Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:352, Did:0, useCase: 3

Autors: Jānis Celmiņš

Zvirgzdiņš atkāpjas no amata

Zvirgzdiņš atkāpjas no amata
Ainars Zvirgzdiņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien preses konferencē pēc spēles ar Itālijas izlasi par savu demisiju paziņoja Latvijas dāmu basketbola izlases galvenais treneris Ainars Zvirgzdiņš.

Treneris pateicās komandai par darbu divu gadu garumā un paziņoja, ka rīt pēc spēles ar Slovākijas izlasi atkāpsies no Latvijas izlases galvenā trenera amata.

"Esmu pateicīgs meitenēm par darbu divu gadu garumā, bet ar šo paziņoju, ka rīt atkāpšos no Latvijas izlases galvenā trenera amata. Ceru, ka Latvijas dāmu basketbola nākotne turpmāk būs gaišākās krāsās. Ar meitenēm jau izrunājām, ka rīt nospēlēsim labu spēli, lai varam pabeigt čempionātu uz labas nots," teica Zvirgzdiņš.


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:01, pirms 15 gadiem
Ja viņam jau tagad sirma galva, ta pēc šitādas spēles visi mati var izkrist...
, 2009-06-19 18:01, pirms 15 gadiem
Šis tiešām ir pārsteigums - Nepatīkams.
, 2009-06-19 18:01, pirms 15 gadiem
kas cits atliek, tads fiasko....
Vētras laiks!
, 2009-06-19 18:01, pirms 15 gadiem
nu nevajadzeja, nevajadzeja ... tik pat vakar vareja papildlaika paveikties
, 2009-06-19 18:01, pirms 15 gadiem
Uj smagi,butu labi ja Vētra tiktu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:02, pirms 15 gadiem
tieshaam nevajadzeeeja.
, 2009-06-19 18:02, pirms 15 gadiem
ppc...ko tādu paredzēt varēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:02, pirms 15 gadiem
kur mēs labāku rausim, kādā ellē????
, 2009-06-19 18:02, pirms 15 gadiem
Harington rakstīja: Uj smagi,butu labi ja Vētra tiktu
vins savas zvaigznes lidiz nepanems...
, 2009-06-19 18:02, pirms 15 gadiem
Tas gan ir šausmīgi sūdīgi...
Slēpts komentārs: matrix773
Slēpts komentārs: DinamoFans
, 2009-06-19 18:02, pirms 15 gadiem
Karstgalvis. Bet laikam savu laiku izmantoja
Laikam Vetru liks vina vietaa.
, 2009-06-19 18:02, pirms 15 gadiem
nu nevajadzeeja atkaaapties muusu komanada ir jauana un vell perspektiiva.
, 2009-06-19 18:02, pirms 15 gadiem
Kur Muižnieks, tur fiasko...
Slēpts komentārs: heh
, 2009-06-19 18:02, pirms 15 gadiem
Meitenes piespieda! Treneris labs, bet bez jēkabsones esam kkur ap polijas izlases līmeni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:03, pirms 15 gadiem
heh rakstīja: o, sen bija laiks.
nez kapec?
, 2009-06-19 18:03, pirms 15 gadiem
meichas meichas ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:03, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pareizs lēmums..
Mūsu komandai ir potenciāls,bet to vajag mācēt izmantot.
Vietā vajadz'tu kādu ārzemju speciālistu.
kada suda pec? Zirgzdins ir agsta klase
Slēpts komentārs: miniwade
, 2009-06-19 18:04, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pareizs lēmums..
Mūsu komandai ir potenciāls,bet to vajag mācēt izmantot.
Vietā vajadzētu kādu ārzemju speciālistu.
Filu Džeksonu
, 2009-06-19 18:04, pirms 15 gadiem
Tāds ir trenera liktenis!
Slēpts komentārs: fearangel
, 2009-06-19 18:04, pirms 15 gadiem
Pēc spēles tieši par to iedomājos!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:05, pirms 15 gadiem
Labs treneris tomēr.
, 2009-06-19 18:05, pirms 15 gadiem
TRENERA CIENIIGS LEEMUMS,diemzzel sajaa ccempionataa piedziivojam fiasko,vsp gariigais uz 0,vnk psc..saakums bija tiks skaists......
, 2009-06-19 18:05, pirms 15 gadiem
neeeeeeeeeeeeeeeee toc ne jau vina vaina!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:05, pirms 15 gadiem
Nepareizs lēmums. Aināram jāpaliek.
, 2009-06-19 18:05, pirms 15 gadiem
Es domāju Zvirgzdiņam Krievijā būs daudz piedāvājumu un bez darba viņš nepaliks
, 2009-06-19 18:06, pirms 15 gadiem
Vienkaarsi daudzaam nav meistariibas.Jabuuttu tad buutu,bet vajadzeeja briivos mest ieksa.
, 2009-06-19 18:06, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: nu nevajadzeja, nevajadzeja ... tik pat vakar vareja papildlaika paveikties
Kādā vēl papildlaikā? Bija jāsagrauj viņas...
Slēpts komentārs: Runčuks
, 2009-06-19 18:06, pirms 15 gadiem
ilwerz rakstīja: Kādā vēl papildlaikā? Bija jāsagrauj viņas...
LASI! es rakstiju VAKAR
, 2009-06-19 18:07, pirms 15 gadiem
domaju meitenem japasaka liels paldies par to ka vinas tika uz olimpiskajam spelem, tadejadi jaatruna treneris, savadak vinas pasas vares tikai sapnot, nevis cinities tikt uz nakamajam OS
, 2009-06-19 18:07, pirms 15 gadiem
ai, man vinsh kaa treneris simpatizeeja un shie meitenju zaudeejumi, nu neveiksmiigi muuseejaas pashas nospeeleeja... nez, bet man shkjiet ka Zvirgzdinjam vajadzeeja turpinaat darbu ar izlasi..
, 2009-06-19 18:07, pirms 15 gadiem
interesanti kas bus jaunas treneris? Bet diezgan nepatikams parsteigums ;(
, 2009-06-19 18:07, pirms 15 gadiem
Žēl!
, 2009-06-19 18:08, pirms 15 gadiem
Paldies Meitenēm Jāsaka.
, 2009-06-19 18:08, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ja pēc zaģa Spānijai un Krievijai es arī vel tā domāju, tad pēc šodienas kāsiena vairs nē.
Ir jamāk pakāst spēlē, kurā mūsējās sākumā pārliecinoši dominēja.
ir japiekriit bet kautkaa likaas ka treneris rada labu atmosfeeru kamandaa,hujzin vai labs lemums
, 2009-06-19 18:08, pirms 15 gadiem
Nekas cits jau neatliek. Vienkārši nespēja psiholoģiski noskaņot meitenes izšķirošajiem brīžiem. Ja spēlē iestājās krīze, viņš nav labākais psihologs. Bet ar meitenēm strādāt tomēr grūtāk nekā ar džekiem, tas arī fakts.
, 2009-06-19 18:08, pirms 15 gadiem
Forest's rakstīja: Nu ir sūdi!
Nu ir Muizhnieks.!
, 2009-06-19 18:08, pirms 15 gadiem
radio22 rakstīja: Nepareizs lēmums. Aināram jāpaliek.
Viņš pats labāk zinās ko darīt
, 2009-06-19 18:08, pirms 15 gadiem
raudāt gribas....
Slēpts komentārs: AnYwaY-:D
Slēpts komentārs: pinokio
, 2009-06-19 18:09, pirms 15 gadiem
Viss sākās ,ka pakāsa SLV bez variantiem, tā bija pati svarīgākā spēle čempionātā kā izrādījās... tālāk bļaustīties nav nozīmes var pelt šo komandu vai slavēt, bet iznākums viens stipri viduvēja spēle un rezultāts!
Puse komandas arī jāatlaiž!
, 2009-06-19 18:09, pirms 15 gadiem
PALDIES PAR PAVEIKTO MÜSU IZLASES LABÄ!!!
, 2009-06-19 18:09, pirms 15 gadiem
Pareizs lēmums. Apsveicami, ka nevilcinājās! Paldies par paveikto ar Latvijas izlasi, bija arī gaiši brīži...
, 2009-06-19 18:09, pirms 15 gadiem
žēl trenera, kas tik daudz tomēr ieguldīja, lai beigās viss iegrieztos šādi, kā tam galīgi nevajadzēja beigties.
, 2009-06-19 18:09, pirms 15 gadiem
Nu jā - rezultāts diezgan vājš, lai neteiktu vairāk....
, 2009-06-19 18:09, pirms 15 gadiem
Pēc šīs spēles - pareizs lēmums.
, 2009-06-19 18:10, pirms 15 gadiem
visi taisam protestu pret ZVIRGZINJA lemumu!!!!JAAPALIEK
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:10, pirms 15 gadiem
Man viņš veljoprojām liekas sakarīgs treneris, bet nu tas ka atkāpās ir tikai likumsakarīgi.
, 2009-06-19 18:10, pirms 15 gadiem
Nezinu vai jādemisionē, bet sagatavošanās čempim ir galīgi garām, ideāla spēle pirmajās spēlēs un galīgi nekāda pēdējās. Vakar patiesībā krievietes spēlēja gana sūdīgi un ar tādu formu kāda mūsējām bija čempja sākumā vakar bija jāuzvar.
, 2009-06-19 18:11, pirms 15 gadiem
Zvirgzdins ir labs treneris .. vinjs ir paveicis lieslisku darbu .. PADLDIES!

ko vinjs var izdarit ja speletajas vairs nepieiet nopietni speleem

sodien velmi uzvaret bija redzems tikai dazam meitenem aciis
, 2009-06-19 18:11, pirms 15 gadiem
Rulle rakstīja: Zvirgzdins ir labs treneris .. vinjs ir paveicis lieslisku darbu .. PADLDIES!

ko vinjs var izdarit ja speletajas vairs nepieiet nopietni speleem

sodien velmi uzvaret bija redzems tikai dazam meitenem aciis
Patiesībā nevienai
, 2009-06-19 18:11, pirms 15 gadiem
Žēl gan ,bet ko nu padarīsi vienīgais treneris ,kas pirms diviem gadiem ieveda Latviju pusfinālā!
, 2009-06-19 18:12, pirms 15 gadiem
slaists2 rakstīja: Kur Muižnieks, tur fiasko...
Izrāvi man vārdus no mutes...
, 2009-06-19 18:12, pirms 15 gadiem
NU malacis pareizi dara
Slēpts komentārs: donhihods
, 2009-06-19 18:13, pirms 15 gadiem
VKM 13 rakstīja: Izrāvi man vārdus no mutes...
Aha, vēl varētu vainot gaisu, jo gaiss, kā zināms arī vienmēr bijis klāt visās neveiksmēs. Lielā mērā pamatoti varētu vainot arī saules gaismu, taču tas tikai daļēji.
, 2009-06-19 18:14, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Aha, vēl varētu vainot gaisu, jo gaiss, kā zināms arī vienmēr bijis klāt visās neveiksmēs. Lielā mērā pamatoti varētu vainot arī saules gaismu, taču tas tikai daļēji.
Un to, ka bumba ir apaļa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:15, pirms 15 gadiem
Nu nezinu, tā nav viņa vaina, ka spēļu grafiks ir tik zvērīgs un meitenes, labi gribēdams, nevar to bumbu grozā dabūt. Es nezinu, kurš labāks vēl varēs nākt viņa vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:17, pirms 15 gadiem
lielaakais miinuss zvirgzdinjam- kapirmajaas speelees pat pie +30 tureeja ilgi liideres laukumaa... kuru speeki naw muuzhiigi- ko vareeja redzeet peedeejaas speelees!!!
bet paldies par to kas ir bijis
un veiksmi turpmaak
, 2009-06-19 18:17, pirms 15 gadiem
donhihods rakstīja: Jā var dir.t ko gribam,bet dzeks jau darija visu varēja redzēt kā viņš lēkāja katrā spēlē vecenes mums tādas duras.
tieši tā, ko ta šim - pa;sam Bašo vietā mest iekšā? kurš ta būs tas labāks treneri? zosis tikai vēstules prot rakstīt...
, 2009-06-19 18:17, pirms 15 gadiem
smagi...
, 2009-06-19 18:18, pirms 15 gadiem
Kas būs šī vietā? Muižnieks?
, 2009-06-19 18:18, pirms 15 gadiem
Es esmu pret viņa aiziešanu balsosim kurš par,kurš pret balsojam.
, 2009-06-19 18:18, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ja pēc zaģa Spānijai un Krievijai es arī vel tā domāju, tad pēc šodienas kāsiena vairs nē.
Ir jamāk pakāst spēlē, kurā mūsējās sākumā pārliecinoši dominēja.
pietam nav jau pirma reize pret lidzigu pretinieku kad pakasam beigas, janem jauns trneris un jatrene speles noslegums (tikai ne Muiznieku)
, 2009-06-19 18:19, pirms 15 gadiem
matrix773 rakstīja: Patiesībā nevienai
Krumberga un Jekabsone veleejas .. diemzel 2vi cilveki nau karotaaji
, 2009-06-19 18:19, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pareizs lēmums..
Mūsu komandai ir potenciāls,bet to vajag mācēt izmantot.
Vietā vajadzētu kādu ārzemju speciālistu.
reti kad mūsu viedokļi sakrīt, bet nu šajā gadijumā pilnīgi Tev piekrītu.
Paldies Zvirgzdiņam, tiešām viņš ir izdarijis ar šo komandu daudz bet man šķiet ka varētu arī vairāk, kaut kas atkal drusciņ pietrūkst.
, 2009-06-19 18:19, pirms 15 gadiem
skatos, spēlētājas visi baigi novērtē, tikai treneris, redz, sliktais... kazas uz laukuma zaudēja, ne jau Zvirgzdiņš uz soliņa!
, 2009-06-19 18:19, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: kada suda pec? Zirgzdins ir agsta klase
Ja komanda zaudē, atkāpjas arī augstas klases treneri, tā tas sportā notiek un ir pavisam normāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:20, pirms 15 gadiem
Pareizi, ka treneris pēc sakāves iesniedz atlūgumu, bet... ceru, ka viņam neļaus atkāpties
, 2009-06-19 18:20, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: skatos, spēlētājas visi baigi novērtē, tikai treneris, redz, sliktais... kazas uz laukuma zaudēja, ne jau Zvirgzdiņš uz soliņa!
vot par tām kazām gan labāk nevajag...nesmuki.
, 2009-06-19 18:20, pirms 15 gadiem
donhihods rakstīja: Es esmu pret viņa aiziešanu balsosim kurš par,kurš pret balsojam.
Vienīgais, ko tu vari iet balsot, ir savā pagalmā par to, kurš spēlēs paslēpes un kurš "augstāk par zemi".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:21, pirms 15 gadiem
tas manuprat jau pirms cempionata bija skaidrs jo skiet ka pats zvirgzdins izteicas ka sis vinam bus pedejais cempionats pie sieviesu izlases stures.
manuprat zvirgzdins ir labakais si birza latviesu basketbola treneris, lai vinam veicas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:23, pirms 15 gadiem
Pilnīgi saprotu Zvirgzdiņa lēmumu. Pat man pie TV ekrāna blin brīžiem tāda škrobe, ka profesionālas spēlētājas var tik bērnišķīgas kļūdas pieļaut izšķirošos momentos...loģisk, ka viņam vilšanās...tik daudz darba ieguldīts un tikai kkādu debīlu kļūdu un savā ziņā sakritības dēļ šitik svaks rezultāts...pilnīgi loģiski, ka atrast sevī motivāciju turpināt strādāt pēc šādas vilšanās ir ļoti grūti - vajag pārmaiņs un tās viņam nāks pa labu. Ko zin varbūt paies laiks nosēdīsies šī neveiksme, uzkrāsies vēl lielāka pieredze un Zvirgdziņš atgriezīsies pie izlases uz vēl kādu ciklu.
, 2009-06-19 18:23, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: vot par tām kazām gan labāk nevajag...nesmuki.
ok, tad nomierināmies...un tagad jautājums - pagrūst 3 vinnētas spēles ir smuki? tur būtu jāsit plaukstas un jāslavē cīņasspars? jādāvina ziedi par pašaizliedzību?
, 2009-06-19 18:23, pirms 15 gadiem
Nepatikams parsteigums

Ko liksim vieta? Mums tak labaku nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:24, pirms 15 gadiem
TIKAI NE MUIŽNIEKU
, 2009-06-19 18:24, pirms 15 gadiem
Žēl, ļoti žēl. Izsēja šādu pārsvaru. Gunta arī beigās kļūdijās - tas vēl tā, bet ja 2 sekundes pimrs beigām Eibele meklē kādu citu spēlētāju metienam - tad man nav ko teikt. Ļoti žēl

Es jau labāk gribētu, lai Zvirgzdiņš paliek. Ļoti gribu lai paliek. Izdarījis lielisku darbu, kaut kur nepaveicās, kaut kur kļūdijās, bet ir jāpaliek! Itkā jau loģisks solis no Zvirgzdiņā, jo čempionāts izvērtās ļoti neveiksmīgs, pat neskatoties uz to, ka nospēlējām izcili pret Eiropas 1. un 3. (visticamāk) komandu.

Cerams, ka meitenes uzrakstīs vēstuli, lai Zvirgzdiņš paliek.

Kas varētu vietā nākt? No latviešu treneriem nekas. Vētra nekad nespēs sagatavot komandu spēlēs ar superkomandām Krieviju, Spāniju u.c. Vienkārši nespēs, jo arī viņam ir tā - kur Krievija, tur viss kārtībā. Vajag kādu ārzemju speciālistu, bet ja jāizvēlas, tad Zvirgzdiņam jāpaliek.

Jāsaka gan, ka komanda pieļāva VIENKĀRŠI stulbas kļūdas visa turnīra laikā. Daudz par to runāts, bet vērā ņemts mazs un tā nav Zvirgzdiņa vaina.
, 2009-06-19 18:24, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: ok, tad nomierināmies...un tagad jautājums - pagrūst 3 vinnētas spēles ir smuki? tur būtu jāsit plaukstas un jāslavē cīņasspars? jādāvina ziedi par pašaizliedzību?
Kapēc no viena grāvja otrā? Kritika ir viena lieta, apsaukāšanās pavisam kas cits.
, 2009-06-19 18:25, pirms 15 gadiem
tas spānis, kurš ir Zvirgzdiņa palīgs, lai kļūst par galveno. Tikai ne Muižnieku. Tad būs tas pats vēzis (rezultāti) tikai citā kulē.
, 2009-06-19 18:25, pirms 15 gadiem
Neatbalstu šo viņa lēmumu,šobrīd neredzu nevienu,kas varētu būt labāk piemērots komandai,bet nu dzīvosim,redzēsim
, 2009-06-19 18:25, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Un beidzot mūsu komandās ir jaiesaista kvalificēti psihologi, jo zaudējam tieši psiholoģiski.
nu pret kriviju gan nebij psihologiski zaudets beigas, pret spanietem jau ari nepaveicas, bet nu parejie kasieni ja..
, 2009-06-19 18:26, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Nepatikams parsteigums

Ko liksim vieta? Mums tak labaku nav.
vētraino
, 2009-06-19 18:26, pirms 15 gadiem
pēc šīm spēlēm atkāpties vajadzētu komandai, nevis trenerim!
, 2009-06-19 18:26, pirms 15 gadiem
pilnigi piekritu,ka trenerim jaatkapjas-ar šadu sastavu-savas majas-kapitala izgašanas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:27, pirms 15 gadiem
žēl, ka mājās piedzīvojam fiasko. cerams, ka arī mūsu otrā ešelona spēlētājas nākamsezon mūsu izlases spēlētājas spēlēs labos klubos, nevis sēdēs Cēsīs.

Vētru vietā!
, 2009-06-19 18:27, pirms 15 gadiem
persik rakstīja: Neatbalstu šo viņa lēmumu,šobrīd neredzu nevienu,kas varētu būt labāk piemērots komandai,bet nu dzīvosim,redzēsim
Labāku netrukst, bet ne sliktākus jau varētu vagonu atrast!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:28, pirms 15 gadiem
mitins rakstīja: varbut Bagijs vai ari lai Valeiko
Nedo' die's!
, 2009-06-19 18:29, pirms 15 gadiem
Tikai ne Muiznieku...
, 2009-06-19 18:29, pirms 15 gadiem
Manuprāt LIELS mīnuss basketbolam....
, 2009-06-19 18:29, pirms 15 gadiem
Ja ne Vētru vietā, tad Varbūt tas spānis galvenais, Tāre asistente? Na*uj prom Muižnieku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:29, pirms 15 gadiem
Nastradamus rakstīja: vētraino
Ka tad... nez vai vins pats grib.

Tikai ne Muiznieku.
, 2009-06-19 18:30, pirms 15 gadiem
Nu tiesneši jau arī šitajā čempī pa rubli, brīžam nevar pieskarties, brīžam atļauj spēlēt vēl agresīvāk kā večiem, bet tas protams neataisno izsēto pārsvaru. Vienkārši pietrūka spēka un veiksme visu novest līdz galam un itālietes sajuta ''asins garšu mutē'' un turpināja močīt.
Domāju pareizs Zvirgzdiņa lēmums, paldies par darbu un veiksmi tālāk, derēja jau kāds labs ārzemju speciālists, bet uz to laikam cerēt nevar.
, 2009-06-19 18:30, pirms 15 gadiem
mitins rakstīja: varbut Bagijs vai ari lai Valeiko
saies galīgā mopēdā tad
, 2009-06-19 18:30, pirms 15 gadiem
Nastradamus rakstīja: nu pret kriviju gan nebij psihologiski zaudets beigas, pret spanietem jau ari nepaveicas, bet nu parejie kasieni ja..
saskaiti cik mēs spēles zaudējam divu gadu laikā tikai tapēc ka pietrūkst kāds sīkumiņš, meitenes ir pelnijušas kaut ko vairāk. Zvirgzdiņš ir ļoti labs treneris bet kaut kas jāmaina.
, 2009-06-19 18:30, pirms 15 gadiem
ko liekat miinusus aaksti, kas tas par treneri kas nespeej savaakt komandu? taadu vispaar jaadzen prom nevis jaaljauj atkaapties...
, 2009-06-19 18:30, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Vībergs jau ir agrāk Sporta Avīzē izteicies, ka viņš tā kā jau atkal varētu...

Tāpat ir Višņevics, Krauliņš, Muižnieks, varbūt Barona Teteri var te ielikt?!
Meitenes jau ļoti gribētu Krauliņu vietā. Muižu un Teteris izslēgts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:31, pirms 15 gadiem
slaists2 rakstīja: Kur Muižnieks, tur fiasko...
Tas ir tochno,es jau sen to pamaniju
, 2009-06-19 18:32, pirms 15 gadiem
Pēdējās divās spēlēs Niedolai vismaz 10 min. spēles laika,un šādi lēmumi nebūtu jāpieņem!!!!!!!!!!
, 2009-06-19 18:32, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Meitenes jau ļoti gribētu Krauliņu vietā. Muižu un Teteris izslēgts
Vo vo, kur tas tos divus!!!!
, 2009-06-19 18:33, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Un beidzot mūsu komandās ir jaiesaista kvalificēti psihologi, jo zaudējam tieši psiholoģiski.
Nav vaina psiholoģijā. Daudzi aizmirst, ka mēs esam salīdzinoši maza valsts ar ierobežotiem resursiem, tas attiecināms arī uz basketbolu.

Katrai spēlētājai ir savs līmenis un to mainīt nevar neviens psihologs.

Tām pašām Itālietēm ir sava profesionālā līga un to nevar salīdzināt ar mūsejo LSBL(ar 1,5 prof.klubu), kurā spēlēja liela daļa izlases.

Tad jau drīzāk psihologu vajadzētu(varbūt jau ir), tādai lielvalstij, kā krievija, kas ar visiem saviem resursiem, ntajiem miljoniem klubu budžetos, uzvarām eirolīgās, naturalizēto WNBA zvaigzni utt, Latviju spēja uzvarēt tikai pagarinājumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:35, pirms 15 gadiem
Nātrija Hidroksīds rakstīja: Krauliņš jau bija un rezultāti bija sūdīgi.. Varbut iesim vel vienu apli?
Kā ar Beresņevu
Krauliņam bija pavisam cits sastāvs, vai es kļūdos?
, 2009-06-19 18:35, pirms 15 gadiem
Ļoti žēl, nevajadzēja tik ātri sasteigt šo lēmumu!!
Vajadzēja vēsu galvu vēl visu apdomāt kārtīgi, nevis pēc spēles visu sastrēbt!!!
, 2009-06-19 18:35, pirms 15 gadiem
Ļoti vīrišķīgs lēmums. Visu cieņu,Ainār !
, 2009-06-19 18:36, pirms 15 gadiem
karliss rakstīja: Nu tiesneši jau arī šitajā čempī pa rubli, brīžam nevar pieskarties, brīžam atļauj spēlēt vēl agresīvāk kā večiem, bet tas protams neataisno izsēto pārsvaru. Vienkārši pietrūka spēka un veiksme visu novest līdz galam un itālietes sajuta ''asins garšu mutē'' un turpināja močīt.
Domāju pareizs Zvirgzdiņa lēmums, paldies par darbu un veiksmi tālāk, derēja jau kāds labs ārzemju speciālists, bet uz to laikam cerēt nevar.
njā tur gan derētu kādu sūdzību, jo tiesneši lielā mērā noraka + vel Ainars neatrada īstos vārdus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:37, pirms 15 gadiem
Atā !!! Vajadzēja jau pēc Pekinas .....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:37, pirms 15 gadiem
tāda ir treneru dzīve,diemžēl!!!!
, 2009-06-19 18:38, pirms 15 gadiem
gico rakstīja: kas cits atliek, tads fiasko....
Vētras laiks!
4em platitj emu? 6protami?
, 2009-06-19 18:40, pirms 15 gadiem
pričom te demisija....strādat vajag,garās spēlētājas vajadzēja izmantot savādāk,vairāk zem groza,a ne tirināties gar trīspunktu līniju.par pārējām vis okej,cīnījās kā varēja,neko pārmest.Zvirgzdiņam jāstrādā,nebūs labāku kadru.
, 2009-06-19 18:40, pirms 15 gadiem
Nu no latviešiem personīgi pieļauju tikai 2 kandidatūras Vētra un Krauliņš.
Par Vētru - iespēja nav bijusi, starptautiski novērtēts - savā ziņā manās acīs tāds tumšais zirdziņš - proti viens ir strādāt ar vispasaules izlasi bezmazvai, otrs ar tādiem resuriem kā Latvijā, bet nu manuprāt iespēju var dot.
Par Krauliņu - vienmēr ir simpatizējis kā treneris. vīriešu izlasi aizvedis līdz šim visaugstāk, kā arī principā šogad tieši viņš savilka Ventspili kā komandu.
, 2009-06-19 18:40, pirms 15 gadiem
Bāāc, tāda škrobe!!!!
Vakardien tak, bija tik skaista spēle, Pekinā arī labi spēlēja .........viss ZVirgzdiņa vadībā!!
Zvirgzdiņ, nāc pie prāta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
, 2009-06-19 18:41, pirms 15 gadiem
Nez vai Kraulins vairs naks ka pirmais treneris.

Janem Vetra! Vai arzemnieks.
, 2009-06-19 18:43, pirms 15 gadiem
machumbi rakstīja: Zvirgzdiņa kungu nevainoju, bet gan totālo neveiksmi
njaa isstenibaa padomajot cik tur truuka un uzvareetu RUS,arii ar ESP pieviila pedeeja 4eturtdalla un protams ssodien vnk fataala neweiksme kas tik aatri neaizmirsissies,manupraat muusu meiteneem vajadzeetu komandaa sporta psihalogu jo newienu 1o puslaiku ssajaa EČ neesam zaudeejussi,bet peec paartraukuma atnaak pilniigi cita komanda...zzel lloti zeel
, 2009-06-19 18:44, pirms 15 gadiem
skaidrs ka jaatkapjas,ja komandai tikai 3 kombinacijas speles laikā...
1. Jekbsone-tamane(pirmajas speles)..
2. Jekabsones samestie punkti un meistariba...
3.Basko uzspidesana dažas speles..
ak jā..vel saspele pa perimetru labi treneta..
un vel mazo speletaju ieskriesana soda laukuma un pec tam kaut kur atgrūst bumbu...
tada bija musu taktika...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:44, pirms 15 gadiem
protams, ņemam Vētru un pie reizes paprasam, lai mūs uzņem NVS savienībā!
, 2009-06-19 18:45, pirms 15 gadiem
Puiši, mums ir 4 spēlētājas, kas šogad spēlēja normālā līmenī. Pārējās - Latvijas čempionātā. Tas Zvirgzdiņa nopelns, ka esam TOP komanda. Izveidojis lielisku komandu, ar kuru var uzvarēt jebkuru. Ne katrs treneris to spētu - kur nu vēl Vētra.
, 2009-06-19 18:45, pirms 15 gadiem
Nātrija Hidroksīds rakstīja: Pilnīgi garām.
Ja būtu beigās Krumbergas trulis iekritis, tad vis ok?
ja būtu tantei riteņi tad....
, 2009-06-19 18:45, pirms 15 gadiem
ka var teikt, kur muiznieks tur fiasko, jus domajat ari, kurs aizveda Ventspili lidz final four turniros, kurs ar baronu uzvareja iba kausa
, 2009-06-19 18:45, pirms 15 gadiem
Paldies Ainaram par ieguldīto darbu un par skaistajām un neaizmirstamajām emocijām!
Labs treneris pēc fiasko vienmēr uzņemsies vainu un sevi un atkāpsies! Par šo visu cieņu Zvirgzdiņam!

varbūt var kādu normālu ārzmnieku pamēģināt, līdzīgi, ka veču izlasei ! Ja nē, tad lai iet Vētra!
, 2009-06-19 18:45, pirms 15 gadiem
Kāds tur var būt brīnums,spēlēja, kā bērnudārzs-pilnīgi riebējās skatīties! Es nesaprotu, kā var pakāst tādu pārsvaru-kauns!
ar losi priekšgalā! ptu... Bļin vēl te lepojās, ka baigi labi aizvadījušas čempi..na...j tādu spēli.............
Izskatās,ka Žogota vienīgā kuras priekšā var noņemt cepuri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 18:46, pirms 15 gadiem
Zvirgdiņš labākais treners smiekli nāk tik daudz kļudas pieļāva es lidz šim nevaru saprast kamdēļ vajadzēja saspēles vadītājas šitā raustīt ka viņas pat baidijās normāli kapāt jo zināja ja pieļaus vienu kļūdu tā būs malā tas takš nav normāli un arī kamdēļ tik maz Putniņu un Niedolu tik maz izmantoja ja garām nevelk
, 2009-06-19 18:46, pirms 15 gadiem
Musu meitenes bija gtavas (meistarīgi) cinities par medaļām, diemžēl nesanācā...Krievija,, bet visas atlikušās spēles vajadzēja uzvarē'. ja tā nenotika un mēs neesdam 5 trenerim jāatkāpjas,k jo sastāvs ir optimāls , lai dsotos uz P.č. Žēk, ka nevarēja piedalīties Baško, bet tagad trenerim ir jāatkaāpjas jo Niedola būtu līdvērtīga Jansonej
, 2009-06-19 18:47, pirms 15 gadiem
Sviests! Nepieņemam!!! Strādājiet lūdzu tālāk!!!
, 2009-06-19 18:47, pirms 15 gadiem
Del_Narciso rakstīja: Paldies Ainaram par ieguldīto darbu un par skaistajām un neaizmirstamajām emocijām!
Labs treneris pēc fiasko vienmēr uzņemsies vainu un sevi un atkāpsies! Par šo visu cieņu Zvirgzdiņam!

varbūt var kādu normālu ārzmnieku pamēģināt, līdzīgi, ka veču izlasei ! Ja nē, tad lai iet Vētra!
te es riktīgi apsmējos - kurš ta mums bija tas "normālais ārzemnieks'? tas klauns, kura vadībā pagrūdām Portugālei?
, 2009-06-19 18:50, pirms 15 gadiem
Ta iet,ka visu laiku marine rezervistes..
, 2009-06-19 18:50, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: skaidrs ka jaatkapjas,ja komandai tikai 3 kombinacijas speles laikā...
1. Jekbsone-tamane(pirmajas speles)..
2. Jekabsones samestie punkti un meistariba...
3.Basko uzspidesana dažas speles..
ak jā..vel saspele pa perimetru labi treneta..
un vel mazo speletaju ieskriesana soda laukuma un pec tam kaut kur atgrūst bumbu...
tada bija musu taktika...
par Tamani runājot..pēdējās četrās spēlēs no viņas pilnīgi nebija nekādas jēgas viena liela nulle!Divmetrīgā grozījās tikai ap trīspunktu līniju..kur treneris skatījās,antiņš..brīnums ka vēl saprata beigās, ka jāatkāpjas!
, 2009-06-19 18:50, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Un beidzot mūsu komandās ir jaiesaista kvalificēti psihologi, jo zaudējam tieši psiholoģiski.
Kādu vēl psihologu? Labāk tevi par galveno treneri! Tad krieviju samizotu ar +40 un Itālija vispār laukumā nenāktu
, 2009-06-19 18:51, pirms 15 gadiem
Kurš Vētra? Tas, kuram par zināmiem ''nopelniem'' nav Latvijas basketbola pilsonības?
, 2009-06-19 18:51, pirms 15 gadiem
Kas tas par trenneri, kas no +22 zaudē. Nemāk savākt meitenes.
, 2009-06-19 18:52, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ja pēc zaģa Spānijai un Krievijai es arī vel tā domāju, tad pēc šodienas kāsiena vairs nē.
Ir jamāk pakāst spēlē, kurā mūsējās sākumā pārliecinoši dominēja.
Varbūt, pamēģini pats pēc tādas spēle kāda bija pret Krieviju pēc 14 stundu pārtraukuma nospēlēt tik atbildīgu spēli. Mūsu meitenes nav roboti!
, 2009-06-19 18:52, pirms 15 gadiem
Vis ir pareizi!
, 2009-06-19 18:53, pirms 15 gadiem
matrix773 rakstīja: Filu Džeksonu
Donu Nelsonu

ne pa temu bet varetu arii NIKIJU PILIČU ja jau gulbi daudzmaz izaudzinajis tad sis arii
, 2009-06-19 18:53, pirms 15 gadiem
mustafa rakstīja: par Tamani runājot..pēdējās četrās spēlēs no viņas pilnīgi nebija nekādas jēgas viena liela nulle!Divmetrīgā grozījās tikai ap trīspunktu līniju..kur treneris skatījās,antiņš..brīnums ka vēl saprata beigās, ka jāatkāpjas!
tātak bija Zvirgzdiņa taktika kura dažbrid bija laba
, 2009-06-19 18:53, pirms 15 gadiem
mustafa rakstīja: par Tamani runājot..pēdējās četrās spēlēs no viņas pilnīgi nebija nekādas jēgas viena liela nulle!Divmetrīgā grozījās tikai ap trīspunktu līniju..kur treneris skatījās,antiņš..brīnums ka vēl saprata beigās, ka jāatkāpjas!
Tieshi ta
, 2009-06-19 18:53, pirms 15 gadiem
riit - 20
, 2009-06-19 18:54, pirms 15 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Kurš Vētra? Tas, kuram par zināmiem ''nopelniem'' nav Latvijas basketbola pilsonības?
vienreiz izaudz
, 2009-06-19 18:55, pirms 15 gadiem
normaali pasuuta dir** meitenes
nu veci nu
, 2009-06-19 18:55, pirms 15 gadiem
Sorry, Kubliņa mums katastrofāli pietrūka, tāpat ka man cela bantes.... stulbi un ilgi...;l
, 2009-06-19 18:55, pirms 15 gadiem
Zvirgzdiņam vajadzēja atkāpties jau pirms olimpiādes,ceru ka Cēsis ari viņu neņēms,jo naudiņa ir janopelna ar darbu,kura viņam nav.
, 2009-06-19 18:56, pirms 15 gadiem
neatkarigais rakstīja: Zvirgzdiņam vajadzēja atkāpties jau pirms olimpiādes,ceru ka Cēsis ari viņu neņēms,jo naudiņa ir janopelna ar darbu,kura viņam nav.
??????????????????????????
, 2009-06-19 18:56, pirms 15 gadiem
neatkarigais rakstīja: Zvirgzdiņam vajadzēja atkāpties jau pirms olimpiādes,ceru ka Cēsis ari viņu neņēms,jo naudiņa ir janopelna ar darbu,kura viņam nav.
tu fisku vipar rubii
, 2009-06-19 18:57, pirms 15 gadiem
Tā zaudēt 3ās ceturdaļas,kā mūsējās un visas Muižnieka komandas arī ar Zvirgzdiņu nedrīkst. Un tas nozīmē ,ka spēles garajā pārtraukumā viņi ir zaudējuši pretinieku treneriem,kas spēja savām pateikt to ,ko vajadzēja. Un tas ko pretinieki izdara laukumā Zvirgzdiņam un Muižniekam nez kāpēc ir pārsteigums...
, 2009-06-19 18:58, pirms 15 gadiem
Nejau vins ir vainigs, ka mums ir tik tizlas garas kaa Teilaane. Pretiniekam tacu ari elementari spelet - aizsardziba sedzam perimetru un apaksa palidzam, jo nav jegas sekt garo, tikpat nemet ieksa un ari ja sanems bumbu laba pozicija, nomuljaas tik ilgi, ka paspes visi saslegties. Uzbrukuma vel jo elementara, nostajamies pa perimetru lai paliek apaksa briva un dodam viens pret vienu ar musejam kapat, jo tapat ja metiens bus garam, viss ko vares izdarit, bus iekerties rokas un uztaisit zelo sejas izteiksmi, ka es jau neko. besi, un nemeginiet man ieskaidrot, ka tapat labi nospeleja, jaa, varbut sakuma paveicas tam garajam un vel vienai otrai, bet ja konstanti taisa kludas (taktiskas, nerunaju par tizlumu, tas laikam ir iedzimts) kludas, kuras sporta skola jau puslidz apkerigi berni iemacas nepielaut. Gadas, protams, katram, bet nejau n-tas reizes. Lai ari cilveki saka, ka Putninai neesot reali kombinacijas iemacit, man patika ka vina speleja, vina es pilnigi noteikti saredzu izlases naktoni, tapat kaa Niedola un ari Jekabsone, kura ari vel daudzus gadus vares spelet, Karklina ari patikami parsteidza, manuprat viena no vertigakajam, tada ista melna darba daritaja, tiesam bija prieks skatities kaa aizsardziba spele un cik asi var cauri iziet Dita likas loti neparleicinata par sevi, bet ja pirmais metiens iekrita, tad jau parleiciba auga un ari spele aizgaja. Varetu par katru kaut ko uzrakstit, bet sis ir raksts par Zvirgzdinu, tapec velos tikai pakomentet, ka vins nebija vainigs pie musu neveiksmem, komandai ir japiesaista labs sporta psihologs, vieniga kluda ko es vareju saskatit, bija parak maza Putninas izmantosana rotacija un Tares parmerigi liela turesana laukuma, nu man vnk besi tada tipa speletaji, kas vislaik tur otru aiz rokas un kad nosvilpj sodu tad taisa zheelo seju, ka es tacu knapi pieskaros, ari pec bumbam vina nevar vairs aizskriet, bija jau laiks beigt karjeru izlase noteikti.

P.S. Atvainojos, par tik garo domu izklastu, lai gan visu vel nepateicu, parak sapigi sie pedejie 3 zaudejumi
, 2009-06-19 19:00, pirms 15 gadiem
Es esmu gatavs būt par treneri tik meistarīgām meitenēm, ja vi'ņas būtu pieņēm8u'das lēmumu pašas mēs brauktu uz Pasaules čempionātu , kā medaļniecies......
, 2009-06-19 19:00, pirms 15 gadiem
Man šķiet, ka Latvijas izlase ir vietā, kura tai ir vispiemērotākā pēc meistarības. Manuprāt sievietēm basketbolu labi prot spēlēt kādas divas varbūt trīs komandas Eiropā. Latvija nav to skaitā...
, 2009-06-19 19:01, pirms 15 gadiem
nu vai tas ir labākais variants?nezinu.kurš vēl tik labi zina spēlētājas.pie tam kas tad būs vietā?neviens prātīgs kandidāts galvā nenāk.nevajag norakt arī šo komandu.
, 2009-06-19 19:02, pirms 15 gadiem
kauns!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 19:05, pirms 15 gadiem
A.Z. ir forshs treneris, ko te var muldeet, objektiivi jau muusu vieta ir 5-8, cita lieta, ka dikti gribeejaas jau savu skatiitaaju priekshaa augstaak par d. uzleekt, nu nesanaaca un kas tad ir? Dzirdot Veetras vaardu vien jau vemt gribaas, diparinsh iistaakais.
, 2009-06-19 19:06, pirms 15 gadiem
mustafa rakstīja: par Tamani runājot..pēdējās četrās spēlēs no viņas pilnīgi nebija nekādas jēgas viena liela nulle!Divmetrīgā grozījās tikai ap trīspunktu līniju..kur treneris skatījās,antiņš..brīnums ka vēl saprata beigās, ka jāatkāpjas!
Bet ko tad vajadzēja laist laukumā?
Brumermane laukumā tika un aizsardzībā nospēlēja, bet uzbrukums viņai ir daudz vājāks nekā Tamanei(sevišķi sadarbība AJŽ- ZT). Tīri fiziski Tamanei pietrūkst spēka stumdīties zem groziem.

Būtu Kubliņa, tad variāciju iespējas būtu daudz lielākas un būtu vieglāk gan trenerism, gan spēlētājām.
, 2009-06-19 19:07, pirms 15 gadiem
Tagat par treneri varetu muiznieku vai to pasu vvetru bet patiesiibaa no visiem treneriem man zvirgzdins patika vis labaak
, 2009-06-19 19:08, pirms 15 gadiem
Demar's rakstīja: Bet ko tad vajadzēja laist laukumā?
Brumermane laukumā tika un aizsardzībā nospēlēja, bet uzbrukums viņai ir daudz vājāks nekā Tamanei(sevišķi sadarbība AJŽ- ZT). Tīri fiziski Tamanei pietrūkst spēka stumdīties zem groziem.

Būtu Kubliņa, tad variāciju iespējas būtu daudz lielākas un būtu vieglāk gan trenerism, gan spēlētājām.
Vajadzeja Putninu lasit, vina ir pietiekami nekauniga speletaja, lai pagrustitos, varu tikai piekrist par Tamani kaa 0. Labi vina speleja tikai tad kad veicaas un preti bija vel lielaaki salaati nekaa pati.
, 2009-06-19 19:09, pirms 15 gadiem
ko gandrīz visi te nodirš meitenes nejau viņas vainīgas ka zvirgzdiņa taktika ir domāta tikai uz pirmām apļa spēlēm lai iekļūtu nākošā kārtā tas pierādījies jau iepriekš ka uz beigām meitenes nevelk jo spēlē tikai uz Aneti tā bija olimpiādē pagaišo čempi pret baltkrieviju par bronzu un arī pagajušo sezon ar maskavas dināmo.Viņam pārējās spēlētājas neeksistē...beidzot sagaidiju viņa atkāpšanos
zeltenes vēl parādīs kur vēži ziemo es par jums
, 2009-06-19 19:09, pirms 15 gadiem
Man šķiet, ka meitenes bija fiziski vāji sagatavojušās. Ja nevar noturēt bumbu, precīzi piespēlēt ( var gadīties pa reizei ) diezgan sistemātiski. Tas norāda uz fizisku spēku trūkumu un tad nekādas kombinācijas nav izpildāmas. Vienalga cik stundas pavada pie televizora analizējot spēles un spriedelējot.
, 2009-06-19 19:10, pirms 15 gadiem
Miglinieks + Vētra viņi gan kā basketboliti ir sasnieguši to ko KAMBala nevar gan kā trreneri piesmējuši nZirgzinū, ;lai Mūsu meitenēm gudrs treneris.......
, 2009-06-19 19:10, pirms 15 gadiem
neatkarigais rakstīja: Zvirgzdiņam vajadzēja atkāpties jau pirms olimpiādes,ceru ka Cēsis ari viņu neņēms,jo naudiņa ir janopelna ar darbu,kura viņam nav.
Padomā ar galvu, ākst Vispirms izlasi to, ko uzrakstīji un tad padomā
, 2009-06-19 19:11, pirms 15 gadiem
Ļoti žēl, bet šoreiz laikam nepieciešams lēmums. Ja viņš paliktu, tad tas būtu... Bet treneris labs.
, 2009-06-19 19:12, pirms 15 gadiem
baskets_27 rakstīja: ko gandrīz visi te nodirš meitenes nejau viņas vainīgas ka zvirgzdiņa taktika ir domāta tikai uz pirmām apļa spēlēm lai iekļūtu nākošā kārtā tas pierādījies jau iepriekš ka uz beigām meitenes nevelk jo spēlē tikai uz Aneti tā bija olimpiādē pagaišo čempi pret baltkrieviju par bronzu un arī pagajušo sezon ar maskavas dināmo.Viņam pārējās spēlētājas neeksistē...beidzot sagaidiju viņa atkāpšanos
zeltenes vēl parādīs kur vēži ziemo es par jums
Piedod, bet tu esi totāls auns. Tu tiešām domā arī tā kā tu raksti? ...
, 2009-06-19 19:14, pirms 15 gadiem
Kutkas līdzīgs, kā ar Muižnieku..
, 2009-06-19 19:15, pirms 15 gadiem
labs lēmums.
, 2009-06-19 19:15, pirms 15 gadiem
slaists2 rakstīja: Kur Muižnieks, tur fiasko...
mazak dirs gudraks busi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 19:21, pirms 15 gadiem
iespējams, ka Vētru tad mēģinās dabūt par galveno treneri
tiešām man liela sāpe par šo čempionātu
, 2009-06-19 19:22, pirms 15 gadiem
Nepatīkami!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 19:28, pirms 15 gadiem
vareni - saprotu, ka esi 'vīrs - un saprotu, ka labāku par tevi atrast būs grūti meitenes ir vienkārši malces Dievs šogad ir pret mums, bet nākotne ir mūsu, jo tā pati Krievija bez Stepanovas nav ne kas. un vismaz viens - mms nebūs jāmaksā naudiņas, kas pienākas par medaļām - bet mēs varam un mums būs tikai jābūt ir pacietīgiem - un arī Aināram varbūt nevajadzēja atkāpties, bet gan mācīties no kļūdām.
, 2009-06-19 19:29, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Piedod, bet tu esi totāls auns. Tu tiešām domā arī tā kā tu raksti? ...
ja es tā nedomātu tad ari nerakstitu padomāpats pajoliņ
, 2009-06-19 19:32, pirms 15 gadiem
Žēl. Ja godīgi kaut ko tādu negaidīju, bet trenerim jau pašam arī protams slikta sajūta... Neko nevar darīt! Paldies par padarīto darbu un ceru kāda LV kluba trenera amatā Zvirgzdiņu redzēt!

Tiešām paldies par padarīto!
, 2009-06-19 19:34, pirms 15 gadiem
Nevajadzēja. Tas ir tikai viens čempis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 19:40, pirms 15 gadiem
Paldies trenerim par viņa darbu

Bet man liekas, ka lēmums ir pieņemts bišk pa ātru.
, 2009-06-19 19:43, pirms 15 gadiem
nevajadzēja. ;(
, 2009-06-19 19:45, pirms 15 gadiem
aicinu kehri, kuram vajadzētu atkāpties - nepieļaut Aināra demisiju
, 2009-06-19 19:50, pirms 15 gadiem
Tas ir kārtīga vīra žests. Žēl, jo treneris jau viņš ir labs, bet ieņemtā vieta diemžēl neapmierina nevienu. Visu cieņu Zvirgzdiņam par iepriekš sasniegto un cerams mūsu meičas iepriecinās mūs vēl arī nākotnē.
, 2009-06-19 19:51, pirms 15 gadiem
To ka viņš neko nejēdz,jau perādija.SK Cēsis viņš rādija brīnumus!Pilnīgs 00.Bet tā jau pie mums notiek.
, 2009-06-19 20:05, pirms 15 gadiem
Pareizi dara. Pirmo reizi redzu, ka kāds trenneris pie +2 liek spēlētājām pārkāpt noteikumus, un lai itālietes met sodus.
, 2009-06-19 20:07, pirms 15 gadiem
Emocijas...
, 2009-06-19 20:08, pirms 15 gadiem
Pilniigi pareizi. Lielaka chempionata dalja laukuma bija viens vieniigs haoss...shodien 3 minutes spelejam bez ne vienas garaas. Anete seezh uz sola, kas notiek? Bet pats galvenais, kas cienijamam Zvirgzdinja kungam ir jaaiemaacas - nebljaut uz sievieteem, kur nu veel ar maates vaardiem. 55 sekundes no minuutes paartraukuma tiek aurots par pagaajushaam epizodeem, nevis plaanota speele. Mainjas ir neizprotamas...speletaju izveele ar! Vinjam bija jaabut skaidram ka no Egliites nekas nav ne aizsardziiba ne uzbrukumaa un jaanjem babkina, vismaz jauna un bezkauniiga, uzbrukumaa kaut ko izdariitu! Taa var turpinaat un tuirpinaat...Vinjam ir jaatrene vechi, nav taa ka vinsh ir papuass basketbolaa bet motivators un psihologs veertejams ar - ziimi...Viss ir tikai logjiski...

Komandaa visu laiku ir bijushas domstar[iibas ar treneri taa kaa shis rezultaats nav vairs nekaads paarsteigums!
, 2009-06-19 20:09, pirms 15 gadiem
Galvenais ka zheel meitenes...vinjas darija ko vareja un kaa maceeja! Panaakumi neizpaliks...Nakamais treneris buus Gundars Veetra un tad Eiropa saturas
, 2009-06-19 20:12, pirms 15 gadiem
4 zaudes pēc kārtas. loģisks solis.
, 2009-06-19 20:14, pirms 15 gadiem
Varētu piemetināt, ko šeit darīja Muižnieks, kas jau nolaida vīriešu izlasi un šeit atnāca uzsist meitenēm pa dibenu.Uz olimpiādi trūka psihologa, vakar trūka psihologa un principā šodien arī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 20:16, pirms 15 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Pilniigi pareizi. Lielaka chempionata dalja laukuma bija viens vieniigs haoss...shodien 3 minutes spelejam bez ne vienas garaas. Anete seezh uz sola, kas notiek? Bet pats galvenais, kas cienijamam Zvirgzdinja kungam ir jaaiemaacas - nebljaut uz sievieteem, kur nu veel ar maates vaardiem. 55 sekundes no minuutes paartraukuma tiek aurots par pagaajushaam epizodeem, nevis plaanota speele. Mainjas ir neizprotamas...speletaju izveele ar! Vinjam bija jaabut skaidram ka no Egliites nekas nav ne aizsardziiba ne uzbrukumaa un jaanjem babkina, vismaz jauna un bezkauniiga, uzbrukumaa kaut ko izdariitu! Taa var turpinaat un tuirpinaat...Vinjam ir jaatrene vechi, nav taa ka vinsh ir papuass basketbolaa bet motivators un psihologs veertejams ar - ziimi...Viss ir tikai logjiski...

Komandaa visu laiku ir bijushas domstar[iibas ar treneri taa kaa shis rezultaats nav vairs nekaads paarsteigums!
par to bļaušanu es ar pilnīgi piekrītu dažreiz var un vajg uzbļaut lai saņemas bet tik daudz jau nu gan nē tas vēl vairāk satracina
, 2009-06-19 20:17, pirms 15 gadiem
Uzvar komanda, bet zaudee treneris. Taa jau vienmer notiek
To cik labs vai slikts bijis Zvirgzdins redzesim, kad nakosais treneris bus kadu laiku pastradajis. Bet par vienu gan piekritu uz sievietem taa blaut nedrikst!!!! Tad nav jabrinas, ka bumba krit araa no rokam un nevar neko iemest.....
, 2009-06-19 20:19, pirms 15 gadiem
Ja vien tu zinaatu..........
vai20001 rakstīja: neeeeeeeeeeeeeeeee toc ne jau vina vaina!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 20:24, pirms 15 gadiem
Stils bljaut uz sievieteem?! Paveerojiet jebkuras citas izlases treneri...pat KRievijas!
Alfredsson rakstīja: Par bļausanu. Njaa dazhreiz ir par daudz. Laikam tads stils.
, 2009-06-19 20:35, pirms 15 gadiem
žēl nu nebija viņš vainīgs pie zaudējumiem bet varbūt vnk. jūtas izsmelts un tad ir jāaiziet ja vairs nevar neko dot komandai.

P.S. Paldies Zvirgzdiņam par darbu ko ieguldījis mūsu meitenēs un cerēsim ka meitenes rīt sagādās labu atvadu dāvanu mūsu trenerim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 20:42, pirms 15 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Pilniigi pareizi. Lielaka chempionata dalja laukuma bija viens vieniigs haoss...shodien 3 minutes spelejam bez ne vienas garaas. Anete seezh uz sola, kas notiek? Bet pats galvenais, kas cienijamam Zvirgzdinja kungam ir jaaiemaacas - nebljaut uz sievieteem, kur nu veel ar maates vaardiem. 55 sekundes no minuutes paartraukuma tiek aurots par pagaajushaam epizodeem, nevis plaanota speele. Mainjas ir neizprotamas...speletaju izveele ar! Vinjam bija jaabut skaidram ka no Egliites nekas nav ne aizsardziiba ne uzbrukumaa un jaanjem babkina, vismaz jauna un bezkauniiga, uzbrukumaa kaut ko izdariitu! Taa var turpinaat un tuirpinaat...Vinjam ir jaatrene vechi, nav taa ka vinsh ir papuass basketbolaa bet motivators un psihologs veertejams ar - ziimi...Viss ir tikai logjiski...

Komandaa visu laiku ir bijushas domstar[iibas ar treneri taa kaa shis rezultaats nav vairs nekaads paarsteigums!
Bla sīkais pedinhs māki vien uzskaitīt kaut kādas izdomātas muļķības kas tad ir ka spēlēja kādu brīdi bez centriem, ja spēle neiet vajag kaut ko mainīt (radikāli ) un viņš arī pamēģināja un tu baigais treneris atradies pabeidz skolu sīkais un tad runā un padomā cik viņš ir labu devis un cik skaistas uzvaras ir izcīnītas

P.S. lielākā daļa māk tikai kritizēt pēc zaudējumiem vai celt debesīs pēc uzvarām tie nav fani tie ir nožēlojami cilvēki kas neko nesaprot no sporta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 20:52, pirms 15 gadiem
nevajadzēja Brummermani iesaistīt čempī,jo bar viņas mums bij labi,bet kad viņa atnāca viss izmainijās uz slikto pusi
, 2009-06-19 20:57, pirms 15 gadiem
Zhel !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 20:59, pirms 15 gadiem
Njā... nepatīkams parsteigums. Zvirgzdiņs tomer ir ielicis TIK daudz, lai komanda būtu tur kur ir. Pagājušais Eč, olimpiāde... jā, šogad nu negāja atsevišķās epizodēs kas izšķīra mačus, bet lai atkāptos. Žēl
, 2009-06-19 20:59, pirms 15 gadiem
Paldies Ainaaram par darbu. Tiesham Latvijas sievieshu basiiti paceela jaunaa liimenii!
, 2009-06-19 21:02, pirms 15 gadiem
Vispār ļoti negaidīts pārsteigums-visi tā jūsmojām par mūsu dāmu izlases startu EČ,pārdzīvojām veiksmīgas un mazāk veiksmīgas spēles un te negaidīti izlases treneris A.Zvirgzdiņš paziņo par savu demisiju-tiešām skumji
Kas tai mūsu valstī tagad darās viss iet galīgi šķērsām gan politikā,gan sportā un vispār visās dzīves jomās....???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 21:14, pirms 15 gadiem
slaists2 rakstīja: Kur Muižnieks, tur fiasko...
Nemaz nevajag... Muiznieks seit ne pie ka nav vainigs... vins tiesi uzlaboja komandas sniegumu!!!
, 2009-06-19 21:18, pirms 15 gadiem
Nu nav jau tik traki ka jaatkapjas labaaku tochna nedabuusim.
, 2009-06-19 21:18, pirms 15 gadiem
Reinis00 rakstīja: nevajadzēja Brummermani iesaistīt čempī,jo bar viņas mums bij labi,bet kad viņa atnāca viss izmainijās uz slikto pusi
Nevajadzēja to zelta gaili vilkt Pētra tornī,bet uzvilka,rezultāts...
, 2009-06-19 21:20, pirms 15 gadiem
paldies par visu trennerim, visu cienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-19 21:23, pirms 15 gadiem
Es domāju ka nevajadzētu aiziet, bet ja viņš tā vēlās...
, 2009-06-19 21:30, pirms 15 gadiem
Man kā nespeciālistam- ja trenneris uzstādīja mērķi pasaules čempionāts, un tas nav izpildīts, visu cieņu Zvirgzdiņa kungam par tādu soli. Nianses nezinu, bet man liekās, ka Zvirgzdiņš ir pagaidām vislabākais meiteņu, sieviešu izlases trenneris Latvijā. Dod dievs saprast un izprats meiteņu loģiku. Nākamais varētu būt Vētra. Paldies trennerim un meitenēm par emocijām un cīņas sparu.
, 2009-06-19 21:32, pirms 15 gadiem
Eiropas čempionātā iekļūt 8totniekā, nevar īsti uzskatīt par fiasko, kaut vīriešiem tā izdotos biežāk nekā reizi desmit gados, pārāk augstas ambīcijas tik mazai valstij, ja nesaceltu tādu ažiotāžu pirms čempja par medaļām būtu ok, cīnamies par 7 vietu uz Pč netiekam nu žēl tikai 2 vietas zem vēlamās, jāmēģina nākamajā čempī.
, 2009-06-19 21:41, pirms 15 gadiem
Žēl, man Ainars, kā treneris, ļoti patīk.
, 2009-06-19 21:53, pirms 15 gadiem
Nu nevajadzēja,manuprāt viņš ir tieši piemērotākais mūsu meitenēm! Viņš ar meitenēm kopā ir kā viena liela,draudzīga ģimene
, 2009-06-19 21:58, pirms 15 gadiem
asais4444 rakstīja: Bla sīkais pedinhs māki vien uzskaitīt kaut kādas izdomātas muļķības kas tad ir ka spēlēja kādu brīdi bez centriem, ja spēle neiet vajag kaut ko mainīt (radikāli ) un viņš arī pamēģināja un tu baigais treneris atradies pabeidz skolu sīkais un tad runā un padomā cik viņš ir labu devis un cik skaistas uzvaras ir izcīnītas

P.S. lielākā daļa māk tikai kritizēt pēc zaudējumiem vai celt debesīs pēc uzvarām tie nav fani tie ir nožēlojami cilvēki kas neko nesaprot no sporta.
Izcilnieks tu esi. A.Zvirgzdiņš izdarīja visu, un pamuļķi, ja neesi vēl neko sapratis, tad spēli tu vairs neizlabosi, kad vēl mazliet ir atlicis. Spēki bija izsmelti un atjaunot spēkus un ātri sakoncentrēties nevar paspēt.
Neko tu nesaproti, aizver žvāguli un sēdi un klusē.
, 2009-06-19 21:58, pirms 15 gadiem
egils34 rakstīja: vareni - saprotu, ka esi 'vīrs - un saprotu, ka labāku par tevi atrast būs grūti meitenes ir vienkārši malces Dievs šogad ir pret mums, bet nākotne ir mūsu, jo tā pati Krievija bez Stepanovas nav ne kas. un vismaz viens - mms nebūs jāmaksā naudiņas, kas pienākas par medaļām - bet mēs varam un mums būs tikai jābūt ir pacietīgiem - un arī Aināram varbūt nevajadzēja atkāpties, bet gan mācīties no kļūdām.
ja vai tiesaam krieviete Hammona saladee 28 punktus spanijas groza
, 2009-06-19 22:01, pirms 15 gadiem
asais4444 rakstīja: Bla sīkais pedinhs māki vien uzskaitīt kaut kādas izdomātas muļķības kas tad ir ka spēlēja kādu brīdi bez centriem, ja spēle neiet vajag kaut ko mainīt (radikāli ) un viņš arī pamēģināja un tu baigais treneris atradies pabeidz skolu sīkais un tad runā un padomā cik viņš ir labu devis un cik skaistas uzvaras ir izcīnītas

P.S. lielākā daļa māk tikai kritizēt pēc zaudējumiem vai celt debesīs pēc uzvarām tie nav fani tie ir nožēlojami cilvēki kas neko nesaprot no sporta.
Par to kas tika sasniegts visu cienju, bet shogad bija daudz nesakariigi leemumi un rezultaats slikts liidz ar to vinjam ir jaauznjemas atbildiiba.

P.S. Uz sievieteem nebljauj matj pere matj....Kustini bljadj savu pakalju, ibio...
, 2009-06-19 22:01, pirms 15 gadiem
Nju nebij viņa vaina pie zaudējumiem
, 2009-06-19 22:07, pirms 15 gadiem
sergis89 rakstīja: Nju nebij viņa vaina pie zaudējumiem
Viss bija kompleksi, bet vinsh speleja lielaako lomu. Vinsh nav slikts basketbola speciaalists, bet ne motivators un psihologs, un LV izlasei vajadziigas parmainjas! Meitenes jau sen gribeeja no vinja tikt valjaa! HEEEYYY, LAIKAM IR KADS IEMESLS,NE? Un shiis zaudes ir visa taa ilgaa laika posma sekas! BEt katram jau var buut savs viedoklis, tapeec mees sheit diskuteejam!
, 2009-06-19 22:18, pirms 15 gadiem
nu jaaa... isteniba jau vareja salikt visu pa plauktiniem un palikt, jo tadu augstas klases specialistu sameklet bus gruti, jo musu izlasei ie liels potencials
, 2009-06-19 22:21, pirms 15 gadiem
nju pareizi darija, savas majas, laukuma, kur vel labaka iespeja...
aizsardziba jau laba, bt uzbrukuma, galigi skresam, iegruz jekbsonei bumbu rokas un gaida rezultatu, kad vinja mala sez atputa, vispar neka....nevienas kombinacijas, svaki...bet aizsardzi a laba, katra zinja paldies par cempi, emocijas superigsm paldies meitenem, gan nakamaj cempi, vienmer jau nevar, ir kritumi un ir kapumi!
, 2009-06-19 22:22, pirms 15 gadiem
žēl trenera
nezvai ko labāku vietā dabūs...
, 2009-06-19 22:46, pirms 15 gadiem
Paldies Zvvirgzdiņam par profesionālu darbu izlases vadībā! viņš bija labs izlases treneris, bet viņa laiks ir beidzies.

pēdējo gadu laikā izlases līderes visas kā viena ir atdevušas izlasei daudz emociju, spēka veselības, tāpēc nebūtu brīnums, ja kāda vai pat vairākas reizē izlaistu kādu no nākamajām sezonām izlasē.
, 2009-06-19 22:46, pirms 15 gadiem
Višņēvicu par treneri!!!
, 2009-06-19 22:48, pirms 15 gadiem
egils34 rakstīja: vareni - saprotu, ka esi 'vīrs - un saprotu, ka labāku par tevi atrast būs grūti meitenes ir vienkārši malces Dievs šogad ir pret mums, bet nākotne ir mūsu, jo tā pati Krievija bez Stepanovas nav ne kas. un vismaz viens - mms nebūs jāmaksā naudiņas, kas pienākas par medaļām - bet mēs varam un mums būs tikai jābūt ir pacietīgiem - un arī Aināram varbūt nevajadzēja atkāpties, bet gan mācīties no kļūdām.
Jā,nu mājas nasta ir smaga un tā nevienam nav īpaši Eiropas čempionātos palīdzējusi tronī kāpt. Tā nu tasīr,lai arī cik'tas bēdīgi priekš mums.
Cepuri nost Zvirgzdiņa priekšā! Domāju,ka tas bija cienīgs solis,taču pārsteidzīgs,jo sasniegts nav maz,taču lejupslīde vienmēr ir slidena.
Mēs jau te visi gudrākie! Tā taču ir,taču tos apvainojumus vajag vienmēr apdomāt,jo pad.... visiir gudri!
Latvijā jau nemaz nav tik daudz to treneru,kas varētu viņu augstā līmenī aizvietot,jo atcaraties,sieviešu psiholoģija ir pilnīgi savādāka.lai atrastu kādu veču treneri un aiziet.Tas no LBS būtu galīgi stulbi,bija jau Otersons. Viņš ir labs treneris,bet zēniem,vīriešiem.Jāatrod autoratīvs,sieviešu psiholoģiju saprotošs un gudrs treneris,jo mūsu meitenes ir pasaules līmeņa meitenes,lai kuru vietu viņas arī šogad iegūtu,mūsu puišiem par to tikai sapņot.Viņas ir tik pazetīvas,kas šajos laikos ir retums. Lai rītdien viņām veicas un iesim viņas atbalstīt,lai kā arī mums nebūtu laiks! Apsveicu treneri un meitenes ar topošajiem svētkiem un lai Jums visiem veicas!
, 2009-06-19 22:49, pirms 15 gadiem
, 2009-06-19 22:52, pirms 15 gadiem
Ainār! Vēl viss nav galā Ceru ,ka LBS nepieļaus Tavu Aiziešanu,nevajag mest Plinrti krūmos. MēS AR TEVI UN MEITENĒM. PALDIES PALDIES PALDIES!!!
, 2009-06-19 22:55, pirms 15 gadiem
Par vienu esmu 100% paarliecinaats: Ja shii izlase saglabaas savu modeli, BUUS SVEETKI ARII MUUSU DAARZINJAA! Miilestiiba pret speeli un meistariiba netruukst, kas ir pats galvenais. Visaam jaaizdara pareizie secinaajumi, un jaaiet uz priekshu. GALVENAIS PALIKT VIENOTAI KAA KOMANDAI, jo kaa es teicu, es joprojaam nespeju iedomaaties sho modeli bez A. Zvirgzdinja, pie taa bija taa pierasts.
, 2009-06-19 23:02, pirms 15 gadiem
marta rakstīja: Jā,nu mājas nasta ir smaga un tā nevienam nav īpaši Eiropas čempionātos palīdzējusi tronī kāpt. Tā nu tasīr,lai arī cik'tas bēdīgi priekš mums.
Cepuri nost Zvirgzdiņa priekšā! Domāju,ka tas bija cienīgs solis,taču pārsteidzīgs,jo sasniegts nav maz,taču lejupslīde vienmēr ir slidena.
Mēs jau te visi gudrākie! Tā taču ir,taču tos apvainojumus vajag vienmēr apdomāt,jo pad.... visiir gudri!
Latvijā jau nemaz nav tik daudz to treneru,kas varētu viņu augstā līmenī aizvietot,jo atcaraties,sieviešu psiholoģija ir pilnīgi savādāka.lai atrastu kādu veču treneri un aiziet.Tas no LBS būtu galīgi stulbi,bija jau Otersons. Viņš ir labs treneris,bet zēniem,vīriešiem.Jāatrod autoratīvs,sieviešu psiholoģiju saprotošs un gudrs treneris,jo mūsu meitenes ir pasaules līmeņa meitenes,lai kuru vietu viņas arī šogad iegūtu,mūsu puišiem par to tikai sapņot.Viņas ir tik pazetīvas,kas šajos laikos ir retums. Lai rītdien viņām veicas un iesim viņas atbalstīt,lai kā arī mums nebūtu laiks! Apsveicu treneri un meitenes ar topošajiem svētkiem un lai Jums visiem veicas!
vismaz vien cilvēks kas saprot sāpi un basketu
, 2009-06-19 23:13, pirms 15 gadiem
Liels PALDIES trenerim!
Daudz skaistu mirkļu viņa komanda dāvināja skatītājiem. Nekā tik laba, kā RUS - LAT spēle nebija bijis kopš LAT-TUR spēles futbolā.
Lēmums atkāpties tikai liecina par godīgu attieksmi.
, 2009-06-19 23:14, pirms 15 gadiem
Cerams ka atgrieziisies... )
, 2009-06-19 23:22, pirms 15 gadiem
It kā veča cienīgs lēmums,taču neatbalstu... Var jau arī saprast,ka PČ nespīd un līdz ar to jāgaida vēl divi gadiņi... Diez vai mums ir labāks sieviešu treneris par Zvirgzdiņu,nevajag mest plinti krūmos,zaudējuma cena ir bijusi pāris metienu..Nav piedzīvotas sagrāves.. Jādomā reāli! Nākošreiz izlasē būs Kubuliņa,kas ļooti pietrūka! Palīgi,redzams,nebija izvēlēti tie labākie..Jādod iespēja Babkinai,beidzot! Zvirgzdiņ,neāksties-Tu esi vajadzīgs Latvijas izlasei!!!
, 2009-06-19 23:27, pirms 15 gadiem
Zvirgzdinj lūdzu neatkāpies...
, 2009-06-19 23:36, pirms 15 gadiem
Ar šo paziņojumu, tad arī izskatās, ka ir skaidrs, kurš būs nākamais vīriešu izlases trenneris pēc Kemzuras.
, 2009-06-19 23:41, pirms 15 gadiem
Mēs esam tik lieli,cik lieli mēs esam!...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-20 00:06, pirms 15 gadiem
man shis te nebija paarsteigums! es jutu, ka taa buus, bet ja buutu vinja vietaa tieshi taadu pashu leemumu buutu pienjeemis. varbuut ne vinja vaina taa bija, bet, iespeejams, kaadam tas liks aizdomaaties!

jebkuraa gadiijumaa paldies, zvirgzdinj!
, 2009-06-20 00:09, pirms 15 gadiem
Ne pa tēmu! Šodien Krievijas natur. spēlētāja iemeta 28 punktus,tas taču kaut ko nozīmē par mūsu aizsardzību.Nu mums varbūt tas dieviņš vakar nestāvēja tik tūvu,taču pa lielam jau viss bija OK,vajadzēja lielaku veiksmi.Bija nianses,bet par to paklusēšu,jo ja es būtu(skatītājs) laukumā,viss būtu savādāk.protams tas ir joks,jo es esmu visgugrākā.Oi,varam arī paraudāt par viņu miljonu iedzīvotājiem,bet no tā jau mums labāk nekļūs,mūsējās labākās,lai arī kā viņām klātos.
, 2009-06-20 00:13, pirms 15 gadiem
Lai vins paliek, vins jau nav vainigs.. meitenes pasas ir vainigas
, 2009-06-20 00:19, pirms 15 gadiem
Nu neko, Paldies Zvirgzdiņam par visu.

šoreiz nepaveicās, žēl.
, 2009-06-20 00:35, pirms 15 gadiem
Nu Ainaram nevaidzeet atkaapties Tik labs treneris. ! nu zeel.
, 2009-06-20 00:36, pirms 15 gadiem
Malkin71 rakstīja: Lai vins paliek, vins jau nav vainigs.. meitenes pasas ir vainigas
piekriitu! meitenes jau no groza apakšas nevar iemest
, 2009-06-20 00:38, pirms 15 gadiem
paliec!!!!!!!!!!!!
, 2009-06-20 00:41, pirms 15 gadiem
iisteniibaa bail par to, ka ar jauno treneri meiteneem nebuus taadas saiknes un rezultaati nebuus taadi...
, 2009-06-20 00:42, pirms 15 gadiem
jaapaliek...
, 2009-06-20 00:51, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Un beidzot mūsu komandās ir jaiesaista kvalificēti psihologi, jo zaudējam tieši psiholoģiski.
mums tādu speciālistu nav!!! Nav mums sporta psihologu, bet paņemt no bērnudārza ir tas pats kas āzi par dārznieku.
Otrkārt neviens funkcionārs jau negribēs no savas algas atraut kaut santīmu tam lai algotu šādu speciālistu!
, 2009-06-20 00:55, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: tāds ir sports
from hero to zero ir viens metiens
trenerim nav jāmaca un nav jāuzņemās atbildība par to, ka spēlētājas neiemet no groza apakšas
trenerim ir jāmāca ka labāk nenovest komandu līdz šādai situācijai, ka viss izšķiras pašās beigās dēļ viena metiena.
, 2009-06-20 01:16, pirms 15 gadiem
matrix rakstīja: Meitenes piespieda! Treneris labs, bet bez jēkabsones esam kkur ap polijas izlases līmeni!
Tas kā reiz dēļ trenera. Tas jau bija pārāk uzkrītoši, kā visas mocīja nabaga Jēkabsoni katrā uzbrukumā, itkā pašas spēlēt nejēgtu. Nav jau vīriešu izlase, kur 1.5 spēlētaji normālā līmenī spēlē - skuķi visi(+/-) normālos klubos taču močī!!!

P>S> Atvainojos visām LV izlases meitenēm, ka neierados uz arēnu atbalstīt...
, 2009-06-20 01:31, pirms 15 gadiem
Bljaaviens!!! Mees bijaam viena metiena attaalumaa no pasaules chempionaata...Tas ir tik emocionaals solis, ka ar sho viss tiek padariits veel emocionaalaaks...Mums ir laba komanda, labi treneri...kaapeec mees nevareejaam turpinaat liidz OS Londonaa!?!?!? Shis kolektiivs ir tik perspektiivs, ka vareetu ciiniities par medaljaam OS !!!!
Es zinu, ka Zvirgzdinjshs nemainiis savu leemumu, diemzheel, jo ir iists viirs, bet man shkjiet , ka vinjshs pasteidzaas!!! Just why?
, 2009-06-20 02:33, pirms 15 gadiem
Nu ja, nav vērts trenēt aunus, kuri nekā nerubī spēli, bez Jēkabsones sāk spēlēt kā totālas aitas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-20 05:19, pirms 15 gadiem
Ainār Zvirgzdiņ!!! Liecies tak mierā ar to savu atkāpšanos, tu tak esi vienīgais, kurš tos skuķus var valdīt! Liels paldies par parādīto sniegumu!!!
, 2009-06-20 07:36, pirms 15 gadiem
es ar domāju ka tīri pareizi...esd omāju ka viņam var atrast daudz kur piesieties...sākot jau uz to, cik ļoti viņš ir ieciklējies uz Aneti, bet viņa taču ar ir tikai cilvēks, un 8 spēles pēc kārtas 39min nevar nospēlēt vienā līmeni, arī viņai jādod spēles laikā atpūsties...
, 2009-06-20 08:07, pirms 15 gadiem
Sen jau laiks Vētru par treneri
, 2009-06-20 08:26, pirms 15 gadiem
Guntis7 rakstīja: Sen jau laiks Vētru par treneri
Tev laikam 18,nezini ka vētra(ar mazo burtu)ir uzmetis Latviju.A CSKA arī Tu vari būt par treneri un visus vinnēt
, 2009-06-20 09:20, pirms 15 gadiem
Metalic rakstīja: Tev laikam 18,nezini ka vētra(ar mazo burtu)ir uzmetis Latviju.A CSKA arī Tu vari būt par treneri un visus vinnēt
Tev 19??? Ja toreiz viņš tā nebūtu darījis, vai viņš vispār kādreiz pabūtu Amerikā, nerunājot jau par NBA, un arī spēlēšanu tajā?LOHS tu esi...
, 2009-06-20 09:49, pirms 15 gadiem
nu tagad izlase ies tikai uz leju ....
, 2009-06-20 09:52, pirms 15 gadiem
janshuks rakstīja: Tev 19??? Ja toreiz viņš tā nebūtu darījis, vai viņš vispār kādreiz pabūtu Amerikā, nerunājot jau par NBA, un arī spēlēšanu tajā?LOHS tu esi...
A tolks???NBA pāris spēles,pie reizes Amerikā bija.Nu un tālāk???Tagad Krievija?Palasi ko viņš runā krievu mēdijiem un latviešu.Divkosis.(Mēdiji ir prese)ja kas...
, 2009-06-20 10:09, pirms 15 gadiem
Mūsu uzbrukums ir pilnīgi bezzobains, mazās tiek pāri centram, uz soda laukuma robežas iespēlē Tamanei, tā meklē Jēkabsoni. Ja Anete nosegta, tad vairs nav kur likt bumbu. Tendences uz grozu un groza apakšu nav. Mūsu spēle sen ir atkosta, un meitenes nav vainīgas , ka trenerim nav padomā jaunas shēmas un sadarbības avārijas gadījumiem.
, 2009-06-20 10:15, pirms 15 gadiem
Cepuri nost Zvirgzdiņa priekšā!Ir maz cilvēki Latvija,kuri gogīgi atzīst savas kļūdas un aiziet no amata.To pašu varētu izdarīt mūsu valsts vīri,kuri aplaupīja savu tautu,bet viņi to nedara,jo tā sile ir pārāk silta lai pārkāptu šo sirdsapziņas barjeru.
, 2009-06-20 10:20, pirms 15 gadiem
Neticas jau vairak nekam.. neticu ka shodien uzvares slovakietes...
, 2009-06-20 11:16, pirms 15 gadiem
gluzi visu jau tikai uz fizisko nespeku nevar nogaazt.... ja butu daudzmaz pilnvertigs viss sastaavs speku zinjaa tad nevajadzetu tam tik krasi atskirties jo 1 spelee taa regulaari spelee 6-8 speletaaji bet komnadaa ir 12 speletaaji.... taka 4-5 speletajiem ir jabut spekiem ja iepriekseja diena aspelejis tik labi ja 5 minutes un atputies kautvai 15 stundas.. protams tas jau ir cits jautajusm vai LV rezervistu talais gals ir tik labs lai vinetu sadus macus - domajau sis macs to ari paradija ka nav...... protams ko likt laukumaa pargurusu Jekabsoni vai speka pilnu taalo rezervi ir trenera izvele
, 2009-06-20 11:19, pirms 15 gadiem
arii ar taam 15 stundu atputu vajadzetu pietikt ja vien visas speles netiktu vilktas pamataa ar daziem speletajiem... kuras logiski ka nebus tad atputusaas ja jau katru macu spele lielako dalu speles laiku
, 2009-06-20 11:24, pirms 15 gadiem
no otras puses turnira kalendaras vareja but labaak izveidots.. saspringtako spelu laikus likt turniira sakumaa kad speletajama veel ir speeki to izturet un kad neizkiraas tik svarigas vietas kaa play offaa .... pec grupu turnira vairs ne tik saspringtu lai katra komanda var jau paradit savu maximalo-patieso ta briza speeku un butu minimala ietekmeno blakuis faktoriem-nogurums utt
, 2009-06-20 11:27, pirms 15 gadiem
no fiziologiska viedokla skatoties .... ja nelieto nekaadus ultra preperaatus.... lai pilnibaa atpustos muskulji vajadziigas 72 stundas atputas .. proatms sportisti varbut ne ultra bet vitaminu dzeriens gan jau ka dzer un tad sis cipars var but ari mazaaks
, 2009-06-20 12:23, pirms 15 gadiem
nahimovs rakstīja: Liels PALDIES trenerim!
Daudz skaistu mirkļu viņa komanda dāvināja skatītājiem. Nekā tik laba, kā RUS - LAT spēle nebija bijis kopš LAT-TUR spēles futbolā.
Lēmums atkāpties tikai liecina par godīgu attieksmi.
piekrītu! vel gan bija trešā spēle brīvās Latvijas vēsturē ar superīgajām emocijam skatītājiem- olimpiskā atlase LAT- BLR
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-20 12:35, pirms 15 gadiem
Bija jau takā laiks. Čempionāts, lai ko neteiktu baigie žēlotāji, kas jau ir noriebušies nenormāli, ir pilnībā izgāzies. mājās trīs uzvara tikai...pēc tam visi zaudējumi. šodien zaudēs arī.
, 2009-06-20 13:15, pirms 15 gadiem
Visu izšķīra Krumbergas 3 punktnieks beigās pret Krieviju-būtu iekritis-kas zin varbūt šodien būtu finālā, bet tagad...
, 2009-06-20 13:30, pirms 15 gadiem
Pilnīgi pareizs lēmums.Ir jāatbild par slikti padarītiem vai neizdarītiem darbiem.
, 2009-06-20 13:40, pirms 15 gadiem
Pēteri Višņēvicu par treneri!!!
, 2009-06-20 14:14, pirms 15 gadiem
Žēl trenera. Manuprāt, viņš nebija vainīgs, vainīgs bija veiksme.
, 2009-06-20 14:41, pirms 15 gadiem
Vietaa vairs nav nekaa sakariga ko likt
, 2009-06-20 14:44, pirms 15 gadiem
Interesantas versijas par Zvirgzdiņa atkapšanos:
kasjauns.lv: Kasjauns.lv – Nacionālais ziņu portāls
, 2009-06-20 14:54, pirms 15 gadiem
Trenerim tur nevajadzeja but,ja nevar savakt meitenes,ko vel var sliktatu izdarit.Ceru kadus3-4 gadusvinu neredzet.Meitenem ari jadoma vai rakstit visadas mulkigas vestules,bet varbut meginat spelet.
, 2009-06-20 15:19, pirms 15 gadiem
Neeeeeeeee, pohas nav vienīgās kas mani piebeigs! Arī šī ziņa kapēeec tu atkāpies?!
, 2009-06-20 15:24, pirms 15 gadiem
Ir sestdiena, Laikam. Pamožos gultā, un mēģinu savākt savus sadragātos un noskrāpētos locekļus... Vakar kā aŗī biju jau plānojis biju vienā izlaidumā paēdu un padzēru, diezgan labi, bet kā jau cilvēkam ar to nebija gana, tāpēc izdomāju , ka ballite ar to nebeigsies. Sazvanīju Gundegu lai arī viņu satiktu un apsveiktu ar vidusskolas beigšanu, protams, tas viss ievilkās un aizbraucām uz Reķiem, kur bija tas tusiņš uz salas, arī tur labi padzērāmies. Faaakk visas nepatikšanās sakās uz tās kustīgās grīdas, nu tāda dēļu skatuve, kas iekārta trosēs un visu laiku kustās ar vien ātrāk un ātrāk. Tāpat kā mazs bērns arī Chaladze nebūs tas kurš visu neizmeiģina, nu sanāca kā sanāca pāris kritieni uz 'dēļiem un aŗi uz zāles, un tieši tāpēc sajūta ir tāda it kā tevi ar visiem iepirkumu maisiņiem būtu notriecis 10. tramvajs, un pamožos gultā ar sāpēm visos rajonos muti kaltē un manu balto pakaļu rotā saules zaķīši arā foršs saulains laiks... Aizgāju nokārtoties un iespējams, ka tas nebija klozet pods , bet gan vecā veļas mašīna Rīga.
Tagad klausos Blue Ostober - Hate me un domāju. " Tas kas mūs nenogalina padara mūs tikai stiprākus " / Kanye West/ .... laikam.
Baby face, bet man pēc 3 stundām jau jābrauc uz nākamo tusiņu!...
See you later aligator! Tiksimies mani mazie lasītāji!
, 2009-06-20 16:26, pirms 15 gadiem
Basketbolistu aprindās ir klasisks teiciens:
JA TIEK ZAUDĒTS AR PĀRIS PUNKTIEM TAD JAUTĀJUMS PAR ATBILDĪGO NAV UN TRENERI ZIEPĒS!!!!!
Mājas darbā bija jāparedz visi varianti spēļu galotnēs un uzskatāmi jāparāda pirmsspēles saietā kur jaapspriež izvēlētā taktika un tās izpildītāji!!!!
Var jau trīnīšus pūst no centra līnijas bet tāpēc jau ir iepriekš jaizstrādā izpildījuma varianti lai viss noslēgtos ar kombināciju kuru visas spēlētājas zin jau agrāk un trenerim atkarībā no spēlētāju sastāva uz laukuma ir jāpasaka variants(teiksim nr.3)