Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Fergusons īgns

Andrejs Siliņš

Fergusons īgns
Sers Alekss Fergusons
Foto: AFP

Pēc uzvaras pār "Hull City" Anglijas Premjerlīgā sestdien "Manchester United" galvenais treneris sers Alekss Fergusons tomēr nebija līdz galam apmierināts un uzsvēra, ka mančesteriešiem bija jāizcīna daudz pārliecinošāka uzvara.

"Jūtos diezgan slikti. Mums bija jāuzvar ar desmit vai 11 vārtu starpību, bet beigās tā vietā nācās cīnīties par uzvaru," sacīja Fergusons. "Mēs tik pat labi varējām tikt apkaunoti spēles beigās. Krištianu Ronaldu bija jāgūst vismaz pieci vārti, un es pat nezinu, cik iespējas izcelties bija Dimitaram Berbatovam."

"Vienīgais labums, ko, izņemot uzvaru, varam paņemt no šīs spēles, ir fakts, ka izveidojām tik daudz vārtu gūšanas iespēju," turpināja treneris. "Dažbrīd rādījām fantastisku sniegumu."

Treneris kārtējo reizi netieši pieskārās tiesnešu tēmai: "Izšķirošajam brīdim spēlē vajadzēja būt brīdī, kad Maiks Kariks tika nogāzts soda laukuma tuvumā, par ko vajadzēja piešķirt dzelteno kartīti, bet tiesnesis to neizdarīja, jo spēlētājam jau bija viena kartīte."

"Un, zināt, tas rada iespaidu uz spēli," teica Fergusons. "Kopš tā brīzā mēs vairs nespējām izmantot nevienu savu iespēju, savukārt viņi pietuvojās līdz 4:3 un mums atlika cīnīties, lai nepazaudētu uzvaru."

Izmantotie resursi:
manutd.com

  +3 [+] [-]

, 2008-11-02 10:37, pirms 16 gadiem
Fērgusons atkal labāk visu zina par tiesnesi, kur bija un kur nebija jādod kartīte

  +2 [+] [-]

, 2008-11-02 12:16, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Fērgusons atkal labāk visu zina par tiesnesi, kur bija un kur nebija jādod kartīte
Esmu redzējis gadījumus, kad tiesneši līdzīgās epizodēs iedod sarkano, traktējot to kā pēdējās cerības sodu. Nedomāju, ka šajā epizodē bija jādod sarkanā, bet nu dzeltenā 100%.
Kā var nedod dzelteno, ja aizsargs paklupina pretspēlētāju, kurš grasās izskriet 1:1 ar vārtsargu!?

  -1 [+] [-]

, 2008-11-02 12:17, pirms 16 gadiem
Nu ja tur nebija dzeltanaa tad kur bija? Man liekas ka visi kas redzeeja speeli man piekritiis ka dzeltenaa tur tieshaam bija un taa kaa turner jau bija viena dzeltenaa tad galu galaa vajadzeeja buut sarkanai kartei!
Bet nu jaa Man United vajadzeeja sagraut Hull bet man prieks ka tas nenotika jo Hull ljoti ljoti jau sen patiik un negribaas lai United sagrauj et tikai bishkinj uzvar kas arii notika!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-02 12:29, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Esmu redzējis gadījumus, kad tiesneši līdzīgās epizodēs iedod sarkano, traktējot to kā pēdējās cerības sodu. Nedomāju, ka šajā epizodē bija jādod sarkanā, bet nu dzeltenā 100%.
Kā var nedod dzelteno, ja aizsargs paklupina pretspēlētāju, kurš grasās izskriet 1:1 ar vārtsargu!?
OK, konkrētā gadījumā viņam ir taisnība.
Bet pēc katras spēles tomēr gandrīz neiztrūkstošs ir komentārs par tiesnesi. Tas liecina vai nu par Fērgusona personību, vai tiesāšanas līmeni. Vai arī par abiem. (PS - vai gadījumā Stailzs nav beidzis tiesneša karjeru?)
Jā, protams, par tādu pārkāpumu būtu jādod kartīte bez variantiem. Taču MU ir saņēmuši pietiekami daudz tiesnešu labvēlības, lai SAFam nebūtu pamata sūdzēties.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-02 12:30, pirms 16 gadiem
Virsraksts dīvains, jo viņš tāds ir vienmēr..

  -2 [+] [-]

, 2008-11-02 12:34, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: MU ir saņēmuši pietiekami daudz tiesnešu labvēlības, lai SAFam nebūtu pamata sūdzēties.
Tieši tā, cik MU spēles gadās redzēt, tik viņiem pietiesā par labu, tas pats CR, ja agrāk viņš simulēja ļoti atklāti, tad tagad viņš tikai ir iemācījies to piesegt un vēljoprojām ir neaizskaramais puika un tieseši uz to ķerās. Tikai 1 reizi[pagājšsezon] esmu redzējis kādu MU spēli, kur būtu tiešām viņiem pa sliktu tiesāšana, nu tāda, drausmīga.. visas citas reizes ir ok, vai viņiem pa labu.

     [+] [-]

, 2008-11-02 12:45, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: OK, konkrētā gadījumā viņam ir taisnība.
Bet pēc katras spēles tomēr gandrīz neiztrūkstošs ir komentārs par tiesnesi. Tas liecina vai nu par Fērgusona personību, vai tiesāšanas līmeni. Vai arī par abiem. (PS - vai gadījumā Stailzs nav beidzis tiesneša karjeru?)
Jā, protams, par tādu pārkāpumu būtu jādod kartīte bez variantiem. Taču MU ir saņēmuši pietiekami daudz tiesnešu labvēlības, lai SAFam nebūtu pamata sūdzēties.
Es piekrītu, ka Fergusona sūdzēšanās šķiet pārlieku bieža, bet joki sākas, ja atsevišķi paanalizējam katru epizodi, par ko viņš izsakās. Patiešām reti esmu redzējis gadījumus, kad šī sūdzēšanās būtu nepamatota.
Interesanti arī tas, ka viņš sūdzas pat gadījumos, kad komanda uzvar.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-02 13:50, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Es piekrītu, ka Fergusona sūdzēšanās šķiet pārlieku bieža, bet joki sākas, ja atsevišķi paanalizējam katru epizodi, par ko viņš izsakās. Patiešām reti esmu redzējis gadījumus, kad šī sūdzēšanās būtu nepamatota.
Interesanti arī tas, ka viņš sūdzas pat gadījumos, kad komanda uzvar.
Redzees, ko shamais shogad izdomaas pirms speeles ar Arsenal! Tas ir laikam veel viens vinja nikjis - aizsargaajiet to, dariet to, pirms tik atbildiigiem maciem...

  +2 [+] [-]

, 2008-11-02 17:39, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Redzees, ko shamais shogad izdomaas pirms speeles ar Arsenal! Tas ir laikam veel viens vinja nikjis - aizsargaajiet to, dariet to, pirms tik atbildiigiem maciem...
Jā, te ir otra lieta, par ko daudzi pārprot Fergusonu.
Ar "aizsargāšanu" tiek domāta konsekventa tiesāšana. Proti, pret tādiem futbolistiem kā Ronaldo pretinieki noteikumus pārkāpj daudz biežāk nekā pret daudziem citiem, bet tiesneši sodus dod tikai daļā pārkāpumu. Apmēram - tev trīs reizes iespers pa kājām, bet tiesnesis to saredzēs tikai vienā gadījumā. Šī iemesla dēļ būtiski palielinās traumu risks, ko arī klaji kritizē Fergusons. Turklāt viņš to nesaka tikai par Ronaldo, esmu bieži dzirdējis viņu sakām tādas pašas frāzes arī par citu komandu futbolistiem, tai skaitā Arsenal.
Un otra lieta - tiesneši bieži nedod dzeltenās kartītes par rupjiem sodiem pret Ronaldo un daudziem citiem tehniskiem spēlētājiem. Pēc tiesnešu domām laikam būtu neforši parādīt 5 kartītes, tāpēc labāk iedod parastus sodus un, piemēram, kādas 2 kartītes. Rezultāts atkal tāds pats - traumu iespējamība būtiski palielinās.

     [+] [-]

, 2008-11-02 20:29, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Jā, te ir otra lieta, par ko daudzi pārprot Fergusonu.
Ar "aizsargāšanu" tiek domāta konsekventa tiesāšana. Proti, pret tādiem futbolistiem kā Ronaldo pretinieki noteikumus pārkāpj daudz biežāk nekā pret daudziem citiem, bet tiesneši sodus dod tikai daļā pārkāpumu. Apmēram - tev trīs reizes iespers pa kājām, bet tiesnesis to saredzēs tikai vienā gadījumā. Šī iemesla dēļ būtiski palielinās traumu risks, ko arī klaji kritizē Fergusons. Turklāt viņš to nesaka tikai par Ronaldo, esmu bieži dzirdējis viņu sakām tādas pašas frāzes arī par citu komandu futbolistiem, tai skaitā Arsenal.
Un otra lieta - tiesneši bieži nedod dzeltenās kartītes par rupjiem sodiem pret Ronaldo un daudziem citiem tehniskiem spēlētājiem. Pēc tiesnešu domām laikam būtu neforši parādīt 5 kartītes, tāpēc labāk iedod parastus sodus un, piemēram, kādas 2 kartītes. Rezultāts atkal tāds pats - traumu iespējamība būtiski palielinās.
Jā, dažreiz tā ir, bet bieži vien tā visa ir plika diršana. Visi futbolisti ir vienādi, jātiesā pareizi, nevienu nevajag aizsargāt... Savādāk visiem sagribēsies lai viņus aizsargā, piemēram, ne reizi vien pats skatoties futbolu esmu pieredzējis situācijas, kad "pieskatāmos spēlētājus"[MvB- Bundeslīgā viņš esot jātiesā bez žēlastības], krč, pret tiem spēlētājiem pārkāpj noteikumus tāpat, kā pret tādiem Messi, Ronaldo, bet pret viņiem kartiņas nedod, jo viņi uzreiz lec kājās un davai, kapā tālāk.. Tas man nepatīk, tiesnešiem vajag VISIEM būs vienādiem un neskatīties pret ko, vai kas ir pārkāpis, bet skatīties uz pārkāpumu. Ceru, ka sapratāt ko es domāju!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-02 21:53, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Jā, dažreiz tā ir, bet bieži vien tā visa ir plika diršana. Visi futbolisti ir vienādi, jātiesā pareizi, nevienu nevajag aizsargāt... Savādāk visiem sagribēsies lai viņus aizsargā, piemēram, ne reizi vien pats skatoties futbolu esmu pieredzējis situācijas, kad "pieskatāmos spēlētājus"[MvB- Bundeslīgā viņš esot jātiesā bez žēlastības], krč, pret tiem spēlētājiem pārkāpj noteikumus tāpat, kā pret tādiem Messi, Ronaldo, bet pret viņiem kartiņas nedod, jo viņi uzreiz lec kājās un davai, kapā tālāk.. Tas man nepatīk, tiesnešiem vajag VISIEM būs vienādiem un neskatīties pret ko, vai kas ir pārkāpis, bet skatīties uz pārkāpumu. Ceru, ka sapratāt ko es domāju!
Tu joprojām nesaproti.
Šī te aizsargāšana tieši nozīmē konsekventu tiesāšanu - t.i. ja taisa sodu pret Ronaldo, tad sods jādod vienmēr, nevis tikai vienā no trim reizēm. Tāpat kartīte jādod par katru rupjo pārkāpumu nevis par katru otro.
Pret tehniskiem spēlētājiem pārkāpumu ir daudz vairāk nekā pret citiem, un tiesneši daudzus šos pārkāpumus dažādu iemeslu dēļ nemana vai arī nesoda pietiekoši bargi.

Nav tā, ka Fergusons aicinātu traktēt pret tehniskajiem spēlētājiem pārkāpumus epizodēs, kādās pret citiem spēlētājiem pārkāpumus netraktē. Ja tev tā šķiet, tad tu gluži vienkārši nepareizi Fergusonu saproti. Viņš ir daudzās intervijās mēģinājis paskaidrot sevis teiktā nozīmi, bet ne visi klausās, un ne visi grib klausīties.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-02 22:13, pirms 16 gadiem
Taa aizsargaasana jau bija tikai piemeers... Staasts par to, ka peeksnjaas probleemas rodas, tiesi pirms shaadaam speeleem ar Big 4!
Bet ja pieskaramies pie speeleetaaju aizsargaasanas, tad protams esmu par, savaadaak driiz viss paarveertiisies par taadu stulbumu, kad visi leekaas ar abaam kaajaam visiem virsuu, kur tik ienaaks praataa!

     [+] [-]

, 2008-11-03 08:14, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Taa aizsargaasana jau bija tikai piemeers... Staasts par to, ka peeksnjaas probleemas rodas, tiesi pirms shaadaam speeleem ar Big 4!
Bet ja pieskaramies pie speeleetaaju aizsargaasanas, tad protams esmu par, savaadaak driiz viss paarveertiisies par taadu stulbumu, kad visi leekaas ar abaam kaajaam visiem virsuu, kur tik ienaaks praataa!
Var būt arī tā, ka tieši pirms šīm te nozīmīgajām spēlēm tas gluži vienkārši tiek vairāk pamanīts.