Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

''Avtomobilist'' atsakās no dalības KHL

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Jekaterinburgas ''Avtomobilist'', kurš sākotnēji tika iekļauts Tarasova divīzijā, finansiālu grūtību dēļ ir izstājies no KHL. Viņu vietā tagad spēlēs Voskresenskas ''Khimik''.

''Avtomobilist'' bija iekļauts Tarasova divīzijā, kur viņu pretinieki bija ''Metallurg Magnitogorsk'', ''Traktor Chelyabinsk'', ''MVD'', ''SKA St Petersburg'' un ''CSKA Moscow''. ''Avtomobilist'' komandas vadība uzskata, ka tā nespēs pavilkt komandu un uzturēt arī tās fārmklubu, tāpēc arī tika pieņemts lēmums atteikties spēlēt KHL.

Tiek ziņots, ka uzturēt gan pirmo komandu, gan fārmklubu komandai prasītu no 300 līdz 500 miljoniem Krievijas rubļu. ''Mēs nevaram sev to atļauties. Tagad mēs nonākam pie idejas, ka jādzīvo ir pēc iespējām,'' saka Sverdlovskas apgabala priekšsēdētājs Viktors Kokšarovs.

Tikmēr Maskavas apgabala gubernators Boriss Gromovs ir paziņojis, ka ''Khimik'' klubam tiks palielināts budžets, kā arī deva garantijas, ka darīs visu iespējamo, lai klubs startētu KHL.

Izmantotie resursi:
sport-express.ru

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:03, pirms 16 gadiem
Bardaks!

  +3 [+] [-]

, 2008-07-15 10:04, pirms 16 gadiem
drīz sekos vēl arī citi klubi, iespējams, ka kāds no tiem arī nebūs krievu klubs...

  +6 [+] [-]

, 2008-07-15 10:04, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Bardaks!

Bardaks butu ja vinu nospeletu pus sezonu on tad aizietu bet tagad vel nav tik traki

  +4 [+] [-]

, 2008-07-15 10:08, pirms 16 gadiem
Scuba rakstīja: Bardaks butu ja vinu nospeletu pus sezonu on tad aizietu bet tagad vel nav tik traki

Ko darīt tām komandām ar ko viņiem bija jaspēlē vienā divīzijā!
Normālās komandās viss tiek plānots laicīgi t.i. biļetes lidojumiem,biļetes skatītājiem,spēļu grafiki,halles īre u.t.t.
Ja tas nav bardaks,tad,kas tas ir ????

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 10:09, pirms 16 gadiem
tas ir pilniigi normaali, vismaz labaak ka tagad atsakaas, nekaa sezonas viduu pasaka ka nepelees un tad liekas ka ir kkaada hui*** taa liiga
Slēpts komentārs: eske
Slēpts komentārs: 1

  +3 [+] [-]

, 2008-07-15 10:11, pirms 16 gadiem
Ivars77,viņi taču var atteikties no tām biļtēm un ,vai,apmainīt pret biļetēm uz Voskresensku ! Tur nav problēma,tā būtu,ja klubs būtu atteicies nedēļu pirms KHL sezonas sākuma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 10:12, pirms 16 gadiem
Līga nesākusi spēlēt jau sāk brukt (kaut kādā mērā) interesanti. Kā redzams nav viss Krievijā tik rožaini, ka pat sava komanda pēkšņi paceļ asti.
Slēpts komentārs: eske

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:13, pirms 16 gadiem
Ginobili rakstīja: drīz sekos vēl arī citi klubi, iespējams, ka kāds no tiem arī nebūs krievu klubs...

Acīmredzami uz ko tu tēmē, bet cerams būs ok!
Slēpts komentārs: eske

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:15, pirms 16 gadiem
roby rakstīja: Ivars77,viņi taču var atteikties no tām biļtēm un ,vai,apmainīt pret biļetēm uz Voskresensku ! Tur nav problēma,tā būtu,ja klubs būtu atteicies nedēļu pirms KHL sezonas sākuma

Es jau neteicu,ka tas nav iespējams un neizdarāms,bet rakstiju,ka tagad tām komandām jauni izdevumi un rūpes!
Tiem Himkiem arī tagad jasāk viss priekš spēlēšanas KHL organizēt,kad sezona tepat pie durvīm!

  -3 [+] [-]

, 2008-07-15 10:17, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Bardaks!


Tu ta par ko bēdājies?! Tev vajadzēja tā rakstīt: "Bardaks!"

  -4 [+] [-]

, 2008-07-15 10:20, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tu ta par ko bēdājies?! Tev vajadzēja tā rakstīt: "Bardaks!"

Tā jau nav,ka man būtu gluži pofig tā līga,jo kopā ņemot Latvijas hokejam tas kaut mazliet nāks par labu!
Esmu jau agrāk rakstijis kāpēc esmu pret to Ģinamo projektu,un tapēc neatkārtošos!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 10:22, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Šo tekstu jau esmu lasījis pirms 3-4 dienām.


beidz te pārgudro tēlot - pirms 3-4 dienām bij ziņa, ka Avtomobiļist ir finansiālas grūtības un ka 15. jūlijā šis jautājums tiks izlemts.
pienāca 15. jūlijs un jautājums izlemts. Savukārt par Himik vēl nekas nav izlemts - jautājums, vai šie spēs tik ātri savākties.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 10:23, pirms 16 gadiem
Sākas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:25, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es jau neteicu,ka tas nav iespējams un neizdarāms,bet rakstiju,ka tagad tām komandām jauni izdevumi un rūpes!
Tiem Himkiem arī tagad jasāk viss priekš spēlēšanas KHL organizēt,kad sezona tepat pie durvīm!


vēl viens fakts, ko krievu presē šai sakarā pieminēja - tagad Avtomobiļist ir jāatmaksā visiem spēlētājiem 1/2 vai 2/3 (kontraktos ar spēlētājiem ir atrunas par kompensācijām līguma laušanas gadījumā - 1/2 vai 2/3 no līguma sumas ir atkarībā no spēlētāja vecuma) no līgumu summām.

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:26, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tā jau nav,ka man būtu gluži pofig tā līga,jo kopā ņemot Latvijas hokejam tas kaut mazliet nāks par labu!
Esmu jau agrāk rakstijis kāpēc esmu pret to Ģinamo projektu,un tapēc neatkārtošos!


Kā jau Tev te augstāk rakstija nekas īpaši kritisks jau vēl nav noticis un labi, ka šie tagad saprata, ka lāga nevarēs to KHL "vezumu" pavilkt.... sūdīgāk būtu, ja šie to sezonas vidū saprastu.... tāpat, domāju, tagad tāds Himik šos "zaprosta" aizvietos! Maskavas apgabals nav no tiem nabadzīgākajiem...

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:27, pirms 16 gadiem
1 rakstīja: ''Avtomobilist'' vietā KHL varētu spēlēt LM.

Kur tad viņi spēlētu? Budžets vispār to neatļauj! Kāda būtu jēga, ja viņus vienos vārtos apspēlētu!
Slēpts komentārs: eske

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:31, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Kā jau Tev te augstāk rakstija nekas īpaši kritisks jau vēl nav noticis un labi, ka šie tagad saprata, ka lāga nevarēs to KHL "vezumu" pavilkt.... sūdīgāk būtu, ja šie to sezonas vidū saprastu.... tāpat, domāju, tagad tāds Himik šos "zaprosta" aizvietos! Maskavas apgabals nav no tiem nabadzīgākajiem...


To pašu jau var teikt par Maskavu, vai ne? Taču "Spartak" (hokeja klubs) jau reiz bankrotēja, arī "Kriļja Sovetov" bija uz bankrota robežas, ka lielu daļu spēļu aizvadīja ar junioriem....

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:31, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: beidz te pārgudro tēlot - pirms 3-4 dienām bij ziņa, ka Avtomobiļist ir finansiālas grūtības un ka 15. jūlijā šis jautājums tiks izlemts.
pienāca 15. jūlijs un jautājums izlemts. Savukārt par Himik vēl nekas nav izlemts - jautājums, vai šie spēs tik ātri savākties.


Nu ja jau Maskavas apgabala gubernators ir devis "dobro", tad domāju, papildus finanses šie gana labas dabūs... + atliek tik vēl ta kādus normālus sastāva papildinājumus piepirkt, jo pieļauju ka kopējais kodols šiem (kā KAL uzvarētājiem) nav īpaši slikts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 10:32, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: vēl viens fakts, ko krievu presē šai sakarā pieminēja - tagad Avtomobiļist ir jāatmaksā visiem spēlētājiem 1/2 vai 2/3 (kontraktos ar spēlētājiem ir atrunas par kompensācijām līguma laušanas gadījumā - 1/2 vai 2/3 no līguma sumas ir atkarībā no spēlētāja vecuma) no līgumu summām.

Nolaidīs galīgi uz grunti to Automobiļist!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:33, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Man īstenībā ir vienalga, kad liek ziņas. Bet jau pirms pāris dienām bija ziņa (un ar tādiem pašiem izklāstītiem faktiem), ka Automobilist 100% nespēlēs.


pirms pāri dienām tāda ziņa nevarēja būt, jo "Avtomobiļistam" tika dots laiks līdz šodienai.

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:35, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Kā jau Tev te augstāk rakstija nekas īpaši kritisks jau vēl nav noticis un labi, ka šie tagad saprata, ka lāga nevarēs to KHL "vezumu" pavilkt.... sūdīgāk būtu, ja šie to sezonas vidū saprastu.... tāpat, domāju, tagad tāds Himik šos "zaprosta" aizvietos! Maskavas apgabals nav no tiem nabadzīgākajiem...

Protams,ka aizvietos,bet vienalga Himkiem tagad jasāk daudz kas no nulles,kaut vai janopērk kāds normāls špīleris,kas atbilstu pārējo komandu līmenim!

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:37, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nu ja jau Maskavas apgabala gubernators ir devis "dobro", tad domāju, papildus finanses šie gana labas dabūs... + atliek tik vēl ta kādus normālus sastāva papildinājumus piepirkt, jo pieļauju ka kopējais kodols šiem (kā KAL uzvarētājiem) nav īpaši slikts!


nu, tas "kopējais" kodols nav slikts priekš KAL, bet ne priekš KHL - atšķirību jau redzējām pagājušogad, ka Ņižnijnovgorodas "Torpedo" ienāca Superlīgā un saglabāja to "kodolu". Ja, KAL "Torpedo" vinnēja visus pēc kārtas (ja nemaldos kādi 5 zaudējumi pa visu sezonu), tad RSL kļuva par pastarīšiem (arī Ņiživijs, kas bija KAL zvaigzne, RSL vairs nevilka).

  -1 [+] [-]

, 2008-07-15 10:39, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: pirms pāri dienām tāda ziņa nevarēja būt, jo "Avtomobiļistam" tika dots laiks līdz šodienai.

news.sport-express.ru: СЭ - Новости - ХОККЕЙ: Судьба "Автомобилиста"...

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 10:40, pirms 16 gadiem
dinamoriga.lv
Kalendaars izskataas gana sabliiveets, daudz speelju.
Piem. no 20. februaara liidz 26.februaarim ir jaaizvada 5 speeles, labi ka taas speeles vismaz buus maajaas.

  -1 [+] [-]

, 2008-07-15 10:40, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Savukārt par Himik vēl nekas nav izlemts - jautājums, vai šie spēs tik ātri savākties.

Visticamāk jau izlemts. news.sport-express.ru: ХОККЕЙ. CПОРТ-ЭКСПРЕСС. НОВОСТИ. В КХЛ вместо...

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:41, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: To pašu jau var teikt par Maskavu, vai ne? Taču "Spartak" (hokeja klubs) jau reiz bankrotēja, arī "Kriļja Sovetov" bija uz bankrota robežas, ka lielu daļu spēļu aizvadīja ar junioriem....


Tur cik atceros, tad Spartakam un KC bija īpašniekiem savas finansiālas problēmas, bet te (Himik sakarā) pat Gromovs sola palīdzēt arī fiansiāli un darīs visu, lai klubs spēlētu KHL.... nejūti atšķirību starp šiem abiem gadijumiem?

  -1 [+] [-]

, 2008-07-15 10:41, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: http://news.sport-express.ru/online/ntext/24/nl244959.html


a Tu pats šo rakstu izlasīji? skaidri un gaiši rakstīts - tiks izlemst tuvākajās dienās: ...Президент КХЛ Александр Медведев, тем не менее, решение об исключении из лиги "Автомобилиста" еще не принял, предоставив ему отсрочку. Но, по данным "СЭ", этот вопрос является делом ближайших дней.

kā redzi, beidzot tās tuvākās dienas pienāca

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:42, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: a Tu pats šo rakstu izlasīji? skaidri un gaiši rakstīts - tiks izlemst tuvākajās dienās: ...Президент КХЛ Александр Медведев, тем не менее, решение об исключении из лиги "Автомобилиста" еще не принял, предоставив ему отсрочку. Но, по данным "СЭ", этот вопрос является делом ближайших дней.

kā redzi, beidzot tās tuvākās dienas pienāca

aha - autoram tāpat vis skaidrs, bet oficiālais pēc dažām dienā, tobiš šodien

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:43, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tur cik atceros, tad Spartakam un KC bija īpašniekiem savas finansiālas problēmas, bet te (Himik sakarā) pat Gromovs sola palīdzēt arī fiansiāli.... nejūti atšķirību starp šiem abiem gadijumiem?


zini, nejūtu gan.
neesi dzirdējis teicienu: "solīts makā nekrīt"?
Kad reāli ķersies pie darbiem, tad arī redzēs kas un kā.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 10:44, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: To pašu jau var teikt par Maskavu, vai ne? Taču "Spartak" (hokeja klubs) jau reiz bankrotēja, arī "Kriļja Sovetov" bija uz bankrota robežas, ka lielu daļu spēļu aizvadīja ar junioriem....

Vispār jau visā pasaulē, visās līgās ieskaitot NHL gadās ka klubiem ir finansiālas problēmas, tik risinājumi dažādi. KHL ienaidniekiem šis nu nav tas lielais pamats priekā berzēt rokas

  -1 [+] [-]

, 2008-07-15 10:45, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: a Tu pats šo rakstu izlasīji? skaidri un gaiši rakstīts - tiks izlemst tuvākajās dienās: ...Президент КХЛ Александр Медведев, тем не менее, решение об исключении из лиги "Автомобилиста" еще не принял, предоставив ему отсрочку. Но, по данным "СЭ", этот вопрос является делом ближайших дней.

kā redzi, beidzot tās tuvākās dienas pienāca

Президент КХЛ Александр Медведев, тем не менее, решение об исключении из лиги "Автомобилиста" еще не принял, предоставив ему отсрочку. Но, по данным "СЭ", этот вопрос является делом ближайших дней [..] Предложение о включении в лигу уже получил победитель высшей лиги воскресенский "Химик".
Jā, bet viss skaidrs bija jau tad.

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:46, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tur cik atceros, tad Spartakam un KC bija īpašniekiem savas finansiālas problēmas, bet te (Himik sakarā) pat Gromovs sola palīdzēt arī fiansiāli un darīs visu, lai klubs spēlētu KHL.... nejūti atšķirību starp šiem abiem gadijumiem?

Tas ir visstulbākais,kas var būt,ja komanda balstās uz kādu politiķi vai politisko spēku!
Nebūs Gromova,kas tad notiks ar to Himik??

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:49, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tas ir visstulbākais,kas var būt,ja komanda balstās uz kādu politiķi vai politisko spēku!
Nebūs Gromova,kas tad notiks ar to Himik??


tad būs kā "Spartakam" pirms 2 gadiem....

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:51, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tas ir visstulbākais,kas var būt,ja komanda balstās uz kādu politiķi vai politisko spēku!
Nebūs Gromova,kas tad notiks ar to Himik??

Izskatās, ka diezgan par augstu uzreiz uzlika latiņu 10$M algām. Ir klubi, kuriem budžets algām ir lielāks, bet tādi nav visi. Ja to celtu pakāpeniski... piem., pirmajā sezonā vismaz 5-6M, ...! Ļoti ātri grib konkurēt ar NHL... izksatās, ka to vēlas uzreiz un tagad!

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:57, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es jau neteicu,ka tas nav iespējams un neizdarāms,bet rakstiju,ka tagad tām komandām jauni izdevumi un rūpes!
Tiem Himkiem arī tagad jasāk viss priekš spēlēšanas KHL organizēt,kad sezona tepat pie durvīm!


Domāju,ka viņi aju bija gatavojušies,jo viņi taču bija atlikti kā pirmie kandidāti uz brīvo vakanci un pirms pirmās līgas sezonas cerības viņiem bija ļoti labas uzspēlēt..

     [+] [-]

, 2008-07-15 11:01, pirms 16 gadiem
allhockey.ru mekle sev reģionālo korespondentu (Rīgā), kas varētu veidot un sniegt informāciju par Rīgas"Dinamo" spēlēm Rīgā.

allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - Проекту AllHockey.Ru...

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 11:04, pirms 16 gadiem
terek007 rakstīja: allhockey.ru mekle sev reģionālo korespondentu (Rīgā), kas varētu veidot un sniegt informāciju par Rīgas"Dinamo" spēlēm Rīgā.

http://allhockey.ru/news/33338/


Требования: хороший русский язык, знание хоккея, хороший доступ в интернет, опыт работы в журналистике (желательно).

Te daudzi var aplauzties.

     [+] [-]

, 2008-07-15 11:04, pirms 16 gadiem
roby rakstīja: Domāju,ka viņi aju bija gatavojušies,jo viņi taču bija atlikti kā pirmie kandidāti uz brīvo vakanci un pirms pirmās līgas sezonas cerības viņiem bija ļoti labas uzspēlēt..


ko nozīmē "gatavojušies" - viņiem jau tagad spēlētāji jāmeklē, kamēr pārējie jau par 95% sastāvus ir nokomplektējuši... un arī vēl citas problēmas... halle Voskresenskā jau arī neatbilst KHL prasībām - tikai 4.500 skatītāju vietas...

  -1 [+] [-]

, 2008-07-15 11:05, pirms 16 gadiem
A.S.Puškins rakstīja: Требования: хороший русский язык, знание хоккея, хороший доступ в интернет, опыт работы в журналистике (желательно).

Te daudzi var aplauzties.


phe, domā Latvijā krievu trūkst?

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 11:09, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: phe, domā Latvijā krievu trūkst?


Par cik uzsaukums bija pārpublicēts šeit, tad es arī domāju eSporta publiku.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 11:16, pirms 16 gadiem
A.S.Puškins rakstīja: Требования: хороший русский язык, знание хоккея, хороший доступ в интернет, опыт работы в журналистике (желательно).

Te daudzi var aplauzties.

Daudzi šeit arī latviešu valodu īsti nezina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-07-15 11:25, pirms 16 gadiem
Demars rakstīja: Vai arī, piemēram, Elektrēnu ''Energia''!


[cenzēts]
Kāda runa var iet par kaut kādu ''Enerģiju'', ja LV 1.līgas komandas ir stiprākas par ''Enerģiju'' ?

LM KHL izskatītos cienīgi.

     [+] [-]

, 2008-07-15 11:33, pirms 16 gadiem
1 rakstīja: [cenzēts]
LM KHL izskatītos cienīgi.

Ar pašreizējo sastāvu diez vai!
Ja būtu laicīgi tur aicināti,un būtu sākuši tam pasākumam gatavoties,tad domāju,ka LM nebūtu sliktāks par Ģinamo! Nopirktu pāris normālus špīlerus gan no vietējiem bāleliņiem,gan pāris ,kas ir apostijuši NHL gaisu,un lietas aizietu!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 11:38, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ar pašreizējo sastāvu diez vai!
Ja būtu laicīgi tur aicināti,un būtu sākuši tam pasākumam gatavoties,tad domāju,ka LM nebūtu sliktāks par Ģinamo! Nopirktu pāris normālus špīlerus gan no vietējiem bāleliņiem,gan pāris ,kas ir apostijuši NHL gaisu,un lietas aizietu!

Ja arī sliktāks nebūtu, bet kāds tolks? Pats te raksti ka Dinamo no visiem dabūs pa biksēm, tātad LM ietu vēl trakāk, jo Dinamo tomēt ir daudzi izlases spēlētāji + vēl halles tak ar jums nav

  +3 [+] [-]

, 2008-07-15 11:42, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tas ir visstulbākais,kas var būt,ja komanda balstās uz kādu politiķi vai politisko spēku!
Nebūs Gromova,kas tad notiks ar to Himik??

paosti veel politikas --- nebutu drauga Gazproma, nebutu ari Dinamo R. !!!

  -3 [+] [-]

, 2008-07-15 11:47, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Ja arī sliktāks nebūtu, bet kāds tolks? Pats te raksti ka Dinamo no visiem dabūs pa biksēm, tātad LM ietu vēl trakāk, jo Dinamo tomēt ir daudzi izlases spēlētāji + vēl halles tak ar jums nav

Tas ko rakstīšu būs no seriāla-,,Kā būtu,ja būtu''!
Ja būtu aicināti,tad nebrīnos,ka Zaharjins būtu izdarijis brīnumu,un halli paplašinājis līdz nepieciešamam skaitam!
LM atšķirībā no Dināmo ir kādas komandas iestrādnes,kas slīpētas vairākus gadus (protams,piepērkot špīlerus) pie viena trenera,bet Dināmo jasāk viss gandrīz no nulles!
Un domāju,ja tajā KHL projektā smaržotu pēc peļņas,un ne tikai pēc izdevumiem,tad Liepājas biezie (Zaharjins,Griģis,Kesis u.t.t) atrastu kopīgu valodu,lai uzstutētu tādu normālu vidusmēra KHL komandu!!

     [+] [-]

, 2008-07-15 11:50, pirms 16 gadiem
latgaliits rakstīja: paosti veel politikas --- nebutu drauga Gazproma, nebutu ari Dinamo R. !!!

Nebutu GAZPROM,tad nebūtu ne tikai Ģinamo,bet nebūtu arī paša KHL,ar visu Gagarina kausu!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 11:52, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tas ko rakstīšu būs no seriāla-,,Kā būtu,ja būtu''!
Ja būtu aicināti,tad nebrīnos,ka Zaharjins būtu izdarijis brīnumu,un halli paplašinājis līdz nepieciešamam skaitam!
LM atšķirībā no Dināmo ir kādas komandas iestrādnes,kas slīpētas vairākus gadus (protams,piepērkot špīlerus) pie viena trenera,bet Dināmo jasāk viss gandrīz no nulles!
Un domāju,ja tajā KHL projektā smaržotu pēc peļņas,un ne tikai pēc izdevumiem,tad Liepājas biezie (Zaharjins,Griģis,Kesis u.t.t) atrastu kopīgu valodu,lai uzstutētu tādu normālu vidusmēra KHL komandu!!

Par paplašināšanos šaubos, par iestrādnēm Tev taisnība, tik šaubos vai tās iestrādnes ir KHL vidējais līmenis - tātad ja Liepājas džungura turetāji sametās lai stutētu tīmu iepriekšminētās iestrādnes kļūst par LM fārmu (kā R2000 gadījumā) un tas KHl vidusmēra tīms jabūvē praktiski no nulles, rezultātā esam tur kur esam Un šau gadījumā atkal priekšroka Dinamo - viņiem ir sava veida iestrādne, Latvijas izlase. Viņiem vieglāk arī pelnīt jo Rīga ir "bik" lielāka par Liepāju

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 11:57, pirms 16 gadiem
Liepājā to halli vajag nevis paplašināt, bet jaukt nost un būvēt no jauna. Tik dīvainu plānojumu neesmu redzējis vairs nevienā hallē, tie stabi skatītāju tribīnēs vien ir ko vērts. Tas droši vien tāpēc, ka Liepājas halle bija pati pirmā no visām "jaunajām" Latvijas hallēm un nevienam vēl nebija pieredzes kā tādas būvēt.

  -3 [+] [-]

, 2008-07-15 12:00, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Par paplašināšanos šaubos, par iestrādnēm Tev taisnība, tik šaubos vai tās iestrādnes ir KHL vidējais līmenis - tātad ja Liepājas džungura turetāji sametās lai stutētu tīmu iepriekšminētās iestrādnes kļūst par LM fārmu (kā R2000 gadījumā) un tas KHl vidusmēra tīms jabūvē praktiski no nulles, rezultātā esam tur kur esam Un šau gadījumā atkal priekšroka Dinamo - viņiem ir sava veida iestrādne, Latvijas izlase. Viņiem vieglāk arī pelnīt jo Rīga ir "bik" lielāka par Liepāju

Par to iespēju pelnīt gan Tev ir taisnība,jo uz iedzīvotāju masu Rīga vinnē pamatīgi jeb vienos vārtos! Liepāja (ja komanda labi spēlē) varētu nodrošināt 4-5 tūkstošus uz spēli!
Kas attiecās uz spēlētājiem,tad,ja abas komandas būtu aicinātas,tad vel nav zināms kurā no komandām būtu spēlējuši tie latvju bāleliņi,kas tagad sapulcēti zem Dināmo karoga!Viss atkarīgs no piedāvātā naudas žūksņa!

  -1 [+] [-]

, 2008-07-15 12:04, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Liepājā to halli vajag nevis paplašināt, bet jaukt nost un būvēt no jauna. Tik dīvainu plānojumu neesmu redzējis vairs nevienā hallē, tie stabi skatītāju tribīnēs vien ir ko vērts. Tas droši vien tāpēc, ka Liepājas halle bija pati pirmā no visām "jaunajām" Latvijas hallēm un nevienam vēl nebija pieredzes kā tādas būvēt.

Ja pareizi atceros,tad tas bija kaut kāds somu projekts,jo to halli pamatā būvēja somu spečuki ar mūsu melnajiem!
Ja nebūtu nesen piebūvēta piebūve,tad varētu nojaukt,bet tagad diez vai!
Labs arhitekts varētu izdomāt,kā tai hallei varētu pacelt jumtu,lai izveidotu papildus tribīnes!

     [+] [-]

, 2008-07-15 12:04, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Par to iespēju pelnīt gan Tev ir taisnība,jo uz iedzīvotāju masu Rīga vinnē pamatīgi jeb vienos vārtos! Liepāja (ja komanda labi spēlē) varētu nodrošināt 4-5 tūkstošus uz spēli!
Kas attiecās uz spēlētājiem,tad,ja abas komandas būtu aicinātas,tad vel nav zināms kurā no komandām būtu spēlējuši tie latvju bāleliņi,kas tagad sapulcēti zem Dināmo karoga!Viss atkarīgs no piedāvātā naudas žūksņa!

Principā ja abas komandas startē no vienas pozīcijas Liepājai tiešām reāli būtu visi jāparsola, jo gan vietēji gan leģionāri priekšroku dotu Rīgai, tas redzams basītī Ventspils gadījumā.
Vai tad esošo halli vispar var paplašināt? Vina tak ir pilsētā - visapkārt ielas...

     [+] [-]

, 2008-07-15 12:10, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Principā ja abas komandas startē no vienas pozīcijas Liepājai tiešām reāli būtu visi jāparsola, jo gan vietēji gan leģionāri priekšroku dotu Rīgai, tas redzams basītī Ventspils gadījumā.
Vai tad esošo halli vispar var paplašināt? Vina tak ir pilsētā - visapkārt ielas...

Acīm redzot var,jo vienu brīdi jau gāja runas par paplašināšanu!
To varot izdarīt ceļot uz augšu jumtu!Tad varot iebūvēt tribīnes vel 1000-1500 skatītājiem!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 12:14, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Acīm redzot var,jo vienu brīdi jau gāja runas par paplašināšanu!
To varot izdarīt ceļot uz augšu jumtu!Tad varot iebūvēt tribīnes vel 1000-1500 skatītājiem!

Nu tad "ļiepajčaņi" - piepildiet savu halli uz BAČ un tad var štukot par paplašināšanos

     [+] [-]

, 2008-07-15 12:16, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Nu tad "ļiepajčaņi" - piepildiet savu halli uz BAČ un tad var štukot par paplašināšanos

Tici man,arī pērn LV čempī zāle bija pilna,ka nebija kur ābolam nokrist, it sevišķi kad bija PO!
Domāju,ka šogad biļetes uz spēlēm būs deficīts

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 12:27, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tici man,arī pērn LV čempī zāle bija pilna,ka nebija kur ābolam nokrist, it sevišķi kad bija PO!
Domāju,ka šogad biļetes uz spēlēm būs deficīts

Pašam bija spēle Liepājā pēc SPL čempja spēles, aizbraucu agrāk - tribīnes bija patukšas, vietējie teica ka Lv spēles īpaši te neinteresējot, iespējams uz PO kas mainījās

     [+] [-]

, 2008-07-15 12:30, pirms 16 gadiem
LAČ jau tikai uz PO sāk kādu tā pa īstam interesēt, un arī tikai no pusfināla sākot

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 12:35, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Pašam bija spēle Liepājā pēc SPL čempja spēles, aizbraucu agrāk - tribīnes bija patukšas, vietējie teica ka Lv spēles īpaši te neinteresējot, iespējams uz PO kas mainījās

Atkarībā kāda komanda spēlēja!
Ja spēlēja Enerģija vai tamlīdzīga komanda,tad es arī negāju,bet ja R2000 vai ASK/Ogre,tad zāle bija pilna!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 12:40, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Atkarībā kāda komanda spēlēja!
Ja spēlēja Enerģija vai tamlīdzīga komanda,tad es arī negāju,bet ja R2000 vai ASK/Ogre,tad zāle bija pilna!

Dimanti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 15:16, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: ja Liepajai atljautu spelet tad noteikti ka ieliktu klokji Dinamo.

Vari pamatot?

     [+] [-]

, 2008-07-15 15:55, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Vari pamatot?

Tapēc,ka viņam to ļoti gribās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-15 16:31, pirms 16 gadiem
Volx,
Tas nu nav nekas jauns, R2000 arī bija līdzjutēju autobusi uz Kontinentālo kausu, gan uz Slovēniju, gan Ungāriju, par Elektrēniem, Liepāju un Ogri nemaz nerunājot.

     [+] [-]

, 2008-07-15 17:04, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Volx,
Tas nu nav nekas jauns, R2000 arī bija līdzjutēju autobusi uz Kontinentālo kausu, gan uz Slovēniju, gan Ungāriju, par Elektrēniem, Liepāju un Ogri nemaz nerunājot.

Esmu,esmu manijis LM hallē tos manāmi apskurbušos R2000 fanus!
Ir viena baby,kas visu maču tīra nevalstiskā valodā pārkliedz visu halli! Vietējās baby bija pat vienreiz nobriedušas šai iedot bietē,bet laikam neiedeva,jo nākošā spēlē atkal auroja, it kā šo ņemtu priekšā ar hokeja nūju!!

     [+] [-]

, 2008-07-15 17:10, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Esmu,esmu manijis LM hallē tos manāmi apskurbušos R2000 fanus!
Ir viena baby,kas visu maču tīra nevalstiskā valodā pārkliedz visu halli! Vietējās baby bija pat vienreiz nobriedušas šai iedot bietē,bet laikam neiedeva,jo nākošā spēlē atkal auroja, it kā šo ņemtu priekšā ar hokeja nūju!!

apskurbušos var redzēt arī meču, bebru un pārējo rindās.

     [+] [-]

, 2008-07-15 17:12, pirms 16 gadiem
Ivar,
Ja par nevalstisko valodu, tad tieši LM jau nu varētu paklusēt... "ļieapajskij metallurg" man personīgi nav pārāk svarīgs tautību un valodu jautājums sportā, bet ja jau par to ir sākts šeit runāt, tad nu arī sakam kā ir...

     [+] [-]

, 2008-07-15 17:53, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: apskurbušos var redzēt arī meču, bebru un pārējo rindās.

Meča fani apskurbuši no laimes,ka atkal kādai komandai mīļotā komanda ir iedevusi pa muguru!
R2000 fani apskurbuši no laimes,ka R2000 tā pieklājīgi (ar piecu vārtu starpību tikai) zaudējuši mečim!
Bebru fani apskurbuši no laimes,ka viņu mīļotā komanda atkal ir pagrauzusi LM halles ledu!

     [+] [-]

, 2008-07-15 17:56, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Ivar,
Ja par nevalstisko valodu, tad tieši LM jau nu varētu paklusēt... "ļieapajskij metallurg" man personīgi nav pārāk svarīgs tautību un valodu jautājums sportā, bet ja jau par to ir sākts šeit runāt, tad nu arī sakam kā ir...

Par cik diezgan regulāri eju uz LM spēlēm,tad teikšu,ka attiecība starp valstiskā valodā runājošiem un grūtgalvjiem ir apmēram 70:30 par labu valstiskā valodā runājošiem!

     [+] [-]

, 2008-07-15 17:59, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Meča fani apskurbuši no laimes,ka atkal kādai komandai mīļotā komanda ir iedevusi pa muguru!
R2000 fani apskurbuši no laimes,ka R2000 tā pieklājīgi (ar piecu vārtu starpību tikai) zaudējuši mečim!
Bebru fani apskurbuši no laimes,ka viņu mīļotā komanda atkal ir pagrauzusi LM halles ledu!

iemesls katram savs, bet līdzeklis viens un tas pats - senais tautas mīļotais 40grādīgais

     [+] [-]

, 2008-07-15 21:16, pirms 16 gadiem
nu dīvaini ka krieviem naudas trūkst