Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Van Pērsijs - Londonas derbija varonis

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Van Pērsijs - Londonas derbija varonis
Denilsons un van Pērsijs
Foto: AFP

Šodien Anglijas Premjerlīgā pēc Mančestras derbija vēlāk vakarā sekoja arī Londonas derbijs. Tajā "Arsenal" pretinieka stadionā ar 2:1 apspēlēja "Chelsea". Abus vārtus uzvarētāju labā guva Robins van Pērsijs.

Spēli labāk iesāka "Arsenal", kas daudz saspēlējās ar bumbu "Chelsea" laukuma pusē. Pie tam lielgabalnieki arī izveidoja labu iespēju - Samirs Nasri sita no labas pozīcijas, Petrs Čehs ar pūlēm bumbu atsita, un Viljamam Gallasam tikai nedaudz pietrūka, lai tiktu pie atkārtota raidījuma pa pustukšiem vārtiem. Neskatoties uz šādu sākumu, rezultātu pirmie atklāja "Chelsea" - 30. minūtē Bosingva piespēlēja gar vārtiem, un bumbu pārtvēra "Arsenal" aizsargs Johans Džorū, ieraidot to savos vārtos... Pēc pirmajām 45 minūtēm - 1:0 "Chelsea" labā.

Otrais puslaiks sākās citādi - šoreiz jau "Chelsea" spēlēja aktīvāk un pāris reizes varēja panākt divu vārtu starpību, īpaši gadījumā, kad tikai nedaudz netrāpīja Frenks Lampards. Vienubrīd šķita, ka "Arsenal" nav spējīga lauzt mača gaitu, taču tad mājinieki dabūja aukstu dušu, trīs minūšu laikā ielaižot divus vārtus un no 1:0 nonākot zaudētājos ar 1:2. Vispirms pēc Denilsona piespēles viens pret vienu ar Čehu tika van Pērsijs (piespēles brīdī gan bija neapšaubāma aizmugure), un holandietis ar visu spēku trieca bumbu labajā vārtu "devītniekā", pie tam izdarīja to sev neraksturīgi ar labo kāju. Savukārt vēl pēc brīža "Arsenal" izspēlēja soda sitienu un pie raidījuma no soda laukuma robežām tika van Pērsijs, un viņš atkal nekļūdījās, trāpot tālajā apakšējā stūrī un izvirzot savu komandu vadībā. Atlikušajā laikā "Chelsea" visādi mēģināja izlīdzināt rezultātu, taču Manuelam Almunijam tā pa īstam vairs nenācās iesaistīties spēlē, un "Arsenal" uzvarēja šo derbiju ar 2:1.

"Chelsea" nebija ielaidusi vārtus piecās Premjerlīgas spēlēs pēc kārtas (un bija ielaidusi vienus vārtus pēdējos deviņos mačos!), taču šodien Čehs no saviem vārtiem bumbu vilka ārā divreiz. Šis "Chelsea" zaudējums dod iespēju rīt par vienīgajiem līderiem kļūt "Liverpool". Liverpūlieši savu 15. kārtas spēli aizvadīs savā laukumā pret "West Ham".

Džorū iesit savos vārtos

Van Pērsijs izlīdzina rezultātu

Van Pērsijs izvirza vadībā "Arsenal"

Anglijas Premjerlīga, 15. kārta (29.-30. novembris)

Aston Villa - Fulham 0:0
Middlesbrough - Newcastle U. 0:0
Stoke C. - Hull C. 1:1 (0:1) (Fullers 73' (11m) - Kings 44')
Sunderland - Bolton W. 1:4 (1:3) (Sisē 11' - Teilors 18', Keihils 21', Elmanders 39', 55')
Wigan Athletic - West Bromwich A. 2:1 (0:0) (Kamarā 61', Boiss 87' - Millers 47')
Manchester C. - Manchester U. 0:1 (0:1) (Rūnijs 42')
Portsmouth - Blackburn R. 3:2 (0:0) (Kraučs 49', Defo 53', Deiviss 79' - Derbišīrs 62', Tugajs 67')
Tottenham H. - Everton 0:1 (0:0) (Pienārs 51')
Chelsea - Arsenal 1:2 (1:0) (Džorū 30' (s.v.) - van Pērsijs 59', 62')

Atlikusī 15. kārtas spēle

Liverpool - West Ham U.1. decembris

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Chelsea 15 103233:6 33
2.Liverpool 14 103121:8 33
3.Manchester United 14 84226:10 28
4.Arsenal 15 82527:19 26
5.Aston Villa 15 74422:16 25
6.Hull City 15 65422:24 23
7.Bolton 15 62718:17 20
8.Fulham 14 54512:11 19
9.Wigan Athletic 15 54618:19 19
10.Everton 14 54519:22 19
11.Portsmouth 14 54515:20 19
12.Middlesbrough 15 54615:21 19
13.Stoke City 15 53715:25 18
14.Manchester City 15 52829:23 17
15.West Ham 14 52717:22 17
16.Tottenham Hotspur 14 43717:20 15
17.Newcastle 15 36617:22 15
18.Sunderland 15 43813:24 15
19.Blackburn 14 34714:25 13
20.West Bromwich 15 321011:27 11

Anglijas Premjerlīgas rezultatīvākie spēlētāji (iekavās realizētie 11m soda sitieni)

VietaSpēlētājsKomandaVārti
1.Nikolā AnelkāChelsea12
2.-3.Krištianu RonalduManchester United8 (1)
2.-3.RobinjuManchester City8 (1)
4.Amrs ZakiWigan8 (2)
5.-6.Gabriels AgbonlahorsAston Villa7
5.-6.Robins van PērsijsArsenal7
7.Darens BentsTottenham7 (1)
8.Džermeins DefoPortsmouth7 (2)
9.-10.Stīvens AirlandsManchester City6
9.-10.Džibrils SisēSunderland6
11.-12.DžovanniHull City6 (1)
11.-12.FullersStoke City6 (1)

Vairāk par 2008./09. gada sezonu lasiet ŠEIT.

     [+] [-]

, 2008-12-01 14:40, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Arī Tev apgalvojumi par "tanti un riteņiem" nav sveši, tāpēc skaties uz saviem baļķiem Protams, ka mani nevar apmierināt zaudējums, tomēr nekas traks tiešām nav noticis, tāpēc nevajag man mēģināt pierādīt pretējo, jo mans viedoklis no tā nemainīsies. Zinu, ka daudziem "Chelsea" nepatīk (tā pat kā man MU) un daudzi izmanos katru iespēju nolikt "Blues" un piesaukt kaut kādu krīzi, izmantojot visdažādākos "pievilktos" faktus (īpaši spēles izbraukumā/mājās, iesistos vārtus pret vājākiem pretiniekiem un daudz daudz citus statistikas datus).
Viss tiešām ir relatīvs, un ne Tu ne arī es nezinām, kādā formā būs "Chelsea" nākamajā, aiznākamajā spēlē, tāpēc izsakām tikai un vienīgi pieļāvumus, kuriem vienīgais pamats ir statistikas dati par aizvadītajām spēlēm, kuru laikā daudz kas ir mainījies.
Es nav interesanti diskutēt par "tanti un riteņiem", tāpēc palikšu pie savām domām, bet Tu dari kā zini!
Hose,
ko tad Tu esi pateicis? Ka fakti ir "pievilkti"? Tagad Tu smīdini mani Fakti vispār nevar būt pievilkti, tie vienkārši ir. Pievilkti var būt tikai argumenti, kas nebalstās uz pamatotiem faktiem.
Interesanti, kurš pats visu laiku kladzina "ja, ja" un tagad man kaut ko piesienas, kad es Tev pašam uzdodu jautājumu ar "ja".
Interesanti, kurš pats lien Real Madrid tematos ar mērķi "ka tikai kaut ko indīgu pateikt".
Un pēc visa šā vēl kaut ko man par baļķiem grib iestāstīt. Vecīt, Tavi baļķi Tev drīz pa durvīm neļaus normāli ieiet.

     [+] [-]

, 2008-12-01 16:00, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Hose,
ko tad Tu esi pateicis? Ka fakti ir "pievilkti"? Tagad Tu smīdini mani Fakti vispār nevar būt pievilkti, tie vienkārši ir. Pievilkti var būt tikai argumenti, kas nebalstās uz pamatotiem faktiem.
Interesanti, kurš pats visu laiku kladzina "ja, ja" un tagad man kaut ko piesienas, kad es Tev pašam uzdodu jautājumu ar "ja".
Interesanti, kurš pats lien Real Madrid tematos ar mērķi "ka tikai kaut ko indīgu pateikt".
Un pēc visa šā vēl kaut ko man par baļķiem grib iestāstīt. Vecīt, Tavi baļķi Tev drīz pa durvīm neļaus normāli ieiet.
es runāju par "izdevīgajiem faktiem". Es nekur neesmu minējis konkrēti Tevi. Tikai teicu, ka daudzi izmanto "izdevīgos faktus", lai mēģinātu nolikt "Chelsea" zemāk nekā tā ir un uzpūst no mušas ziloni. Es teicu, ka "nekas traks nav noticis", un tā arī domāju. Nafig mēģināt MAN kaut ko pierādīt par kaut kādiem izbraukumiem un mājas spēlēm? Zaudējums ir zaudējums jebkurā vietā. Piemēram, "City" pērn MU uzvarēja gan izbraukumā, gan mājās. Nu un kas? Vai tāpēc MU tituls mazāk nozīmīgs?
Tātad Tu atzīsti, ka pats izmanto apgalvojumus ar pieļāvumu nokrāsu. OK
Savu nepatiku pret "Real" nekad neesmu noliedzis

     [+] [-]

, 2008-12-01 16:08, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: es runāju par "izdevīgajiem faktiem". Es nekur neesmu minējis konkrēti Tevi. Tikai teicu, ka daudzi izmanto "izdevīgos faktus", lai mēģinātu nolikt "Chelsea" zemāk nekā tā ir un uzpūst no mušas ziloni. Es teicu, ka "nekas traks nav noticis", un tā arī domāju. Nafig mēģināt MAN kaut ko pierādīt par kaut kādiem izbraukumiem un mājas spēlēm? Zaudējums ir zaudējums jebkurā vietā. Piemēram, "City" pērn MU uzvarēja gan izbraukumā, gan mājās. Nu un kas? Vai tāpēc MU tituls mazāk nozīmīgs?
Tātad Tu atzīsti, ka pats izmanto apgalvojumus ar pieļāvumu nokrāsu. OK
Savu nepatiku pret "Real" nekad neesmu noliedzis
Tāpat kā es savu pret Čelsī.
No Taviem vispārīgajiem komentāriem es nevarēju izsecināt, kurus faktus Tu uzskati par "pievilktiem".
Hose, mans pieļāvums, ja atceries, bija nevis apgalvojums, bet gan jautājums Tev, jautājums, uz kuru Tu vēl joprojām neesi atbildējis. Nekas, pagaidīšu.
Piekrītu par to, ka zaudējums ir zaudējums jebkurā vietā. Bet vai Tu kā Čelsī fans negaidīji vairāk punktu no tām mājas spēlēm, kuras es uzskaitīju?

     [+] [-]

, 2008-12-01 16:26, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Tāpat kā es savu pret Čelsī.
No Taviem vispārīgajiem komentāriem es nevarēju izsecināt, kurus faktus Tu uzskati par "pievilktiem".
Hose, mans pieļāvums, ja atceries, bija nevis apgalvojums, bet gan jautājums Tev, jautājums, uz kuru Tu vēl joprojām neesi atbildējis. Nekas, pagaidīšu.
Piekrītu par to, ka zaudējums ir zaudējums jebkurā vietā. Bet vai Tu kā Čelsī fans negaidīji vairāk punktu no tām mājas spēlēm, kuras es uzskaitīju?
Mani pilnībā neinteresē, vai tā ir mājas spēle vai nav. Es vienmēr gaidu uzvaras, bet saprotu, ka ne vienmēr var uzvarēt. Novembrī "Chelsea" spēlē ar mainīgām sekmēm, bet Decembra kalendārs izskatās daudz cerīgāks

OK. Paņemsim vienu Tavu citātu:
"Izbraukumā CFC ir spēlējuši tikai ar Wigan, Hull, WBA, Blackburn, Boro, MCity. Pirmie trīs un daļēji arī Blackburn nav rādītājs...

Tur jau ir tā atšķirība, ka katra spēle ir rādītājs. Ir tādas lietas kā neērtie klubi, "viļņi" vēl visādi sviesti. Tas viss veido rezultātus.
Kaut ko ignorēt jau savā būtībā nozīmē nepilnīgi atspoguļot faktus, interpretējot tos, kā pašam izdevīgi. Tā vismaz es domāju.
Kas būs ja "Chelsea" uzvarēs "Everton"? Ignorēsim šo rezultātu, jo nespēlēs Jakubu? - nu nebūs vis tā

"Tā kā tabulas ne vienmēr var spriest par spēku samēru."

Šajā citātā Tu pats apgāz iepriekš minēto par "vājajiem" klubiem. Nu nav EPL nerespektējamu klubu. Jāņem vērā viss

     [+] [-]

, 2008-12-01 17:16, pirms 15 gadiem
Hose,
ar savu citātu es neko neapgāžu.
Reālais spēks un vieta turnīra tabulā ir divas dažādas lietas, kā to šosezon pierāda Spuri. Wigan, Hull, WBA un Blackburn pēc spēku samēra tomēr ir klasi zemākas par Spuriem. Ar šo tekstu es tikai atspēkoju Tavu repliku par MCity vietu turnīra tabulā. Ir komandas, kas ar CFC var spēkoties līdzīgi, tie paši Spuri (neatkarīgi no vietas turnīra tabulā - derbijs taču) un komandas, par kurām tā tomēr ir klasi pārāka pēc spēlētāju resursiem un meistarības, tā pati Hull, WBA, Wigan, Stoke, Boro (arī neatkarīgi no vietas turnīra tabulā).
Jakubu zaudējums, protams, atvieglo Čelsī situāciju pirms decembra spēles, taču tas nenoliek Everton uz viena plauktiņa ar turnīra tabulas lejasgala komandām.
Piekrītu par "viļņiem", bet neērtie klubi vēl ir stiepjams jēdziens. Tā saucamos "neērtos klubus" parasti izsecina pēc statistikas par ilgāku laikposmu, bet šī "birka" var arī neatspoguļot situāciju "šeit un tagad".

     [+] [-]

, 2008-12-01 20:47, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Hose,
ar savu citātu es neko neapgāžu.
Reālais spēks un vieta turnīra tabulā ir divas dažādas lietas, kā to šosezon pierāda Spuri. Wigan, Hull, WBA un Blackburn pēc spēku samēra tomēr ir klasi zemākas par Spuriem. Ar šo tekstu es tikai atspēkoju Tavu repliku par MCity vietu turnīra tabulā. Ir komandas, kas ar CFC var spēkoties līdzīgi, tie paši Spuri (neatkarīgi no vietas turnīra tabulā - derbijs taču) un komandas, par kurām tā tomēr ir klasi pārāka pēc spēlētāju resursiem un meistarības, tā pati Hull, WBA, Wigan, Stoke, Boro (arī neatkarīgi no vietas turnīra tabulā).
Jakubu zaudējums, protams, atvieglo Čelsī situāciju pirms decembra spēles, taču tas nenoliek Everton uz viena plauktiņa ar turnīra tabulas lejasgala komandām.
Piekrītu par "viļņiem", bet neērtie klubi vēl ir stiepjams jēdziens. Tā saucamos "neērtos klubus" parasti izsecina pēc statistikas par ilgāku laikposmu, bet šī "birka" var arī neatspoguļot situāciju "šeit un tagad".
Un kā vēl apgāz! Tavs otrais komentārs ir pilnībā pareizs, bet pirmais galīgi garām. Tas varētu būt/ir Tavs viedoklis, tomēr ļoti subjektīvs.
Tas pats "Hull City" var uzvarēt jebkuru pretinieku. Viņi vēl aizvien ir vērā ņemams spēks. Cik tad spēcīgi klubi "Hull" jāuzvar, lai viņus neskaitītu par lejasgala komandu?
Vēlreiz atkārtoju, ka katra komanda jārespektē, turklāt nevar neņemt vērā īpaši jau tos klubus, kuri atrodas tabulas augšējā daļā (kā "Hull"), jo ir taču iemesli, kāpēc viņi tur atrodas, un ar "haļavām" visu izskaidrot nav iespējams.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-01 21:35, pirms 15 gadiem
Hose,

Par Hull - neesmu redzējis spēles, lai varētu spriest. Apskatnieki gan raksta, ka spēlē labu futbolu. Es nesaucu viņu panākumus par haļavām, tie lielākoties ir bijuši pelnīti. Taču Tu neapstrīdēsi, komanda, kura pirmo reizi savā vēsturē pakāpusies uz PL no zemāka līmeņa, gan pēc 1. komandas spēka gan pēc rezervistu kvalitātes atpaliek no favorītiem un pat no (nosacīti) 2. ešelona (pie šiem es pieskaitu Spurs, Villa, Everton, Portsmutu).
Tas, ka futbolā nedrīkst nenovērtēt pretinieku, jau ir klišeja, tomēr patiesa, ar to arī futbols ir skaists - nav tā kā izlašu basī, kur ASV visus močī ar +20 Bet vienlaikus Tu nevari apstrīdēt, ka tādas komandas kā, piemēram, Wigan, WBA, Stoke, pēc līmeņa netur līdzi MU, Pūlei, Aston Villai, un, manuprāt, Čelsī (un jebkuram citam PL klubam) būtu daudz daudz vieglāk spēlēt izbraukumā pret pirmajiem 3 nekā otrajiem 3.
Tur arī visa manis teiktā būtība par to, ka tās spēles pret nomināli vājākiem klubiem "nav rādītājs", jo Čelsī vēl nav spēlējusi ar tiešajiem pretiniekiem, jo šīs spēles CFC visticamāk būs grūtākas.