Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" nepaliks Elisons; Hosa un Novāks

Kristaps Zālītis

"Dinamo" nepaliks Elisons; Hosa un Novāks
Marsels Hosa. Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" hokeja kluba prezidents Viesturs Koziols intervijā laikrakstam "Diena" pavēstījis, ka nākamsezon komandas sastāvā vairs nespēlēs Marsels Hosa, Filips Novāks un Mets Elisons, kuriem tiek pārmesta nepietiekama pašatdeve laukumā sezonas izšķirošajās spēlēs.

"Elisonam pateicu, ka esmu ļoti neapmierināts. Tā komandas līderi nespēlē. Izslēgšanas spēlēs jābūt pilnīgi citam hokejam," Koziols kritizēja pirmās maiņas uzbrucēju. "Nav pretenziju pret Hartiganu un Veskotu. Arī Pruseku. Veskots ļoti pārdzīvoja to dūrienu Maskavā. Pārējie leģionāri — lielas šaubas par viņiem. Viņu sastāvā nebūs."

Tāpat skarbāki vārdi tika arī komandas galvenajam trenerim Jūliusam Šupleram: "ir pretenzijas pret Šupleru — kā viņš vadīja playoff spēles. Elisons un Hosa spēlēja mazākumā, un tūlīt pēc tam vairākums, kaut arī viņi nevarēja pavilkt kājas. No malas taču bija redzams, ka trešdien pa laukumu lidoja Bērziņa maiņa. Saša Ņiživijs plēsās katrā epizodē, un arī Mārtiņš Cipulis centās izveidot bīstamas situācijas. Kāpēc nedeva iespēju spēlēt tiem, kuri cīnījās? Sezonas laikā bija atsevišķas nianses, kas neapmierināja, taču galvenajos vilcienos viss bija kārtībā. Rīga-2000 laikos man patika, kā Šuplers motivēja spēlētājus. Tāpēc jo vairāk esmu pārsteigts par notikušo, " Koziols atsauca atmiņā arī pieredzi no "Rīga 2000" ziedu laikiem, tomēr izteica vēlmi turpināt sadarbību ar pašreizējo komandas galveno treneri.

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Diena"

  -3 [+] [-]

, 2009-03-06 11:57, pirms 15 gadiem
Nav naudas, vot i bārstās ar tāda veida izteicieniem. Tas tak skaidrs! Ta pat kaa bija ar Barons, kad kaut kas tika parmests Muizniekam, kaut gan vins vineja Eirokausu, bet ka pecak paradija laiks, tad aizgaja gan Muiznieks, gan vadoshie speletaji Aleksandrs un Gustas! Naudinas nav! Ceru, ka tada gadijuma RD vadis, piemeram Vasiljevs, bet Hossas un Ellisona vieta var nakt vietejie. Tas pats Sprukts, Daugavins... Es uzskatu, ka tas ir labaks ieguldijums nakotne un ari ar viniem RD tiks play-off!!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 12:01, pirms 15 gadiem
Ja nebūs,kas bliež iekšā,kā kozoils domā nākamsezon piesaistīt skatītājus?Hossa jau bija kā Dinamo brends.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 12:04, pirms 15 gadiem
Man liekas nedaudz stulbi, ka Koziols iejaucas sastāva komplektēšanā. Tas tomēr ir trenera uzdevums un atbildība. Jā - Koziols var pateikt, ka kāds spēlētājs ir par dārgu, tāpēc viņu neņemam vai neņemam.
Es uzskatu, ka cilvēks bez jebkāds trenera izglītības nevar būt gudrāks par tik pieredzējušu un diplomētu hokeja speciālistu kā Šuplers. Un, ja Šuplers uzskatītu, ka šiem spēlētājiem jāpaliek sastāvā, tad viņiem arī vajadzētu palikt.
Vienīgais kritērijs Koziolam varētu būt tas, vai sezonas uzdevums ir izpildīts vai - nē. Un, ja nav, tad jālaiž vaļā treneris. Bet, ja uzdevums ir izpildīts, tad treneris paliek amatā un funkcionāriem nav jājaucas trenera darbā, bet jādara savs darbs. Jo Šuplers jau Koziolam nemāca, kura grāmatvede slikti strādā un kurš menedžeris jāatlaiž. KATRS DARA SAVU DARBU!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-06 12:07, pirms 15 gadiem
pofik un to hossu, galvēlais atrast labaku spēlētju!!

     [+] [-]

, 2009-03-06 12:08, pirms 15 gadiem
ko jūs te visi muldat žēl vajadzēja Hosu paturēt. Protams ka gribēja paturēt, bet neizdevās sarunāt jo sezonas laikā Hosas alga ir kāpusi stipri uz augšu. To ka viņš tā to pasaka tas ir savādāk un noteikti uz emocijām tādu piķi tomēr zaudāja līdz ar spēli jo nākamajā dienā būtu atkal visas biļetes izpirktas un par halli jau noteikti bij jau kaut kas iemaksāts un sanāca noteikt palikt mīnusos. Bet nepaturēja komandā dēļ play off spēlēm pēdējās muļķības

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 12:08, pirms 15 gadiem
Koziols uzvedas kā dirsīgs un uzpūtīgs tītars. Riebās lasīt viņa interviju.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 12:08, pirms 15 gadiem
Par tādu naudu var atrast labāku spēlētāju nekā Hossu. Sezonas vidū sāka vienkārši slidināties pa laukumu. Nekam nederēja, Hartigans vismaz cīnās.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 12:08, pirms 15 gadiem
Un vietā??? Cik noprotu, šamais grib H. Vasiļjevu un A. Rēķi redzēt Rīgā... Uz Hosas vietu ir varianti - Sprukts un Karsums, lai gan par pēdējo šaubos... cita lieta, ja viņš netiktu aizmainīts uz Tampa Beju, tad būtu varianti, bet tagad izskatās, ka par Karsumu jāaizmirst. Godīgi sakot, neiebilstu pret šiem Koziola vārdiem un šo spēlētāju pazušanu, jautājums tikai - kas nāk pretī.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 12:09, pirms 15 gadiem
Pilnībā piekrītu Viesturam! Hossam pilnīgi noteitki saku uz neredzēšanos, "zvaigzne" baigā, uz klubiņiem pietiek speeka, uz laukuma: pljurkata, kas nevar paslidot un uzņemt normaali piespēles!

     [+] [-]

, 2009-03-06 12:10, pirms 15 gadiem
Man jau gan liekas, ka Hosa netiek paturet tapec, ka vinam ir loti daudzi labi piedavajumi no citiem klubiem un RD vienkarsi nevar noturet vinu. Bet par Elisonu un Novaku gan var piekrist, ka pasatdeve un koncentresanas bija zema limeni!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 12:11, pirms 15 gadiem
...jeb VK nav naudas šos spēletājus paturēt? vai škrobe, ka tikai no vienas spēles PO varēja dabūt naudu par biļetēm?
protams tā ir plika statistika, bet - MH 45 punkti, +/- koificents 3, ME 39 punkti, +/- koificents 1, pārējiem RD (izņemot Pujacu) +/- ir negatīvs. divu spēļu dēļ (Rīgā viss bija OK) norakt RD līderus... PALDIES viņiem jāsaka, ka RD vispār spelēja PO ! ja ne MH un ME tajā pašā sezonas sākumā, kad lielākā daļa no RD vietējiem spēlētājiem vēl nevilka, RD būtu tur, kur visi viņiem paredzēja būt!!!
kamooon....

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 12:12, pirms 15 gadiem
nu labi tie legionari bet ko vini radi pedejas speelees tad labi vien kad izmeta! jo taadi ka hosas un elisoni ir pilna pasaule ar tadiem!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 12:13, pirms 15 gadiem
Banzai rakstīja: Nu jā... ir jau daļa taisnības tur! Bet nu būs citi vietā. Prieks ka Hartigans un Vestkots varētu palikt. Arī Pruseks. Bet tas ka Hosa, Elisons un Novāks izšķirošajās spēlēs spēlēja ne tā, iespējams bija sekas lielajiem spēles laikiem, nogurumam u.t.t. Tāpec arī sniegums playoff likās tāds, kāds likās.
nu tad piedod ja Suplers to nesaprata tad vins vienk. ir mulkis!

Bet Šupijam arii jaapaliek! nez ko labaaku likt vietaa!

     [+] [-]

, 2009-03-06 12:14, pirms 15 gadiem
Hosa nākošsezon pārāk dārgi izmaksātu, un viņš nav tik neaizstājams, lai komanda šķirtos no tādas naudas tikai dēļ viņa. Es jau zināju, ka Hosu RD nenoturēs un ja godīgi nemaz negribēju lai viņi mēģina viņu noturēt. No leģionāriem man vislabāk patika tieši Hartigans un Pruseks, bet Pruseks ar tikai tādā gadījumā, ja nekļūst pārāk dārgs. Hartiganu gan vajadzētu mēģināt noturēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-06 12:19, pirms 15 gadiem
noro rakstīja: Koziols uzvedas kā dirsīgs un uzpūtīgs tītars. Riebās lasīt viņa interviju.
Padomā ar galvu, vai neredzi ka tā ir taktika, kas saistīta ar biznesu!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-06 12:23, pirms 15 gadiem
ei tu nost jūs te viņu visus tik nolikt mākat( tipiski tas pats kas vienmēr labie latviešu fani kad labi kopā baigajā žvērā visi,kad zaudē māk tā nolikt ka nevar pat pazīt) un kas būtu ja mūsējie uzvarētu šeit runa vispār neietu par kaut kādu pašatdevi un necīnīšanos pat ja knapi
Paskaitiet cik spēlēs viņi izručīja, ja viņi gribētu ātrāk beigt sezonu un necīnīties nemūžam mēs nefinišētu 10 vietā. Un pieminiet nākošgad ja tiksim play offf tas būs ļoti milzīgs sasniegums, jo šogad mēs bijām kā melnais zirdziņš neviens negatavojās pret mums nākošgad noteikti neizdosies atrast tādu kā Hosa. Un vēl par to necīnīšanos varēja tak redzēt, ka viņi ir tā kapitali izpētīti vairākumā un tāpēc nekas nesanāca. Maskavas dinamo lai vinnētu bija jāizpēta un jāatrod ieroči pret vienu maiņu to arī viņi veiksmīgi izdarīja. Paldies puiši jūs esat labākie

  -2 [+] [-]

, 2009-03-06 12:25, pirms 15 gadiem
Fluks rakstīja: nu labi tie legionari bet ko vini radi pedejas speelees tad labi vien kad izmeta! jo taadi ka hosas un elisoni ir pilna pasaule ar tadiem!
pilnīgs idiņš pasists dau**s

     [+] [-]

, 2009-03-06 12:28, pirms 15 gadiem
asais4444 rakstīja: pilnīgs idiņš pasists dau**s
nu jaa tads tu esi! Zheel man tevis!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 12:32, pirms 15 gadiem
un ja godiigi vispaar esmu pret legionaariem labaak saveejos likt komandaa nevis arzemniekus! lai musejiem naak pieredze!

     [+] [-]

, 2009-03-06 12:34, pirms 15 gadiem
žēl ka tā

  -2 [+] [-]

, 2009-03-06 12:36, pirms 15 gadiem
Hosu jau vajadzeeja patureet....

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 12:37, pirms 15 gadiem
Fluks rakstīja: un ja godiigi vispaar esmu pret legionaariem labaak saveejos likt komandaa nevis arzemniekus! lai musejiem naak pieredze!
Tad tu nesaproti, ka leģionāri ir kā piemērs mūsējiem. Padomā, cik mūsējie uzbrucēji grib līdzināties Hossam! Tāpat jaunajiem aizsargiem Weskott ir kā piemērs, kam līdzināties. Tu domā, tagad paņems Reķi, būs tāpat? Kamon, nevienu tāds reķis neinteresē, ja var paskatīties, pataustīt un parunāties ar NHL aizsargu.
Tāpat uzbrucēji. tu domā, ka tāds Vasiļjevs būs tikpat labs ka Hossa? Varbūt, bet kā personāžs, kas piesaista skatītājus, kā presonāžs, kam līdzināties un kura intervijas skatīties - Hossa ir lielisks.
Tā ka nevaig močīt, ka mūsējie vini paši spēs baigo pieredzi iegūt.

     [+] [-]

, 2009-03-06 12:38, pirms 15 gadiem
Fluks rakstīja: un ja godiigi vispaar esmu pret legionaariem labaak saveejos likt komandaa nevis arzemniekus! lai musejiem naak pieredze!
nu teiksim godīgi, mums nav tik daudz augsta līmeņa spēlētāju, lai cīnītos par augstām vietām KHL. Lai gan principā es tev piekrītu, bet arī nākošsezon mums vajadzēs dažus augstas klases leģionārus, un ļoti ceru ka paliks tieši Hartigans un Vestkots. Vismaz Hartigana attieksme man šosezon ļoti patika. Vairāk tādu kā viņš.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 12:38, pirms 15 gadiem
vnk (šeit ir rupjs vārds domāts), kas nesen vel intervija teica ka liels parsteigums (loti pozitiiva noziimee) ir elisons?? un (šeit ir rupjs vārds domāts) tagad tad laist vlajaa???
ko hossa izdarija netaa??? iemeta pirmo banku pret maskavu 3šajaa speelee vai tas ka iemeta tikai vienu???
nu novaaks, paskatoties status krietni augstaku vietu ienem vins starp aizsargiem kaa citi (peec punktiem)!
vardu sakot ja uz nakamo sezonu nebus tik pat labi aizvietotaji, tad buus tiesma tas ko teica tas sibir treneris.... rigai play off nespiid!!!
pilniigi trakums, par hosu ta arii likaas ka atlaidiis, bet ta vieta vareja par to naudu pienemt divus tadus hartiganus klaat!!! labi vismaz ka hartigans paliek pie mums!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 12:39, pirms 15 gadiem
žēl par to,ka viņu nebūs vairs RD
Bet cerams, ka Veskots, Hartigans un Pruseks paliks ļoti patīk ar kādu pašatdevi viņi spēlē

     [+] [-]

, 2009-03-06 12:41, pirms 15 gadiem
eckosystem rakstīja: Hosu jau vajadzeeja patureet....
Lai Hosu paturētu RD vajadzētu laikam izlikt lielāko daļu no sava budžeta, un kas tad būs viņš viens spēlēs??? Nevajag mums tik dārgu spēlētāju, neesam mēs tik bagāti!!! Mums vajag tādus spēlētājus kas kapājas katrā spēlē par katru centimetru nevis kaut kādas sīkas zvaigznītes.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 12:43, pirms 15 gadiem
Thanks Hossa, Ellison and Novak!!!
Hi, guys! If you are reading this or at least trying to understand something, I would like to say from my and, I am sure, most of all the real hockey fans in Latvia the biggest thanks that we can express to you for the things that you and all the guys have done for the first season of Dinamo Riga. We all know that life is unpredictable as unpredictable are the ones who we depend on so I wish the best to you for the next seasons and I hope that you will have very good memories of Latvia despite some ugly PR made. Thanks!

     [+] [-]

, 2009-03-06 12:45, pirms 15 gadiem
sliver rakstīja: Lai Hosu paturētu RD vajadzētu laikam izlikt lielāko daļu no sava budžeta, un kas tad būs viņš viens spēlēs??? Nevajag mums tik dārgu spēlētāju, neesam mēs tik bagāti!!! Mums vajag tādus spēlētājus kas kapājas katrā spēlē par katru centimetru nevis kaut kādas sīkas zvaigznītes.
Varbūt nedaudz oponēšu un atkārtošu, ko jau rakstīju ieprieksējā postā. RD ir biznesa projekt un tas nozīmē, ka primārais ir peļņa. Lai būtu peļņa, jānāk skatītājiem. Tieši šinī ziņā Hossa ir piemērots - viņš ir lokāla zvaigzne, te Latvijā, arī Krievzemē viņu ir ievērojuši. Domāju, daudzi KHL klubi ir ievērojuši. Hossa piesaista skatītājus. Hossa ir kā reklāmas seja.
Ar mūsu budžetu mums kosmonauta tronis nespīd vēl ilgi. ja sportiskais mērķis paliek 2. plānā, tad finansiālā mērķa nodrošināšanai ir vajadzīgas tieši šādas zvaigznītes.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 12:45, pirms 15 gadiem
Hosa dolzen ostatsa,tak ze kak i Elisons, bez nih Dinamo i blizko ne bilo bi na 10 meste,eto dolzno kazdomu idiotu bit jasno...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 12:48, pirms 15 gadiem
Var jau kapāties,bet kurš gūs vārtus?Statistika ir nežēlīga būšana.

     [+] [-]

, 2009-03-06 12:52, pirms 15 gadiem
bonis2 rakstīja: Varbūt nedaudz oponēšu un atkārtošu, ko jau rakstīju ieprieksējā postā. RD ir biznesa projekt un tas nozīmē, ka primārais ir peļņa. Lai būtu peļņa, jānāk skatītājiem. Tieši šinī ziņā Hossa ir piemērots - viņš ir lokāla zvaigzne, te Latvijā, arī Krievzemē viņu ir ievērojuši. Domāju, daudzi KHL klubi ir ievērojuši. Hossa piesaista skatītājus. Hossa ir kā reklāmas seja.
Ar mūsu budžetu mums kosmonauta tronis nespīd vēl ilgi. ja sportiskais mērķis paliek 2. plānā, tad finansiālā mērķa nodrošināšanai ir vajadzīgas tieši šādas zvaigznītes.
Saprotu, ka paliksim katrs pie savām domām, bet tomēr man neliekas, ka šī zvaigzīte, kaut vai finansiālajā ziņā iegūtu to ko prasītu RD biznesa projekts. Domāju, ka tu piekritīsi, ka nākošsezon viņa cena pieaugs un es nedomāju, ka noalgojot viņu finansiālā ziņā tieši viņš atpelnīs to savu līgumu.
P.S. Nekādā ziņā nenoliedzu viņa devumu komandai šajā sezonā. Ja nebūtu viņa, mēs visdrīzāk nebūtu tikuši PO, tā kā izsaku ļoti lielu pateicību viņam un novēlu veiksmi turpmākajā karjerā.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 12:54, pirms 15 gadiem
Посмотрим в каком из российских клубов всплывёт Хосса...У него кантракт был на два года ,а так очень удобно его передать в тёмную без выплаты офицальной компенсации,да ещё и налогами обкладываемой.
НЕ ВЫГАНЯЮТ САМОГО РЕЗУЛЬТАТИВНОГО ИГРОКА СЕЗОНА,ЗА ПРОВАЛ ДВУХ МАТЧЕЙ!
Наказывают -да! А это -лапша на уши

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 12:54, pirms 15 gadiem
taisniiba vien ir, pareizi kozis runaa/////

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 12:55, pirms 15 gadiem
Koziolam- 100% taisnība .Ja mūsējiem dotu tik daudz spēles laika gan vairākumā, gan vienādos sastāvos samestu vel vairāk kā dieva vietā ieceltais Hosa . Ne pa velti nenoturējās NHL .Cik čempa sākumā parādija tik vien ar bija .Hartiganu gan vajadzētu noturēt- īsts komandas vecis .Šuplers pa mīkstu priekš Dinamo .Pārāk nepelnīti uzticās leģonāriem .Mums vajag vēl divus Ņiževijus un vienu kārtīgu spēlējošu policistu un varētu kapāties ar jebkuru .Vietējie ari ir diezgan labi- džeki progresēja sezonas laikā acīm redzami .