Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Ar "Canadiens" līgumu lauzušais Hisamutdinovs pievienojas Rīgas "Dinamo"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Ar "Canadiens" līgumu lauzušais Hisamutdinovs pievienojas Rīgas "Dinamo"
Arsēns Hisamutdinovs. Foto: nhl.com/canadiens

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubam Rīgas "Dinamo" pievienojies 23 gadus vecais krievu uzbrucējs Arsēns Hisamutdinovs, kurš sezonu sāka ECHL.

Arsēnu Hisamutdinovu 2019. gada drafta sestajā kārtā izraudzījās Nacionālās hokeja līgas klubs Monreālas "Canadiens". Pagājušajā sezonā uzbrucējs pārstāvēja fārmklubu Lavālas "Rockets", 15 mačos iekrājot 0+1, bet šo sezonu Hisamutdinovs sāka ECHL, kur desmit mačos pieci punkti. Pirms nedēļas tika pieņemts lēmums lauzt līgumu ar "Canadiens" un atgriezties KHL.

Ufā dzimušais un pirms došanās uz Ziemeļameriku Ņižņekamskas "Neftekhimik" pārstāvējušais Hisamutdinovs pievienojies Rīgas "Dinamo". KHL karjerā viņš uz ledus devies 40 spēlēs, visās pārstāvot "Neftekhimik", un trim vārtiem pievienojis piecas piespēles.

Kad Hisamutdinovs lauza līgumu ar "Canadiens", tika runāts, ka viņš varētu pievienoties Jekaterinburgas "Avtomobilist", kas pēdējās dienās veikusi vairākus darījumus ar rīdziniekiem – pārpirkusi zviedru vārtsargu Jūhanu Matsonu, kamēr "Avtomobilist" ģenerālmenedžera dēls Vladislavs Gross pievienojies "Dinamo".

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...

  +4 [+] [-]

, 2021-12-18 13:45, pirms 2 gadiem
kārtējais bomārs čekista komandā

  +7 [+] [-]

, 2021-12-18 13:59, pirms 2 gadiem
viņš lauza līgumu ar Canadiens??!
Monreāla viņu izmeta kā pēdējo bomzi ..

vājprāts, par šo čali nav redzēts neviens labs vārds, iedomīgs un bez meistarības, prognoze bija ka viņam par VHL būs grūti atrast darbu..

  +6 [+] [-]

, 2021-12-18 14:10, pirms 2 gadiem
Daniel rakstīja: viņš lauza līgumu ar Canadiens??!
Monreāla viņu izmeta kā pēdējo bomzi ..

vājprāts, par šo čali nav redzēts neviens labs vārds, iedomīgs un bez meistarības, prognoze bija ka viņam par VHL būs grūti atrast darbu..
Iespējams, ka atradās kāds, kurš samaksāja Jurim, lai šo paņem komandā. Citu loģiku nesaskatu.

  +3 [+] [-]

, 2021-12-18 14:15, pirms 2 gadiem
Guņa strādā

  +2 [+] [-]

, 2021-12-18 14:25, pirms 2 gadiem
Lielisks papildinājums
Pa taisno no Monreālas

  +5 [+] [-]

, 2021-12-18 14:25, pirms 2 gadiem
kolhozam būs labs

  +2 [+] [-]

, 2021-12-18 14:28, pirms 2 gadiem
Sējēja bomba

  -4 [+] [-]

, 2021-12-18 14:34, pirms 2 gadiem
Jāņem popkorns un jālasa. Kurū uzrakstīs ko asprātīgu, kurš muļķīgāko komentāru un vai būs arī kaut kas sakarīgs komentāros.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-18 14:35, pirms 2 gadiem
Cerams iedos Pernim autogrāfu uz z-svētkiem

  -3 [+] [-]

, 2021-12-18 14:36, pirms 2 gadiem
Savickis saka Pastem, Vajag kādu uzbrucēju, kurš dod arī sportisko pienesumu. Paste kļūdījās tikai vienā burtā un atrod uzbrucēju, kurš dod spirtisko pienesumu.

  +2 [+] [-]

, 2021-12-18 14:41, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Savickis saka Pastem, Vajag kādu uzbrucēju, kurš dod arī sportisko pienesumu. Paste kļūdījās tikai vienā burtā un atrod uzbrucēju, kurš dod spirtisko pienesumu.
Savickis sūtīja Pasti uz veikala pēc arsēniča
Paste, stulbs būdams, sajauca un atnesa Arsēnu no Monreālas

  +3 [+] [-]

, 2021-12-18 15:01, pirms 2 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Savickis sūtīja Pasti uz veikala pēc arsēniča
Paste, stulbs būdams, sajauca un atnesa Arsēnu no Monreālas
+1
Slēpts komentārs: Maikl
Slēpts komentārs: Maikl

     [+] [-]

, 2021-12-18 15:15, pirms 2 gadiem
Nopelnītā nauda no Mattsona bija kaut kur jābliež ārā.

Radils uz Barys dosies

     [+] [-]

, 2021-12-18 15:17, pirms 2 gadiem
roliksis40 rakstīja: Nopelnītā nauda no Mattsona bija kaut kur jābliež ārā.

Radils uz Barys dosies
Varēja iebliezt zeķē uz nākošo sezonu
Būtu lielāka jēga

  +4 [+] [-]

, 2021-12-18 15:20, pirms 2 gadiem
Maikl rakstīja: izej laukuma un paradi, ka vari labak? nevis caur internetu lielo telo
P.S ko Tu gribeji , lai Krosbijs lauz ligumu jeb Makdeivids???
kartejais Losis no si saita!!!
Tu pa dzīvi arī pilnībā stulbs vai tikai internetā?

  +1 [+] [-]

, 2021-12-18 15:33, pirms 2 gadiem
Jurkam tak naudu jāatstrādā

  +4 [+] [-]

, 2021-12-18 15:44, pirms 2 gadiem
Būs vēlviens,utainais molodčiks

  +3 [+] [-]

, 2021-12-18 16:07, pirms 2 gadiem
Gan jau kāds "rekomendēja" Dinamo puisi paņemt, lai ir, kur uzslidot un noturēt formu līdz sezonas beigām. Cita loģiska izskaidrojuma nav. Komandai, kurai tā jau ir sastāvā dziļums un reālistiski un Play off nepretendē, pievienojas čuvaks no ECHL ar vidēju statistiku. Nu reāli...kāpēc kas tāds ir vajadzīgs.

  +2 [+] [-]

, 2021-12-18 16:18, pirms 2 gadiem
striker rakstīja: Guņa strādā
guņas jaunākās atklāsmes
matsons vispār esot bijis tukša vieta

https://www.sportazinas.com/paste-p...

     [+] [-]

, 2021-12-18 16:20, pirms 2 gadiem
roliksis40 rakstīja: Nopelnītā nauda no Mattsona bija kaut kur jābliež ārā.

Radils uz Barys dosies
nedošoties
aģents noliedzot

     [+] [-]

, 2021-12-18 16:43, pirms 2 gadiem
Par Červeniju vēl klusums . Ar arī labs piķis var ienākt.

     [+] [-]

, 2021-12-18 16:46, pirms 2 gadiem
Cik saprotu Krikunovam par spēlētājiem teikšanas nav

  +1 [+] [-]

, 2021-12-18 16:48, pirms 2 gadiem
Maikl rakstīja: kads tu eksperts divana pirdejs esi, pat zini kas ar ko lauzis ligumu, brinos ka Tu NHL nestrada par padomdeveju kada komanda
Un tu redz esi lielais eksperts, kas kopā ar visādiem makronubagiem un gejropām notirš visus letiņus, kas spēlē NHL?

     [+] [-]

, 2021-12-18 16:49, pirms 2 gadiem
Kiesturs Voziols rakstīja: Cik saprotu Krikunovam par spēlētājiem teikšanas nav
Šajā gadījumā varētu būt otrādi, jo šis pie Krikuna ir spēlējis. Varbūt, ka Buncis pēc Krikuna izteikumiem par vājajiem latviešu jaunajiem paprasīja ieteikumus.

     [+] [-]

, 2021-12-18 16:51, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: guņas jaunākās atklāsmes
matsons vispār esot bijis tukša vieta

https://www.sportazinas.com/paste-par-matsona-aizmainisanu-kas-teica-ka-vins-labs-tas-bija-skalakais-treids-dinamo-vesture/
Guņa ir kā jaunāka un krieviskāka Lipmana versija. Katra intervija beidzas ar pāris pērlēm. Vienīgais nesaprotu, kāpēc žurnaļugas tērē laiku intervēt viņu. Lai sēž RD un savos watch party un lien podu kāstos, bet kāpēc jaintervē viņu, kā kaut kādu mega ekspertu?

     [+] [-]

, 2021-12-18 16:52, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Šajā gadījumā varētu būt otrādi, jo šis pie Krikuna ir spēlējis. Varbūt, ka Buncis pēc Krikuna izteikumiem par vājajiem latviešu jaunajiem paprasīja ieteikumus.
Radils un Matsons krita ārā no Krikunova bildes?

     [+] [-]

, 2021-12-18 17:04, pirms 2 gadiem
Kiesturs Voziols rakstīja: Radils un Matsons krita ārā no Krikunova bildes?
Radils nav pārdots un nekur nav teikts, ka pārdos. Baumas par Barys ir preses pīle. Vēl jo vairāk muļķības, ko izplatīja dažs labs vietējais "insaideris", ka Barys pārdeva Dicu, lai paņemtu Radīlu. Matsons - RD diezgan labi pateica -nekavē iespēju spēlēt PO. Par to dabūja naudiņu. Es domāju nebūtu paņemts Hudačeks nepalaistu. Tagad aizmaina 1 pirmo nr, komandā paliekot potenciāli līdzvērtīgam aizstājējam. Neba nu vārtsargs ir iemesls, kāpēc RD sūkā. Arsens ir ar to nesaistīts darījums. Var spriest par loģiskumu, bet darījums paliek darījums. Tas jau galīgi nav jaunums, ka KHL komandas, ne tikai Rīga, jūtot, ka nebūs iztirgo, aizmaina līderus ar vērtību. Par to, kāpēc paņēma Grosu arī skaidroju - reglaments gribi vai negribi liek uz spēli pieteikt 3 vārtsargus. Tādējādi sanāk, ka nepaņemot, kādu Matsona vieta, visticamāk katru maču marinētu 2 vietējos jaunos.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-18 17:11, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Radils nav pārdots un nekur nav teikts, ka pārdos. Baumas par Barys ir preses pīle. Vēl jo vairāk muļķības, ko izplatīja dažs labs vietējais "insaideris", ka Barys pārdeva Dicu, lai paņemtu Radīlu. Matsons - RD diezgan labi pateica -nekavē iespēju spēlēt PO. Par to dabūja naudiņu. Es domāju nebūtu paņemts Hudačeks nepalaistu. Tagad aizmaina 1 pirmo nr, komandā paliekot potenciāli līdzvērtīgam aizstājējam. Neba nu vārtsargs ir iemesls, kāpēc RD sūkā. Arsens ir ar to nesaistīts darījums. Var spriest par loģiskumu, bet darījums paliek darījums. Tas jau galīgi nav jaunums, ka KHL komandas, ne tikai Rīga, jūtot, ka nebūs iztirgo, aizmaina līderus ar vērtību. Par to, kāpēc paņēma Grosu arī skaidroju - reglaments gribi vai negribi liek uz spēli pieteikt 3 vārtsargus. Tādējādi sanāk, ka nepaņemot, kādu Matsona vieta, visticamāk katru maču marinētu 2 vietējos jaunos.
es tev jau kuro reizi jautāju parādi to punktu, kur reglaments liek pieteikt uz spēli 3 vārtsargus?
pārstāj murgot. tas ka ģinama pa izbraukumiem vadā 3 visu laiku nenozīmē, ka tas ir obligāti.
reti kura komanda ko tādu izmanto, bet Jokerit vienmēr brauc ar 2 mo Kalniņa laikiem novērots.

     [+] [-]

, 2021-12-18 17:21, pirms 2 gadiem
Cik dzirdēts Paste runā jau pareizi, bet dara pavisam otrādi.
pirmkārt Krikuns un mūsdienu hokejs nekādi neiet kopā.

     [+] [-]

, 2021-12-18 17:52, pirms 2 gadiem
Grosa paņemšana ir tikai un vienīgi izpalīdzēt savam čomakam Oļegam iekārtot dēlu.
/ vecais Gross 80.gados dauzīja šaibu Latvijas bērzā/.
a to huiņu ko Gera izdomā par 3 vārtsargu pieteikšanu uz spēli ir tikai un vienīgi viņa fantāzijas auglis!

  +1 [+] [-]

, 2021-12-18 17:55, pirms 2 gadiem
norm Bolderājas krievelis aizsvilās. Miška, nada analize iz tevis!!!!

  -1 [+] [-]

, 2021-12-18 17:58, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: es tev jau kuro reizi jautāju parādi to punktu, kur reglaments liek pieteikt uz spēli 3 vārtsargus?
pārstāj murgot. tas ka ģinama pa izbraukumiem vadā 3 visu laiku nenozīmē, ka tas ir obligāti.
reti kura komanda ko tādu izmanto, bet Jokerit vienmēr brauc ar 2 mo Kalniņa laikiem novērots.
Статья 41. Заявка Клуба на отдельно взятый Матч
https://www.khl.ru/documents/KHL_sp...
Vari burties cauri tam, ka uz maču var pieteikt ne mazāk, kā 2, ne vairāk kā 3 vārtsargus - 3, kā rezerves vārtsargs, kurš var iet laukumā, ja iesildoties trumu gūst, kāds no pirmajiem 2. Tajā skaitā šis:
2.2. В заявке Основной команды на отдельно взятый Матч может быть не более
21 Хоккеиста, включая трех вратарей. Дополнительно Клуб может заявить двух
полевых Игроков — граждан Российской Федерации, имеющих право выступать за
национальные сборные России по хоккею, один из которых имеет возраст до 19 лет
(включительно), а второй — до 20 лет (включительно). Возраст определяется по году
рождения.

Personīgi, es šo neizdomāju. N par oligātumu ne ko citu. Par tādu punktu uzzināju no viena no lv pārstāvjiem KHL. Domāju, ka cilvēkam, kas raksta KHL rakstus zināsanas par reglamenut, tā niansēm utt ir lielākas, kā tev vai man.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-18 18:00, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Статья 41. Заявка Клуба на отдельно взятый Матч
https://www.khl.ru/documents/KHL_sp...
Vari burties cauri tam, ka uz maču var pieteikt ne mazāk, kā 2, ne vairāk kā 3 vārtsargus - 3, kā rezerves vārtsargs, kurš var iet laukumā, ja iesildoties trumu gūst, kāds no pirmajiem 2. Tajā skaitā šis:
2.2. В заявке Основной команды на отдельно взятый Матч может быть не более
21 Хоккеиста, включая трех вратарей. Дополнительно Клуб может заявить двух
полевых Игроков — граждан Российской Федерации, имеющих право выступать за
национальные сборные России по хоккею, один из которых имеет возраст до 19 лет
(включительно), а второй — до 20 лет (включительно). Возраст определяется по году
рождения.

Personīgi, es šo neizdomāju. N par oligātumu ne ko citu. Par tādu punktu uzzināju no viena no lv pārstāvjiem KHL. Domāju, ka cilvēkam, kas raksta KHL rakstus zināsanas par reglamenut, tā niansēm utt ir lielākas, kā tev vai man.
tu saki, ka 3 obligāti, es saku ka nav. pietiek 2.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-18 18:03, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: tu saki, ka 3 obligāti, es saku ka nav. pietiek 2.
Es tikai saku to, ko man teicis cilvēks, kas KHL ir krietni dziļāk, kā tu vai es.

     [+] [-]

, 2021-12-18 18:04, pirms 2 gadiem
Ir vispār pasaulē kāda stulbāka kluba vadība par dinamo?
Tā īsti nevaru nevienu iedomāties, varbūt sacramento kings kas 17. sezonu pēc kārtas netiks playoffos bet tie vismaz savu vietējo Jurčiku neizmeta ārā no tribīnēm

     [+] [-]

, 2021-12-18 18:07, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es tikai saku to, ko man teicis cilvēks, kas KHL ir krietni dziļāk, kā tu vai es.
paklausoties Masaļski redzams tik dziļi viņi ir KHL, tie it kā KHL cilvēki, pat noteikumus nezin, kad bļāva līdzi funarinam , ka vārti nav jāskaita, jo redz ķivere nav aizpogāta uzbrucējam!
p.s. kāpēc Jokerit nepārtraukti izmanto tikai divus vārtsargus?

  +1 [+] [-]

, 2021-12-18 18:10, pirms 2 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Ir vispār pasaulē kāda stulbāka kluba vadība par dinamo?
Tā īsti nevaru nevienu iedomāties, varbūt sacramento kings kas 17. sezonu pēc kārtas netiks playoffos bet tie vismaz savu vietējo Jurčiku neizmeta ārā no tribīnēm
tādu pilns čekistu krievu līgā, tikai citiem ir daudz vairāk naudas ko apgrozīt. praktiski katrā krievu līgas klubā var redzēt kaut ko līdzīgu kā ģinamā tiek kārtotas lietas.

     [+] [-]

, 2021-12-18 18:18, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: paklausoties Masaļski redzams tik dziļi viņi ir KHL, tie it kā KHL cilvēki, pat noteikumus nezin, kad bļāva līdzi funarinam , ka vārti nav jāskaita, jo redz ķivere nav aizpogāta uzbrucējam!
p.s. kāpēc Jokerit nepārtraukti izmanto tikai divus vārtsargus?
Es tik labi nepārzinu KHL reglamentu, nemaz nezinot par niansēm, kuras nemaz reglamentā neparādās. Masaļskis - spēlētājs var arī nezināt nianses. Nebrīnītos, ja viņš mēģina izbraukt uz tām zināšanām, kas viņam ir vēl no laika, kad pats spēlēja. Un ar visu to viņa komentēšana ir patīkamāka, kā vuguļzahroviem nemaz nerunājot par Auzu.
Par Jokerit - nav nojausmas. Vienīgais -ja pieņem, ka taisnība ir man - tev jau nav jādod spēlēt 3 vārtsargiem. tev vienkārši jābūt pieteiktam arī 3. Ja tā ir kļūda, tad droši vien kļūda tulkojumā tajos reglamenta punktos, ko tev sūtīju vai varbūt kāda iekšeja noruna un pārprasta, kā risināt traumas. KHL jau nav NHL emergency goalie varianta.

     [+] [-]

, 2021-12-18 18:20, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: tādu pilns čekistu krievu līgā, tikai citiem ir daudz vairāk naudas ko apgrozīt. praktiski katrā krievu līgas klubā var redzēt kaut ko līdzīgu kā ģinamā tiek kārtotas lietas.
Tā arī iedomājos, kopā ar āfrikāņu futbola klubiem

     [+] [-]

, 2021-12-18 18:21, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es tik labi nepārzinu KHL reglamentu, nemaz nezinot par niansēm, kuras nemaz reglamentā neparādās. Masaļskis - spēlētājs var arī nezināt nianses. Nebrīnītos, ja viņš mēģina izbraukt uz tām zināšanām, kas viņam ir vēl no laika, kad pats spēlēja. Un ar visu to viņa komentēšana ir patīkamāka, kā vuguļzahroviem nemaz nerunājot par Auzu.
Par Jokerit - nav nojausmas. Vienīgais -ja pieņem, ka taisnība ir man - tev jau nav jādod spēlēt 3 vārtsargiem. tev vienkārši jābūt pieteiktam arī 3. Ja tā ir kļūda, tad droši vien kļūda tulkojumā tajos reglamenta punktos, ko tev sūtīju vai varbūt kāda iekšeja noruna un pārprasta, kā risināt traumas. KHL jau nav NHL emergency goalie varianta.
Edgars uz TV atnāca komentēt nevis kā tikai bijušais spēlētājs, bet arī kā 3 sezonas par trenera asistentu ģinamā nostrādājis.
bet tev piekrītu, ka es labāk klausos Masaļski nekā stulbos kviecējus funarinus.

     [+] [-]

, 2021-12-18 18:21, pirms 2 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Ir vispār pasaulē kāda stulbāka kluba vadība par dinamo?
Tā īsti nevaru nevienu iedomāties, varbūt sacramento kings kas 17. sezonu pēc kārtas netiks playoffos bet tie vismaz savu vietējo Jurčiku neizmeta ārā no tribīnēm
Tas pats NYK un NYR Dolans. Neskatoties uz 1-2 labām sezonām, tas bardaks, ko viņš taisa ir Jurim neaizsniedzams. Biznesa ziņā viss uz urrā, bet sportiskajā - Jurim jāiet stažēties. Arī Sābriem ar vadību galīgi neveicās. + tas, ko zaipis teica par KHL - tur neloģiski lēmumi iet uz urrā. Vienkārši ja tev ir vairāk piķa, kaut kā savācās sakarīgs sastāvs tos lēmumus mazāk jūt.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-18 18:23, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: Edgars uz TV atnāca komentēt nevis kā bijušais spēlētājs, bet kā 3 sezonas par trenera asistentu ģinamā nostrādājis.
bet tev piekrītu, ka es labāk klausos masaļski nekā stulbos kviecējus funarinus.
Vai asistentam ir svarīgi zināt visas noteikumu nianses? Ja grib jā, bet teorijā (jo īpaši, ja viņš vairāk strādāja ar vārtsargiem, kā tas bija vismaz gadu no tiem 3) bez tā var iztikt. Turklāt, runa ir par KHL - līgu kur mēdz mainīt noteikumus sezonas vidū. Neaizstāvu Masalu, bet KHL tādas sīkas nianses ir diezgan viegli palaist garām.

     [+] [-]

, 2021-12-18 18:24, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: Edgars uz TV atnāca komentēt nevis kā tikai bijušais spēlētājs, bet arī kā 3 sezonas par trenera asistentu ģinamā nostrādājis.
bet tev piekrītu, ka es labāk klausos Masaļski nekā stulbos kviecējus funarinus.
Pat funis sācis iesmiet par dinamo
Tas jau daudz ko pasaka

     [+] [-]

, 2021-12-18 18:27, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Guņa ir kā jaunāka un krieviskāka Lipmana versija. Katra intervija beidzas ar pāris pērlēm. Vienīgais nesaprotu, kāpēc žurnaļugas tērē laiku intervēt viņu. Lai sēž RD un savos watch party un lien podu kāstos, bet kāpēc jaintervē viņu, kā kaut kādu mega ekspertu?
redz, Guņa ir viens no faktus zinošākajiem par KHL,NHL.To sekmē hokejista karjera un plašie sakari. Viņa vērtējumiem un prognozēm var piekrist un nepiekrist,prognozes ne vienmēr attaisnojušās,tas gan.
Viņa valoda un tiešums arī dod to atraktivitāti,kāpēc viņu skatās un klausās,reitingi to pierāda. Neapšaubāmi,ka viņš ir Experts savā jomā, nevis,kā tgd.pieņemts teikt- gultāpirdējs

     [+] [-]

, 2021-12-18 18:34, pirms 2 gadiem
striker rakstīja: redz, Guņa ir viens no faktus zinošākajiem par KHL,NHL.To sekmē hokejista karjera un plašie sakari. Viņa vērtējumiem un prognozēm var piekrist un nepiekrist,prognozes ne vienmēr attaisnojušās,tas gan.
Viņa valoda un tiešums arī dod to atraktivitāti,kāpēc viņu skatās un klausās,reitingi to pierāda. Neapšaubāmi,ka viņš ir Experts savā jomā, nevis,kā tgd.pieņemts teikt- gultāpirdējs
Es ceru, ka sarkasms. Atceroties viņa "ekspertēšanu" par izlasi, tā diži neatšķīrās no tā, ko te raksta dīvānpirdēji. Un saistībā ar Dinamo - nu bet pareizi, tāds eksperts, ka tik turies. Tos, ko atvelk pasniedz par labākajiem džekiem pasaulē. Piemērs - nesen pateica, ka Karsumam gatavs dot 3 gadu līgumu. Karsumam, kurš traumu dēļ knapi spēlē un kad spēlē ir knapi kustās uz laukuma. Savukārt, tos, ko atved Buncis, pērn Skudra pasniedz, kā sliktākos spēlētājus līgā un milzu kļūdas.. Tas, ka viņa atvestie spēlē tikpat sūdīgi neskaitās. Un kādi tad viņam tie plašie sakari? Kaut kādi sakari, jo sadzēra ar Ozo?

     [+] [-]

, 2021-12-18 18:34, pirms 2 gadiem
striker rakstīja: redz, Guņa ir viens no faktus zinošākajiem par KHL,NHL.To sekmē hokejista karjera un plašie sakari. Viņa vērtējumiem un prognozēm var piekrist un nepiekrist,prognozes ne vienmēr attaisnojušās,tas gan.
Viņa valoda un tiešums arī dod to atraktivitāti,kāpēc viņu skatās un klausās,reitingi to pierāda. Neapšaubāmi,ka viņš ir Experts savā jomā, nevis,kā tgd.pieņemts teikt- gultāpirdējs
bet tā viņa loma būt pelēko kardinālu ģinamā neko labu nedod.
pie tam cik var saprast visus būtiskos jautājumus izlemj pats savickijs personīgi.
kam izkārtne Buncis vajadzīgs vispār hren viņu zin.
bet kā jau teicu, tas nav tikai ģinamā.
praktiski katrā krievu līgas klubā ap medus podu spieto visādi cilvēki, grupējumi un ietekmē komandu darbību.

     [+] [-]

, 2021-12-18 18:35, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un kādi tad viņam tie plašie sakari? Kaut kādi sakari, jo sadzēra ar Ozo?
nu nevajag noliegt. viņam ir sakari un ne tikai tāpēc , ka ar Ozo sadzēra. viņš ar daudziem sadzēra un kārto lietas. ar to pašu Grosu avtomobilista ģenerālo piemēram. caur Rīgu daudzi izgājuši viņa paziņas un citi čomaki, kas citur bīda lietas.

     [+] [-]

, 2021-12-18 18:42, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es ceru, ka sarkasms. Atceroties viņa "ekspertēšanu" par izlasi, tā diži neatšķīrās no tā, ko te raksta dīvānpirdēji. Un saistībā ar Dinamo - nu bet pareizi, tāds eksperts, ka tik turies. Tos, ko atvelk pasniedz par labākajiem džekiem pasaulē. Piemērs - nesen pateica, ka Karsumam gatavs dot 3 gadu līgumu. Karsumam, kurš traumu dēļ knapi spēlē un kad spēlē ir knapi kustās uz laukuma. Savukārt, tos, ko atved Buncis, pērn Skudra pasniedz, kā sliktākos spēlētājus līgā un milzu kļūdas.. Tas, ka viņa atvestie spēlē tikpat sūdīgi neskaitās. Un kādi tad viņam tie plašie sakari? Kaut kādi sakari, jo sadzēra ar Ozo?
Kurus tad atveda tikai Buncis,ja esi tik zinošs? Ja par plašajiem hokeja sakariem zini tikai to,ka sadzēra ar Ozi,tad no comment.

     [+] [-]

, 2021-12-18 18:54, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: bet tā viņa loma būt pelēko kardinālu ģinamā neko labu nedod.
pie tam cik var saprast visus būtiskos jautājumus izlemj pats savickijs personīgi.
kam izkārtne Buncis vajadzīgs vispār hren viņu zin.
bet kā jau teicu, tas nav tikai ģinamā.
praktiski katrā krievu līgas klubā ap medus podu spieto visādi cilvēki, grupējumi un ietekmē komandu darbību.
Ir lietas,ko neviens domājošs cilvēks nekad neteiks par savu darba devēju un obščaka turētāju.tas attiecas par čekistu.
Novienkāršojot- ir cilvēki,kuri Dināmo piesaista spēlētājus un viņi par to lietderību atbild. Čekists izvērtē,konsultējoties arī vēl ar citiem un iedala līdzekļus,ja motivācija viņu apmierina.

     [+] [-]

, 2021-12-18 19:12, pirms 2 gadiem
striker rakstīja: Kurus tad atveda tikai Buncis,ja esi tik zinošs? Ja par plašajiem hokeja sakariem zini tikai to,ka sadzēra ar Ozi,tad no comment.
Šogad būtībā ir tā - tie leģi, kas nāk no Austrumu puses (KHL spēlētāji) pamatā ir Pastes darbs. Tie, kas nāk no Rietumiem - Za līgas, SHL utt - Bunča darbs. Par latviešiem - Karsums, Jelis Pastes pierunātie. Pārējie kā nu kurais.
Un es zinu, ka tie nav Pastes vienīgie sakari. Vienkārši viņs pats savā laikā to ļoti izcēla. Tas, ka Paste kādriez bija monstrs Lačā viņu nepadara par super puper ekspertu. Nu ir viņam savi kontakti Rusņā, bet domāt, ka viņš ir kaut kāds mega eksperts un zinošs visās lietās - tās ir muļķības.

     [+] [-]

, 2021-12-18 19:13, pirms 2 gadiem
striker rakstīja: Ir lietas,ko neviens domājošs cilvēks nekad neteiks par savu darba devēju un obščaka turētāju.tas attiecas par čekistu.
Novienkāršojot- ir cilvēki,kuri Dināmo piesaista spēlētājus un viņi par to lietderību atbild. Čekists izvērtē,konsultējoties arī vēl ar citiem un iedala līdzekļus,ja motivācija viņu apmierina.
interesanti būtu zināt, kā Jokerit notiek.
Kurri tiek dota naudu brīvi rīkoties pēc saviem ieskatiem, vai arī tur ir kāds čekas obščaka pieskatītājs?

  -1 [+] [-]

, 2021-12-18 19:15, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: bet tā viņa loma būt pelēko kardinālu ģinamā neko labu nedod.
pie tam cik var saprast visus būtiskos jautājumus izlemj pats savickijs personīgi.
kam izkārtne Buncis vajadzīgs vispār hren viņu zin.
bet kā jau teicu, tas nav tikai ģinamā.
praktiski katrā krievu līgas klubā ap medus podu spieto visādi cilvēki, grupējumi un ietekmē komandu darbību.
Šogad cik dzirdēts Juris baigi nelien pa vidu. Nav kā senāk, kad bezmaz pats vāca sastāvu. Tikai uzliek parakstu var vai nevar tērēt naudiņu. Vienīgais farss bija, kad meklēja Zubova aizvietotāju. Paste savējos savilka, kamēr Buncis čakarējās ar PČ. Buncis īstenībā diezgan daudz dara - to, ko publiski neredz. Tā pati jauno iekārtošana labās/cerīgās līgās ir viņa nevis Pastētes vai Savicka pirksts. Arī tas, ka vismaz sezonas sākumā aktīvāk kā parasti izmantoja Zemgali ir Bunča darbs. Sezonas sākumā likās, ka RD lēnām atgriežas pie līdzīga stila, kā bija pirmajos gados. Ap to pašu laiku, kad pamuka Zubovs viss sabruka.

     [+] [-]

, 2021-12-18 19:31, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Šogad cik dzirdēts Juris baigi nelien pa vidu. Nav kā senāk, kad bezmaz pats vāca sastāvu. Tikai uzliek parakstu var vai nevar tērēt naudiņu. Vienīgais farss bija, kad meklēja Zubova aizvietotāju. Paste savējos savilka, kamēr Buncis čakarējās ar PČ. Buncis īstenībā diezgan daudz dara - to, ko publiski neredz. Tā pati jauno iekārtošana labās/cerīgās līgās ir viņa nevis Pastētes vai Savicka pirksts. Arī tas, ka vismaz sezonas sākumā aktīvāk kā parasti izmantoja Zemgali ir Bunča darbs. Sezonas sākumā likās, ka RD lēnām atgriežas pie līdzīga stila, kā bija pirmajos gados. Ap to pašu laiku, kad pamuka Zubovs viss sabruka.
no ģinamas puses Latvijas čempja ignorēšana un nievājošā attieksme ir baigais mīnuss hokejam kopumā.
esmu par 100% pārliecināts, ja viņiem būtu sava ferma OHL, tad arī citas komandas vilktos līdzi un kapātos , lai izpederētu ģinamo fermu.
tas bija novērojams tajos laikos kad bija dinamo juniors vai belaru metalurgi mūsu čempī.
iztrūkstošais posms pēc junioriem baigi griež jauniem hokejistiem, ne viņi uzreiz var šaibu dzenāt ģinamā, ne var atrast citur darbu.
vairumam atliek kārt slidas vadzī un citu ko darīt un pa vakariem paspēlējot OHL.

     [+] [-]

, 2021-12-18 19:40, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Šogad būtībā ir tā - tie leģi, kas nāk no Austrumu puses (KHL spēlētāji) pamatā ir Pastes darbs. Tie, kas nāk no Rietumiem - Za līgas, SHL utt - Bunča darbs. Par latviešiem - Karsums, Jelis Pastes pierunātie. Pārējie kā nu kurais.
Un es zinu, ka tie nav Pastes vienīgie sakari. Vienkārši viņs pats savā laikā to ļoti izcēla. Tas, ka Paste kādriez bija monstrs Lačā viņu nepadara par super puper ekspertu. Nu ir viņam savi kontakti Rusņā, bet domāt, ka viņš ir kaut kāds mega eksperts un zinošs visās lietās - tās ir muļķības.
Vai tad bez Karsika, Jeļa vairāk neviens? Tātad spēlējoši KHL ir Guņas jomā,bet pārējie Bunča. No kurienes tāda info?
Visās lietās zinošs nevien nevar būt. Ko savā laikā izcēla,esi kaut ko lasījis.Aizķēries tikai par iedzeršanu.
Protams,ka viņš ir Experts hokejā.Šeit nav runa par prognozēm,bet par zināšanām,kuras viņš izmanto savā darbā.Kuru katru jau Dināmo nepiesaista,lai kā gribētos

     [+] [-]

, 2021-12-18 19:43, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: interesanti būtu zināt, kā Jokerit notiek.
Kurri tiek dota naudu brīvi rīkoties pēc saviem ieskatiem, vai arī tur ir kāds čekas obščaka pieskatītājs?
Pričom te Kurri? Tikpat labi varēji pajautāt arī par ikvienu citu. Nezinu,kā tur,neprognozēju.Un Guņa nav nekāds pelēkais kardināls . Viņš strādā oficiālu darbu un iesaka visu oficiāli,ja nezināji.

     [+] [-]

, 2021-12-18 19:44, pirms 2 gadiem
striker rakstīja: Pričom te Kurri? Tikpat labi varēji pajautāt arī par ikvienu citu. Nezinu,kā tur,neprognozēju.
Kurri tak GM? vai es ko jaucu.

     [+] [-]

, 2021-12-18 19:47, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: Kurri tak GM? vai es ko jaucu.
Gan jau ka jauc,ja domā,ka es zinu par Kurri Ja lasīji,rakstīju tikai par Dināmo.

     [+] [-]

, 2021-12-18 19:47, pirms 2 gadiem
striker rakstīja: Pričom te Kurri? Tikpat labi varēji pajautāt arī par ikvienu citu. Nezinu,kā tur,neprognozēju.Un Guņa nav nekāds pelēkais kardināls . Viņš strādā oficiālu darbu un iesaka visu oficiāli,ja nezināji.
un kāds Guņam ir amats ģinamā? oficāli tas nekur netiek afišēts, atšķirībā no Bunča.
https://www.dinamoriga.lv/lv/klubs/...

tikai tāpēc viņu saucu par pelēko kardinālu.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-18 19:50, pirms 2 gadiem
sori striker. tomēr Guņam ir tagad oficāls amats. GM asistents.
https://www.dinamoriga.lv/lv/klubs/...

atvainojos par nekompetenci.

     [+] [-]

, 2021-12-18 19:54, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: un kāds Guņam ir amats ģinamā? oficāli tas nekur netiek afišēts, atšķirībā no Bunča.
https://www.dinamoriga.lv/lv/klubs/...

tikai tāpēc viņu saucu par pelēko kardinālu.
Ok.Diemžēl,tā nekompetence rodas,ja balstās tikai uz rakstiem,nevis arī uz komunikāciju..Būs labi

  +1 [+] [-]

, 2021-12-18 22:40, pirms 2 gadiem
ar ''Canadiens'' ligumu lauzusais.. smiekli nenak? cilveks nekur tuvu Canadiens nebija un nebus

     [+] [-]

, 2021-12-19 09:04, pirms 2 gadiem
TRTD paliek par Avto farmu? Viķkas jau ir SKA neoficiāls farms tagad TRTD arī atradis sev lielo "mātes" komandu...

     [+] [-]

, 2021-12-19 10:18, pirms 2 gadiem
Canadians ir gandrīz pēdējie un viņu negrib? tur ceļas lieli sarkanie karogi.