Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"ASK/Ogre" izcīna pelnītu uzvaru

Agris Suveizda

"ASK/Ogre" izcīna pelnītu uzvaru
Cīņa pie Kristapa Stiģa vārtiem.
Foto: Ritvars Raits

Šopēcpusdien Vidzemes ledushallē "ASK/Ogre" sīvā cīņā ar 4:2 pārspēla pašreizējos Latvijas čempionus "Liepājas metalurgu", panākot sērijā 1:2. Mājinieku labā visrezultatīvākais bija pieredzējušais Vjačeslavs Fanduļs, kurš guva vārtus un atdeva divas rezultatīvas piespēles. Nākamā spēle rīt, plkst. 19:45 Ogrē. Sērija rit līdz četrām uzvarām.

Lielākais pārsteigums sastāvos bija "ASK/Ogre" rindās. Galvenais treneris Leonīds Beresņevs vārtos sūtīja gados jauno Kristapu Stiģi. Visticamāk, lai sapurinātu komandu, jo Raitums pirmajās divās spēlēs atstāja pietiekami labu iespaidu.

Pēc pirmās trešdaļas neizšķirts

Mājinieki jau otrajā minūtē ieguva iespēju spēlēt vairākumā, taču tā palika neizmantota. Laukumā ritēja visai līdzīga cīņa, taču desmitajā minūtē pēc laba Edgara Adamoviča metiena ripa trāpīja pa liepājnieka nūju un iespurdza pašā vārtu augšējā stūrī – 1:0. Diemžēl ogrēniešu prieki bija īsi, jo, spēlējot četriem pret četriem, nenovaldījās pirmās maiņas aizsargs Toms Bluks, kurš arī saņēma divas minūtes. Viesiem bija vajadzīgas tikai trīspadsmit sekundes, lai vairākumu izmantotu. "ASK/Ogre" vārtsargam Kristapam Stiģim prasmīgi tika aizsegts skats, un kārtējie vārti bijušā bebra Edija Brahmaņa kontā. Pirmās trešdaļas beigu daļā uz ledus bija visai daudz spēka divcīņu, kas draudēja pamazām pārvērsties asumos, tomēr pārtraukums nāca kā saukts.

ASK/Ogre izvirzās vadībā

Otrā trešdaļa iesākās ar nelielu nokdaunu mājiniekiem – pie Kristapa Stiģa atsistās ripas pirmais klāt bija Gunārs Skvorcovs, kurš ieraidīja ripu vārtos. Kaut arī ogrēnieši apelēja pie tiesneša, ka Skvorcovs guvis vārtus ar kāju, galvenais tiesnesis Eduards Odiņš vārtus ieskaitīja. Taču liepājnieku prieki bija īsi. Drīz pēc tam "ASK/Ogre" ieguva iespēju spēlēt vairākumā, un Aleksandrs Šiškovičs izdarīja spēcīgu metienu no zilās līnijas. Vispirms ripa atsitās pret vārtu stabiņu, tad no Dmitrija Žabotinska muguras ielēca vārtos. Pēc mājinieku gūtajiem vārtiem laukumā ritēja līdzvērtīga spēle. Komandas labi darbojās aizsardzībā, tomēr 33.minūtē liepājnieki pozicionāli rupji kļūdījās, un Raivis Brencās izveda partneri viens pret vienu ar Žabotinski, un Mihails Kokļins izslidināja ripu starp vārtsarga kājsargiem. Nokļūdami zaudētāju lomā, liepājnieki lieliem spēkiem devās uz priekšu, taču tādējādi atstāja plašas spraugas savā aizsardzībā, kuras par laimi viņiem "ASK/Ogre" hokejisti neprata izmantot.

"Ogre" prasmīgi aizstāvas

Trešajā trešdaļā teritoriālais pārsvars piederēja viesiem no Kurzemes, taču, visticamāk, tāds arī bija Leonīda Beresņeva plāns - atdod iniciatīvu un būvēt necaursitamus aizsardzības bastionus. "Liepājas metalurgs" aktīvi uzbruka, cenšoties izspēlēt kombinācijas, taču ogrēnieši ļoti prasmīgi spēli novirzīja uz laukuma apmalēm. Tāpat mačā bija ļoti daudz paužu, kas nāca tikai par labu mājiniekiem. Iespējams, Liepājai pietrūka lietuviešu uzbrucēja Darja Pliskauska, kas otrajā trešdaļā guva savainojumu.

Žabotinskis pasniedz dāvanu Fanduļam

Savukārt deviņas minūtes pirms spēles beigām Žabotinskis izdarīja ļoti paviršu piespēli, piespēlējot tieši Fanduļam uz nūjas, kurš ieraidīja ripu jau tukšos liepājnieku vārtos. Pēdējā Latvijas čempionu iespēja glābt spēli bija divas minūtes pirms beigām, kad noraidījumu nopelnīja Kirils Ugarovs. Žabotinskis devās malā, un "Liepājas metalurgs", izmantojot divu cilvēku pārsvaru, iespieda ogrēniešus to aizsardzības zonā. Taču materiālu labumu no tā neguva. Vēl vairāk - "ASK/Ogre" hokejists bija vien par mata tiesu no vārtu guvuma, jo ripa atsitās pret vārtu stabu un apstājās netālu pie vārtu līnijas. "ASK/Ogre" izcīnīja pelnītu uzvaru ar 4:2.

ASK/Ogre – SK Liepājas Metalurgs 4:2 (1:1, 2:1, 1:0)

Vārti: 1:0 Edgars Adamovičs (Aleksandrs Kerčs, Vjačeslavs Fanduļs) 09:43, 1:1 Edijs Brahmanis (Aleksejs Bihanovs, Konstantīns Mihailovs, vair.) 12:06, 1:2 Gunārs Skvorcovs (Vladimirs Mamonovs, Vents Feldmanis) 20:22, 2:2 Aleksandrs Šiškovičs (vair.) 22:33, 3:2 Mihails Kokļins (Vjačeslavs Fanduļs, Raivis Brencāns) 32:51, 4:2 Vjačeslavs Fanduļs 50:41
Sodi: 12:10
Vārtsargi: Stiģis -Žabotinskis
Labākie: Kristaps Stiģis - Sergejs Gubins
Sērijā: 1:2

Sērijas kalendārs

DatumsLaiksKomandasRezultāts
19.03.19:45Liepājas Metalurgs - ASK/Ogre LTV73:2
20.03.19:45Liepājas Metalurgs - ASK/Ogre LTV73:1
22.03.14:00ASK/Ogre - Liepājas Metalurgs LTV74:2
23.03.19:45ASK/Ogre - Liepājas Metalurgs LTV7
25.03.19:45Liepājas Metalurgs - ASK/Ogre LTV7
27.03.19:45ASK/Ogre - Liepājas Metalurgs (ja nepieciešams) LTV7
29.03.19:30Liepājas Metalurgs - ASK/Ogre (ja nepieciešams) LTV7

Izmantotie resursi:
lhf.lv

 +17 [+] [-]

, 2009-03-22 16:28, pirms 15 gadiem
jo interesantāk!! laba spēle!

 +14 [+] [-]

, 2009-03-22 16:28, pirms 15 gadiem
malaci pelniita uzvara........ cerams liepaajaa arii uzvarees.....

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 16:29, pirms 15 gadiem
Jaa parliecinosi sii bij taa speele kura paraadiija kaapeec LM speeleetaaji netiek pat aicinaati uz izlasi Un tapat arii Zabotinski ar tik beerniskiigaam kluudaam izlasee dariit nav ko

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 16:29, pirms 15 gadiem
Laba spēle tikai trešais periods tāds samocīts.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 16:29, pirms 15 gadiem
apsveicu Ogri.. bet jauzvar ir LM

 +12 [+] [-]

, 2009-03-22 16:30, pirms 15 gadiem
Malači ASK! Stigis redzams kā jaunais kadrs Latvijas izlasei nakotnē. Vienīgi deretu atmest tik lielu iziesanu no vartiem. Citadi ritdien varētu iet jau švakak.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 16:30, pirms 15 gadiem
MALAČI!!! Uz priekšu Ogre!!!

  +8 [+] [-]

, 2009-03-22 16:30, pirms 15 gadiem
Vispaar shogad Latvijas chempionaatu saaku skatiities tikai saakot ar finaalu, un teikshu ka esmu patiikami paarsteigts, ka aug dazhi tieshaam talantiigi hokejisti! arii uz veteraaniem ir interesanti paskatiities
Slēpts komentārs: IllaGhee

 +14 [+] [-]

, 2009-03-22 16:30, pirms 15 gadiem
Apsveicu Bebru fanus ar viņu komandas pelnītu uzvaru! Ja grib uzvarēt,tad vispirms to ir jagrib,un nedrīkst pieļaut tik daudz stulbu kļūdu!
Prieks,ka vel izdosies LM redzēt Liepājā!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 16:30, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Jaa parliecinosi sii bij taa speele kura paraadiija kaapeec LM speeleetaaji netiek pat aicinaati uz izlasi Un tapat arii Zabotinski ar tik beerniskiigaam kluudaam izlasee dariit nav ko
ka es zinaju ka tu ko tādu teiksi.. tev ši spēle bija kā medus maize... Ogrenieši jau visi ir izlases speletāji?..

     [+] [-]

, 2009-03-22 16:32, pirms 15 gadiem
Pelnījuši!!!

  -4 [+] [-]

, 2009-03-22 16:32, pirms 15 gadiem
Romis1991 rakstīja: Vispaar shogad virsliigu saaku skatiities tikai saakot ar finaalu, un teikshu ka esmu patiikami paarsteigts, ka aug dazhi tieshaam talantiigi hokejisti! arii uz veteraaniem ir interesanti paskatiities
jaa Ogres jaunie pieraadiija ka var speeleet arii pieauguso liimenii, atskiriibaa no LM, kur tie izskataas nomiizusi reaali jaa seit bij redzams kaapeec izlases treneri ignoree LM
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-03-22 16:33, pirms 15 gadiem
labāk kā KHL!!!
ja Dinamo būtu tā cīnījušies kā šodien LM un Ogre, tad moš arī būtu tālāk par pirmo kārtu tīkuši..
pa šito spēli bija vairāk spēka paņēmieni nekā RD pa visu sezonu!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 16:33, pirms 15 gadiem
tiekamies Liepājā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-22 16:34, pirms 15 gadiem
mairisimo24 rakstīja: ka es zinaju ka tu ko tādu teiksi.. tev ši spēle bija kā medus maize... Ogrenieši jau visi ir izlases speletāji?..
Kaada medusmaize viis tika pasniegts kaa uz paplaates Un kaa tas izgaajiens viens pret vienu Zabotinskim starp kaajaam kaa deelam ljoti smuki

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 16:34, pirms 15 gadiem
Fanduļa gols(Dimas kļūda) salauza LM

     [+] [-]

, 2009-03-22 16:35, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Jaa parliecinosi sii bij taa speele kura paraadiija kaapeec LM speeleetaaji netiek pat aicinaati uz izlasi Un tapat arii Zabotinski ar tik beerniskiigaam kluudaam izlasee dariit nav ko
gudrais atradas te,no Ogres vispar neviena pat tuvuma kandidatos uz izlasi nav. un kapec vispar Kercs juniors nevis jaunakais,ko mes anglija vai ASV dzivojam??? komentetaji laikam apdir... no priekiem. un LM jums to uzvaru uzdavinaja lai panemtu kausu majas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-03-22 16:36, pirms 15 gadiem
murmuls rakstīja: Fanduļa gols(Dimas kļūda) salauza LM
fandulja gols paraadiija kapeec Djima nespeelee kaadaa speeciigaakaa cempionaataa un kaapeec uz izlasi vinju neaicina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 16:38, pirms 15 gadiem
Nebūtu pēdējā trešdaļa un būtu citi komentētāji tad tiešām es teiktu ka būtu laba spēle bet pēdējo trešdaļu man gribējās islēgt skaņu un tad skatīties spēli!!!
Slēpts komentārs: IllaGhee

  -2 [+] [-]

, 2009-03-22 16:38, pirms 15 gadiem
Interesanta spēle!!
Ogrei jāturās un beidzot jābut pirmajai!!

     [+] [-]

, 2009-03-22 16:39, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: fandulja gols paraadiija kapeec Djima nespeelee kaadaa speeciigaakaa cempionaataa un kaapeec uz izlasi vinju neaicina
visi mak kludities.a tu doma ka kautkads tur Stigis vai Raitums speles labaka cempionata?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 16:39, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: fandulja gols paraadiija kapeec Djima nespeelee kaadaa speeciigaakaa cempionaataa un kaapeec uz izlasi vinju neaicina
kā tad Djima nav bijis izlase, ko tu var muldet..

     [+] [-]

, 2009-03-22 16:39, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: fandulja gols paraadiija kapeec Djima nespeelee kaadaa speeciigaakaa cempionaataa un kaapeec uz izlasi vinju neaicina
Tu stulbais murmuli vienreiz stavi klusu!!!atradies zin baigais eksperts!
tu jau neko citu kā savu žulti te neizgāz un krīti vēl uz nerviem!
pozitīvām noskaņām
Apsveicu Ogri. šodien viņi bija glvas tiesu parāki.

  -4 [+] [-]

, 2009-03-22 16:39, pirms 15 gadiem
skorpion777 rakstīja: gudrais atradas te,no Ogres vispar neviena pat tuvuma kandidatos uz izlasi nav. un kapec vispar Kercs juniors nevis jaunakais,ko mes anglija vai ASV dzivojam??? komentetaji laikam apdir... no priekiem. un LM jums to uzvaru uzdavinaja lai panemtu kausu majas
Tur jau taa lieta, kapeec LM izskataas tizli uz Ogres veteraanu fona

     [+] [-]

, 2009-03-22 16:40, pirms 15 gadiem
Shi ir taa speelee, kuru Metalurgs uzdavinaaja Bebriem, lai Majas sanjemtu kausu !

Un veel, atgadinaahsu tiem nezinaaatajaiem, kapeec no liepaajas neiet uz izlasi, jo liela dalja ir viesspeeletaaju, vismaz no LM kads ir Debiteejis Rigas Dinamo

  -4 [+] [-]

, 2009-03-22 16:40, pirms 15 gadiem
Forši, vismaz intriga.
Bet ogres atbalsītaji gan kā teātrī uzvedās

  -2 [+] [-]

, 2009-03-22 16:41, pirms 15 gadiem
mairisimo24 rakstīja: kā tad Djima nav bijis izlase, ko tu var muldet..
es neteicu ka vins nav bijis, es teicu kaapeec vinju aicina tikai tad kad relli citu nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-22 16:42, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: bet tur jau taa lieta ka nav Ogree izlases speeleetaaju, bet LM pat ar 1/3 legionaariem komandas, neko nespeej izdariit Varbuut kaads no ogres vareetu pat piedaliities izlases nometnee
1/3 legioāri... kurus tu uzskati pa leģionāiem... tas ir tikai SPORTS kur ir arī neveiksmes... samierinies tak...

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 16:42, pirms 15 gadiem
skorpion777 rakstīja: gudrais atradas te,no Ogres vispar neviena pat tuvuma kandidatos uz izlasi nav. un kapec vispar Kercs juniors nevis jaunakais,ko mes anglija vai ASV dzivojam??? komentetaji laikam apdir... no priekiem. un LM jums to uzvaru uzdavinaja lai panemtu kausu majas
kāpēc uzreiz tā - uzvaru uzdāvināja??? neviens nevienam neko nedāvināja, to pierāda LM spēles ar Latgali, gribi pateikt tās uzvaras Latgalei arī uzdāvināja???
Slēpts komentārs: greeks

  -4 [+] [-]

, 2009-03-22 16:43, pirms 15 gadiem
Gita61 rakstīja: Shi ir taa speelee, kuru Metalurgs uzdavinaaja Bebriem, lai Majas sanjemtu kausu !

Un veel, atgadinaahsu tiem nezinaaatajaiem, kapeec no liepaajas neiet uz izlasi, jo liela dalja ir viesspeeletaaju, vismaz no LM kads ir Debiteejis Rigas Dinamo
man prieks ka tu to uzskati par goda lietu, ka vismaz kaads ir izgaajis no LM laukumaa RD bet redzeejaam ka meistariibas liimenis am kas izgaaja bij stipri par zemu lai speeleetu kaut 4 mainjaa

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 16:44, pirms 15 gadiem
Intriga saglabājas!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 16:44, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Jaa parliecinosi sii bij taa speele kura paraadiija kaapeec LM speeleetaaji netiek pat aicinaati uz izlasi Un tapat arii Zabotinski ar tik beerniskiigaam kluudaam izlasee dariit nav ko
tak nobanojiet šito lohu...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 16:44, pirms 15 gadiem
mairisimo24 rakstīja: 1/3 legioāri... kurus tu uzskati pa leģionāiem... tas ir tikai SPORTS kur ir arī neveiksmes... samierinies tak...
neiesu tagad skatiitie LM maajaslapaa, bet tas ka ir kaadi 7 legionaari paskaties pats, ka tik nav veel vairaak

  -4 [+] [-]

, 2009-03-22 16:46, pirms 15 gadiem
screw142 rakstīja: tak nobanojiet šito lohu...
Patiesiiba acis grauzh, bet taa ir un nav ko tagad jaatreneejas un varbuut kaadreiz kaads no LM vareetu uzspeeleet arii izlasee kaadaa Eirotuuree

     [+] [-]

, 2009-03-22 16:46, pirms 15 gadiem
ideeali normals finaals shogad vismaz !
Slēpts komentārs: IllaGhee

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 16:48, pirms 15 gadiem
PizzaMAN rakstīja: kāpēc uzreiz tā - uzvaru uzdāvināja??? neviens nevienam neko nedāvināja, to pierāda LM spēles ar Latgali, gribi pateikt tās uzvaras Latgalei arī uzdāvināja???
ne.man tikai sak besit,kamer Ogre neuzvareja,visi sedeja klusi,bet pec sodienas runa ka itka Ogre jau cempioni un LM nekas

  +4 [+] [-]

, 2009-03-22 16:50, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: tie jau nav fani, bet URLAS Ogree vismaz cilveeki var dzirdeet ka priecaajas ka gols iesists, visu cienju ASK faniem, a LM URLAS ka no 4elabinskas atbraukusi, laikam 1.reiz ar vilcienu brauca
un kas tu esi???

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 16:51, pirms 15 gadiem
wel esmu shokaa....kaadeelj speeleeja feldmanis???? kursh ieprieksheejaa macjaa dabuuja 5+20????....vai arii es ko liidz galam nesaprotu......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-22 16:54, pirms 15 gadiem
Prieks par to,ka kauss tiks pasniegts labākās komandas mājvietā savu līdzjūtēju klātbūtnē.Liepājnieki un visi pārējie LM fani var būt gandarīti par komandas gudri nostrādātu taktiku.Bebri,priecājieties par saņemto dāvanu no Pliskauska un Žabotinska.Vairāk tādu nebūs jo LM grib skaisti noslēgt sezonu ar triumfu savās mājās.

     [+] [-]

, 2009-03-22 16:54, pirms 15 gadiem
skorpion777

da beidz....es secinaaju, ka tie ir futbola fani....hokejaa taa nedara!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-22 16:55, pirms 15 gadiem
Ja godīgi, man būtu kauns LM spēlētāju vietā, jo tādus ''līdzjutējus'' es savu mūžu nebiju redzējis!
Visi manāmi paņēmuši uz krūts, spēlei līdzi neseko, skatās viens uz otru un domā, ko tagad bļaut, fakučus mētā pa labi pa kreisi, karsējmeitenes arī normālās - starplaiks, aiziet uz bufeti, paņem ali;nu, iziet ārā, iedzer, uzpīpē, iet iekšā hallē ''fanot'' tālāk (puke)...
Šajam fanu klubam vēlos pateikt, ka ŠIS NAV FUTBOLS

     [+] [-]

, 2009-03-22 16:55, pirms 15 gadiem
Laba spēle bija,prieks skatīties bija ! Malači,bebri!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 16:56, pirms 15 gadiem
KNIFSS rakstīja: Prieks par to,ka kauss tiks pasniegts labākās komandas mājvietā savu līdzjūtēju klātbūtnē.Liepājnieki un visi pārējie LM fani var būt gandarīti par komandas gudri nostrādātu taktiku.Bebri,priecājieties par saņemto dāvanu no Pliskauska un Žabotinska.Vairāk tādu nebūs jo LM grib skaisti noslēgt sezonu ar triumfu savās mājās.
aha....tad riit jaauzvar...LM...lai dabuutu to kausu....

  -2 [+] [-]

, 2009-03-22 16:57, pirms 15 gadiem
skorpion777 rakstīja: un kas tu esi???
Es neesmu URLA un negribu tam liidzinaaties, kammer LM fani prezentee sevi , tad kaa lie vinjus saprot???

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 16:58, pirms 15 gadiem
Gita61 rakstīja: vismaz no LM kads ir Debiteejis Rigas Dinamo
Bebriem tādu dinamiešu ir divi. Un cik no jūsējiem ir debitējuši NHL?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 16:59, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: neiesu tagad skatiitie LM maajaslapaa, bet tas ka ir kaadi 7 legionaari paskaties pats, ka tik nav veel vairaak
nu vis ir normas robežas... jo ir tak ierobežojumi uz leģionariem...
Labak skaties lai izlasē tiek labākie.. (Ogre, Latgale)

     [+] [-]

, 2009-03-22 17:00, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Bebriem tādu dinamiešu ir divi. Un cik no jūsējiem ir debitējuši NHL?
oh ka blatojam... runā runā...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:00, pirms 15 gadiem
''Iespējams, divi zaudējumi Liepājā bija atsājuši iespaidu arī uz Ogres publiku, jo tribīņu sānos varēja manīt visai padaudz patukšu vietu''
Agri, kur bija tavas acis? Žēl, jo Tu nemanīji, ka cilvēki pa uz trepēm stāvēja, lai tik redzētu, kas notiek uz laukuma, aiz vārtiem cilvēki stāvēja 2 rindās!
Ko tu tur murgo, ka tur bija PADAUDZ brīvu vietu?
Nu Tu dod

  +4 [+] [-]

, 2009-03-22 17:01, pirms 15 gadiem
Apsveicu OGRI ar pelnītu uzvaru,varbūt būtu viss savādāk,jā LM nebūtu uzdāvinājis 2 golus,bet gribas parunāt par komentātajiem.Jau pagajušajā gadā pamanīju,ka viņi atklāti slimoja par RĪGA-2000.ŠOdien viņi atklāti fanoja par OGRI.Nav jau aizliegts slimot par jebkuru komāndu,bet nedrīkst to darīt pa TV,veicot savus darba pienākumus.Kauns par tādiem komentētājiem.Velreiz atkārtošos,ka OGRE šodien uzvarēja pelnīti. ';

     [+] [-]

, 2009-03-22 17:01, pirms 15 gadiem
mairisimo24 rakstīja: oh ka blatojam... runā runā...
Gita61 rakstīja: vismaz no LM kads ir Debiteejis Rigas Dinamo

Dots pret dotu. Man liekas, ka krutā Gita to sāka!?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-03-22 17:02, pirms 15 gadiem
bet galvenais bij izgaajiens viens pret vienu, nu ljoti smuka konfektiite starp kaajaam ASK vienkaarsi vajag sanjemties tak ir aciimredzams ka no LM tik nosaukums palicis paari neko vinji baigo neraada, neredzeeju nekaadu spiedienu, spiediens bij bet bez metieniem pa vaartiem, kaut ko gar bortiem tur tirinaajaas, bakstiijaas
Slēpts komentārs: Number 0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:05, pirms 15 gadiem
KNIFSS rakstīja: Prieks par to,ka kauss tiks pasniegts labākās komandas mājvietā savu līdzjūtēju klātbūtnē.Liepājnieki un visi pārējie LM fani var būt gandarīti par komandas gudri nostrādātu taktiku.Bebri,priecājieties par saņemto dāvanu no Pliskauska un Žabotinska.Vairāk tādu nebūs jo LM grib skaisti noslēgt sezonu ar triumfu savās mājās.
Liepājas faniem laikam vairāk nav ko teikt??!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:05, pirms 15 gadiem
mairisimo24 rakstīja: nu vis ir normas robežas... jo ir tak ierobežojumi uz leģionariem...
Labak skaties lai izlasē tiek labākie.. (Ogre, Latgale)
es jau neteicu ka nav normas robezaas es saku ka LM pat ar saviem legionaariem neko neraada un neraadiija pret Latgali, tur noteikti tam kas komplekteeja komandu buutu jaatkaapjas no sava amata

  -4 [+] [-]

, 2009-03-22 17:07, pirms 15 gadiem
Number 0 rakstīja: Brahmanis arī neko daudz pēc 1. perioda nerādīja, jo Koba un Kerčš jr. viņu pa bortiem mazliet paspaidīja
Brahmanis arii nekad neko nav raadiijis, tikai sosezon kaut kaadas haljavas tur sasitis, paska vins tak galiigi gar bortiem neciinaas, kaa siikie no ASK vinju sodien drusku apstraadaaja taa viispaar apklusa

  -2 [+] [-]

, 2009-03-22 17:08, pirms 15 gadiem
au pagajušajā gadā pamanīju,ka viņi atklāti slimoja par RĪGA-2000.

tu vispaar sekojie liidzi pagaajushaa gada finaalam???????

ja nezini kas tur speeleeja???

  +3 [+] [-]

, 2009-03-22 17:10, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Liepājas faniem laikam vairāk nav ko teikt??!
Ir jau ir, tik galvenais pēc PO.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:10, pirms 15 gadiem
Par LIELOGRI!!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-03-22 17:12, pirms 15 gadiem
spēle laba ! šodien točno ogrei veicās, izskatījās ka ask vairākā ticēja savai uzvarai. interesanti bija noskatīties kā tiesneši gandrīz katru epizodi pēc svilpes centās izskaidrot ogres veterāniem(kerčam, ignatovičam, fanduļam un vēl dažiem).
LM laikam kausu saņems tomēr Liepājā, 5 spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:12, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Brahmanis arii nekad neko nav raadiijis, tikai sosezon kaut kaadas haljavas tur sasitis, paska vins tak galiigi gar bortiem neciinaas, kaa siikie no ASK vinju sodien drusku apstraadaaja taa viispaar apklusa
Bet ''mazie'' vsp maločiki, riktīgi kapāja...Varēja redzēt, ka viņi nespēlē tikai tāpēc, lai aizpildītu vietu, bet gan, ka viņi ir pietiekoši labi priekš šāda līmeņa!
Koba vispār šodien lidoja pa laukumu!
Beigās iekrita acīs, ka Leonīds spēlēja ar 2 pilnām, no aizsardzības spēlējošām maiņām + 1 maiņa(Kerčš jr., Ugarovs, Jass), kas skrēja afigetj

  +6 [+] [-]

, 2009-03-22 17:12, pirms 15 gadiem
Ja neitrāli,tad LM ir psiholoģiski vājāki. Jo ja BEBRI nedabūs zeltu nekas nenotiks. Turpretī ja Liepāja zaudēs,tad ripos galvas...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:13, pirms 15 gadiem
gatis37 rakstīja: spēle laba ! šodien točno ogrei veicās, izskatījās ka ask vairākā ticēja savai uzvarai. interesanti bija noskatīties kā tiesneši gandrīz katru epizodi pēc svilpes centās izskaidrot ogres veterāniem(kerčam, ignatovičam, fanduļam un vēl dažiem).
LM laikam kausu saņems tomēr Liepājā, 5 spēlē.
nevis centās izskaidrot, bet viņi vnk PAŠI slidoja pie tiesnešiem klāt un, visticamāk, jautāja par iepriekšējām epizodēm, noraidījumiem utt...

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 17:14, pirms 15 gadiem
gatis37 rakstīja: spēle laba ! šodien točno ogrei veicās, izskatījās ka ask vairākā ticēja savai uzvarai. interesanti bija noskatīties kā tiesneši gandrīz katru epizodi pēc svilpes centās izskaidrot ogres veterāniem(kerčam, ignatovičam, fanduļam un vēl dažiem).
LM laikam kausu saņems tomēr Liepājā, 5 spēlē.
tikai nevajag,LM Ivanovs ar vienmēr nedovolnijs...

  +4 [+] [-]

, 2009-03-22 17:15, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: man prieks ka tu to uzskati par goda lietu, ka vismaz kaads ir izgaajis no LM laukumaa RD bet redzeejaam ka meistariibas liimenis am kas izgaaja bij stipri par zemu lai speeleetu kaut 4 mainjaa
salidzini, kursh no ogrenieshiem ir vel tik rezultativs , gan latvijas chempi, gan baltkrievijas chempii, ka Brahmanis ?
ZIni nedaudz stulbi- tagad pirmo speeli no tirm metalurgs zaudee, uzreizi vinji ir vaargulji un nekam nederiigi, bet , kad bebri pirmas divas zaudeej- vai kaads kko sprieda par to ka vinji ir vaargulji, vai nekam nederiigi, vai arii nevar pretendeet uz izlasi- Smiekliigi...
Par skaistu hokeju....

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:16, pirms 15 gadiem
Sen nebiju Latvijas čempionātu skatījies! Redzēju šo un iepriekšējo spēli. Salīdzinot ar pagājušo gadu, līmenis ir krities. Aizsardzība abās komandās ir briesmīga! Ja Fanduļs savos 40 ir rezultatīvākais spēlē, tad tas arī izsaka visu par uzbrukumu! Kaut cik interesants uz laukuma izskatījās Āboliņš, un arī Adamoviču varētu pamēģināt augstākā līmenī, bet Brahmanim, uzlabojot spēli aisardzībā, jāmēģina sevi pierādīt RD!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-22 17:17, pirms 15 gadiem
Par līdzjutējiem - nu liepājnieku bariņš ļoti zolīdi dziedāja savus saukļus un viņiem meitenes smuki dejoja. Bet Ogrei 2 lohi visu laiku klaigāja. Kauns par viņiem.

Bet pats esmu no Ogres un protams par Ogri fanoju. Bet tāpēc jau neiešu bāzt galvu smiltīs.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-22 17:20, pirms 15 gadiem
Gita61 rakstīja: salidzini, kursh no ogrenieshiem ir vel tik rezultativs , gan latvijas chempi, gan baltkrievijas chempii, ka Brahmanis ?
hmm, paskatamies statistiku.. Andrejs Ignatovičs.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:20, pirms 15 gadiem
Gita61 rakstīja: salidzini, kursh no ogrenieshiem ir vel tik rezultativs , gan latvijas chempi, gan baltkrievijas chempii, ka Brahmanis ?
ZIni nedaudz stulbi- tagad pirmo speeli no tirm metalurgs zaudee, uzreizi vinji ir vaargulji un nekam nederiigi, bet , kad bebri pirmas divas zaudeej- vai kaads kko sprieda par to ka vinji ir vaargulji, vai nekam nederiigi, vai arii nevar pretendeet uz izlasi- Smiekliigi...
Par skaistu hokeju....
LM nav vaargulji!!! LM ir nopietns speeks....tas, ka speeleetaaji sadomaajushies nezin ko....taa ir cita probleema.....

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 17:21, pirms 15 gadiem
okron rakstīja: Sen nebiju Latvijas čempionātu skatījies! Redzēju šo un iepriekšējo spēli. Salīdzinot ar pagājušo gadu, līmenis ir krities. Aizsardzība abās komandās ir briesmīga! Ja Fanduļs savos 40 ir rezultatīvākais spēlē, tad tas arī izsaka visu par uzbrukumu! Kaut cik interesants uz laukuma izskatījās Āboliņš, un arī Adamoviču varētu pamēģināt augstākā līmenī, bet Brahmanim, uzlabojot spēli aisardzībā, jāmēģina sevi pierādīt RD!
Daudzi par Ediju ir teikuši ka viņš ir zīmulis... Kā lai to saprot,nezinu?! Varbūt arī tāpēc viņš nav ticis nekur augstāk?!

  +4 [+] [-]

, 2009-03-22 17:21, pirms 15 gadiem
Andree rakstīja: Par līdzjutējiem - nu liepājnieku bariņš ļoti zolīdi dziedāja savus saukļus un viņiem meitenes smuki dejoja.
Jā, smuki halli piespļaudīja.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-22 17:22, pirms 15 gadiem
Gita61 rakstīja: salidzini, kursh no ogrenieshiem ir vel tik rezultativs , gan latvijas chempi, gan baltkrievijas chempii, ka Brahmanis ?
ZIni nedaudz stulbi- tagad pirmo speeli no tirm metalurgs zaudee, uzreizi vinji ir vaargulji un nekam nederiigi, bet , kad bebri pirmas divas zaudeej- vai kaads kko sprieda par to ka vinji ir vaargulji, vai nekam nederiigi, vai arii nevar pretendeet uz izlasi- Smiekliigi...
Par skaistu hokeju....
tik rezultatīvs - Kerčš, Ignatovičš, Fanduļs'!
Un, lai mazliet apklusinātu Tevi, varu pateikt, ka Edijs Ogrē spēlēja 4 sezonas

     [+] [-]

, 2009-03-22 17:24, pirms 15 gadiem
okron rakstīja: Sen nebiju Latvijas čempionātu skatījies! Redzēju šo un iepriekšējo spēli. Salīdzinot ar pagājušo gadu, līmenis ir krities. Aizsardzība abās komandās ir briesmīga! Ja Fanduļs savos 40 ir rezultatīvākais spēlē, tad tas arī izsaka visu par uzbrukumu! Kaut cik interesants uz laukuma izskatījās Āboliņš, un arī Adamoviču varētu pamēģināt augstākā līmenī, bet Brahmanim, uzlabojot spēli aisardzībā, jāmēģina sevi pierādīt RD!
Saproti, ka pieredze ir ĻOTI svarīga lieta visos sporta veidos!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 17:24, pirms 15 gadiem
Number 0 rakstīja: tik rezultatīvs - Kerčš, Ignatovičš, Fanduļs'!
Un, lai mazliet apklusinātu Tevi, varu pateikt, ka Edijs Ogrē spēlēja 4 sezonas
Varēja jau palikt par Ogres patriotu... Vismaz palīdzētu beidzot pie zelta tikt!

     [+] [-]

, 2009-03-22 17:25, pirms 15 gadiem
Andree rakstīja: Par līdzjutējiem - nu liepājnieku bariņš ļoti zolīdi dziedāja savus saukļus un viņiem meitenes smuki dejoja. Bet Ogrei 2 lohi visu laiku klaigāja. Kauns par viņiem.

Bet pats esmu no Ogres un protams par Ogri fanoju. Bet tāpēc jau neiešu bāzt galvu smiltīs.

slish...tu eezel... tie bija normaali fani...??? ja tev videejo pirkstu baastu degunaa? kaut aads LM fans....ko tu ar vinju izdariiti???????....tu esi konkreets miizels!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:26, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Jā, smuki halli piespļaudīja.
Nu tik tālu es neredzēju

sēdēju otrā pusē viņiem pretī

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:26, pirms 15 gadiem
Gita61 rakstīja: salidzini, kursh no ogrenieshiem ir vel tik rezultativs , gan latvijas chempi, gan baltkrievijas chempii, ka Brahmanis ?
Cik saprotu, tu vēlies ar kaut kādu statistikas palīdzību celt saulītē LM, bet tev jau otro reizi sanāca izgāzties. Vispirms centies iestāstīt, ka bebriem nevienam CV nav ierakstīts RD nosaukums, otrkārt, Brahmanim(53=31+22) BLR bija tikpat daudz punktu, cik Ignatovičam (53=30+23).
LM ir stiprāks klubs, bet atrodi tak normālus argumentus tam.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-22 17:28, pirms 15 gadiem
Number 0 rakstīja: tik rezultatīvs - Kerčš, Ignatovičš, Fanduļs'!
Un, lai mazliet apklusinātu Tevi, varu pateikt, ka Edijs Ogrē spēlēja 4 sezonas
Bet tas Edijam netraucē katrā mačā pret Bebriem iemest kādu golu!
Ko džeki cepās? Ir taču Ok! Ogre uzvarēja pelnīti,un stulbs ir tas,kas to apšauba! Rīt būs jauna spēle, un tad jau atkal varēs skatīties,kas ir kas!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-22 17:29, pirms 15 gadiem
Andree rakstīja: Nu tik tālu es neredzēju

sēdēju otrā pusē viņiem pretī
taa deelj arii nedirs, ka ra LM faniem vis bija ok!....

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 17:30, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Bet tas Edijam netraucē katrā mačā pret Bebriem iemest kādu golu!
Ko džeki cepās? Ir taču Ok! Ogre uzvarēja pelnīti,un stulbs ir tas,kas to apšauba! Rīt būs jauna spēle, un tad jau atkal varēs skatīties,kas ir kas!
Labs komentārs no Tavas puses!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 17:31, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Cik saprotu, tu vēlies ar kaut kādu statistikas palīdzību celt saulītē LM, bet tev jau otro reizi sanāca izgāzties. Vispirms centies iestāstīt, ka bebriem nevienam CV nav ierakstīts RD nosaukums, otrkārt, Brahmanim(53=31+22) BLR bija tikpat daudz punktu, cik Ignatovičam (53=30+23).
LM ir stiprāks klubs, bet atrodi tak normālus argumentus tam.
pats varbūt beidzot biji aizgājis?

     [+] [-]

, 2009-03-22 17:31, pirms 15 gadiem
greeks rakstīja: taa deelj arii nedirs, ka ra LM faniem vis bija ok!....
labi labi....ja tu sēdēji blakus, vajadzēja viņiem aizrādīt un palūgt, lai nepiespļauda halli

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:33, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Jā, smuki halli piespļaudīja.
Ja godīgi,tad man (un netikai) pašam krīt uz nerviem tā saucamie ,,organizātie LM fani''! Liela daļa no viņiem ir latvieši,bet saukļus fig viņu zin kāpēc sauc krieviski un uzvedība arī prasītos pēc labākas!
Karsējmeitenes LM gan ir Ok!

     [+] [-]

, 2009-03-22 17:34, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja godīgi,tad man (un netikai) pašam krīt uz nerviem tā saucamie ,,organizātie LM fani''! Liela daļa no viņiem ir latvieši,bet saukļus fig viņu zin kāpēc sauc krieviski un uzvēdība arī prasītos pēc labākas!
Karsējmeitenes LM gan ir Ok!
Karsējmeitenes, kuras dzer, pīpē un lamājās starplaikā?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:35, pirms 15 gadiem
te šodien vispār savākusies tāda diezgan agresīva publika. (shoked) Ivars77 pagaidam tevi komentari ir atbilstosi un patiesi ka ir, atbalstu tevi.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-22 17:35, pirms 15 gadiem
Pavļiks Ķīsels rakstīja: Nu nekas vismaz kausu mums pasniegs Liepājā.
Pavļik pavļik!!!! Aizver actiņas kad sapņo!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 17:35, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja godīgi,tad man (un netikai) pašam krīt uz nerviem tā saucamie ,,organizātie LM fani''! Liela daļa no viņiem ir latvieši,bet saukļus fig viņu zin kāpēc sauc krieviski un uzvēdība arī prasītos pēc labākas!
Karsējmeitenes LM gan ir Ok!
Tie fani laikam no futbola atbraukuši?! Tapēc laikam domā ka hallē var tāpat kā tribīnēs!

     [+] [-]

, 2009-03-22 17:36, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: pats varbūt beidzot biji aizgājis?
temperatūra
ja rīt būs ok, noteikti iešu (kaut kas dzirdēts, ne?)
Cik biļete maksā?

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 17:37, pirms 15 gadiem
Kapēc RAGANA šodien nebija,laikam darbs?! Gaidam rītdienu...

     [+] [-]

, 2009-03-22 17:37, pirms 15 gadiem
Andree rakstīja: labi labi....ja tu sēdēji blakus, vajadzēja viņiem aizrādīt un palūgt, lai nepiespļauda halli
tieshi taa izsaukumi bija krieviski....par to man ar bija shoks....taa, ka nevajag te teelot, ka LM fani bija ok!!!....latgalieshi pat speeja ko latviski izbljaut.....pret tiem nebija man pretenziiju, bet nu shitie ''paliigskolas fani'' mani tocj nokaitinaaja......

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:37, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: temperatūra
ja rīt būs ok, noteikti iešu (kaut kas dzirdēts, ne?)
Cik biļete maksā?
Tev ir 17 gadi, ja?
nu tjipa līdz 16 gadiem ir pa 1,50 Ls...

     [+] [-]

, 2009-03-22 17:38, pirms 15 gadiem
Bebri malači! Kārtējo reizi prieks par Stiģi un Bebru jauno paaudzi.

     [+] [-]

, 2009-03-22 17:38, pirms 15 gadiem
Number 0 rakstīja: Karsējmeitenes, kuras dzer, pīpē un lamājās starplaikā?
Neko tādu neesmu pamanijis!
Pats esmu redzējis,ka viņas Liepājas hallē laipni sagaida skatītājus un izniedz karodziņus,bet ar to mana interese par viņām beidzās! Varbūt Tu ar viņām kopā pīpēji, dzēri un lamājies!???
Protams,viņas ir smukas un dejo arī labi!

  -3 [+] [-]

, 2009-03-22 17:39, pirms 15 gadiem
zeel zeel

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:39, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Kapēc RAGANA šodien nebija,laikam darbs?! Gaidam rītdienu...
tam shodien mainja bija....riit visus kurinaas!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:41, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Neko tādu neesmu pamanijis!
Pats esmu redzējis,ka viņas Liepājas hallē laipni sagaida skatītājus un izniedz karodziņus,bet ar to mana interese par viņām beidzās! Varbūt Tu ar viņām kopā pīpēji, dzēri un lamājies!???
Protams,viņas ir smukas un dejo arī labi!
Par prieku sev, nepīpēju, nedzeru un nu vismaz publiski nelamājos!
Taču blakus gan es stāvēju!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:41, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Tie fani laikam no futbola atbraukuši?! Tapēc laikam domā ka hallē var tāpat kā tribīnēs!
Tie ir tā saucamie ,,organizētie LM fani'', kas iet gan uz hokeju,gan futbolu! Viņiem ir ieeja uz mačiem par brīvu,pirms spēles izniedz LM karogus (ko parastie mirstīgie nevar dabūt) un vadā līdz LM komandām! Ir dzirdēts,bet pats nezinu vai tā ir taisnība, ka šiem atmetot pat pa latelim!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:42, pirms 15 gadiem
greeks rakstīja: tam shodien mainja bija....riit visus kurinaas!
O,tad būs OK. Ar RAGANU būs vēl jautrāk!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-22 17:43, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tie ir tā saucamie ,,organizētie LM fani'', kas iet gan uz hokeju,gan futbolu! Viņiem ir ieeja uz mačiem par brīvu,pirms spēles izniedz LM karogus (ko parastie mirstīgie nevar dabūt) un vadā līdz LM komandām! Ir dzirdēts,bet pats nezinu vai tā ir taisnība, ka šiem atmetot pat pa latelim!
Nu ja,bagātas dara kā grib,bet nabagais...

     [+] [-]

, 2009-03-22 17:43, pirms 15 gadiem
Number 0 rakstīja: Par prieku sev, nepīpēju, nedzeru un nu vismaz publiski nelamājos!
Taču blakus gan es stāvēju!
Lūdzu tikai nestāsti,ka viņas tieši hallē pīpēja,koda, un lamājās!
Vai arī pie halles!?
Es tam neticēšu viena iemesla dēļ-viņas ir mazgadīgas! Ja viņas atbrauktu mājās cukā,tad zini,kas sagaida viņu vadītāju!??

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:48, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Lūdzu tikai nestāsti,ka viņas tieši hallē pīpēja,koda, un lamājās!
Vai arī pie halles!?
Es tam neticēšu viena iemesla dēļ-viņas ir mazgadīgas! Ja viņas atbrauktu mājās cukā,tad zini,kas sagaida viņu vadītāju!??
Pie halles!
Nu takš, ja viņas hallē to darītu, tad tur pat bija menti

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:50, pirms 15 gadiem
Rītdien gaidam tādu pašu atdevi un tad arī uzvaras būs!!! Kas zin ... zelta medaļas!!!

  -4 [+] [-]

, 2009-03-22 17:50, pirms 15 gadiem
Krisssss rakstīja: labāk kā KHL!!!
ja Dinamo būtu tā cīnījušies kā šodien LM un Ogre, tad moš arī būtu tālāk par pirmo kārtu tīkuši..
pa šito spēli bija vairāk spēka paņēmieni nekā RD pa visu sezonu!!!
Esi gatavs likt galvu ķīlā, ka vienā spēlē bija vairāk paņēmieni nekā RD visā KHL sezonā? Tava izpratne par hokeju ir dīvaina, spēka paņēmieni bija daudz, jo spēle ir krietni lēnāka, nekā KHL, tāpēc kustība ir lēnāka un vieglāk ietriekt bortos! NHL ir mazāki laukumi, tāpēc redzam vairāk spēka paņēmienus. Tur jau ir tā loģika, jo tu ātrāk slido, jo mazākas iespējas tikt ielīmetam bortā. Tur jau ir tā atšķirība LČ nu KHL, KHL visi domā 3x ātrāk uz ledus, tāpēc KHL ir interesantāks un jēlo LČ vari bāzt savā sejā!

Eksperts atradies..pfff !

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:51, pirms 15 gadiem
Number 0 rakstīja: Bet ''mazie'' vsp maločiki, riktīgi kapāja...Varēja redzēt, ka viņi nespēlē tikai tāpēc, lai aizpildītu vietu, bet gan, ka viņi ir pietiekoši labi priekš šāda līmeņa!
Koba vispār šodien lidoja pa laukumu!
Beigās iekrita acīs, ka Leonīds spēlēja ar 2 pilnām, no aizsardzības spēlējošām maiņām + 1 maiņa(Kerčš jr., Ugarovs, Jass), kas skrēja afigetj
Jaa ASK mazie sodien labi noplosiijaas, zeel ka neiemeta Sodien jau izskatiijaas ka Ogre pati saakusi speeleet un uzreiz bij redzams ka LM rodas probleemas, ja ASK taa turpinaas uz pretuzbrukumiem smuki speeleet, nekaadi legionaari vinju neglaabs Uzskatui ka legionaariem pa velti tiek maksaats LM nav nekaadas pasatdeves un tas kurs komplektee komandu lai pamaacaas no RD Seejeeja

     [+] [-]

, 2009-03-22 17:51, pirms 15 gadiem
domaajams ka shii bija peedeejaa reize kad ogrei shitaa veicaas..interesanti ko zhabotinskis par 4 . golu domaa?

  +3 [+] [-]

, 2009-03-22 17:51, pirms 15 gadiem
Number 0 rakstīja: Pie halles!
Nu takš, ja viņas hallē to darītu, tad tur pat bija menti
Labi!
Neapstrīdēšu Tavu sacīto,jo kā jau rakstiju,tad viņas savu darāmo izdara uz teicami,bet ko viņas dara savā brīvā laikā tas mani neinteresē! Varbūt ka smēķē, dod pa glāzēm un lamājās arī,jo viņas jau arī mūsu sabiedrības locekļi,kas ir tādi kādi ir!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-22 17:52, pirms 15 gadiem
Patīkami, ka halle pilna! CIta atmosfēra, cita spēles garša!!! Varētu visu sezonu tā atbalstīt, tad arī BAČ būtu krietni augstākā pozīcijā!!! Priekā!!!! Par Bebru zeltu!!!

     [+] [-]

, 2009-03-22 17:52, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tie ir tā saucamie ,,organizētie LM fani'', kas iet gan uz hokeju,gan futbolu! Viņiem ir ieeja uz mačiem par brīvu,pirms spēles izniedz LM karogus (ko parastie mirstīgie nevar dabūt) un vadā līdz LM komandām! Ir dzirdēts,bet pats nezinu vai tā ir taisnība, ka šiem atmetot pat pa latelim!
un kur tad ogres fani ka finaals jaaspeelee pie pustukshaam tribiineem?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:53, pirms 15 gadiem
Number 0 rakstīja: Pie halles!
Nu takš, ja viņas hallē to darītu, tad tur pat bija menti
un arpusē nebija?!

     [+] [-]

, 2009-03-22 17:53, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Cik saprotu, tu vēlies ar kaut kādu statistikas palīdzību celt saulītē LM, bet tev jau otro reizi sanāca izgāzties. Vispirms centies iestāstīt, ka bebriem nevienam CV nav ierakstīts RD nosaukums, otrkārt, Brahmanim(53=31+22) BLR bija tikpat daudz punktu, cik Ignatovičam (53=30+23).
LM ir stiprāks klubs, bet atrodi tak normālus argumentus tam.
Ir ir tev teisniiba, bet es arii iistni nesaprotu par ko tur abus Kerchus celj tadaa cienjaa ??

     [+] [-]

, 2009-03-22 17:53, pirms 15 gadiem
Smacee nost rakstīja: domaajams ka shii bija peedeejaa reize kad ogrei shitaa veicaas..interesanti ko zhabotinskis par 4 . golu domaa?
Bet ko viņam domāt! Kļūdijās un viss! Šī kļūda jaaizmirst un jagatavojas nākamai spēlei!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:57, pirms 15 gadiem
Cheryl rakstīja: un arpusē nebija?!
To nu es neredzēju.
Menti atbrauca tikai uz 3. periodu

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 17:57, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Daudzi par Ediju ir teikuši ka viņš ir zīmulis... Kā lai to saprot,nezinu?! Varbūt arī tāpēc viņš nav ticis nekur augstāk?!
Droši vien zini,kad Edijs spēlēja ASK kopā ar Razgali pēc tam ar Kerču un Ignatoviču viņš vienmēr bija špīleris,tikkai viņiem tā arī neizdevās vinnēt LAč. R2000 arī viņš bija spicē un ieguva kausu.Viņš vienmēr ir atzīstami cīnījies komandas interesēs un šosezon nav izņēmums.Varbūt viņa mīnnus ir viņa tiešā savu domu izteikšana un kā zini tas ļoti daudziem nepatīk.Bet ja tāds raksturs, neko darīt.Un vēl-parasti uz tādiem kā viņš di.š viduvējības vai galīgie neveiksminieki-respektīvi viņa konkurenti'hoķa lauciņā.

     [+] [-]

, 2009-03-22 17:59, pirms 15 gadiem
Gita61 rakstīja: Ir ir tev teisniiba, bet es arii iistni nesaprotu par ko tur abus Kerchus celj tadaa cienjaa ??
Veco Kerču vispār vajag ar zelta burtiem ierakstīt pasaules hokeja vēsturē, tur laikam vajadzēs speciālu Kerča balvu, iekš NHL varbūt , labākais pauzētājs līgā , jaunākais Kerčš gan ir labs, varbūt tur kaut kas sanāks, bet varbūt būs LČ līmeņa spēlētājs, katrā ziņā Kerči ir Ogres vilcēji kopā ar Fanduļu un Ignatoviču, neba viņu būtu 4:0 sērijā ātri vien!

     [+] [-]

, 2009-03-22 18:34, pirms 15 gadiem
Apsveicu bebrus ar uzvaru!

     [+] [-]

, 2009-03-22 18:40, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tie ir tā saucamie ,,organizētie LM fani'', kas iet gan uz hokeju,gan futbolu! Viņiem ir ieeja uz mačiem par brīvu,pirms spēles izniedz LM karogus (ko parastie mirstīgie nevar dabūt) un vadā līdz LM komandām! Ir dzirdēts,bet pats nezinu vai tā ir taisnība, ka šiem atmetot pat pa latelim!
Neklausi tik daudz visam, ko dzirdi
"Pa latelim" viņiem neviens neatmet, un arī uz spēlēm autobusus viņi paši iet pie vadības un runā. Nav tā, ka autobuss pašsaprotami jau viņus gaida!

  +5 [+] [-]

, 2009-03-22 18:44, pirms 15 gadiem
Apsveicu bebrus ar uzvaru.
LM- tā kļūdīties nedrīkst!! Bet vismaz viss notiek-vāzi saņemsim mājās, tas gan labi!

Kurš tur atkal čīkst par leģionāriem?! Ir limits, kuru mēs ievērojam! Kur vēl ir problēmas? Kurš jums liedz ņem leģionārus?? Nevarat atļauties, vai arī vēl sazin kādi citi iemesli-tā nav mūsu problēma, un mums tur nav ko pārmest! Ja neievērotu limitu, tad lūdzu-aizrādiet, bet nepamatoti di*st (atvainojos) nevajag!

Un vēl, bebru faniem-kur jūs ar savām gudrajām runām esat, kad Ogre zaud? Tad kaut kā neko šādu nav jālasa. Sajūta tāda, itkā tos komentus rakstītu 15 gadīgi puišeļi.. =/

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 18:48, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Bet ko viņam domāt! Kļūdijās un viss! Šī kļūda jaaizmirst un jagatavojas nākamai spēlei!
es atceros tu man vakar staastiiji par jaunajiem LM sisteemaa Zadis un veel tur kaadi it kaa Meija ar Sraupi uudeni pienesiis es iegaaju LHF paskatiities kas par putniem a tur izraadaas ka vinji uudeni pienes Rigai LSPA sanaak ka tu esi melis, tavi piemineetie LMU-20 sogad LSPA nevienu reizi nav vinnejusi, taa ka liidz Straupes liimenim vinjiem kaa kiidz meenesim

     [+] [-]

, 2009-03-22 19:02, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: es atceros tu man vakar staastiiji par jaunajiem LM sisteemaa Zadis un veel tur kaadi it kaa Meija ar Sraupi uudeni pienesiis es iegaaju LHF paskatiities kas par putniem a tur izraadaas ka vinji uudeni pienes Rigai LSPA sanaak ka tu esi melis, tavi piemineetie LMU-20 sogad LSPA nevienu reizi nav vinnejusi, taa ka liidz Straupes liimenim vinjiem kaa kiidz meenesim
tu gadijuma neesi treneris... tu te bārsti savas domas itka zinatu kas ir labak un ka vajadzet darit...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-22 19:08, pirms 15 gadiem
Vēl kāds brīnijās kā LM var Latgalei zaudēt, šodien vispār nekoncentrējušies un bez motivācijas spēlēja, bet komentētāji pie trešā Ogres gola gandrīz apraudājās no priekiem Tas man kā salīdzinoši neitrālam skatītājam bija redzams. Ogrei paveicās, bet bez veiksmes sportā nav ko darīt, cerams tikpat interesanta spēle būs arī rīt!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-22 19:27, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: es atceros tu man vakar staastiiji par jaunajiem LM sisteemaa Zadis un veel tur kaadi it kaa Meija ar Sraupi uudeni pienesiis es iegaaju LHF paskatiities kas par putniem a tur izraadaas ka vinji uudeni pienes Rigai LSPA sanaak ka tu esi melis, tavi piemineetie LMU-20 sogad LSPA nevienu reizi nav vinnejusi, taa ka liidz Straupes liimenim vinjiem kaa kiidz meenesim
Ir tikai viens bet,pajoliņ!
LM2 LAČ ieņēma trešo vietu, bet kuru Tavi slavenie LSPA????

     [+] [-]

, 2009-03-22 19:30, pirms 15 gadiem
Nu Ogre bija pelnījusi uzvaru un nedomāju,ka arī rīt LM arī ies viegli-interesanti,ka diezgan labi izskatījās jauno maiņa Kerčs jun.-Jass-Vodolažskis.Vienīgi Ogre spēlē ar 3 maiņām,bet Liepāja ar 4-tas var uz svaigumu atsaukties,kaut gan arī noskrējies Kerčs un Ignatovičs ir daudz labāki par daudziem gados jaunākajiem .Stiģis labi nostāvēja.
Savdabīgi,ka tie LM līdzjutēji tikai krieviski savus saukļus skandēja,bet tie,kas saka ,ka halle bija patukša-nu vizuāli 80-85% vietas bija pilnas-varbūt drusku mazāk bija skatītāju kā uz pēdējo spēli ar Rīga 2000.

     [+] [-]

, 2009-03-22 19:32, pirms 15 gadiem
karliss rakstīja: Vēl kāds brīnijās kā LM var Latgalei zaudēt, šodien vispār nekoncentrējušies un bez motivācijas spēlēja, bet komentētāji pie trešā Ogres gola gandrīz apraudājās no priekiem Tas man kā salīdzinoši neitrālam skatītājam bija redzams. Ogrei paveicās, bet bez veiksmes sportā nav ko darīt, cerams tikpat interesanta spēle būs arī rīt!
Kas to zin,kas darās LM spēlētāju galvās? Moška,ka tiešām grib kausu paņemt savu līdzjutēju priekšā,bet varbūt vienu spēli uzmeta uz toķika,jo kā zināms nevienam nauda kabatu nespiež!
Ja Pliskauska kļūda tiešām bija tikai spēles negadijums,tad tāda kļūda kā Žabim ar viņu pieredzi vienmēr izraisīs pārdomas! Neticu,ka Žabis būtu aizmirsis,ka vārtsargam piespēlēs un atsitieni ir jadara uz laukumu sānu apmalēm,un nevis taisni sev priekšā,kur mierīgi grozās pretinieka uzbrucējs!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 19:35, pirms 15 gadiem
LIELISKI KA BUUS SPEELE LIEPAAJAA

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 19:36, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Veco Kerču vispār vajag ar zelta burtiem ierakstīt pasaules hokeja vēsturē, tur laikam vajadzēs speciālu Kerča balvu, iekš NHL varbūt , labākais pauzētājs līgā , jaunākais Kerčš gan ir labs, varbūt tur kaut kas sanāks, bet varbūt būs LČ līmeņa spēlētājs, katrā ziņā Kerči ir Ogres vilcēji kopā ar Fanduļu un Ignatoviču, neba viņu būtu 4:0 sērijā ātri vien!
Ne jau Latvijas izlasee, , bet ogres komandaa, visu laiku tik saka, kerchs ritaa grauziis ledu, es katru reizi gaidu to speeli, kad grauziis to ledu, kka neredzaas, ja nu taa speel, kur vinjsh teatralizeeti nokrita uz ledus sakjeeris seju , kad iedeva mechim 5+20, ja taa ir Ledus graushana, tad man laikam ar nozzeleu jaatziist, ka neko nejeedzu no hokja, lai gan taa akuraati nav!

     [+] [-]

, 2009-03-22 19:58, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Neticu,ka Žabis būtu aizmirsis,ka vārtsargam piespēlēs un atsitieni ir jadara uz laukumu sānu apmalēm,un nevis taisni sev priekšā,kur mierīgi grozās pretinieka uzbrucējs!
Visi viņi ir cilvēki, vienkārši kocentrācija pietrūka, tad ne tādus vien var laist iekšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-22 20:19, pirms 15 gadiem
Smacee nost rakstīja: un kur tad ogres fani ka finaals jaaspeelee pie pustukshaam tribiineem?
ko tu tur muldi?

  -2 [+] [-]

, 2009-03-22 20:27, pirms 15 gadiem
Un vispār baigi negodīgi, ka rakstu par spēli raksta ogrēnietis, baigi neobjektīvi sanāk

     [+] [-]

, 2009-03-22 20:30, pirms 15 gadiem
Liepajai strjoms...,BEBRI kapaasies uz visu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 20:46, pirms 15 gadiem
Smacee nost rakstīja: domaajams ka shii bija peedeejaa reize kad ogrei shitaa veicaas..interesanti ko zhabotinskis par 4 . golu domaa?
katram gadās kļūdīties!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 20:56, pirms 15 gadiem
Baigie malači-APSVEICU! :

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 21:09, pirms 15 gadiem
intriga saglabājās

     [+] [-]

, 2009-03-22 21:24, pirms 15 gadiem
Spēli skatījos pa Tv nu tur japiekrit virsrakstam tiešām pelnīta uzvara!!!
Turu īkšķus par Ogre ASK!!!

     [+] [-]

, 2009-03-22 21:24, pirms 15 gadiem
Ehh nekad nav patikuši tie Liepājas ultras.
Futbolā sāk parādīties arī latviešu grupējums, bet hoķis šiem laikam neinteresē.

  -4 [+] [-]

, 2009-03-22 21:27, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kas to zin,kas darās LM spēlētāju galvās? Moška,ka tiešām grib kausu paņemt savu līdzjutēju priekšā,bet varbūt vienu spēli uzmeta uz toķika,jo kā zināms nevienam nauda kabatu nespiež!
Ja Pliskauska kļūda tiešām bija tikai spēles negadijums,tad tāda kļūda kā Žabim ar viņu pieredzi vienmēr izraisīs pārdomas! Neticu,ka Žabis būtu aizmirsis,ka vārtsargam piespēlēs un atsitieni ir jadara uz laukumu sānu apmalēm,un nevis taisni sev priekšā,kur mierīgi grozās pretinieka uzbrucējs!
kaada starpiiba kuru vietu vinji panjeema LAC, savstarpeejaas speelees tavi niikulji vienkaarsi iesuukaa

  -3 [+] [-]

, 2009-03-22 21:34, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ir tikai viens bet,pajoliņ!
LM2 LAČ ieņēma trešo vietu, bet kuru Tavi slavenie LSPA????
Jaa viens bet tizleni ir un tas ir taads ka treso vietu LAC panjeema R2000 ar Meiju un Straupi prieksgalaa, nevis tavi niikulji

     [+] [-]

, 2009-03-22 21:36, pirms 15 gadiem
paldies visiem kas bija ieradusies Vidzemes ledus halle, prieks redzet pilnas tribines un ari LM fanu klubam paldies, ceru ka rit ari busiet, savadak ka tikai ASK fani, nu vieniem paliek garlaicigi...
bet tie kas velas tresdien 25.marta braukt uz Liepaju skatities speli, rakstiet uz ask_fans@inbox.lv tiek organizets autobus un ir brivas veitas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 21:51, pirms 15 gadiem
Varu teikt vienu, pirms macit te kadu, ka vajag pareizi atbalstit komandas, paniem atver google un izlasi kadi ir fanoshanas stili un ka pareizi ir jaatbalst komandu ! Pec tam tu vari sakt te kaut-ko d*rst uz tiem kuri shajas lietas zin 100 reiz vairak neka tu! LM fani iet pa noteikto fanoshanas kulturu! To ka ir ari krievu dziesmas nav nekas briesmigs, varbut jums ogre nav krievu tautibas cilveki, bet liepaja ir 40 % krievu! Ja jus esat nacists, tad tas ir jusu problema! Kas te rakstija ka futbola un hokeja komandas atbalsta dazhados vejdos, jus kljudijaties! Futbola un hokeja komandas atbalst ir loti lidzigs!

     [+] [-]

, 2009-03-22 22:07, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Jaa viens bet tizleni ir un tas ir taads ka treso vietu LAC panjeema R2000 ar Meiju un Straupi prieksgalaa, nevis tavi niikulji
tu pamulķi novāc tos pirkstus beidzot no klaviatūras, cik var teikt.!
ko ņemies vislaik?! kāds tev labums no tā?!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 22:09, pirms 15 gadiem
Forza LM rakstīja: Varu teikt vienu, pirms macit te kadu, ka vajag pareizi atbalstit komandas, paniem atver google un izlasi kadi ir fanoshanas stili un ka pareizi ir jaatbalst komandu ! Pec tam tu vari sakt te kaut-ko d*rst uz tiem kuri shajas lietas zin 100 reiz vairak neka tu! LM fani iet pa noteikto fanoshanas kulturu! To ka ir ari krievu dziesmas nav nekas briesmigs, varbut jums ogre nav krievu tautibas cilveki, bet liepaja ir 40 % krievu! Ja jus esat nacists, tad tas ir jusu problema! Kas te rakstija ka futbola un hokeja komandas atbalsta dazhados vejdos, jus kljudijaties! Futbola un hokeja komandas atbalst ir loti lidzigs!
Man pilnīgi vienalga, kādā valodā fano, bet, ja fani piespļauda apkārtni un izceļās ar rupju žestu rādīšanu, tad tas nav īsti ok.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 22:24, pirms 15 gadiem
Kas ko piespljauj? Nevajag te izdomat! Par zhestu godigi teikt , tad faniem nepatik kad vinus fotografe tada tuvuma, tas ari ir sho zhestu rezultats, cilveks to izdarija ceredams ka foto netiks interneta! apskatoties vienu foto , jus redzesiet ka cilveki piesedz seju!

     [+] [-]

, 2009-03-22 22:25, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Man pilnīgi vienalga, kādā valodā fano, bet, ja fani piespļauda apkārtni un izceļās ar rupju žestu rādīšanu, tad tas nav īsti ok.
Varu Tev tikai piekrist! Rit BEBRU RAGANA ar buus! Tu paspeej?!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 22:26, pirms 15 gadiem
Cheryl rakstīja: tu pamulķi novāc tos pirkstus beidzot no klaviatūras, cik var teikt.!
ko ņemies vislaik?! kāds tev labums no tā?!
Nu labi pierunaaji es tev atlauju nelasiit un taas ir manas domas par tavu komandu un seit ir publisks portaals kuraa driikst izteikt savas domas, ja tev nepatiik liec ignoreet, vai ej kaut kur citur, piemeeram LM maajaslapaa un priecaajies par savu niikulju komandu

     [+] [-]

, 2009-03-22 22:28, pirms 15 gadiem
Forza LM rakstīja: Varu teikt vienu, pirms macit te kadu, ka vajag pareizi atbalstit komandas, paniem atver google un izlasi kadi ir fanoshanas stili un ka pareizi ir jaatbalst komandu ! Pec tam tu vari sakt te kaut-ko d*rst uz tiem kuri shajas lietas zin 100 reiz vairak neka tu! LM fani iet pa noteikto fanoshanas kulturu! To ka ir ari krievu dziesmas nav nekas briesmigs, varbut jums ogre nav krievu tautibas cilveki, bet liepaja ir 40 % krievu! Ja jus esat nacists, tad tas ir jusu problema! Kas te rakstija ka futbola un hokeja komandas atbalsta dazhados vejdos, jus kljudijaties! Futbola un hokeja komandas atbalst ir loti lidzigs!
pirmo reizi redzu ka kaadu vieteejo komandu atbalsta citaa nevalsts valodaa, nevienaa pasaules valstii neesmu dzirdeejis ka saukljus piemeeram kanaadaa bljautu vaaciski, vai zviedrijaa poliski

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 22:34, pirms 15 gadiem
Tada ir situacija valsti! Tu jau zin ka Latvija ir daudz Krievu! Nu varbut tu to pirmo reiz redzi un dzirdi, bet Latvija vel ir dazhi fan klubi kuri atbalsta komandu krievu valoda, piemeram ventspils fani! Tada ir situacija visas valstis kuras agrak bija PSRS sastava un nav ko brinities!

     [+] [-]

, 2009-03-22 22:34, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: pirmo reizi redzu ka kaadu vieteejo komandu atbalsta citaa nevalsts valodaa, nevienaa pasaules valstii neesmu dzirdeejis ka saukljus piemeeram kanaadaa bljautu vaaciski, vai zviedrijaa poliski
Te viens komentaars no delfi.lv - 22.03.2009 17:37

beidzot,malaci ogre sadevaat tiem liepaaajas krievu-leisu mistrojumam,turklat vini veel loti netiiri speelee cehovas vitjaz stilaa!!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 22:37, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Te viens komentaars no delfi.lv - 22.03.2009 17:37

beidzot,malaci ogre sadevaat tiem liepaaajas krievu-leisu mistrojumam,turklat vini veel loti netiiri speelee cehovas vitjaz stilaa!!
Jaa sodien jau galiigi juta ka neko nevar izdariit tad tas niikulis legionaars Gubins vai kaa vinju tur jau saaka kaut kaadus asumus jo juta ka vieteejie speeleetaaji tizlenji neko nevar izdarii

     [+] [-]

, 2009-03-22 22:38, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Varu Tev tikai piekrist! Rit BEBRU RAGANA ar buus! Tu paspeej?!
Jāpaspēj, savādāk nemaz nevar

  -2 [+] [-]

, 2009-03-22 22:40, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Te viens komentaars no delfi.lv - 22.03.2009 17:37

beidzot,malaci ogre sadevaat tiem liepaaajas krievu-leisu mistrojumam,turklat vini veel loti netiiri speelee cehovas vitjaz stilaa!!
Bet ASK sodien pieraadiija ka no LM tik nosaukums tik palicis paari, taa ka jaaiet tik uz prieksu un jaapiesit tas mistrojums tak vareeja redzeet kaa ASK vinjus aizsardziibaa notureeja drusku taa vinji pat pa vaartiem uzmest nevareeja gar bortiem tik sitaas ka apdullinaatas cuukas

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 22:41, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Nu labi pierunaaji es tev atlauju nelasiit un taas ir manas domas par tavu komandu un seit ir publisks portaals kuraa driikst izteikt savas domas, ja tev nepatiik liec ignoreet, vai ej kaut kur citur, piemeeram LM maajaslapaa un priecaajies par savu niikulju komandu
ei nost cik tu mums esi gudrs. izsaki daudz maz objektīvu viedokli, nevis ēdies vislaik virsū šijā gadijumā LM. es esmu par labu hokeju un ja tu ēstos virsū citai komandai, es arī neklusētu.
Ne jau viss ko tu raksti ir pilnīgi nepareizi, bet tu jau vairs muldēšanai robežas nezini.

  -4 [+] [-]

, 2009-03-22 22:43, pirms 15 gadiem
Forza LM rakstīja: Tada ir situacija valsti! Tu jau zin ka Latvija ir daudz Krievu! Nu varbut tu to pirmo reiz redzi un dzirdi, bet Latvija vel ir dazhi fan klubi kuri atbalsta komandu krievu valoda, piemeram ventspils fani! Tada ir situacija visas valstis kuras agrak bija PSRS sastava un nav ko brinities!
Es nebriinos man kauns liepaajnieku vietaa, it iipasi ja latviesi iet un blauj krieviski, es eju uz RD speeleem un tur visi krievi blauj latviski saukljus, taa kaa jums buutu ko pamaaciities no RD liidzjuteejiem

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 22:47, pirms 15 gadiem
Cheryl rakstīja: ei nost cik tu mums esi gudrs. izsaki daudz maz objektīvu viedokli, nevis ēdies vislaik virsū šijā gadijumā LM. es esmu par labu hokeju un ja tu ēstos virsū citai komandai, es arī neklusētu.
Ne jau viss ko tu raksti ir pilnīgi nepareizi, bet tu jau vairs muldēšanai robežas nezini.
Bet es tev nelieku lasiit vai tad tu nevari uzlikt IGNORE, Ivarss77 te jau bij uzlicis bet nenotureejaas

     [+] [-]

, 2009-03-22 22:50, pirms 15 gadiem
Cheryl rakstīja: ei nost cik tu mums esi gudrs. izsaki daudz maz objektīvu viedokli, nevis ēdies vislaik virsū šijā gadijumā LM. es esmu par labu hokeju un ja tu ēstos virsū citai komandai, es arī neklusētu.
Ne jau viss ko tu raksti ir pilnīgi nepareizi, bet tu jau vairs muldēšanai robežas nezini.

tad jau tu man daleeji piekriiti tam ka jaadod iespeeja jaunajiem speeleetaajiem jau tagad apsildiit degunus BAC, nevis jaamaksaa kaut kaadiem legionaariem tizliem, nu nevajag tik daudz prieks LV cempja vai ne??? legionaarus vajag bet dazus un patiesaam labus, taa lie jaunajiem buutu no kaa maaciities, kameer buus tie legionaari tikmeer man juus nepatiksiet nekad

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 22:51, pirms 15 gadiem
Ne nu majas speles visi gudri , kadel tad ask/ogres fanu klubinjs nebrauc uz liepaju .Un par to pirkstinu radisanu ,mazakie druks parkapa robezas ,nepieredzejusi . Par šplaudisanos ,nu ta gan ir kada fantazija nekas tads nenotika , labak savaldiet dazus labus ogres fanus ,kur bija dazas epizodes, kur tiek aizskarts kads no lm faniem.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 22:51, pirms 15 gadiem
Buus jau labi,BEBRI sogad ir gan fiziski gan garigi stipri!!!

     [+] [-]

, 2009-03-22 22:52, pirms 15 gadiem
Ko mums no viniem macities? mes jau tapat visu zinam! Un uz jusu uzskatiem par fanoshanu mums it vienalga, jo mes shaja lieta zinam vairak neka jus.... Mes dziedam gan krievu, gan latvieshu valoda un mums ir vienalgi kura valoda dzied RD. Katram fan klubam ir savi merki un uzkati!

     [+] [-]

, 2009-03-22 22:53, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: tad jau tu man daleeji piekriiti tam ka jaadod iespeeja jaunajiem speeleetaajiem jau tagad apsildiit degunus BAC, nevis jaamaksaa kaut kaadiem legionaariem tizliem, nu nevajag tik daudz prieks LV cempja vai ne??? legionaarus vajag bet dazus un patiesaam labus, taa lie jaunajiem buutu no kaa maaciities, kameer buus tie legionaari tikmeer man juus nepatiksiet nekad
Jā es tev šijā jautājumā tiešām piekrītu. es arī gribētulai viņi labāk liek jaunos un ņemas pa pēdējām vietām, bet izaudzina tādus kas tiek tālak. es tev patiešām piekrītu.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-22 22:56, pirms 15 gadiem
Forza LM rakstīja: Ko mums no viniem macities? mes jau tapat visu zinam! Un uz jusu uzskatiem par fanoshanu mums it vienalga, jo mes shaja lieta zinam vairak neka jus.... Mes dziedam gan krievu, gan latvieshu valoda un mums ir vienalgi kura valoda dzied RD. Katram fan klubam ir savi merki un uzkati!
Nu nesaliidzini nesaliidzinaamas lietas, jo RD fani jau nu ir vieni no labaakajiem eiropaa, taapeec te saliidzinaat ar jums buutu diezgan smiekliigi LM fani lai pamaacaas no ASK, jo ASK fanu atbalstu vismaz var dzirdeet, nevis kaa liepaajaa kad var dzirdeet skaidri ko speeleetaaji laukumaa runaa un tas jau ir raadiitaajs

     [+] [-]

, 2009-03-22 22:57, pirms 15 gadiem
lunqvist rakstīja: Ne nu majas speles visi gudri , kadel tad ask/ogres fanu klubinjs nebrauc uz liepaju .
Ask Ogre fanu klubins brauc uz Liepaju, vacam pagaidam cilvekus, bet tresdien busim

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 23:00, pirms 15 gadiem
Cheryl rakstīja: Jā es tev šijā jautājumā tiešām piekrītu. es arī gribētulai viņi labāk liek jaunos un ņemas pa pēdējām vietām, bet izaudzina tādus kas tiek tālak. es tev patiešām piekrītu.
nebuutu nekaadas peedeejaas vietas, taapat sistos pa medaljaam un varbuut jaunie veel vairaak sistos un gribeetu sevi pieraadiit, un iespeejams ka kaads arii peec tam speeleetu augstaakaa liimenii nekaa LV cempii un tad vareetu teikt, vot atceries kaa vins kad siiks bij jau kapaaja a kameer njems tos viduveejos krievus un labaakos lietuviesus, tikmeer nekas tur nebuus

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 23:02, pirms 15 gadiem
heh nu shodien televizora es gan labak dzirdeju LM fanus, bet jus ari normali vareja dzirdet! RD fani ir vieni no labakajiem eiropa nu tu ieej youtube un paskaties ka atbalsta hokeja komandas citas valstis un gan jau tavas domas mainisies! =] Latvijas vanoshanas limenis ir loti zems! Mums lidz Eiropas limenim ir vel talu!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 23:03, pirms 15 gadiem
Ask Ogre fanu klubins brauc uz Liepaju, vacam pagaidam cilvekus, bet tresdien busim

Dzivosim,redzesim

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:06, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: nebuutu nekaadas peedeejaas vietas, taapat sistos pa medaljaam un varbuut jaunie veel vairaak sistos un gribeetu sevi pieraadiit, un iespeejams ka kaads arii peec tam speeleetu augstaakaa liimenii nekaa LV cempii un tad vareetu teikt, vot atceries kaa vins kad siiks bij jau kapaaja a kameer njems tos viduveejos krievus un labaakos lietuviesus, tikmeer nekas tur nebuus
jā varētu būt arī tā. Bet mēs jau tur mainīt neko nevaram. viņi varētu paris labus iepirkt,kas vairāk vilktu komandu un tad ņemt pārējos vietējos un jaunos.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 23:07, pirms 15 gadiem
zeibis rakstīja: Ask Ogre fanu klubins brauc uz Liepaju, vacam pagaidam cilvekus, bet tresdien busim
Zini ko vajag? Vajag lielaas bungas! Varbuut RD fani var palidzeet?

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:07, pirms 15 gadiem
Cikos busiet? varam aiziet padzert alu! =]

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 23:09, pirms 15 gadiem
Number 0 rakstīja: Karsējmeitenes, kuras dzer, pīpē un lamājās starplaikā?
es nezinu no kurienes to esi izrāvis, ka viņas dzer, pīpē un lamāja. to, es toč zinu, ka tā nav. pazistu tās meitenes jau labu laiku un pats šodien arī biju Ogrē uz spēli. neko tādu neredzēju. nevajag apdirs nevainīgas meitenes, kas savu darbu padara tiešām teicami. un ne jau tapēc, ka viņām tas jādara (kā to dara Ogres meitenes), bet tāpēc, ka viņām tas patīk. tas ir zemiski, šitā melot par tādām meitenēm.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 23:10, pirms 15 gadiem
Cheryl rakstīja: jā varētu būt arī tā. Bet mēs jau tur mainīt neko nevaram. viņi varētu paris labus iepirkt,kas vairāk vilktu komandu un tad ņemt pārējos vietējos un jaunos.
nu re ka nav nemaz tik atskiriigas muusu domas par to jau es te bljaustos, lai panjem kaadus 2 legionaarus bet ar vaardu nevis baru ar taadiem kuri ne pa matu nav labaaki par vieteejiem kaa nevaram iespaidot redzeeji kaa basiitii bij ka visos rakstos saaka nodirst komandas par neegeriem, peec tam klubu prezidenti pasi teica ka legionaarus njemt nav moderni

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:10, pirms 15 gadiem
Beidzot,arī Ogrei svētki!!! Pelnīti,ar ko arī apsveicu!!! Ir izdevies saglabāt sērijā intrigu,rītdienas spēlē Ogrei vajadzēs savējo atbalstu kā nekad!

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:11, pirms 15 gadiem
Forza LM rakstīja: Cikos busiet? varam aiziet padzert alu! =]
Atbraucat uz RD paspljaudaties aiziesim iedzert snjabi

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 23:13, pirms 15 gadiem
ir tada pilseta Rigas Dinamo nu tu galigi nebremze chalin'.....

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 23:13, pirms 15 gadiem
varbūt vēl kāds var apgalvot, ka LM karsējas dzer, pīpē un lamājas?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 23:14, pirms 15 gadiem
IllaGhee cik tev gadu? neveins no lm faniem nesplaudijas, ienemis galva no kada cita teikta pats kautko tadu redzeji? un šņabi redzeji ka kads no viniem dzera?

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 23:16, pirms 15 gadiem
Forza LM rakstīja: Cikos busiet? varam aiziet padzert alu! =]
kaada pilseeta??? ko tu tur muldi??? esneko neesmu teicis par kau kaadu pilseetu, es teicu lai juusu niikulju barins atbrauc uz RD speeli un paspljaudaties, tad redzeesim kas buus

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:16, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: nu re ka nav nemaz tik atskiriigas muusu domas par to jau es te bljaustos, lai panjem kaadus 2 legionaarus bet ar vaardu nevis baru ar taadiem kuri ne pa matu nav labaaki par vieteejiem kaa nevaram iespaidot redzeeji kaa basiitii bij ka visos rakstos saaka nodirst komandas par neegeriem, peec tam klubu prezidenti pasi teica ka legionaarus njemt nav moderni
nu laikam ka gan ka ir līdzīgas. Bet tu jau varētu ar mēru to savu viedokli izteikt, nē nu labi nepatīk,es pieņemu, bet tu tik šausmīgi gribi to parādīt, tikai nekrīti man uzreiz virsū, pasaki un pamato. principā ar tevi var labi padiskutēt.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 23:17, pirms 15 gadiem
lunqvist rakstīja: IllaGhee cik tev gadu? neveins no lm faniem nesplaudijas, ienemis galva no kada cita teikta pats kautko tadu redzeji? un šņabi redzeji ka kads no viniem dzera?
es neesmu teicis ka kaads dzeera snabi

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:19, pirms 15 gadiem
Atbraucat uz RD paspljaudaties aiziesim iedzert snjabi

Nu lab varbut parpratums
sanak ka aicinaji

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:21, pirms 15 gadiem
Cheryl rakstīja: nu laikam ka gan ka ir līdzīgas. Bet tu jau varētu ar mēru to savu viedokli izteikt, nē nu labi nepatīk,es pieņemu, bet tu tik šausmīgi gribi to parādīt, tikai nekrīti man uzreiz virsū, pasaki un pamato. principā ar tevi var labi padiskutēt.
Pasaki tas ir normaali ka no LV valsts cempionvieniibas iespeejams neviens nespeelees izlasee, kur kaut kas taads ir redzeets? tas ir redzeets tikai vietaas kur cempionaati balstiiti uz legionaariem

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 23:23, pirms 15 gadiem
IIIaGhee cik tev gadi? Tinies prom no shejienes un iedo ar normaliem cilvekiem parunat! Apd+rst citus tu vari ar saviem draugiem!

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:23, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Pasaki tas ir normaali ka no LV valsts cempionvieniibas iespeejams neviens nespeelees izlasee, kur kaut kas taads ir redzeets? tas ir redzeets tikai vietaas kur cempionaati balstiiti uz legionaariem
tev taisnība skumji ka tā. kkas ir jāmaina.!

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:25, pirms 15 gadiem
Nu ja tie LM fani patiešām tā uzvedās,tad viņiem vajag to arī aizradīt. Jo pirmkārt tas ne tikai nav smuki, tas ir arī daļēji apkauno komandu.

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:26, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Zini ko vajag? Vajag lielaas bungas! Varbuut RD fani var palidzeet?
nu sogad ir bijusas nelielas problemas ar fanu kluba darbibu, tapec ari ir vienas bungas, jaskatas ko nakamais gads nesis...
bet no palidzibas neatteiksimies

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:26, pirms 15 gadiem
Forza LM rakstīja: IIIaGhee cik tev gadi? Tinies prom no shejienes un iedo ar normaliem cilvekiem parunat! Apd+rst citus tu vari ar saviem draugiem!
es tev atlauju nelasiit liec ignore vai pats ej prom seit ir publisks portaals kur visi driikst izteikt savas domas, ja tev nepatiik tad ej uz LM maajaslapu un tur seedi un priecaajies

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:28, pirms 15 gadiem
Par speli varu teikt tikai vienu, LM daudz kludijas, Ogra kludas izmantoja un ari veiksme bija ogres pusse! Cerams ka rita bus interesantaks hokejs, kur abas komandas paradis visu uz ko ir spejigi! Lai uzvar stiprakais!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 23:30, pirms 15 gadiem
Cheryl rakstīja: tev taisnība skumji ka tā. kkas ir jāmaina.!
Tas ka kaut kas jaamaina jau ir sen skaidrs un tie kas saka ka LM speeleetaajus ignoree diezin vai taa ir, vienkaarsi vinji gandriiz neviens funkcionaali neatbilst taadam liimenim ir jau bijusi, bet vareeja redzeet ka pietruukst, tas pats Edijs tikai sogad saacis speeleet, pirms tam nekas tur nebij un jaacer ka speelees arii turpmaak, jo vins vieniigais no uzbruceejiem vareetu kandideet uz vietu izlasee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:32, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Tas ka kaut kas jaamaina jau ir sen skaidrs un tie kas saka ka LM speeleetaajus ignoree diezin vai taa ir, vienkaarsi vinji gandriiz neviens funkcionaali neatbilst taadam liimenim ir jau bijusi, bet vareeja redzeet ka pietruukst, tas pats Edijs tikai sogad saacis speeleet, pirms tam nekas tur nebij un jaacer ka speelees arii turpmaak, jo vins vieniigais no uzbruceejiem vareetu kandideet uz vietu izlasee
Un kur pēc tavām domām ir LM problēma?

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:38, pirms 15 gadiem
zeibis rakstīja: nu sogad ir bijusas nelielas problemas ar fanu kluba darbibu, tapec ari ir vienas bungas, jaskatas ko nakamais gads nesis...
bet no palidzibas neatteiksimies
Es biju to laiku Dinamo fans! Un tagad BEBRU jau no pasa saakuma! Un censos tikt uz visaam BEBRU speleem,ja nav darbs. Bet tas ka dazi vecie BEBRU fani naak tikai uz finaalu,ir nevisai smuki Vajadzeeja visu sezonu lidzi just!

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:38, pirms 15 gadiem
Riharcs69 rakstīja: iespejams, parlieku daudz legionaru...?
arī, bet šaubos vai tā ir vienīgā problēma. kapēc viņi vispār tik daudz viņus ir sapirkuši, tač jaunie arī nav ar pliku roku ņemami, viņiem tiek atņemta iespēja tikt kkur augstāk, jo ņem tos leģionārus. skumji ka tā.

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:42, pirms 15 gadiem
1. Aizmirsam pajautāt kurā valodā atbalstīt komandu
2. Neviens hallē nespļāva
3. Par žestiem ok piekritu, bet tie bija domāti Odiņam
4. Oj Ivar dod dievs es uzzināšu kas tu esi tu man i pa latiņu atbildēsi i pa visu parējo(micik@inbox.lv) Vispar liekas, ka tev ir sava realitāte. Un karogu es tev personīgi varu iedot. Karogi mums ir tikai Zaharina dēļ. Mums tos nevajag

Mēs komandu atbalstam 2ās valodās. Bet protams, kad skauž ka mēs bijam skaļāki par Ogri un dziedājam vairāk par Ogre un Sarauj ASK, var bišku padi*st virsū ar vislabākiem argumentiem: viņi ir krievu cūkas. Tas Jums "baigie patrioti" dara milzīgu godu.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 23:42, pirms 15 gadiem
Cheryl rakstīja: arī, bet šaubos vai tā ir vienīgā problēma. kapēc viņi vispār tik daudz viņus ir sapirkuši, tač jaunie arī nav ar pliku roku ņemami, viņiem tiek atņemta iespēja tikt kkur augstāk, jo ņem tos leģionārus. skumji ka tā.
LM hokejaa taa pat kaa Ventspilij basketbolaa vajag kaut ko kaut kam pieraadiit!

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:45, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: LM hokejaa taa pat kaa Ventspilij basketbolaa vajag kaut ko kaut kam pieraadiit!
tā izskatās.

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:48, pirms 15 gadiem
Cheryl rakstīja: Un kur pēc tavām domām ir LM problēma?
Ir pilniigi skaidrs ka pati nelaimes sakne ir kluba vadiiba, kura aciimredzami spiezh uz krievisko un njem nesaprotamus legionaarus no kuriem pagaidaam lielu jeegu neesmu redzeejis, jaunajiem jaadod iespeeja paskat Skvorcovs jau normaali kapaa un citi arii kapaatu ja dotu iespeeju un uzticeetos un tad patiesaam vietaas uz kuru nav speeleetaaju panjemt labus kaadus 2 vai 3 legionaarus un man skiet ka LM butu veel speeciigaaka komanda peec kaadiem 2 gadiem, jaaparaksta ilgterminja liigumi ar jaunajiem un jaados vinjiem iespeeja un tad buus gan izlases speeleetaaji gan klubaa nebuus nepieciesami 8 legionaari

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:48, pirms 15 gadiem
...,bet BEBRU Juris-saimnieks buus pieraadijis to, ka vecais Dinamo bija krutaaks par sodienas hokeju!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 23:50, pirms 15 gadiem
micik rakstīja: 1. Aizmirsam pajautāt kurā valodā atbalstīt komandu
2. Neviens hallē nespļāva
3. Par žestiem ok piekritu, bet tie bija domāti Odiņam
4. Oj Ivar dod dievs es uzzināšu kas tu esi tu man i pa latiņu atbildēsi i pa visu parējo(micik@inbox.lv) Vispar liekas, ka tev ir sava realitāte. Un karogu es tev personīgi varu iedot. Karogi mums ir tikai Zaharina dēļ. Mums tos nevajag

Mēs komandu atbalstam 2ās valodās. Bet protams, kad skauž ka mēs bijam skaļāki par Ogri un dziedājam vairāk par Ogre un Sarauj ASK, var bišku padi*st virsū ar vislabākiem argumentiem: viņi ir krievu cūkas. Tas Jums "baigie patrioti" dara milzīgu godu.
No manis arii vinjam izsit kaadus 2 zobus, ja var izveeleeties tad priekseejos

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:52, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: ...,bet BEBRU Juris-saimnieks buus pieraadijis to, ka vecais Dinamo bija krutaaks par sodienas hokeju!
Jaa varbuut bij, bet tagad ir cits hokejs citi aatrumi un daudzi vecie speeleetaaji ir atzinusi ka muusdienu hokejaa vinji iespeejams nekas nebuutu, tas pats Eric Lindross to teica

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 23:53, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Ir pilniigi skaidrs ka pati nelaimes sakne ir kluba vadiiba, kura aciimredzami spiezh uz krievisko un njem nesaprotamus legionaarus no kuriem pagaidaam lielu jeegu neesmu redzeejis, jaunajiem jaadod iespeeja paskat Skvorcovs jau normaali kapaa un citi arii kapaatu ja dotu iespeeju un uzticeetos un tad patiesaam vietaas uz kuru nav speeleetaaju panjemt labus kaadus 2 vai 3 legionaarus un man skiet ka LM butu veel speeciigaaka komanda peec kaadiem 2 gadiem, jaaparaksta ilgterminja liigumi ar jaunajiem un jaados vinjiem iespeeja un tad buus gan izlases speeleetaaji gan klubaa nebuus nepieciesami 8 legionaari
jā es arī domāju,ka kluba vadība ir galvena problemaa,bet neko neapgalvoju,jo nezinu. ta tas vnk varetu but.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 23:55, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Jaa varbuut bij, bet tagad ir cits hokejs citi aatrumi un daudzi vecie speeleetaaji ir atzinusi ka muusdienu hokejaa vinji iespeejams nekas nebuutu, tas pats Eric Lindross to teica
Tu gadienā bišk pa RD neesi safanojies?
Mamma uz spēlēm naudiņu arī dod, vai pa TV skaties?

Par LM runājot. Domāju, ka leģionāri ir par daudz. Pietiktu ar Lelenu, Pliskausku, Gubinu. Jādod iespēja jaunajiem liepājniekiem.

     [+] [-]

, 2009-03-22 23:57, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Jaa varbuut bij, bet tagad ir cits hokejs citi aatrumi un daudzi vecie speeleetaaji ir atzinusi ka muusdienu hokejaa vinji iespeejams nekas nebuutu, tas pats Eric Lindross to teica
Nu nezinu,nezinu! Toreiz kad veel Balderis kapaaja...,tas bija kaut kas!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-22 23:58, pirms 15 gadiem
Muse777 rakstīja: Tu gadienā bišk pa RD neesi safanojies?
Mamma uz spēlēm naudiņu arī dod, vai pa TV skaties?

Par LM runājot. Domāju, ka leģionāri ir par daudz. Pietiktu ar Lelenu, Pliskausku, Gubinu. Jādod iespēja jaunajiem liepājniekiem.
nee deelinj pats nopelnu, tas ka tev pasam nepietiek biljetei nauda nav mana probleema, ej ubago

     [+] [-]

, 2009-03-23 00:00, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Nu nezinu,nezinu! Toreiz kad veel Balderis kapaaja...,tas bija kaut kas!
Tajaa laikaa tas bij kaut kas Panjem un apskaties kadu speeli ierakstaa pirms kaadiem 20 gadiem, un tad tu redzeesi atskiriibu

  +4 [+] [-]

, 2009-03-23 00:04, pirms 15 gadiem
Pirms varaak kaa 20 gadiem es no Ogres uz visaam Dinamo speleem kratijos ar elektricku Ta kaa nevajag!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: marexs

  +4 [+] [-]

, 2009-03-23 08:46, pirms 15 gadiem
ko jūs cepās par LM faniem( kuri bija Ogrē), atbrauciet uz kādu LM spēli Liepājā, tad redzēsiet, pofig vai latvietis vai krievs, hoķis tagad Liepājā rullē.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-23 08:50, pirms 15 gadiem
zaharins pateica nekas rit vinesim

  +1 [+] [-]

, 2009-03-23 08:56, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Man pilnīgi vienalga, kādā valodā fano, bet, ja fani piespļauda apkārtni un izceļās ar rupju žestu rādīšanu, tad tas nav īsti ok.
nav ar pieņemams ka kaukads amurs bļauj liepaja smird

     [+] [-]

, 2009-03-23 08:58, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tie ir tā saucamie ,,organizētie LM fani'', kas iet gan uz hokeju,gan futbolu! Viņiem ir ieeja uz mačiem par brīvu,pirms spēles izniedz LM karogus (ko parastie mirstīgie nevar dabūt) un vadā līdz LM komandām! Ir dzirdēts,bet pats nezinu vai tā ir taisnība, ka šiem atmetot pat pa latelim!
patiem latiem pilnigas muļķibas autubus gan ir par brivu

     [+] [-]

, 2009-03-23 09:08, pirms 15 gadiem
priekšnieks rakstīja: patiem latiem pilnigas muļķibas autubus gan ir par brivu
Klau,ja Tev ar viņiem ir kāds kontakts,tad pasaki, ka tomēr labāk viņiem mazliet pamainīt repertuāru,jo brīžiem tiešām par šiem faniem nav tas labākais iespaids. Lai vairāk latvisko savus saukļus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-23 10:22, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Klau,ja Tev ar viņiem ir kāds kontakts,tad pasaki, ka tomēr labāk viņiem mazliet pamainīt repertuāru,jo brīžiem tiešām par šiem faniem nav tas labākais iespaids. Lai vairāk latvisko savus saukļus!
ko ta aprobežoties ka ogre vairak naka nav ka ask ogre

  +1 [+] [-]

, 2009-03-23 10:41, pirms 15 gadiem
greeks rakstīja: wel esmu shokaa....kaadeelj speeleeja feldmanis???? kursh ieprieksheejaa macjaa dabuuja 5+20????....vai arii es ko liidz galam nesaprotu......
ja nejedz noteikumus tad nemuldi ja butu bijis 25+5 tad butu jaizlaiž

     [+] [-]

, 2009-03-23 11:03, pirms 15 gadiem

     [+] [-]

, 2009-03-23 11:20, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: http://www.diena.lv/lat/sports/hokejs/kandidatu-saraksta-nav-divu-disidentu
tur nekas nav pateikts