Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Autors: Andrejs Siliņš

Naumovs pieļauj iespēju beigt karjeru

Naumovs pieļauj iespēju beigt karjeru
Sergejs Naumovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Patlaban sevi nenomoku ar darba meklējumiem. Ja būs piedāvājums, to izskatīšu, bet pieļauju arī iespēju sākt citu nodarbošanos," intervijā laikrakstam "Diena" stāsta Latvijas hokeja izlases vārtsargs Sergejs Naumovs, paužot nelielu sarūgtinājumu par Rīgas "Dinamo" vadības attieksmi pret spēlētāju.

"Pēc pasaules čempionāta klubu nemeklēju, jo no sava aģenta zviedra Leifa Nilsona uzzināju, ka arī nākamsezon varētu spēlēt Rīgas "Dinamo". Tā nopratu arī pēc sarunas ar Normundu Sējēju. Kad tika noslēgts līgums ar Edgaru Masaļski un paklīda runas par Pruseka iespējamo atgriešanos Rīgā, kļuva skaidrs, ka ar mani acīmredzot vairs nerēķinās."

"No vienas puses, līgums ar "Dinamo" man bija beidzies un formāli viņiem man nekas nebija jāpaziņo. Bizness ir bizness, un klubs jebkurā gadījumā izvēlēsies situācijai piemērotāko variantu. No otras puses, pagājušajā sezonā tomēr devu savu ieguldījumu komandas iekļūšanai izslēgšanas turnīrā. Kā vietējais spēlētājs varbūt tomēr biju pelnījis skaidru valodu: lai man pasaka, ka neesmu vairs viņu plānos."

"Pēc treniņnometnēm un pārbaudes spēlēm kāda vakance varbūt parādīsies. Neizslēdzu iespēju atgriezties Baltkrievijas vai Itālijas čempionātā, kur jau esmu spēlējis. Bet tikpat labi varu sākt nodarboties arī ar kaut ko citu," Naumovs vairs pārāk necer atgriezties Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) apritē.

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Diena"


, 2009-07-25 02:53, pirms 15 gadiem
slidas vadzi vel nav ko karinat!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-25 03:02, pirms 15 gadiem
Abižoja čali
, 2009-07-25 03:09, pirms 15 gadiem
Dellez rakstīja: Abižoja čali
Tieši tā, manuprāt pagājušo sezonu nokapāja tīri labi! Vajadzēja abus ar masalu ņemt, tomēr savējie džeki!
, 2009-07-25 03:15, pirms 15 gadiem
Nedod Dievs Masaļskim kādu traumu uz Vankūveras laiku- tad ir dimbā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-25 03:22, pirms 15 gadiem
Cienu Naumovu, bet... Dinamo nav nekāda labdarības iestāde, bet gan profesionāls klubs, kuram jādomā par rezultātiem utt. Tā jau komandā spēlē daļa, kuriem nekad citās KHL komandās vieta neatrastos. Uzskatu, ka Pruseks un Masaļskis ir ļoti labs variants, KHL atbilstošs. Nu nevar taču RD dot iespēju spēlēt visiem kas vien vēlas to darīt. Konkurence dara savu. Pieļauju, ka Sējējs ir painteresējies vai devis kādu mājienu, bet tā ir normāla parādība sportā, ne uzmešana. Var jau būt, ka bija kas nekorekti, bet stipri šaubos. Tāds ir sports.

Ja vien Sergejam pašam ir vēlēšanās, tad cer, ka turpinās vēl kādu sezonu spēlēt. Lai veicās!
, 2009-07-25 03:23, pirms 15 gadiem
[quote aigars076]
Nedod Dievs Masaļskim kādu traumu uz Vankūveras laiku- tad ir dimbā!!!

Tad nav dimba,jo tad vartos stasies Naumovs(cerams turpinas spelet hokeju)Nebus pirma reize kad Naumovs spele vartos un glabj zilasi.Ta bija kad visi Arcu gaidija,bet nesagaidija izslegsanu spelu del nhl.Ta bija olimpiskaja cikla kad Masalskis nebija forma.Taka,cerams paliks hokeja un gan jau uzspeles vel ta pedejo riezi un visvarigakaja turnira-olimpiskajas sples.Cerams,tad Znaroks iedos uzspelet kaut vai vienu macu.Te es nedomaju noguldit zem tanka,piemeram,pret Kanadu kad pec pirmas tresdalas bus jau 0:3 un vartos liks Naumovu.
, 2009-07-25 03:24, pirms 15 gadiem
tie ir dzīvi cilveki... visu cieņu Naumovam
, 2009-07-25 03:27, pirms 15 gadiem
Es pielūgšu to KHL klubu kas paņems Sergeju savā paspārnē!
, 2009-07-25 03:32, pirms 15 gadiem
ceru ka veel uzspeles!
nekad nav atteicis izlasee uzspeleet!
radijis par seviim labu teelu liidzjuteeju aciis viennoziimigi!
, 2009-07-25 06:04, pirms 15 gadiem
Burundukovičs rakstīja: Cienu Naumovu, bet... Dinamo nav nekāda labdarības iestāde, bet gan profesionāls klubs, kuram jādomā par rezultātiem utt. Tā jau komandā spēlē daļa, kuriem nekad citās KHL komandās vieta neatrastos. Uzskatu, ka Pruseks un Masaļskis ir ļoti labs variants, KHL atbilstošs. Nu nevar taču RD dot iespēju spēlēt visiem kas vien vēlas to darīt. Konkurence dara savu. Pieļauju, ka Sējējs ir painteresējies vai devis kādu mājienu, bet tā ir normāla parādība sportā, ne uzmešana. Var jau būt, ka bija kas nekorekti, bet stipri šaubos. Tāds ir sports.

Ja vien Sergejam pašam ir vēlēšanās, tad cer, ka turpinās vēl kādu sezonu spēlēt. Lai veicās!
Te jau nav runa par to ka jādod spēlēt, tāpēc ka vajag, bet runa ir par to ka Sējējs varēja Naumovam pateikt - Paldies sadarbība vairs neturpināsies.
, 2009-07-25 07:23, pirms 15 gadiem
markes rakstīja: Te jau nav runa par to ka jādod spēlēt, tāpēc ka vajag, bet runa ir par to ka Sējējs varēja Naumovam pateikt - Paldies sadarbība vairs neturpināsies.
tieši tā.. elementāra cieņas izrādīšana, pie tam pret savējo jau varēja būt.
, 2009-07-25 07:46, pirms 15 gadiem
Nu tiesi taa,pie taa arii paliksim,bizness ir bizness,farmklubam vins butu ideals,bet cik ir dzirdets no SDK NAMEJS (ir dazi pazinjas) tad pats Sergejs pagaajoso sezonu izteicaas taa,ka ir laimiigs seedeet malaa,pikji maksaa,peec speelee svaigs ierodas maajaas pie sievas un beerniem...kaut kaa taaaa,tapeec man nekaada paarsteiguma nav,jaa protamas ir labs vaartsargs,bet KHL vinjam vairs nav ko dariit,diemzeeel..
, 2009-07-25 07:51, pirms 15 gadiem
Nu ja īstenībā RD sev ļoti sarežģī situāciju ar šitādām lietām sabojā savu veidolu un kā klubs izskatās līdzjūtēju priekšā šitā nav smuki savējo piečakarē kaut vai skaitās klubs kur spēlē izlases čaļi pārsvarā un paņem (nezinu bet domāju ka tā) dārgu vārtsargu kuram vēl varbūt uzticēs 1, nr un izlases vārtsargi paliek bez spēļu prakses ļoti gudri tā turpinot nolaidīs izlasi uz grunti (vismaz vārtsargu līniju noteikti)
, 2009-07-25 07:55, pirms 15 gadiem
Burundukovičs rakstīja: Cienu Naumovu, bet... Dinamo nav nekāda labdarības iestāde, bet gan profesionāls klubs, kuram jādomā par rezultātiem utt. Tā jau komandā spēlē daļa, kuriem nekad citās KHL komandās vieta neatrastos. Uzskatu, ka Pruseks un Masaļskis ir ļoti labs variants, KHL atbilstošs. Nu nevar taču RD dot iespēju spēlēt visiem kas vien vēlas to darīt. Konkurence dara savu. Pieļauju, ka Sējējs ir painteresējies vai devis kādu mājienu, bet tā ir normāla parādība sportā, ne uzmešana. Var jau būt, ka bija kas nekorekti, bet stipri šaubos. Tāds ir sports.

Ja vien Sergejam pašam ir vēlēšanās, tad cer, ka turpinās vēl kādu sezonu spēlēt. Lai veicās!
Kaut kā šitādas runas nedzirdēju pagājušo gadā kad Sergejs RD ručīja ārā spēli no spēles nožēlojamais nepateicīgais kretiinelis
, 2009-07-25 08:11, pirms 15 gadiem
nafig, vecais vēl gadus 3-5 var maukt, cepuri augstāk, degunu spicāk un viss aizies
, 2009-07-25 08:18, pirms 15 gadiem
nu tad latvijai ir tikai viens vārsargs aukstā līmenī palicis edgars un ja vins gūst traumu un SN būs beidzis karjeru tad mums OS ir šaize
Slēpts komentārs: cesinieks7
, 2009-07-25 08:24, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: nu tad latvijai ir tikai viens vārsargs aukstā līmenī palicis edgars un ja vins gūst traumu un SN būs beidzis karjeru tad mums OS ir šaize
tapec vien jaiespele jaunaie vartsargi...
, 2009-07-25 08:27, pirms 15 gadiem
Ja nedabūs klubu un beigs karjeru, tad izlasei paliek tikai 1 labas klases vārtsargs, pārējiem vēl jāaug.
, 2009-07-25 08:29, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: tapec vien jaiespele jaunaie vartsargi...
kur ta ir tie jaunie
nevienu spozu nakotni neredzu žēl ka nav vēlviens irbe
irbem jātaisa hokeja skola
, 2009-07-25 08:32, pirms 15 gadiem
Nu vareja jau vismaz laicīgi cilvēcīgi Sējējs pateikt, ka Dinamo ar viņu nerēķinās, tad varbūt Značiks būtu uz MVD paņēmis, a tagad kad ar kanādieti jau līgums noslēgts tak KHL noteikumi Značiku ierobežo!
, 2009-07-25 08:40, pirms 15 gadiem
Mans mīļākais vārtsargs, jautrs cilvēks bija, komandas garu uzlaboja ,bet šeit čiks. Piekrītu Krokodīlam!!
, 2009-07-25 09:16, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: kur ta ir tie jaunie
nevienu spozu nakotni neredzu žēl ka nav vēlviens irbe
irbem jātaisa hokeja skola
loti pareizi. tadu irbes pagaidam nav.lai irbe un naumovs gatavo jaunos hokejam...pieredzes abiem pietiekosi...
es uzskatu enkuzēnu par perspektīvu...20 gadi...
kaut to panemt par 3.numuru vartos..
, 2009-07-25 09:17, pirms 15 gadiem
nu tas jau ir akments Sergeja agjenta laucinja! Lai ari 40, tomer tik labu vartsargu apkart Eiropa nemetajas! Kaut vai pec PČ bullishu serijas Sergejam labu vietu bij japiedava kadam zviedru klubam ! Sergej nu nemet plinti krumos, ar savu speli tomer vari nopelnit vel daudz vairak nekaa "ar ko citu" un galu gala tachu tuvojas Olimpiskas speles!!!!
, 2009-07-25 09:31, pirms 15 gadiem
Protams, ka vislielākā vaina jāuzņemas aģentam. Pēc Sergeja teiktā rodas iespaids, ka aģents lietas labā nav darījis neko. Zina taču, ka līgums beidzies - viens zvans - būs līgums, nebūs. Ja nav, tad jāmeklē tālāk. Tagad sanāk izčakarēta sezona Sergejam. Ja jau Pruseks netika pie labāka līguma, tad Naumovam arī diez vai ir šances tikt pie kaut kā. Arī aizvadītajā sezonā Dinamo faktiski bija vienīgie, kas Naumovam ko piedāvāja, tādēļ Sergejam daudz gauzties nevajadzētu. Protams, ka nav attaisnojoši, ka Sējējs paturējis šo kā rezerves variantu, taču bizness ir bizness. Ja aģents sportistu šajā ziņā nespēj aizstāvēt (nodrošināt), tad nu sorry...
, 2009-07-25 09:33, pirms 15 gadiem
nu šoreiz jāmet akmens Dinamo dārziņā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-25 09:47, pirms 15 gadiem
zheel būtu lielisks otrais numurs !
, 2009-07-25 09:56, pirms 15 gadiem
To gan es nesaprotu.. Paņemti divi itkā pirmie numuri, kuriem ir salīdzinoši liela alga. Kāpēc? Kāpēc nevarēja atstāt Masaļski par pirmo un ņemt Naumovu par otro? Es pieļauju, ka Masala tomēr būs pirmais un ārzemnieks otrais nummurs komandā? Neredzu jēgu. Ja viņi dalīs laiku, tad neiespēlēsies ne viens, ne otrs. Ja kāds nespēles, tad kāds būs arī neapmierināts. Naumovs vēljoprojām varētu būt palīgs un Pruseks bija drausmīgs PO. Nu nezinu.. manuprāt, lielākā kļūda šī gada komandas komplektācijā. Nepārprotiet, ne jau Naumova nepaņemšana ir šī kļūda. Kļūda ir ņemt divus itkā nomināli pirmos vārtsargus. Saprotu, ka komanda tikai no tā kļūst stiprāka, bet līdz ar to kopā iet arī augstāk minētās problēmas.
, 2009-07-25 10:04, pirms 15 gadiem
asais4444 rakstīja: Kaut kā šitādas runas nedzirdēju pagājušo gadā kad Sergejs RD ručīja ārā spēli no spēles nožēlojamais nepateicīgais kretiinelis
Es Tevi neaizvainoju! Uz cik gadiem tad RD vajadzēja piedāvāt kontraktu Sergejam? Pieļauju, ka vairāk par Tevi novērtēju viņa ieguldījumu RD un arī Latvijas izlasē. Bišku sajēdzu arī no hokeja līmeņiem, zinu, ka KHL nav NHL, bet tik un tā spēcīga līga. Ir tikai apsveicams tas, ka RD mēģina savākt pēc iespējas labāku sastāvu lai varētu tur konkurēt un mums būtu prieks skatīties cīņu, nevis skaitīt zaudējumu sērijas garumu. Kādam nākas zaudēt konkurenci uz vietu sastāvā, šoreiz Sergejam. Varbūt RD speciāli neņemt labus spēlētājus, lai tikai kāds nezaudētu savu vietu? Pērn visi taču deva savu ieguldījumu.

Sējējs nepateica Naumovam? Sējējs skaidri pateica, ja atkristu Pruseka variants, tad parakstītu līgumu ar Naumovu. Dabūja Pruseku. Tas, ka aģents urbina degunu visu to laiku jau ir viņa vaina.
, 2009-07-25 10:05, pirms 15 gadiem
Njā nu ja uz OS Masala dabūs kādu traumu (protams hokeja laukumā) ko protams nekādā gadijumā viņam nenovēlu (tfu tfu tfu), tad mums būs "vāks"... tad liekas, ka var piepildīties viena krievu saita OS prognozes, ka mēs visiem apakšgrupā kāsīsim ar 5-6 un iespejams pat vairāk vārtu parsvaru... tā tad var nebūt vairs vienkārši fantāzija, bet jau rūgtā realitāte....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-25 10:19, pirms 15 gadiem
Baigi žēl, ka tā iznācis. Ceru, ka Naumovs spēlēs vēl.
, 2009-07-25 10:22, pirms 15 gadiem
Cerams Sergejs atradīs sev klubu, vai drīzāk kāds klubs viņu, lai vismaz vēl OS uzspēlētu, savādāk neko labu šis nesola.
, 2009-07-25 10:23, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: kur ta ir tie jaunie
nevienu spozu nakotni neredzu žēl ka nav vēlviens irbe
irbem jātaisa hokeja skola
Bus vien Prusekam jamaina pilsoniba... vai savadak uz OS jasauc atpakal IRBE...

Agrak izcelas Endzins no jaunas izlases laikam, bet calis kkur pazudis... laikam neiet tik labi vairs...
, 2009-07-25 10:24, pirms 15 gadiem
visu cieņu Sergejam par ieguldījumu Latvijas hokejā... taču diemžēl tas laiks tuvojas... tāpat aizgāja Irbe... visiem reiz jākar slidas vadzī... arī labākajiem
, 2009-07-25 10:37, pirms 15 gadiem
Naumovam jāspēlē vel jo viņš spēlē labi.Neaizmirsīsim kurš stāvēja vārtos kad Latvija izlase izcīnija ceļazīmi uz Vankūveras olimpiskajāms spēlēm.Takā Sergej turpini spēlēt un vis būs labi....
, 2009-07-25 10:55, pirms 15 gadiem
Prūša vietā labāk vajadzēja vienu golu metēju paņem. Savadāk abus ar Masaļski kopā vārtos neieliks....
, 2009-07-25 11:05, pirms 15 gadiem
Visu cieņu Naumovam, super vārtsargs. Žēl protams , ka Sējējs tā izdarās ar saviem komandas biedriem . Varēja jau čomam pačukstēt par komandas - saviem plāniem.
, 2009-07-25 11:16, pirms 15 gadiem
nu cerams vel speles, vinsh vel var noderet LV izlasei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-25 11:20, pirms 15 gadiem
Man Naumovs ļoti patīk! Un es tiešām no visas sirds šim cilvēciņam novēlu, lai viss izdodas un lai veicas, neatkarīgi no tā ko viņš darīs un kur viņš darīs!

Sergej, tavi fani vienmēr būs par tevi!
, 2009-07-25 11:33, pirms 15 gadiem
Ar Sergeju vispār ļoti stulbi sanāca. Pārāk ilgi viņam neko neteica. Domājams tāpēc, ka variants ar Pruseku vēl teorētiski varēja uzkārties. Nu un tad bez viņa jau nu nekādīgi... Vardsakot ne visai smuki no Dinamo vadības puses. Bet pati vadība jau neizceļas ar kaut kādu pieklājību vai toleranci. Labi atceramies kā tika "apsveikts" Zinovjevs, kā tika izmests Koziols un citi mazāk pamanāmi starpgadījui.
, 2009-07-25 11:36, pirms 15 gadiem
vēl jau tākā varētu uzspēlēt , kautvai vienu sezonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-25 11:43, pirms 15 gadiem
Njaa... tads ir tas bizness. Bet nu izskataas ka vinjam veel ir iekshaa, lai tik speele BAČ un viss buus shtokos. KHL jau nav NHL taka nav ko raudaat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-25 12:01, pirms 15 gadiem
Tāpat vairāk nekā skaidrs ka Dinamo pat izredžu uz play off nav.Komandā nav neviena snaipera.Salasīti studenti un pensionāri.Žēl Edgara un Martina kuri kārtējo reizi tiks nomētāti.Kā pastiprinās citi klubi,tur visi čehi atbraukuši,Krieviem labi ja 10 zvaigznes NHL palikušas.Kas mums?????????????????????????Ozoliņš???????????
, 2009-07-25 12:10, pirms 15 gadiem
Cerams ka vel uzspeles dinamo. Ja kads no vartsargiem traumu dabu, tad vismaz viņš paliktu...
, 2009-07-25 12:12, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Njā nu ja uz OS Masala dabūs kādu traumu (protams hokeja laukumā) ko protams nekādā gadijumā viņam nenovēlu (tfu tfu tfu), tad mums būs "vāks"... tad liekas, ka var piepildīties viena krievu saita OS prognozes, ka mēs visiem apakšgrupā kāsīsim ar 5-6 un iespejams pat vairāk vārtu parsvaru... tā tad var nebūt vairs vienkārši fantāzija, bet jau rūgtā realitāte....
Protams, ka būs smagāki zaudējumi, bet pat ar Masaļski mēs uz Vankūveru braucam pakaļ trim vai četriem zaudējumiem.
, 2009-07-25 12:15, pirms 15 gadiem
Jus tagad bljaujat visi ka vinsh ir vajadzigs komanda un ka sejejs ir uzmetejs...

BET TAD KAD NAUMOVS VARTOS IELAIDIS 3 RIPAS PEC KARTAS... tad jus visi bljausiet kas panjema tadu "DIRKU" ?
Vecim ka neka ir 40 gadi.. un vinsh vairak nav savos labakajos gados lai paspetu lidzi visam krievijas limenim... Klubs vienmer mekles iespeju panjemt labaku neka bija.. TIKAI tadelj lai komanda celtos uz augshu butu reitings naktu nauda un butu vairak skatitaji... VISS KAS IR VAJADZIGS.
, 2009-07-25 12:16, pirms 15 gadiem
žēl, ja beigs. mans favorīts. izcils vārtsargs. tiešām glāba un ručīja vienmēr, bija gatavs izpalīdzēt vienmēr un visur. Sējēs tiešām pārāk skarbs attiecībā uz spēlētājiem, bet nu, jā, tas ir bizness. Naumovs vienmēr bijis saprotošs un nenovērtēts, bet nekad arī nemētāja no sevis pārgudro un kruto, klusām darīja savu darbu, un darīja to lieliski, labāk nekā kāds cits. veiksmi viņam nākotnē, ceru, ka vismaz kur citur vēl spēlēs.
, 2009-07-25 12:25, pirms 15 gadiem
netikai labi vārtos spēlēja un cerams vēl spēlēs,bet arī stilīgāko ķiveru īpašnieks no LV varočikiem.....
, 2009-07-25 12:28, pirms 15 gadiem
Naumovs jau saprot to cik grūti dinamo ir ar tiem telefoniem u.t.t. tāpēc tāds saprotošs
, 2009-07-25 12:28, pirms 15 gadiem
Ar vārtu sagiem Dinamo vienmēr nav pratuši apieties-Muštukovu ignorē par nākotni nedomā,Naumovu čakarē pēc labākiem krievu paraugiem,tāpēc jau sezonas beigās komanda vāji spēlēja,ka morāles nekādas arī šogad rādās beigas būs nožēlojamas.
, 2009-07-25 12:28, pirms 15 gadiem
RD IR LOHU BARS !!! Pat nevar cilvēcīgi pateikt, ka ar Tevi viss ir cauri. (fool)
Sējēju zemē iesēt bļ* !!!
Katrā ziņā, es vēl Naumovu gribu redzēt !!! VIŅAM IR JĀSPĒLĒ !!!
Normāls čalis ar humoru, kurš var komandu uzmundrināt... Prieks par tādu vārtusargu LIELISKU !!! Lai jau RD veicas ar Prusaku, Masaļski, Muštokovu.
, 2009-07-25 12:36, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Protams, ka būs smagāki zaudējumi, bet pat ar Masaļski mēs uz Vankūveru braucam pakaļ trim vai četriem zaudējumiem.
Ir jau starpība vai zaudē ar 4:2, 5:3 vai 10:2 un 9:1.... tā varetu būt tā starpība meistarībā starp Masaļski un pārējiem mūsu jaunajiem un ne tik jaunajiem kīperiem.... it sevišķi tādā nopietnā pasākumā kā OS, kur visiem būs visi (vai gandrīz visi) labākie... prortams, zaudējums ir zaudējums... vai ar 1:9 vai 2:3.... fakts, ka mēs esam pasatrīši grupā un arī esam vieni no pasatrīšiem pašā OS turnīrā, bet tomēr vismaz man gribās, lai mūsējie ja arī visos mačos zaudēs vismaz lai tur godam nocīnās un visiem nepakāš ar 5-6 un vairāk vārtu pārsvaru...
, 2009-07-25 12:38, pirms 15 gadiem
draugiem.lv: draugiem.lv iemetu bildes galerija no sa rita DINAMO trennina Valmieraa
, 2009-07-25 12:42, pirms 15 gadiem
Buutu labaak, ja Sergejs tomer speleetu... Vinsh ir vajadziigs izlasei, bet iespeejams, ka arii RD.
, 2009-07-25 12:47, pirms 15 gadiem
pat iemiiljotais sazinjas veids sms nebija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-25 13:13, pirms 15 gadiem
Uzmeta Pujacu,uzmeta Sergeju..visus savējos....
, 2009-07-25 13:19, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: 40 gados????
Nu ja ir klasi pārāks par visiem Muštukoviem, Žabotinskiem un Enkuzeniem - tad jā, ir vajadzīgs.
, 2009-07-25 13:34, pirms 15 gadiem
Sergejam vēl jāspēlē, viņš ir pelnijis būt izlases sastāvā uz olimpiskajām spēlēm...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-25 13:55, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: nu tad latvijai ir tikai viens vārsargs aukstā līmenī palicis edgars un ja vins gūst traumu un SN būs beidzis karjeru tad mums OS ir šaize
Kas ir ar Raitumu, neesmu neko dzirdējis vnk par viņu pēdējā laikā.. man jau patika kā viņš agrāk izlasē kapāja!
, 2009-07-25 14:04, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: To gan es nesaprotu.. Paņemti divi itkā pirmie numuri, kuriem ir salīdzinoši liela alga. Kāpēc? Kāpēc nevarēja atstāt Masaļski par pirmo un ņemt Naumovu par otro? Es pieļauju, ka Masala tomēr būs pirmais un ārzemnieks otrais nummurs komandā? Neredzu jēgu. Ja viņi dalīs laiku, tad neiespēlēsies ne viens, ne otrs. Ja kāds nespēles, tad kāds būs arī neapmierināts. Naumovs vēljoprojām varētu būt palīgs un Pruseks bija drausmīgs PO. Nu nezinu.. manuprāt, lielākā kļūda šī gada komandas komplektācijā. Nepārprotiet, ne jau Naumova nepaņemšana ir šī kļūda. Kļūda ir ņemt divus itkā nomināli pirmos vārtsargus. Saprotu, ka komanda tikai no tā kļūst stiprāka, bet līdz ar to kopā iet arī augstāk minētās problēmas.
Gluži manas domas
, 2009-07-25 14:04, pirms 15 gadiem
Diez kurš būs otrs GK olimpiādē, ja Naumovs nespēlēs un pirmais satraumēsies (Dievs nedod) ?
, 2009-07-25 14:08, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: labāk,lai Naumovs meklē citu klubu,šaubos vai viņš dabūs daudz spēlēt RD
Viņam nemaz nevajag daudz spēlēt viņš ir jau pieklājīgā vecumā priekš `hokejista un būtu labs otrais numurs.
, 2009-07-25 14:15, pirms 15 gadiem
Reksis rakstīja: Uzmeta Pujacu,uzmeta Sergeju..visus savējos....
pujacam vienkārši piedāvāja vairāk ja nemaldos
, 2009-07-25 14:15, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ko visi ieciklējušies, ka varočiks būs tieši tas, kas mūs OS vai PČ iecels saulītē.
Vispirmāmkārtām jau aizsardzības un uzbrukuma līniju vajag sakārtot, un tad cerēt, ka varam labi nostartēt. Ja aizsardzības līnija būs švaka, tad pat vislabākais varočiks nevarētu LV izlasi glābt.
Un otrāmkārtām, es nesaprotu ko visi tā satraukušies ka Naumovs aiziet. Tas ir normāls dabas process, jo neviens vel nav atradis mūžīgās jaunības eleksīru.
Es,piemēram, pagājušā sezonā neatceros (varbūt kļūdos) nevienu spēli kur Naumovs būtu izvilcis uzvaru ar savu spožo spēli. Bija uzvaras kuras tika nopelnītas ar visas komandas pūlēm, un tajā skaitā arī Naumova.
Un negribu tev piekrist, ka Žabam būtu tik liela meistarības plaisa ar Masalu, kā Tu te mālē.
taa plaisa vinju meistriibaa ir LJOTI juutama
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-25 14:39, pirms 15 gadiem
Es nesaprotu Dinamo attieksmi. Naumovs, Masaļskis, Muštukovs - tas būtu lieliski. Pamatvārtusargs - Masaļskis, labs pieredzējis aizstājējs - Naumovs un salīdzinoši jaunais un perspektīvais Muštukovs. A ko tagad ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-25 15:15, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Nē nu davaj Masaļskis, Enkuzēns, Jansons. a kas vainas? Pamatvārtsargs, jau pa U20 PČ paspēlējušais baigi cerīgais un talantīgais ļoti jaunais. a ko, baigi ok, iespēlēs uz 2014 Sočiem biški jaunos, ne? a pofig, ja patesīs pāris spēles ar divciparu skaitli, netiks pleiofos un nenāks skatītāji. iespēlēs jaunos uz Sočiem biški un viss normāli
pilniigi piekriitu tas iespelet jaunos man patiik lai vinji atrod savaam spejam arbilstoshu liigu un tur lai arii sliipee savu meistariibu! 100% ka visi no shitiem dirseejiem ka vajag iespelet jaunos, tadu mushtokovu nodisrtu lidz pedejam pec 6 ielaistiem vartiem pret lokmotiivi
, 2009-07-25 15:25, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: žēl, ja beigs. mans favorīts. izcils vārtsargs. tiešām glāba un ručīja vienmēr, bija gatavs izpalīdzēt vienmēr un visur. Naumovs vienmēr bijis saprotošs un nenovērtēts, bet nekad arī nemētāja no sevis pārgudro un kruto, klusām darīja savu darbu, un darīja to lieliski, labāk nekā kāds cits. veiksmi viņam nākotnē, ceru, ka vismaz kur citur vēl spēlēs.
paldies par šo komentu, taisījos rakstīt apmēram to pašu! Sergejs manā LV vārtsargu topā stāv uz vienas pakāpes ar Irbi. Jā, Arturam ir lielāki sportiskie sasniegumi, bet cilvēcisko īpašību dēļ Sergejs ir vienā līmenī ar viņu. Nekad neesmu sapratis kapēc Irbi visi uzskata par baigo patriotu, bet tauta izliekas neredzot kā Sergejs ziedoja ZA karjeru lai palīdzētu izlasei, kā viņš pacietīgi gaidīja izsaukumus, lai arī parasti sarakstā bija trešais un nekad nekunskstēja, nekad necēla iebildumus, komandas vārdā vienmēr samierinoties ar savu lomu. Gribētu Sergejam novēlēt vēl šo sezonu uzspēlēt un aizbraukt uz olimpiādi.
, 2009-07-25 15:30, pirms 15 gadiem
Cepuri nost Sergejam!
Vēlētos redzēt vēl kādu bulīšu sēriju viņa izpildījumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-25 15:39, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tev ir taisnība, tomēr visam ir savs laiks, un dot iespēju veco nopelnu dēļ arī nav prāta darbs.
Vai tad kāds to prasa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-25 16:00, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vairāk mani biedē, ka arī aizsargu līnijā drīz būs problēmas, jo Skrastiņš un Laviņš arī ir tuvu karjēras beigām.
Aizsargu līnijā ir mazāk problēmu. Reķis, Kr.Rēdlihs, Kulda, cerams arī RD jaunie aizsargi progresēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-25 16:14, pirms 15 gadiem
IIZ 70

Savā laikā aiz Irbes/Skudras ar bija tukšums, Sergejs bija ZA, nākamie bija Zinkovs un Klodāns, samērā nenopietni elites divīzijai. Tas bija pat lielāks tukšums par tagadējo, kuru aizpildīja Naumovs, novembrī uzmetot savu klubu un atbraucot palīdzēt izlasei Šefīldā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-25 16:37, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: To es atceros.
Par to viņam, protams,liels paldies.
Tomēr skatīsimies nākotnē.
es jau skatos un tapēc saku, ka tas nosacītais tukšums mani nebaida un sniegalāpsta vārtos nebūs jāliek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-25 16:52, pirms 15 gadiem
Uzskatu, ja Naumovs aizies tagad, tad viņš aizies kā varonis. Bet no otras puses viņš ir pelnījis spēlēt olimpiādē, jo tieši pateicoties viņam mēs uz turieni tikām. Masaļskis nebija savā optimālajā formā un diez vai mēs vinnētu Ukrainu un Italīju, ja vārtos lielisks nebūtu Naumovs. Lai paspēlē kaut vai Baltkrievijā, bet vismaz kā otrajam vārtsargam olimpiādē viņam jābūt...Galu galā olimpiāde ir katra sportista sapnis un ceru, ka olimpiādē spēlēs ne tikai Naumovs, bet arī Ozoliņš atgūs formu un pārdomās savu lēmumu nespēlēt...
, 2009-07-25 16:54, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā, šobrīd tiešām nav tik traki, jo Masala un Žaba noteikti būs pamatvārtsargi, un visticamāk, ka Muštukovs trešais.
iespējams variants, bet variācijas ir dažādas, jaskatās kas, kur un kā spēlēs sezonas gaitā
, 2009-07-25 17:07, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Bļin, cilvēki, jūs vnk nesaprotat. Pirmkārt, Sergejam pateica, ka var meklēt citu klubu jau sen atpakaļ, nevis tikko. Kapēc neatrada? Otrkārt, visu cieņu Segejam, bet viņš vairs nav KHL līmeņa vārtsargs. Viņam ir laba tehnika, bet gadu dēļ reakcija un ātrums vairs nav tas. Vārtsargam citreiz jāatsit metieni arī tīri uz instinktiem un 40 gadu vecumā tie ir nedaudz vājāki nekā 10 gadus jaunākiem. Treškārt, salīdziniet Naumova un Pruseka statistiku RD, Sergejam tā ir diezgan brutāla - vidēji spēlē ielaisti 3.5 vārti un tikai 89% atvairīto metienu. Prusekam 1.7 vārti spēlē un 94% atvairīto metienu. Ceturtkārt, Dinamo nav nekāds bijušo valstvienības spēlētāju karjeras norieta perioda mājvieta, bet augsta līmeņa profesionāls klubs ar attiecīgiem mērķiem. Latvijā pagaidām nav divu KHL līmeņa vārtsargu, tāpēc arī komandā ir Pruseks
tikai. salīdzini arī cik Sergejs un cik Pruseks spēlēja, kā arī kādas spēles, pretinieki kādi. tak nevar salīzināt, pat pēc vecuma. 40 un? viņš joprojām ir lielisks un reakcija viņam kaut vai ir nedaudz izzudusi, joprojām tā ir ļoti augstā līmenī! 5 gadus atpakaļ viņam reakcija bija labāka nekā jaunajam Masaļskim un vecajam Irbem kopā, un tagad nemaz tik katastrofāli nav.
, 2009-07-25 17:19, pirms 15 gadiem
Es pat šobrīd labāk gribētu ka viņš atrod sev citur klubu, nevis tagad viņu pēc šiem fanu protestiem paņem atpakaļ RD.
Lai RD izsūt ko zaudēja.
Kaut nu viņš atrastu sev kādu klubu KHL !!!
Es fanošu par viņu, vienalga kurā klubā viņš būs...
, 2009-07-25 17:35, pirms 15 gadiem
Ozolins bus tresais vartsargs!
, 2009-07-25 18:21, pirms 15 gadiem
busu priecigs ka uz karjeras beigam DR pievienosies skrastins
, 2009-07-25 18:22, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: To es atceros.
Par to viņam, protams,liels paldies.
Tomēr skatīsimies nākotnē.
Klau zebiekste, es neteicu, ka pats Naumovs sevi noslogo ar darba meklējumiem, bet aģents, tā ka ja nezini klusē, intervijā Naumovs arī saka ka nenoslogo, jo to dara aģents Tu mulāp!

Runājot par vecumu un tā tālāk, viņš savā vecumā nav ne sliktāks, ne par Pruseku ne par Masaļski. OS kvalifikācijā nodemonstrēja fantastisku sneigumu, arī bulīšos PČ pret zviedriem. Par viņu intresējas klubi, bet viņam VIENMĒR IR BIJUSI LV pirmajā vietā,a rī pagašsezon viņu gribēja belaru klubs viens, bet viņs izvēlējās LV klubu, tā ka beidz te FILOZOFOT, žēl ka dzīvē neiznu Tevi reāli iegrozītu Tev smadzenes, ātri beigtu tukši d!!!!!!!!!!!!
, 2009-07-25 18:27, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Bļin, cilvēki, jūs vnk nesaprotat. Pirmkārt, Sergejam pateica, ka var meklēt citu klubu jau sen atpakaļ, nevis tikko. Kapēc neatrada? Otrkārt, visu cieņu Segejam, bet viņš vairs nav KHL līmeņa vārtsargs. Viņam ir laba tehnika, bet gadu dēļ reakcija un ātrums vairs nav tas. Vārtsargam citreiz jāatsit metieni arī tīri uz instinktiem un 40 gadu vecumā tie ir nedaudz vājāki nekā 10 gadus jaunākiem. Treškārt, salīdziniet Naumova un Pruseka statistiku RD, Sergejam tā ir diezgan brutāla - vidēji spēlē ielaisti 3.5 vārti un tikai 89% atvairīto metienu. Prusekam 1.7 vārti spēlē un 94% atvairīto metienu. Ceturtkārt, Dinamo nav nekāds bijušo valstvienības spēlētāju karjeras norieta perioda mājvieta, bet augsta līmeņa profesionāls klubs ar attiecīgiem mērķiem. Latvijā pagaidām nav divu KHL līmeņa vārtsargu, tāpēc arī komandā ir Pruseks
Un kada tam varenajam prusekam bija statistika play off laika? Man te atgadinat kuram gk bija absoluti sliktaka statistika play off laika...atgadinat vartsargu kurs pats savos vartos iesita? atgadinat kuram deva vairak spelet? atgadinat kurs tuveja sturi no 4 metieniem ielaida 3 pret ska? Pateiksu tik to ka nejau Naumovam. Taja pat laika ka Naumovs nospeleja pret SKA...un cik bulisus atvairija? Sergeju laida avrtos parsvara kad gan uzbrucejiem gan aizsargiem bija traumas, un ta ir atskiriba!!!
, 2009-07-25 18:27, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Bļin, cilvēki, jūs vnk nesaprotat. Pirmkārt, Sergejam pateica, ka var meklēt citu klubu jau sen atpakaļ, nevis tikko. Kapēc neatrada? Otrkārt, visu cieņu Segejam, bet viņš vairs nav KHL līmeņa vārtsargs. Viņam ir laba tehnika, bet gadu dēļ reakcija un ātrums vairs nav tas. Vārtsargam citreiz jāatsit metieni arī tīri uz instinktiem un 40 gadu vecumā tie ir nedaudz vājāki nekā 10 gadus jaunākiem. Treškārt, salīdziniet Naumova un Pruseka statistiku RD, Sergejam tā ir diezgan brutāla - vidēji spēlē ielaisti 3.5 vārti un tikai 89% atvairīto metienu. Prusekam 1.7 vārti spēlē un 94% atvairīto metienu. Ceturtkārt, Dinamo nav nekāds bijušo valstvienības spēlētāju karjeras norieta perioda mājvieta, bet augsta līmeņa profesionāls klubs ar attiecīgiem mērķiem. Latvijā pagaidām nav divu KHL līmeņa vārtsargu, tāpēc arī komandā ir Pruseks
Un kada tam varenajam prusekam bija statistika play off laika? Man te atgadinat kuram gk bija absoluti sliktaka statistika play off laika...atgadinat vartsargu kurs pats savos vartos iesita? atgadinat kuram deva vairak spelet? atgadinat kurs tuveja sturi no 4 metieniem ielaida 3 pret ska? Pateiksu tik to ka nejau Naumovam. Taja pat laika ka Naumovs nospeleja pret SKA...un cik bulisus atvairija? Sergeju laida avrtos parsvara kad gan uzbrucejiem gan aizsargiem bija traumas, un ta ir atskiriba!!!
, 2009-07-25 18:30, pirms 15 gadiem
Viens ir skaidrs, peec izgajieniem pret LV speletajiem Dinamo man sak riebties.... Sejejs vispar totals mikspedins ka acis nevar pateikt, totals azis, kauns ka vins ir latvietis.

Novelu Sergejam dabut komandu un tikt uz olimpiadi, paties darba rukis un patriots, fantastisks speletajs un to ka gatavs komandas laba uz visu, respect vnk, izcils vartsargs!!! Lai izdodas! Tavi fani bus un paliks ar Tevi, lai ko Tu daritu!
, 2009-07-25 19:34, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Bļin, cilvēki, jūs vnk nesaprotat. Pirmkārt, Sergejam pateica, ka var meklēt citu klubu jau sen atpakaļ, nevis tikko. Kapēc neatrada? Otrkārt, visu cieņu Segejam, bet viņš vairs nav KHL līmeņa vārtsargs. Viņam ir laba tehnika, bet gadu dēļ reakcija un ātrums vairs nav tas. Vārtsargam citreiz jāatsit metieni arī tīri uz instinktiem un 40 gadu vecumā tie ir nedaudz vājāki nekā 10 gadus jaunākiem. Treškārt, salīdziniet Naumova un Pruseka statistiku RD, Sergejam tā ir diezgan brutāla - vidēji spēlē ielaisti 3.5 vārti un tikai 89% atvairīto metienu. Prusekam 1.7 vārti spēlē un 94% atvairīto metienu. Ceturtkārt, Dinamo nav nekāds bijušo valstvienības spēlētāju karjeras norieta perioda mājvieta, bet augsta līmeņa profesionāls klubs ar attiecīgiem mērķiem. Latvijā pagaidām nav divu KHL līmeņa vārtsargu, tāpēc arī komandā ir Pruseks
Vispār raksts bija jau par ko citu - izskatās, ka L-jas izlases problēmas ar nesazvanīšanu, neinformēšanu turpinās arī RD.
Avery - nezinu vai kādreiz esi nodarbojies ar sportu, bet nepiekritīšu Tev, jo uzskatu ka pieredzējušakam vārtusargam instinkti (pareiza vietas izvēle, prognozēšana) un spēles gudrība ir daudz lielāka nekā jaunuļiem, par reakciju un ātrumu piekrītu. Un par nākamo tekstu laikam mani nories, bet tu saki ka RD nav "nekāds bijušo valstvienības spēlētāju karjeras norieta perioda mājvieta", bet tad pastāsti, ko RD tad dara tāds vīrs kā S.Ozoliņš. visu cieņu viņa pagātnes sasniegumiem, bet kas viņš ir tagad?
, 2009-07-25 19:47, pirms 15 gadiem
Bolgzds rakstīja: Un par nākamo tekstu laikam mani nories, bet tu saki ka RD nav "nekāds bijušo valstvienības spēlētāju karjeras norieta perioda mājvieta", bet tad pastāsti, ko RD tad dara tāds vīrs kā S.Ozoliņš. visu cieņu viņa pagātnes sasniegumiem, bet kas viņš ir tagad?
To redzēsim rudenī, tagad pāragri ielikt viņu striktā kategorijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-25 23:10, pirms 15 gadiem
Es tik ļoti gribu ka viņš atrod sev kādu citu klubu un vēl spēlē !!!
, 2009-07-25 23:22, pirms 15 gadiem
, 2009-07-25 23:26, pirms 15 gadiem
Termometrs gan salīdzinājis,pirms pieciem gadiem A.Irbe spēlēja vēl nhl...tā kā nesalīdzini viņu ar Naumovu,Irbe vienmēr ir bijis augstāka līmeņa vāttsargs.
, 2009-07-25 23:40, pirms 15 gadiem
Esmu ļoti pateicīgs Sergejam par ieguldījumu izlasē un Latvijas hokejā. Viņš bija un būs man paraugs sportā ( Irbe pat bijis kaprīzāks). Viņam hokejs nesākās un nebeidzās aiz laukuma apmales, viņam piemita vārtsargiem raksturīgā harizma, pieskaņojot savu inventāru komandām. Es ceru, ka viņš turpinās savu spēlētāja karjeru vismaz BAČ līmenī, bet ja nē, tad Sporta Avīzei ir jāuzceļ par godu Sergejam piemineklis žurnāla veidolā, kā to gribēja izdarīt ar Ozoliņu. Pēc karjeras beigām tu to, Sergej, esi pelnījis! PALDIES!
, 2009-07-26 10:08, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ko visi ieciklējušies, ka varočiks būs tieši tas, kas mūs OS vai PČ iecels saulītē.
Vispirmāmkārtām jau aizsardzības un uzbrukuma līniju vajag sakārtot, un tad cerēt, ka varam labi nostartēt. Ja aizsardzības līnija būs švaka, tad pat vislabākais varočiks nevarētu LV izlasi glābt.
Un otrāmkārtām, es nesaprotu ko visi tā satraukušies ka Naumovs aiziet. Tas ir normāls dabas process, jo neviens vel nav atradis mūžīgās jaunības eleksīru.
Es,piemēram, pagājušā sezonā neatceros (varbūt kļūdos) nevienu spēli kur Naumovs būtu izvilcis uzvaru ar savu spožo spēli. Bija uzvaras kuras tika nopelnītas ar visas komandas pūlēm, un tajā skaitā arī Naumova.
Un negribu tev piekrist, ka Žabam būtu tik liela meistarības plaisa ar Masalu, kā Tu te mālē.
Ivar! Tieši ar aizsardzību domāju mums viss ir vislabākaja kārtība, bez RD kadriem ir vēl Kaža, Reķis, Pujacs... uzbrukumu protams varētu vēlēties labāku, bet viņš ir tāds kāds ir... un nekādi malkini vai krosbiji vai pat balderi mums tuvākajā nakotnē izskatās, ka nebūs.... liekas, ka pat nebūs tik drīz arī tadi ozoliņi vairs.... par varotčikiem runājot, Naumovs bija labs NR.2, kas varēja izvilkt kādu spēli, stāties traumētā Masaļska vai Pruseka vietā.... un LM Žaba, manuprāt, nav pat tāda līmeņa varotčiks kāds bija Naumovs.... par Masalu nemaz nerunājot.... kaut gan es arī atceros tos laikus, kad viņi abi kotējās apmeram vienādi ar Masalu, bet tad Dima palika "uz vietas" (reāli nekur augstāk par AEHL, BAČ, LAČ nav spēlējis) kamēr Masalam tomer tas CV ir bišķi smukaks un bez jau pieminetā BAČ ir gan KHL, gan DEL ieraksti... tāpat arī ir gana neslikta statistika pedējā PČ... un nez vai tagad Masalu un Žabu var likt vienos svaru kausos... Ja Naumovs kārs slidas uz nagliņas, tad kā Nr.2 tagad izlases kontekstā, domāju, arī Znaram jau būs jāzvēlas stap Žabu un Muštukovu, jo labāku jau mums vismaz (ceru tikai) pagaidām nav .... Domāju šogad ļoti svarīgi būtu, lai Enkuzens šogad tiek kādā BAČ komandā, lai džekam ir spēles gana labā līmenī un ir izaugsme, jo tādā LAČ es stipri šaubos vai viņam varēs būt kaut kāda izaugsme.... LAČ ir labs priekš jaunajiem (17-20 gadigiem), kas vēl aug gan tiešā nozīmē gan arī meistarībā... bet jauniem spēletājiem, ja viņi grib izaugsmi arī tālāk, tad viņiem ilgi aizsēdēties LAČā nevajadzētu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-26 13:48, pirms 15 gadiem
Piekrītu ka žabim nav dota iespēja izlasē,bet LM tāpat notiekās ar pārējiem varočikiem.Diemžēl jaunajiem tur nav sevišķu iespēju attīstībā.
, 2009-07-26 14:16, pirms 15 gadiem
visspilgtāk atceros to spēli RD sastāvā,kad viņš ieguva labākā spēlētāja balvu..
pēc spēles šamo intervēja un uzdeva pāris jautājumus..jautājumu bija maz,un tad kad jau atvadējās Naumovs tāds:''a 4o.. vam lenta zokon4ilas?''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-07-27 00:57, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Man jau labāk gribētos teikt, ka Žabam tā nemaz nav īsti dota iespēja sevi parādīt augstā līmenī, jo viņš līdz šim vienmēr ir bijis Masaļska un Naumova ēnā.
Bij laiks kad viņš biju pussoli Masaļskim priekša, un bija vēlme iespēlēt izlasē, bet ak tavu neražu, cilvēkam bij vācu pase...
, 2009-07-28 22:22, pirms 15 gadiem
Būtu žēl, ja beigtu savu karjeru. Viens no labākajiem Latvijas vārtsargiem!

===========================================
lvhokejs.lv - Tavs hokeja portāls!
Reģistrējies vēl šodien.
, 2009-07-29 08:47, pirms 15 gadiem
Ceru, ka tomēr turpinās spēlēt. Kaut vai tai Baltkrievijā vai Itālijā. Zemāka līmeņa čempji par KHL jau ir, bet nu tomēr Sergejam būtu, kur spēlēt... Kā saka - kamēr velk, tikmēr, lai spēlē. Kā Maldini futbolā augstākajā līmenī līdz 42 rukāja un tikai pēc šīs sezonas beidza karjeru. Novēlu Sergejam spēlēt vēl ilgāk un pats galvenais - vēl aizvien pārstāvēt LV izlasi. OS viņam čista jābūt, kaut vai kā rezerves variantam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja