Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Panthers" Rīgā, visticamāk, neredzēsim

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Panthers" Rīgā, visticamāk, neredzēsim
Normunds Sējējs
Foto: Vilnis Kozlovskis, f64

Gatavojoties nākamajai sezonai, Rīgā paredzētā spēle starp Kontinentālās Hokeja līgas klubu Rīgas ''Dinamo'' un Nacionālās Hokeja līgas komandu Floridas ''Panthers'', visticamāk, nenotiks. Tam par iemeslu esot finansiāli apsvērumi.

Latvijas Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans sarunā ar eSports.lv atklāja, ka no savas puses esot izdarījis visu, kas no viņa atkarīgs organizatoriskajā ziņā, sniedzot abpusēju informāciju starp klubiem, tālāk viss esot atkarīgs no ''Dinamo'', kam jāsedzot šīs spēles izmaksas.

''Dinamo'' ģenerālmenedžeris un vienlaicīgi arī valdes priekšsēdētāja vietas izpildītājs Normunds Sējējs, runājot par iespējamo ''Panthers'' spēlēšanu Rīgā, bija skeptisks: ''Sarunu process ir apstājies. Pašreizējā ekonomiskajā situācijā nevaram atļauties ''Panthers'' spēles organizēšanu.''

Sējējs nevēlējās atklāt summu, kas nepieciešama spēles organizēšanai.

Slēpts komentārs: ingus32

 +30 [+] [-]

, 2009-05-14 15:20, pirms 15 gadiem
Tā jau likās kad paziņoja spēļu kalendāru

+152 [+] [-]

, 2009-05-14 15:20, pirms 15 gadiem
lai shlesers uzsauc

 +60 [+] [-]

, 2009-05-14 15:20, pirms 15 gadiem
Nu vo. Tā arī neuzzināsim, kāds cipars būtu prasīts par biļetēm...

 +57 [+] [-]

, 2009-05-14 15:20, pirms 15 gadiem
moš sametamies ?

 +54 [+] [-]

, 2009-05-14 15:21, pirms 15 gadiem
bet Lipmans taču solīja ai ai ai

 +30 [+] [-]

, 2009-05-14 15:22, pirms 15 gadiem
a ko ta vispaar runaa tad?
uzreiz nesaprot ka nebuus liidzeklju?
Slēpts komentārs: aigars076

  +2 [+] [-]

, 2009-05-14 15:24, pirms 15 gadiem
nelabais6 rakstīja: moš sametamies ?
Acīmredzot summa, ko varētu iekasēt par biļetēm uz šo spēli (12 000 vietu X 15 Ls vidēji par biļeti = 180 000 Ls ) ir par mazu! Un nedomāju, ka Latvijas līdzjutēji būtu gatavi maksāt vairāk, tā kā nekāda samešanās nesanāks...

 +29 [+] [-]

, 2009-05-14 15:24, pirms 15 gadiem
džimbo rakstīja: lai shlesers uzsauc
shitas butu japajauta shleseram,ja balsis grib lai uzsauc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-05-14 15:24, pirms 15 gadiem
kkaa viss cherez zhopu notiekas.
Sejejs laikam maak tikai sasiet snjores kurpeem...
nesaprot ka ar taadu speeli piesaistiis skatiitaajus... popularizees Dinamo Riga netikai Latvijaa.... ASV jau par to arii zinjaas buus iekshaa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2009-05-14 15:26, pirms 15 gadiem
Nekāds pārsteigums
Slēpts komentārs: krko

  +2 [+] [-]

, 2009-05-14 15:27, pirms 15 gadiem
Lipmans taču sarunāja........., ka tik'sevi pacelt augstāk.

  +5 [+] [-]

, 2009-05-14 15:29, pirms 15 gadiem
YX rakstīja: Acīmredzot summa, ko varētu iekasēt par biļetēm uz šo spēli (12 000 vietu X 15 Ls vidēji par biļeti = 180 000 Ls ) ir par mazu! Un nedomāju, ka Latvijas līdzjutēji būtu gatavi maksāt vairāk, tā kā nekāda samešanās nesanāks...

Es gan domāju, ka pa 30Ls 12000 savāktu+sponsori+ ja ir iespēja pārdot TV translāciju( ne tikai LV). Taču vajag skaidri apzināties, ka Sējējs ir +/- ok kā GM, bet šitāds kumoss viņam ir pa šerpu. Un kas viņam varētu palīdzēt? Ulmanis? Vai gāzētājs?

 +16 [+] [-]

, 2009-05-14 15:29, pirms 15 gadiem
Nu blin Lipmans svolačs,aiz olām pakārt
Slēpts komentārs: krko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-14 15:30, pirms 15 gadiem
Te tev nu bija lielie soliijumi nekaa, ko tad sola ja pashi nevar izpildiit!
Man tak pie kaajas finansialli nevar atlauties protams jo visi tachu naudu sev pievaac!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 15:31, pirms 15 gadiem
Vynilz rakstīja: Tā jau likās kad paziņoja spēļu kalendāru
blee cik var ar to kalendaru??? ta spele bij paredzeta kada 28 septembiri, a sezona sakas 10 septembri- tas biaj parbaudes spelju kalendars...

  -2 [+] [-]

, 2009-05-14 15:31, pirms 15 gadiem
pozitīvi

 +14 [+] [-]

, 2009-05-14 15:32, pirms 15 gadiem
ibio, vai tad tie resnie purni, kas seezh valdibaa nevar piemest kaadu latinju????
graab un zog millionus, bet par labu sabiedriibai ne santiima nevar ziedot...

bet kad latvijas izlase vai RIigas Dinamo vinnee speles, tad deputaati, ieredni, politikji u.c. saka:
..."taa ir ne tikai muusu uzvara, bet arii hokeistu (!!!) "...

  -1 [+] [-]

, 2009-05-14 15:33, pirms 15 gadiem
nu ble savicki atber musm vairak, lai varam floridu atvest ciemos!

varetu tak izdarit ta ka tieshi sarunat kadu sponsoru kas tikai nomaksatu speles izdevumus!

nez nez, tomer budzhets 15 lemoni, varbut khl sabaza sprunguljus mums celja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2009-05-14 15:35, pirms 15 gadiem
Aciiid rakstīja: ibio, vai tad tie resnie purni, kas seezh valdibaa nevar piemest kaadu latinju????
graab un zog millionus, bet par labu sabiedriibai ne santiima nevar ziedot...

bet kad latvijas izlase vai RIigas Dinamo vinnee speles, tad deputaati, ieredni, politikji u.c. saka:
..."taa ir ne tikai muusu uzvara, bet arii hokeistu (!!!) "...
nafig valdībai būtu privāts klubs jāatbalsta??????????

     [+] [-]

, 2009-05-14 15:35, pirms 15 gadiem
Nu buutu pateicis summu, tad varbuut piemestu, a taa speelee pasleepes un nekaadas informacijas. Nu pashi vainigi, ka tik noslepumaini

     [+] [-]

, 2009-05-14 15:36, pirms 15 gadiem
solītāji...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-14 15:37, pirms 15 gadiem
Vot tā ir laža

  +5 [+] [-]

, 2009-05-14 15:37, pirms 15 gadiem
sandris68 rakstīja: Kaut kāds abloms ,tad kad ir iespēja redzēt kādu no lielām komandām nhl ,tad neredzam neko...vienmēr kaut kas nojiet greizi...
ja tik ļoti gribi redzēt, brauc uz Somiju vai Zviedriju - tur šogad atkal būs spēles, kur NHL klubi piedalīsies.

  -2 [+] [-]

, 2009-05-14 15:39, pirms 15 gadiem
FK22 rakstīja: Nu blin Lipmans svolačs,aiz olām pakārt
nu Lipmans jau ten nav vainiigs, Sejejs vainiigs, jo vinsh jau nevar naudu atrast. Lipmanis ta speelei sarunaaja... un nejau Lipmanim jaasponsoree shii speele

  +6 [+] [-]

, 2009-05-14 15:40, pirms 15 gadiem
Kubica rakstīja: NU BĻIN, VIŅŠ ČEMPI UZ RĪGU ATVEDA, DURAKS NE?
agri vai veelu tas čempis Latvijā buutu šakataa,sakaraa ar to,ka Latvija speelee augstaakajaa divīzijā,un nevis Lipmans(pats sev nopelnu ordeņus dalot) atveda čempi,bet gan LATVIJAS HOKEJA FANI,kas bija iistais iemesls turnīram notikt Latvijā,un to apstiprināja arii pats Renē Fāzels,taakaa bez mums,LHF nekur!

  +6 [+] [-]

, 2009-05-14 15:40, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: nu kas Sejejs par menedzeri, ja nevar taadu iespeeju izmantot? Speele praktiski sarunaata, tikai liidzekljus atrast nevar... ja ljoti veelas tad var atrast gan!
Kāpēc tad tu neesi viņa vietā un visu nesaorganizē ? umņiks.
Bez tam GM var operēt ar to naudu ko pieskir kluba vadība + cik piesaista no sponsoriem . Klubam nauda ir tik cik ir (jākomplektē sastāvs utt utjp) , savukārt LV atrast sponsoru tikai priekš vienas spēles .... būsim reālisti .

Kira gan besī .... visu esot sarunājis . ko tad nenoveda lietas līdz galam ja jau tik centīgi delas bīda ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 15:41, pirms 15 gadiem
tak ar biļetēm to naudu atpelnītu
Slēpts komentārs: krko

  +6 [+] [-]

, 2009-05-14 15:41, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: nu Lipmans jau ten nav vainiigs, Sejejs vainiigs, jo vinsh jau nevar naudu atrast. Lipmanis ta speelei sarunaaja... un nejau Lipmanim jaasponsoree shii speele
godīgi sakot, visvairāk vainīga ir Dinamo puse (un ne jau tieši Sējējs viens pats) - pirms ko soli, parēķini, vai Tu to vari celt... a tagad sanāca kārtējais nesmukums...

     [+] [-]

, 2009-05-14 15:41, pirms 15 gadiem
Nav ko tagad izlekt, kad būs stabilāka finansiālā situācija, tad varēs rīkot šādas ekstras.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-14 15:44, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: agri vai veelu tas čempis Latvijā buutu šakataa,sakaraa ar to,ka Latvija speelee augstaakajaa divīzijā,un nevis Lipmans(pats sev nopelnu ordeņus dalot) atveda čempi,bet gan LATVIJAS HOKEJA FANI,kas bija iistais iemesls turnīram notikt Latvijā,un to apstiprināja arii pats Renē Fāzels,taakaa bez mums,LHF nekur!
Latvijas fanu nopelns! vēl viens kas tic pasakām un tie Latvijas fani arī to Arena Riga uzcēla?

P.S. piemēram, Dānijā PČ nav bijis un vēl ilgi nebūs. Baltkrievijā arī tikai pēc 5 gadiem. arī Slovākijā vēl nav bijis (būs 2011.g.).

     [+] [-]

, 2009-05-14 15:44, pirms 15 gadiem

     [+] [-]

, 2009-05-14 15:44, pirms 15 gadiem
Cipanz rakstīja: Kira gan besī .... visu esot sarunājis . ko tad nenoveda lietas līdz galam ja jau tik centīgi delas bīda ...
ko ta šamais nenoveda līdz galam? Neiedeva piķi trūcigajam Dinamo klubam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-14 15:45, pirms 15 gadiem
Aciiid rakstīja: ibio, vai tad tie resnie purni, kas seezh valdibaa nevar piemest kaadu latinju????
graab un zog millionus, bet par labu sabiedriibai ne santiima nevar ziedot...

bet kad latvijas izlase vai RIigas Dinamo vinnee speles, tad deputaati, ieredni, politikji u.c. saka:
..."taa ir ne tikai muusu uzvara, bet arii hokeistu (!!!) "...
Bagatie ir tie skopakie.

     [+] [-]

, 2009-05-14 15:46, pirms 15 gadiem
Cipanz rakstīja: Kāpēc tad tu neesi viņa vietā un visu nesaorganizē ? umņiks.
Bez tam GM var operēt ar to naudu ko pieskir kluba vadība + cik piesaista no sponsoriem . Klubam nauda ir tik cik ir (jākomplektē sastāvs utt utjp) , savukārt LV atrast sponsoru tikai priekš vienas spēles .... būsim reālisti .

Kira gan besī .... visu esot sarunājis . ko tad nenoveda lietas līdz galam ja jau tik centīgi delas bīda ...
atkal shitais idio.tiskais variants, kapeec tad tu neesi vina vietaa, man nav jaabuut vinja vietaa vinjsh jau ir. un vinjsh ir atbildiigais par naudas piesaisti, jo Sejejs ir galvenais menedzeris.

     [+] [-]

, 2009-05-14 15:46, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: kaadaa sakaraa uz Somiju vai Zviedriju buutu jaabrauc? ja ten pat Latvijaa bija iespeeja noorganizeet? tikai... Sejeejs nemaak izmantot taadu iespeeju
laikam jau nebija gan - kabatas ta tukšas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-14 15:51, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Latvijas fanu nopelns! vēl viens kas tic pasakām un tie Latvijas fani arī to Arena Riga uzcēla?

P.S. piemēram, Dānijā PČ nav bijis un vēl ilgi nebūs. Baltkrievijā arī tikai pēc 5 gadiem. arī Slovākijā vēl nav bijis (būs 2011.g.).
nu tas jau buutu pilniigs absurds,ja cilveekiem arii halle buutu jaaceļ! tad jau priekš kam vispaar vajag taadu LHF un funkcionaarus??? vnk nevienam nebija nosleepums,ka tieši labo un atraktiivo fanu deeļ tika piešķirtas tiesiibas riikot turniiru kaa taadu,paareejais bija organizatoru ziņā!!! jautaajums tev...vai piemeeram taadai Kazahstānai(arii viņi pietiekami speeleejuši augstaakajaa diviizijaa) tuvaakajos 50 gados piešķirs tiesiibas riikot PČ??? saproti par ko es???

     [+] [-]

, 2009-05-14 15:52, pirms 15 gadiem
nu besii ka shitaa piekaash!!!
lai saka tad, kad patiesham viss ir skaidri zinams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-14 15:55, pirms 15 gadiem
Cipanz rakstīja: P.S. Atmiņas atsvaidzināšanai.
NHL akceptē ''Panthers'' spēlēšanu Rīgā

http://esports.lv/hokejs/khl/02042009-lipmans_floridas_panthers_spelesana_riga_
un ar to tu gribeeji uzrakstiit to ka?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-05-14 15:57, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Par to es tev pilnīgi piekrītu, beidzot krieviem Latvijā ir kaut kas par ko viņi var pateikt "Naši", RD spēles viņus daudz vairāk integrē, nekā mūsu valsts ingegrācijas centieni daudzu gadu garumā...
ja nepatiik tev Latvija brauc uz savu Krieviju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-14 15:58, pirms 15 gadiem
Kā bija tas seriāls par kuru varēja ziedot?Nu par šo pasākumu gan es nomestu kādu laķiku

     [+] [-]

, 2009-05-14 15:58, pirms 15 gadiem
lai kam jau izlasiija to komentaaru vakar.

  -4 [+] [-]

, 2009-05-14 15:59, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Varbūt vienreiz pietiek,pseidopatriot?
ko? arii esi stul.bs krievs?

     [+] [-]

, 2009-05-14 15:59, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Par to ka fanu dēļ tika piešķirtas tiesības rīkot čempi gan tev var piekrist pa kādiem 5%, gribi va nē, bet vislielākais nopelns tur ir mūsu "kruķītājam intrigantam" Kirovam, kurš ir labi sadziedājies ar Fāzelu&co no IIHF....
eh ka vareetu pagriezt(priekš tevis) laiku atpakaļ,un paskatiities,kaa Kira dabuu to čempi,ja tribiines buutu tukšas,vai pustukšas!!! in your face!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 16:00, pirms 15 gadiem
Lai floridieši te spēlētu Latvijas pusei bija jāmaksā nedaudz mazāk par pusmiljonu dolāru, nedomāju, ka tas ir vajadzīgs (pa to naudu normālu spēlētāju var dabūt)

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 16:00, pirms 15 gadiem
"Paldies"

  +2 [+] [-]

, 2009-05-14 16:02, pirms 15 gadiem
A par ko tā uztraukties? Tāpat tā komanda, kas atbrauktu uz Rīgu būtu tāda, nekāda, jo īstie līderi vēl tikai sāktu "uzņemt apgriezienus"... skatīties kā AHL-isti sitas? Nu apmēram to pašu arī KHL var redzēt... .

     [+] [-]

, 2009-05-14 16:02, pirms 15 gadiem
tas varētu būt Lipmaņa gājiens ar zirgu - uztaisīs tūlīt meistara cienīgu pauzi un augustā paziņos, ka viņš ir dabūjis Panters uz Rīgu, par to pašu 90% naudu (kura tagad pelna %) un tautai pasniegs to tā, ka bez viņa neviens šodien neko nevar izdarīt un būs atkal cieņā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 16:04, pirms 15 gadiem
Nekas šokējošs.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-14 16:04, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: nu tas jau buutu pilniigs absurds,ja cilveekiem arii halle buutu jaaceļ! tad jau priekš kam vispaar vajag taadu LHF un funkcionaarus??? vnk nevienam nebija nosleepums,ka tieši labo un atraktiivo fanu deeļ tika piešķirtas tiesiibas riikot turniiru kaa taadu,paareejais bija organizatoru ziņā!!! jautaajums tev...vai piemeeram taadai Kazahstānai(arii viņi pietiekami speeleejuši augstaakajaa diviizijaa) tuvaakajos 50 gados piešķirs tiesiibas riikot PČ??? saproti par ko es???
... nevienam nebija nosleepums,ka tieši labo un atraktiivo fanu deeļ tika piešķirtas tiesiibas riikot turniiru kaa taadu,paareejais bija organizatoru ziņā!!!... - šitā vispār Tev ir pērle!

vecīt, mums tie fani varētu būt da jeb kādi, ja nebūtu Kiras PČ Rīgā nebūtu bijis.
a Kazahstāna ne reizi vispār nav mēģinājusi PČ dabūt. Liels mīnuss viņiem ir ģeogrāfiskais stāvoklis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-14 16:06, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Nu pusmiljons dolāru, tad biļetei būtu jāmaksā vidēji 50 usd vai 25 lati, rupji rēķinot. Varbūt tas pat būtu iespējams, bet izskatās, ka RD negrib riskēt
Drīzāk, negrib mīnusos palikt.
Tas pusmiljons ir tikai pašai komandai + arēna + viesnīca "pantērām" + šovs.

  -2 [+] [-]

, 2009-05-14 16:07, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Nu pusmiljons dolāru, tad biļetei būtu jāmaksā vidēji 50 usd vai 25 lati, rupji rēķinot. Varbūt tas pat būtu iespējams, bet izskatās, ka RD negrib riskēt
nea, ~60-70 lati vismaz.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-14 16:07, pirms 15 gadiem
nav ko taisiit pleziiru ar taam panteeraam. Labaak to naudu pielikt klaat kaada laba speeleetaaja iegaadei, sezonaa attieciigi uzlabot speeles kvalitaatis un piesaistiit vairaak skatiitajus

  +2 [+] [-]

, 2009-05-14 16:08, pirms 15 gadiem
Ģeniāli. Vēl pāris nedēļas atpakaļ varēja lasīt, ka vienošanās teju teju panākta, praktiski viss jau sarunāts - atlikušas tikai formalitātes, Lipmans izdarījis lielo darbu, Dinamo paveicis teju neiespējamo. KAS NOTIEK? Cik ilgi var dzīvot uz kaut kādiem stulbiem meliem un tautas muļķošanu? Apnicis viss šis..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-05-14 16:10, pirms 15 gadiem
šējēj ej atpūties palaid kādu kuram ir lielāka pieredze tew vēl jaaug un tad varesi ko organizet bet tagad labak nebutu lidis lielajiem puishiem pa kajam maisities bljin ta butu gadsimta spele panters latvija

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 16:10, pirms 15 gadiem
Skaidrs, ka problēmas sāk parādīties. Man personīgi jau nepatīk šī lielā noslēpumainība. Ne ir kāda infa par spēlētāju līgumiem, par spēlētāju pārejām, par fārmklubu,par šo projektu utt. Viss ir miglā tīts un liekas, ka Sējējs nemaz daudz muti virināt bez gāzētāja atļaujas nedrīkst. Viss sliktākais, kas šādos projektos var būt tās ir baumas:
1. Būšu ļoti vīlies, ja kaut kāda krievu portāla baumas apstiprināsies un būs taisnība un uzskatīšu to par necieņu pret saviem līdzjutējiem! Priekš kam ir kluba mājaslapa?(kurā gan joprojām Koziols ir minēts kā akcionārs?!?!?!)
2.Acīmredzot ar Pantērām viss aizgāja pa pieskari reizē ar Kalniņu un Koziolu.
3. Vajag šajos grūtajos laikos ar lielāku cieņu izturēties pret līdzjutējiem, jo bez tiem RD(arī jebkurš cits klubs) ir kā pirdiens Inčukalna gāzes krātuvē. Un to Kluba "saimniekiem" vajadzētu ņemt vērā visu pirms!

     [+] [-]

, 2009-05-14 16:15, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Skaidrs, ka problēmas sāk parādīties. Man personīgi jau nepatīk šī lielā noslēpumainība. Ne ir kāda infa par spēlētāju līgumiem, par spēlētāju pārejām, ...
a par līgumiem jau Sējējs visu, manuprāt, korekti izskaidroja - tikai nesen no KHl pienāca jauno līgumu formas. Tās tika pārstrādātas atbilstoši Latvijas likumdošanai un nosūtītas atpakaļ uz KHL apstiprināšanai. Kad KHL tās apstiprinās - tad varēs slēgt līgumus.

     [+] [-]

, 2009-05-14 16:17, pirms 15 gadiem
Lipmaņa dzīves moto - kas tad sunim asti cels ja ne pats!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-14 16:20, pirms 15 gadiem
Un vēl viena lieta- pirms ar vīriem otrā pusē okeānam sēdās pie galda bija jau aptuveni skaidrām jābūt atbildēm, cik tas varētu maksāt un kur ņemt naudu? Tagad iznāk, ka bijusi tukša pļurkstēšana un daļēji uzmestas ir gan pantēras, gan līdzjutēji. Zinu, ka liela daļa man nepiekritīs, bet esmu par 99% pārliecināts, ka Viesturs šito būtu novedis līdz galam.

     [+] [-]

, 2009-05-14 16:20, pirms 15 gadiem
Ko tur brīnīties - Begemotu jau interesē ta nauda, kas ienāk viņa kabatā nevis tā, kas no tas iziet, un ordeņi pie sava atloka par citu padarīto darbu! Diezgan nožēlojami, kad bagātākais Latvijas cilvēks ir tāds skopulis - varēja jau nu nosponsorēt, bet kaut ka līdz šim nav dzirdēts, ka viņš vispār kaut ko sponsorētu vai dāvinātu - visu dara sponsori (arī prēmijas izlasei) vai hokejisti paši!

     [+] [-]

, 2009-05-14 16:23, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: a par līgumiem jau Sējējs visu, manuprāt, korekti izskaidroja - tikai nesen no KHl pienāca jauno līgumu formas. Tās tika pārstrādātas atbilstoši Latvijas likumdošanai un nosūtītas atpakaļ uz KHL apstiprināšanai. Kad KHL tās apstiprinās - tad varēs slēgt līgumus.
A kas viņiem gabals nokristu, ja skaidri pateiktu ar A, C, G līgumus pagarinam, bet X un Y mūs vairs neinteresē. Un par fārmklubu?

     [+] [-]

, 2009-05-14 16:26, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: a par līgumiem jau Sējējs visu, manuprāt, korekti izskaidroja - tikai nesen no KHl pienāca jauno līgumu formas. Tās tika pārstrādātas atbilstoši Latvijas likumdošanai un nosūtītas atpakaļ uz KHL apstiprināšanai. Kad KHL tās apstiprinās - tad varēs slēgt līgumus.
šis pats bija arī pagājušgad, tad gan skaņoja ar ES likumdošanu

     [+] [-]

, 2009-05-14 16:27, pirms 15 gadiem
varējām jau saziedot!!!

  -4 [+] [-]

, 2009-05-14 16:28, pirms 15 gadiem
RG=Bomži

     [+] [-]

, 2009-05-14 16:29, pirms 15 gadiem
Pag, pag, ka tik Lipmans nav pilnīgi sagājis šķērsi? Pirms kāda laiciņa tak teica, ka šī spēle ir FEDERĀCIJAS nopelns, bet šeit pēkšņi "Lipmans ir izdarījis visu organizatoriski, bet nauda jāsedz Dinamo". Nu tā.. vismaz man tas šķiet dīvaini.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 16:29, pirms 15 gadiem
Zeel 100% ka butu braucis uz to speeli..

     [+] [-]

, 2009-05-14 16:29, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ... nevienam nebija nosleepums,ka tieši labo un atraktiivo fanu deeļ tika piešķirtas tiesiibas riikot turniiru kaa taadu,paareejais bija organizatoru ziņā!!!... - šitā vispār Tev ir pērle!

vecīt, mums tie fani varētu būt da jeb kādi, ja nebūtu Kiras PČ Rīgā nebūtu bijis.
a Kazahstāna ne reizi vispār nav mēģinājusi PČ dabūt. Liels mīnuss viņiem ir ģeogrāfiskais stāvoklis.
gudriniek,pasaki peec kaadiem kriteerijiem vadaas,lai riikotu lielus sabiedriskus pasaakumus(sporta speeles,koncerti,festivaali,utt..)???

  -1 [+] [-]

, 2009-05-14 16:29, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: A kas viņiem gabals nokristu, ja skaidri pateiktu ar A, C, G līgumus pagarinam, bet X un Y mūs vairs neinteresē. Un par fārmklubu?
a Tu zini to teicienu - nesaki hop! pirms neesi pārlēcis?

  -2 [+] [-]

, 2009-05-14 16:31, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: gudriniek,pasaki peec kaadiem kriteerijiem vadaas,lai riikotu lielus sabiedriskus pasaakumus(sporta speeles,koncerti,festivaali,utt..)???
pēc daudziem.

P.s. zinot jau Tavu atbildi par tiem faniem - pajautāšu: a pēc kā varēja IIHF vadīties, ja Latvijā uz to brīdi lielākā halle bija RSP?

     [+] [-]

, 2009-05-14 16:33, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: a Tu zini to teicienu - nesaki hop! pirms neesi pārlēcis?
Tad tieši gadījums(negadījums) ar pantērām bija īstā reize, kad paklusēt!

     [+] [-]

, 2009-05-14 16:35, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tad tieši gadījums(negadījums) ar pantērām bija īstā reize, kad paklusēt!
piekrītu

     [+] [-]

, 2009-05-14 16:44, pirms 15 gadiem
bet veči ta mērijās ar krāniem,kurš ko un kā esot sarunājis.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-14 16:47, pirms 15 gadiem
ja bilete maksā vidēji 10 Ls un atnaak pilna halle tas buus aptuveni 222222.22 USD vai tad ar sho pamaz lai uzlaistu vienu speeli ar panteraam.. bez pelnas logiski

     [+] [-]

, 2009-05-14 16:47, pirms 15 gadiem
4period.ru - izskatās, ka mūsu jaunieši no svešām zemēm jau citur aizrunāti. kas to būtu domājis, ka hossu piedēvēs Severstaļam...

     [+] [-]

, 2009-05-14 16:48, pirms 15 gadiem
Pec visa spriežot,šogad uz pagājušā gada panākumiem nevaresim ceret.Liekas,ka šogad būs pavāja komanda.Lai varētu daudz vinnēt,jabūt arī labiem legionāriem.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-14 16:48, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: pēc daudziem.

P.s. zinot jau Tavu atbildi par tiem faniem - pajautāšu: a pēc kā varēja IIHF vadīties, ja Latvijā uz to brīdi lielākā halle bija RSP?
oki,tikai piemineešu,ka tieši Fāzels masu medijos uzsveera muusu fanu noziimi zaļās gaismas došanai turniira riikošanaa...taalaakais jau bija LHF ziņā-dot IIHF garantijas veiksmiigai čempionaata uzriikošanai(ja atminies,ka vienu briidi taas garantijas klibojas sakaraa ar halles celtnieciibu),kas tika izskatiitas seežu laikaa! kaa domaa,ja Kiras vietaa tajaa laikaa buutu piemeeram Koziols,mees čempionaatu nedabuutu??? uzsveeršu veelreiz-primaarais jebkura pasaakuma riikošanai ir apmekleetaajs,un ja apmekleetaajs nav,nav arii pasaakums!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-14 16:49, pirms 15 gadiem
Lai aicina Red Wings un liek cenu 80 lati...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 16:51, pirms 15 gadiem
kpc te zaka lipmanu par to ka DR nevelas naudu sviet ara shada projekta?

jus gaidat ka kira dos? LHF jau pashiem naudas ir tik cik ir un es sheit to ar DR nekadi nevaru sasaistit...

     [+] [-]

, 2009-05-14 16:53, pirms 15 gadiem
ozzmust rakstīja: 4period.ru - izskatās, ka mūsu jaunieši no svešām zemēm jau citur aizrunāti. kas to būtu domājis, ka hossu piedēvēs Severstaļam...
njaa RD ailiite interesanta, ljooti interesanta

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 16:53, pirms 15 gadiem
Fu*k!!!!!!!
;(

     [+] [-]

, 2009-05-14 16:55, pirms 15 gadiem
Es jau to jutu!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 16:56, pirms 15 gadiem
es jau taa domaaju jo tas ir paaraak labi lai buutu iisteniiba!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-14 16:56, pirms 15 gadiem
Reksis rakstīja: Pec visa spriežot,šogad uz pagājušā gada panākumiem nevaresim ceret.Liekas,ka šogad būs pavāja komanda.Lai varētu daudz vinnēt,jabūt arī labiem legionāriem.
Tak pagājušgad ap šo laiku te rakstīja ka komandas nebūs, pēc pāris mēnešiem solīja spraigas spēles ar Himik un Vitjaz. Tas ka šobrīd prognozē tik vien kā švaku komandu izklausās varen optimistiski

  +8 [+] [-]

, 2009-05-14 16:58, pirms 15 gadiem
nakosreiz kaut ko izdariet lidz galam un tad lielaties. nevis 1/2 gadu ieprieks lielaas, ka redz, es Panteeras uz Riigu vediisu un Tas ir mans nopelns. Visi, gan Lipainais, gan paareejies sevi slaveeja un teici, ka tikai pateicoties vinjiem tas notiks. Buutu labaa kluseejusi un dariijusi, kraajusi naudu, nevis pa intervijaa staastiijusi savus sapnus. Vareeja jau nu dinamo vadoni, politisko partiju ielikniisi nosponsoreet so speeli par prieku tautai. kau vai Lattelekom ielikniitis (nejauk ar always) vareetu sponsoreet ar paareejiem kozoliem un ulmaniem so speeli. Taa tacu buutu super reklaama gan politiskiem speekiem, gan indiviidiem. Lielajiem biznesmenjiem ir jaasaprot, ka nevar visus projektus dabuut cauri ar varku dazi miljoni, kaadreiz ir arii vienkaarsi pa nullem kaads projekts jaaizlaic cauri, tikai reklaamai, lai naakotnei labak veiktos. Sis vareetu buut viens no taadiem projektiem. Visi gaidaa uz Maartinja bekereju. Tas ta4u sponsoree visus hokeejistus un tusee ar visu hokeeja izlasi un krutajiem basketbolistiem, kaapeec vins nevar uzsaukt saviem draugiem Rodrigo un citiem iespeeju uzspeeleet augstas klases hokeju. Mosk, tad nevajag izlases hokejiestiem tos 300 t. eiro, ja nekas taads jau netika sasniegts, labi 7 vieta PC, bet tajaa pasaa laikaa SWE ar tikai savas valsts cempionaata speeleeteejiem tika 3. vietaa. Visi saka, ka KHL ir tuvu NHL, bet sviedru liiga viena no. Veel jau tas, kam mums bija vajadziigas paarbaudes speeles, tur arii naudu vareeja taupiit, jo 80 % no izlases kodola visu sezonu speeleeja Dinamo. Taa kaa ar saadu sastaavu un saspeeleetiibas liimeni vajadzeeja ciiniities par top 3 nevis par top 8. Skarbi, bet taa ir taisniiba.

Laikam dabuusu daudz minusus, jo pateicu taisniibu, bet reizi pa reizei ir veertiigi paskatiities objektiivi uz lietaam.

     [+] [-]

, 2009-05-14 16:58, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: oki,tikai piemineešu,ka tieši Fāzels masu medijos uzsveera muusu fanu noziimi zaļās gaismas došanai turniira riikošanaa...taalaakais jau bija LHF ziņā-dot IIHF garantijas veiksmiigai čempionaata uzriikošanai(ja atminies,ka vienu briidi taas garantijas klibojas sakaraa ar halles celtnieciibu),kas tika izskatiitas seežu laikaa! kaa domaa,ja Kiras vietaa tajaa laikaa buutu piemeeram Koziols,mees čempionaatu nedabuutu??? uzsveeršu veelreiz-primaarais jebkura pasaakuma riikošanai ir apmekleetaajs,un ja apmekleetaajs nav,nav arii pasaakums!!!
apmeklētājs ir svarīgs, ja ir halle ko apmeklēt

paskaidrošu, kur ir Kiras nopelns - lai dabūtu 2006.g. PČ Rigā, Kira perfekti izmantoja visus savus trumpjus:
1) savus sakarus IIHF
2) Latvijas fanus
3) Latvijas valdības atbalstu
4) Latvijas ģeogrāfisko stāvokli
5) izlases sasniegumus
(visus šos faktus es sarindoju to svarīguma secībā. Taču uzveru: ja nebūtu kaut vien no šiem 5 argumentiem, čempis Rīgā nenotiktu)

tā ka mākslīgi nevajag izcelt tikai vienu no šiem faktoriem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-05-14 17:03, pirms 15 gadiem
Sveiki,
Es gribētu tev ieteikt interesantu projektu, tā mājas lapa ir powerplaymanager.com. Tas ir menedžera sporta spēļu komplekts. Pašlaik jau ir iespējams reģistrēties pirmajam sporta veidam - hokejam, kurš tikko kā pabeigts. Mums ir iespēja piedalīties šajā projektā jau no paša sākuma. Ar laiku Tev būs iespēja spēlēt arī tādus sporta veidus kā basketbols, futbols, volejbols, handbols, beisbols, teniss, biatlons un formula 1.
Spēles ir iespēja vērot dzīvajā pāraidē, turklāt tas viss ir bezmaksas un latviešu valodā.
';

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 17:04, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: oki,tikai piemineešu,ka tieši Fāzels masu medijos uzsveera muusu fanu noziimi zaļās gaismas došanai turniira riikošanaa...taalaakais jau bija LHF ziņā-dot IIHF garantijas veiksmiigai čempionaata uzriikošanai(ja atminies,ka vienu briidi taas garantijas klibojas sakaraa ar halles celtnieciibu),kas tika izskatiitas seežu laikaa! kaa domaa,ja Kiras vietaa tajaa laikaa buutu piemeeram Koziols,mees čempionaatu nedabuutu???
Tak mums nekā cita tai laikā nebija, ko citu Fāzelam bija teikt. Protams ka šis teica par faniem. Latvijai arī tagad ir fani, kapēc šogad dabūjām tikai 3 balsis?? Kas būtu ja pie varas būtu Koziols? Visticamāk nekas, jo netiktu pat meiģināts kandidēt, pie mums čempja sarīkošana tad likās utopija kam neviens neticēja. Kiras kandidēšanu uztvēra mierīgi, neviens pat nepieļāva domu par LV uzvaru, bet kad izrādījās ka brīnums ir noticis, sākās lielais skepses vilnis. Pēc tā laika domām, Arēnai šobrīd bija jabūt bankrotējušam, pamestam graustam.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 17:05, pirms 15 gadiem
kazragzirgs rakstīja: nakosreiz kaut ko izdariet lidz galam un tad lielaties. nevis 1/2 gadu ieprieks lielaas, ka redz, es Panteeras uz Riigu vediisu un Tas ir mans nopelns. Visi, gan Lipainais, gan paareejies sevi slaveeja un teici, ka tikai pateicoties vinjiem tas notiks. Buutu labaa kluseejusi un dariijusi, kraajusi naudu, nevis pa intervijaa staastiijusi savus sapnus. Vareeja jau nu dinamo vadoni, politisko partiju ielikniisi nosponsoreet so speeli par prieku tautai. kau vai Lattelekom ielikniitis (nejauk ar always) vareetu sponsoreet ar paareejiem kozoliem un ulmaniem so speeli. Taa tacu buutu super reklaama gan politiskiem speekiem, gan indiviidiem. Lielajiem biznesmenjiem ir jaasaprot, ka nevar visus projektus dabuut cauri ar varku dazi miljoni, kaadreiz ir arii vienkaarsi pa nullem kaads projekts jaaizlaic cauri, tikai reklaamai, lai naakotnei labak veiktos. Sis vareetu buut viens no taadiem projektiem. Visi gaidaa uz Maartinja bekereju. Tas ta4u sponsoree visus hokeejistus un tusee ar visu hokeeja izlasi un krutajiem basketbolistiem, kaapeec vins nevar uzsaukt saviem draugiem Rodrigo un citiem iespeeju uzspeeleet augstas klases hokeju. Mosk, tad nevajag izlases hokejiestiem tos 300 t. eiro, ja nekas taads jau netika sasniegts, labi 7 vieta PC, bet tajaa pasaa laikaa SWE ar tikai savas valsts cempionaata speeleeteejiem tika 3. vietaa. Visi saka, ka KHL ir tuvu NHL, bet sviedru liiga viena no. Veel jau tas, kam mums bija vajadziigas paarbaudes speeles, tur arii naudu vareeja taupiit, jo 80 % no izlases kodola visu sezonu speeleeja Dinamo. Taa kaa ar saadu sastaavu un saspeeleetiibas liimeni vajadzeeja ciiniities par top 3 nevis par top 8. Skarbi, bet taa ir taisniiba.

Laikam dabuusu daudz minusus, jo pateicu taisniibu, bet reizi pa reizei ir veertiigi paskatiities objektiivi uz lietaam.
1)Zviedru galvenie vilceji tomer bija KHL un NHL spelejoshie hokejisti.
2) Tu salidzini viduveju KHL klubu pret Elitserien.
Labakie Elitesserijas klubi ir labaaki par Dinamo Riga, nemaz nerunajot par labakajiem speletajiem no visas Zviedru Liigas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-14 17:07, pirms 15 gadiem
kazragzirgs rakstīja: nakosreiz kaut ko izdariet lidz galam un tad lielaties. nevis 1/2 gadu ieprieks lielaas, ka redz, es Panteeras uz Riigu vediisu un Tas ir mans nopelns. Visi, gan Lipainais, gan paareejies sevi slaveeja un teici, ka tikai pateicoties vinjiem tas notiks. Buutu labaa kluseejusi un dariijusi, kraajusi naudu, nevis pa intervijaa staastiijusi savus sapnus. Vareeja jau nu dinamo vadoni, politisko partiju ielikniisi nosponsoreet so speeli par prieku tautai. kau vai Lattelekom ielikniitis (nejauk ar always) vareetu sponsoreet ar paareejiem kozoliem un ulmaniem so speeli. Taa tacu buutu super reklaama gan politiskiem speekiem, gan indiviidiem. Lielajiem biznesmenjiem ir jaasaprot, ka nevar visus projektus dabuut cauri ar varku dazi miljoni, kaadreiz ir arii vienkaarsi pa nullem kaads projekts jaaizlaic cauri, tikai reklaamai, lai naakotnei labak veiktos. Sis vareetu buut viens no taadiem projektiem. Visi gaidaa uz Maartinja bekereju. Tas ta4u sponsoree visus hokeejistus un tusee ar visu hokeeja izlasi un krutajiem basketbolistiem, kaapeec vins nevar uzsaukt saviem draugiem Rodrigo un citiem iespeeju uzspeeleet augstas klases hokeju. Mosk, tad nevajag izlases hokejiestiem tos 300 t. eiro, ja nekas taads jau netika sasniegts, labi 7 vieta PC, bet tajaa pasaa laikaa SWE ar tikai savas valsts cempionaata speeleeteejiem tika 3. vietaa. Visi saka, ka KHL ir tuvu NHL, bet sviedru liiga viena no. Veel jau tas, kam mums bija vajadziigas paarbaudes speeles, tur arii naudu vareeja taupiit, jo 80 % no izlases kodola visu sezonu speeleeja Dinamo. Taa kaa ar saadu sastaavu un saspeeleetiibas liimeni vajadzeeja ciiniities par top 3 nevis par top 8. Skarbi, bet taa ir taisniiba.

Laikam dabuusu daudz minusus, jo pateicu taisniibu, bet reizi pa reizei ir veertiigi paskatiities objektiivi uz lietaam.
Zviedrijas izlases sastāvā bija 8 NHL spēlētāji, 12 Zviedrijas Elites līgas spēlētāji, 5 KHL spēlētāji. Turklāt, piemēram, Veinhandls un Martensons (KHL čempions) bija ne tikai savu komandu, bet vieni no labākajiem šīs sezonas KHL spēlētājiem...

     [+] [-]

, 2009-05-14 17:14, pirms 15 gadiem
Vispār jau neatkarīgi no tā, kurš saorganizēja, vai tomēr nesaorganizēja spēli, bļaut tagad uz Lipmanu, ka viņš ir vainīgs pie tā, ka spēle tomēr nenotiks ir smieklīgi! Kāda jēga LHF būtu finansēt šo spēli, un noraut finansējumu daudzām citām ne tik dārgām lietām? Vai arī kāda jēga viņam būtu apmaksāt spēli no savas kabatas? PR akcija Rīgas Dinamo, no kuras viņš tika izmests? PR akcija priekš sevis? Viņš jau tagad tāpat ir tik populārs Latvijas hokejā, ka tuvākajā 10mitgadē diez vai viņu kāds pārspēs. Finansiālai pusei ir jābūt tīri RD pārziņā, bet nu labāk viņi to naudu pietaupa kādam labam spēlētājam, kas spēlēs visu sezonu, nevis izmet vienā spēlē.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 17:19, pirms 15 gadiem
orlis rakstīja: Vispār jau neatkarīgi no tā, kurš saorganizēja, vai tomēr nesaorganizēja spēli, bļaut tagad uz Lipmanu, ka viņš ir vainīgs pie tā, ka spēle tomēr nenotiks ir smieklīgi! Kāda jēga LHF būtu finansēt šo spēli, un noraut finansējumu daudzām citām ne tik dārgām lietām? Vai arī kāda jēga viņam būtu apmaksāt spēli no savas kabatas? PR akcija Rīgas Dinamo, no kuras viņš tika izmests? PR akcija priekš sevis? Viņš jau tagad tāpat ir tik populārs Latvijas hokejā, ka tuvākajā 10mitgadē diez vai viņu kāds pārspēs. Finansiālai pusei ir jābūt tīri RD pārziņā, bet nu labāk viņi to naudu pietaupa kādam labam spēlētājam, kas spēlēs visu sezonu, nevis izmet vienā spēlē.
Skaidrs, ka Lipmans vispār ņipričom. Vecais atkal kārtējo reizi gribēja noblefot, tipa ja viss izdodās tad to noorganizēja Kilovs Ripmans, bet ja nē,tad es darīju, ko varēju. Ne viņš to spēli sarunāja, ne viņam tā jāorganizē un kur nu vēl par federācijas naudu.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-14 17:20, pirms 15 gadiem
nekas briesmīgs tas nav, šogad austrumeiropā daudzi projekti kas saistīti ar sportu "jūk un brūk", visiem trūkst nauda. Krievijā iesāktos stadionus nevar pabeigt un ilgi solītos iesākt, Ukrainai problēmas ar UEFA saistību izpildi tik tālu ka pat var atņemt tiesības rīkot eiropas čempi, Lietuvā apdraudēta "Žalgira" nacionālā lepnuma normāla pastāvēšana, u.t.t. , visvairāk mani smīdina pēdējā gada laikā ekonomisti kas sēž tv ekrāna otrā pusē un gudri spriedelē kas un kā būs, tad jau sinoptiķu prognozes ir stipri precīzākas.

  -4 [+] [-]

, 2009-05-14 17:22, pirms 15 gadiem
Atraduši spečuku Sējēju uz parašu!!!

     [+] [-]

, 2009-05-14 17:23, pirms 15 gadiem
Ja jau lipmans saka ka pantēru vešana uz rīgu bija viņa nopelns tad lai arī uzņemās saistības. nevis saka ka tas ir viņa nopeln tikai sava vārda spodrinā'sanai.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-14 17:23, pirms 15 gadiem
Guntis7 rakstīja: Atraduši spečuku Sējēju uz parašu!!!
krievu cietumnieku valoda, kauns!

  -3 [+] [-]

, 2009-05-14 17:24, pirms 15 gadiem
Ja Šlesers uzsauks, nobalošu par viņu vēlēšanās...

  +6 [+] [-]

, 2009-05-14 17:26, pirms 15 gadiem
Agris 77 rakstīja: nekas briesmīgs tas nav, šogad austrumeiropā daudzi projekti kas saistīti ar sportu "jūk un brūk", visiem trūkst nauda. Krievijā iesāktos stadionus nevar pabeigt un ilgi solītos iesākt, Ukrainai problēmas ar UEFA saistību izpildi tik tālu ka pat var atņemt tiesības rīkot eiropas čempi, Lietuvā apdraudēta "Žalgira" nacionālā lepnuma normāla pastāvēšana, u.t.t. , visvairāk mani smīdina pēdējā gada laikā ekonomisti kas sēž tv ekrāna otrā pusē un gudri spriedelē kas un kā būs, tad jau sinoptiķu prognozes ir stipri precīzākas.
Tieši tā. Dīvaini ka labākie fani pasaulē maz uztraucas par pašmāju hokeju, ir stipri vienaldzīgi par grūtībām un neziņu kas skar pašmāju nedaudzos klubus, jaunatnes hokeju, bet varen sacepas par vienu nenotikušu draudzības spēli. Visi tie Lipmana lamātāji, tāpat lamātos ja spēle notiktos, zem raksta esportā "Biļetes uz Panthers 25, 40 un 60 latu"

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 17:26, pirms 15 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Ja Šlesers uzsauks, nobalošu par viņu vēlēšanās...
tu esi leeta palaistuve? es jautaaju, vai leeta?

     [+] [-]

, 2009-05-14 17:27, pirms 15 gadiem
YX rakstīja: Acīmredzot summa, ko varētu iekasēt par biļetēm uz šo spēli (12 000 vietu X 15 Ls vidēji par biļeti = 180 000 Ls ) ir par mazu! Un nedomāju, ka Latvijas līdzjutēji būtu gatavi maksāt vairāk, tā kā nekāda samešanās nesanāks...
Halle paņem 40% no biļešu ienākumiem. Tā, ka - 108 000.

     [+] [-]

, 2009-05-14 17:30, pirms 15 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Ja Šlesers uzsauks, nobalošu par viņu vēlēšanās...
tā ir laba doma, tikai tad Phanters jāuzaicina nedēļu pirms pašvaldību vēlēšanām, atļausim viņam pirms un pēc spēles stundu pamuldēt.

     [+] [-]

, 2009-05-14 17:30, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: apmeklētājs ir svarīgs, ja ir halle ko apmeklēt

paskaidrošu, kur ir Kiras nopelns - lai dabūtu 2006.g. PČ Rigā, Kira perfekti izmantoja visus savus trumpjus:
1) savus sakarus IIHF
2) Latvijas fanus
3) Latvijas valdības atbalstu
4) Latvijas ģeogrāfisko stāvokli
5) izlases sasniegumus
(visus šos faktus es sarindoju to svarīguma secībā. Taču uzveru: ja nebūtu kaut vien no šiem 5 argumentiem, čempis Rīgā nenotiktu)

tā ka mākslīgi nevajag izcelt tikai vienu no šiem faktoriem!
Kiras vienīgais nopelns olimpiskā gada turnīram ir tas, ka viņš Latviju pieteica pie organizatoriem. Pārējie ir izlases, fanu un valdības nopelni. Viņa sakari ar IIHF jau vairākas reizes ir pierādījušies, ka ir kaķim zem astes un neviens tur viņu par pilnu neņem.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 17:35, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tieši tā. Dīvaini ka labākie fani pasaulē maz uztraucas par pašmāju hokeju, ir stipri vienaldzīgi par grūtībām un neziņu kas skar pašmāju nedaudzos klubus, jaunatnes hokeju, bet varen sacepas par vienu nenotikušu draudzības spēli. Visi tie Lipmana lamātāji, tāpat lamātos ja spēle notiktos, zem raksta esportā "Biļetes uz Panthers 25, 40 un 60 latu"
tieši tā, es pirms gada par labu spēli būtu bijis gatavs maksāt kaut vai 100 ls, bet nu šobrīd tā ir kā ir.

     [+] [-]

, 2009-05-14 17:57, pirms 15 gadiem
tikai pasmieties var
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-14 18:10, pirms 15 gadiem
nedaudz jau apnikusi tā Jūsu pinkšķēšana šeit, toč tā kā mazi bērni, vai arī esat ? kā kaut kas ne tā, tā visi bļauj.. kā pasaka ko labu, visi slavē, pēc tam slikti - noliek. nujā - latvieši.
vēlos atgādināt to, ka ne reizi vien taču ir bijis tā, ka palaiž kādu pilnīgi nepatiesu ziņu un melus medijos, arī te esportā, nra, sporta avīzē vai vēl kur.. kāds palaiž pīli un aiziet tautā..
konkrēti par šo varu teikt, ka līdz tam plānotajam, aptuvenam spēles laikam (27./28.sept.) ir veseli ČETRI mēneši. tā kā, lai šodien vai rīt un parīt pateiktu tieši - spēle nebūs. vai arī spēle būs. nu nevar tā

     [+] [-]

, 2009-05-14 18:13, pirms 15 gadiem
dzirdēju, ka šī summa ir tuvu ļimonam

     [+] [-]

, 2009-05-14 18:50, pirms 15 gadiem
Nav liela bēda, man jau biļete uz 2. oktobra spēli Helsinkos starp Panthers un Blach Havks jau kabatā. Lēti gan nebija, €98.50, gluži kā Londonā pirms pāris gadiem.

     [+] [-]

, 2009-05-14 18:56, pirms 15 gadiem
kozls ar lipmanu viens otru parspedami solija tas vinu stila

     [+] [-]

, 2009-05-14 19:02, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: apmeklētājs ir svarīgs, ja ir halle ko apmeklēt

paskaidrošu, kur ir Kiras nopelns - lai dabūtu 2006.g. PČ Rigā, Kira perfekti izmantoja visus savus trumpjus:
1) savus sakarus IIHF
2) Latvijas fanus
3) Latvijas valdības atbalstu
4) Latvijas ģeogrāfisko stāvokli
5) izlases sasniegumus
(visus šos faktus es sarindoju to svarīguma secībā. Taču uzveru: ja nebūtu kaut vien no šiem 5 argumentiem, čempis Rīgā nenotiktu)

tā ka mākslīgi nevajag izcelt tikai vienu no šiem faktoriem!
tu raksti '' 1) savus sakarus IIHF''???...negribaas lamaaties bet padomaa pats,nebanu plika peedu un pakaļas bučošana IIHF un Fāzelam personiigi LHF nodrošinaaja tos SAKARUS(ko starptautiskaa federaacija ieguust no plikaas Latvijas federaacijas? atbilde-neko!)...proti-bet gan ažiotaaža,kas tika saruupeeta Latvijai atgriežoties hokeja elitē ar savu speeli,un fanu fenomenu,kas ideaali noreklameeja IIHF PČ turniiru,tai pasaules daļai,kuri intereseejas par ledos hokeja speeli!!! un zini taa arii ir komercija vislabaakajaa izpausmee! bet saknes Latvijas hokejam(nedomaaju 20's-30's gadus)un fanošanai ir mekleejamas stipri dziļākaa pagaatnee...atbilde-Dinamo Rīga retro laiki,kur radaas taada speeles atbalstiišana ar saukli ''Sarauj'' priekšgalaa,un taa jau ir veertiiba,kuru mees turpinam arii veel šobaldien,taapeec es te neredzu kaut kaadus lielos nopelnus no atdzimušās LHF un ģeneralisimusa K.Lipmaņa priekšgalaa!!! veelreiz...nav Latvijas hokeja liidzjuteeju fenomens,neesi interesants un vajadziigs IIHFam!!! taa luuk!

     [+] [-]

, 2009-05-14 19:03, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Nu vo. Tā arī neuzzināsim, kāds cipars būtu prasīts par biļetēm...
varu atbildēt 14-30 lati

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 19:06, pirms 15 gadiem
Ja kāds grib redzēt cik maksā biļetes uz spēlēm starp vietējo klubu (šajā gadījumā Helsinki Jokerit un Panthers, tad varat apskatīt. Jūs te kaut ko murgojat par 15 latiem par biļeti. ';

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 19:17, pirms 15 gadiem
IELEJAM rakstīja: Ja kāds grib redzēt cik maksā biļetes uz spēlēm starp vietējo klubu (šajā gadījumā Helsinki Jokerit un Panthers, tad varat apskatīt. Jūs te kaut ko murgojat par 15 latiem par biļeti.
Somi normāli nopelna uz šo pasākumu jo labi zin ka arī par šādu summu arēna būs pilna nu tad kādēļ nodarboties ar labdarību...

  +2 [+] [-]

, 2009-05-14 19:28, pirms 15 gadiem
Edgar, somi nav mūsu bāleliņi, kuri taisa nereālo varku pie katras iespējas. Es īsti nezinu, cik vietas ir Helsinku hallē. Pirms pāris gadiem Londonā lētākās biļetes maksāja 35 mārciņas (tad kurss bija 1:1 ar Latu). Londonas O2 arēnā saliena riktīgi daudz, kaut kād 16-17k skatītāji. Pie tam vēl jāņem vērā, ka Helsinkos būs 3 spēles, nevis viena, kas izmksas uz katru spēli samazina. Ja nemaldos, tad par Rīgu izskanēja cipars 0.5 miljoni US$ ko jāmaksā Panthers komandai par spēlēšanu, tad vēl visnīcas, kotletes, avio, autobuss, arēnai doļa, Lipmanam doļa, Koziolam doļa.................

     [+] [-]

, 2009-05-14 19:39, pirms 15 gadiem
Dzīvē ir tā- kas pasūta muziku, tas maksā. Sējējs nav nekāds mūzikas pasutītājs un maksātājs ari nē- vinš dara savu darbu, kā lielie vīri nolemj. Situācija ir tāda, ka, neskatoties uz labo apmeklētību un dārgajām biļetēm, RD par pirmo sezonu ir palielos minusos. Praktiski visu naudu ir iedevis Savickis, citus jaudīgus sponsorus piesaistīt nav izdevies. Tas un vēl daži rēķini par palielam summām bija iemesls, kāpēc jāatkāpjas bija Viesturam ar menedžmenta CO. Skaidrs, ka Savickis nakamsezon taupīs, kur vien varēs, jo doma, ka kadreiz naudai jāsāk nest peļņu. Tā ka Panthers vai nu janolaiž cena, lai RD droši nepaliktu mīnusos (nezin jau īsti, cik viņi prasa) , vai arī mēs viņus neredzesim...

     [+] [-]

, 2009-05-14 19:54, pirms 15 gadiem
skaitijas ka panteras prasija ap 400 000 dolariem ...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 20:09, pirms 15 gadiem
IELEJAM rakstīja: Edgar, somi nav mūsu bāleliņi, kuri taisa nereālo varku pie katras iespējas. Es īsti nezinu, cik vietas ir Helsinku hallē. Pirms pāris gadiem Londonā lētākās biļetes maksāja 35 mārciņas (tad kurss bija 1:1 ar Latu). Londonas O2 arēnā saliena riktīgi daudz, kaut kād 16-17k skatītāji. Pie tam vēl jāņem vērā, ka Helsinkos būs 3 spēles, nevis viena, kas izmksas uz katru spēli samazina. Ja nemaldos, tad par Rīgu izskanēja cipars 0.5 miljoni US$ ko jāmaksā Panthers komandai par spēlēšanu, tad vēl visnīcas, kotletes, avio, autobuss, arēnai doļa, Lipmanam doļa, Koziolam doļa.................
Jā tieši to nepilno 0,5 $ arī vajadzēja savākt no biļetēm... pārējo būtu noseguši sponsori...

     [+] [-]

, 2009-05-14 20:13, pirms 15 gadiem
bet man atminja palicis ka DR teica ka shis skaitlis nav pilnigs, bus dargak!

  +4 [+] [-]

, 2009-05-14 20:52, pirms 15 gadiem
a bet ir cerības, ka atbrauks Čehovas Vitjaz!

     [+] [-]

, 2009-05-14 21:18, pirms 15 gadiem
nu bāc, vispār es jau tai spēlei sāku krāt naudu
Tak c'mon Sējēj
Kaut kā pēdējās ziņās Kira vienmēr saka, ka visu izdarījis - vai tad tiešām viņš mums tāds čakls un nevainīgs?
ļoti, ļoti gribu, lai viņi spēlē - Vācam parakstus

     [+] [-]

, 2009-05-14 21:21, pirms 15 gadiem
Atkal mus piecakareja...

Un ludzu tad izveidojat jedzigu komandu... Sak likties ka Koziols stradaja daudz labak...

  -1 [+] [-]

, 2009-05-14 21:28, pirms 15 gadiem
Ainār, ainār, es balsošu par tevi ja tu šito dabuusi cauri !

     [+] [-]

, 2009-05-14 22:17, pirms 15 gadiem
zhel... es jau nezheletu naudu tadai speelei (protams sapratu robezhas)

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 22:31, pirms 15 gadiem
Sējējs kā vienmēr un joprojām - tikai un vienīgi Lējējs ...

  -1 [+] [-]

, 2009-05-14 22:47, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: nu Lipmans jau ten nav vainiigs, Sejejs vainiigs, jo vinsh jau nevar naudu atrast. Lipmanis ta speelei sarunaaja... un nejau Lipmanim jaasponsoree shii speele
vieglāk pie visa vainot Lipmanu

  -1 [+] [-]

, 2009-05-14 22:53, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: oki,tikai piemineešu,ka tieši Fāzels masu medijos uzsveera muusu fanu noziimi zaļās gaismas došanai turniira riikošanaa...
ehh kā patīk paštīksmināties mūsu hokejfaniem

     [+] [-]

, 2009-05-14 23:14, pirms 15 gadiem
Viesturam jau pieredze bija, kad pirms paris gadiem Riga 2000 speleja pret Pasaules zvaigznem (Hasheks, Broders, Fjodorovs, Robitails u.c.). Protams, ka ar biletem un sponsoriem varetu sho speli atpelnit, bet....Dinamo "lielie dzeki" jau nevar saprast kapec ir jamaksa pretiniekam tik daudz!!!

     [+] [-]

, 2009-05-14 23:30, pirms 15 gadiem
Nezinaju, ka Latvijaa ir valdiba, zinaju, ka ir zagllu Banda jbn

  -1 [+] [-]

, 2009-05-14 23:34, pirms 15 gadiem
un es jau cereeju ka man kaa daavana buus biletes uz speeli

     [+] [-]

, 2009-05-14 23:37, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Ainār, ainār, es balsošu par tevi ja tu šito dabuusi cauri !
vēlviena prostitūta (arī lēta)...

     [+] [-]

, 2009-05-14 23:39, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: vēlviena prostitūta (arī lēta)...
Štrunts ar krīzi, bet iedomājies Pantēras Rīgā ( Ne tās no Zoodārza) !

  -1 [+] [-]

, 2009-05-14 23:42, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: tu raksti '' 1) savus sakarus IIHF''???...negribaas lamaaties bet padomaa pats,nebanu plika peedu un pakaļas bučošana IIHF un Fāzelam personiigi LHF nodrošinaaja tos SAKARUS(ko starptautiskaa federaacija ieguust no plikaas Latvijas federaacijas? atbilde-neko!)...proti-bet gan ažiotaaža,kas tika saruupeeta Latvijai atgriežoties hokeja elitē ar savu speeli,un fanu fenomenu,kas ideaali noreklameeja IIHF PČ turniiru,tai pasaules daļai,kuri intereseejas par ledos hokeja speeli!!! un zini taa arii ir komercija vislabaakajaa izpausmee! bet saknes Latvijas hokejam(nedomaaju 20's-30's gadus)un fanošanai ir mekleejamas stipri dziļākaa pagaatnee...atbilde-Dinamo Rīga retro laiki,kur radaas taada speeles atbalstiišana ar saukli ''Sarauj'' priekšgalaa,un taa jau ir veertiiba,kuru mees turpinam arii veel šobaldien,taapeec es te neredzu kaut kaadus lielos nopelnus no atdzimušās LHF un ģeneralisimusa K.Lipmaņa priekšgalaa!!! veelreiz...nav Latvijas hokeja liidzjuteeju fenomens,neesi interesants un vajadziigs IIHFam!!! taa luuk!
godīgi?
tā arī nespēju saprast tavu domu tai Tavā bezgala garajā savārstītajā fufelī...

nu lai Kira ne tikai Fāzela dupsi bučo, manis pēc, lai aiz vaidziņa ar paņem - ja vien tas nāk par labu Latvijas hokejam.

tā arī nesapratu, ko piesauci padomju laika Rīgas Dinamo - cik Tev pašam tad bija gadu? Pats esi bijis uz kādu no tā laika spēlēm, jeb vēl nebiji dzimis? Šķiet, ka neesi gan. Bez tam - Eiropā pilnīgi NEKO nezina (un arī nezināja) par to laiku Rīgas Dinamo.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 23:43, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Štrunts ar krīzi, bet iedomājies Pantēras Rīgā ( Ne tās no Zoodārza) !
Rīgas Zoodārzā arī nav panteru

  +1 [+] [-]

, 2009-05-15 01:12, pirms 15 gadiem
skumji, bet citreiz!
vispār nevajadzēja tādu ažiotāzu sacelt un tad čiks, sajūtamies apčakarēti taču... =/

     [+] [-]

, 2009-05-15 01:24, pirms 15 gadiem
Idiotisms. Es kaut 50LS būtu gatavs maksāt par tādu spēli...

     [+] [-]

, 2009-05-15 06:49, pirms 15 gadiem
nu un kaa, lai mees zinaam pa cik Kira sarunaaja sho speeli? Gan jau summa bija taada, ka Kira zinaaja, ka Dinamo shajos laikos tos nepavilks.. Un taga Kira var plaatiities, ka visu sarunaajis, bet tie mudaki u.t.t. nebriiniitos, ka naakamais, ko vinjsh presei pasaka, ka bez vinja Dinamo ir lieli zaudeetaaji.

     [+] [-]

, 2009-05-15 08:13, pirms 15 gadiem
Man liekas,ka Koziols būtu izbīdijis.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-15 08:15, pirms 15 gadiem
4ii bļe... rakstīja: Kira tagad no Grindeks pelna 1.27 milijonus latus dienā, tas ir tikkai no Grindeks...Lai uzsauc mērglis!!!
biški neesi ko sajaucis? man domāt Grindexam tāds apgrozījums diezvai nedēļā ir...

     [+] [-]

, 2009-05-15 08:22, pirms 15 gadiem
Nu rudēni pantēras spēle ne ar ko neatšķirtos par spēli RD KHL playoff priekšvakarā.Tur būtu tikai komandas nosaukums.Vot derētu kādreiz dzīvē redzēt kādu playoff spēli vai vēl labāk fināl sērijas spēli.Padalieties vāi kāds ir bijis štatos vai kanādā uz kādu playoff spēli????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-15 08:28, pirms 15 gadiem
4ii bļe... rakstīja: Latvijas lielākā farmācijas uzņēmuma «Grindeks» akciju cena otrdien sasniedza jaunu maksimumu, pieaugot par 5,48% un sasniedzot 8,86 latus par vienu akciju. Tādējādi dienas laikā uzņēmuma lielākā akcionāra Kirova Lipmana akciju vērtība pieauga par 1,27 miljoniem latu, raksta laikraksts «Dienas bizness».
Fakts paliek fakts! Es arī biju šokā!
nu, akciju cena vienreiz strauji uzlēca. so what? citās reizēs tā krīt.

a par ko tāds šoks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-15 09:00, pirms 15 gadiem
4ii bļe... rakstīja: Nu jā... Es pārlasīju, biki biju pārpratis... Nu, bet tik un tā viņš šobrīd ir bagātākais cilvēks Latviā!!!
nu nav jau gan. Ir Latvijā arī biezāki maciņi par Kiru...

     [+] [-]

, 2009-05-15 09:01, pirms 15 gadiem
Karginu ar Krasovicki vajadzētu piesaistīt, lai ziedo viena mēneša ienākumus un viss Ok!

     [+] [-]

, 2009-05-15 09:08, pirms 15 gadiem
ingus14 rakstīja: Karginu ar Krasovicki vajadzētu piesaistīt, lai ziedo viena mēneša ienākumus un viss Ok!
nesaprotu vienu, kāpēc visi tik ļoti grib, lai kāds sponsorētu vienu komerciālu pasākumu???

     [+] [-]

, 2009-05-15 09:14, pirms 15 gadiem
ilwerz rakstīja: Idiotisms. Es kaut 50LS būtu gatavs maksāt par tādu spēli...
Es būtu gatavs par šādu spēli maksāt pat 1500 Ls (Vienu tūkstoti piecus simtus latu). Idiotisms. maksāšu bankai kredītu

     [+] [-]

, 2009-05-15 09:19, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nesaprotu vienu, kāpēc visi tik ļoti grib, lai kāds sponsorētu vienu komerciālu pasākumu???
Lai komerciāli pasākumi varētu notikt, tie kādam ir jāsponsorē!!!

     [+] [-]

, 2009-05-15 09:21, pirms 15 gadiem
Kāpu zonā šleserkungs
Atombumbu rībināja
Būs jau labi, aināriņ
Nerībini atombumbu !

     [+] [-]

, 2009-05-15 09:24, pirms 15 gadiem
beiziiters rakstīja: Es būtu gatavs par šādu spēli maksāt pat 1500 Ls (Vienu tūkstoti piecus simtus latu). Idiotisms. maksāšu bankai kredītu
Teikšu godīgi, izklausās pēc tukšas plātīšanās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-15 09:52, pirms 15 gadiem
4ii bļe... rakstīja: Nē, nē, Kira ir pašlaik bagātākai cilvēks Latvijā, tam onkam ir ļoti, ļoti daudz naudiņas.
diezvai... naudas viņam nav maz, taču pats pats bagātākais arī viņš nu laikam nav... cita lieta, ka viņš ir viszināmākais. Taču galu galā - kāda starpība.

     [+] [-]

, 2009-05-15 11:38, pirms 15 gadiem
nu tad lai pantheras sarunā dinamo uz asv kādu maču maču uzpēlēt un lai šie maksā. bet ja nopietni tad nu............ varbūt citreiz uzpēlēs rīgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-15 12:33, pirms 15 gadiem
4ii bļe... rakstīja: Nu jā, nav nekādas starpības, bet aptuveni 3-4 nedēļas atpakaļ, es lasīju ka oficiāli tieši Kira pašlaik ir bagātākais!
viens no, bet ne pats bagātākais. nra.lv: Desmit miljoni – Latvijā tā vairs nav nauda -...

     [+] [-]

, 2009-05-15 20:08, pirms 15 gadiem
nav koziols, nav variantu!

     [+] [-]

, 2009-05-15 22:14, pirms 15 gadiem
shvak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-18 08:38, pirms 15 gadiem
tiešam, neher bija sabiedriibu tracināt, uzreiz tak zinaaja, ka tas maksaas lielu naudu un ja pašiem nav tad, kas ko runaat vispaar.

Tas ir taapat kaa ieiet veikalaa un teikt, ka es sarunaaju, ka peerku mašiinu, tikai naudas man nav.

     [+] [-]

, 2009-05-18 21:18, pirms 15 gadiem
ASK/OGRE НАБИРАЕТ НА КОНКУРСНОЙ ОСНОВЕ ЮНОШЕЙ 1990-1991 ГОДА РОЖДЕНИЯ
В 1 КОМАНДУ
ДЛЯ УЧ-СТИЯ В ЧЕМПИОНАТЕ U-20 и ВЫСШЕЙ ЛИГЕ
СПРАВКИ ПО ТЕЛ.29822220
';

     [+] [-]

, 2009-05-18 21:27, pirms 15 gadiem
HK Daugava Набирает Мальчиков 2004, 2005 Г. Р. ДЛЯ Занятия Хоккеем.
Ледовые Тренировки Будут Проходить В 55 Хок. Школе. (Пурвциемс)
Сухие Тренировки Будут Проходить В Гимнастическом Зале Daugava.
тренировки проводят профес. тренера по хоккею, стаж работы 13 лет

тел.28835580
29822220
';

     [+] [-]

, 2009-05-18 21:28, pirms 15 gadiem
HK Daugava Набирает Мальчиков 2004, 2005 Г. Р. ДЛЯ Занятия Хоккеем.
Ледовые Тренировки Будут Проходить В 55 Хок. Школе. (Пурвциемс)
Сухие Тренировки Будут Проходить В Гимнастическом Зале Daugava.
тренировки проводят профес. тренера по хоккею, стаж работы 13 лет

тел.28835580
29822220
';