Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Podziņš: "Vēlos izmēģināt spēkus "Dinamo" rindās"

Juris Miņins
Juris Miņins

Podziņš: "Vēlos izmēģināt spēkus "Dinamo" rindās"
Ainars Podziņš
Foto: fhr.ru

Pirmdien, Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) jauno spēlētāju draftā 3. kārtā ar kopējo 59. numuru izvēlētais Ainars Podziņš sarunā ar portālu eSports.lv atzina, ka, uzzinot par drafta rezultātiem, bija ļoti pārsteigts un priecīgs, kā arī to, ka vēlētos izmēģināt savus spēkus "Dinamo" rindās.

"Kad norisinājās drafts, nemaz nevarēju tam sekot onlainā, jo tajā laikā man bija medicīniskā pārbaude", vaicāts par to kā uzzināja drafta rezultātus atklāja pats Ainars, "taču tās laikā man tēvs atsūtīja īsziņu, kurā paziņoja, ka mani ir draftējuši Rīgas "Dinamo". Pēc šādu ziņu saņemšanas biju laimes pārpilns un atlikušās medicīniskās procedūras pagāja vienā elpas vilcienā."

Tāpat hokejists atklāja, ka pagaidām Rīgas "Dinamo" vadība nav ar viņu sazinājusies un piebilda, ka sezonas laikā, kā ziņoja aģents, par viņu aktīvi interesējās vairāki Krievijas hokeja "grandi", pārsvarā citi Maskavas klubi - "Dinamo", "CSKA", "Spartak", taču viņa līdzšinējā komanda, Maskavas "Krylya Sovetov", nevēlējās atdot jauno talantu.

Hokejists arī piebilda, ka, lai arī par drafta lietderību un jēgu tika daudz diskutēts, viņa gadījumā tas ir nospēlējis tikai pozitīvu lomu: "Manā gadījumā drafts paver iespēju spēlēt līmeni augstāk, pie tam komandā, kurā es sapņoju spēlēt jau kādu laiku. Un, lai arī man ir visas iespējas progresēt arī spēlējot "Krylya Sovetov" komandā, es ļoti vēlētos izmēģināt spēkus Rīgas "Dinamo" rindās."

Atgādināsim, ka Rīgas "Dinamo" KHL jauno spēlētāju draftā pirmajā kārtā ar 13. numuru izvēlējās Robertu Bukartu, otrajā – ar 36. numuru Robertu Jekimovu, trešajā kārtā ar 59. kārtas numuru – Ainaru Podziņu, bet ceturtajā – ar 82. numuru – Andri Džeriņu.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-06-05 12:41, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nu, nezinu, kam kāda loma ir kurā komandā - ja vēl nezināji, 2008/2009 g. sezonā Krievijas 1. līgā spēlēja 59 komandas tā kā man nav interese visām izsekot līdzi, tad konkrētu atbildi Tev nesniegšu. Taču skaidrs ir viens, ka ir vesela virkne 1992.g.dz., kas Krievijas 1. līgā sasnieguši labāku statistiku kā Podziņš

P.S. 1. līgā nespēlē tikai jaunieši - ir komandas, kurās ir arī krietni vecāki.
nu to, ka viņš nav labākais Krievijā to mēs vēl kak ņibudj piecietīsim, bet to, ka starp vienaudžiem Latvijā viņam līdzīgu nav tu protams piekrītīsi.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-05 12:45, pirms 15 gadiem
wilwood rakstīja: nu to, ka viņš nav labākais Krievijā to mēs vēl kak ņibudj piecietīsim, bet to, ka starp vienaudžiem Latvijā viņam līdzīgu nav tu protams piekrītīsi.
No kurienes Tev tik kategorisks spriedums??

neesmu viņu redzējis - taču sliecos domāt, ka arī starp vienaudžiem Latvijā viņa līmeņa vismaz pāris jau var atrast.... piemēram, kas Tev liek domāt, ka Podziņš šobrīd būtu labāks par Pelšu?

  +3 [+] [-]

, 2009-06-05 12:49, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: No kurienes Tev tik kategorisks spriedums??

neesmu viņu redzējis - taču sliecos domāt, ka arī starp vienaudžiem Latvijā viņa līmeņa vismaz pāris jau var atrast.... piemēram, kas Tev liek domāt, ka Podziņš šobrīd būtu labāks par Pelšu?
nu tādu nopietnu argumentu man tam nav, bet tomēr - salīdzini Krievijas un Latvijas hokeja virtuvi. Nedomāju ka Pelšs tā vēsi tiktu Krievijas U-17 izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-05 12:55, pirms 15 gadiem
wilwood rakstīja: nu tādu nopietnu argumentu man tam nav, bet tomēr - salīdzini Krievijas un Latvijas hokeja virtuvi. Nedomāju ka Pelšs tā vēsi tiktu Krievijas U-17 izlasē.
Podziņš - Krievijas 1. līga, 39 spēlēs 3+5
Pelšs - BAČ 31 spēlē 3+4

(tam taču tu piekritīsi, ka BAČ ir augstāka līmeņa līga, kā Krievijas 1. līga)

  +1 [+] [-]

, 2009-06-05 12:58, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nu, nezinu, kam kāda loma ir kurā komandā - ja vēl nezināji, 2008/2009 g. sezonā Krievijas 1. līgā spēlēja 59 komandas tā kā man nav interese visām izsekot līdzi, tad konkrētu atbildi Tev nesniegšu. Taču skaidrs ir viens, ka ir vesela virkne 1992.g.dz., kas Krievijas 1. līgā sasnieguši labāku statistiku kā Podziņš

P.S. 1. līgā nespēlē tikai jaunieši - ir komandas, kurās ir arī krietni vecāki.
Katra komanda spēlē savā divīzījā, KS laikam Centrālajā. Tajā divīzijā neesmu redzējis labākus spēlētājus par viņu.

Piemēram, paskatoties šis divīzijas sastāvus var izsecināt, ka 92. gadi tikai laisti laukumā epizodiski un katrā komandā ir nevairāk kā 1,2 tādu spēlētāju, izsņemot dažas komandas.

1. farm.atlant-mo.ru - divi uzbrucēji, vienam statistika ir līdzīga kā Podziņam.
2.http://www.dynamo.ru/roster2all.php?tournament=7&team=42&sort=born
3. spartak.ru: Официальный сайт хоккейного клуба «СПАРТАК»...
4. hc-ska.ru: Состав команды
5. cska-hockey.ru: Основной состав | ЦСКА 2 | Профессиональный...
6. hcvityaz.ru: Хоккейный клуб ВИТЯЗЬ - Состав команды...
7. voskrhimik.ru: Воскресенский Химик - Home
8. severstalclub.ru: СеверСталь - Хоккейный Клуб
9. hcmvd.ru: Игроки ХК МВД 2

Un paskatoties drafta prognozi:

khl.ru

Labāk par Podziņu ir Gogolevs un vēl 3-4 statistika apmērām tāda paša.

Pārējie labākie Krievijas spēlētāji spēlē Jauniešu līgā.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-05 13:01, pirms 15 gadiem
Erzelis rakstīja: Katra komanda spēlē savā divīzījā, KS laikam Centrālajā. Tajā divīzijā neesmu redzējis labākus spēlētājus par viņu.

Piemēram, paskatoties šis divīzijas sastāvus var izsecināt, ka 92. gadi tikai laisti laukumā epizodiski un katrā komandā ir nevairāk kā 1,2 tādu spēlētāju, izsņemot dažas komandas.

1. farm.atlant-mo.ru - divi uzbrucēji, vienam statistika ir līdzīga kā Podziņam.
2.http://www.dynamo.ru/roster2all.php?tournament=7&team=42&sort=born
3. spartak.ru: Официальный сайт хоккейного клуба «СПАРТАК»...
4. hc-ska.ru: Состав команды
5. cska-hockey.ru: Основной состав | ЦСКА 2 | Профессиональный...
6. hcvityaz.ru: Хоккейный клуб ВИТЯЗЬ - Состав команды...
7. voskrhimik.ru: Воскресенский Химик - Home
8. severstalclub.ru: СеверСталь - Хоккейный Клуб
9. hcmvd.ru: Игроки ХК МВД 2

Un paskatoties drafta prognozi:

khl.ru

Labāk par Podziņu ir Gogolevs un vēl 3-4 statistika apmērām tāda paša.

Pārējie labākie Krievijas spēlētāji spēlē Jauniešu līgā.
NU UN?

Tu te tikai 9 no 59 komandam esi apskatījis paskaties arī pārējās 50 - un tad izdari secinājumus?

  +1 [+] [-]

, 2009-06-05 13:01, pirms 15 gadiem
Mans rezumē, ka nākamgad tiksim skaidrībā cik spējīgs ir Podziņš. Ļoti labs rādītājs varētu būt spēlēšana U18 Krievijas sastāvā un cik es zinu, viņš jau ir uzaicināts. Un vēl tāds faksts, ka viņš spēlē pirmajā maiņā izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-05 13:04, pirms 15 gadiem
Erzelis rakstīja: Mans rezumē, ka nākamgad tiksim skaidrībā cik spējīgs ir Podziņš. Ļoti labs rādītājs varētu būt spēlēšana U18 Krievijas sastāvā un cik es zinu, viņš jau ir uzaicināts. Un vēl tāds faksts, ka viņš spēlē pirmajā maiņā izlasē.
nu ja tā būs (1. maiņa Krievijas U18 izlasē) - tad arī Tev piekritīšu. Pagaidām vēl iemesla vispārējai eiforijai nav.

     [+] [-]

, 2009-06-05 13:05, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: NU UN?

Tu te tikai 9 no 59 komandam esi apskatījis paskaties arī pārējās 50 - un tad izdari secinājumus?
Tu laikam nesaprati ideju, ka 92. gada spēlētāji spēlē tikai labākajās komandās, jo spēlētāju, kas spējīgi spēlēt šajā līmenī nav daudz. Es tev paskaidroju, ka komandas spēlē savās divīzijās un šeit ir puse komandu no centrālās divīzijas. Pārējās komandās no šis divīzijas 92. gadu arī neatrādīsi. Citās divīzijas varbūt ir savadāk, bet pēc tā nevar spriest par Podzinā spējām.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-05 13:06, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Podziņš - Krievijas 1. līga, 39 spēlēs 3+5
Pelšs - BAČ 31 spēlē 3+4

(tam taču tu piekritīsi, ka BAČ ir augstāka līmeņa līga, kā Krievijas 1. līga)
1) Podziņš centrs, Pelšs malējais (ja kļūdos palabo). 2) Jaskatās ar kādiem partneriem kopā spēlē, labāki partneri, lielāka iespēka tikt pie punktiem. 3) plika statistika neredzot spēles, nezinot katra uzdevumus un lomu komandā, ir stipri par maz lai ko apgalvotu un salīdzinātu.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-05 13:08, pirms 15 gadiem
Erzelis rakstīja: Tu laikam nesaprati ideju, ka 92. gada spēlētāji spēlē tikai labākajās komandās, jo spēlētāju, kas spējīgi spēlēt šajā līmenī nav daudz. Es tev paskaidroju, ka komandas spēlē savās divīzijās un šeit ir puse komandu no centrālās divīzijas. Pārējās komandās no šis divīzijas 92. gadu arī neatrādīsi. Citās divīzijas varbūt ir savadāk, bet pēc tā nevar spriest par Podzinā spējām.
Tavu ideju nesapratu. tiešām.
bet apgalvojums, ka "parējās" komandās 1992.g. dz. nav, ir absurds. Vairāki 1992.g. spēlēja pat Centra reģiona (tā reģiona, no kura ir visas 9 Tevis sauktās komandas) visvājākajā komandā HK Belgorod 2.

     [+] [-]

, 2009-06-05 13:11, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: ...3) plika statistika neredzot spēles, nezinot katra uzdevumus un lomu komandā, ir stipri par maz lai ko apgalvotu un salīdzinātu.
Tieši tā!!!
par to jau ir tas stāsts, ka patreiz nav vēl pamata teikt, ka ir "parādījusies jauna zvaigzne Latvijas hokeja zvaigznājā" un visiem tagad no sajūsmas ir jāčurā biksēs!
Domāju, šī sezona lielā mērā ar parādīs, kas ir kas.

     [+] [-]

, 2009-06-05 13:17, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Tavu ideju nesapratu. tiešām.
bet apgalvojums, ka "parējās" komandās 1992.g. dz. nav, ir absurds. Vairāki 1992.g. spēlēja pat Centra reģiona (tā reģiona, no kura ir visas 9 Tevis sauktās komandas) visvājākajā komandā HK Belgorod 2.
Ok, Belgorod 2 un tālāk varbūt viens 92. gada spēlētājs, cik sēž dziļi rezervē. Uzskatu, ka es pierādīju, ka 92 .gada spēlētāju Pirmajā līgā nav daudz un kaut cik rezultatīvi spēlē tikai daži un Podziņš ir no viņiem.

     [+] [-]

, 2009-06-05 13:23, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Tieši tā!!!
par to jau ir tas stāsts, ka patreiz nav vēl pamata teikt, ka ir "parādījusies jauna zvaigzne Latvijas hokeja zvaigznājā" un visiem tagad no sajūsmas ir jāčurā biksēs!
Domāju, šī sezona lielā mērā ar parādīs, kas ir kas.
par to, ir vai nav dzimusi jauna hokeja zvaigzne - varam strīdēties ilgi. tikai ja tā būs zvaigzne, tad tas nebūs Latvijas hokeja zvaigznājs. reāli skatoties - Latvijas hokejs viņam būs vajadzīgs tikai tad, ja NHL un Krievijā neko prātīgu nesasniegs.
RD kā tramplīns uz Krievijas u-20 un NHL - man kā Latvijas hokeja līdzjutējam tas nepatīk...

  +1 [+] [-]

, 2009-06-05 13:23, pirms 15 gadiem
Erzelis rakstīja: Ok, Belgorod 2 un tālāk varbūt viens 92. gada spēlētājs, cik sēž dziļi rezervē. Uzskatu, ka es pierādīju, ka 92 .gada spēlētāju Pirmajā līgā nav daudz un kaut cik rezultatīvi spēlē tikai daži un Podziņš ir no viņiem.
neko Tu nepierādīji. Paskatījies pāris komandas (no 59!) un viss.

P.S. 3+5 39 spēlēs nav "kaut cik rezultatīvi"....

  +4 [+] [-]

, 2009-06-05 13:26, pirms 15 gadiem
Ko juus te varat variities? Neviens pat Podzinju darbiiba nav redzeejis, bet meegjina kko spriest peec tukshas statistikas vai peec drafta nummura...
Tad jau vairaak jaatic tiem kuri shamo ir redzeejushi darbiiba un kaa pareiz Juris saka, shamie Podzinju sauc par naakamo Larionovu.
Njemot veera cik krievijaa jauno hokejistu ( un ir daudz ) diezvai vinji, taadas atsauksmes veltiitu speleetaajam (+kursh intervijaas atklaati saka ka gribeetu speleet ne krievu klubaa un labpraat ne krievijas izlasee) zinot krievu mentalitaati, vinsh buutu nolikts no galvas liidz kajaam, bet ja taa nav, tad jau droshivien kkas tanii chalii ir.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-05 13:26, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: neko Tu nepierādīji. Paskatījies pāris komandas (no 59!) un viss.

P.S. 3+5 39 spēlēs nav "kaut cik rezultatīvi"....
Mani argumenti ir augšā, tavus es neredzu...

  -2 [+] [-]

, 2009-06-05 13:28, pirms 15 gadiem
Erzelis rakstīja: Mani argumenti ir augšā, tavus es neredzu...
kur Tev kaut viens reāls arguments??? (sorry, 9 komandas no 59 ir daudz par maz, lai ko OBEJKTĪVI SPRIESTU)

pagaidām vienīgie argumenti ir bijuši man...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-05 13:43, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tu zini,kā tramplīns viņam varēja arī bez RD būt vairakas KHL komandas.17 gados daudzi kam NHL gulēt traucē,no jaunajiem krieviem ir jau aiz dīķa.Abragam galīgi nepiekrītu,par slīdzinājumu ar Pelšu.Statistika ir viena lieta,bet juneoru komandas Krievija un Latvija atrodās dažādos zvaigznājos.Runājot par biksēs čurāsanu piekrītu Abragam,bet esmu lasījis daudzus postus,kur krievu treneri un hokeja experti viņam paredz spožu nākotni.Protams ar avansu tālu neaizbrauksi,taču pamata bēdaties nav,nu nepavisam.Un ja čalis ar tādu degsmi izsakās tieši par šo komandu,tas arī nespēj nepriecēt.
pričom tur Latvijas un Krievijas izlases???
Pelša un Podziņa gadījumā es jau salīdzināju sniegumu klubos: Krievijas 1. līga vs. BAČ... (un BAČ tomēr ir augstāks līmenis par Krievijas 1. līgu)...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-05 13:49, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Abrag runājot par Podziņa zemo draftu,domāju vienkārši bija džentelbeņķu vienošanās starp klubiem.Un tas zemais drafts,zinot RD finanses,varētu būts speciāli piespēlēts,lai netērētu piķi.
to es arī pieļauju, kaut gan ne līdz galam ticu - nu diez vai ir tā iespējams vienoties uzreiz ar visiem 20 klubiem... kaut kā ticami tas neizklausās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-06-05 13:51, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: kur Tev kaut viens reāls arguments??? (sorry, 9 komandas no 59 ir daudz par maz, lai ko OBEJKTĪVI SPRIESTU)

pagaidām vienīgie argumenti ir bijuši man...
Pirmkārt, komandas ir sadalītas pa rajoniem, tāpēc par spēlētājiem var spriest tā ietvaros, jo spēlētāju proporcijas iespējas ir atšķirīgas. Podziņš spēlē Centralajā rajonā, kur ir 20 komandas. Katrā komandā 92. gadā dzimušo spēlētāju skaits ir apmēram divi, izņemot dažas komandas un rezultavitāte labāka par Podziņu tikai vienam vai diviem. Otrkārt, drafta prognozē ir visi labākie 92. gadi, un cik daudzi no viņiem spēlē Pirmajā līgā un kāda statistika ir viņiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-05 13:53, pirms 15 gadiem
Ko jūs abi mokaties? šai diskusijā kam patiesība parādīs tikai laiks, katram savas domas un tikai Podziņa sekmes parādīs kam bija taisnība
Slēpts komentārs: Abrags

  +1 [+] [-]

, 2009-06-05 13:54, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Lai ir kā ir,drīzumā varēsim vaigā skatīt to vunderkindu.Protams sākumā vajag,lai Podziņš paraksta līgumu
šākumā vajag lai viņam to piedāvā parakstīt

  -1 [+] [-]

, 2009-06-05 13:55, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Lai ir kā ir,drīzumā varēsim vaigā skatīt to vunderkindu.Protams sākumā vajag,lai Podziņš paraksta līgumu
domāju, ka viņam labāk būtu vēl gadu palikt Kriļja Sovetov (ja viņu ņem 1. komandā). Tomēr skola jābeidz, ģimene uz vietas, u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-05 13:55, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ...bet pričom te izlases????
Krievijas pilsonis spēlēs Krievijas izlasē, Latvijas pilsonis - Latvijas... šādā rakursā viņiem nekad nebūs iespēja konkurēt.
Bet lai tikstu Krievijas izlasē ir jāiztur konkurenci daudz lielāku un jābūt labākam starp vienaudžiem.

  +5 [+] [-]

, 2009-06-05 13:55, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ...bet pričom te izlases????
Krievijas pilsonis spēlēs Krievijas izlasē, Latvijas pilsonis - Latvijas... šādā rakursā viņiem nekad nebūs iespēja konkurēt.
Tu neatbildēji uz loģisku jautājumu!

  +5 [+] [-]

, 2009-06-05 13:57, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: domāju, ka viņam labāk būtu vēl gadu palikt Kriļja Sovetov (ja viņu ņem 1. komandā). Tomēr skola jābeidz, ģimene uz vietas, u.t.t.
cik lasīts un dzirdēts Ainars ir prātīgs, gudrs un reāli domājošs puisis un gan jau pratīs pieņemt pareizo lēmumu

  -1 [+] [-]

, 2009-06-05 13:59, pirms 15 gadiem
Erzelis rakstīja: Bet lai tikstu Krievijas izlasē ir jāiztur konkurenci daudz lielāku un jābūt labākam starp vienaudžiem.
arī tas nav rādītājs, lai salīdzinātu - nevienam no Latvijas nav pat iespēja pretendēt uz Krievijas izlasi tā kā šāds arguments salīdzināšanai neder.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-05 13:59, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tu neatbildēji uz loģisku jautājumu!
uz kuru?