Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Dinamo Rīga" ielozē tālo galu

"Dinamo Rīga" ielozē tālo galu
KHL izloze
foto: sport - express.ru

Šodien Maskavā notika Kontinentālās hokeja līgas (KHL) izloze, kurā 24 komandas tika sadalītas četrās grupās pa sešām komandām katrā. Mūsu klubs "Dinamo Rīga" nākamajā gadā spēlēs Harlamova divīzijā kopā ar Omskas "Avangard", Jaroslavļas "Lokomotiv", Toljati "Lada", Novisibirskas "Sibir" un Habarovskas "Amur" komandām

Kā paredz turnīra sistēma, tad katra komanda ar savas grupas pretinieku tiksies četras reizes – divas reizes mājās un divas viesos, kā arī divas reizes (mājās un viesos) ar pārējām šī turnīra komandām. Kopā regulārajā turnīrā sanāks aizvadīt 56 spēles.

No katras divīzijas uz "play-off" tiks četras komandas, kur astotdaļfinālā komandas spēlēs līdz trīs uzvarām, bet ceturtdaļfinālā līdz četrām uzvarām.

Pēc izlozes savu vārtējumu par izlozi deva Omskas ''Avangard'' treneris, kurš teica, ka ir apmierināts ar izlozi: "Izloze ir laba, tāpēc esmu noskaņots optimistiski. Visas komandas ir spēcīgas, piedevām vēl uz Rīgu varēsim aizbraukt. Viss kārtībā. Mērķis? Protams, ka cīnīsimies par pirmo vietu."

KHL izloze pa divīzijām:

Tarasova Bobrova Harlamova Černišova
Metallurg Magnitogorsk Salavat Yulaev Ufa Omskas Avangard Ak Bars Kazan
Avtomobilist Dynamo Minsk Jaroslavļas Lokomotiv Baris
Traktor Chelyabinsk Spartak Moscow Toljati Lada Torpedo Nizhny Novgorod
MVD Metallurg Novokuznetsk Novosibirskas Sibirj Vityaz Chekhov
SKA St Petersburg Severstal Cherepovets Habarovskas Amur Neftekhimik Nizhnekamsk
CSKA Moscow Atlant Rīgas Dinamo Dynamo Moscow
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 12:07, pirms 16 gadiem
abrag man tāds delikāts jautājums.Cik tad tev gadu ir.Laikam tu nemaz nēesi redzējis PSRS čempjonāta spēles!!!Varu pateikt ka viņas ir tai pašā līmenī skatāmas kā PČ.Un nemaz nebrauc virsū Didro

  +3 [+] [-]

, 2008-04-10 12:16, pirms 16 gadiem
andžus64 rakstīja: abrag man tāds delikāts jautājums.Cik tad tev gadu ir.Laikam tu nemaz nēesi redzējis PSRS čempjonāta spēles!!!Varu pateikt ka viņas ir tai pašā līmenī skatāmas kā PČ.Un nemaz nebrauc virsū Didro


tā kā esi uzdevis šo jautājumu, nepakautrēšos atbildēt - 38. Esmu bijis uz gana daudz Rīgas "Dinamo" spēlēm. Esmu redzējis gan Balderi, gan Vasiļonoku darbībā...

a tādiem kā Didro braucu un braukšu virsū - ir jāsaprot, ka ja gribam, lai mūsu hokejā notiek attīstība, tas ir jāattīsta šeit, nevis jāgaida, ka nāks "labie onkuļi no Krievijas" un mums visu te sakārtos. Ja cerēsim uz vienu pliku KHL, tad mūsu hokejs ar laiku nomirs un tiešām Ogrē un citās hallēs atvērs būvmateriālu veikalus.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-10 12:20, pirms 16 gadiem
Didro rakstīja: Nu un ko tu gribēji pateikt, ka esi bijis uz daudzām SPL spēlēm? Vai uzskati, ka SPL līmenis ir labs? Interesanti būtu dzirdēt tavu viedokli par līmeņa atšķirībām starp SPL un Krievijas Superlīgu (nākotnē KHL). Cik gaismas gadus SPL atpaliek no Superlīgas līmeņa?


jā, esmu bijis uz daudzām SPL spēlēm. A kas ir "labs līmenis"? kā to mēra?
Līmenis SPL ir tāds kāds ir mūsu hokeja līmenis - ja neko nedarīs, tad labāks tas nekļūs.
Salīdzināt SPL ar Krievijas Superlīgu ir lieki - tas pats, kas Golfu ar Ferrari. Un nav mums tādu resursu, lai tur līstu, noārdot to visu, kas mums jau ir. Jā, protams, Rīgas Dinamo hokejisti KHL gadījumā būtu ieguvēji, taču kopumā Latvija shokejam tas būs liels zāģis.

     [+] [-]

, 2008-04-10 12:38, pirms 16 gadiem
Palasot komentārus, jāsecina, ka viena daļa no mums letiņiem slimo ar ar lepnības un augstprātības sērgu pie tam nepamatoti. Latvieši bieži mēdz būt nepamatoti iedomīgi, bet vēl trakāk ir tad, kad kļūstam nenovīdīgi un aplejam ar mēsliem, piemēram, krievus, tikai par to, ka mēs uzskatām, ka bagātie kaimiņi no Krievijas ir tikai vēsi aprēķinātāji. Protams, zaudēt līdzekļus neviens negrib, bet nesakiet, ka krieviem mūsu iesaistīšanās projektā ir tikai vienīga peļņa, - arī lieki izdevumi viņiem būs pietiekami daudz. Ikviena vienošanās un ikvienas attiecības šajā pasaulē ir nemitīgs savstarpējs kompromiss vai ģimenē, vai valstu politikā, vai biznesā!
Bet par krievu mentalitāti krievijā pēc savas pieredzes varu teikt tikai to labāko, un vispār par slāvu tautām. Iepriekšējā vasarā ar ģimeni cauraudām Serbiju, un kad nebijām pat tikuši līdz Belgradai manējie pusaudži 16 un 17-gadīgie atklāti pateica, ka vēlētos šeit palikt, jo tādu atsaucību no vietējiem tie nebija izjutuši nekur citur. Tā kā mēs bieži, kamēr nezinām, kā ir patiesībā, spriežam tikai no stereotipiem - iesaldētiem priekšstatiem, kuri veidojas no ikdienišķās tieksmes meklēt kādu vainīgo ikdienā. Visvieglāk atrast, kādu kas ir citāds pēc rases, valodas, sociālā statusa, mikrorajona, sporta veida, vai tamlīdzīgi, ir ikdienā, kad mēs vairāk meklējam atšķirīgo un mazāk vienojošo, bet no tā rodas konflikti un neveidojas uzticēšanās, sadraudzība....
P.S. Neesmu kosmopolīts vai globālists, bet mēģinu cienīt ikvienu, tikai tāpēc ka viņš arī ir cilvēks.., bet es neesmu arī humānists, jo neatbalstu cilvēku kā pašpietiekamu savā eksistencē. Esmu solidārs ar cilvēkiem, bet netolerēju ar cilvēka rīcību, kas aizskar citus.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-10 12:41, pirms 16 gadiem
piekrītu tev Abrag līmenis mums ir tāds kāds ir,bet ja spēlēsim KHL tad viņš būs labāks un ja vēl kā Kira teica,būs 3 komandas Belarusos un mūsu SPL tad jau tas būtu ideāli,bet tiem solījumiem es ar negribu kautkā ticēt.Redzi ja jau abi labdari kira ar kozu nežmiegtos un sponsorētu daudz maz no savas kabatas un nevis mēģinātu iegūt savā kabatā tad jau būtu forši.

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 13:06, pirms 16 gadiem
Vai tad braukt uz Sibīriju ir dārgi??? Kādreiz uz turieni veda par brīvu, un braucēju bija daudz!

Varbūt arī tagad atradīsies kāds mecenāts, kas uz turieni aizvedīs ne tikai komandu, bet vēl pusi LV iedzīvotāju kā līdzjutējus???

     [+] [-]

, 2008-04-10 13:09, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: jā, esmu bijis uz daudzām SPL spēlēm. A kas ir "labs līmenis"? kā to mēra?
Līmenis SPL ir tāds kāds ir mūsu hokeja līmenis - ja neko nedarīs, tad labāks tas nekļūs.
Salīdzināt SPL ar Krievijas Superlīgu ir lieki - tas pats, kas Golfu ar Ferrari. Un nav mums tādu resursu, lai tur līstu, noārdot to visu, kas mums jau ir. Jā, protams, Rīgas Dinamo hokejisti KHL gadījumā būtu ieguvēji, taču kopumā Latvija shokejam tas būs liels zāģis.



Es gan neapgalvoju, ka akli ticu visam, ko Kira saka, bet no intervijas ar Lipmanu SA nopratu, ka viņš nudien negrasās vietējo čempi noārdīt, bet gluži otrādi - galveno akcentu likt uz SPL attīstīšanu... Un izklausījās itin pārliecinoši, bet 100% pārliecināts, vai tā nav plika muldēšana, es neesmu.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-10 13:12, pirms 16 gadiem
Melnais humors ne visiem liekas smiekliigs

  +1 [+] [-]

, 2008-04-10 13:16, pirms 16 gadiem
Uz kaadiem tad pamatiem vieteejais chempionaats vareetu pastaaveet Pilniigas mulkjiibas, pieljaujam ka shis superklubs tomeer dziivos...Latvijaa buus kaads fans kas turpinaas iet gan uz LČ un Super speeleem ??? Latvijaa atradiisies kaads mecenaats kas uzturees shiis komandas pie dziiviibas, pie nulles intereses no skatiitaaju puses, tas veel nebuutu nekas, tagad jau taas lietas taapat nav diez ko labaakas, bet kas ir pats saapiigaakais, pagrimstot jebkaadai interesei no sponsoriem, faniem...pashiem hokejistiem ta vispaar nebuus nekaada interese speeleet SHEIT...Sudden Death...nevajag buut naiviem un visam ticeet ko tas Jeske staasta, Latvija nav tik liela lai uztureetu un piesaistiitu interesi shiim divaam lietaam vienlaiciigi...vieniigais ieguvums no shaa visa buus Amatieru chempionaats, kuraa iepluudiis meistariigi hokejisti...pa dienu straadaa vakaraa speelee...varbuut taa arii ir labaak

     [+] [-]

, 2008-04-10 13:29, pirms 16 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: Vai tad braukt uz Sibīriju ir dārgi??? Kādreiz uz turieni veda par brīvu, un braucēju bija daudz!

Varbūt arī tagad atradīsies kāds mecenāts, kas uz turieni aizvedīs ne tikai komandu, bet vēl pusi LV iedzīvotāju kā līdzjutējus???

ilgi domaaji?

     [+] [-]

, 2008-04-10 13:49, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: jā, esmu bijis uz daudzām SPL spēlēm. A kas ir "labs līmenis"? kā to mēra?
Līmenis SPL ir tāds kāds ir mūsu hokeja līmenis - ja neko nedarīs, tad labāks tas nekļūs.
Salīdzināt SPL ar Krievijas Superlīgu ir lieki - tas pats, kas Golfu ar Ferrari. Un nav mums tādu resursu, lai tur līstu, noārdot to visu, kas mums jau ir. Jā, protams, Rīgas Dinamo hokejisti KHL gadījumā būtu ieguvēji, taču kopumā Latvija shokejam tas būs liels zāģis.


Nūuuu... piemēram, labs līmenis varētu būt ja klubi mācētu sakārtot gan savu infrastruktūru(lielais klubs -jaunieši- berni), gan, klubu darbu ar skatītājiem/sponsoriem (nenāktu uz spēlēm tik 50-200 skatītāji+ tad moš sponsoriem arī kaut mazākā interese uzrastos), gan spēļu skatāmību un apmeklētību (smukās tirliņhalles), pašu klubu attieksmi pret čempi kā tādu un klubi "nesačkotu" no spēlēm pie pirmās tādas iespējamības (BD, Latgale, jo tāpat par to nekas traks nebūs un visi galu galā tiek PO)....un līgas finālā viena komanda neuzvar otru (bez variantiem) ar 4:0 .... Cik no šitiem nosacijumiem tagad (un jau kādu laiku) atbilst tāda SPL...? Liekas, ka nevienā nosacījumā... moš viņu ir ar galiem korejiešiem vai japāņiem jāpārdod ar visām SLP komandām un spēlētājiem....?! Šie, domāju, pa gadiem diviem viņu savestu kaut kādā kartībā.... jo mūsu pašu baleliņi izksatās, ka ir pa slinku, lai kaut ko sāktu darīt....vai vismaz mēginātu ko darīt! Un gaida kad viņiem visu Kira ar karoti mutē iebāzīs... Kiram nav klubu struktūra jāsakārto vai jānodrošina klubi ar sponsoriem!!!! Ar to ir jānodarbojas pašiem klubiem un aktīvi! A izksatās, ka to te neviens nesaprot.... vot i ir mums te "sūnu ciems"....un tagad līgai būtu pareizi jāsaucās - Sūnuciema Premjer Līga...

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 13:51, pirms 16 gadiem
Justs rakstīja: Palasot komentārus, jāsecina, ka viena daļa no mums letiņiem slimo ar ar lepnības un augstprātības sērgu pie tam nepamatoti. Latvieši bieži mēdz būt nepamatoti iedomīgi, bet vēl trakāk ir tad, kad kļūstam nenovīdīgi un aplejam ar mēsliem, piemēram, krievus, tikai par to, ka mēs uzskatām, ka bagātie kaimiņi no Krievijas ir tikai vēsi aprēķinātāji. Protams, zaudēt līdzekļus neviens negrib, bet nesakiet, ka krieviem mūsu iesaistīšanās projektā ir tikai vienīga peļņa, - arī lieki izdevumi viņiem būs pietiekami daudz. Ikviena vienošanās un ikvienas attiecības šajā pasaulē ir nemitīgs savstarpējs kompromiss vai ģimenē, vai valstu politikā, vai biznesā!
Bet par krievu mentalitāti krievijā pēc savas pieredzes varu teikt tikai to labāko, un vispār par slāvu tautām. Iepriekšējā vasarā ar ģimeni cauraudām Serbiju, un kad nebijām pat tikuši līdz Belgradai manējie pusaudži 16 un 17-gadīgie atklāti pateica, ka vēlētos šeit palikt, jo tādu atsaucību no vietējiem tie nebija izjutuši nekur citur. Tā kā mēs bieži, kamēr nezinām, kā ir patiesībā, spriežam tikai no stereotipiem - iesaldētiem priekšstatiem, kuri veidojas no ikdienišķās tieksmes meklēt kādu vainīgo ikdienā. Visvieglāk atrast, kādu kas ir citāds pēc rases, valodas, sociālā statusa, mikrorajona, sporta veida, vai tamlīdzīgi, ir ikdienā, kad mēs vairāk meklējam atšķirīgo un mazāk vienojošo, bet no tā rodas konflikti un neveidojas uzticēšanās, sadraudzība....
P.S. Neesmu kosmopolīts vai globālists, bet mēģinu cienīt ikvienu, tikai tāpēc ka viņš arī ir cilvēks.., bet es neesmu arī humānists, jo neatbalstu cilvēku kā pašpietiekamu savā eksistencē. Esmu solidārs ar cilvēkiem, bet netolerēju ar cilvēka rīcību, kas aizskar citus.

Pilnībā piekrītu ja ir runa par krievu tautu krievijā.esmu paklīdis pa krieviju cilvēki ļoti atsaucīgi.

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 14:12, pirms 16 gadiem
andžus64 rakstīja: piekrītu tev Abrag līmenis mums ir tāds kāds ir,bet ja spēlēsim KHL tad viņš būs labāks un ja vēl kā Kira teica,būs 3 komandas Belarusos un mūsu SPL tad jau tas būtu ideāli,bet tiem solījumiem es ar negribu kautkā ticēt.Redzi ja jau abi labdari kira ar kozu nežmiegtos un sponsorētu daudz maz no savas kabatas un nevis mēģinātu iegūt savā kabatā tad jau būtu forši.

Vai tu sponsorētu no savas kabatas zinot ka pie mazākās neveiksmes tevi aplies ar samazgām kā tas visu laiku notiek. vai daudzi no bļāvējiem būtu ar mieru ziedot kaut pāris latu Latvijas un jauniešu hokeja atbalstam.Ja rastos kāds cilvēks kas uzņemtos (kaut par algu)vadīt kadu bezpeļņas organizāciju kas nodarbotos ar ziedojumu vākšanu (profesionāli)latvijas hokeja atīsbai es domāju ka varētu daudz ko izdarīt.Diemžēl man tam trūkst zināšanu un spēju.

     [+] [-]

, 2008-04-10 14:17, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nūuuu... piemēram, labs līmenis varētu būt ja klubi mācētu sakārtot gan savu infrastruktūru(lielais klubs -jaunieši- berni), gan, klubu darbu ar skatītājiem/sponsoriem (nenāktu uz spēlēm tik 50-200 skatītāji+ tad moš sponsoriem arī kaut mazākā interese uzrastos), gan spēļu skatāmību un apmeklētību (smukās tirliņhalles), pašu klubu attieksmi pret čempi kā tādu un klubi "nesačkotu" no spēlēm pie pirmās tādas iespējamības (BD, Latgale, jo tāpat par to nekas traks nebūs un visi galu galā tiek PO)....un līgas finālā viena komanda neuzvar otru (bez variantiem) ar 4:0 .... Cik no šitiem nosacijumiem tagad (un jau kādu laiku) atbilst tāda SPL...? Liekas, ka nevienā nosacījumā... moš viņu ir ar galiem korejiešiem vai japāņiem jāpārdod ar visām SLP komandām un spēlētājiem....?! Šie, domāju, pa gadiem diviem viņu savestu kaut kādā kartībā.... jo mūsu pašu baleliņi izksatās, ka ir pa slinku, lai kaut ko sāktu darīt....vai vismaz mēginātu ko darīt! Un gaida kad viņiem visu Kira ar karoti mutē iebāzīs... Kiram nav klubu struktūra jāsakārto vai jānodrošina klubi ar sponsoriem!!!! Ar to ir jānodarbojas pašiem klubiem un aktīvi! A izksatās, ka to te neviens nesaprot.... vot i ir mums te "sūnu ciems"....un tagad līgai būtu pareizi jāsaucās - Sūnuciema Premjer Līga...

Klubs -jaunieši -berni -Tā izskatās ka tā ir tikai LM.

  +3 [+] [-]

, 2008-04-10 14:18, pirms 16 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: Vai tad braukt uz Sibīriju ir dārgi??? Kādreiz uz turieni veda par brīvu, un braucēju bija daudz!

Varbūt arī tagad atradīsies kāds mecenāts, kas uz turieni aizvedīs ne tikai komandu, bet vēl pusi LV iedzīvotāju kā līdzjutējus???

diezgan stulbs joks.

     [+] [-]

, 2008-04-10 14:22, pirms 16 gadiem
zauris rakstīja: Klubs -jaunieši -berni -Tā izskatās ka tā ir tikai LM.


Nu viņi jau arī ir vienīgie, kas ir arī kaut cik līmenī pēc tāda sadalijuma... Tik šiem arī šogad baigi daudz pašu izaudzināto jauno piem. tādā lielajā komandā bija...?! Laikam, ka nebija neviena...., bet bija pilns ar visādiem leišiem un krieviem....

  +1 [+] [-]

, 2008-04-10 14:24, pirms 16 gadiem
Omska, Toljati un Jarosjavlja ar nav nekaadas tuvaas pilseeteles

  +1 [+] [-]

, 2008-04-10 15:53, pirms 16 gadiem
Duģiki tie krieveļi. Noskatījušies no NHL, ka tur divīzijās, a kāpēc poffig tādiem, neviens neies iedziļināties. A divīzijas ta tur tāpēc, lai nebūtu 10X šķērsām visam kontinentam jābraukā pāri, tāpēc arī spēlē vairāk ar sava reģiona komandām.

     [+] [-]

, 2008-04-10 16:14, pirms 16 gadiem
Kāpēc daudzi tik neapmierināti ar izlozes ģeogrāfiju?..
Padomājiet paši: Kopā ir 56 spēles. No tām:

• 28 - Rīgā
• tikai 6 - Habarovskā, Novosibirskā un Omskā
• 2 spēles - Čeļabinskas apgabalā
• pa 1 - Kazahijā un Novokuzņeckā
• atlikušas 18 spēles - Eiropas daļā (ņēmot vēl Jekaterinburgu)

Neredzu nekādu problēmu
p.s. ceru, es neaizmirstu nevienu Sibirijas klubu

     [+] [-]

, 2008-04-10 16:17, pirms 16 gadiem
Nu jā, Ufu aizmirstu. Bet nav tik trāki, vienalga...

  +1 [+] [-]

, 2008-04-10 16:25, pirms 16 gadiem
olegriga rakstīja: Nu jā, Ufu aizmirstu. Bet nav tik trāki, vienalga...


Ufa ir tuvāk Rīgai kā Čeļabinska un Jekaterinburga (abas ir ~3000km no Rīgas, tāpat kā Lisabona). Starp citu, ir arī atšķirības ar laika zonām: Starp Rīgu un Čeļabinsku (un arī Jekaterinburgu) ir 3 stundas.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-10 17:06, pirms 16 gadiem
Bet hokeju taču spēlē vīri, nevis hļupiki ))
Viss būs okay.

Protams, nav īpaši ērti pa lodistām braukaties, bet tā ir "normāla" dzīve sportistiem. Būs jaunas ekskursijas

  -2 [+] [-]

, 2008-04-10 22:58, pirms 16 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: Vai tad braukt uz Sibīriju ir dārgi??? Kādreiz uz turieni veda par brīvu, un braucēju bija daudz!

Varbūt arī tagad atradīsies kāds mecenāts, kas uz turieni aizvedīs ne tikai komandu, bet vēl pusi LV iedzīvotāju kā līdzjutējus???

nenormāli labi pateikts, bet...hokejs dzīvos, ar krieviem vai bez...Nepammmeģināsim, neuzināsim!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-04-11 11:48, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: tā kā esi uzdevis šo jautājumu, nepakautrēšos atbildēt - 38. Esmu bijis uz gana daudz Rīgas "Dinamo" spēlēm. Esmu redzējis gan Balderi, gan Vasiļonoku darbībā...

a tādiem kā Didro braucu un braukšu virsū - ir jāsaprot, ka ja gribam, lai mūsu hokejā notiek attīstība, tas ir jāattīsta šeit, nevis jāgaida, ka nāks "labie onkuļi no Krievijas" un mums visu te sakārtos. Ja cerēsim uz vienu pliku KHL, tad mūsu hokejs ar laiku nomirs un tiešām Ogrē un citās hallēs atvērs būvmateriālu veikalus.


Es arī esmu redzējis gan Balderi gan Vasilonoku dzīvajā, tāpat pietiekoši daudz Latvijas čempionāta spēles, pie iespējas paskatos puiku čempionātu. Vari teikt, ko gribi par Samsunglīgas it kā attīstību, es vienalga uzskatu, ka būtiski pacelt šo līmeni nav iespējams.Vienkārši besī ārā kaut vai tas, ka aizbraucot skatīties spēli, pēkšņi izrādās, ka pretinieks nemaz nav atbraucis!Un to tu sauc par līmeni?Un tāds Lipmans vai vienalga kas aiz viņa nāktu, var kaut raut spalvas no d***** ārā, nekas tur nemainīsies!
Vienīgais, kas nedaudz priecē, ir konkurences palielināšanās starp jaunāko gadu puikiem, citādi bija tikai LM un varbut kāda no Rigas komandām, kas konkurēja savā starpā.Cerams , ka ši tendence nepazudīs.Es tikai nekādi nevaru saprast tavu apokaliptisko nostāju par Latvijas hokeja iznīcību, ja Rīgas Dinamo spēlēs KHL.Izskatās, ka tā ir balstīta tikai uz bažām par Samsunglīgas popularitātes (kas ir visai apšaubāma) krišanos.Galvenais lai jaunajiem ir kur un par ko trenēties, un uz ko tiekties, tad viss būs daudzmaz kārtībā.Patreiz man ir grūti jauno komandu saskatīt kā jaunatnes hokeja kapraci.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-13 18:52, pirms 16 gadiem
redzot krievijas čempionātu, jāsaprot , KHL tuvakaja laika būs specīgaka par NHL
šajā līgā uz ceļiem lūgsies eiropas komandas - jo līmenis ir augsts

     [+] [-]

, 2008-04-13 19:13, pirms 16 gadiem
latvija , baltkrievija un kazahstana ir pirmās komandas, kas piekrīt attīstīt KONTINENTĀLO NACIONāLO HOKEJA LĪGU (KNHL)
nākamajā sezonā jāiesaista Zviedrijas,Somijas, Šveices spēcīgakie klubi
ceru NHL būs ko padomāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja