Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Autors: Jānis Celmiņš

Sējējs: "Joprojām gaidām Karsuma atbildi"

Sējējs: "Joprojām gaidām Karsuma atbildi"
Normunds Sējējs
Foto: Vilnis Kozlovskis, f64

"Mēs esam gatavi gaidīt vēl. Pagaidām Mārtiņš nav devis nekādu atbildi un to arī nevar izdarīt. Vispirms jāsagaida, ko teiks NHL klubā Tampabejas "Lightning"," situāciju, kas izveidojusies ap Mārtiņa Karsuma iespējamo pievienošanos Rīga "Dinamo" komandai, laikrakstam "Latvijas Avīze" komentē kluba ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs.

Rīga "Dinamo" kluba vadība esot ar mieru vēl kādu laiku gaidīt Mārtiņa Karsuma atbildi, lai brīvo uzbrucēja vietu aizpildītu vietējais spēlētājs. Vispirms jāsagaida, ko teiks NHL klubā Tampabejas "Lightning", kam jebkurā gadījumā piederēs pēdējais vārds. Ja mēs tagad noslēdzam līgumu, bet tur beigās paziņo, ka tomēr grib Karsumu, tad mūsu vienošanās būs kaķim zem astes," skaidro Normunds Sējējs.

Datumu līdz kuram tika gaidīta atbilde no Karsuma kluba ģenerālmenedžeris gan nenosauc. "Jo ilgāk gaidām, jo mazāk brīvu vietu paliek pārējās Kontinentālās hokeja līgas komandās, līdz ar to arī ārzemnieku cenas samazinās. Šobrīd tirgū nav daudz brīvo spēlētāju," skaidro Sējējs.

Ir gan arī otrs aspekts. "Jāņem vērā, ka augustā un septembrī parādīsies tie, kuri nebūs izturējuši konkurenci NHL klubu treniņnometnēs, taču negribēs spēlēt fārmklubos. Viņi meklēs darbu Eiropā. Šādā situācijā mēs nevaram būt zaudētāji," tā Sējējs.

Sējējs gan neslēpj, ka prioritāte esot Karsums un tikai pēc tam ārzemnieki.

Izmantotie resursi:
la.lv


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-03 16:32, pirms 15 gadiem
vitautas rakstīja: Karsums daunis arī nevar pateikt konkrēti atbildi
Izskatās, ka neesi lasījis rakstu čaiņik! Nākamreiz pievaldi savu mutīti !
, 2009-08-03 16:37, pirms 15 gadiem
vitautas rakstīja: Karsums daunis arī nevar pateikt konkrēti atbildi
nu, vecīt, tu gan esi pilnīgs oligofrēns (paprasi mammai, ko tas nozīmē)...
, 2009-08-03 16:47, pirms 15 gadiem
Ir viens bet, RD jau iespējams nav vienīgais KHL klubs kurš izrāda interesi par Karsumu !
, 2009-08-03 17:25, pirms 15 gadiem
A kam labaaka statistika Karsumam vai Hossam AHL?To arii janem!!!
Domaaju ka intresantaak skatiities buutu Hossas speeli!!!
, 2009-08-03 17:37, pirms 15 gadiem
es zinu ka sejejs gaida ari sakiku
, 2009-08-03 17:59, pirms 15 gadiem
Protams, ka gribu Karsumu.
Vietējo atslēdzēju
, 2009-08-03 18:09, pirms 15 gadiem
puramuk rakstīja: A kam labaaka statistika Karsumam vai Hossam AHL?To arii janem!!!
Domaaju ka intresantaak skatiities buutu Hossas speeli!!!
turpinot iepriesheejo komentaaru garaa,
domaaju, ka, speeleejot 1:1, Karsums "atsleegtu" Hossu veel pirms tas paraadiitu tev savu "interesanto" speeli.

, 2009-08-03 18:19, pirms 15 gadiem
Lai Karsums spēlē kaut vai MVD, Znaroka sistēmā viņš var arī uzspīdēt. Bet DR ir vajadzīga zvaigzne kāds ir Hossa KHL mērogam.Viņš ir tehniskāks par Karsumu un čujs uz vārtiem viņam labāks
, 2009-08-03 18:26, pirms 15 gadiem
artinho rakstīja: Ja būtu jaizvēlās starp Karsumu un Hossu es protams ņemtu Hossu. Uzskatu viņu par labāku.
Nu nav Hossa labāks, tici man, tas ka daži ir viņā saskatījušo baigo st;aaru neko nenozīmē, varu saderēt ka Karsiks, RD sastāvā gūtu vēl vairāk rezultivitātes punktus, vienkārši es domāju, ka Karsumam vajadzētu vēl mēģināt nostabilizēties NHL, kaut vai ar divvirzienu līgumu, jo ar viņā potenciālu tas ir ļoti reāli
, 2009-08-03 18:29, pirms 15 gadiem
munins rakstīja: Lai Karsums spēlē kaut vai MVD, Znaroka sistēmā viņš var arī uzspīdēt. Bet DR ir vajadzīga zvaigzne kāds ir Hossa KHL mērogam.Viņš ir tehniskāks par Karsumu un čujs uz vārtiem viņam labāks
Kurā vietā tev Hossa ir baigā zvaigzne????, Par tādu varbūt varētu nosaukt viņa brāli!!!!
, 2009-08-03 18:30, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Kurā vietā tev Hossa ir baigā zvaigzne????, Par tādu varbūt varētu nosaukt viņa brāli!!!!
Zvaigzne, kuru nevajag TOP 10 KHL klubiem!!! KĀPĒC???
, 2009-08-03 18:50, pirms 15 gadiem
Draugi mīļie, pietiks Hossu celt debesīs, viņš protams ir labs hokejists, bet kā jau es vienreiz teicu , mūsu pašu S. Ozo savā sliktākajā sezonā NHL guva vairāk punktus nekā Hossa savā labākaja! Nu nav viņš nekāda vārtu mašīna! Karsums domāju tik daudz kā Hossa nemestu tikai tāpēc , ka viņam patīk dot piespēles, pēc punktiem domāju Karsums būtu labāks! Hosa ir egoistisks spēlētājs, viņš met pa kasti pie pirmās iespējas!
p.s. Mans subjektīvais viedoklis.
, 2009-08-03 19:30, pirms 15 gadiem
Salvis74 rakstīja: Draugi mīļie, pietiks Hossu celt debesīs, viņš protams ir labs hokejists, bet kā jau es vienreiz teicu , mūsu pašu S. Ozo savā sliktākajā sezonā NHL guva vairāk punktus nekā Hossa savā labākaja! Nu nav viņš nekāda vārtu mašīna! Karsums domāju tik daudz kā Hossa nemestu tikai tāpēc , ka viņam patīk dot piespēles, pēc punktiem domāju Karsums būtu labāks! Hosa ir egoistisks spēlētājs, viņš met pa kasti pie pirmās iespējas!
p.s. Mans subjektīvais viedoklis.
bet lai jau viņš ir egoistisks un met tās bankas. ja visi tikai dos piespēles, tad arī nekas labs nebūs. zinu, ka mūsējie arī var samest, bet Hosa deva tādu drošības sajūtu, ka ja nu neviens, tad gan jau ka Hosa iemetīs.
, 2009-08-03 20:06, pirms 15 gadiem
Kout ātrāk būtu atbilde! Un cerams laba
, 2009-08-03 20:14, pirms 15 gadiem
Vinjam japaliek NHL tapeec ka ta ir ista vieta prieksh vinja...
, 2009-08-03 20:29, pirms 15 gadiem
Sējējam vispār ir citas bildes?
, 2009-08-03 20:44, pirms 15 gadiem
Baidos, ka Karsuma karjera eiropā varētētu nebūt baigi spoža, tāpēc, ja viņam ir kaut kādas iespējas, tad, lai labāk paliek amerikā. Viņa spēles stils ir krietni piemērotāks mazajiem laukumiem un amerikas hokejam. Diemžēl, Karsums nav nekāds super tehniskais spēlētājs, spēka spēle te ir krietni mazākā cieņā, kā amerikā. Nedomāju, ka lielajā laukumā būs rezultatīvāks par to pažu Ņiživiju. Ja Spruktam jau sen bija jātaisas un eiropu, tad Mārtiņam amerikā japaliek pēc iespējas ilgāk.. protams, subjektīvs viedoklis..
, 2009-08-03 21:30, pirms 15 gadiem
agris_80 rakstīja: Baidos, ka Karsuma karjera eiropā varētētu nebūt baigi spoža, tāpēc, ja viņam ir kaut kādas iespējas, tad, lai labāk paliek amerikā. Viņa spēles stils ir krietni piemērotāks mazajiem laukumiem un amerikas hokejam. Diemžēl, Karsums nav nekāds super tehniskais spēlētājs, spēka spēle te ir krietni mazākā cieņā, kā amerikā. Nedomāju, ka lielajā laukumā būs rezultatīvāks par to pažu Ņiživiju. Ja Spruktam jau sen bija jātaisas un eiropu, tad Mārtiņam amerikā japaliek pēc iespējas ilgāk.. protams, subjektīvs viedoklis..
Daļā patiesibas tev ir, bet nepiekrītu ka Karsumam nav laba tehnika, plus viņš to vēl apvieno ar savu spēka spēli, un vārti ir briesmās
, 2009-08-03 22:02, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Daļā patiesibas tev ir, bet nepiekrītu ka Karsumam nav laba tehnika, plus viņš to vēl apvieno ar savu spēka spēli, un vārti ir briesmās
Nav super tehnisks un nav laba tehnika- nav viens un tas pats!!
, 2009-08-03 22:47, pirms 15 gadiem
Nē!!!
Lai puisis cīnās , nevis samierinās....
, 2009-08-03 22:59, pirms 15 gadiem
agris_80 rakstīja: Nav super tehnisks un nav laba tehnika- nav viens un tas pats!!
Piekrītu ...ja man ir švaks traktors(tehnika) , un esu _super technisks_... tad pūpols vien sanāk...
, 2009-08-03 23:06, pirms 15 gadiem
erred rakstīja: Piekrītu ...ja man ir švaks traktors(tehnika) , un esu _super technisks_... tad pūpols vien sanāk...
KU Ku KU: PAts vispār apjēdz ko runā????
, 2009-08-03 23:47, pirms 15 gadiem
Nē...
, 2009-08-04 00:08, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: ko var te muldēt par "bombardieriem" un "vārtu gūšanas mašjinām"... tiklīdz "bombardieri" sāk buksēt, tā ir p*kaļā, kā pagāssezon beigu daļā ar Hossu bija. Tad jau labāk esmu par to, lai jebkura maiņa spēj gūt panākumus. Jo stiprākus vidēja līmeņa spēlētājus spēsim salasīt, jo labāk! Nevis zvaigzni un "kas nu sanāca par atlikušo naudiņu...
gribeetos redzeet, kaads tu buutu, ja tev buutu izskjiroshajaas speelees jaaspeelee 2aas mainjaas + veel slimam esot; hossa ieeedinaaja skatiitaajus ar daudziem un skaistiem vaartiem, visi un katru speeli no vinja gaidiija vaartus un, kad to vaartu vairs tik daudz nebija tad hossa nav vairs vajadziigs, vajag atkal naakamo, bet tas ir sports - neprognozeejams un nevar visu laiku laiku izdoties un veikties, ir arii melnaas sviitras, vienmeer un katram.
, 2009-08-04 01:30, pirms 15 gadiem
gribam redzeet karsumu mājās ,bet ,lai atbrauc kopā ar Tampabejas "Lightning"
, 2009-08-04 09:36, pirms 15 gadiem
kāda iespēja
nu negribās ticēt, jāpaliek nhl