Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Autors: Andrejs Siliņš

Viedoklis: Smagā debija

Viedoklis: Smagā debija
Armands Šķēle nepaspēja īsti parādīt sevi, tomēr pārējo sniegums nepārliecināja.
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Rīgas "Barons/LMT" otrdien debitēja Eiropas otrajā spēcīgākajā klubu turnīrā basketbolā. Atskatoties uz debiju, tāizvērtās par īstām ugunskristībām, jo pretī stājās viena no Eiropas spēcīgākajām vienībām, kas vēlreiz apliecināja Latvijas vietu Eiropas groza bumbas kartē.

Pagājušās sezonas trešā spēcīgākā klubu turnīra čempionvienībai debija līmeni augstākā turnīrā sanāca pret vismaz divus līmeņus augstāku vienību – nešauboties apgalvoju, ka "Dinamo" ir turnīra favorīti numur viens un arī vietējā čempionātā "sarkanajai armijai", kas ir Eirolīgas pēdējie čempioni, nekādā ziņā nav garantētas augstākā kaluma medaļas. Nereti gadās, ka zvaigžņoto komandu, kuras pie tam vada ne mazāk zvaigžņoti galvenie treneri, rezultāti neatbilst ambīcijām, un ne tikai basketbolā, varbūt pat izteiktāk futbolā. Tomēr iespaidīgi nokomplektētā Maskavas "Dinamo" basketbola komanda, šķiet, nebūs šis gadījums. Komanda vakar rādīja teicamu sniegumu, līderi nospēlēja teicamas spēles un ne brīdi neradās šaubas par viesu komandas pārākumu.

Tomēr ne tikai pašu spēks padarīja "Dinamo" vieglāku spēli, bet arī mājinieku nespēks. Kā jau pēc spēles atzina Kārlis Muižnieks, maskavieši dominēja zem groziem un ne mirkli tam nevar nepiekrist. "Baroni" izcīnīja par 12 bumbām mazāk, pie tam 13 reizes ļāva "dinamiešiem" tikt pie otrās iespējas uzbrukumiem.

Vēl viena problēma izrādījās "atslēgas spēlētāju" izkrišana no ierindas vai piespiedu kārtā stipri ierobežotais spēles laiks. Bērziņš jau 13. spēles minūtē tika pie ceturtās piezīmes, arī Adomaitim bija problēmas ar piezīmēm, bet Šķēle, kurš spēli uzsāka apņēmīgi (lai arī ne visai rezultatīvi, tomēr nodemonstrējot, ka patiešām ir komandas līderis, kurš var uzņemties, ja vajag un kad vajag), bija spiests nolūkoties visu otro puslaiku un vēl mazliet no rezervistu soliņa sastieptās potītes dēļ.

Tam, izņemot pēdējo – Šķēli -, par kuru šoreiz objektīvu iemeslu dēļ līdz galam objektīvi nevar spriest, acīmredzot, skaidrojums ir tikai viens – spēlētāju līmenis. Šeit jāatzīmē arī Aleksanders, kuru Baltijas un Latvijas līgās visi zinām kā ļoti efektīvu basketbolistu. Šoreiz precizitāte bija tālu no amerikānim ierastās (2p. 3/8, 3p. 0/3), tāpat neviens izmests soda metiens, neviena izprovocēta piezīme, toties septiņas kļūdas gan – gandrīz puse no visām komandas kļūdām. "Aleksanders ir emocionāls spēlētājs, ja spēle neaiziet, viņam grūti iejusties," arī šie Muižnieka vārdi apliecina spēlētāja līmeni. Var jau teikt, ka tiesneši kaut kur atrada piezīmes, kaut kur pietiesāja spēcīg ākajiem vai arī to, ka "baroniem" pie šādas tiesāšanas tā ir debija, taču arī pielāgošanās tiesāšanas stilam apliecina katra spēlētāja meistarības latiņu.

Tomēr tas nav jāuztver kā apvainojums, drīzāk vienkārši šī spēle vēlreiz parādīja to, kur atrodamies mēs, salīdzinot ar Eiropas augstāko līmeni, un cik tālu no tā vēl esam. Varbūt kādam šāda sagrāve bija kā smaga piezemēšanās pēc domu lidojumiem kaut kur augstu mākoņos, lai gan "Barons" vadībai gan nē, vismaz LTV7 studijā Andris Vanags neplēsa matus, bet gan drīzāk izskatījās, ka šo zaudējumu uztver ar sapratni, kas arī tikai loģiski augstāk minēto iemeslu dēļ.

Vēl viena lieta, kas nepatīk un kam gribētos pievērst uzmanību – latviešu spēlētāju īpatsvars laukumā. Diemžēl neatceros konkrētu spēles minūti, taču, šķiet, jau pirmajā puslaikā pieķēru sevi pie domas – laukumā ir tikai ārzemnieki. Abernetijs, Gusts, Adomaitis, Smits vai Rodss (īsti neatceros) un Aleksanders. Un tā nebija vienīgā reize vakar, kad laukumā nebija neviens spēlētājs ar Latvijas pasi (uzreiz nāk prātā Muižnieka "Ventspils" piecienieks kādā Eiropas kausa spēlē, kur tomēr bija vismaz viens spēlētājs ar valsts pasi kabatā – Bruno Pētersons...). Tai pašā laikā nevar teikt, ka sev atvēlētās minūtes drausmīgi slikti būtu nospēlējuši Kravčenko un Zeidaks. Gluži otrādi. OK, neviens no abiem nespēja gūt punktus, lai arī izmēģināja roku no visām distancēm, bet nepieļāva arī kļūdas. Zeidaks nekrita ārā no spēles, lai arī uz brīdi nācās segt varenāko "dinamieti" Nahbaru.

Tai pašā laikā Abernetiju un Smitu, kas spēlēja nedaudz vairāk, no negatīviem lietderības koeficientiem glāba tikai pāris realizētie metieni, tiesa, Smitam arī četras atlēkušās bumbas. Ja atskatāmies pagātnē, jāsecina, ka dot iespēju ārzemniekiem sevi pierādīt ir Muižnieka iezīme. Spilgtākais pozitīvais piemērs – 2002. gada rudenī Maira Četmena turēšana Ventspilī līdz pēdējam, neskatoties uz bālo sniegumu, kas tomēr atmaksājās, un ar laiku Četmens kļuva par vienu no spilgtākajiem Eirokausu spēlētājiem, kurš joprojām spēlēja Latvijas klubā. Heninga superilgais pārbaudes laiks to apliecina vēlreiz, tiesa, šoreiz piemērs negatīvs, jo, kā zināms, amerikānis jau atskaitīts no komandas.

Prieks, ka beidzot uz "Barons" spēli bija teju pilna visa pieejamā Arēna (trešais stāvs tik un tā ciet), prieks, ka organizācija bija līmenī, prieks, kā karsējmeitenes danco, prieks par Pīču, kurš skraidīja apkārt dūrainīšos, tomēr komandas parādītais sniegums pozitīvās notis nedaudz apslāpē. Komanda nav saspēlējusies līdz galam, nesen ieradušos rezervistu iesaistīšanās mačā nebūt nenes ieguldījumu un attaisno Edgara Tetera vārdus pirms spēles. Kas tam par iemeslu? Kompletācijas metodes, bet kādas nu ir, tādas ir. Domājams, ka pavasarī redzēsim to "Baronu", kas patiešām būs gatavs aizstāvēt Latvijas titulu. Ne tikai vienā spēlē, bet veselā sērijā.

Klubs nekad nav uzsvēris, ka tā mērķis ir audzināt jaunos talantus, bet iespēja tiek dota un, ja tiek izmantota, ļoti labi, ja ne – nekas traks. Tāpat, cik nu atminos, pats galvenais mērķis allaž bijis viens – Latvijas čempiontituls. Pārējie turnīri – jāspēlē labi, ja būs, būs, nebūs – nu, nekas. Domājams, ka kāda augstāka mērķa uzstādīšanai arī Eiropā "Baronam" šoreiz ir gadījusies pārāk neveiksmīga izloze. Diemžēl. Ne Maskavas "Dinamo", ne vēl dažam labam klubam šajā turnīrā nebūtu jāspēlē Eirokausā. Un dažai labai vienībai nav, ko meklēt Eirolīgā...


, 2008-11-26 11:17, pirms 15 gadiem
KristsT rakstīja: Nepiekritīšu viedoklim - šajā spēlēs varēja redzēt, kāpēc regulāri nespēlē Zeidaks un Kravčenko. Šajā līmenī viņi vienkārši nevelk. Metieni pamatā garām, nervozitāte aizsardzībā. Un Muižniekam jau nav izvēles. LBL varbūt sezonas gaitā ir kādas četras spēles, kur šāda līmeņa spēlētājus laist iegūt pieredzi neriskējot ar zaudējumu. BBL nav vispār. Arī šādas spēles, kur viss ir izšķirts jau pēdējā ceturdaļa ir ļoti maz, kā mēs zinām arī no +20 var pēdējā ceturdaļā pamanīties zaudēt vai no -20 uzvarēt. Kā Venspils spēlē ar Žalgiri. Tātad ir izvēle - rezultāts vai jauno audzināšana. Barons izvēlās rezultātu. Bet amīši ātri iespēlēsies un jau drīz būs labi palīgi komandai.
Turklāt, ja kā Vanags saka bija izvēle - viens Janičenoks vai trīs leģionāri, labāk trīs legionāri, jo ar vienu Janičenoku paliktu pārāk daudz robi komandā un pārāk liels smagums būtu uz pamatsastāva spēlētājiem.
Krist, Tu man piedod, bet ja Barons ved spēli ar + padsmit punktiem, tad neredzu iemeslu kādēļ bbl vai lbl spēles laikā laukumā periodiski nevarētu atrasties kāds no jaunajiem. Nav jau hokejs, kur jāmaina uzreiz viss 5nieks. Loģiski, ka šeit varēja redzēt, ka jaunie nav gatavi. Kā gan lai viņi būtu bez spēles minūtēm (ja jau pat 5nieks tā īsti ņemot nebija gatavs, ja ticēt Muižnieka izteikumiem par Alexanderu).
Un sorry, Ventspils šogad rāda, ka ar jaunajiem var visnotaļ veiksmīgi spēlēt ne vien lbl, bet arī BBL, tā, ka apgalvojums par 4ām spēlēm sezonā vienkārši neiztur nekādu kritiku.
Par robiem - nu sorry, šobrīd es nekādu robu aizpildījumu no tiem leģionāriem neredzēju. Atlaists Vaikulis kura vietā paņemts tāda paša līmeņa amerikānis, Heningu nomainījis vnk cits spēlētājs (Roudss), par to vai labāks ir krietni vien pāragri spriest. ok, 1 spēlētājs ir nācis klāt, bet skaiti kā gribi - nekāda būtiskā robu aizpildīšana kopš Janičenoka spēlēšanas baronā nav notikusi (vaikulis, janichenoks, henings prom, Roudss, Smits, Abernetijs klāt). Protams ja runājam kā ir lētāk, tad nav jautājums, bet nu tad nevajag piesaukt robu pildīšanu un līdzīgas muļķības.
, 2008-11-26 11:21, pirms 15 gadiem
Palasiiju ko raksta lielie basketbola speciaalisti un mazliet ap duushu slikti palikaas Principaa Baronam mazliet nepaveicaas bet taa vareeja pat uzvareet vienlaarshi dzheki Baronaa mazliet bija par daudz sastresosjushies Bet tie kas tagad te njem un gudri vaavuljo cik tas Barons stulbs un nevariigs pashi laikam dziivee neko nav sasniegushi domaaju ka mums jaapriecaajas ka Latvijaa ir vairaak stipru komandu gan ASK gan Barons un veeleesim arii turpmaak uzvaras shiem klubiem un buusim mazliet augstaakaas domaas pashi par sevi
, 2008-11-26 11:37, pirms 15 gadiem
Taskanji rakstīja: Palasiiju ko raksta lielie basketbola speciaalisti un mazliet ap duushu slikti palikaas Principaa Baronam mazliet nepaveicaas bet taa vareeja pat uzvareet vienlaarshi dzheki Baronaa mazliet bija par daudz sastresosjushies Bet tie kas tagad te njem un gudri vaavuljo cik tas Barons stulbs un nevariigs pashi laikam dziivee neko nav sasniegushi domaaju ka mums jaapriecaajas ka Latvijaa ir vairaak stipru komandu gan ASK gan Barons un veeleesim arii turpmaak uzvaras shiem klubiem un buusim mazliet augstaakaas domaas pashi par sevi
Kurā brīdī Barons varēja pat uzvarēt? Brīdī, kad nāca laukumā? Vai tiešām tu neredzēji spēli, vai varbūt Tu nezini kas ir Dinamo (neesi redzējis nevienu citu viņu spēli?) Pat ja Baronam dotu 20 punktu handikapu es dikti šaubos, ka viņi uzvarētu. Protams Barons varēja samest vairāk, bet apgalvot, ka bišķi pietrūcis līdz uzvarai, to var tikai viskvēlākais fans (ar vissliktāko redzi).
Nav jau runa par to, ka ir labi vai slikti, ka ir Barons (tas jau nu būtu pilnīgi absurdi apgalvot, ka no Barona ir tikai ļaunums). Runa ir par to, kas šajā komandā rada, maigi sakot, neizpratni skatītāju vidū.
, 2008-11-26 11:37, pirms 15 gadiem
Kārlis te vakar vienā rakstā bija izteicies, ka nebaja konsentrējušies uz galveno spēku, ko Dinamo izmantoja... Es vairāk taka gribētu teikt, ka dinamo to veinkārši saprata, ka Barona aizsardzība ir tendēta uz perimetru šai spēlē, un laicīgi tam pielāgojās... Kas vienkārši parāda kluba līmeni. Dinamo bija galvas tiesu pārāks klubs. Turklāt barons pašlaik ir vienkārši pakaļā... Komandā nav ne normāls mikroklimats ne kas. Šķēle vispār neko nezin par komandu, viņš pat uzvārdus viesspēlētājiem nezin... Negribas ticēt ka Armanda atieksme pret klubu ir tāda paša kā izlasi, tas tomēr viņam ir pamatdarbs un iztikas avots... Tas vienkārši liecina par to kā spēlētāji jūtas ar šadu kluba menedžerēšanu.... Kāda tad te var būt komanda... Nav tak brīnums ka jācīnās ar Liepāju, Valmieru... Čempioni... He... un Vanags vēl attaisnojas visas Latvijas priekšā... Redz viņš saskata, ka nav vairs trīs liderkomandas latvijā tapēc ka visis ir kļuvuši spēcīgāki un izlīdzinājušies... Es teiktu ka gan Barons gan ASK ir smagi krituši... Ja Venstpils ar savu jauno puiku sastāvu ir vienā līmenī ar čempioniem... Pagājušā sezonā Barons šīs sezonas Ventspili atstātu uz - 20 (un to es saku kā Venstpilnieks) Tā vienkārši ir realitāte...
, 2008-11-26 11:39, pirms 15 gadiem
Juri$$$ rakstīja: par amīšiem viss skaidrs - trīs amīši naudas ziņā ir viens Janičenoks! Traki!
Bet vai vajag tādus trīs amīšus, ja var paņemt vienu Janičenoku????
Nu tur redz tā lieta, kādēļ Kristaps sēž bez darba. Ja spēlētājs kurš vismaz ir dzīvojies pa NBA vasaras līgu un tomēr tiek prognozēta iespēja šo to pieslīpējot tikt NBA ir divas vai trīs reizes lētāks kā Kristaps, kas pat tuvu NBA nav bijis, nav jau brīnums kluba izvēle. Neviens klubs (ne tikai Barons bet neviens) negrib Janičenokam tādu piķi maksāt, cik viņam ir sagribējies. Cerams ka nāks pie prāta, savādāk var sanākt kā Ciprusam, kurš pēc veiksmīgā snieguma izlasē un biški paspēlējot Spānijā uzsita cenu, ko negribēja viņam maksāt un tā arī nosēdēja bez darba pēc principa, ja nemasāsiet cik prasu tad labāk vispār nespēlēju. Jo pēc izlaistas sezonas viņam toč vairs neviens labs piedāvājums nebūs.
, 2008-11-26 11:40, pirms 15 gadiem
Taskanji rakstīja: Palasiiju ko raksta lielie basketbola speciaalisti un mazliet ap duushu slikti palikaas Principaa Baronam mazliet nepaveicaas bet taa vareeja pat uzvareet vienlaarshi dzheki Baronaa mazliet bija par daudz sastresosjushies Bet tie kas tagad te njem un gudri vaavuljo cik tas Barons stulbs un nevariigs pashi laikam dziivee neko nav sasniegushi domaaju ka mums jaapriecaajas ka Latvijaa ir vairaak stipru komandu gan ASK gan Barons un veeleesim arii turpmaak uzvaras shiem klubiem un buusim mazliet augstaakaas domaas pashi par sevi
Nesmejies par savu klubu tu pats...
Barons ne vienā brīdī nevarēja uzvarēt... Dinamo spēlēja kā vajag, kad vajadzēja uzspeida un pārsvaru veinkārši lēnēm iekrāja... Pat negribas domāt, ko viņi būtu izdarījuši Baronam, ja spēlētu ar pilnu atdevi visas 40 minūtes...
Turklāt kā treneris Kārlis smagi zaudēja Dinamo treneriem... Jo spēlē arī neko īsti nemainīja lai uzlabotu situāciju... Kautgan var arī viņu saprast, nav jau ko īsti variēt... spēlētāji mainās taka kaukādā sētas komandā...
, 2008-11-26 11:41, pirms 15 gadiem
Linky rakstīja: Krist, Tu man piedod, bet ja Barons ved spēli ar + padsmit punktiem, tad neredzu iemeslu kādēļ bbl vai lbl spēles laikā laukumā periodiski nevarētu atrasties kāds no jaunajiem. Nav jau hokejs, kur jāmaina uzreiz viss 5nieks. Loģiski, ka šeit varēja redzēt, ka jaunie nav gatavi. Kā gan lai viņi būtu bez spēles minūtēm (ja jau pat 5nieks tā īsti ņemot nebija gatavs, ja ticēt Muižnieka izteikumiem par Alexanderu).
Un sorry, Ventspils šogad rāda, ka ar jaunajiem var visnotaļ veiksmīgi spēlēt ne vien lbl, bet arī BBL, tā, ka apgalvojums par 4ām spēlēm sezonā vienkārši neiztur nekādu kritiku.
Par robiem - nu sorry, šobrīd es nekādu robu aizpildījumu no tiem leģionāriem neredzēju. Atlaists Vaikulis kura vietā paņemts tāda paša līmeņa amerikānis, Heningu nomainījis vnk cits spēlētājs (Roudss), par to vai labāks ir krietni vien pāragri spriest. ok, 1 spēlētājs ir nācis klāt, bet skaiti kā gribi - nekāda būtiskā robu aizpildīšana kopš Janičenoka spēlēšanas baronā nav notikusi (vaikulis, janichenoks, henings prom, Roudss, Smits, Abernetijs klāt). Protams ja runājam kā ir lētāk, tad nav jautājums, bet nu tad nevajag piesaukt robu pildīšanu un līdzīgas muļķības.
1.Es neesmu teicis, ka šajā spēlē nevajadzēja uzlaist jaunos. Šajā gadījumā viennozīmīgi vajadzēja, jo spēle bija izšķirta jau 1.puslaikā. Es tikai konstatēju, ka viņi nav gatavi spēlēt šādā līmenī un iespēlēt viņus praktiski nav iespējams, jo tas nozīmētu riskēt ar uzvarām, kam var būt ļoti liela nozīme turnīros kopumā. Jo praktiski nav spēļu, kurās būtu 100% uzvara vai 100% zaudējums.
2.Ventspils savas pirmās uzvaras izcīnija pateicoties tam, ka citām komandām bija nesaspēlēts sastāvs, slikta fiziskā formā. Jau šobrīd viņiem sniegums ir stipri sliktāks. Ceru, ka kļūdos, bet sezonas beigās viņi LBL pusfinālā zaudēs visās četrās spēlēs ASK vai Baronam.
3. Vaikulis - amerikānis vēl nav iespēlējies, turklāt viņš noteikti, ka saņem reizes trīs mazāku atalgojumu.
4. Par Janičenoku, nu neesmu es iesaistīts komandas komplektēšanas procesā, bet no Vanaga es sapratu, ka saistībā ar finansēm bija izvēle - vai nu Janičenoks viens pats, vai trīs leģionāri. Respektīvi komandai budžets ir ierobežots, bet Janičenoks prasīja tādu naudu, ka lai algas iekļautos budžetā būtu jāaizmirst par citiem leģionāriem - spēlētu tikai Demetrius Alexander, Dainius Adomaitis, Kaspars Bērziņš, Armands Šķēle, Giedrius Gustas + Janičenoks. Vēl arī uz pāris minūtēm Kravčenko. Zeidaku un pārējos jaunos šobrīd nevar uzskatīt par pieņemamiem rezervistiem. Pārāk maza spēlētāju rotācija notiktos - pārāk liels nogurums.
, 2008-11-26 11:42, pirms 15 gadiem
Tagad pateikshu savas domas par Barona komplektaciju.
Pec manam domam komandas politika uz komandas komplektaciju ir pilnigi garam,ka jau ieprieksh tika minets: komandas kodols ir javeido laicigi,lai speletaji varetu saspeleties saprast komandas biedra plusus un minusus,galu gala paraditos sakarigs komandas lideris,kas spetu savakt komandu un noskanjot to kaujinieciski...
Sie visi punkti man vakar pietruka,komanda valda apjukums,haoss,jo neviens isti nezin,kad atkal kadu nomainis un kads naks klat,katrs baidas par savu vietu komanda,del ta ari nespej koncentreties spelei...
To pat var redzet jebkuras skolas komandas viedosana,lai normali nospeletu rajona vai pilsetas turnira ir jaizveido specigs komandas kodols ar saviem lideriem un melna darba daritajiem!!!
Es isti nezinu,kas Barona viedo komandu,izvelas speletajus,bet jebkura gadijuma liels FUJ sim/siem cilvekiem...
, 2008-11-26 11:53, pirms 15 gadiem
Raitcha pastaasti cik ilgi esi pats speeleejis basiiti? Domaaju ka esi lunis kas netaa zin visus tikai nolikt runa neiet par Barona liimeni Baronam budzhets ir 15 reizes mazaaks kaa tam Dinamo logjiski ka Barons vadiiba nevar atljauties taada liimenja speeleetaajus nopirkt kaa Dinamo vienkaarshi runa ir par to ka vairaak vajaga atbalstiit muusu klubus un mekleet iespeejas kaa celt to liimeni ja veelamies kaut ko sasniegt shaujies deels
, 2008-11-26 12:08, pirms 15 gadiem
Jebkuraa gadiijumaa uzskatu ka cilveeki pie mums nenoveertee to darbu un energjiju ko cilveeki iegulda lai taadas komandas kaa Barons vai ASK vai arii hokeja komanda Dinamo vispaar pastaaveetu un ciiniitos vienaa liimenii ar daudz speeciigaakiem pretiniekiem taa kaa cepuri nost sho komandu vadiibas priekshaa bet baalelinjiem asiniss ir tikai klusi vienam otru nozaakaat veelu jums visiem vairaak drosmes un pashlepnuma Buus arii muusu daarzaa sveetki
, 2008-11-26 12:18, pirms 15 gadiem
Krist - necitēšu, tikai turpināšu. Tātad sākumā par Vaikuli - ja viņam dotu spēles laiku, es esmu vairāk nekā drošs, ka viņš paliktu komandā pat ar nosacītu algas samazinājumu, jo gan Vaikulis, gan principā arī Muižnieks atzina, ka šķiršanās iemesls ir bijusi nespēja vienoties par spēles laiku laukumā, tikai Vanags kaut kur sagrāba info par neapmierinātību ar algām.
Vaikulis arī nebija iespēlējies un bija tālu no tā, ko viņš spēj, tikai te ir tas, par ko es runāju savā pirmajā komentārā - pie Muižnieka amerikāņiem ir bezierunu kredīts, bet vietējiem kaut kā izpaliek.
Par to rezervistu gatavību - pagaišgad sanāca tāda spilgta situācija ar ASK Rīgu. Tur arī mazais Bertāns nebija gatavs līdz brīdim, kad komandai nebija citas izvēles. Un rezultāts nebija nemaz tik slikts. Jā, rezervisti nav gatavi tādam līmenim (uzsveru vēlreiz, visa Barona komanda nav gatava tādam līmenim) kādā spēlē Dinamo, bet LBL un BBL savas minūtes 5-10 arī Zeidaks un Kravčenko spēlē varētu nospēlēt un rodoties praksei esmu pilnīgi drošs, ka nemaz tik ļoti viņi nekristu ārā. Bet atkal jau apgalvojums - viņi nav gatavi, gan jau kādreiz (tikai neesmu pieredzējis neviena pusgatavā spēlētāja nogatavošanos Barona rindās, toties piemērus kad ex baronieši atveras citās komandās var nosaukt katrs, kas kaut nedaudz seko basketbolam Latvijā).
Par Janičenoka tēmu - tu piemirsi, ka runa bija par 3 leģionāriem, bet laikā, kad tika publicēti šie Vanaga izteikumi Vaikulis vēl bija komandas rindās un budžetā. tātad pat ja naudas nepietiktu tiem leģionāriem (un arī Heningam) reāli zaudējums būtu 1 leģionārs. Nu es atļaušos tomēr likt uz jautājuma zīmes līdzību lietderībā starp 2iem leģionāriem un vienu potenciālo līderi Janičenoku, kas kopā ar Šķēli varētu gan dragāt pretinieku aizsardzību caurgājienos, gan veiksmīgi mest 3nīšus (Janičenoks tomēr ir visnotaļ labs snaiperis), gan, atšķirībā no Amerikāņiem, neiespringt par pašu iekrāto statistiku punktu jomā un tomēr atdot piespēli komandas biedriem, ja tie ir izdevīgākā pozīcijā.
, 2008-11-26 12:18, pirms 15 gadiem
Taskanji rakstīja: Raitcha pastaasti cik ilgi esi pats speeleejis basiiti? Domaaju ka esi lunis kas netaa zin visus tikai nolikt runa neiet par Barona liimeni Baronam budzhets ir 15 reizes mazaaks kaa tam Dinamo logjiski ka Barons vadiiba nevar atljauties taada liimenja speeleetaajus nopirkt kaa Dinamo vienkaarshi runa ir par to ka vairaak vajaga atbalstiit muusu klubus un mekleet iespeejas kaa celt to liimeni ja veelamies kaut ko sasniegt shaujies deels
Basīti beidzu spēlēt augstskolā... tur tomēr ir cita spēlētāju politika...
Par Baronu man ir Po... nefanoju par viņiem, mani favorīti ir Ventspils. Varu izteikties par viņiem cik man sirds kāro un kā man sirds kāro...
Un es nenoliedzu Dinamo pārākumu visās ailītēs un kritērijos... Es tieši to arī uzsveru, lai te nebūtu tie muļķīgie komentāri, ka gandrīz jau bija ņemami utt...
Bet tas ka komandas vadībā viss ir galīgā.... tur man tomēr bija kas piebilstams... To, ka tava runa iet par Latvijas klubu atbalstīšanu... Good 4 U. Man ir pie veinas veitas klubi kuros spēlē (ja to var saukt par spēli)4, 5 leģionāri uz laukuma un Vietējie sēž uz soliņa. Tas Latviajs basketa līmeni nekādi neceļ. Kāda jēga no tā jeņķa, ja viņš prasa nez kādu samaksu, bet spēlē viņš līmenī kruru var tepat atarst un par lētāku samaksu... Gribam ULEBā spēlēt tapēc vajag leģionārus? tas ir īslaicīgs process... Un Baronam diezgan neveiksmīgs...
Žalgiris vinēja Eirolīgu savā debijas sezonā, jo bija tā teikt div pamatpiecinieki sastāvā... (tiešām bija graujoš sastāvs) Cik ilgi tas turējās viņiem? Ko no tā ieguva Lietuvas basketbola izlase?
, 2008-11-26 12:19, pirms 15 gadiem
Man gan leiaks cilveki novertee un grib redzet kvalitaati, jo anv tie laiki akd tribines vareeja piepildit ar kadu arzemnieku, it sevishki tumsahs adas krasaa kas mak atmuguriski iespraust...savakt NY ielas komadnu, tur chali aiz neko darit pa 1k EUR menesi atbrausk uzrambaat, ja tas ir pashmerkis, tad Barons vinu ir sasniedzis...Eiropas basis ir daudz gudraakss un sarezhgitas galvaa nekaa NBA...un ko dod ka Rodes ir bijis "tuvu" NBA...ne suda vinsh nav bijis tuvu, Maknamara arii bija tuvu. Janicenoka limenis nav saldizinams ar tie mtris musketiriem kas tur tirinas pa laukumu, ja vini kopaa samet 10 punktus...tas ka Kristaps pa daudz paprasija, jaa, ebt taa ri vina dariishana, pa cik speleet un jaat savu veseliibu
, 2008-11-26 12:25, pirms 15 gadiem
Raitcha nu malacis bet domaaju ka speeleeji kaut kaadaa kolhoznieku komandaa un neiet runa par ko katrs fano vienkaarshi paaraak labi zinu to situaaciju kaadaa ir Barons un zinu kaadu darbu tas pats Zonne ir ielicis lai taa komanda buutu tur kur ir bet man vienkaarshi zheel ka cilveeki nenoveertee to darbu un tikai censhas nolikt klubu vadiibu vai speeleetaajus Tam pasham Kazham jau sen vajadzeeja nojuugties palasot komentaarus ko lielie basketbola speciaalisti par vinju te raksta
, 2008-11-26 12:28, pirms 15 gadiem
Deeli visu nosaka pikjis ja Baronam buutu treshdalja budzheta kaut vai no Dinamo domaaju ka rezultaati buutu daudz augstaaki taa kaa ja ne materiaali tad vismaz moraali centiisimies atbalstiit savus klubus Aamen
, 2008-11-26 12:30, pirms 15 gadiem
Taskanji rakstīja: Raitcha nu malacis bet domaaju ka speeleeji kaut kaadaa kolhoznieku komandaa un neiet runa par ko katrs fano vienkaarshi paaraak labi zinu to situaaciju kaadaa ir Barons un zinu kaadu darbu tas pats Zonne ir ielicis lai taa komanda buutu tur kur ir bet man vienkaarshi zheel ka cilveeki nenoveertee to darbu un tikai censhas nolikt klubu vadiibu vai speeleetaajus Tam pasham Kazham jau sen vajadzeeja nojuugties palasot komentaarus ko lielie basketbola speciaalisti par vinju te raksta
Tas darbs ir sāksts likt, sākts veiksmīgi likt, bet nav tam visam noslēgums.. Un līdz ar to visu citu acīs tas izskatās ļoti nenopietni... Viņi prasa 5 Ls pa biļeti uz spēli, ko tad lai tie cilvēki iet skatīties? kā bariņš leģionāri cenšas viens otru pārspēt (turklāt viņi spēlē vienā komandā) Tad tiešām es labāk pa 80 santīmie eju skatīties kā mūsu pašu vietējie zēni kapājas un cīnās. Vismaz savējies, jo rezultāts jau ir tas pats...
, 2008-11-26 12:36, pirms 15 gadiem
Raitcha uztaisi tad labaaku klubu par to pashu nelaimiigo Baronu mees visi leposimies ar Teviim
, 2008-11-26 12:40, pirms 15 gadiem
Taskanji rakstīja: Raitcha uztaisi tad labaaku klubu par to pashu nelaimiigo Baronu mees visi leposimies ar Teviim
Es to nevaru un tapēc arī nemēģinu... Bet Baronam, kas man kā cilvēkam no malas ieteicams, vajag mērķus sprasut tā lai tas neietekmē organizāciju kā tādu. Ja nevari nest , tad necel... Nu ir veinkārši pierādījeis ka ULEB ir par augstu... Ja dēļ tā pasākuma nebūtu tā panika ar sastāvu, tad komandai būtu vieglāk, un arī pārējos čempionātos ietu skaistāk...
, 2008-11-26 12:41, pirms 15 gadiem
To Linky
1. Tur jau tā lieta, ka Vaikulis nerādīja tādu sniegumu, lai viņam dotu pienācīgu spēles laiku. Ja dotu laiku spēlēt, komandai būtu sliktāks sniegums, plus nav nekādas garantijas, ka ar laiku viņš sāktu spēlēt labāk. Viņam tomēr ir pietiekošs vecums, lai ar viņu vairāk neauklētos, bet pieprasītu rezultātu. Ja rezultāts nav, bet alga ir liela, klubs loģiski, ka sāk domāt, ko darīt. Piedāvāja saglabāt līgumu, samazinot algu. Citiem Barons spēlētajiem pēc Vanaga un Šķēles vārdiem algas nav samazinātas. Ņemot, vērā, ka tika panākta abpusēja vienošanās, nedomāju, ka varētu uzskatīt, ka spēlētājs tika "piečakarēts". Uzskatu, ka šis lēmums nāca par labu gan klubam, gan spēletājam. Amerikāņiem nav bezierunu kredīts, viņiem dod iespēju - ja nesanāk, tad atlaiž.
2. Es domāju, ka Zeidaks un Kravčenko nav gatavi arī BBL un LBL top komandu līmenim. Bertāns par Zeidaku ir labāks, bet šobrīd ASK nerāda ļoti labu sniegumu. Vispār runājot par Bertānu viņam tika dota maza iespēja un viņš sevi parādīja. Zeidakam arī ir dotas vairākas mazas iespējas, bet viņš sevi nav pierādījis. Protams, ka nespēlējot viņi savu sniegumu neuzlabos. Bet spēlejot, Barons riskē zaudēt vērtīgus punktus. Uz piecām, desmit minūtēm, neriskējot ar zaudējumu, viņus var palaist uzspēlēt tikai pret Gulbeni, Ķeizarmežu, pret pārējām komandām varbūt tikai, ja ir liels pārsvars vai ar liels zaudējums. Barons negrib riskēt ar liekiem zaudējumiem un es viņus saprotu. Uzskatu, ka tiešām, ja spēlētājs nav izcils talants - viņam pa priekšu jāpierāda sevi tādās komandās, ka Valmiera, VEF, Liepājas Lauvas, Gulbenes Buki, Zemgale un tad jānāk uz tāda līmeņa komandām, kā Barons, ASK.
3. Par Janičenoku - tiešām, varbūt tev ir taisnība un pēc Vaikuļa aiziešanas atbrīvojas alga Janičenokam. Tavam spriedumam piekrītu. Bet grūti spriest nezinot Barona budžetu, Janičenoka pieprasīto algu utt. Jebkurā gadījumā, ja tiešām naudas nav tad labāk ņemt trīs viesspēlētājus, nekā spēlēt 7 spēlētāju sastāvā visu sezonu.
, 2008-11-26 12:53, pirms 15 gadiem
Raitcha Tu par daudz esi sakompleksots tas tak labi ka muusu klubi speelee augstaaka liimenja turniiros no taa ieguust gan basketbola liidzjuuteeji gan speeleetaaji esi tak savas valsts patriots vakar speelee neizskatiijaas ka tas eebreju izcelsmes trenneris bija tik paarliecinaats par uzvaru sports ir kaa karinjsh ir uzvareetaajs un ir zaudeetaajs un noveeleesim veiksmi gan Zoonem gan Shkjeelem gan Beerzinjam un visiem paareejiem Barons komandas daliibniekiem no streso relaxo
, 2008-11-26 12:54, pirms 15 gadiem
Lai nu ko, bet Dinamo uzgrieza vakar tādus ātrumus, kam neviens no Latvijas klubiem netiek līdz...brīžiem oalika iespaids, ka Dinamo spēlētāji nav tikai fiziski spēcīgāki, bet ātrāk izdara lēmumus un ātrāk uztver notikumus laukumā...
, 2008-11-26 12:56, pirms 15 gadiem
Taskanji rakstīja: Raitcha Tu par daudz esi sakompleksots tas tak labi ka muusu klubi speelee augstaaka liimenja turniiros no taa ieguust gan basketbola liidzjuuteeji gan speeleetaaji esi tak savas valsts patriots vakar speelee neizskatiijaas ka tas eebreju izcelsmes trenneris bija tik paarliecinaats par uzvaru sports ir kaa karinjsh ir uzvareetaajs un ir zaudeetaajs un noveeleesim veiksmi gan Zoonem gan Shkjeelem gan Beerzinjam un visiem paareejiem Barons komandas daliibniekiem no streso relaxo
Pieliekot galā "o" nesanāks spāniski
Bet viss kārtībā, Kad spēlētāji paši nečīkstēs, tad arī klubam viss laikam būs kārtībā.... Lai klubam Veicas
, 2008-11-26 12:59, pirms 15 gadiem
Raitcha nu re vari tak kaut ko labu arii pateikt
, 2008-11-26 13:04, pirms 15 gadiem
Taskanji rakstīja: Raitcha nu re vari tak kaut ko labu arii pateikt
Protams... Es jau vispār tāds pozetīvs pēc dabas
, 2008-11-26 14:11, pirms 15 gadiem
pilnīgi neko jaunu nepateici!!uzrakstiji to,kas tapat visiem ir skaidrs!
, 2008-11-26 14:19, pirms 15 gadiem
nu ja kāds ir teicis, ka šis ir labs raksts, tad apgalvošu pilnīgi pretējo

- aleksanders nemeta sodus??
- kravčenko ar zeidaku labi nospēlēja? (visu cieņu,ka centās, bet pateikt,ka labāk par ārzemniekiem grūti gan)
- diez vai tas pilnībā ierāda mūsu vietu, ja uzreiz tiek patiekts- līderiem neaizgāja (piezīmes + trauma) un pretinieki labi izmantoja iespējas. Zvirgzdiņa komentārs vakar ltv gan likās profesionāls un pamatots

baronam šī bija pirmā uleb spēlē ar ĻOTI neiespēlētu sastāvu un tas daudz pasaka.

tomēr autoram- turpini rakstīt, diskusijas un viedokļi par spēlēm patiešām trūkst
, 2008-11-26 15:30, pirms 15 gadiem
Nu ja Zeidaks un Kravcenko labi nospēlēja, tad laikam slikti skatījies spēli. Zeidakam deva konkrētu uzdevumu - krampēt Nahbaru. Jau pirmajā uzbrukumā viņš tā viņu pazaudēja, ka Muižnieks uzreiz arī norāva nost. Nu krita ārā tā ka maz neliekas. Kravcenko izskatījās tieši tā, kā izskatās Kravčenko - var uz pāris minūtēm atpūtināt kādu, diemžēl tas arī viss. Bērziņš kā vienmēr dabūja piezīmes un par viņu varēja aizmirst, Šķēle nomudijās, bet bija vitālinepieciešams, lai vismaz kaut cik cilvēcīgi izskatītos komanda, kas ar Alexu notika nav ne jausmas?!? (širmis aizkrita?), izskatījās ka vēlme (galvā) bija, bet ne gribēšana (kapāšana) ne varēšana nebija. Bet nu cik tehniski bija dinamo, visas šaubīgās bumbas, visas!! savāca. Cik reiz neizsita bumbas mums, cik mēs viņiem? Visi kā Biedrs, dod kādu piespēli gribi, savāks.
TTT basketbolistes 2024. gada 29. martā Palangā. Foto: Matas Baranauskas

FIBA Eirolīga izsludina jaunu formātu, TTT pēc valstu ranga jāspēlē kvalifikācijā

"EuroLeague Women" 2024.-2025. gada sezonā pāries uz starptautiskajā basketbolā vēl nebijušu formātu ar jaunu izslēgšanas spēļu sistēmu, liecina Sacensību komisijas ierosinātie un "FIBA Europe" valdes maijā apstiprinātie noteikumi.
Maiks Džeimss. Foto: AFP/Scanpix
1

Pirmo reizi karjerā par Eirolīgas sezonas MVP atzīts Maiks Džeimss

LETA. "Monaco" saspēles vadītājs Maiks Džeimss atzīts par ULEB Eirolīgas šīs sezonas vērtīgāko spēlētāju, amerikāņu basketbolistam šo atzinību izpelnoties pirmo reizi karjerā.
Markuss Hovards. Foto: Baskonia

''Baskonia'' ilgtermiņā pagarina līgumu ar uzbrukuma līderi Hovardu

Spānijas ACB līgas klubs ''Baskonia'' paziņojis, ka līdz 2027./2028. gada sezonas beigām ir pagarinājis līgumu ar uzbrukuma līderi Markusu Hovardu.