Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Sprukts: "Esmu tuvu līguma parakstīšanai ar "Dinamo""

Jānis Celmiņš

Sprukts: "Esmu tuvu līguma parakstīšanai ar "Dinamo""
Jānis Sprukts
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas izlases hokejists Jānis Sprukts sarunā ar portālu eSports.lv atzinis, ka ir tuvu līgumu parakstīšanai ar Rīgas "Dinamo". "Par līguma galvenajiem punktiem esam vienojušies, palikušas vien dažas detaļas," apliecināja Sprukts.

Latvijas izlases hokejists Jānis Sprukts šodien sarunā ar portālu eSports.lv apstiprināja iepriekš izskanējušo informāciju par līguma parakstīšanu ar Rīga "Dinamo" komandu, un atzina, ka ir ļoti tuvu tā parakstīšanai. "Par līguma galvenajiem punktiem jau esam vienojušies, palikušas vien dažas detaļas, un mans aģents šobrīd pie tā strādā," portālam eSports.lv atzina Sprukts.

Sprukts pastāstīja, ka bijis piedāvājums arī no Floridas "Panthers" kluba vadības, taču piedāvāts divvirziena līgums, kas spēlētāju neinteresēja. Tāpat piedāvājumu izteikusi arī Latvijas izlases treneru Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa vadītā "MVD" komanda. "Bija piedāvājums arī no "MVD" kluba, taču spēlēt mājās tomēr ir daudz patīkamāk," atzina Sprukts.

Runājot par līguma finansiālo pusi, Sprukts noraidīja iepriekš izskanējušās baumas, ka pirms pagājušās sezonas prasījis "Dinamo" klubam 600 tūkstošus lielu atalgojumu, un teica, ka arī šogad tik "trekns" līgums viņam nebūšot.

 +17 [+] [-]

, 2009-07-09 20:30, pirms 15 gadiem
Spēcīgi.

 +50 [+] [-]

, 2009-07-09 20:30, pirms 15 gadiem
Patīkama ziņa.

 +10 [+] [-]

, 2009-07-09 20:30, pirms 15 gadiem
nu beidzot

 +61 [+] [-]

, 2009-07-09 20:30, pirms 15 gadiem
Tikai nevajag visu izlasi vienā Dinamo savākt..

 +12 [+] [-]

, 2009-07-09 20:30, pirms 15 gadiem
Dinamo būs spēks

     [+] [-]

, 2009-07-09 20:31, pirms 15 gadiem
Ideāli!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-09 20:31, pirms 15 gadiem
Loti labas zinjas!! Cerams Sprukts nospeelees ljoti labi un iespejams vares atgriezties NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2009-07-09 20:32, pirms 15 gadiem
ideaali!
sprukts ozolinjs!
buus diezgan labs sastaaws!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-07-09 20:33, pirms 15 gadiem
Tas tikai priecee !!!
Diezgan interesanta komanda bus sho sezon !!!

  -2 [+] [-]

, 2009-07-09 20:34, pirms 15 gadiem
Kas ta Sprukts pa jauno, cerams bus lideris

 +13 [+] [-]

, 2009-07-09 20:37, pirms 15 gadiem
Welcome home
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: edgarZ
Slēpts komentārs: Kalvinators

  +2 [+] [-]

, 2009-07-09 20:42, pirms 15 gadiem
Nez priecāties vai raudāt... Itkā no vienas puses labi, ka regulāra augsta līmeņa spēļu prakse, bet no otras puses, nezinu vai, ja visi izlases spēlētāji spēlētu Dinamo, mēs spētu sasniegt augstus rezultātus...

  +4 [+] [-]

, 2009-07-09 20:45, pirms 15 gadiem
kasirkas rakstīja: Tikai nevajag visu izlasi vienā Dinamo savākt..
Pilnībā piekrītu. Nevajag tagad visus savākt vienā komandā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2009-07-09 20:50, pirms 15 gadiem
Marquis rakstīja: Pilnībā piekrītu. Nevajag tagad visus savākt vienā komandā.
Kad taisija Dinamo projektu tad visiem bija prieki ka izlases čaļi varēs pasisties augsta līmeņa komandā, tagad kad ir komanda un stabili izlases spēlētāji tad atkal nav labi

  +7 [+] [-]

, 2009-07-09 20:50, pirms 15 gadiem
Ļoti labi, vairs neveins nevarēs teikt, ka Dinamo vilceji ir leģionāri

 +18 [+] [-]

, 2009-07-09 20:51, pirms 15 gadiem
Nu vot sākas!
Sākumā visiem vajag vienu spēcīgu klubu, spēcīgā līgā, kur spēlē izlases kodols.
Tagad kad tas ir noticis, tagad atkal nevajag!
Kā saka īstie latvieši - OPREDEĻITES!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-07-09 20:51, pirms 15 gadiem
Vajadzētu iespēlēt maiņu Dārziņš - Sprukts - Rēdlihs, jo izskatās, ka jaunajā sezonā, cik nopratu, Bērziņš vairs nebūs Dinamo. Sprukts, protams, iederētos arī starp Cipuli un Ņiživiju, bet, ja skatāmies nākotnē, tad aiznākamgad Dinamo būs pieejams Vasiļjevs un mēs visi lieliski atceramies, cik tiecami šis 3nieks saspēlējās PČ.

Šķiet, ka Sprukts varētu būt arī vienīgais latviešu centrs un visdrīzāk pērējie būs legionāri.

  +8 [+] [-]

, 2009-07-09 20:52, pirms 15 gadiem
Fantastiski...patiesībā uz doto momentu,visi labie scenāriji par kuriem tikai sapņojām,nerunājot nemaz par Ozo,sāk piepildīties,tā turpināt...! P.S Atklāti runājot,ja tagad parādītos bankas konta numurs no RD puses,kur līdzjutēji varētu nest savu artavu algu fondam,man vajadzētu pus sekundi,lai pieņemtu lēmumu un ja vēl tā pat domā,teiksim kādi 200 000,kaut pa latiņam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-07-09 20:55, pirms 15 gadiem
Marquis rakstīja: Pilnībā piekrītu. Nevajag tagad visus savākt vienā komandā.
Labākos tāpat Dinamo nesavāks dēļ savām finansēm. Tātad tos, kuri spēlē NHL vai ir augsta līmeņa KHL spēlētāji. Visi pārējie - viņiem Dinamo tiešām ir labākais variants. Paskaties, izņemot Ņiživiju, visi pārējie Latvijas izlases spēlētāji bez Dinamo vēl tagad kapāru BAČā. Tur jau tas suns aprakts.

     [+] [-]

, 2009-07-09 20:57, pirms 15 gadiem
Kas ar Hossu? uzskatu, ka tas ka viņam vēl nav līguma ar envienu citu klubu jau ir labi un arī Matuļu Janka runā daudzsološi! Cik droša infa ir par to Ka Kašparīts brauc uz Filadelfiju nevis Rīgu? Ja atkrīt kašpars nevar tomēr sagrabīnāt Karsumam?

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 20:58, pirms 15 gadiem
tagad Dinamo uz paarunam ir viens trumpis ...
Nac! - Ozolins spele pie mums

  +6 [+] [-]

, 2009-07-09 20:59, pirms 15 gadiem
Nu jā, šitā jau točna visu izlasi savāks bet man jau patīk

  +2 [+] [-]

, 2009-07-09 21:00, pirms 15 gadiem
Un vēlpietam Ozo un Sprukts nav tie leģionāri!!! Kāds sastāvs Dinamo būs!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 21:01, pirms 15 gadiem
Būs interasanti.

  +6 [+] [-]

, 2009-07-09 21:01, pirms 15 gadiem
kasirkas rakstīja: Tikai nevajag visu izlasi vienā Dinamo savākt..
kapec ne?

  +5 [+] [-]

, 2009-07-09 21:02, pirms 15 gadiem
varētu padomāt, ka 90tajos Latvijas izlasē visi nebija no Dinamo

 +11 [+] [-]

, 2009-07-09 21:03, pirms 15 gadiem
likās, ka Ziemassvētki ir tikai ziemā - bet nē, Sējējs tos atrod arī vasarā

  +2 [+] [-]

, 2009-07-09 21:04, pirms 15 gadiem
daudzi pat nezin ko nozimee legjionaars

     [+] [-]

, 2009-07-09 21:05, pirms 15 gadiem
neko sliktu nesaskatu, ka Janka spēlēs Dinamo. 1. tas noteikti ir labāk kā spēlēt AHL (nu vismaz man tā liekas, jo NHL viņam vietu neviens negarantē) 2. Labāk Dinamo nekā MVD 3. vēsture rāda, ka nekas slikts nav, ka izlases kodols ir vienā komandā, pie tam labā līmenī. Jo ja nemaldos PSRS izlases 1. un 2. maiņa bija CSKA 3. Maskavas "miliči" un ceturto salasīja no lielās "tēvijas".

Vienīgais, kas bažas māc, ka džeki sezonas laikā varētu viens otram apnikt, bet viņi tomēr ir profesionāļi un gan jau viss būs labi.

     [+] [-]

, 2009-07-09 21:05, pirms 15 gadiem
lvhockey rakstīja: Vajadzētu iespēlēt maiņu Dārziņš - Sprukts - Rēdlihs, jo izskatās, ka jaunajā sezonā, cik nopratu, Bērziņš vairs nebūs Dinamo. Sprukts, protams, iederētos arī starp Cipuli un Ņiživiju, bet, ja skatāmies nākotnē, tad aiznākamgad Dinamo būs pieejams Vasiļjevs un mēs visi lieliski atceramies, cik tiecami šis 3nieks saspēlējās PČ.

Šķiet, ka Sprukts varētu būt arī vienīgais latviešu centrs un visdrīzāk pērējie būs legionāri.
Nu un kas tad būs 4. centrs? viens būs leģionārs, viens Sprukts, viens būs no jaunajiem, Bērziņš būs un paskaties viņa +/- koeficientu labi uzbrukumā viņš nav zvērs, bet aizsardzībā savu padara.

     [+] [-]

, 2009-07-09 21:06, pirms 15 gadiem
un cik atceros Herbis teica, ka jābūt ļoti labam piedāvājumam lai kaut ko māinītu, tāka domāju arī pēc nākošā gada paliks fāterlandē

  +9 [+] [-]

, 2009-07-09 21:07, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Nu un kas tad būs 4. centrs? viens būs leģionārs, viens Sprukts, viens būs no jaunajiem, Bērziņš būs un paskaties viņa +/- koeficientu labi uzbrukumā viņš nav zvērs, bet aizsardzībā savu padara.
man patīk, ka pie mums tos spēlētājus kuri uzbrukumā neder sauc par aizsardzības speciālistiem

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 21:08, pirms 15 gadiem
lvhockey rakstīja: Vajadzētu iespēlēt maiņu Dārziņš - Sprukts - Rēdlihs, jo izskatās, ka jaunajā sezonā, cik nopratu, Bērziņš vairs nebūs Dinamo. Sprukts, protams, iederētos arī starp Cipuli un Ņiživiju, bet, ja skatāmies nākotnē, tad aiznākamgad Dinamo būs pieejams Vasiļjevs un mēs visi lieliski atceramies, cik tiecami šis 3nieks saspēlējās PČ.

Šķiet, ka Sprukts varētu būt arī vienīgais latviešu centrs un visdrīzāk pērējie būs legionāri.
4 mainja speles tikai vietejie un visticamak centrs tur bus dzerins.
un no kurienes tev info ka berzins nespeles RD?

  +6 [+] [-]

, 2009-07-09 21:08, pirms 15 gadiem
nu principā centrs vairāk ir aizsargs nevis uzbrucējs

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 21:09, pirms 15 gadiem
kasirkas rakstīja: Tikai nevajag visu izlasi vienā Dinamo savākt..
tieši vajag lai būtu vairāk sadarbibas utt

     [+] [-]

, 2009-07-09 21:09, pirms 15 gadiem
Ko tur daudz apspriest! Ļoti labi ka viņs spēlēs Dinamo! Es domāju ka pārsvara visi latvija sspeletaji naks no dinamo tas ir pat labi neka slikti, jo ja labi iespelesies znarokam bus mazak darba!

     [+] [-]

, 2009-07-09 21:09, pirms 15 gadiem
Šuplers Bērziņu ļoti slavēja, tāka gan jau ka spēlēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-07-09 21:14, pirms 15 gadiem
Chilaverts4 rakstīja: Ludzu jums hokeja menegera spele : ppm.powerplaymanager.com: Tiešsaistes sporta menedžera spēle - arii Jusu komadaa var but spukstinsh
Tas "4" pie tava nika nozimē, ka tevi jau 3 reizes izbanoja?

  +2 [+] [-]

, 2009-07-09 21:19, pirms 15 gadiem
Namejs latgaļu karotājs rakstīja: man patīk, ka pie mums tos spēlētājus kuri uzbrukumā neder sauc par aizsardzības speciālistiem
Es saku ka priekš 3.-4. maiņas centra ir ok jo iekša palielam met pirmās divas, Bērziņa trumpis ir cīņa vārtu priekšā, ko viņš aizsardzība paveic labi, pretējā gadījumā nebūtu tāda koeficienta nekad tev komandā nebūs 10 metēji ir jābūt arī melnā darba darītājiem.
Slēpts komentārs: kasagrande

  +7 [+] [-]

, 2009-07-09 21:26, pirms 15 gadiem
kā es nevar sagaidīt nākamamās sezonas sākumu!!!! Dinamo ..Dinamo RĪGA

  -2 [+] [-]

, 2009-07-09 21:28, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Oho! Labāk ir kā kāds leģionārs!
LEGIONARI,2008-2009 sezona

Punkti
1.81. Hossa Marsels 45
2.83. Elisons Mets 39
3.12 .Hartigans Marks 37
4.15 .Vestkots Duvijs 19
5.14 .Novāks Filips 17
-----------------------------------------------------------
Pashmaju speletejai,2008-2009 sezona

Punkti
1.17.Ņiživijs Aleksandrs 26
2.47 .Cipulis Mārtiņš 21
3.10 .Dārziņš Lauris 17
4.9 .Rēdlihs Krišjānis 10
5.23 .Tribuncovs Atvars 9

Nu es nedomaju ka musejie bija labaki par Legionariem!

  +5 [+] [-]

, 2009-07-09 21:28, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Es saku ka priekš 3.-4. maiņas centra ir ok jo iekša palielam met pirmās divas, Bērziņa trumpis ir cīņa vārtu priekšā, ko viņš aizsardzība paveic labi, pretējā gadījumā nebūtu tāda koeficienta nekad tev komandā nebūs 10 metēji ir jābūt arī melnā darba darītājiem.
diemžēl man Bērziņa spēle savu vārtupriekšā un 3. maiņas vārtu zaudējumi asociējas ar to kā bērzs noguļ pretinieku vārtu preikšā un tad sit nūju ap ledu vai vārtiem un sakodis lūpu brauc malā pēc ielaistā gola!
Slēpts komentārs: pocis
Slēpts komentārs: slakters

  -1 [+] [-]

, 2009-07-09 21:33, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: LEGIONARI,2008-2009 sezona

Punkti
1.81. Hossa Marsels 45
2.83. Elisons Mets 39
3.12 .Hartigans Marks 37
4.15 .Vestkots Duvijs 19
5.14 .Novāks Filips 17
-----------------------------------------------------------
Pashmaju speletejai,2008-2009 sezona

Punkti
1.17.Ņiživijs Aleksandrs 26
2.47 .Cipulis Mārtiņš 21
3.10 .Dārziņš Lauris 17
4.9 .Rēdlihs Krišjānis 10
5.23 .Tribuncovs Atvars 9

Nu es nedomaju ka musejie bija labaki par Legionariem!
Diemžēl mūsējiem nedeva spēlēt tik daudz vairākumā, tā tu arī varbūt nedomā? Tā status nav adekvāti salīdzināt, bet protams es uzskatu, ka mūsu leģionāri bija soli priekšā vietējiem puišiem, tikai viņi varēja vēl labāk nospēlēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-07-09 21:38, pirms 15 gadiem
ak dies, kas par ņemšanos, cik ir dzīrdēta kurnēšana par to, ka netiek uz čempi no amērikas, tagad atkal slikti, nesaprotu, ko Jūs īsti gribat, lai visi spēlē amērikā un uz čempi brauc ask metalurgs, kaut gan tad jau arī kaut ko atradīsiet kas neapmierina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-07-09 21:44, pirms 15 gadiem
Namejs latgaļu karotājs rakstīja: Diemžēl mūsējiem nedeva spēlēt tik daudz vairākumā, tā tu arī varbūt nedomā? Tā status nav adekvāti salīdzināt, bet protams es uzskatu, ka mūsu leģionāri bija soli priekšā vietējiem puišiem, tikai viņi varēja vēl labāk nospēlēt!
Par sho temu runaja visu sezonu,bet ja legionari met,bet musejie nee,tad kam dod spelet,vaidzeja pieradit sevi un tad ari dabutu spelet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-09 21:50, pirms 15 gadiem
No vienas puses forši, bet no otras Sprukts attālinās no NHL.

  -3 [+] [-]

, 2009-07-09 21:55, pirms 15 gadiem
Kaut nu viniem izdotos visiem labi saspeleties!!

Nez, Ivananu nevaretu nakamsezon vel uz Dinamo aizvilinat

     [+] [-]

, 2009-07-09 21:56, pirms 15 gadiem
nav teikts, ka Sprukts attālinās no NHL, paskat cik daudz KHL spēlētāju tagad aicina uz NHL, krieviem atkal panika par to, ka līgumi ar klubiem, bet NHL aizvilina pie sevis uzmīžot krievu līgumiem

     [+] [-]

, 2009-07-09 21:59, pirms 15 gadiem
gribējās tomēr lai Spruksts tiek NHL , bet nu nekā

     [+] [-]

, 2009-07-09 22:02, pirms 15 gadiem
bye bye NHL forever and ever

  +3 [+] [-]

, 2009-07-09 22:03, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: No vienas puses forši, bet no otras Sprukts attālinās no NHL.
nez vai, domāju, ka tāpat viņam nostiprināties NHL bija maz cerību

  +4 [+] [-]

, 2009-07-09 22:03, pirms 15 gadiem
pocis rakstīja: nav teikts, ka Sprukts attālinās no NHL, paskat cik daudz KHL spēlētāju tagad aicina uz NHL, krieviem atkal panika par to, ka līgumi ar klubiem, bet NHL aizvilina pie sevis uzmīžot krievu līgumiem
Viss ir atkarīgs no Sprukta aizvadītās sezonas. Uz NHL aicina tikai tos KHL spēlētājus kas ir virs vidējā KHL līmeņa.
Spruktam sezonā jāsavāc vismaz 50 punkti, lai viņš varētu pretendēt uz vienvirziena līgumu NHL.
Slēpts komentārs: snupijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-07-09 22:09, pirms 15 gadiem
Spēlētājs kurš var aizstāt Hossu

  +5 [+] [-]

, 2009-07-09 22:13, pirms 15 gadiem
tobymac rakstīja: Spēlētājs kurš var aizstāt Hossu
ar matu krasu jaa.. ar speli, nee...vel varbut gerbtuvee vina vieta var sedeet

  +2 [+] [-]

, 2009-07-09 22:17, pirms 15 gadiem
Musu komanda bus vel specigaka,un priece ka tie ir musu speletaji
Slēpts komentārs: Ontario
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-09 22:32, pirms 15 gadiem
Spruktu Bērziņa vietā,es piekrītu

     [+] [-]

, 2009-07-09 22:39, pirms 15 gadiem
manuprāt, mūsu latviešu bāleliņi varētu pat leģionārus aizstāt.!

PRIECĒĒĒĒ.!!

  +3 [+] [-]

, 2009-07-09 22:42, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Diemžēl Bērziņš palike Dinamo...cermas ka nosūtīs viņu uz fārmu.
butu labaak muti patureejis

  -1 [+] [-]

, 2009-07-09 22:45, pirms 15 gadiem
Nu kruta jau protams, nu bet................. var jau būt ka tas vēl nenozīmē atmetienu ar roku NHL, kur manuprāt viņam īstā vieta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-09 23:08, pirms 15 gadiem
Ceru, ka Spruktam nāks arī trešā "elpa" un ceturtā un ... ...

Šim hokejistam spēki kā pa viļņiem.

     [+] [-]

, 2009-07-09 23:19, pirms 15 gadiem
kaa arii es domaaju shozezon diezgan apmekleetas majas speeles buus jo daudzi naaks tikkai deeelj ozolinja!

     [+] [-]

, 2009-07-09 23:36, pirms 15 gadiem
man gan liekas ka forši ka lielākā saļa ir no izlases

  -2 [+] [-]

, 2009-07-10 00:47, pirms 15 gadiem
SZprukts priecē, tikai ja viņš spēlēs Bērziņa vietā. Gaidu leģionārus, viņiem tomēr jābūt POGODAS veidotājiem - Janka tam ir par lēnu.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-10 01:01, pirms 15 gadiem
teorētiski, hokejistam ar sprukta cipariem ahl, dinamo vajadzētu būt vienam no galvenajiem motoriem.

     [+] [-]

, 2009-07-10 01:11, pirms 15 gadiem
Lieliska zinja, bet kaut kaa bij aizdomas par sho variantu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-10 08:16, pirms 15 gadiem
Galvenais, lai Dinamo nepievāc visus mūsējos NHL spēlētājus. Ir forši, ka latvieši spēlē arī NHL. Lai Spruktam veicās. Tagad būs wēlwiens jauns iemesls, lai ietu uz Dinamo spēlēm

  -4 [+] [-]

, 2009-07-10 08:42, pirms 15 gadiem
Joprojām domāju un nesaprotu, kāpēc daudzi uzskata Spruktu par spēcīgu papildinājumu. Nekad daudz dižāks par Dārziņu nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-10 09:32, pirms 15 gadiem
V1ista rakstīja: Loti labas zinjas!! Cerams Sprukts nospeelees ljoti labi un iespejams vares atgriezties NHL.
Parasti tā nenotiek ar NEzvaigznēm. Bet cerēt jau vari.

     [+] [-]

, 2009-07-10 09:34, pirms 15 gadiem
YX rakstīja: Nez priecāties vai raudāt... Itkā no vienas puses labi, ka regulāra augsta līmeņa spēļu prakse, bet no otras puses, nezinu vai, ja visi izlases spēlētāji spēlētu Dinamo, mēs spētu sasniegt augstus rezultātus...
Kas esat Jūs, kas taisāties sasniegt augstus rezultātus - izlase??? Dinamo???

  +4 [+] [-]

, 2009-07-10 09:37, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Diemžēl Bērziņš palike Dinamo...cermas ka nosūtīs viņu uz fārmu.
Es atvainojos, vai Berzins slikti spele? Man liekas, ka vins ir neaizstajams (vismaz pagaidam)... Man personigi vina spele patik

  -1 [+] [-]

, 2009-07-10 09:39, pirms 15 gadiem
pocis rakstīja: nu principā centrs vairāk ir aizsargs nevis uzbrucējs
Principā Tu esi āpsis. Kurš cīnās vārtu priekšā principā???

  -1 [+] [-]

, 2009-07-10 09:41, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Joprojām domāju un nesaprotu, kāpēc daudzi uzskata Spruktu par spēcīgu papildinājumu. Nekad daudz dižāks par Dārziņu nav.
Nez ko tu teici olimp. kval. turnīra laikā, kad Sprukts bija pārliecinoši labākais izlasē.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-10 09:41, pirms 15 gadiem
Namejs latgaļu karotājs rakstīja: Diemžēl mūsējiem nedeva spēlēt tik daudz vairākumā, tā tu arī varbūt nedomā? Tā status nav adekvāti salīdzināt, bet protams es uzskatu, ka mūsu leģionāri bija soli priekšā vietējiem puišiem, tikai viņi varēja vēl labāk nospēlēt!
Kapēc nav adekvāti? Spēlē, parādi sevi, parādi, ka vari un dabūsi vairāk spēles laika!

     [+] [-]

, 2009-07-10 09:46, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nez ko tu teici olimp. kval. turnīra laikā, kad Sprukts bija pārliecinoši labākais izlasē.
Bet kāds viņš PČ. Rēali viņš joprojām ir ļoti nestabīls. Arī tajā pašā AHL šosezon. Tad viņam 4+4 divu spēļu laikā, tad atkal sausais periods.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-10 09:54, pirms 15 gadiem
hello, atradu labu portālu, SMS un MMS no internerneta par brīvu, moš kādam noder smsbox.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-10 09:56, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Bet kāds viņš PČ. Rēali viņš joprojām ir ļoti nestabīls. Arī tajā pašā AHL šosezon. Tad viņam 4+4 divu spēļu laikā, tad atkal sausais periods.
bet viņš jau nespēlē viens pats.. drīzāk jāvaino visa maiņa nevis viens spēlētājs. Ja nevar iedot pasus, vai nav izdevības tā nav viena cilvēka vaina, lai vai kā viņš spēlētu...

  +2 [+] [-]

, 2009-07-10 09:57, pirms 15 gadiem
Centra spēlētājam ir pirmajam no uzbrucējiem jābūt atpakaļ savā zonā, palīgā aizsargiem- kā jau te tika rakstīts, centrs ir pa pusei aizsargs, tāpēc arī centra spēlētājiem ir šādas augšupejas un lejupslīdes punktu ziņā! Vienā spēlē treneris liek rauties uz priekšu, otrajā aizsargāties!

Un ko jūs to Bērziņu varat ķidāt, liekat tak čalim mieru, viņš savu melno darbu padara ļoti labi! Kā Matulis teica par Kerču savulaik, Kāpēc dist uz to, kas mums ir???

     [+] [-]

, 2009-07-10 10:02, pirms 15 gadiem
kashkjels 2 rakstīja: Centra spēlētājam ir pirmajam no uzbrucējiem jābūt atpakaļ savā zonā, palīgā aizsargiem- kā jau te tika rakstīts, centrs ir pa pusei aizsargs, tāpēc arī centra spēlētājiem ir šādas augšupejas un lejupslīdes punktu ziņā! Vienā spēlē treneris liek rauties uz priekšu, otrajā aizsargāties!

Un ko jūs to Bērziņu varat ķidāt, liekat tak čalim mieru, viņš savu melno darbu padara ļoti labi! Kā Matulis teica par Kerču savulaik, Kāpēc dist uz to, kas mums ir???
Tas ir stipri nosacīti. Vairāk atkarīgs no spēlētāja klases un fiziskās sagatavotības.

     [+] [-]

, 2009-07-10 10:22, pirms 15 gadiem
Ierēcu par Sporta Avīzi un visiem bļāvējiem, par spēlētāju līguma apmēriem, cik zinu tad SA, gan par Ozoliņa miljonu rakstīja, gan arī par Sprukta, redz kur jau krietni ticamāks avots, tb viss ticamākais, pats spēlētājs ir atzinis, ka ne tuvu nebūs tāds līgums!
Domāju, ka par Ozoliņu arī tā bauma ir krietni vien uzpūsta! Kā jau zināms patiesos līguma apmērus mēs neuzzināsim, jo tādu info izpaust nedrīksts pēc KHL līguma, bet kautkādas aprises iezīmēsies drīz, un tad es ierēkšu, ja izrādīsies, ko Ozoliņam ar ir labi ja 0.5 citoni

  +1 [+] [-]

, 2009-07-10 10:24, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Diemžēl Bērziņš palike Dinamo...cermas ka nosūtīs viņu uz fārmu.
Varbūt bērziņš nav pats labākais uzbrucējs, bet aizsardzībā viņš toč spēlē labāk, kā daudzi citi izslavēti centri! Kas ar nebūt nav mazsvarīgi, ne vienmēr centriem ir jābūt ļoti rezultatīviem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-10 10:29, pirms 15 gadiem
slakters rakstīja: nju no vienas puses ljoti labi no otras diezgan beediigi....proti labi tas ka speelees latvijas klubaaa bet beediigi tas ka praktiski aizmirsis par ameriku... un vienoziimiigi liimenis tajaa pashaa AHL ir labaaks nekaa KHL
Nu čalīt, es nezinu cik tu sajēdz no citiem sporta veidiem. bet no hokeja tu toč neko nesajēdz, ja vari izvemt šitādu murgu!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-10 10:32, pirms 15 gadiem
Krievijas izlasē, lielākā daļa spēlētāju, bija no KHL, Kanādas izlasē no NHL, un šķiet, ka neviens nebija no AHL...
1. Jautājums: Kura izlase kļuva par pasaules čempioniem ? Atbildi gaidu no slaktera
2. Ja jau KHL ir draņķīgāks par AHL, tad sanāk ka AHL ir arī labāks par NHL..... Nu ja pareizi atbild uz pirmo jautājumu, tāda loģisko secinājumu ķēdīte sanāk

  +1 [+] [-]

, 2009-07-10 10:43, pirms 15 gadiem
RIO75 rakstīja: Krievijas izlasē, lielākā daļa spēlētāju, bija no KHL, Kanādas izlasē no NHL, un šķiet, ka neviens nebija no AHL...
1. Jautājums: Kura izlase kļuva par pasaules čempioniem ? Atbildi gaidu no slaktera
2. Ja jau KHL ir draņķīgāks par AHL, tad sanāk ka AHL ir arī labāks par NHL..... Nu ja pareizi atbild uz pirmo jautājumu, tāda loģisko secinājumu ķēdīte sanāk
pareizi jau tu saki. pie tam cik miljoni(algās) apgrozās AHL? visi spēlētāji ir teikuši ka tur tā vien izdzīvošanai sanāk (vismaz cik esmu dzirdējis/lasījis). Diezgan netaisnīgi sanāk. AHL labāks par KHL, tajā pašā brīdī knapi tūkstoši pret simtiem taukšķu un mijoniem

     [+] [-]

, 2009-07-10 10:59, pirms 15 gadiem
nu, es neesmu no tiem, kas fanotu par Sprukta prasmēm....

     [+] [-]

, 2009-07-10 11:22, pirms 15 gadiem
nu tik buus sveetki muusu ielaa; baigi gribaas redzeet spruktinju DR formaa!

     [+] [-]

, 2009-07-10 23:17, pirms 15 gadiem
Es ja godīgi biju apr to lai viņš tiek uz nhl spēlēt tur līmenis ir augstāks būtu patīkamāk ja spēlētāji vairāk būtu nhl mums pašlaik ir 3 spēlētāji nhl tas ir maz laigan par Ivanānu tā škiet izlasei jāizmirst paši atsakās viņu ņemt..

Nu varbūt KHL nebij slikts varinats bet nu to redzēsim