Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3027, Did:0, useCase: 3

Latvija paliek bez kapteiņa: Dairim Bertānam turnīrs beidzies

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvija paliek bez kapteiņa: Dairim Bertānam turnīrs beidzies
Dairis Bertāns. Foto: FIBA

Šodien Latvijas Basketbola savienība paziņojusi, ka valstsvienības kapteinim Dairim Bertānam uzvarā pret Franciju gūtā savainojuma dēļ Pasaules kauss ir noslēdzies. Tiek prognozēts, ka atlabšana aizņems piecas nedēļas.

Dairim Bertānam turnīrs beidzās trīs minūtes līdz otrās ceturtdaļas beigām duelī pret Franciju. Ārsti lēma, ka viņa atgriešanās laukumā būtu pārāk riskanta, un turpinājumā veiktajās pārbaudēs apstiprinājušās bažas par nopietnu savainojumu, kas liegs turpināt Pasaules kausu.

Komandas kapteinis uzvarā pret Franciju laukumā pavadīja sešas minūtes, kuru laikā guva astoņus punktus.

Debijas uzvarā pret Libānu vecākais no brāļiem Bertāniem ar 20 punktiem bija rezultatīvākais Latvijas izlasē. Viņš realizēja sešus no septiņiem tālmetieniem, plus atdeva četras rezultatīvas piespēles.

Noderīgas saites:

PK 2023 JAUNUMI
PK 2023 KALENDĀRS UN REZULTĀTI
PK 2023 TURNĪRA TABULAS
PK 2023 PROGNOŽU SPĒLE
SKATIES SPĒLES KLĀTIENĒ “OLYBET” SPORTA BĀROS

1 2 3 76 komentāri

 +11 [+] [-]

, 2023-08-28 14:55, pirms 9 mēnešiem
Kāpēc nevar pieteikt jaunus spēlētājus kā piemēram hokeja PČ? šādi jau finālā var arī ar tik 5 spēlētājiem laist.

Veselību Dairim - ļoti pietrūks.

  +7 [+] [-]

, 2023-08-28 15:00, pirms 9 mēnešiem
Būs grūti. Pieaugs slodze Žagaram un Zorikam. Varbūt Strautiņš kā otrais?
Centru izvēle nepārliecina - Čavars nevelk un nedabū minūtes, Pasečņikam, cik saprotu, trauma? Jo tās mazās minūtes spēlēja labi gan aizsardzībā, gan uzbrukumā. Cerams, ka čaļi vēl paspēs pārsteigt mūs visus ar uzvarām!

  +6 [+] [-]

, 2023-08-28 15:07, pirms 9 mēnešiem
Marcello92 rakstīja: Būs grūti. Pieaugs slodze Žagaram un Zorikam. Varbūt Strautiņš kā otrais?
Centru izvēle nepārliecina - Čavars nevelk un nedabū minūtes, Pasečņikam, cik saprotu, trauma? Jo tās mazās minūtes spēlēja labi gan aizsardzībā, gan uzbrukumā. Cerams, ka čaļi vēl paspēs pārsteigt mūs visus ar uzvarām!
Taisniba, liekas, ka Mejeris būtu bijis drošāka izvēle.
Slēpts komentārs: dcws

  -3 [+] [-]

, 2023-08-28 15:09, pirms 9 mēnešiem
Lomažs
Strēlnieks/Dairis
Nosacīti Timma
Porziņģis

Ar Šmitu tas faktiski ir starta 5.
Apbrīnojamas latviešu iekšas un kaujas gars.
Un, dārgie sporta draugi, tas iet pāri sporta veidu robežām, nav runa par hokeju vai basketbolu.

Mēs varam lepoties ar sevi un mūsu saliedētību tad, kad to visvairāk vajag.

Gaidām Parīzi un mūsu vadošo spēlētāju pēdējo lielo uznācienu labākajā sastāvā.

  +7 [+] [-]

, 2023-08-28 15:11, pirms 9 mēnešiem
Dairi turies! Lai nu kā redzot tavu sniegumu pirmajās divās spēlēs, Rīgas līdzjutējiem ir paveicies ka tāda kalibra spēlētājs nākamsezon spēlēs Latvijā!

  +4 [+] [-]

, 2023-08-28 15:11, pirms 9 mēnešiem
FunSet rakstīja: Kāpēc nevar pieteikt jaunus spēlētājus kā piemēram hokeja PČ? šādi jau finālā var arī ar tik 5 spēlētājiem laist.

Veselību Dairim - ļoti pietrūks.
Vot vot, uzvarēs kam paveiksies nesavainoties. Varēja mierīgi 15 spēlētāju kvotu iedot, jo šodienas spēka un ātruma spēlē ir tikai dabiski, ka traumēsies un izkritīs kāds.

     [+] [-]

, 2023-08-28 15:13, pirms 9 mēnešiem
DainisU rakstīja: Vot vot, uzvarēs kam paveiksies nesavainoties. Varēja mierīgi 15 spēlētāju kvotu iedot, jo šodienas spēka un ātruma spēlē ir tikai dabiski, ka traumēsies un izkritīs kāds.
Kopumā tas nav vajadzīgs un šādi arī vienādo iespējas tam izlasēm, kam maza izvēle sastāvam

  +6 [+] [-]

, 2023-08-28 15:13, pirms 9 mēnešiem
Žēl, šis ir smags zaudējums. Paredzams, ka Kuruca loma pieaugs, cerams spēs līmeni noturēt

  +3 [+] [-]

, 2023-08-28 15:17, pirms 9 mēnešiem
Jā par to FIBA stipri jādomā. Brazīlijai arī līderis Neto izkritis, bet pieteikt vietā ta citu nevar. Principā izkrīt vēl viens vai divi turnīra laikā un pretinieks, kuram paveicies ar veselību jau gūst acīmredzamu priekšrocību! Normāli būtu, ka var pieteikt vismaz vienu rezervē

  +2 [+] [-]

, 2023-08-28 15:18, pirms 9 mēnešiem
Marcello92 rakstīja: Būs grūti. Pieaugs slodze Žagaram un Zorikam. Varbūt Strautiņš kā otrais?
Centru izvēle nepārliecina - Čavars nevelk un nedabū minūtes, Pasečņikam, cik saprotu, trauma? Jo tās mazās minūtes spēlēja labi gan aizsardzībā, gan uzbrukumā. Cerams, ka čaļi vēl paspēs pārsteigt mūs visus ar uzvarām!
Drīzāk Rodionu vajadzētu pamēģināt pa divi un Strautiņu vairāk pa 3 laist
Slēpts komentārs: Upitis1
Slēpts komentārs: Džunārs

  +3 [+] [-]

, 2023-08-28 15:25, pirms 9 mēnešiem
Bertāns uzbrukumā noteikti pietrūks, labi bija iesācis mest iekšā arī Francijas spēlē. Jācer, ka Žagaram tā nebija viena lieliska spēle, bet varēsim runāt par lielisku turnīru, jo no viņa vajadzēs vēl gan caurgājienus, gan tālmetienus. Ticu, ka komandā atradīsies spēlētāji, kuri var uzņemties un realizēt Daira metienus.

P.S. Tie kuri saka, ka nepārliecina centri - kurā spēlē līdz šim mums būtu veidojies lielāks pārsvars, ja viņi būtu spēlējuši vairāk? Viss ir kārtībā, mums uz vietas 12 (tagad jau 11) labākie spēlētāji, kuri ir gatavi kapāt līdz pēdējam un atbilst treneru zīmejumam.

  +6 [+] [-]

, 2023-08-28 15:28, pirms 9 mēnešiem
dcws rakstīja: Nē nu te jau skaidrs,ka uzvaru Latvijai vairs šai turnīra nespīd...
Nu to tā apgalvot nevar. Vakar visu otro puslaiku bez Daira spēlējām, tik un tā izdevās Franciju nokost..

  +1 [+] [-]

, 2023-08-28 15:29, pirms 9 mēnešiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Drīzāk Rodionu vajadzētu pamēģināt pa divi un Strautiņu vairāk pa 3 laist
Rodionam dribls ir pārāk slikts aizsarga pozīcijai, mums paliek 4 aizsargi - tie arī spēlēs savās pozīcijās.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-28 15:30, pirms 9 mēnešiem
Dairim ātrāku atlabšanu un izlasei veiksmi turpmākajos mačos. Kā izrādās, arī bez mūsu kapteiņa, komanda spēja izkapāt uzvaru pār Franciju, par ko arī optimālā sastāvā ar visu Porziņģi laukumā būtu bijis smagi jāpacīnās. Bianki ir īsts lapsa, kurš izlēma spēlēt vairāk ar mazo sastāvu, pietaupot Pasečņiku. Nu ko, pret Kanādu nebūs vieglāk, bet ja Latvijai aizies trejači, tad visādi brīnumi iespējami.
Slēpts komentārs: snoweris26

  +2 [+] [-]

, 2023-08-28 15:33, pirms 9 mēnešiem
Upitis1 rakstīja: Stipru veselību mūsu Lāčplēsim!!!
A ko sakat, vinš visas spēles laidīs ar 7ņiem džekiem? Ko tad tērēja naudu 12niekam, varēja lidot ar 7 un būtu vēl lielāka sensācija?! Spēles gaitā varēja labi redzēt, ka mūsējie sagura, bet Blankijs neko nemainīja, citi pat kājas nevilka, A. kurucs tiešām pelnīja būt tik ilgi laukumā? Ko Bankijs neizmanto Čavaru, Strautiņu, Andžeju? vai tas ies cauri pret Kanādu? Jautājumi daudz, bet atbilžu maz
Tikai Dieva dēļ nepieminat te Timmu vēl.
Visam savs laiks un ja spēlei beidzoties mums ir kaut +1, var kaut 5 spēlēt visu spēli un trenerim vienozīmīgi būs bijusi taisnība izvēloties tādu risinājumu. Kopumā jau pārbaudes spēlēs varēja redzēt, ka vislabāk mums iet ar īso sastāvu, bez izteikta centra. Vienīgi ko varētu pārmest Banki, ka zinot jau šādu risinājumu paņēma Čavaru un atstaja mājās Mareku. Bet arī tam lēmumam ir loģika, nezini pret ko tālāk būs jāspēlē un iespējams būs nepieciešami arī klasiski centri, bet Anžejs ir pusklibs šobrīd, jāņem vien Čavars bija.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-28 15:38, pirms 9 mēnešiem
@Robis Par Mareku piekrītu, bet pārbaudes spēlēs tas pats Strautiņš noderīgs bija ļoti, vakardien uz 6min izlaida, sūdus netaisija, viss bija. bet tai pat laikā AKurucs netiek līdzi, bet viņu tur, tas tā neloģiski liekās, bet ja iecērt vienu aliņu, tad pat neuzdrošinos pēc vakardienas ko teikt. Bet gribētos Strautiņu un Andžeju redzēt vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-28 15:38, pirms 9 mēnešiem
bertāns pozitīvi pārsteidza
žēl, ka tā

  +3 [+] [-]

, 2023-08-28 15:39, pirms 9 mēnešiem
Ļoti žēl ! Tagad būs vēl lielāka slodze uz īsajiem kas palikuši , nedod dievs vēl ar kādu kaut kas notiek !
Fiba varēja ieviest , ka pēc grupu turnīra var pieteik 1 spēlētāju , ja kāds ir traumēts .

  +2 [+] [-]

, 2023-08-28 15:43, pirms 9 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Kopumā tas nav vajadzīgs un šādi arī vienādo iespējas tam izlasēm, kam maza izvēle sastāvam
Neko tas nevienādo! Gribi teikt, ka, ja, piemēram, Latvijai būtu 1 papildus spēlētājs ko pieteikt un Libānai arī 1, tas uzreiz mainītu spēku samērus?
Uzskatu, ka ideāli būtu, ja katrai komandai būtu iespēja nominēt turnīram 15 spēlētājus, bet reāli spēlē ar 12. Ja viens no 12 izkrīt, tad aizvietot ar vienu no atlikušajiem 3, bez iespējām nomainīto atgriezt rotācijā. Nu, kā futbolā - kas nomainīts, tas nomainīts - viss.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-28 15:46, pirms 9 mēnešiem
FIBA var iet dir**

Vajadzēja atļaut pieteikt 12+2

  +4 [+] [-]

, 2023-08-28 15:47, pirms 9 mēnešiem
Upitis1 rakstīja: @Robis Par Mareku piekrītu, bet pārbaudes spēlēs tas pats Strautiņš noderīgs bija ļoti, vakardien uz 6min izlaida, sūdus netaisija, viss bija. bet tai pat laikā AKurucs netiek līdzi, bet viņu tur, tas tā neloģiski liekās, bet ja iecērt vienu aliņu, tad pat neuzdrošinos pēc vakardienas ko teikt. Bet gribētos Strautiņu un Andžeju redzēt vairāk.
A.Kurucs, starp citu, uztaisīja galveno spēles pavērsienu, palienot zem ādas DeColo un panākot viņa izraidīšanu. Jā, uzbrukumā viņš nespīd un, gan jau nespīdes - tur mums ir citi džeki, taču, ar savu nekaunību un cīņassparu ir ļoti vērtīgs kadrs.

  +5 [+] [-]

, 2023-08-28 15:47, pirms 9 mēnešiem
Turies, Dairi! Puikas ir gatavi arī par tevi kapāties laukumā.

  -2 [+] [-]

, 2023-08-28 15:48, pirms 9 mēnešiem
Būsim reāli, zaudējot Kanādai turnīrs beidzas.
Nu neuzvaresim ar šo sastāvu Spāņus.
Max Brazīliju.

Izies uz 1/4
Kanāda, Spānija.
3/4 LV/BRA

  -3 [+] [-]

, 2023-08-28 15:49, pirms 9 mēnešiem
purva_velns rakstīja: bertāns pozitīvi pārsteidza
žēl, ka tā
Ar ko tevi pārsteidza? Dairis tāds bijis vienmēr! Lielisks komandas kapteinis, īsts Latvijas patriots, gatavs ierasties uz izlasi, kad vien tas nepieciešams.

  -2 [+] [-]

, 2023-08-28 15:49, pirms 9 mēnešiem
Łoti žél, izkrît vél viens lîderis. Kã Čavars nevelk bija redzams jau pãrbaudes spélés. Meijeris bútu noderîgãks UN arî Timma ar savu pieredzi. Vél no centriem deréja atceréties Mãrtiñu Meieri, bet viñš pat netika aicinãts uz treniñiem

  +1 [+] [-]

, 2023-08-28 15:52, pirms 9 mēnešiem
wolmar rakstīja: Ar ko tevi pārsteidza? Dairis tāds bijis vienmēr! Lielisks komandas kapteinis, īsts Latvijas patriots, gatavs ierasties uz izlasi, kad vien tas nepieciešams.
Japiekrīt. Īsts paraugs ir Dairis

  +3 [+] [-]

, 2023-08-28 15:59, pirms 9 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: Łoti žél, izkrît vél viens lîderis. Kã Čavars nevelk bija redzams jau pãrbaudes spélés. Meijeris bútu noderîgãks UN arî Timma ar savu pieredzi. Vél no centriem deréja atceréties Mãrtiñu Meieri, bet viñš pat netika aicinãts uz treniñiem
Timma galīgi garām, viņš nav gatavs tam basketbolam

  +2 [+] [-]

, 2023-08-28 16:00, pirms 9 mēnešiem
Emilio rakstīja: Neko tas nevienādo! Gribi teikt, ka, ja, piemēram, Latvijai būtu 1 papildus spēlētājs ko pieteikt un Libānai arī 1, tas uzreiz mainītu spēku samērus?
Uzskatu, ka ideāli būtu, ja katrai komandai būtu iespēja nominēt turnīram 15 spēlētājus, bet reāli spēlē ar 12. Ja viens no 12 izkrīt, tad aizvietot ar vienu no atlikušajiem 3, bez iespējām nomainīto atgriezt rotācijā. Nu, kā futbolā - kas nomainīts, tas nomainīts - viss.
Tas dotu priekšrocības lielajām valstīm, ne mums. Pats padomā, mēs pieteiktu 3 no Spānijas otrās līgas, Est-Lat un teiksim Igaunijas, kamēr tāda Francija no savas augstākās līgas, vai Kanāda no NBA utt. 3 papildus spēlētāji pozitīvu dot tām izlasēm, kam dziļas rezerves

  -3 [+] [-]

, 2023-08-28 16:00, pirms 9 mēnešiem
Par šo rakstīju vēl pirms sagatavošanas cikla sākuma.
Diemžēl tās piepildījies- tikko kārtīga slodze (nometne) un stress (pasaules čempionāts), tā Dairis ārā...

     [+] [-]

, 2023-08-28 16:04, pirms 9 mēnešiem
Vajadzēja Biedriņu pieteikt par centru - gan jau vēl uzkapāt varētu

     [+] [-]

, 2023-08-28 16:05, pirms 9 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Tas dotu priekšrocības lielajām valstīm, ne mums. Pats padomā, mēs pieteiktu 3 no Spānijas otrās līgas, Est-Lat un teiksim Igaunijas, kamēr tāda Francija no savas augstākās līgas, vai Kanāda no NBA utt. 3 papildus spēlētāji pozitīvu dot tām izlasēm, kam dziļas rezerves
Vienīgie, kuri varētu pieteikt papildus 3 džekus no NBA ir... ASV.
Nu nav tā, ka arī visām lielajām izlasēm visi 15 būtu vienā līmenī, tā teikt - liec kuru gribi, visi vienādi. PAskaties - tiem pašiem frančiem - nogāja DeColo, vietā Fransisko - kā diena pret nakti. Te vairāk jautājums par pozīcijām. Piemēram, izkrīt 2 aizsargi - viss tūtē - nevar taču par aizsargu kādu garo iespēlēt.
1 2 3 76 komentāri