Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Autors: Andrejs Siliņš

"Sibirj" pārtrumpo "Dinamo" cīņā par Pujacu

"Sibirj" pārtrumpo "Dinamo" cīņā par Pujacu
Georgijs Pujacs
Foto: AFI

Kamēr Rīgas "Dinamo" līdzjutēji slīkst eiforijā par Sanda Ozoliņa pievienošanos komandai, cits kvalitatīvs pašmāju aizsargs Georgijs Pujacs komandu pametis un pievienosies citai Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) vienībai Novosibirskas "Sibirj".

Laikraksts "Neatkarīgā Rīta Avīze" otrdienas numurā raksta, ka "Dinamo" nav vēlējušies Pujacam maksāt algu pagājušās sezonas apmērā, tāpēc hokejists jau vienojies ar "Sibirj" klubu, kas esot gatavi maksāt par 150 000 vairāk.

Vēl 2007./2008. gada sezonu Pujacs uzsāka Baltkrievijas čempionātā Minskas "Dinamo" rindās, bet pēc 19 nospēlētām spēlēm pievienojās krievu Toljati "Lada", ko vadīja bijušais Latvijas izlases galvenais treneris Pjotrs Vorobjovs. 2008. gada rudenī Pujacs nepabeidza maču pret Maskavas "Spartak", jo pēc neilgi sava vārtu guvuma saļima laukumā. Hokejistam tika konstatēta sirds aritmija. Paldies Dievam, problēmas nebija ilglaicīgas, un spēlētājs joprojām spēlē hokeju.

Aizvadītās sezonas vidū, īsi pirms jaunu spēlētāju pieteikšanas termiņa beigām Pujacs no Toljati pārcēlās uz Rīgu, pievienojoties aizvadītās ziemas populārākajai pašmāju sporta komandai "Dinamo", kuras sastāvā ari noslēdza sezonu.

Izmantotie resursi:
Neatkarīgā Rīta Avīze


, 2009-07-14 00:28, pirms 15 gadiem
fak
, 2009-07-14 00:29, pirms 15 gadiem
Nu tas gan nav labi
Bet labi ka mums ir OZO
, 2009-07-14 00:30, pirms 15 gadiem
tiešām žēl
, 2009-07-14 00:30, pirms 15 gadiem
Prieks, ka kāds var spēlēt KHL arī bez Rīgas Dinamo
Slēpts komentārs: ansis15
Slēpts komentārs: Masaļskis
, 2009-07-14 00:31, pirms 15 gadiem
hujo*a, bet 150 pakas vairāk arī ir nopietni....
vismaz prieks, ka mūsējos novērtē
, 2009-07-14 00:31, pirms 15 gadiem
Pozitīvi. Visiem mūsu spēlētājiem nav jāspēlē Dinamo, turklāt arī visiem nepietiek vietas.
Ceru ka Pujacs Sibirj dabūs labu spēles laiku un būs labā formā uz OS.

Veiksmi, lai iet tikpat labi vai vēl labāk kā Ladā
, 2009-07-14 00:33, pirms 15 gadiem
..nav jau tik traki, man kaut kā liekas, ka Dinamo viņš īsti neiederējās.. turklāt pozitīvi, ka par mūsu hokejistiem interesējas arī citi KHL klubi...
Visu LV izlasi Rīgas Dinamo tāpat nesavākt un tas arī nebūtu labi, jo visi netiktu pie teikšanas; jo vairāk latviešu spēlēs augstā līmenī arī ārpus Dinamo, jo labāk...
, 2009-07-14 00:34, pirms 15 gadiem
Pujacam Dināmo kaut kas traucēja, viņš nebija tāds kā Ladā. Lai veicas jaunajā klubā
, 2009-07-14 00:38, pirms 15 gadiem
ljoti labi, lai jau latvieshi spelee vairakos klubos nevis tikai vienaa Dinamo
, 2009-07-14 00:41, pirms 15 gadiem
Nauda, nauda, limenis jau tas pats, tā kā viss ok!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-14 00:42, pirms 15 gadiem
Ko jūs pīkstat! Labi vieni, ka nav Latvijas izlase 2, katram būs sava pieredze, kas noderēs PČH!
Slēpts komentārs: Krokodils
, 2009-07-14 00:45, pirms 15 gadiem
Sportista karjera pati par sevi jau ta ir īsa, tāpēc jāpelna cik var lai vecumdienās var kā cilvēks dzīvot, un ja līga tā pati nav ko skumt!
, 2009-07-14 00:46, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Saša Ņiživijs arī visticamāk pametīs komandu!
avots? no babas?
, 2009-07-14 00:48, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Saša Ņiživijs arī visticamāk pametīs komandu!
Ņiživijam gan Dinamo atspēkotu jebkuru piedāvājumu.

Tiesa Pujaca gadijums liek aizdomāties. Alga + 150k + 1 leģionāra vieta... Diezgan šerpi
, 2009-07-14 00:49, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ņiživijam gan Dinamo atspēkotu jebkuru piedāvājumu.

Tiesa Pujaca gadijums liek aizdomāties. Alga + 150k + 1 leģionāra vieta... Diezgan šerpi
jā Saša man ir tikpat svarīgs kā Ozo, ja ne vēl svarīgāks, tāpēc ceru, ka arī komandas vadība novēŗtē ko 'Ņiži-Viži dod Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-14 00:52, pirms 15 gadiem
Nu nekas jau no viņa nebija, tik pat statisks kā Tribuncovs.
, 2009-07-14 00:55, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Saša Ņiživijs arī visticamāk pametīs komandu!
Neizplati nepatiesu informāciju, ja reiz raksti kautko par šo tēmu, tad dod avotus no kuriem tu šīs ziņas uzzināji.

Rīgas "Dinamo" Ņiživijs jātur ar abām rokām, prom nedrīkst laist.
, 2009-07-14 01:06, pirms 15 gadiem
Kaut arī spēle,ko viņš rādīja Ladā un RD bija divas dažādas lietas,nu vismaz statistikas ziņā...,bet jebkurā variantā,informācija ar lielu mīnus zīmi...! P.S Nu ja Ņiživiju vēl nenotur,tad...nu nezinu...kaut kā pietrūks...tā vismaz pagaidām liekas...!
Slēpts komentārs: urtis
, 2009-07-14 01:14, pirms 15 gadiem
A te vel teica ka mums nevaiga aizsargus leģionarus.
, 2009-07-14 01:16, pirms 15 gadiem
150K - kas? Rubļi?
, 2009-07-14 01:20, pirms 15 gadiem
skrim rakstīja: A te vel teica ka mums nevaiga aizsargus leģionarus.
ne nu ja nesen parakstija ligumu ar bijuso red bull aizsargu tad kamdel vinam palikt. 1maja maina nespeles un 2 ari diezvai. tadel ta spat ir vairak neka saprotami vina pariesana.
, 2009-07-14 01:21, pirms 15 gadiem
njaa tiessam atceros kad Pujacs atnaaca no Ladas vinss DR zaudeeja savu rezultativitaati varbuut vnk vairs nekrita tapeec jaapiekriit daudziem kad varbuut DR nebija istaa komanda,katraa zinna lai veicas!!!!!!!!!
, 2009-07-14 01:26, pirms 15 gadiem
Vins Dinamo neiederejas. Labi vien ir vismaz Sotnieks, J. Redlihs un Galvins speles.
, 2009-07-14 01:33, pirms 15 gadiem
nizivijam ir ligums ar dinamo - un amur panjeema sirokovu( muuseejo) redrafta laikaa!
, 2009-07-14 01:41, pirms 15 gadiem
henrijz rakstīja: nizivijam ir ligums ar dinamo - un amur panjeema sirokovu( muuseejo) redrafta laikaa!
Paldies biju tad bisku sajaucis
Slēpts komentārs: Reksis
, 2009-07-14 02:13, pirms 15 gadiem
labi! lai tak paplašinās mūsējo "ģeogrāfija"
Slēpts komentārs: Chubakka
, 2009-07-14 02:55, pirms 15 gadiem
Harington rakstīja: Nu tas gan nav labi
Bet labi ka mums ir OZO
čali, atjēdzies, tas , ka mums ir ozo neko nenozīmē.
, 2009-07-14 07:05, pirms 15 gadiem
pareizi, labāk tā vietā paņemt amerikāņu rūķīti
, 2009-07-14 07:06, pirms 15 gadiem
DR speciāli marinēja līgumus ar mūsējiem čaļiem,lai nerautos prom un lai piekristu jebkurām līguma sumām.Pujats pirmais pateica Nē.Niživijs un citi - tik pat labi arī var pateikt Nē.Algas starpība ,Pujaca gadījumā, 150k,ir tas kas liks spēlētājiem izvēlēties- mājās par sviestmazi vai plašajā Krievijā - par melno ikru maizīti.

avotsrošības dienests
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-14 07:40, pirms 15 gadiem
Reķi vinja vietā!
, 2009-07-14 08:29, pirms 15 gadiem
Un vēl - neticu,ka ''Trumpošanas" solis bija 150k
Sanāk,ka DR piedāvāja algu tikai 100k., iepriekšejo 150k vietā.Sibirj nodubultoja ... Tā kā DR nemaz necentās īpaši.
Slēpts komentārs: Wonders
, 2009-07-14 08:45, pirms 15 gadiem
Bljin es nedomāju ka viņam šitāda alga.. ja tiek piedāvāts PAR 150k vairāk, cik tad ir kopsumā????

Pujacs ļoti centās RD laukumā, spēlēja ar visu atdevi, to noteikti pārmest nevar, taču jā, kautkas viņam īsti nebij uz laukuma... bet nu žēl šā vai tā....
, 2009-07-14 08:48, pirms 15 gadiem
Wonders rakstīja: Nu Pujacs..."Patriots"
pričom tur patriots... tas jau ir tikai bizness. Ja Tev piedāvātu krietni lielāku algu, Tu arī manītu darbu...
, 2009-07-14 08:50, pirms 15 gadiem
Korncreature rakstīja: Bljin es nedomāju ka viņam šitāda alga.. ja tiek piedāvāts PAR 150k vairāk, cik tad ir kopsumā????

Pujacs ļoti centās RD laukumā, spēlēja ar visu atdevi, to noteikti pārmest nevar, taču jā, kautkas viņam īsti nebij uz laukuma... bet nu žēl šā vai tā....
domāju, ka tas ir 50% (un pat vairāk!) algas pieaugums Pujacam. RD nopirka Svītu - nepalika vairs nauda Pujacam. Budžets ir tāds nu kāds tas ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-14 09:11, pirms 15 gadiem
par 150 000 vairāk? cik tad viņam Dinamo gatavojās maksāt - 150?
, 2009-07-14 09:13, pirms 15 gadiem
vispar pat loti labi, zora laikam tiesam neatrada savu vietu RD. labak lai vins turpina bombardet pretinieku vartus sibir sastava. tas gan laikam nozime ka bus vel kads legionars aizsardziba jo ar sesiem laba limena aisargiem visu sezonu pilnigi noteikti nevar izvilkt.
, 2009-07-14 09:13, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: pareizi, labāk tā vietā paņemt amerikāņu rūķīti
Tu arī pie baketbolistiem "pieraksties"....? Ko te visi cepjās par to Lī augumu? Tak ne jau basketbols viņam būs jāspēlē, bet hoķis!!! Bet te jau laikam visi ir tādi hopkeja peci, ka zin pat labāk par Jurzinovu vecāko (kas Sējējam šito kadru ieteica), ka Svitrs būs nekāds.... Varbūt pagaidam sezonas sākumu un tad izsaram secinājumus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-14 09:19, pirms 15 gadiem
Labi ka letini spēlē arī citur, ne tikai RD, Žora tā īsti gan neiejutās RD sastāvā, Jūlis laikam neļāva šim pilnībā izvērsties. Cerams Sibirj veiksies labāk.
, 2009-07-14 09:19, pirms 15 gadiem
njemot veraa , ka jau bija 9 aizsargi:
Ozolinsh
K.Reedlihs
J.Reedlihs
Galvinsh
Sotnieks
Sorokins
Lavinsh
Sweet
, 2009-07-14 09:20, pirms 15 gadiem
Nu ir dilsa...kas veel no latvieshiem ies projam?
, 2009-07-14 09:23, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ja godīgi, tad man šāds gājiens no RD puses nav īsti izprotams, jo Žoriks ir pārbaudīta vērtība, un tas neko nenozīmē, ka viņam RD sezona īsti neizdevās.
Ko RD darīs, ja arī jauno aizsargu Šuplers nepratīs izmantot.
Nu spēlētāju maiņas iespējas starp KHL klubiem vēl neviens nav atcēlis.... bet par Žoriku runājot... pārbaudīta vērtība Žoriks ir izlasē un KHL (vidusmēra klubu) līmenī, bet fakts bija tāds, ka RD viņam kaut kas lāga "neklapēja"... iespējams Šuplers lāga nemācēja viņu pareiz izmantot un līdz ar to arī Žoram spēle ne visai gāja kaut es arī nevarētu teikt, ka viņš RD būtu baigi slikti nospēlējis... bet cik nu redzēju Ladas spēles, tad tas bija cits Žora! Vismaz pa 50% evektīvāks nekā RD rindās... tapēc iespējams, ka šitas variants ir labs abiem - gan Žoram (naudas un spēlēšanas ziņā), gan (iespējams mazāk) RD, kas kaut kādu kapeiku vairāk ieekonemēs iespējams priekš kāda neslikta uzbrucēja leģionāra...
, 2009-07-14 09:26, pirms 15 gadiem
Allhokey smejas,ka mes nevis pastiprināmies,bet papildinamies.Savāks visas pasaules pundurus.Un šoreiz ņem legionāru,kurš ir nevis labāks bet gan lētāks.Prieks,ka Pujacs vienas dienas laikā varēja atrast darbu.Tas nozīmē,ka viņš labi kotējas.Tātad pavājināmies.Cūciski jau ar viņu izdarījās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-14 09:36, pirms 15 gadiem
a kas viņam atlika viņam tak ar ir ģimene, nebūs pēdējais kapēc līgumi netiek slēgti lai visas komandas nokomplektē sastāvu tad vietējiem nebūs kur likties un strādās pa mazāku naudu, bet ja nestrādās tad KHL būs jau grūtāk tikt jo visas komandas būs pilnas (nokomplektētas).
, 2009-07-14 09:49, pirms 15 gadiem
Domāju, ka Sējājam tas bija jau kādu laiku zināms, un tikai tapēc tika ņemt Svīts.
, 2009-07-14 09:52, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: pareizi, labāk tā vietā paņemt amerikāņu rūķīti
Iespējams ka "rūķītis" iekš RD izskatās labāk par mūsu stabilo vērtību nebija RD viņa komanda, tas bija acīmredzams.
Man prieks ka Žora sev ir atradis kamandu KHL, veiksmi!
, 2009-07-14 09:52, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tu arī pie baketbolistiem "pieraksties"....? Ko te visi cepjās par to Lī augumu? Tak ne jau basketbols viņam būs jāspēlē, bet hoķis!!! Bet te jau laikam visi ir tādi hopkeja peci, ka zin pat labāk par Jurzinovu vecāko (kas Sējējam šito kadru ieteica), ka Svitrs būs nekāds.... Varbūt pagaidam sezonas sākumu un tad izsaram secinājumus?
Patiesībā man viņa augums ir ļoti vienaldzīgs. Vakar vakarā bija laiks paskatīties viņa iepriekšējo pieredzi un liekas, ka spēlētājs ir OK un varētu būt vērtīgs papildinājums komandai, taču kaitina tas, ka tādēļ jāaiziet kādam vietējam. Es tiešām labrātāk skatītos uz RD, kas cīnās pa tabulas beigu daļu tikai ar vietējiem kadriem, nevis skatītos uz kaut kādiem tur Hosām, Elisoniem vai Karijas brāļiem, vienkārši šī komanda priekš manis atkal kļūst neinteresanta.
, 2009-07-14 09:54, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kur ir garantija, ka Svītam izdosies sezona?
Viņa aģents ir uzrakstījis garantijas vēstuli.
, 2009-07-14 09:54, pirms 15 gadiem
vieta J.Redliham
, 2009-07-14 09:55, pirms 15 gadiem
Ar Sorokinu un Laviņu taču vēl nav līgumi!!!!
Un stipri šaubos ka ar Sorokinu tāds arī būs... Lai gan manuprāt čalim ir vēl pamatīgi iekšā un viņš ir lielisks OD!!!

Easton77 rakstīja: njemot veraa , ka jau bija 9 aizsargi:
Ozolinsh
K.Reedlihs
J.Reedlihs
Galvinsh
Sotnieks
Sorokins
Lavinsh
Sweet
, 2009-07-14 09:56, pirms 15 gadiem
Ka tik nav lai uzsistu sev cenu pagaidām visi klusē un nekur oficāla apstiprinājuma nav.
Pie tam allhockey.ru parasti jau baumas arī publicē.
Oficālais Sibirj saits arī klusē.
Parasti visi ātrāk cenšas paziņot, bet te klusums un NRA nav norādījuši no kurienes informācija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-14 10:02, pirms 15 gadiem
3 punkti rakstīja: a kas viņam atlika viņam tak ar ir ģimene, nebūs pēdējais kapēc līgumi netiek slēgti lai visas komandas nokomplektē sastāvu tad vietējiem nebūs kur likties un strādās pa mazāku naudu, bet ja nestrādās tad KHL būs jau grūtāk tikt jo visas komandas būs pilnas (nokomplektētas).
Patiesībā Tev varētu būt arī taisnība, jo bez Žoras, Saškas un varbūt vēl viena otra citi mūsējie šaubos vai varētu atrast darbu kādās citās KHL komandās... = gribēs palikt un spēlēt RD? Dabūs piekrist nelielam algas samazinājumam... + vēl ja runājam par brīvajiem aģentiem... diezgan daudz labu veču vēl paliks pāri pēc NHL nometnēm un iespējams Normis to zinot bišķi "pietaupās"..... tāpat arī Eirpopā vēl ir gana daudz nesliktu spēlētāju un lielākai daļai KHL klubu ir leģionāru limits= visus labos tāpat pie sevis nesavāksi pa kādam Igguldena tipa vīriņam vēl paliks arī pēc NHL un KHL "iepirkšanās maratona"... un tad tos par ne visai dārgu naudu Normis var mēgināt arī dabūt! Domāju tas arī ir izskaidrojams ar to kapēc RD ne visai steidzās ar jaunu spēlētāju iegādi un bišķi nogaidija, jo saprata, ka nekādus "stārus tāpat nevarēs piepirkt, bet kādus labus spēlētājus par ne pārāk lielu naudu tāpat vēl varēs atrast ...
, 2009-07-14 10:03, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja:
Un kādas sankcijas aģentam paredzētas, ja Svītam neizdosies pierakstīties RD?
Tiks norīkots sabiedriskajos darbos Liepājas pilsētā.
, 2009-07-14 10:06, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Patiesībā Tev varētu būt arī taisnība, jo bez Žoras, Saškas un varbūt vēl viena otra citi mūsējie šaubos vai varētu atrast darbu kādās citās KHL komandās...
Par Ņiživiju jau pirms kāda mēneša dzirdēju ka kaut kāda stīvēšanās notiek un ir interese no citiem klubiem, šams gan pirmo roku dodot RD
, 2009-07-14 10:06, pirms 15 gadiem
Nu zel ja pujac negribes spelet dinamo vins vienkarsi aizies uz to sibir
, 2009-07-14 10:08, pirms 15 gadiem
Korncreature rakstīja: Ar Sorokinu un Laviņu taču vēl nav līgumi!!!!
Un stipri šaubos ka ar Sorokinu tāds arī būs... Lai gan manuprāt čalim ir vēl pamatīgi iekšā un viņš ir lielisks OD!!!
Patiesībā, domāju, Oļegs (Sorokins) varētu būt labs "darbaudzinātājs" jaunajiem aizsargiem RD Juniorā, domāju, tur viņa pieredze ļoti pat noderētu... patiesībā RD varētu ar viņu parakstīt divvirzienu līgumu - sākt šo sezonu viņš varētu kā "darbaudzinātājs" RD Juniorā un pie kādām aizsargu traumām varētu tapt paaugstināts uz RD "robu aizlāpīšanai"... domāju, ne uz ko vairāk viņš šobrīd nevar cerēt!
, 2009-07-14 10:12, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Patiesībā man viņa augums ir ļoti vienaldzīgs. Vakar vakarā bija laiks paskatīties viņa iepriekšējo pieredzi un liekas, ka spēlētājs ir OK un varētu būt vērtīgs papildinājums komandai, taču kaitina tas, ka tādēļ jāaiziet kādam vietējam. Es tiešām labrātāk skatītos uz RD, kas cīnās pa tabulas beigu daļu tikai ar vietējiem kadriem, nevis skatītos uz kaut kādiem tur Hosām, Elisoniem vai Karijas brāļiem, vienkārši šī komanda priekš manis atkal kļūst neinteresanta.
Tāpēc Tev ir sava bebru komanda, kurai just līdzi.
, 2009-07-14 10:16, pirms 15 gadiem
Te rodas jautājums, kāpēc tik izmisīgi vajadzēja Žoru dabūt uz RD, lai pēc dažiem mēnešiem viņš atkal atgrieztos KHL "čuhņā", tikai citā?
, 2009-07-14 10:16, pirms 15 gadiem
pareizi, ja nevar atljauties vinju, tad jaiet pie tiem, kas var atljauties.
, 2009-07-14 10:19, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kur ir garantija, ka Svītam izdosies sezona?
kur ir garantija, ka Pujacam izdosies sezona RD sastāvā?
, 2009-07-14 10:19, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Es tiešām labrātāk skatītos uz RD, kas cīnās pa tabulas beigu daļu tikai ar vietējiem kadriem, nevis skatītos uz kaut kādiem tur Hosām, Elisoniem vai Karijas brāļiem, vienkārši šī komanda priekš manis atkal kļūst neinteresanta.
Domājams pagaidām vietējo/leģionāru attiecība ir pietiekami normāla lai komanda būtu interesanta arī tiem kam svarīgs savējo faktors. Tāda ir mūsdienu pasaule, bez iebraucējiem neiztiek ne RD, ne Latgale, Ogre, LM.....
, 2009-07-14 10:19, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nu, tas jau sen ir zināms, ka ir spēlētāji, kas sevi spēj realizēt tikai pie noteikta trenera un noteiktā komandā. Tas ir ne tikai hokejā.
Tomēr nedomāju, ka Žorika prasības pret RD bija tik lielas, ka viņi labāk paņēma aizsargu, kam sevi vel japierāda šādā līmenī, kāds ir KHL.
Nu iespejams panema citu speletaju kuram sevi japierada, jo no Zorika puses neredzeja to atdevi ko cereja. Un + tam speletajam kam sevi japierada ir tads ka vins gribes kapaties ar melnu muti, lai nakamaja sezona dabutu labaku ligumu. Calis vienkarsi vairak centisies, lai citi redz ka vins ari kautkam der!!!
Bet vareja velkadu no RD uz citu KHL klubu aizvakt. Jo vairak musejie kapasies tada limeni,nevis BAC vai LAC,jo labak.
, 2009-07-14 10:21, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Te rodas jautājums, kāpēc tik izmisīgi vajadzēja Žoru dabūt uz RD, lai pēc dažiem mēnešiem viņš atkal atgrieztos KHL "čuhņā", tikai citā?
Bizness, jū nov... tad vajadzēja, tagad - nē... tai pašā NHL katru gadu bez maz vai katrā komandā ir tādi piemēri.
, 2009-07-14 10:23, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Te rodas jautājums, kāpēc tik izmisīgi vajadzēja Žoru dabūt uz RD, lai pēc dažiem mēnešiem viņš atkal atgrieztos KHL "čuhņā", tikai citā?
Dzīve ir mainīgs lielums, tā sportā gadās. Un abas puses bija gatavas šādam pavērsienam ja līgumu noslēdza tik līdz sezonas beigām.
, 2009-07-14 10:24, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bizness, jū nov... tad vajadzēja, tagad - nē... tai pašā NHL katru gadu bez maz vai katrā komandā ir tādi piemēri.
Jā, bet mēs jau tā kā esam secinājuši, ka KHL nav bizness
, 2009-07-14 10:27, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Jā, bet mēs jau tā kā esam secinājuši, ka KHL nav bizness
kapēc nav? ir, tikai peļņu nenesošs
Nopirka deviņu vārtu autoru, jaunajā komandā džeks neturpināja lādēt golus, tapēc vairs nevēlas maksāt iepriekšējās naudas, manuprāt vis skaidrs un acīmredzams.
, 2009-07-14 10:27, pirms 15 gadiem
patieiibaa sheit tiesham vairak labuma nekaa ljaunuma! pag. sezon pujac dinamo formaa neko pratigu neradija, bij daudz kljuudu! ladas sastava gan shis radija briinumus! nu lai veicas jaunajaa komndaa liimenis tas pats, nav tak jaspele visiem dinamo
, 2009-07-14 10:27, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Dzīve ir mainīgs lielums, tā sportā gadās. Un abas puses bija gatavas šādam pavērsienam ja līgumu noslēdza tik līdz sezonas beigām.
Tiesi ta, es vispar nesaprotu ko te visi raud, tas ir bizness un ta notiek sporta ka viens iet prom nem citu vieta, un lai man piedod Pujaca kvelakie fani bet mani RD sastava vins galigi neparliecinaja kur nu vel lai paceltu algu
, 2009-07-14 10:31, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Jā, bet mēs jau tā kā esam secinājuši, ka KHL nav bizness
Tieši tāpēc priecāsimies, ka pie mums vispār kaut kas tāds ir, kā KHL. Jo kā zināms reti, kas LV notiek, ja nav ko nohamīt lielajiem večiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-14 10:35, pirms 15 gadiem
nu jā.... Cik ir jāsaņem $, lai brauktu uz kaut kādu sibīriju dzīvot un spēlēt???
, 2009-07-14 10:36, pirms 15 gadiem
BMWPower rakstīja: nu jā.... Cik ir jāsaņem $, lai brauktu uz kaut kādu sibīriju dzīvot un spēlēt???
par 300.000 eur ?
, 2009-07-14 10:39, pirms 15 gadiem
Jā,jā,tas karļiks noteikti būs labāks par Pujacu?????
, 2009-07-14 10:43, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Domājams pagaidām vietējo/leģionāru attiecība ir pietiekami normāla lai komanda būtu interesanta arī tiem kam svarīgs savējo faktors. Tāda ir mūsdienu pasaule, bez iebraucējiem neiztiek ne RD, ne Latgale, Ogre, LM.....
Protams, Tev taisnība, ka nevar iztikt bez leģionāriem, bet baigi gribas, lai komandas vilcēji būtu vietējie.
, 2009-07-14 10:46, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Jā, bet mēs jau tā kā esam secinājuši, ka KHL nav bizness
Bizness nevis pelnīšanas ziņā, bet komandas komplektācijas... . Tb tāpat kā NHL arī te ir brīvā tirgus noteikumi.
, 2009-07-14 10:49, pirms 15 gadiem
Piekrītu, ka Pujacs ne Dinamo, ne izlasē nerādīja to sniegumu uz ko ir spējīgs, varbūt...
, 2009-07-14 10:50, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Protams, Tev taisnība, ka nevar iztikt bez leģionāriem, bet baigi gribas, lai komandas vilcēji būtu vietējie.
Protams gribas, redzēs ko šai plāksnē nesīs otrā sezona šai līmenī...ja tiek saglabāts mūsu mūžīgais supertrijnieks, tad beidzot šiem būtu jābūt līmenī, savādāk neredzu vairs jēgu viņu mūžīgai turēšanai kopā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-14 11:11, pirms 15 gadiem
Prieks kur tu rodies.
Vēl viens no "latviešu" sportistiem, kurš ir stipri vien pārvērtēts. Neesmu īsti kompetents runāt par to hokeju ko viņš piekopa būdams junioros vai jauniešos, bet savukārt to ko viņš rādīja "Dinamo" un Latvijas izlases nesenajās spēlēs...piedodiet atvainojiet, manuprāt ir mums pa pilnam aizsargu kuri viņu apslido ar vienu slidu un darbojas daudz agresīvāk. Pa daudz viņš tika saslavēts, noteikti arī pašam mazliet sakāpa ne tur kur vajadzētu + šī izvēle par labu "Sibirj" labi parāda viņa nacionālās jūtas, kaut tev tur uz pusi vairāk maksā. "Dinamo" viennozīmīgi ir tikai ieguvēji, atbrīvojoties no šāda spēlētāja. Būs vieta Ješkam Rēdliham, viņam vismaz acīs degs uguntiņa + arī himnu dziedās un par Latviju sitīsies līdz pēdējiem spēkiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-14 11:14, pirms 15 gadiem
Masaļskis rakstīja: NU KAPĒC TĀ PALAIST TIK LABU AIZSARGU KAUT KĀDS SVIESTS AR TO DINAMO .
kapec, kapec tapec, ka labi varēja redzēt, ka nesapratās ar Juliusu, Paskaties kā viņu zimantoja, neko no labajām viņa īpašībām nepaņēma ne vairākumā, ne aizsardzībā! Iespējams, ka pats Žora no sportiskā viedokļa pat būtu gribējis spēlēt citur, bet kad pievienojās arī finansiālais...
, 2009-07-14 11:14, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bizness nevis pelnīšanas ziņā, bet komandas komplektācijas... . Tb tāpat kā NHL arī te ir brīvā tirgus noteikumi.
Draugs mīļais, tad tam ir jāizdomā cits nosaukums, jo bizness ir domāts tikai pelnīšanai.
, 2009-07-14 11:19, pirms 15 gadiem
kas esot gatavi maksāt par 150 000 vairāk, kā rubļu? tauta ātrāk metamies bišk vairak par 2000 ls lol tā ir kad napieraksta klāt valūtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-14 11:22, pirms 15 gadiem
Masaļskis rakstīja: NU KAPĒC TĀ PALAIST TIK LABU AIZSARGU KAUT KĀDS SVIESTS AR TO DINAMO .
Iedod naudu , varbūt arī nepalaistu.
, 2009-07-14 11:25, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Draugs mīļais, tad tam ir jāizdomā cits nosaukums, jo bizness ir domāts tikai pelnīšanai.
Bet pastāv jau arī tāds jēdziens kā nerentabls bizness, kas arī ir KHL un tas jau neizslēdz iespēju veikt saimnieciskas darbības.
, 2009-07-14 11:26, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Protams, Tev taisnība, ka nevar iztikt bez leģionāriem, bet baigi gribas, lai komandas vilcēji būtu vietējie.
Nu ja Ozo būs kaut vai uz pusi tik labs kāds viņš bija NHL (liekas, ka viņš arī ar gada nespēlēšanu, nosacīto "vecumu" un ārstēšanos no alko būs labāks par visiem RD jaunajiem un vecajiem aizsargiem), tad domāju varēsim viņu nominēt "vilcēja" godam! Domāju Ozo (pie paša vēlmes un veselības) varētu tādā KHL vēl gadiņus 2-3 mierīgi nokapāt un regulāri pretendēt uz All Star spēli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-14 11:30, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet pastāv jau arī tāds jēdziens kā nerentabls bizness, kas arī ir KHL un tas jau neizslēdz iespēju veikt saimnieciskas darbības.
Nu nerentabls bizness tā jau ir cita lieta. Tikai ir nianse, ka, ja bizness ilgāku laiku ir nerentabls to vai nu slēdz vai izziņo bankrotu. Nedomāju, ka KHL grasītos to darīt, līdz ar to grūti teikt vai to varētu saukt arī par nerentablu biznesu.
, 2009-07-14 11:31, pirms 15 gadiem
žēl ka tādu komandu,ka Rīga var pārtrumpot kaut kāda Novosibirska,pat nerunājot par krievu grandiem
, 2009-07-14 11:32, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pirmkārt, mēs jau nezinām kādus uzdevumus Žorikam bija uzstādijuši RD un izlasē. Varbūt viņam nemaz neļāva īpaši pieslēgties uzbrukumiem?
Otrkārt, Žoriks nav letiņš, un tāpēc klauvēt pie viņa patriotiskām jūtām ir stipri aplam+ar patriotiskām jūtām ģimeni neuzturēsi.
Latvijas patriotam nav jābūt obligāti latvietim. Ja viņš te dzimis, audzis, spēlējis izlasē utt..neredzu iemeslu, kāpēc viņš nevarētu būt patriots.
, 2009-07-14 11:33, pirms 15 gadiem
vēl ja Niživiju pārtrumpos mums draug jāņi,vai bezstiķis
, 2009-07-14 11:34, pirms 15 gadiem
Piekriitu tiem, kas raksta, ka Pujacam RD nemaz tik labi negaaja, un uzskatu, ka visa Latvijas izlase nav jaasalasa RD sastaavaa, lai tie kas var speelee NHL, kas nevar lai speelee KHL.
, 2009-07-14 11:35, pirms 15 gadiem
Cik noprotu Van der Dinamo tas pats Kursh allhockey.ru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-14 11:36, pirms 15 gadiem
Gints1977 rakstīja: Cik noprotu Van der Dinamo tas pats Kursh allhockey.ru?
un?
, 2009-07-14 11:37, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pirmkārt, mēs jau nezinām kādus uzdevumus Žorikam bija uzstādijuši RD un izlasē. Varbūt viņam nemaz neļāva īpaši pieslēgties uzbrukumiem?
Otrkārt, Žoriks nav letiņš, un tāpēc klauvēt pie viņa patriotiskām jūtām ir stipri aplam+ar patriotiskām jūtām ģimeni neuzturēsi.
Common, nesaprotu, kāpēc visi baigi ieciklējušies uz viņa vienīgo prasmju neizmantošanu. Viņš taču ir aizsargs, aizsargam ir jāspēj noturēt pretinieku uzbrucēju vai ne? Vai viņš to spēja? To ko viņš rādīja "Ladā" tas jau nu gan bija baigais treidmārks Nosēžas visa komanda aizsardzībā un gaida pretinieku, grūti te aizsargiem nospēlēt slikti...jo nav tač nekur jāskrien. Te vietā ir teiciens, sliktam baletdejotājam arī olas starp kājām traucēs. Pārvērtēts subjekts.

Neesmu baaaaiagais nacionālists, bet nu domājams labāk Žorikam tiešām palikt uz dzīvi pavisam tajā lielajā zelta bedrē. Lai vai kā, uzturēt var arī ar patriotiskām jūtām un arī par summu mazāku par 150tk, viss atkarīgs no dzīvesveida un patērētāja kultūras, šeit vietā ir palasīt vienu Irbes interviju, kurā viņš runā par šīm lietām...par mūsu trekno gadu patērētāju vājprātigajām vēlmēm
, 2009-07-14 11:38, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nu nerentabls bizness tā jau ir cita lieta. Tikai ir nianse, ka, ja bizness ilgāku laiku ir nerentabls to vai nu slēdz vai izziņo bankrotu. Nedomāju, ka KHL grasītos to darīt, līdz ar to grūti teikt vai to varētu saukt arī par nerentablu biznesu.
Kāpēc uzreiz slēgt?
Bizness, kas nav nekāds noslēpums, tulkojumā jau nozīmē nodarbošanās, nu vot tāda nerentabla nodarbošanās ir dažiem.

Ziemeļamerikā jau arī daudzas komandas ir peļņu nenesošas, bet tāpēc jau tās neslēdz... īpašnieks vnk sponsorē tās komandas un viss.

Un dotajā gadījumā šī saimnieciskā darbība jau ir vērsta, pieļauju, ka uz zaudējumu samazināšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-14 11:40, pirms 15 gadiem
Kā tad !Vispirms tev piesola,ka līgums būs,tad pēdējā minūtē pasaka,ka maksās daudz mazāk.Varbūt Žora varēja spēlēt par brīvu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-14 12:04, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kāpēc uzreiz slēgt?
Bizness, kas nav nekāds noslēpums, tulkojumā jau nozīmē nodarbošanās, nu vot tāda nerentabla nodarbošanās ir dažiem.

Ziemeļamerikā jau arī daudzas komandas ir peļņu nenesošas, bet tāpēc jau tās neslēdz... īpašnieks vnk sponsorē tās komandas un viss.

Un dotajā gadījumā šī saimnieciskā darbība jau ir vērsta, pieļauju, ka uz zaudējumu samazināšanu.
Pie tam daudziem klubu īpašniekiem tā komamda ir kā sava veida spēļlietiņa... paņemam kaut vai Abramoviču un Chelsea... domāju KHL ir lielākai daļai klubu ir tas pats variants (RD varētu būt izņēmums... tur šie vismaz kaut cik mēgina kaut ko līdzīgu binesam un mārketingam veidot) "rentabls, ne rentabs" tas nav tik svarīgi! Galvenais ir pazīmēties citiem oligarhiem, ka redz man ir savs klubs kurā es varu pie reizes arī bišķi "naudu atmazgāt"! Un klubs ir vairāk kā sava veida "spēļlietiņa" nevis bisness...
, 2009-07-14 12:24, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Pie tam daudziem klubu īpašniekiem tā komamda ir kā sava veida spēļlietiņa... paņemam kaut vai Abramoviču un Chelsea... domāju KHL ir lielākai daļai klubu ir tas pats variants (RD varētu būt izņēmums... tur šie vismaz kaut cik mēgina kaut ko līdzīgu binesam un mārketingam veidot) "rentabls, ne rentabs" tas nav tik svarīgi! Galvenais ir pazīmēties citiem oligarhiem, ka redz man ir savs klubs kurā es varu pie reizes arī bišķi "naudu atmazgāt"! Un klubs ir vairāk kā sava veida "spēļlietiņa" nevis bisness...
Un NHL tas jau ir tāpat... vēl atceros, kad Ozo pievienojās Karolīnas "Hurricanes", tad SA vēl bija uzrakstījuši lielo atvērumu par komandas īpašnieku, kuram jau tad bija baigie zaudējumi, bet komandu viņš turēja tikai tāpēc, ka šamam baigi patika. Un "Capitals" īpašnieks Leonsis tāpat.
, 2009-07-14 12:28, pirms 15 gadiem
Godfathers rakstīja: Man jau skiet ka jau labu laiku kaa buutu jaajauc magiskais trio araa, savadak jau paliek neinteresanti , domaju ka Mikeli ar Lauri var atstaat kopaa, bet pa vidu Spruktu iebaazt domaaju buutu laba mainja
labāk nē, viņi neizmantos sprukta peispēles.
, 2009-07-14 12:56, pirms 15 gadiem
Žēl ka tā, patika kā Pujacs spēlē... Taču vismaz tagad būs OZO!
, 2009-07-14 14:05, pirms 15 gadiem
Pūra trokīs rakstīja: Prieks kur tu rodies.
Vēl viens no "latviešu" sportistiem, kurš ir stipri vien pārvērtēts. Neesmu īsti kompetents runāt par to hokeju ko viņš piekopa būdams junioros vai jauniešos, bet savukārt to ko viņš rādīja "Dinamo" un Latvijas izlases nesenajās spēlēs...piedodiet atvainojiet, manuprāt ir mums pa pilnam aizsargu kuri viņu apslido ar vienu slidu un darbojas daudz agresīvāk. Pa daudz viņš tika saslavēts, noteikti arī pašam mazliet sakāpa ne tur kur vajadzētu + šī izvēle par labu "Sibirj" labi parāda viņa nacionālās jūtas, kaut tev tur uz pusi vairāk maksā. "Dinamo" viennozīmīgi ir tikai ieguvēji, atbrīvojoties no šāda spēlētāja. Būs vieta Ješkam Rēdliham, viņam vismaz acīs degs uguntiņa + arī himnu dziedās un par Latviju sitīsies līdz pēdējiem spēkiem!
=================
Varu derēt ja Tev piesolīs pat par 5K vairāk, ui kā actiņas degs , bet par 15K dziedāsi Sojuz nerusimii........ Tas ir darbs, kurš vairāk maksā un ir normāli nosacījumi tur arī strādā, un patriotismu var iebāzt ānusā
, 2009-07-14 14:11, pirms 15 gadiem
Korncreature rakstīja: Ar Sorokinu un Laviņu taču vēl nav līgumi!!!!
Un stipri šaubos ka ar Sorokinu tāds arī būs... Lai gan manuprāt čalim ir vēl pamatīgi iekšā un viņš ir lielisks OD!!!
MATULIS SA jau rakstija , ka shie jau ir komandaa
, 2009-07-14 14:12, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nu nerentabls bizness tā jau ir cita lieta. Tikai ir nianse, ka, ja bizness ilgāku laiku ir nerentabls to vai nu slēdz vai izziņo bankrotu. Nedomāju, ka KHL grasītos to darīt, līdz ar to grūti teikt vai to varētu saukt arī par nerentablu biznesu.
Aizmirsti par 90 un trekno gadu biznesu, kad ja gada laikā neizcēli 3x tad tas nav bizness. Normāli projekti biezi vien investē ilgtermiņā un peļņu rēķina tikai pēc nn gadiem, tas nekas ka 5-10 gadus strādās mīnusā. Cik gadu ir KHL? KHL projekts ir ļoti nopietns un tas var nest peļņu un pie tā ļaudis strādā.
, 2009-07-14 14:21, pirms 15 gadiem
Sibirj???? WTF???
, 2009-07-14 14:22, pirms 15 gadiem
nav tas lielākais zaudējums un pašam hokejistam arī varbūt tā būs labāk. nespīdēja viņš Rīgā tik ļoti kā Toljati, nebīja tā viņa komanda.
, 2009-07-14 14:25, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu ja Ozo būs kaut vai uz pusi tik labs kāds viņš bija NHL (liekas, ka viņš arī ar gada nespēlēšanu, nosacīto "vecumu" un ārstēšanos no alko būs labāks par visiem RD jaunajiem un vecajiem aizsargiem), tad domāju varēsim viņu nominēt "vilcēja" godam! Domāju Ozo (pie paša vēlmes un veselības) varētu tādā KHL vēl gadiņus 2-3 mierīgi nokapāt un regulāri pretendēt uz All Star spēli...
interesanti ka sodienas SA ir nelielas intervijas ar ciprusu, beresnevu un kercu, speletajiem kas ir spelejusi kopa ar ozo, vai vinu trenejusi un vini pazistot ozo ir pilnigi parliecinati ka ozo vel paradis ka jaspele hokejs un vins bus komandas lideris.
, 2009-07-14 14:37, pirms 15 gadiem
m2tv rakstīja: =================
Varu derēt ja Tev piesolīs pat par 5K vairāk, ui kā actiņas degs , bet par 15K dziedāsi Sojuz nerusimii........ Tas ir darbs, kurš vairāk maksā un ir normāli nosacījumi tur arī strādā, un patriotismu var iebāzt ānusā
Varu atbildēt tikai par sevi. Neesmu nekāds staigulis, kurš skries pie tiem kuri piesola par kapeiku vairāk, vēljovairāk ja darba vide un apkārtējā civilizācija ir pilnībā neciešama...pat nenāk prātā, kaut trīs reiz lielāka alga. Ir cilvēki kuriem dzīvē svarīga ir tikai nauda un viss ko par to var nopirkt - liela māja, liela mašīna, liels vakūmpumpis utt., ir cilvēki kuriem svarīgs ir komforts un drošības sajūta, es esmu pie tiem otriem un jūtos komfortabli, katram sava dzīves uztvere Ne visu dzīvē var nopirkt par lielu naudu. Vēl viens fakts - pie lielas algas pierod, neskatoties uz to ka tā ir stipri neadekvāta, lūk krīze un te mēs arī redzam kuri ir tie pārmaksātie...viens pēc otra uzpeld virs ūdens, kā sprāgušas zivis
, 2009-07-14 14:49, pirms 15 gadiem
m2tv rakstīja: Aizmirsti par 90 un trekno gadu biznesu, kad ja gada laikā neizcēli 3x tad tas nav bizness. Normāli projekti biezi vien investē ilgtermiņā un peļņu rēķina tikai pēc nn gadiem, tas nekas ka 5-10 gadus strādās mīnusā. Cik gadu ir KHL? KHL projekts ir ļoti nopietns un tas var nest peļņu un pie tā ļaudis strādā.
Ak Dievs cik naivi ļautiņi šeit dzīvo Pastāsti, kas tieši tiek darīts? Varbūt RD kaut ko dara, bet pārējiem ir p***j uz to.
, 2009-07-14 14:50, pirms 15 gadiem
Ja jau viņam citur maksā vairāk,tad jau viņš nav pārvērtēts....
Dinamo vnk naudas nav un sāk uzmest jau savējos....
, 2009-07-14 15:16, pirms 15 gadiem
APSVEICU!
, 2009-07-14 15:17, pirms 15 gadiem
Muzikants123 rakstīja: Ko jūs pīkstat! Labi vieni, ka nav Latvijas izlase 2, katram būs sava pieredze, kas noderēs PČH!
labaak ka atbrauc katrs no sava ciema ar savu pieredzi un saskanjas nekaadas? murgs!
, 2009-07-14 16:05, pirms 15 gadiem
Visu labu Žora.... Vēl par kādām naudiņām tu varētu pieņemt Krievijas, Baltkrievijas vai Kazahstānas pilsonību!
, 2009-07-14 16:23, pirms 15 gadiem
žēl, bija viens no maniem favorītiem tieši aizsardzībā! bet kā lasiju Te, jap vajag paplašināt arī mūsu 'ģeogrāfiju'
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-14 16:54, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Aizsardzībā paliek tikai 7 špīleri
Ozo
Svīts
Laviņš (augstākais +/- koeficents RD pagājušogad +5)
K. Redlihs
J. Redlihs (ja vispār parakstīs)
Galviņš
Sotnieks
Te runāja par Tomiju Vargu no Zviedrijas, laikam vēl viens aizsargs būs vajadzīgs
Nu 7-8 vajag noteikti, ja pieņemam, ka Jūlis atkal spēlēs ar 3 aizsargu pāriem, jo traumas aizsargiem ir gana bieža parādība....
, 2009-07-14 16:54, pirms 15 gadiem
secinājums- te daži jauc valsts izlasi ar privātu klubu. tas par to patriotismu.
, 2009-07-14 17:10, pirms 15 gadiem
Lai Pujacs iet uz Poda!
, 2009-07-14 17:15, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Nu jopcik, kāpēc profisionālā sporta sakarā vajag jaukt iekšā patriotismu, tas ir galīgi garām. Tad jau nodevēji ir arī Ovečkins, Malkins, Ronaldo, Zidans, Zettebergs un Lidstrems. Viņi visi pameta savas valsts klubus, lai spēlētu par lielāku naudu. Un 150 000 eiro vai dolāru dēļ spēlētāji varētu mainīt ne tikai klubu, bet pat līgu, tā ir ļoti liela summa. Padomā pats, ja tu pelni kaut vai 1000 mēnesī, tad 150 k tu nopelnītu labi ja 10 gados. Sportista mūžs nav garšs, vai ir godīgi no sportista prasīt tādu upuri? Manuprāt, tas ir ne tikai negodīgi, bet arī muļķīgi. Pateikšu tev tā - jebkuras valsts profesionāls sportists izvēloties klubu vadās pēc daudziem apsvērumiem, bet par 90% lēmumu ietekmē naudas daudzums. Tāda ir dzīves realitāte, ja tu šeit jauc iekšā patriotismu, tad tas nav īsti pareizi
Te var tikai daļēji piekrist, jo sportisti jau nespēlē par kapeikām un viņu vēlēšānās grābt vēl un vēl ir negausība. Pateiksi, ka tu nevari sevi un savu ģimeni nodrošināt par, piemēram, miljonu gadā? Tev vajag obligāti 1, 5 miljonus, savādāk kar zobus vadzī?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-14 17:36, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Te var tikai daļēji piekrist, jo sportisti jau nespēlē par kapeikām un viņu vēlēšānās grābt vēl un vēl ir negausība. Pateiksi, ka tu nevari sevi un savu ģimeni nodrošināt par, piemēram, miljonu gadā? Tev vajag obligāti 1, 5 miljonus, savādāk kar zobus vadzī?
Tas ir kamēr spēlē, taču no kā dzīvot pēc karjeras beigšanas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-14 17:46, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas ir kamēr spēlē, taču no kā dzīvot pēc karjeras beigšanas?
Nu tas atkal ir atkarīgs no katra negausības līmeņa. Vai tad ir gruti karjeras laikā uzkrāt? Kāpēc citi cilvēki var uzkrāt saņemot salīdzinoši grašus. Jo saņemt miljonus (kā tas daudziem ir) un zinot, ka ikdienu spēlētājam sezonas laikā klubs parasti apmaksā, tad pateikt, ka beidzot karjeru tev nav naudas ir "glupi".
, 2009-07-14 17:56, pirms 15 gadiem
Manuprāt Pujacs DR neiederējās. Ladā viņš bija rezultatīvs un lielisks, bet DR vai nu pats nespēja vai arī Šuplers neprata izmantot spēlētāja stiprās puses. Tā ka nav par ko raudāt, būs vieta kādam jaunajam aizsargam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-14 22:19, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Te var tikai daļēji piekrist, jo sportisti jau nespēlē par kapeikām un viņu vēlēšānās grābt vēl un vēl ir negausība. Pateiksi, ka tu nevari sevi un savu ģimeni nodrošināt par, piemēram, miljonu gadā? Tev vajag obligāti 1, 5 miljonus, savādāk kar zobus vadzī?
Jo vairāk pelna, vairāk tērē. Un pārmest sportistiem ka šie meklē labāk atalgotu darbu nekādi nevar. Es ar uzskatu ka profesionālais sports pa lielam ir pārmaksāts, bet muļķi jau ir tie kas maksā, nevis kam maksā....
, 2009-07-14 22:21, pirms 15 gadiem
Pūra trokīs rakstīja: Varu atbildēt tikai par sevi. Neesmu nekāds staigulis, kurš skries pie tiem kuri piesola par kapeiku vairāk, vēljovairāk ja darba vide un apkārtējā civilizācija ir pilnībā neciešama...pat nenāk prātā, kaut trīs reiz lielāka alga. Ir cilvēki kuriem dzīvē svarīga ir tikai nauda un viss ko par to var nopirkt - liela māja, liela mašīna, liels vakūmpumpis utt., ir cilvēki kuriem svarīgs ir komforts un drošības sajūta, es esmu pie tiem otriem un jūtos komfortabli, katram sava dzīves uztvere Ne visu dzīvē var nopirkt par lielu naudu.
Īsts svētais piereģistrējies esportā!!!
, 2009-07-14 23:38, pirms 15 gadiem
andrisd rakstīja: Zjel , bet lai veicas Sibir
kā tu man ar to savu veiksmes noveeleeshanu kretinee!
, 2009-07-16 14:01, pirms 15 gadiem
pizģets!!!!!!!