, 2009-08-20 01:00, pirms 15 gadiem
Vitautas, tu tiešām esi tik stulbs vai tikai izliecies? Katrs tavs komentārs tikai parāda cik aprobežots tu esi...
, 2009-08-20 06:55, pirms 15 gadiem
Nu vienkārši super...
, 2009-08-20 08:27, pirms 15 gadiem
Manuprāt tie 800 000 Ls ir krietni pārspīlēti. Neticas, ka Aldaris, kuram tā pat kā pārējām darītavām tagad ir grūtāki laiki, būtu gatavs vairāk kā 10 % no savas peļņas novirzīt vienam pašam RD. Turklāt par kādu reklāmu te var iet runa? Domājiet tagad pēkšņi visi dzers vairāk Aldara alu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-20 08:53, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Es domāju viņi domā biku plašāk,nevis tikai uz Latvijas tirgu. Un ja tas aliņš aizietu kaimiņzemē domāju Aldarim būtu plaukstoši laiki.
Un tu esi tik naivs un domā, ka tā pēkšņi Aldaris aizies tautās krievzemē? Nē, OK paskatīsimies uz mārketinga aktivitātēm, bet nebrīnīšos, ja neviens tur nemaz nesapratīs ko tas "Aldaris" nozīmē.
, 2009-08-20 11:41, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Un tu esi tik naivs un domā, ka tā pēkšņi Aldaris aizies tautās krievzemē? Nē, OK paskatīsimies uz mārketinga aktivitātēm, bet nebrīnīšos, ja neviens tur nemaz nesapratīs ko tas "Aldaris" nozīmē.
Aldaris visu laiku ir bezjēdzīgi šķiedis naudu mārketingā(to zinu jo man radinieks strādāja Aldarī un tieši mārketinga sadaļā) un acīm redzot netaisās apstāties arī grūtajos laikos. Katra pasaules hokeja čempja laikā viņi pērk nenormāli dārgas, ekskluzīvās tiesības, kas ļauj tikai viņiem reklamēt alu čempja laikā un tas ir tikai viens piemērs. Visticamāk, ka tien nav 800k, bet varētu būt kādi 500k.
, 2009-08-20 12:17, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Manuprāt tie 800 000 Ls ir krietni pārspīlēti. Neticas, ka Aldaris, kuram tā pat kā pārējām darītavām tagad ir grūtāki laiki, būtu gatavs vairāk kā 10 % no savas peļņas novirzīt vienam pašam RD. Turklāt par kādu reklāmu te var iet runa? Domājiet tagad pēkšņi visi dzers vairāk Aldara alu.
Aldaris pieder Carlsberg-Heineken alus bruvetaju korparacijai.
Un iet runa pr dolariem nevis latiem... uzmaniigak lasi rakstu biznesmeni!!!
, 2009-08-20 12:24, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Es domāju viņi domā biku plašāk,nevis tikai uz Latvijas tirgu. Un ja tas aliņš aizietu kaimiņzemē domāju Aldarim būtu plaukstoši laiki.
Lielbritnija nelielajos veikalos var nopirkt gan Cesu, gan Aldari.
Lietuvieshu Shvituris sen jau iekaroja vietu uz plaukta tada pasaules supervmarketa tikla ka Tesco. Balticu alu lielbritanija ari var nopirkt.
, 2009-08-20 12:33, pirms 15 gadiem
Brighton&Hove rakstīja: Aldaris pieder Carlsberg-Heineken alus bruvetaju korparacijai.
Un iet runa pr dolariem nevis latiem... uzmaniigak lasi rakstu biznesmeni!!!
„Aldara” ieguldījums varētu tuvoties astoņsimt tūkstošu latu robežai.

Brilles aizdot?
, 2009-08-20 12:44, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: „Aldara” ieguldījums varētu tuvoties astoņsimt tūkstošu latu robežai.

Brilles aizdot?
eu sorry...
man jau nav ta "acs uzsista" tik labi biznesa un nauda ka tev.
, 2009-08-20 13:02, pirms 15 gadiem
Brighton&Hove rakstīja: eu sorry...
man jau nav ta "acs uzsista" tik labi biznesa un nauda ka tev.
Tas ir mazsvarīgi. Pat 800 000 USD būtu daudz. Ja viņi tā gribētu reklamēties, domāju, ka tas notiktu tieši caur Calsberg brendu nevis nevienam nezināmo "Aldaris"
, 2009-08-20 13:30, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Tas ir mazsvarīgi. Pat 800 000 USD būtu daudz. Ja viņi tā gribētu reklamēties, domāju, ka tas notiktu tieši caur Calsberg brendu nevis nevienam nezināmo "Aldaris"
latvija Carlsbergs maksa 80-90 sant. sanak Lielbritija vinsh ir letaks
Carlsberg-Heineken korparcijai katrai valsti pa savai kompanijai pieder ja nemaldos leishi Shvituris- Utenos olus un par krievu Baltika alu es zinu 100% ka pieder viniem.
, 2009-08-20 14:44, pirms 15 gadiem
Alus, tā pat kā sojas produkti, satur visai daudz fitoestrogēnu -sieviešu hormonu. Tāpēc alus dzērāju tautas tā apresnojas. Tas iedarbojas arī uz vīrieša uzvedību un ārējo izskatu, kas kļūst arvien sievišķīgāka. Prozīt!
, 2009-08-20 19:40, pirms 15 gadiem
ja vēl Latvijas Dzelzceļš mācētu nācijai pastāstīt, ka reāli iegūst no tā, ka ir Dinamo sponsors...
petrovich27.wordpress.com: trīs lietas: Karsums, fārmklubs un sponsori...
, 2009-08-21 12:30, pirms 15 gadiem
muļkis tu esi!

Kā var pilnīgas muļķibas runāt!

Brighton&Hove rakstīja: latvija Carlsbergs maksa 80-90 sant. sanak Lielbritija vinsh ir letaks
Carlsberg-Heineken korparcijai katrai valsti pa savai kompanijai pieder ja nemaldos leishi Shvituris- Utenos olus un par krievu Baltika alu es zinu 100% ka pieder viniem.
, 2009-08-25 13:35, pirms 15 gadiem
nu un? pilnīgi tukšs blogs, Māri!
, 2009-08-27 10:10, pirms 15 gadiem
..